007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 18:23:50

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Ja siis, eihän Marzzuulla ole ollut oikeasti roolista riippumatta muuta vaihtoehtoa reagoida tuohon kuin että aha kiva kun äänestätte mua :D En usko että tuo siis mitenkään kertoo mistään mitään.

//justy. Ihan sama mitä väittävät, ei voi mitenkään olla totta että ääntä antaessa olisi voinut olla mitään legit epäilyjä.

//justy, Jin, Zey

No esimerkiksi hyviksenä Marzzuu on rennosti reagoinut näin "Haha, mie voisin vaikka saada (syystä kielletyn) super-mävoinkaikkea-tyypin roolia ja mua epäiltäis :D" ääniinsä, joten kyl mä sanoisin, että Marzzuu voisi rennostikin reagoida! :D Nyt sen sijaan vaan on että heheh, tiiän ettette mua lynkkaa, eikä pelottais vaikka lynkkaisitte, koska oon hyvis!!

No mut eihän sitä epäilty! Vaan äänestettiin just because.

No samantyyppisiin ääniin oli toi hipsuissa oleva reaktiokin, eli Pelottomissakin sai ääniä, ihan vaan koska voi olla pahis, ilman mitään sen suurempaa syytä miks ois pahis (ei siis edes fiilistä). :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 26.11.2018 18:24:56

Täällä taas, Halima, anteeksi jos mun puhe "mun lynkkaamisesta" oli väärin ymmärretty, tai ehkä käytin vain liian äkäistä sanaa. Lähinnä mietteeni olivat tyyliin "Mitä voisin oikein sanoa järkevästi". ( Pitäisiköhän mun siirtyä lautapelien peluuseen? Koska näytän sekoittavan pelipakan vaikka sanoisin vain pöö)

Well, hoksaan kyllä mitä ihmiset aattelee miun äänestelyllä (ne ketkä siis miuta äänestää) mutta täytyynyt kyllä sanoa, että välillä itselle on jopa tullut vähän njäää-olo joistain perusteluista, ja olen löytänyt itseni pelaamasta Kovasti Tunteisiin Uponneella ajatuksella :/
Itse peliin: Vam saa nyt kyllä vähän hyvispointseja multa justyn tapaan, muita vielä seuraan ennen kuin sanon juu tai jaa.

/Zey
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Savu » 26.11.2018 18:28:23

Huh, kylläpä tää peli on lähteny isosti käyntiin. Yleensä mun tapa on lukea kaikki viestit monta kertaa läpi että alkaa tulla jotain ajatuksia, mutta nyt ei vaan mitenkään oo aikaa semmoseen. Eli nopealla kertalukaisulla tuli tämmösiä ajatuksia:

Zey: Pelin alku oli outo, viestejä tuli ihan liikaa ja ne tuntui enemmän vaan sekoittavan peliä kun vievän sitä eteenpäin. Ensimmäisestä kahdesta sivusta en ottanu oikein mitään tolkkua. Zey otti kuitenkin kritiikistä vaarin ja on alkanut pelaamaan rakentavammin, esittänyt hyviä kysymyksiä ja kaivoi Marzzuusta lisätietoa kun siitä ei muuten saa mitään irti. Jossain määrin tuntuu välttelevän itseensä kohdistuvia epäilyjä joten jää vielä mulle tosi neutraaliksi.

Marzzuu: Marzzuusta ei saa yleensä mitään tolkkua, ellei se paljasta itseään vahingossa (kuten luolaseikkailu 3:ssa). Fact of life. Musta on aivan turhaa että puolet viimeisten parin sivun viesteistä käsittelee sitä onko Marzzuu hyvis vai pahis ja onko Marzzuuta epäilevät hyviksiä vai pahiksia. Joidenki mielestä tollasen kysymysmerkin pitäminen pelissä ei oo kannattavaa. Toisten mielestä sen viesteistä voi päätellä jotain rooliin viittaavaa tai sit voi koittaa kalastella siltä jotain oikeaa lipsautusta. Ite kuulun ensimmäiseen ryhmään eli jos ei oo vielä vahvaa readia kenestäkään niin äänestän aina mieluummin ulos pelaajan joka ei sano mitään järkevää. Niistä puheeliaammista pelaajista ehtii ottaa selvää sitten myöhemminkin. Eipä muuta lisättävää tähän aiheeseen :D

Jinmuru: Mun muistaakseni Jin pelaa aina vähän silleen sivussa että siltä tulee paljon lyhyitä viestejä jotka kertoo tosi vähän mitään sen roolista. Ja siis toistaiseksi aina se on ollu hyvis. Sillä tavalla mulla tulee nyt sama fiilis kuin aiemminkin, joten en tällä hetkellä osaa pahiksenakaan nähdä. Pitäis ehkä lukea ajatuksen kanssa näitä Jinin viestejä kun en saa niistä kokonaiskuvaa muodostettua silleen että lukasen vaan ketjun läpi.

Halima: Halima kävi laittamassa jonkun aika viileänsävyisen viestin joka jäi mieleen. Se tuntu aika samanlaiselta kuin viime pelissä, jossa se aiko pelata vähän rennommalla tyylillä. Samanlainen aloitus myös että "äänestetään kaikki Marzzuuta" kuin viimeksi joten lievästi hyvismäiseen kääntyy.

Horaaneko: Horaasta on aina ollu vaikea ottaa selvää, kun sen kirjotustyyli on niin rento etten jotenki koskaan osaa kuvitella että noin vois kirjottaa pahiksena. Zeyn kanssa oli jotain väittelyn tapaista, johon vastaili vähän hermostuneen oloisesti. Hyvin kyllä tuonut huomioita eri pelaajista esille joten kokonaisuutena lievsti hyvismäinen.

Vampire: Tuntuu nyt olevan vähän hukassa perustelujensa kanssa. Haluais epäillä ihmisiä Marzzuun takia muttei oikein saa muotoiltua kunnon perusteluja.
Vampire kirjoitti:...Zeyn aikaisemmin listaamien kommenttien perusteella Marzzuu pelaa aika samalla tavalla pahiksenakin.
...pelaa mun kokemuspohjaan nojaten samalla tavalla kuin hyvis!Marzzuu
Tuntuu jotenki tosi ristiriitaiselta ensin sanoa että vaikuttaa pelaavan samalla tavalla hyviksenä kuin pahiksena ja sitten heittää hyvikseksi koska "pelaa samalla tavalla kuin hyviksenä". Jotenki tuntuu että mielipide on jo lukittu.

Justy: Pelannu mielestäni hyvin ja herätellyt nukkuvia. Vähän kummallisia readeja sai Marzzuusta mutta ei mielestäni erityisen raskauttavaa. Hyvismäinen.

Nyt kotiin laittaan ruokaa, ehdin vielä varmaan lukaista viestejä illalla mutta voi mennä taas huomis iltaan ennenku ehdin mitään pidempää kirjottaa.

// Jeekaka, Zey, Marzzuu
Savu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 18:50:23

Horaaneko kirjoitti:
No oisikko saanut enemmän infoa, jos oisin sanonut "No voi harmi. :( Tuntuuko Jin hyvismäiseltä?"? :> Kun en tiiä mitä muuta kommentoitavaa mulla ois siihen,

Tää sun asenne hämmentää ja vahvistaa mun kuvaa et oot jotenki puolustuskannal/herkil täs pelis. Tähä ois voinu simppelisti vastaa "ei ollu mitään kommentoitavaa", toi kärkäs kommentti hiertää

Aattelin että se ois ollu itsestään selvää, ettei mulla ollu mitään muuta kommentoitavaa, koska se nyt on vähän niinku oletus, että ne kommentit kirjotetaan viestiin... :D Mut siis ilmeisesti epäilitki, että mulla ois ollu jotain kommentoitavaa, mut päätin olla komentoimatta?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.11.2018 19:09:34

Ääääh, sori partneri, en jaksa millään nyt yrittää väistellä näitä epäilyjä :DD Eli oon toinen vapari ja sovittiin ennen pelin alkua, et toinen meistä pyssyy piilosa ja mää tuun esiin tiistaina, en vaan viitti oottaa sinne asti. :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 19:14:09

AlPacino kirjoitti:++Zey
Koska sekottaa pakkaa ja antaa näin pahiksille tilaa.

Millä tavalla sekoitan pakkaa ja annan pahiksille tilaa? Varsinkin, jos epäilet kuitenkin, että olen pahis, niin miten pakan sekoittaminen ja huomion kerääminen minuun antaa pahiksille tilaa?

Kuinka paljon olet muuten AlPacino pelannut livenä? :>
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.11.2018 19:22:00

justy kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:
justy kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Sanosin et tällä hetkellä Marzzuu on neutraali joka kallistuu pikkusen pahikseen.

Mikä kallistaa hänet pahikseuteen?

Koska ei jotenki tunnu aidolta nuo Marzzuun reaktiot, mielty vaan enemmän pahikseen ku hyvikseen.

Jinmuru kirjoitti:Nii ja siis ite äänestin Marzzuuta samalla perusteella ku Halima. Mut jätän äänen, koska Marzzuun reaktiot ei vakuuta hyvismäisyyestä. :D

// jeekaka. Ketä sun mielestä pitäis sit äänestää :D

Mikä on sun tulkinta Haliman syistä (ei tarvii vastata jos uskot ettei Halima vielä haluaisi paljastaa syitään)? Kuulisin kans mieluusti mikä Marzzuun tokassa viestissä vaikuttaa epäaidolta ja viittaa enemmän pahikseen kuin hyvikseen.

Haliman syyt on samat ku viime pelisäki eli et yritetään painostaa Marzzuu puhuun, aattelen et aika selvä homma :D

Tähän trollaamishommaan: mää sitä sanaa taisin käyttää Zeystä ensin ja tarkotin sillä vaan tollasta humoristista tapaa viestitellä.

Marzzuu: se mikä mulla tökkii sun pelaamisesa on se, ettet tunnu haluavan sanoa yhtään mitään kenestäkään. Susta on vaan yleensä hankala saaja irti mitään. :I Nyt oli jo pari mielipiettä sentäs, jee!

Savulla hyvä huomio Vampiresta, mulla joku tökki Vampiresa ja tuosahan se tuli (ristiriitasuus). Jos vaihan äänen Marzzuulta pois ni Vampire taitaa olla seuraava kohe.

Zey kirjoitti:

Millä tavalla sekoitan pakkaa ja annan pahiksille tilaa? Varsinkin, jos epäilet kuitenkin, että olen pahis, niin miten pakan sekoittaminen ja huomion kerääminen minuun antaa pahiksille tilaa?

Nyt en voi olla aattelematta et entä jos Zey onki pahis joka yrittää esittää petturia ettei sitä lynkattais... :D Eikä meillä oo enää ees ennustajaa millä tarkistaa tämä!
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 19:22:32

Mjaahas, ei sit --Jinmuru :D
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 19:28:47

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:Hmm, ite en nää tota Marzzuun viestiä mitenkään ärtyneenä? Enemmän anteeksipyytelevältä ja siltä, että ihan oikeesti on vähän pihalla mihin Jita viittaa?

En nähnyt itsekään tuota Marzzuun viestiä ärtyneenä, joten vähän mietityttää, että mistä justy sen ärtyneisyyden oikein pieraisee.

Marzzuu kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Mitäs mietit? :>

Mietin, että aha, Halima ehdottaa mun "lynkkausta"? :D Eipä yllätä eikä pelota kun tiiän olevani hyvisten riveissä.
Noh, vastahan peli alkoi ja mä pahoittelen, ettei musta saa nyt kovin järkevää viestiä irti, nuhanenä-Marsu kuittaa ja painuu juomaan lämmintä teetä, hrr...

Lihavoitu vaikuttaa mun mielestä ärtyneeltä. Etenkin kun Halima teki tän saman viime pelissä.

Ite siis puhuin siitä Koiravideoita -pelistä linkkaamastasi viestistä, etten nää sitä viestiä ärtyneenä.

justylla ihan hyvä pointti Vamista.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 19:34:39

Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Vampire kirjoitti:Mun fiilis Marzzuusta tällä hetkellö on hyvis. Toki sitä on oikeesti vaikea sanoa, koska se materiaalin saaminen tuntuu olevan pitkälti mahdotonta, eli harvoin saan Marzzuusta muutenkaan pahisvibaa (paitsi sen kannalta, että viestit on mitä on).

Perustuuko tää fiilis siis vieläkin siihen, että Marzzuulla nyt on vaan suuremmat todennäköisyydet saada hyvisrooli kuin pahisrooli, vai onko sulla jotain pelinsisäistä syystä pitää Marzzuua hyviksenä?

Mitä tää tarkottaa?

Sitä, että nojaako Vampire siihen, että pelissä on vaan todennäkösempää saada hyvisrooli, koska hyviksiä on enemmän, vai onko hänellä jokin pelinsisäinen syy pitää Marzzuua hyviksenä, siis jotain mitä Marzzuu on tehnyt tai joku muu on tehnyt, mikä sais aattelemaan, että Marzzuu on hyvis.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 19:47:58

--Jinmuru
++Vampire

Enpä keksi miksi pahis tekisi tuollaisen claimin tuossa tilanteessa. Takaisin Vampiren siis.

Mun tän päiväinen ruutuaika alkaa loppua, palataan asiaan huomenna!
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:12:46

Horaaneko kirjoitti:Ja Zey jatkaa ignooraamista, ei ota mitenkään kantaa Jeekakan epäilyihin, vaan vastaa epäilyihin sanomalla, että luottaa Jeekakaan eniten :D HHhhh idk mua häiritsee Zeyn pelaaminen täl hetkel jotenki iha hirveesti. Ymmärrän kyl et ain ei huvita olla vastaamassa epäilyihin mut pelille on hyödyllist et niihin vastataan jotenkin, eikä sit se epäilijä jää junnaa tän epäilyksen kanssa. Niist vastauksist voi kuitenki saada materiaalii vaik mite nii yhelle jos toisellekki pelaajalle.

Kerro toki, miten noihin muka vois vastata niin, että se edistäis jotenkin peliä. :D Koska musta tossa ei oo mitään perusteluita, joista vois lähteä keskustelemaan, eli ainoa, miten asiaan vois reagoida, ois sanoa, ettei oo petturi, mikä on todella turha, koska se ei kerro mistään mitään. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:20:56

justy kirjoitti:Kaikille tästä Marzzuuta epäileville: miksi te tulkitsette että Marzzuu yritti vastata siihen mitä hänellä oli mielessään silloin kun Zey kysymyksensä esitti? Eikös tuo vastaus ole täysin looginen, jos Marzzuu vastasi kysymykseen "mitäs mietit" kertomalla mitä vastausta kirjoittaessaan miettii? Jos Zey olisi kysyny että "mikä asia pelissä sai sut toteamaan että 'ai jahas'?" ymmärtäisin tän epäilynne paljon paremmin.

Epäilen Marzzuuta, joten kaipa tää on mullekin. Vastauksena: en tulkitse.

justy kirjoitti:Jinmurun puheet hänen Marzzuu-epäilyistään eivät kuulosta kovin loogisilta. Ymmärtäisin kyllä painostusäänen, mutta Jinmuru tuntuu kovasti sanovan että Marzzuun sanomiset ovatkin epäilyttäviä - kykenemättä oikein perustelemaan näitä epäilyitään. Tää haiskahtaa pahiksen halulta maalata äänensä jotenkin perustellummaksi ja pahisjahtaavammaksi kuin mitä se todella on.

Ymmärrän mitä justy hakee takaa, mutta musta Jin on aikasemminkin ollut enempi tunnepelaaja, että joku tuntuu hyvikseltä ja joku pahikselta, joten sikäli se, että ekana päivänä, ekan vuorokauden aikana Jin sanoo, että ääni oli aluksi herättely tms. mut sit alko tuntuu paremmalta koska feeling on musta aika perus Jinimäistä käytöstä. Ja siltikin, vaikka kyseessä ois ollut joku muu, ni silti Vampirea kohtaan olleet perustelut oli musta vakuuttavammat, joten sikäli vähän kummastuttaa äänenvaihto tällä perusteella.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:25:05

Vampire kirjoitti:Mulla ei muistaakseni ole kokemusta pahis!Marzzuusta, mutta ainakin Zeyn aikaisemmin listaamien kommenttien perusteella Marzzuu pelaa aika samalla tavalla pahiksenakin. Plus Marzzuu nyt vaan on todennäköisesti todennäköisemmin hyvis kuin pahis, ihan vaan, koska hyviksiä on tässä pelissä enemmän. Se, että tämän viestissä on mystisyyttä ei poista sitä, että tämä on todennäköisemmin hyvis + pelaa mun kokemuspohjaan nojaten samalla tavalla kuin hyvis!Marzzuu, niin en näe tässä ristiriitaa.

Öööö. Siis hetkonen. Oot sitä mieltä, että Marzzuu pelaa samalla tavalla sekä hyviksenä että pahiksena, mutta kuitenkin näet tässä nyt hyvis!Marzzuun ihan vaan koska viestit nyt vaan vaikuttaa enemmän hyvis!Marzzuulta? Jos pelaaja pelaa samalla tavalla sekä hyviksenä että pahiksena, niin miten pelityylin avulla sitten voi vetää mitään johtopäätelmiä puolesta? :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:30:36

jeekaka kirjoitti:Itse en sano että siinä ois välttämättä mitään vikaa, kaikenlaiselle keskustelulle on paikkansa, mutta en tiedä uskonko että sen taustalla on oikeasti alussa ollut mitään suunnitelmaa.

Eli sä uskot, että kun mä lähden aloittelemaan peliä, ni mulle ei tulis mieleenkään, että hei, mitä jos koitettais saada keskustelu liikkeelle? Oikeasti? :D

jeekaka kirjoitti:Mun ajatukset Marzzuusta on samat kun sulla ja mun mielestä Zey koittaa noilla perusteluilla Marzzun pahismaisuudesta kääriä konvehtipaperiin ihan jotain muuta kuin suklaata. Sama pätee kyllä Jinmuruunkin. Joo, jos Marzzuu on harhalynkkaus, niin se harmittaa vähemmän kun harhalynkkais jonkun aktiivisemman pelaajan, mutta se että koittaa vakuutella että Marzzuu on jotenkin pahismaisempi kuin yleensä on joko tosi laiskaa hyvispeliä tai sitten pahiksen tarttumista helppoon kohteeseen tyytyväisenä myhäillen.

Kiitos paljon. x)
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:32:06

jeekaka kirjoitti:Niin ja piti sanoa että tuolla hopealautaskommentilla tarkoitin tosiaan sitä, että teknisesti Marzzua voi tosiaan syyttää valehtelusta, koska ei voinut miettiä Haliman lynkkaushaluja sanoessaan sen Zeyn quoteaman kommentin, mutta on tosiaan varmasti miettinyt Haliman lynkkaushaluja vastatessaan Zeyn kysymykseen. Mut ei se ollutkaan näköjään edes Zey joka epäili siitä vaan Halima :----D

Joo, ei ollut mun epäily, vaan mä epäilen Marzzuuta, koska hänen reaktionsa ääniin ei ollut yhtä rento, mitä yleensä hyviksenä hänellä on ollut.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:34:07

Marzzuu kirjoitti:Itse peliin: Vam saa nyt kyllä vähän hyvispointseja multa justyn tapaan, muita vielä seuraan ennen kuin sanon juu tai jaa.

Miksi justy ja Vam vaikuttavat susta hyviksiltä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 20:39:19

Jinmuru kirjoitti:
Zey kirjoitti:

Nyt en voi olla aattelematta et entä jos Zey onki pahis joka yrittää esittää petturia ettei sitä lynkattais... :D Eikä meillä oo enää ees ennustajaa millä tarkistaa tämä!

Saahan sen petturinkin tappaa, vaikkei se voittoa tuokaan. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 20:58:12

Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Itse en sano että siinä ois välttämättä mitään vikaa, kaikenlaiselle keskustelulle on paikkansa, mutta en tiedä uskonko että sen taustalla on oikeasti alussa ollut mitään suunnitelmaa.

Eli sä uskot, että kun mä lähden aloittelemaan peliä, ni mulle ei tulis mieleenkään, että hei, mitä jos koitettais saada keskustelu liikkeelle? Oikeasti? :D

Eli sun monivaiheinen suunnitelma oli herättää keskustelua?!?!!?!
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 21:06:30

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:

Eli sun monivaiheinen suunnitelma oli herättää keskustelua?!?!!?!

Ekkö sää lukenut sitä mun suunnitelmaa? :DDD
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 21:08:35

Käsitin että sun oli tarkoitus siitä keskustelusta jotain irtikin :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 21:10:13

Tavallaan, tarkotus oli saada peli käyntiin, millon sit viimeistään siinä vaiheessa kun mun monivaiheinen suunnitelma on suoritettu, ni saa jotain irtikin viesteistä. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 21:13:08

Ok, palataan sit asiaan kun suunnitelma on valmis.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.11.2018 21:23:11

Zey kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:
Zey kirjoitti:

Saahan sen petturinkin tappaa, vaikkei se voittoa tuokaan. :D

Juu mut turhaahan se on :D
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 26.11.2018 21:32:33

Huhhhh heijaa tää peli on iha liia nopeetemponen mun elämään atm :DD Ei oo vaa aikaa eik jaksamist käydä kunnol kaikkii viestei mut yritän katella viestei vähä sieltä täältä ja helpottaa hommaa tulevaisuutta varte ku pitää taas seuloo näit läpi

jeekaka kirjoitti:Eli sun monivaiheinen suunnitelma oli herättää keskustelua?!?!!?!

En tiä miks naurahdin tälle ääneen lmao jeekaka on nii done

Mä en oikeest vaa.. tajuu Vampiren pointtii :D Tai siis tol logiikal mitä selitti mulle aiemmin Vam vois täst lähtie perustella kenen tahansa pelaajan hyvikseyden sillä, et no, suurin osa pelaajist o hyviksii. Tää Vampiren Marzun puolustelu keissi on kaikin puolin outo koska oon tottunu Vampireen pelaajana jol on vakait perusteluja mielipiteidensä takana mut toi on vaa nii tuulest temmattu et äähh??

Zey, en mä vaadi sua vastaan jokaisee asiaa joka koskee sua ja toki on juttui mihi ei oo mitää vastattavaa, mut se et oot vältelly suhun kohdistuvaa puhetta/epäilyä niin mont kertaa tän pelin aikana häiritsee mua. Esim tos aik pelin alus kun Jeekaka mietti miks trollaat olisin nähny iha validina jotenki selittää sun lähtökohtii tällaseen pelaamisee. En tietenkää sano miten sun pitäis sun peliä pelata, mut tää on mun mielipide ja kokonaiskuva sust.
Tho, nyt näil uudemmil sivuil oot antanu itestäs jo paljon enemmän ja mun pitää kyl lukee sun viestit viel ajan kanssa läpi (niinku.. tyylii kaikkie muidenki kosk oon jotenki tosi lost tän pelin kaa, ei must oo tällasee et ekan päivän puoles välis o 6 sivuu tekstii :DD)

--
Justy kirjoitti:vaihda nimen tilalle sen pelaajan nimi, jonka viestejä haluat lukea. Klikkaamalla yksittäisen viestin otsikkoa voit mennä siihen kohtaan ketjua, missä viesti kirjoitettiin.)

Justy oot ihana. Miksen oo älynny tätä aiemmin
Ja sun tarkennuskysymykseen, puhuin ihan pelin alusta, jossa heiteltiin mukaepäilyjä ja ääniä

//monta zeytä ja jeekakaa ja jinmu
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 26.11.2018 22:07:27

Varoitus
Viesti sisältää tajunnanvirtaa ja mielipiteeni muuttuu viestin sisällä. Tämä ei tarkoita että mulla ei olisi mielipidettä. Viimeisenä sanomani asiat ovat viimeisimpiä ajatuksiani. Tällaista tapahtuu kun pelissä on 3 uutta sivua luettavana ja luet niitä väsyneenä. Nyt asiaan.

justy kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja miten niin ehdotan sun "lynkkausta"? Kyllä mä ehdotan ihan tosissaan sun lynkkausta ellet pysty vakuuttamaan mua siitä että oot todennäköisemmin hyvis.

Viimeiseen virkkeeseen liittyen: Oliko sulla siis äänesi antaessasi jokin syy uskoa, että Marzzuu on todennäköisemmin pahis? Lähtökohtaisestihan jokainen pelaaja on todennäköisemmin hyvis, sillä pelissä hyviksiä on selvä enemmistö.

Ei. Mut mulla oli syy uskoa, että Marzzuusta ei ota selkoa, eli jos hän ei selvästi vaikuta ennemmin hyvikseltä, kannattaa mieluummin lynkata alkupelissä kun sitten lylossa.

Zey vaikuttaa mun mielestä aika vahvasti hyvikseltä muuten. Tykkään myös justyn pelinavauksesta kysymyksineen.

Horaanekosta myös lievä hyvisviba.

AlPacinolta hyvä avaus, tosin voisin lisätä tuohon sun listaan:
AlPacino kommentoi neljää asiaa pelissä, ja kaikki epäilyttää. -Epäilyttävää.
Nojoo, ei oikeesti niin epäilyttävää, jokainen huomaa eri asioita. Jatka samaan malliin, hyvä aloitus!

Vampiresta saan myös lievää hyvisvibaa. Paitsi... Ootko Vam pelannut nyt viime aikoina Kylässä pahista? Jos oot niin missä pelissä? Mä nimittäin muistan lukeneeni Vampirelta hyvin samanlaista peliä kuin tässä pelissä, mutta kun en muista oliko Vam hyvis vai pahis siinä pelissä (en muista mikä peli oli kyseessä) niin paha sanoa varmasti. Mulla on vaan semmonen olo että Vam ehkä todennäköisemmin oli siinä pelissä mitä tarkoitan hyvis. Eli siis ihan tosi vahvalla pohjalla tää mun hyvisviba! Ja nyt myöhemmin kun oon lukenut pari sivua pitemmälle, vedän pois tän hyvisviban. Eli ei mitään sittenkään. (En silti halua pyyhkiä pois tätä kappaletta, koska tässä oli minusta pointti ja haluan muistaa sen myöhemmin jos tarvii).

Mun lista (en tajua miks jotkut laittaa pahikset ylös, ne tietysti loogisesti kuuluu alas):
Hyvismäiset (nää on vähän niinku järjestyksessä)
Zey
Horaaneko
justy
Savu (hyvin laiha hyvisviba yhteen viestiin perustuen)

En osaa sanoa (tämän kategorian sisällä ei missään järjestyksessä)
Keturin
miina
AlPacino
jeekaka
Jinmuru
Jii
Vampire

Pahismaiset (nääkään ei oo missään järjestyksessä ku en osaa laittaa järjestykseen)
Marzzuu

Heräämättä (nää on aakkosjärjestyksessä)
Pilkkuvirhe

Outoa muuten, että Horaaneko on noin paljon mun kanssa eri mieltä. Silti pidän Horaata melko varmana hyviksenä. Elämä on.

justy kirjoitti:Nyt kyllä hämmentää kun sekä Horaa että Jii tulivat antamaan hyvispisteitä Jinmurulle - mun ajatukseni oli nimittäin tehdä näin:
--Vampire
++Jinmuru

Mä en enää muista mitä Jinmuru on tässä pelissä sanonut ja tehnyt, mutta muistan että en oo saanut vahvaa hyvisvibaa vielä(kään). Ja kun yleensä Jinistä saan tosi vahvan hyvisviban heti pelin alussa niin en tiiä pitäiskö sen perusteella laittaa melkein jo epäilyttävien kastiin. No en ihan vielä, pitää ehkä lukea virkeämpänä, tai odotella tulevia viestejä. Kuitenkin tavallaan ymmärrän ja kannustan ääntäsi justy!

Jaaaa sieltä tulee Marzzuu! Mä ehkä teen nyt näin --Marzzuu, jos ei muusta syystä niin ihan vaan siksi, että tykkään siitä että tulit paikalle ja kirjoitit jotain! Tee sitä jatkossakin, mitä enemmän niin sen kivempi!

Ahaa ja sitten Jin tulee esiin vaparina. Melko ennenaikaista sanoisin, mutta toisaalta helpottaa ajattelua toki. Ei siis äänestellä sinne.

justy kirjoitti:Mun tän päiväinen ruutuaika alkaa loppua, palataan asiaan huomenna!

Ihanaa justy että sulla on päivittäinen ruutuaika! <3

Jee sain ketjun kiinni. Ja nyt en tiiä ketä epäilisin. Mulla on muutama hassu tyyppi joita en epäile (Jinmuru, Zey, Horaaneko, justy, Savu), mut loput onki sitte sellasta harmaata massaa josta en oikeen osaa lähteä millekään. Ehkä oon huomenna reippaampi ja jaksan katella joittenki tyyppien viestejä läpi. Tai sitte en. Sen näkee sitte! Telve molo!
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 22:55:07

Halima kirjoitti:Ootko Vam pelannut nyt viime aikoina Kylässä pahista? Jos oot niin missä pelissä?

Mun viimeisin pahispeli on Euroviisut, siinä olit mun pahisparini jopati.
心配ないからね。
Vampire
Kepitetty kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

ViestiKirjoittaja Halima » 26.11.2018 22:56:23

Hmm jaa no se ei varmaan oo se peli mitä tarkoitin. (Mun muisti on kyllä niin loistava!)
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Zey » 27.11.2018 00:50:27

Lista pelaajista hyvismäisimmästä pahismaisimpaan:

Jinmuru - Vapari.

justy - Tullut tosi hyvää pohdintaa, ainoana jäi kaihertaa toi äänen vaihto Vamilta Jinille, kun siinä ei musta niin perustelut ollut kohillaan. Mut en tiiä, lähinnä näkisin tässä pahistaustan vaan, jos justy on Vamin kanssa pahis, mitä en usko, koska justy olis sit ite lähtenyt hyvillä syillä kaivamaan pahiskaverilleen kuoppaa. Eli en nyt ihan aio asiaa unohtaa, mut hautaan hyvin syvälle. :D

Halima - Tykkäsin alusta! Tekee mitä lystää, ei kiinnosta mitä muut ajattelee -> ei ilmeisesti ainakaan hirveitä paineita oo pelin suhteen, mikä viittais hyvikseen. Uusin viesti pisti naurattamaan, oli kyl niin tajunnanvirtaa että. :D En nää Halia kirjottamassa tommosta viestiä kyllä pahiksena, on niin sekava, mieltä muuttava ja perustelematon. Kiitos Hali, olin jo alkanut funtsimaan, että annoinko sulle liian ennenaikaista hyvisleimaa noista pikkuviesteistä, mutta en. :3

jeekaka - Heti alussa oli hyvää pohdintaa ja loogista menoa. Vähän jäi hämmentämään kuitenkin epäilyt. Ts. Jinmurun äänestys tuli oudosti puskista ainakin mun mielestä. Ymmärsin että suklaapaperijutulla jeekaka haki sitä, että koitetaan myydä Marzzuu epäilyjä (/vaihtoehtona ylipäänsä) parempana kuin onkaan, mitä musta Jinin tunteeseen, jota ei pysty millään tavalla perustelemaan, perustuva epäily ei ihan tee. Ts. en usko, että kukaan vakuuttuu sen takia, että Marzzuu kantsii lynkata, koska Jinillä on fiilis… :D

Horaaneko - Uskon hyvikseksi, koska tuntuu oikeesti epäilevän ja ettivän pahiksia. Esim. justiinsa, että koitti provoilla ja sit kaikki ähkimiset ja huhkimiset kun ei kaikki ookkaan hänen päässään niin selvää. :D (Ei sillä, on siellä myös niitä hyviä pointtejakin!) Ainoo mikä häirittee, on oikeastaan se, etten vieläkään oo perillä, miten hänen mielestään hyvis!Zeyn ois pitänyt vastata hänen viestiinsä. Ts. on ok, jos ei oo kommentoitavaa ja ei sit kommentoi, mut ei kuitenkaan oo ok, jos ei kommentoi, mut haluu tietää kuitenkin hänen mielipiteensä Jinistä. :D Et jäi vähän hämäräksi, et oliko siellä kuitenkin joku juttu, joka multa meni siinä viestissä ohi, joka ois ollu tosi tärkee huomata. Mut tääkin häirittee ehkä enemmän sen takia, että mietin mitä oon missannut, eikä niinkään kerro horaasta juuta taikka jaata. :D

miina - Sekoilu on täyttä miinaa, mutta nyt tuli kyl niin perusasiasta ja niin aidosti sekoiltua, etten tiiä voisko oikeesti pahiksena olla noin pihalla pahiksiin kuuluvasta roolista. :D

Savu - Savun eka viesti oli tosi kiva, fiksuu mietintää. En tosin oo niin perehtynyt Savuun yleensä, mut joka tapauksessa heittäisin neutraalista hyvismäiseen suuntaan.

Ja sitten ne muut vähän ongelmallisemmat, koska näköjään mun tuntosarvet on asettuneet hyvisvibatusten puolelle. :D Pikkasen pelottaa, et noin moni on hyvismäinen… :D

Pilkkuvirhe - Heräämätön.

AlPacino - Vähän heräs kysymysmerkkejä viestiä lukiessa, mut ei mitään hirveen pahoja, et lähinnä jäin miettimään mahtaako livepelaaminen taustana vaikuttaa.

Keturin - Iso kysymysmerkki.

Jii - Ei oikeestaan mitään kummallista viestissä, lähinnä jäin vain kaipailemaan lisää asiaa, nyt tuntu, että vähän vaan hutas niihin päivän polttaviin juoruihin, eikä lähtenyt lainkaan muista kuiskuttelemaan. :(

Marzzuu - Kyllä vieläkin pikkasen kutkuttaa toi “lynkkaus” viesti, koska ei oo niin rento, mitä musta hyviksenä yleensä. Ei toki oo satavarma, oli siellä hyviksenäkin yksi (?) ei niin rento reagointi. Mut kattotaas mihin suuntaan lähtee!

Vampire - Laihaksi jäi tiedot Vamista, vaikka viestit luinkin. Mielipiteet siis taitaa olla, että Marzzuu on hyvis, koska on todennäköisemmin saanut hyvisroolin ja koska hänen pelityylinsä muistuttaa hyvis!Marzzuua vaikka pahis!Marzzuun tyyli onkin samanlainen. Ja sit et jeekakaan ehkä luottaa pikkasen, mut ei luota kuitenkaan tähän pikkaseen luottoon. Periaatteessa Vam ei oo sitoutunut mihinkään, mikä ois pahikselle oivallista, mut kun näkee tän tyhjyyden, ni alkaa miettii, et onko kuitenkin kyseessä hyvis, jolla on vaan vaikeuksia saada tarttumapintaa peliin. //Luin Vamin Mitä tänään syötäisiin? -pelin viestejä ja nyt Vam häirittee vähän enemmän. Ts. Vamilla oli sama mielipide Marzzuu -asiaan, mutta musta ei niin hirveesti asiasta puhunut 1. päivänä mitä tässä, vaan alko enempi valitella asiasta 2. päivänä, kun alko tuntumaan, että porukka vaan jummaa Marzzuussa. Ja sillonkin oli sitä mieltä, että Marzzuukin ois ollu hyvä lynkata 1. päivänä Savun sijaan, että kuitenkin vaikuttaa siltä, että mieluummin Marzzuu kuin joku neutraali. Mut kuitenkin tässä pelissä Vam on heti alusta asti puhellut paljon tästä Marzzuu tapauksesta ja keskittynyt lähestulkoon vain tähän seikkaan.

Oon valmis huitomaan ++Vampirea.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 27.11.2018 00:51:06

Ai nii, pitää poistaa ensin vanha! :'D --Marzzuu ++ Vampire
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen