VaroitusViesti sisältää tajunnanvirtaa ja mielipiteeni muuttuu viestin sisällä. Tämä ei tarkoita että mulla ei olisi mielipidettä. Viimeisenä sanomani asiat ovat viimeisimpiä ajatuksiani. Tällaista tapahtuu kun pelissä on 3 uutta sivua luettavana ja luet niitä väsyneenä. Nyt asiaan.
justy kirjoitti:Halima kirjoitti:Ja miten niin ehdotan sun "lynkkausta"? Kyllä mä ehdotan ihan tosissaan sun lynkkausta ellet pysty vakuuttamaan mua siitä että oot todennäköisemmin hyvis.
Viimeiseen virkkeeseen liittyen: Oliko sulla siis äänesi antaessasi jokin syy uskoa, että Marzzuu on todennäköisemmin pahis? Lähtökohtaisestihan jokainen pelaaja on
todennäköisemmin hyvis, sillä pelissä hyviksiä on selvä enemmistö.
Ei. Mut mulla oli syy uskoa, että Marzzuusta ei ota selkoa, eli jos hän ei selvästi vaikuta ennemmin hyvikseltä, kannattaa mieluummin lynkata alkupelissä kun sitten lylossa.
Zey vaikuttaa mun mielestä aika vahvasti hyvikseltä muuten. Tykkään myös justyn pelinavauksesta kysymyksineen.
Horaanekosta myös lievä hyvisviba.
AlPacinolta hyvä avaus, tosin voisin lisätä tuohon sun listaan:
AlPacino kommentoi neljää asiaa pelissä, ja kaikki epäilyttää. -Epäilyttävää.
Nojoo, ei oikeesti niin epäilyttävää, jokainen huomaa eri asioita. Jatka samaan malliin, hyvä aloitus!
Vampiresta saan myös lievää hyvisvibaa. Paitsi... Ootko Vam pelannut nyt viime aikoina Kylässä pahista? Jos oot niin missä pelissä? Mä nimittäin muistan lukeneeni Vampirelta hyvin samanlaista peliä kuin tässä pelissä, mutta kun en muista oliko Vam hyvis vai pahis siinä pelissä (en muista mikä peli oli kyseessä) niin paha sanoa varmasti. Mulla on vaan semmonen olo että Vam ehkä todennäköisemmin oli siinä pelissä mitä tarkoitan hyvis. Eli siis ihan tosi vahvalla pohjalla tää mun hyvisviba! Ja nyt myöhemmin kun oon lukenut pari sivua pitemmälle, vedän pois tän hyvisviban. Eli ei mitään sittenkään. (En silti halua pyyhkiä pois tätä kappaletta, koska tässä oli minusta pointti ja haluan muistaa sen myöhemmin jos tarvii).
Mun lista (en tajua miks jotkut laittaa pahikset ylös, ne tietysti loogisesti kuuluu alas):
Hyvismäiset (nää on vähän niinku järjestyksessä)
Zey
Horaaneko
justy
Savu (hyvin laiha hyvisviba yhteen viestiin perustuen)
En osaa sanoa (tämän kategorian sisällä ei missään järjestyksessä)
Keturin
miina
AlPacino
jeekaka
Jinmuru
Jii
Vampire
Pahismaiset (nääkään ei oo missään järjestyksessä ku en osaa laittaa järjestykseen)
Marzzuu
Heräämättä (nää on aakkosjärjestyksessä)
Pilkkuvirhe
Outoa muuten, että Horaaneko on noin paljon mun kanssa eri mieltä. Silti pidän Horaata melko varmana hyviksenä. Elämä on.
justy kirjoitti:Nyt kyllä hämmentää kun sekä Horaa että Jii tulivat antamaan hyvispisteitä Jinmurulle - mun ajatukseni oli nimittäin tehdä näin:
--Vampire
++Jinmuru
Mä en enää muista mitä Jinmuru on tässä pelissä sanonut ja tehnyt, mutta muistan että en oo saanut vahvaa hyvisvibaa vielä(kään). Ja kun yleensä Jinistä saan tosi vahvan hyvisviban heti pelin alussa niin en tiiä pitäiskö sen perusteella laittaa melkein jo epäilyttävien kastiin. No en ihan vielä, pitää ehkä lukea virkeämpänä, tai odotella tulevia viestejä. Kuitenkin tavallaan ymmärrän ja kannustan ääntäsi justy!
Jaaaa sieltä tulee Marzzuu! Mä ehkä teen nyt näin
--Marzzuu, jos ei muusta syystä niin ihan vaan siksi, että tykkään siitä että tulit paikalle ja kirjoitit jotain! Tee sitä jatkossakin, mitä enemmän niin sen kivempi!
Ahaa ja sitten Jin tulee esiin vaparina. Melko ennenaikaista sanoisin, mutta toisaalta helpottaa ajattelua toki. Ei siis äänestellä sinne.
justy kirjoitti:Mun tän päiväinen ruutuaika alkaa loppua, palataan asiaan huomenna!
Ihanaa justy että sulla on päivittäinen ruutuaika! <3
Jee sain ketjun kiinni. Ja nyt en tiiä ketä epäilisin. Mulla on muutama hassu tyyppi joita en epäile (Jinmuru, Zey, Horaaneko, justy, Savu), mut loput onki sitte sellasta harmaata massaa josta en oikeen osaa lähteä millekään. Ehkä oon huomenna reippaampi ja jaksan katella joittenki tyyppien viestejä läpi. Tai sitte en. Sen näkee sitte! Telve molo!