Hyvikset derivoivat paremmin!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 08.09.2017 19:14:13

jeekaka, toi selvensi. Mä miettisin sitä juonaria Hyvät, pahat ja rumat, ja miettisin, et en mä ainakaan muista, että me kolme oltais oltu lopussa. :'D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 08.09.2017 19:26:38

Mitä tulee noihin Hukan ja Viuhdin toimimiseen miekan haltijana, niin Hukka ainakin sanoi, ettei justya meinaa tappaa. Viuhti ei ole sanonut vielä mitään kai justysta, joten häneltä vois olla kiva kuulla varmistus, et justy ei ole vaakalaudalla, niin muuten mulle ei ainakaan ole asialla väliä. Ts. jos samat henkilöt tapetaan, niin sama se sitten missä järjestyksessä kun oikeaan osutaan ellei justy ole pelannut loistavaa pahispeliä.

Eli mä kannattaisin jeekakan esityslistaa. Mitä mieltä sä Jita olet esityslistasta?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Hukka » 08.09.2017 19:55:14

Mä olen nyt Viuhdin lynkkauksen kannalla. Mun mielestä kaikki viittaa hänen pahikseuteensa. Ymmärrän, jos minut päätätte ampua, voisi olla pelille hyväkin, kun mun roolini ei enää aiheuttaisi keskustelua, mutta tietysti mä kannatan muiden lynkkaamista ensin, heillä kun on mahdollisuus olla pahiksia. Eli siis ihan miten päätätte. Sen tosiaan haluaisin sanoa, että miekan haltijana en aio sooloilla, vaan sen hetkisen keskustelun ja yleisen mielipiteen mukaan toimin. Nyt vielä helpompaa, kun mukana on enää vain yksi pahis, joten eivät ainakaan pahikset johdattele yhdessä mihinkään.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 08.09.2017 19:59:06

Mitä mieltä Hukka olet pelin nopeutuksesta?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Hukka » 08.09.2017 20:02:49

Voisi olla ihan hyvä. Sen verran peli hiljentynyt ja tässä vaiheessa ei vaikuta siltä, että mitään dramaattista tapahtuisi ja jonkun rooli muuttuisikin ihmeesti hyvismäiseen tai pahismaiseen suuntaan.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Jita » 08.09.2017 20:16:50

Zey: tarkoitan että mun ääni saattaa tulla milloin vain, koska en tiiä kuinka hyvin kykenen keskittymään conissa peliin. Esityslista on mun mielestäni hyvä, ja tässä tilanteessa todellakin tarvitsemme vain sen yhden pelaajan josta voimme olla varmoja, että hän on hyvis. En tosin olisi välttämättä justyn kannalla: vaikka hän on hyvismäisin en voi olla aivan varma hänen puolestaan jos Hukka on hyvis.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 08.09.2017 20:25:10

Olisitko varma Zeyn hyvikseydestä?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja justy » 08.09.2017 20:49:48

Mua nyt pikkuisen jämää tuo Hukan ilmoitus että hän on valmis kuuntelemaan muita lynkkauksessa. Eikös pahis-Hukan paras toivo olisi että hänen lynkkaustaan lykätään koska hän käyttäisi oman ampumisensa muhun. Tomi jos Hukka on pahis hänellä on aika hankala paikka voittaa teki hän mitä tahansa.

Einarin paljastuminen pahikseksi vähentää myös mun luottoa Jeekakaan, koska pahikset saattoivat hyvin päättää että einaria ajetaan bussin alle siinä vaiheessa kun tämä tajusi että joutuisi pudottautumaan. Toki jeekakan 1. päivän pelissä on yhä hyvidmäisiä elementtejä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 08.09.2017 21:06:21

justy, eikö einari pudonnut antiaktiivisuuten, eikä pudottautunut?

Mä itsekin miettisin tota, että kannattaisko Hukan pahiksena sanoa, että hän ei justya meinaa lynkata ilman muiden tukea, mutta nyt jälkeenpäin asiaa katsoessa Hukalla ei ollut mitään syytä olla sanomatta: Anblick oli tippunut, einarille etsittiin varapelaajaa. Oltiin kuitenkin puhuttu, että jos einari tippuu hyviksenä, niin sitten ei voida Hukkaa tappaa, kaikissa muissa tilanteissa kyllä. Joten pahiksena Hukka tietäisi, että joko einarille löydettäisiin varapelaaja, jolloin olisi kaksi harhalynkkausta -> asia ei estäisi Hukan tappamista, tai einari tippuisi ja paljastuisi pahiksia -> lisää harhalynkkauksia -> edelleenkään ei mitään estettä Hukan lynkkaukselle.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja justy » 08.09.2017 21:15:30

Zey, putosi joo, mutta hän on saattanut sitä pahiskavereilleen ennakoida jo aiemmin. Varmasti pahiksetkin olisivat mielummin ottaneet varapelaajan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 08.09.2017 21:56:36

Olin ihan tosissani sen kanssa, että mut voi ampua Hukan ja Viuhtin jälkeen. En voisi pahiksena voittaa tätä yksin.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja justy » 09.09.2017 09:48:58

Hyvät yöunetkaan eivät ole tuoneet mulle uusia ajatuksia. Mielestäni Hukan puolen selvittäminen on nyt paras ratkaisu. Jos hän on hyvis, niin tietäisin sen mielelläni ennen kuin alan tosissani miettiä kuka olisi paras ratkaisu seuraavaksi lynkkaukseksi.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Viuhti » 09.09.2017 09:58:22

Ää, unohdin pelin ihan kokonaan pariksi päiväksi ;---; irl-elämässä on ollut ihan hirveästi kaikkea viime viikon aikana, en ole viime sunnuntain jälkeen ehtinyt avaamaan konetta kertaakaan... Well, ehkä mä nyt saisin jotain tehtyä.

jeekaka kirjoitti:Tällä hetkellä en itse kaipaa juuri muuta lisätietoa kuin sen, kenet Hukka ja Viuhti ampuisivat miekan haltijoina.

Tällä hetkellä varmaan Hukan. Olen kai jossain vaiheessa tuonut teoriani esille siitä, että Hukka ja einari olisivat pahiksia, ja nyt kun einari on paljastunut pahikseksi... Toisaalta pahikseksi paljastunut Anblick sanoi sitä mielenkiintoiseksi teoriaksi, joten se saa mut vähän miettimään - voisiko siinä olla loistava tilaisuus yrittää lavastaa syytön, jos pahiskaveri joutuukin hirteen?


einari ja Anblick ovat paljastuneet pahiksiksi, joten lähdin sitten tutkimaan, josko heidän viesteistään löytyisi jotain... Ja yksi juttu pisti silmään: kumpikin on epäillyt justya jossain vaiheessa peliä - samoin on tehnyt Hukka. miten niin mulla on kamala fixaatio tästä? eiku
Anblick kirjoitti:Kuten jo aiemmin mainitsin, justy epäilyttää mua. Hänen kärkäs tyylinsä jatkuu edelleen (saattaa toki liittyä pelkästään kiireeseenkin, eihän sitä varmaksi tiedä) ja yhteen kohteeseen takertuminen nimenomaan on mielestäni huono hyvistaktiikka. Lyhyellä aikavälillä siihen syyllistyy varmasti itse kukin, mutta pidemmän päälle siitä tuskin on hyötyä. Tässä on kuitenkin kolme pahista, joten ei riitä, vaikka Jitachi olisikin yksi heistä. Lisäksi mun mielestäni tässä pelissä justy pelaa täysin eri tavalla kuin pienessä peruspelissä, jossa hän käsitteli pelaajia kattavasti. Ymmärrän kyllä kiireen, mutta justyn kohdalla tämä tuntuu kovin räikeältä ihan yleiselläkin tasolla. Lisäksi hänellä on yksittäisiä omituisia kommentteja, esimerkiksi hyvin kärjistetty ja ehkä jopa väritetty tiivistelmä Jitachin aiemmasta pelistä.


einari kirjoitti:Justyssa silmään pistää kärkevyys: musta tuntuu, että hän oli myös viime pahispelissään kärkevä (joskin myös aika hankalassa tilanteessa, joten tuskin paras esimerkki hänen pahispelistään), ja sitten taas pelasi jotenkin rennommalla otteella hyviksenä. Lisäksi justy on kehittänyt aika vahvan fiksaation äänestykseen ja Jitachiin?


Mä mietin, että olisikohan pahikset ajatelleet lähteä "massaamaan" justya näin? Anblick tosin jossain vaiheessa sanoi, että hänen epäilyksensä justya kohttaan ovat hälvenneet, ehkä huomasi, ettei aseen kantaja ole lähtenyt mukaan juttuun, ja vetäytyi pois?
Avatar
Viuhti
Kyläläinen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 04.08.2017 13:56:40

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.09.2017 10:50:19

Viuhti kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Tällä hetkellä en itse kaipaa juuri muuta lisätietoa kuin sen, kenet Hukka ja Viuhti ampuisivat miekan haltijoina.

Tällä hetkellä varmaan Hukan. Olen kai jossain vaiheessa tuonut teoriani esille siitä, että Hukka ja einari olisivat pahiksia, ja nyt kun einari on paljastunut pahikseksi... Toisaalta pahikseksi paljastunut Anblick sanoi sitä mielenkiintoiseksi teoriaksi, joten se saa mut vähän miettimään - voisiko siinä olla loistava tilaisuus yrittää lavastaa syytön, jos pahiskaveri joutuukin hirteen?


Joo siis, oikeastaan hain ton mun skenaarion tilannetta, jossa sinä ja Hukka olette jo paljastuneet hyviksiksi :D Musta taisit saada jossain vaiheessa hyvisvibaa, mutta justysta ja Zeystä ei ole tainnut tulla selkeää mielipidettä.

Hukan epäily Anblickin ja einarin pahiskaveriksi on musta sinänsä ihan hyvin perusteltua, ainoa mikä tästä tekee vähän pahismaista on se, että esitit teorian tilanteessa, jossa hyvis!Hukan ampuminen olisi ollut pahiksille suorastaan loistavaa, ja koska olisit epäillyt Hukkaa osittain myös einarin (ja Anblickin perusteella), tämä olisi voinut tuoda heille Hukan silmissä hyvisvibaa miekan haltijana (siis tyyliin koska minä en ole pahis, nuokaan eivät varmaan ole), ja Hukkaa olisi ehkä ollut helppo käännyttää ampumaan joku muu, mikä olisi siinä tilanteessa tuonut pahisvoiton.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Hukka » 09.09.2017 10:58:33

Mikä meidän harhalynkkaustilanne on? Mulla oli jotenkin mielikuva, että kaksi, mutta jeekakan tarjoutuminen lynkattavaksi lylo-tilanteessa ei käy mulla järkeen, joten onko meillä sittenkin kolme harhalynkkausta vai mitä jeekaka nyt meinaa?

Minut ammutaan, olen hyvis: mukana hyvis!Hukka, Viuhti, justy, jeekaka, Zey.
Viuhti ammutaan, jos hän onkin hyvis: mukana hyvis!Viuhti, justy, jeekaka, Zey.
jeekaka ammutaan, jos hänkin on hyvis: mukana hyvis!jeekaka, justy, Zey.
Ja sitten on saatava pahis kiinni, joka olisi tässä skenaariossa justy tai Zey.
Eli kolme harhalynkkausta?

Ja jeekaka siis haki, kuka muu olisi pahis kuin minä/Viuhti. No mun mielipide justysta on varmaan jo tullut kaikille selväksi, mutta en tosiaan ole varma jeekakan tai Zeynkään hyvismäisyydestä varsinaisesti. Kuitenkin kannattaisin järjestystä Viuhti > justy > jeekaka > Zey
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Jita » 09.09.2017 17:19:14

Mä en oo mielestäni tilanteessa, jossa voisin kommentoida oikeaa lynkkausjärjestystä mutta uskon että voittomahikset ovat suuret hyvällä suunnalla. Te kyllä pystytte voittamaan tän!

++Hukka
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Violet » 09.09.2017 17:33:12

Lynkkaaja.isJitachi = true
lynkattu.isjeekaka = false
lynkattu.isViuhti = false
lynkattu.isHukka = true

Hukka(role) = hyvis
Jitachi.oblitera.exe

Hukka.download(derivointiMiekka)

Hukka oli siis hyvis, joten Jitachi menetti tällä kertaa henkensä. Hukalla on neljä päivää aikaa valita kohteensa, eli päivä päättyy 13.9. klo 19:00!

Uusi päivä alkaa nyt!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Viuhti » 09.09.2017 18:39:02

... Oho :O

Mä oon suoraan sanottuna niin hämmentynyt, etten tiedä mitä sanoa - olin ihan varma Hukan pahikseudesta... Tässä sitten kaikki mun ajatukset vajoaa niin pahasti alaspäin, ettei mitään rajaa...

Tää tarkoittaa siis sitä, että pahis löytyy joukosta justy, Zey ja jeekaka.

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:Huolestunut pahis, joka haluaisi saada selkoa mikä määrää putoajan?
Huolestunut siitä, ettei pahikset edes yritä vaikuttaa päivän tapahtumiin. Mistä puheenollen, alkaa jo olla ikävä einaria ja Anblickiä.

Nään tämän viestin nyt ihan uudessa valossa - pahis, joka yrittää pestä kätensä toveriensa epäaktiivisuudesta? Pahishan kai ihan erityisesti huomaisi, että kaverit ovat kadonneet, ja silloin voisi varmaan olla hyvä hetki viskoa heidät junan alle...
Avatar
Viuhti
Kyläläinen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 04.08.2017 13:56:40

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.09.2017 19:23:34

Viuhti, jos olet hyvis, haluatko että Hukka ampuu mut nyt ja mä ammun sitten sut ja sä ratkaiset hyvisten pelin, vai oletko valmis siihen että sun rooli selvitetään tänään ja ammut mut huomenna?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 09.09.2017 19:38:51

jeekaka, eikö mut pitänyt ampua ennen sua, niin että mä ratkaisisin sun ja justyn väliltä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.09.2017 19:43:08

Zey, oot viimeinen jonka päästäisin tekemään sen, koska se tarkottaisi että justy on pahis, ja oot ollut niin vakuuttunut justyn hyvikseydestä etten usko että pystyisin vakuuttamaan sua toisin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 09.09.2017 19:56:36

Mut etkö sä sitten ole itse vakuuttunut yhtälailla siitä, että justy on hyvis, ja jos valitset musta ja justysta vikan tapettavan, valitset mut? Koska jos sä pidät justya hyvismäisimpänä, niin samat ihmiset kuolee kuitenkin, järjestys on vaan eri, milloin järjestyksen muutoksella ei ole mitään merkitystä. Eli miten sä perustelet halusi muuttaa järjestystä? Vai onko tää sulta vaan viimeinen epätoivoinen taktiikka saada muut vakuuttumaan sun hyvismäisyydestä kun ajat omaa kuolemaasi?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.09.2017 20:04:14

Zey: Jos Viuhti ei ole pahis, en itseasiassa ole vakuuttunut justyn hyvikseydestä ja jos tällä hetkellä pitäisi valita, saattaisin kuitenkin ampua ennemmin justyn kuin sut. Teidän molempien pelissä on hyvismäisiä elementtejä, mutta sun pelissä näyttäisi olevan enemmän sellaisia, jotka olivat haitallisia nimenomaan Anblick-einari-X -kombolle. Toki lopullista päätöstä ennen pitäisi vielä miettiä, koska tällä hetkellä en tosiaan nää kumpaakaan teistä hirveän hyvin tähän joukkoon sopivana pahiksena.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 09.09.2017 20:11:59

Entä mitkä on sitten sun perustelusi ehdottaa, että sut tapettaisiin ennen Viuhtia?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.09.2017 20:12:49

En ehdota, kysyin kummin Viuhti tekisi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.09.2017 20:30:43

Ja siis jos jollekin on edelleen epäselvää, ehdotukseni lynkkausjärjestyksestä on edelleen se, että tänään lynkataan Viuhti ja huomenna mut, koska pidän Viuhtia pahismaisimpana ja mun nauttima epäluottamus on riski hyvisvoitolle jos Viuhti paljastuu hyvikseksi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Viuhti » 09.09.2017 20:53:34

Nyt nopeasti kännykällä vaan vastaan, mutta ihan ehdottomasti niin, että mä kuolen ekana enkä vasta tappaessani hyviksen lylo-tilanteessa - oon vielä sen verran uusi pelaaja, etten todellakaan luota omaan päättelykykyyni, kaataisin vaan hyvisten pelin...
Avatar
Viuhti
Kyläläinen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 04.08.2017 13:56:40

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja justy » 09.09.2017 20:59:49

Koetan huomenna laittaa tarkempaa pohdintaa, mutta kannatan Viuhdin lynkkaamista seuraavaksi. Jos menee pieleen, muista pelaajista on sitten enemmän matskua analysoitavaksi.

Kuitenkin toki tänään kannattaa käyttää täysi aika pohdintaan. Viuhti on nyt postannut ahkerammin, joten ehkä saadaan ratkaistua tää jo tänään vaikka Viuhti olisikin hyvis.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Hukka » 10.09.2017 18:50:04

Mitään ei meinaa tapahtua, mutta ilmeisesti vielä on aikomuksia ihmisillä kirjoittaa ja pohtia, eikä kuitenkaan olla riittävän yksimielisiä, että voitaisiin vain toimia. Pidetään ilmeisesti pitkiä päiviä edelleen, vaikka vielä eilen oltiin melko yhtenäisesti sitä mieltä, että peliä voisi myös nopeuttaa? Onko tämä nyt yleinen mielipide vai nappasinko sen vain justysta, joka nyt pelkääkin oman nahkansa säilymisen puolesta, joten haluaa pitää pitkinä päivät?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Derivointia, päivä päättyy 9.9. klo 21:00

ViestiKirjoittaja justy » 10.09.2017 19:10:46

Hukka kirjoitti:Mitään ei meinaa tapahtua, mutta ilmeisesti vielä on aikomuksia ihmisillä kirjoittaa ja pohtia, eikä kuitenkaan olla riittävän yksimielisiä, että voitaisiin vain toimia. Pidetään ilmeisesti pitkiä päiviä edelleen, vaikka vielä eilen oltiin melko yhtenäisesti sitä mieltä, että peliä voisi myös nopeuttaa? Onko tämä nyt yleinen mielipide vai nappasinko sen vain justysta, joka nyt pelkääkin oman nahkansa säilymisen puolesta, joten haluaa pitää pitkinä päivät?


Noin yleisesti kyllä kannatan täysimittaisia päiviä. Tän ei pitäisi tulla yllätyksenä enää tässä vaiheessa peliä.

Toki tilanne on nyt erilainen kun ammuttu pelaaja ei kuolekaan. Viuhti on jo ilmoittautunut vapaaehtoiseksi ammuttavaksi (tai ainakin ymmärsin hänen viimeisimmän viestinsä niin) tänään. Mutta toki jos meillä onkin hyvin piiloutunut pahis ja me ammuskellaan itsemme vauhdilla viimeisiin kolmeen pelaajaan, meiltä jää parin päivän materiaalit saamatta ja pahiksen jahtaaminen on vaikeampaa.

Onko sulla joku syy toivoa että päivät päättyvät nopeasti?



Omat ajatukseni ennen uudelleenlukua (tarkoitus siis käydä Zey, Jeekaka ja Viuhti vielä uudestaan läpi, aika vaan on nyt tän pelin kanssa ollut murheellisesti kortilla):

- Viuhdin ensimmäinen viesti tänään vaikutti ennaltasuunnitellulta. Jotenkin siitä jäi fiilis että Viuhti kovasti yrittää esittää hämmästynyttä ja hämmentynyttä. Samoin tuo yksittäinen jeekaka-lainaus tuntuu ennalta etsityltä.

@Viuhti, miten kiinnitit huomiosi tuohon yhteen Jeekakan pointtiin? Kuvaile vähän mitä teit nähtyäsi Hukan olevan hyvis.

Jeekaka ja Zey molemmat kirjoittivat myös viestin, jolla voisi kuvitella pahispelaajan aloittavan: tarjoudutaan ammuttavaksi. Zeyn viesti näyttää näistä paremmalta, koska Zey esitti samalla kysymyksen jeekakalle ja samalla hänen viestinsä vei peliä eteenpäin. Jeekakan vastaus oli kyllä ihan järkevä.

@Jeekaka, kuulisin kuitenkin mielelläni lisää näistä "hyvismäisistä elementeistä", joita olet Zeyn ja mun pelistä havainnut. Toki myös siitä miksi ajattelet että Zeyn peli oli paha nimenomaan einari-Anblick-combolle. Tai miksi se oli pahempi kuin esim. Viuhdin peli, joka kuitenkin nimesi koko lössin yhdessä viestissään (kuten sinäkin teit).
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa

cron