Leppäkertut II Peli on ohi

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.09.2017 19:04:49

Plussat!
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Cameron » 21.09.2017 19:09:22

Mikä jeekaka on tää pahisprofiili mihin sovin? :>
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.09.2017 19:12:37

On periaatteessa aktiivinen ja hyvismäinen, mutta ei kuitenkaan pyri kummemmin vaikuttamaan asioihin jos kaikki menee hyvin muutenkin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Sahe » 21.09.2017 19:17:43

++jeekaka
~Sahe~
Avatar
Sahe
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 27.08.2017 16:08:16

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Cameron » 21.09.2017 19:29:52

Hmm käsittääkaeni oon äänestänyt molemmilla kierroksilla omasta mielestä epäilyttävimmän pelaajan (yhden jeekakan) toiselle kierrokselle? Muut äänet ovat tulleet sen äänen jälkeen sulle. Molemmilla kierroksilla ilman mun ääntä toiselle kierrokselle ois menneet eri henkilöt. Mielestäni oon kertonut myös muista pelaajista ajatukseni ihan hyvin.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Sahe » 21.09.2017 19:34:27

++++jeekaka
~Sahe~
Avatar
Sahe
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 27.08.2017 16:08:16

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.09.2017 19:34:52

Sulla on molemmilla kierroksilla ollut helppo epäilty eikä oikein tarvetta miettiä muita vaihtoehtoja.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.09.2017 19:37:48

Sahe, onks toi nyt vähän sääntöjen kiertämistä? :D Oon iloinen että heräsit kunnolla mukaan peliin mutta oot väärillä jäljillä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Cameron » 21.09.2017 19:45:40

Ai mulla on ollu molemmilla kerroilla helppo äänestyskohde? :D En lähtis kyllä sanoon pelaajana joka äänesti ekalla kierroksella peliin täysin heräämätöntä pelaajaa :D Ja seuraavalla kierroksella se, joka...hmm miten sen ilmaisitkaan, vaikuttaa "kaikkien mielestä epäilyttävältä". Eli menit yleisen mielipiteen mukana? En nyt jostain syystä oikeen osta tätä :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.09.2017 19:50:11

Oon kumminki tehnyt ne päätökset tietoisena siitä, että ne oikeasti vaikuttaa siihen kuka lähtee seuraavalle kierrokselle ja sitä kautta mahdolliseen putoajaan, sen sijaan että olisin vain huiskaissut äänen tyytyväisenä siihen että olen keksinyt sille jotkut perustelut.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 21.09.2017 20:00:53

Iltapäivä on päättynyt!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 2.iltapäivä päättyy 21.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 21.09.2017 20:37:19

2.ilta

”No nyt on jo kaks vankilassa, mutta mulla ei ole vieläkään banaania siihen keittoon!” Sahe hermostui. ”Millä mä ruokin kaikki mun nälkäiset lapset?”
”Meiltä löytyisi kyllä puuroa, se on hyvää”, Cameron kertoi.
”Mäkin tykkään puurosta, mutta ei se saa olla ihan hirveän kökköröistä”, Jii tiedotti. ”Sileät puurot on parempia.”
”Mut puuro on kyllä ihan jouluruoka, ei sitä voi syödä muuten vain”, Violet valitti. ”Se on sama kuin pilais koko joulun.”
”Niinpä, mä oon ihan samaa mieltä Violetin kanssa”, miina ilmoitti. ”Paitsi sunnuntait on tietty poikkeuksia, sillon saa välillä syödä puuroa, mut ei liian usein.”
”Joo, puuro on erityisruokaa, paitsi joissain tietyissä tilanteissa, kuten sunnuntaisin”, Niacin määritteli. ”Ei sitä noin vain syödä. Sitä paitsi, puuro täytyy tehdä ensin.”
”Mut onhan niitä semmosia nopeita puuroja. Mun äiti aina laittaa mikroon ja sit se on valmista”, Cameron yritti selittää.
”Kuule nyt! Ei asiakkaat mitään puuroja halua syödä tämmöisenä normaalina päivänä”, jeekaka julisti. ”Nyt mua stressaa tosi paljon sun puurot. Sulla ei ole banaaneja myydä ja puuroa ei voi myydä, joten nyt tää kauppa on isossa kriisissä. Tää on melkein kuin asiakasvarkaus. Pahempaa! Tää on… tää on… kavallus!”
”Oo! Kavaltaa asiakkaita!” Niacin huudahti.
”Enkä! Sitä paitsi tää on jeekakan kauppa!” Cameron puolustautui.
”Mutta sä olet työntekijä”, jeekaka vastasi. ”Mä sanon, että tommoset kavaltajat vankilaan vaan!”
”Joo, niin se menee”, Niacin nyökytteli. Ja niin se meni.

Äänet:
2 Cameron (Violet, Jii)
2 jeekaka (miina, Sahe)

Cameron kuolee saatuaan äänimäärän ensin.

Äänestyspakot:
Sahe

Sahe hoiti äänestyspakkonsa, hienoa!

Poissa:
Ei kukaan.

Kuolleet (3/9):
1.päivä: Viuhti, tavallinen kyläläinen
1.yö: Jeku, suojelija
2.päivä: Cameron, pahis

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna 22.9. kello 22.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 2.yö päättyy 22.9. klo 22.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 22.09.2017 21:00:06

3.aamu

”Mut entä ne banaanit?” Sahe jo kysyi väsyneesti.
”Mitä jos unohdettaisiin banaanit kokonaan?” Jii ehdotti. ”Eikö ne päärynät korvannut banaanit? Kokeile päärynää keittoon.”
”Ehkä sit täytyy. Mistä ne päärynät löytyy?” Sahe huokaisi.
”Ehkä kurkkujen luota, nekin on vihreitä”, Violet pohti.
”Ei löydy, mä ostin just kurkkuja, eikä siellä päärynöitä näkynyt. Mut ehkä pähkinöiden vieressä, ne on vähän saman muotoisia mut vaan pienempiä”, miina mietti. ”Mutta Niacin varmaan löytää, hänhän on etsivä!”
”Mä olen rikosetsivä, mä etsin rikollisia, en mitään juureksia!” Niacin suivaantui. ”Kysykää jeekakalta, senhän kauppa tämä on.”
”Mä olen pomo, en myyjä!” jeekaka vastusti. ”Kysykää myyjältä!”
”…Sähän just laitoit ainoan myyjän vankilaan”, Sahe huomautti.
”Aika huonoa työntekoa, jos kaupassa ei ole yhtään myyjää”, Jii huomautti. ”Saisiko siitä jo syytteen aikaiseksi? Onhan tää aika… aika… heitteillejättöä.”
”Onhan se, jos ei asiakas saa palvelua”, Niacin mietti.
”No on kyllä, mä olen jo vaikka kuinka kauan odottanut niitä BANAANEJA”, Sahe tokaisi.
”Mutta enhän mä nyt yhtäkkiä saa mistään uutta myyjää”, jeekaka puolustautui, mutta se ei auttanut. Pian jeekaka istui vankilassa joukon jatkona.

Äänestyspakot:

Ei äänestyspakkoja!

Poissa:
Ei kukaan.

Kuolleet (4/9):
1.päivä: Viuhti, tavallinen kyläläinen
1.yö: Jeku, suojelija
2.päivä: Cameron, pahis
2.yö: jeekaka, tavallinen kyläläinen


Aamupäivä alkaa nyt ja päättyy maanantaina 25.9. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 22.09.2017 21:24:10

Jii on mielestäni edelleen vähän epäilyttävä eilisen perusteella, mutta ottaen huomioon, että hän olisi eilen voinut melko vapaasti äänestää jeekakaa ja pelastaa siten Cameronin, kallistuu hän tällä hetkellä enemmän hyvikseksi kuin pahikseksi (saa nähdä vaikuttaako myöhempi analysonti tähän).

++Sahe, koska

V.1
Hyvikset: Jii, jeekaka, Niacin, miina, Sahe

Pahikset; Violet, Cameron

V.2
Hyvikset: Sahe, jeekaka, Violet, miina, Jii

Pahikset: Cameron, Niacin


Cameron on molemmissa pahisparihahmotelmissasi, kun taas jeekaka on molemmissa hyviksenä. Kerro vähän ajatuksistasi äänesi taustalla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 22.09.2017 21:30:31

Huh, nyt on päästy vähän eteenpäin. Osuttiin cameronin suhteen oikeaan ja jeekaka nyt oli jopa minun mielestä aika selkeä yötapon kohde kun selvis, että Cameron oli pahis.
Nyt pitää erityisesti ottaa syyniin cameronin ja muiden väliset suhteet, mutta en sitä nyt ala yötä vasten tekemään. Heti mietityttää, että oliko niacinila jokin erityinen syy olla äänestämättä eilen? Ja yrittikö Sahe pelastaa cameronia, Voisko olla niin räikee pelastusyritys? Ehkä ei..

Pahoittelen jo etukäteen että huomenna en pääse oikein osallistumaan juhlien takia, mutta sunnuntaina yritän ajomatkalla paneutua taas asiaan..

//violet
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Sahe » 22.09.2017 22:05:01

[quote="Violet"]Cameron on molemmissa pahisparihahmotelmissasi, kun taas jeekaka on molemmissa hyviksenä. Kerro vähän ajatuksistasi äänesi taustalla.[/quote]
Yritin (ja näemmä onnistuin) saaha itteeni semmosen kuvan, että oisin enemmän pihalla asioista, ettei mua seuraavana yönä surmattais. En sitte tiiä kummasta ois ollu tällä kierroksella enemmän hyötyä, musta vai jeekakasta. En sitte tiiä pelasinko oikein vai väärin.
Tuo jeekakan yökuolema on aika selvästi sitä, että yritetään mun ääneen tarttumalla saaha muutki siihen ajatukseen, että oisin pahis. Ja Violetilta tuli heti kyselyitä tuohon perustuen nii musta tuo on vähän läpinäkyvää [b]++Violet[/b]
~Sahe~
Avatar
Sahe
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 27.08.2017 16:08:16

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 22.09.2017 22:09:22

miina kirjoitti:Heti mietityttää, että oliko niacinila jokin erityinen syy olla äänestämättä eilen?

Oon edelleen kipeenä ja keskittyny viime päivät lähinnä koomaamiseen. Koitin seurailla iltapäivää aina välillä ja täytyy sanoa että en ollut loppupäivästä enää kovinkaan varma kumpaa äänestäisin, joten jätin koko asian teidän paremmin viesteihin keskittyneiden ratkastavaksi. Ja hyvä että jätinkin, kun melkein teki jo mieli äänestää sittenkin jeekakaa. Jotenkin aika saman tyylisiä oli minusta Cameronin ja jeekakan viestit, kumpikin vaikutti vähän kiivaan epätoivoiselta. Ehdin tässä yön aikana hurjasti miettiä Cameronin viimeistä lausetta jeekakan korttien katsomisesta, että oliko se epätoivoa, pesäeron ottoa vai tarkoituksellisesti harhaanjohtavaa linkkiytymistä, mutta "onneksi" jeekaka nyt putosikin niin ei tarvikaan jäädä sitä murehtimaan.

Tuumiskelin ensin, että kasvavasta epäilyttävyydestään huolimatta Sahe ei minusta vaikuta Cameronin pahisparilta, koska uskon että Cam ois vaikka kädestä pitäen opastanu Sahea olemaan aktiivisempi. Mutta Violetin huomautus siitä, miten Sahen äänenkäyttö ei vastannut ollenkaan hänen päivällä esittämiään epäilyjä on varsin hyvä. Kiinnostaisi kyllä kuulla Sahesta enemmän, vaikka sitten 2.kierroksella jos ei muuten.

Samoin miina pisti vähän silmään, kun ei iltapäivällä halunnutkaan Cameronia lynkata, vaikka toiselle kierrokselle oli tätä äänestämässä. Lisäksi Cameron ei alusta asti halunnut lähtä mukaan miinaa epäilemään, tosin pitkälti samoista syistä joihin itsekin samaistun.

Violet ja Jii ei äkkiseltään yhtä hyvin tunnu passaavan Cameronin kamuksi, mutta pitää vielä lukea viestejä koneella tarkemmin tästä näkökulmasta.

Ja eikö meitä muka sitten enempää ookkaan enää jäljellä? :o Ohhoh.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Sahe » 22.09.2017 22:10:01

No sehän meni melkeen niinku piti. ++Violet
~Sahe~
Avatar
Sahe
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 27.08.2017 16:08:16

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 22.09.2017 22:32:58

Ja etenkin nyt Sahen vastauksen lukeneena sanoisin tosiaan ++Sahe. En tiedä ymmärsinkö oikein, tai tarkoititko tuota kommenttiasi edes selittämään äänestystä? Kerroit epäileväsi Cameronia, koska halusit vaikuttaa pihallaolevalta ja OIKEASTI epäilitkin koko ajan jeekakaa? Kuulostaa hyvin erikoiselta, että hyvis olisi niin neuroottinen omasta yökuolemastaan, että valehtelee omista epäilyistään suojellakseen itseään. Itse en näe mitenkään "läpinäkyvänä hyökkäyksenä" sitä, että Violet kysyi äänellesi perusteluja, sillä tavoin nämä pelit aikalailla toimii. Enemmän epäilyttää se miten uhriudut ja käännät huomion Violetiin. Samalla laillahan miinakin äänesti jeekakaa, miksi jeekakan yötappo on mielestäsi selvästi juuri sinun päänmenoksi suunniteltu liike?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 23.09.2017 08:12:10

Sahe, miten jeekakan yötappo oli mielestäsi sinun maalaamista pahikseksi? Ristiriita äänesi sekä ääniesi perustelujen välillä on olemassa, kuoli jeekaka sitten yöllä tai ei.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 23.09.2017 09:44:59

Yritin (ja näemmä onnistuin) saaha itteeni semmosen kuvan, että oisin enemmän pihalla asioista, ettei mua seuraavana yönä surmattais. En sitte tiiä kummasta ois ollu tällä kierroksella enemmän hyötyä, musta vai jeekakasta. En sitte tiiä pelasinko oikein vai väärin.
Tuo jeekakan yökuolema on aika selvästi sitä, että yritetään mun ääneen tarttumalla saaha muutki siihen ajatukseen, että oisin pahis. Ja Violetilta tuli heti kyselyitä tuohon perustuen nii musta tuo on vähän läpinäkyvää


Ja haluaisin tästä vielä huomauttaa - aluksi myönnät, että toimintasi on ollut tahalteen hämäävää, mikä ainakin omissa kirjoissani on epäilyttävää. Miten näihin seikkoihin tarttuminen tekee minusta mielestäsi pahismaisen, kun vieläpä itse myönnät menetelleesi vähintäänkin kyseenalaisesti?

Reiluuden nimissä pitää sanoa, että Jekun tappaminen ensimmäisenä yönä tuntuu oudolta valinnalta parille Sahe&Cameron, ja on ehkä hieman todennäköisempää, että oikea pahis jätti Sahen nyt tietoisesti henkiin, kun hän eilisestä äänestyskäyttäytymisestään tuli väistämättä keräämään epäilyjä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 23.09.2017 09:56:34

Täytyy violetille vastata, että miun mielestä taas jeekakan yötappo oli melko oletettavassa pahiksen löydyttyä kun kattoi cameronin ja jeekakan äänestämistä kakkoskierrokselle. Pitäisin outona jos pahikset äänestäis toisensa jatkoon.. tai sitte vaan missaan jotaki.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 24.09.2017 16:29:40

Onko kaikki jotenkin tyytyväisiä, että Sahe ja violet olis menossa seuraavalle kierrokselle? Oon kyllä samaa mieltä, että Sahen käytös on outoa, mutta ei kai sentään pahismaista? Aika huoletonta ehkäpä vaan, tai siis ajattelisin että kuitenkin hyvismäistä..

Sen sijaan, taas tulen sanomaan jiin hiljaisuudesta. :D (selaan taas puhelimella, anteeks jos olen taas väärässä.) Miun mielestä se on pahismaista. Ja violet mainihtee siitä että jiillä olis voinu olla mahdollisuus pelastaa Cameron, mutta ite saattasin ajatella, että jos pahispari on nähny cameronin tilanteen olevan tukala niin miksei kannattais jopa uhrata pari oman maineen takia? Joten ennen kuin toisin totean niin ++jii
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Hukka » 24.09.2017 17:16:40

Väliaikalaskenta

2 Sahe (Violet)
1 Violet (Sahe)

miinan ääntä Jiille ei lasketa, koska se on kirjoitettu väärin.

Iltapäivään äänestysvaihtoehdoiksi ovat päätymässä Sahe ja Violet.

Äänestyspakot:
Ei ole.

Poissa:
Ei kukaan.

Aamupäivä päättyy huomenna 25.9. klo 21.00!
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 24.09.2017 19:00:41

++Jii
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 24.09.2017 22:00:55

Cameron&Niacin

- Ensimmäisenä päivänä Cameron oli Viuhdin pudottamista vastaan, kun taas Niacin oli puolesta. Tietynlainen pesäero jo alussa? Tämän eron ottaminen ei vaatisi pahiskaverin epäilyä.
- Niacin ei ole esittänyt kovinkaan kovia, äänestykseen johtavia seikkoja Cameronia vastaan.
- Cameron piti Niacinia hyvismäisenä listassaan.
- Pari voisi tappaa Jekun yöllä.
- Toisena päivänä yrittää nostaa Casea minua vastaan vetoamalla omien sanojensa mukaisesti "kummallisuuksiini".
- Nyt on mennyt, mielestäni ihan oikeutetusti, Sahen kimppuun.

Johtopäätös: Monia pahispariuuteen viittaavia pieniä tekijöitä, jotka yhdessä tekevät parista mahdollisen.

Cameron&Sahe

- Sahe on tässä yksinään epäilyttävä, mutta linkittyminen Cameroniin ei ole kaikkein vahvin. Cameron piti Sahea pahismaisena, ja Sahe itse oli asettanut pahisCameronin molempiin ehdottamiinsa pahiskuvioihin.
- Tuntuu itselleni enemmän sekavasti pelaavalta hyvikseltä, mutta näistä tilanteista on paha saada varmuutta.
- Jos Sahe on pahis, niin Jekun tappaminen yöllä olisi omituinen peliliike, sillä he kaksi olivat ne hieman offaavammat pelaajat, jotka antaisivat toisilleen suojaa.

Johtopäätös: En näe Sahen peliä rakentavana, enkä hyvismäisenä, mutta se ei tarkoita sitä, että hän olisi kaipaamamme pahis.

Cameron&miina ja Cameron&Jii piti vielä tehdä, mutta väsymys iski. Pidän äänen tällä hetkellä Sahella, sillä:

Jos Sahe on pahis, peli voitetaan.
Jos Sahe ei ole pahis, ei hän suurella todennäköisyydellä tule yötapon kohteeksi, minkä jälkeen seuraavan päivän lylossa hän on joko ratkaisevassa asemassa äänestäjänä (mikä tämän päivän selitysten perusteella ei vaikuta mieluisalta) tai toisena äänestyskohteena (jota varmaan olisi aika houkuttelevaa äänestää).

Voi olla, että tarkempi analysointi saa minut vielä siirtämään ääneni. Tai Sahen puolustus, kun/jos tän hänne saapuu vielä kirjoittamaan. Niacin kyllä sopii aika hyvin Cameronin pahispariksi, paremmin kuin Jii tai miina näin nopealla vilkaisulla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 25.09.2017 16:07:14

Luulen, että pahikset on pelanneet aikalailla toisistaan irrallaan, koska näin pienessä pelissä näkyy aika helposti kaikki linkittymiset ja minusta ei oikein kukaan näytä kovin hyvin sopivalta parilta. Äänestyksestäkään aika vaikea sanoa mitään, pahis on hyvin voinut äänestää Cameronia, ettei erotu joukosta liikaa. Violet oli alkuun minun silmään epäilyttävä hämmennys- ja provosointiviestien takia, mutta nyt vaikuttaa jo paljon "asiallisemmalta" ja kehittävämmältä. Jii ei ole minusta mitään pahismaista tehnyt tai sanonut, jos nyt ei tämän pelipäivän hiljenemistä lasketa mukaan, johdonmukaista ja järkevän oloista toimintaa aiemmin. Miinaa halusin vähän tarkkailla, mutta pahis-miina varmaan olisi tyytynyt aiempaan äänestystilanteeseen, eikä ruvennut enää Jiitä nostamaan ehdolle ja muita herättelemään. Vähän kallistaa edelleen siihen, että olisiko se sitten kuitenkin Sahe, josta ei ole oikein mitään hyvismäistäkään irronnut. Jos Sahe onkin hyvis, niin sitten en kyllä enää tiedä, kaikki on niin tasaisen epäilyttäviä ja ei-epäilyttäviä. :(
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 25.09.2017 19:11:34

Cameron&Jii
- Jiillä oli mahdollisuus pelastaa Cameron tapolta, ei tätä toteuttanut. Jii äänesti alun perin Jeekakan jatkoon, joten olisi aika hvin voinut antaa tälle myöhemmin äänen toisella kierroksella.
- Jekun tappaminen ensimmäisenä yönä mahdollinen temppu.
- Mikään ei huuda parituksen puolesta.

Cameron&miina
- Jekun tappaminen mahdollinen, mutta vähän epätodennäköinen.
- miinan käytös ei sovi pahikselle, eism. nyt uuden kohteen haku tämän päivän aikana, eikä tyydy nykyiseen äänestystilanteeseen
- miinan äänestyskäyttäytyminen ei kovinkaan hyvin sovi.

Tää oli nyt tosi karkea analyysi, koska mulla on nyt aika vähän aikaa. Näyttää kuitenkin siltä, että Sahen äänen vuoksi päädyn toiselle kierrokselle häntä vastaan, joten viestittelen sitten huomenna tarkemmin, jos suinkaan ehdin. Tällä hetkellä Sahe ja Niacin ovat mielestäni Cameronin todennäköisimmät pahisparit, Niacin sopii paremmin, mutta Sahe pelaa pahismaisemmin. Jos suinkaan olisi mahdollista, niin haluaisin heidät molemmat toiselle kierrokselle.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja miina » 25.09.2017 19:20:55

Harmittaa kun en oo kerenny tehä kunnon listausta, violetin lista vaikutti melko pätevältä, voiku osais ja kerkeis tehä ite vastaavaa! Joku tuossa nyt mättää että kiekalle on lähössä violet ja Sahe, en tiiä miksi? Mutta ei ole oikein ehottaa perusteluja muuhunkaan, varsinkin kun en nyt saa tälle iltaa mitään kyhättyä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II 3.aamupäivä päättyy 25.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 25.09.2017 19:31:56

Samaa mietin ku Miina. Jotenkin kiinnostaisi kuulla enemmän vaikka Jiistä kuin Violetista tällä hetkellä, mutta jos Jii ei kerkeä/pääse huomennakaan kirjottelemaan niin se on sitten aika yhtä tyhjän kanssa. Mitenkä tuo äänijärjestys edes toimii, jos Violet siirtäis oman äänensä Jiille, niin meniskö sillon Sahe ja Jii toiselle kierrokselle? Vai Violet ja Jii? Sahe sai ensimmäisenä äänienemmistön, mutta kerkesi äänestää Violetia ennenku minä Sahea.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron