Leppäkertut II Peli on ohi

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Hukka » 25.09.2017 19:45:41

Väliaikalaskenta

2 Sahe (Violet, Niacin)
1 Violet (Sahe)
1 Jii (miina)

Iltapäivään äänestysvaihtoehdoiksi ovat päätymässä Sahe ja Violet.

Äänestyspakot:
Ei ole.

Poissa:
Ei kukaan.

Aamupäivä päättyy vartin päästä klo 21.00!
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 25.09.2017 19:49:09

Niacin, voit siirtää äänesi minulta Jiille, niin hän päätyy toiselle kierrokselle. Minä en siirtoa voi tehdä, sillä annoin ääneni ensimmäisenä. Jos poistan ääneni, ja siirrän sen Jiille, jatkoon päätyvät Jii kahdella, sekä minä ensiksi saadulla äänellä. Jos sinä siirrät, niin Jii kahdella, sekä Sahe ensiksi saadulla äänellä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 25.09.2017 19:50:24

Siis voit siirtää äänesi Sahelta Jiille. Kirjotin liian nopeasti näemmä. En tosin tiedä onko tästä hyötyä, toivotaan, että Jii herää seuraavaan päivään.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 25.09.2017 19:54:02

Niin, en tiedä onko siitä kauheasti sitten iloa jos Jii ei olekaan paikalla. Tulen itse varmaan joka tapauksessa äänestämään Sahea, ellei tule huomenna hyvin puolustautumaan, joten sinänsä ei mulle niin väliä kuka siellä on kaverina. :D
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 25.09.2017 20:00:09

No ehkä sitten kuitenkin --Sahe ++Jii
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 25.09.2017 20:01:38

3.aamupäivä on ohi!

Äänet:
2 Sahe (Violet, Niacin)
1 Violet (Sahe)

1 Jii (miina)

Iltapäivän kohteina ovat siis Sahe saatuaan eniten ääniä, sekä Violet tultuaan ääni tilanteessa toiseksi saatuaan äänensä ennen Jiitä.

Äänestyspakot:
Ei ole.

Poissaolot:
Ei ole.

3.Iltapäivä alkaa nyt ja päättyy huomenna 26.9. kello 21.00.

//Niacin väliin. Äänen vaihtoa ei lasketa, sillä se tuli aamupäivän päättymisen jälkeen.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 25.09.2017 20:04:19

Tällä hetkellä aiemmat viestit saavat puhua puolestaan omalta osaltani, kuten varmaan myös Sahen. Usko siihen, että hän saapuisi puolustautumaan on alkanut hiipumaan. Tuo Niacinin viimeinen äänenvaihto - teatteria aikataulukikkailun kanssa vai ei? Pahiksena hän hyötyisi siitä, että evää Jiiltä mahdollisuuden puhua nyt.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 26.09.2017 10:31:06

Jiin on muuten parempi aktivoitua huomenna, koska toiselle kierrokselle päätyy pakosti yksi hyvis.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 26.09.2017 15:26:07

++Sahe
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 26.09.2017 16:58:28

++Violet
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 26.09.2017 18:25:34

--Sahe
++Violet
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Hukka » 26.09.2017 18:34:58

Väliaikalaskenta

2 Violet (miina, Niacin)

Violet on kuolemassa saatuaan eniten ääniä.

Äänestyspakot:
Ei ole.

Poissa:
Ei kukaan.

Iltapäivä päättyy puolentoista tunnin päästä klo 21.00!
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 26.09.2017 18:50:14

Joo, tapetaan mut päivällä, pahis nappaa jäljelle jäävän aktiivisen hyviksen miinan ja Niacinin väliltä yöllä. Jos toinen näistä on pahis, Sahen ja Jiin kanssa on varmaan helppo pärjätä, kun molemmat ovat vaienneet huolestuttavan pitkäksi aikaa. Mulla on valitettavasti huonot mahdollisuudet kirjotella tänne teidän painostusääniin. En kuitenkaan näe, että hyviksillä on varaa pitää Sahea pelissä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 26.09.2017 19:39:03

--Violet
++Sahe
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 26.09.2017 19:46:10

Jos Niacin ei vaihda ääntään, olisin erittäin varuillani. Epäilen häntä muutenkin, ja voisi olla oppurtunistinen pahisliike.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 26.09.2017 20:01:39

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 3.iltapäivä päättyy 26.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 26.09.2017 20:41:06

3.ilta:

”No nyt täällä ei ole myyjää eikä pomoa”, miina tokaisi.
”Pitäisiköhän mennä toiseen kauppaan?” Jii pohti.
”Tai ehkä meidän täytyy alkaa työskentelemään täällä?” Violet ehdotti. ”Ainakin joku voisi olla myyjä, niin saisi ostettuakin jotain.”
”Joo, kyllä mä jotain ruokaa tarvin. Ja ne lapset kanssa”, Sahe myönteli.
”Mitä? Nytkö viedään vielä työtkin?” Jii ihmetteli.
”Mutta kaikki työntekijäthän ovat vankilassa”, Violet perusteli.
”Mutta kyllähän niidenkin pitää tehdä töitä”, Jii vastusti. ”Kaikkien kuuluu tehdä töitä.”
”Niinhän se on, eikä poliisi ole vielä edes antanut tuomiota”, Niacin mietti.
”Työpaikkojen anastus!” miina melusi.
”Mä vain ajattelin auttaa”, Violet mutisi, mutta mutinoita ei kuunneltu. Pian vankilassa istui yksi lisää joukon jatkona.

Äänet:
1 Violet (Niacin)
1 Sahe (miina)

Violet siis kuolee saatuaan äänensä ensin.

Äänestyspakot:
Ei ollut.

Poissaolot:
Ei ole.

Kuolleet (5/9):

1.päivä: Viuhti, tavallinen kyläläinen
1.yö: Jeku, suojelija
2.päivä: Cameron, pahis
2.yö: jeekaka, tavallinen kyläläinen
3.päivä: Violet, tavallinen kyläläinen

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna 27.9. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 3.yö päättyy 27.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 27.09.2017 20:00:13

4.aamu:

”Mut vieläkään ei ratkennut se, mitä me nyt tehdään. Mä tarvin niitä banaaneja”, Sahe muistutti.
”Mä en kyllä jaksaisi kuunnella tota banaanivalitusta”, miina kuiskasi hiljaa Jiille.
”Niinpä. Eikö se nyt vaan voi ottaa niitä päärynöitä”, Jii huokaisi.
”Eihän me tiedetä missä päärynät on. Vai tietääkö joku?” miina kysyi.
”No ei kai. Mutta silti. Sillä on kyllä känkkäränkkä tänään”, Jii mutisi.
”Niinpä. Pitäiskö se laittaa vankilaan, ettei se tartu?” miina mietti.
”Kysytään Niacinilta”, Jii päätti. Niacin kuunteli rauhassa mitä kaksikon mielessä oli.
”Kaipa se on järkevää…” Niacin pohti. ”Kun poliisi tulee, niin voisi tulla lääkärikin, joka varmistaa, ettei kyseessä ole tarttuvaa känkkäränkkää.”
Niinpä Sahe talutettiin vankilaan. ”Mitä? Miksi?” oli Sahen ainoa kommentti tilanteeseen, mutta siihen ei vastattu. Kolmikko piti suunsa kiinni varmuuden vuoksi ja koitti olla mahdollisimman vähän hengittämättä – fiksuina pikkukavereina he tiesivät, että ilman kauttakin voi tartunnan saada.

Kuolleet (6/9):
1.päivä: Viuhti, tavallinen kyläläinen
1.yö: Jeku, suojelija
2.päivä: Cameron, pahis
2.yö: jeekaka, tavallinen kyläläinen
3.päivä: Violet, tavallinen kyläläinen
3.yö: Sahe, tavallinen kyläläinen

Poissa:
Ei kukaan

Äänestyspakot:
Jii

4.aamupäivä alkaa nyt ja päättyy 30.9. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 27.09.2017 20:26:31

Äh, menipäs nyt sitten vaikeaksi. Inhottavaa kun saa vain äänestää, eikä pääse samalla kertomaan omia ajatuksia äänen takana, niin kaikki ehtii yön aikana muhitella omia spekulaatioita. Kirjoittelenkin tätä nyt yön aikana valmiiksi, että saan vähän purettua omaa turhautumista.

Jos nyt lähdetään siitä aamupäivän viimehetkistä, niin mulla on jotenkin ollut vaikea muistaa seurata pelipäivän loppuhetkiä. Olin jo alkanut muihin hommiin, kun tuli vielä mieleen, että ehkä sittenkin olisi pitänyt laittaa Jii toiselle kierrokselle ja kellohan oli sitten mitä oli eikä viesti aivan kerennytkään. En tiedä mitä Violet tarkoitti teatterilla ja sillä että pahikselle olisi ollut edullista estää Jiitä puhumasta. Jii oli ollut viimepäivät ihan hiljaa muutenkin, joten en näkisi sitä mitenkään Jiin ”vaientamisena”, ettei häntä äänestä 2.kierrokselle. :D Se vaikutti vähän minun turhalta mustamaalaamiselta Violetin suunnalta. Iltapäivällä kävi vähän sama, kun seurasin liian intensiivisesti Junior Master Chefiä ysiin asti. :( Noh, en kyllä ehkä olisi ääntä Violetilta enää vaihtanut vaikka olisin paikalla ollutkin, pahis-Violet olisi voinut viimeisellä viestillään vain painostaa minua vaihtamaan ääntä samaan tyyliin kuin Cameron yritti pelastautua.

Violetiin päätyminen Sahen yli lähti liikkeelle, kun miina äänestikin ensin Violetia ja ihmettelin pitääkö miina oikeasti Violetia pahismaisena ja aloin sitten lukemaan Violetin, Cameronin ja Sahen viestejä kriittisellä silmällä. Näytti siltä, että Violet itseasiassa sopii paljon Sahea paremmin Cameronin pariksi, sillä hän esitti Cameronia kohtaan lieviä epäilyjä ja ääniäkin, mutta perui ne aina nopeasti Cameronin vastauksen jälkeen. Cameron taas piti Sahea erittäin pahismaisena ja Sahekin vähän Cameronia, mikä on tietysti ihan mahdollista pahisparilta, mutta kuitenkin sopivammalta näytti Violet. Miina luultavasti haki Violet-äänellään lähinnä reaktioita, kuten aiemminkin, mutta siitä kuitenkin nyt heräsi kiinnostus tutkia Violetia vielä uudestaan. Violetin kirjoittelu etenkin alkupelin aikana oli kyllä hyvin hämmentävää ja erilaista kuin viimeksi, kuten aiemmin olen sanonutkin.

Toinen asia mikä saattoi lievemmin vaikuttaa, oli se, että Violet oli alkanut edellisenä päivänä keksiä minusta pahismaisuuksia ja kuulosti jo hyvin halukkaalta lynkkaamaan minut, jos vain tilaisuuden saa. Kauhistutti ajatus, että Violet olisi hyviksenä tai pahiksena käyttänyt seuraavan pelipäivän LyLo-tilanteessa minun onnistuneeseen syyllistämiseen. Tiedostin kyllä, että sama riski epäillyksi tulemisesta tulee jos äänestänkin yllättäen Violetia, mutta päätin sitten kuitenkin vähän uhkapelata jos peli oltaiskin pahis-Violetin myötä saatu päätökseen.

Miinalla on ollut niin monta mahdollisuutta pahiksena pysyä neutraalina ja äänestellä turvallisesti (kuten nyt olisi voinut vain suoraan äänestää Sahea), mutta sen sijaan on herätellyt muita ja käyttänyt ”painostusääniä” iltapäivisin. Siksi uskoisin miinaa hyvikseksi.

Jiistä vaikea sanoa mitään, kun ei ole viime päivinä peliin lainkaan osallistunut. Alkupeli oli erittäin hyvismäistä, mutta kun puuttuu jo niin paljon materiaalia viime päivien tapahtumiin reagoimisesta, että tiedä häntä.

Sahe on siis varmaan kuitenkin mun ykkösehdokas jäljelle jäävistä// mutta näköjään Sahe on nyt sitten kuollut hyviksenä. :( Sahe on kyllä niin erikoinen valinta, että melkein veikkaisin että pahis on antiaktiivinen Jii ja yötappo on jouduttu arpomaan. Kokeneempi Jii voisi pahiksena myös hakea lisää mielenkiintoa peliin valmiiksi epäilyttävän pelaajan yötapolla. En tiedä miten mulla on miinasta sellainen kuva, että pelaisi pahiksena enemmän varman päälle ilman turhia riskejä. Voin kyllä olla hyvin väärässäkin, kun en ole miinan pahispeliä koskaan nähnyt! Jos miina on pahis, niin oikein hyvin pelaa kyllä. Toisaalta niin myös Jii. Täytyy sanoa että oon melkein omasta mielestänikin meistä lopuista epäilyttävin pelaaja. :´D

Jonkun muun se pahis täytyy nyt kuitenkin olla, joten ++Jii
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 27.09.2017 20:30:17

Jaahas, mitähän pitäis ajatella tuosta yötaposta. Ei ollu Sahe ainakaan pahis.

Niacinin kaikki eilinen äänestely oli kyllä melko hämärää. Jii on kyllä melko epäilyttävä ku jättäyty pois kokonaan eilisestä päätöksenteosta, mutta mitä jos se nyt vaan onkin elämän kiireyttämä hyvis. Täytyy kyllä sanoa että niacinin koko pelin äänestykset puhuisivat pahikseuden puolesta..

Kenellehhän mie tässä kirjottelen? jos vaikkapa niacin on pahis ja jii kadonnu hyvis.. :D

//niacin väliin
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 27.09.2017 20:42:07

Täytyy kyllä sanoa että aloin niacin uskoa tuon siun violet äänestelyn jo itekkin, sait sen kuulostamaan järkevältä :)

Mulla teki mieli omalla violetin äänellä saaha vähän jotakin muutakin kuin vaan että "viestit puhukoon puolestaan", mutta sitten kun sinäkin vaihoit äänen violetille niin alkoi epäilyttämään että miksi ihmeessä. Et kuitenkaan ollut violetia aiemmin päivällä kummoisesti epäillyt.. epäilyt sinua kohtaan heräs ekoja kertoja kunnolla. jos olisit pahis niin tuohan olis ollu aivan jackpotti, violet aktiivisena näppärästi helpolla äänellä pois. Varsinkin kun noin hyvä selityksiin vielä takana.

Nyt on mentävä nukkumaan!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 27.09.2017 21:34:39

Jooh, mua vähän nauratti kun mietin tuota omaa pelaamista ulkopuolisen silmin, että kyllähän se varmasti aika epäilyttävältä näyttää. x) Yön ajan toivoin, että jos jäljellä oleva pahis olisi poissaoleva Sahe tai Jii, niin voisin arpaonnella tippua yötapolla pelistä pois, ettei viimeinen päivä kulu turhaan minun kuulusteluun.

On kyllä kuumottava tilanne kun on 50/50 todennäköisyys osua oikeaan eikä tiedä yrittääkö juttukaveri manipuloida vai ei. :D Toivottavasti Jii kerkeää vielä mukaan pelaileen meidän kanssa, ei kauhean varma olo ole näillä perusteilla äänestää teistä kumpaakaan. En usko että Jii on tarkoituksella ollut hiljaa, joten en poissaoloa pidä erityisemmin pahikseen viittaavana. Tai ainakin olisi hyvin aneemista pahispelaamista vain seurailla hiljaa vierestä kun hyvikset tappaa toisensa, uskoisin että Jii on hieman kunnianhimoisempi? Miinan viestejä kun vielä luin alusta asti, niin ei mikään täysin poissulje, etteikö miinakin voisi yhtä hyvin olla pahis. Ehkä vain pidän miinaa arempana kuin oikeasti on. Vaikkakin pahis-miinalle olisi varmaan ollut houkuttelevampaa tappaa yöllä minut ja toivoa ettei Jii ja Sahe enää aktivoidu, jolloin voitto olisi selvä. Tai miina olisi voinut tappaa Jiin ja aika vahvasti luottaa siihen, että minä äänestän lopuksi Sahea, kun olin häntä jo vahvasti epäillyt. Sama pätee myös toisin päin, jos Jii olikin paikalla tietoisesti yötapon kohdetta valitsemassa. Kumpi tahansa onkaan pahis, niin olisi ollut erittäin helppo voitto jättää minut ja Sahe viimeiseksi henkiin, jolloin olisi näppärästi minun kanssa päässyt harhalynkkaamaan Sahen. Eli päättelyketju pyörii taas siihen, että Sahe on arvottu pahis-Jiin poissaolon vuoksi. Järkeilisin tällä hetkellä näin, että jos miina olet sittenkin pahis niin olet voittosi ainakin ansainnut. :D Vielä on onneksi muutama päivä aikaa toivoa, että Jii ilmestyykin takaisin kertomaan mietteitään, kyllä tähän sitä kolmatta pelaajaa vielä kaipaisi loppumetreille.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Jii » 28.09.2017 00:35:11

Mulla on ollut pari kiireistä päivää ja näköjään tilanne on aika tukala, ilmoitan nyt vaan että oon hengissä ja palaan asiaan myöhemmin!
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 28.09.2017 21:21:42

Jeh! Hei tuli muuten mieleen, että miten ihmeessä tää kaksivaiheinen äänestys nyt toimii? Kaks menee edelleen
jatkoon ja se ainut äänivaltanen valitsee sitten niistä?

Mulla on huomenna vaikea osallistua kun meen töiden jälkeen hoitaan siskonpoikaa ja sieltä varmaan suoraan ysiltä alkavalle keikalle. Vähän pelkään etten kerkeä missään välissä tänne, en ainakaan loppuillasta mitenkään. :I
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 29.09.2017 11:43:14

Niacin kirjoitti:Jeh! Hei tuli muuten mieleen, että miten ihmeessä tää kaksivaiheinen äänestys nyt toimii? Kaks menee edelleen
jatkoon ja se ainut äänivaltanen valitsee sitten niistä?


Näin mie ajattelisin. Ja jos vain yks saa ääniä niin zey arpoo kaverin?

Mie vielä vähän haluaisin että jii kävis kirjoittelemassa, jos jää näin hiljaseks niin on kyllä melko huolestuttava. Jotenkin silti tekisi mieli äänestää niacinia, vaikka hyvin perustelitkin niin silti kokonaisuus puhuu sen puolesta että olisit hyvä pari cameronille. Odottelen äänen kanssa vielä jiin viestiä. Tuntuu että tässä vaiheessa se ääni on jo niin lopullinen, että haluaisin vähän materiaalia jiiltäkin..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 29.09.2017 12:56:09

Tajusin nyt että eihän nuo mun yötappopohdinnat teekkään järkeä kun en ottanu huomioon tätä kaksivaiheista äänestystä, ettei ketään tästä suoraan lynkatakaan. :( Mutta enpä kerkeä enää miettiä uusiksi tai Jiin myöhempiä viestejä edes kunnolla lukea, ku pitikin jäädä töihin tekeen tuplavuoroa. Harmi että Jiillä jäi näin myöhäseen viestin laitto, jos nyt on vielä laittamassa.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 29.09.2017 13:45:35

Välilaskenta:

Äänet:
1 Jii (Niacin)

Kuolemassa siis Jii ainoalla äänellä.

Poissaolot:
Ei ole kenelläkään.

Äänestyspakot:
Jii

KKÄ:n toimimisesta on ilmeisesti pieniä epäselvyyksiä. Kuten säännöissä sanotaan, mikäli kaksi tai useampi saa ääniä aamupäivällä, niin kaksi eniten ääniä saanutta menee jatkoon iltapäivälle ja äänestyskohteet eivät siis saa äänestää. Jos aamupäivällä vain yksi saa äänen/ääniä, tämä lynkataan, eikä iltapäivää tule.
Säännöt: Päivä ja äänestys kirjoitti:Päivä koostuu kahdesta osiosta, aamupäivästä ja iltapäivästä. Aamupäivä kestää 3 vrk ja sinä aikana keskustellaan ja äänestetään pelitopickissa. Ääni merkitään boldattuna ja plussilla ++Nimi. Muuten merkittyjä ääniä ei lasketa. Ääntään saa vaihtaa päivän aikana niin monta kertaa kuin haluaa. Äänen peruminen merkitään boldattuna, mutta plussat ovat vaihtuneet miinuksiin --Nimi. Vain oikein kirjoitetut äänet lasketaan. Uutta henkilöä ei saa äänestää, ennen kuin aiempi ääni on poistettu. (Jos ette poista ensin ääntä edelliseltä henkilöltä, pelinjohtaja ei laske uutta ääntänne mukaan, vaan laskee vanhan äänen mukaan.) Äänitilanne selviää PJ:n tai APJ:n tekemistä väliaikalaskennoista. Aamupäivän päättyessä alkaa iltapäivä, joka kestää 1 vrk. Iltapäivällä pelaajat voivat äänestää vain kahta aamupäivällä eniten ääniä saaneita pelaajia. Äänestys tapahtuu samalla tavalla kuin aamupäivällä ja ääntään voi myös vaihtaa. Muunlainen puhuminen on kiellettyä. Kaksi eniten aamupäivällä ääniä saanutta pelaajaa eivät saa äänestää, mutta sen sijaan he saavat puhua ja puolustautua syytteiltä. Eniten ääniä saanut lynkataan. Mikäli aamupäivän aikana ei tule ainuttakaan ääntä, lynkattava arvotaan. Mikäli aamupäivällä vain yksi pelaaja on saanut äänen/ääniä, tämä lynkataan. Aamupäivällä tasatilanteissa ensimmäiseksi (ja toiseksi) äänimäärän saanut on iltapäivällä äänestysvaihtoehtona. Mikäli aamupäivällä useampi on saanut ääniä, mutta iltapäivällä ääniä ei tule, lynkattava arvotaan aamupäivällä kahden eniten ääniä saaneen kesken. Mikäli iltapäivällä päädytään tasatilanteeseen, ensin äänet saanut lynkataan.


Aamupäivä päättyy huomenna 30.9. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 29.09.2017 19:02:32

Oho, eihän tää aamupäivä päätykkään tänään ku vasta huomenna. :'D Ei oo kyllä mun ajankäytön kannalta juurikaan sen parempi ku tänäänkään, mutta en vielä heitä kirvestä kaivoon Jiin suhteen. Ja kiitos Zeylle sääntötulkkauksesta! Jestas sentään, on kyllä niin aivot narikassa että huhhuh. Ei mulla muuta.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 30.09.2017 15:33:36

Mun mielestä jii on nyt kyllä turhan pitkään hiljaa pahikseksi. Voisin ajatella että jos olis pahis niin kyllä olis täällä puolustautumassa kun on tippumassa. Tai sit vaan pelaa jotakin todella omituista pahistekniikkaa..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 30.09.2017 15:46:36

Hmm, niin. Jotenkin tuntuu että pahiksena voisi olla enemmän motivaatiota koittaa edes vähän aikaa löytää kun tässä olisi vielä ihan hyvä mahdollisuus vaikuttaa äänestyksiin. Ainakin musta tuntui viime pelissä pahiksena että on enemmän "painetta" koittaa taistella viimeseen asti kun pahisjoukkue on niin pieni. En kyllä usko että Jii käyttää hiljaisuutta taktiikkana, eiköhän ole vain kiireinen. Mutta toisaalta myös jos Jii nyt vain on kertakaikkiaan tosi kiireinen, niin voi olla että pelin voitaminen ei oo ihan päällimmäisenä mielessä, oli rooli sitten kumpi tahansa.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 64 vierailijaa

cron