JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoon!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.08.2017 19:52:37

Hyvin vahva perstuntuma hänen pelistä jossa lukuisilla sanoilla ei saada juurikaan sisältöä aikaan (sori tämä summaus mutta aika juoksee :]). Tämä lopun äänenvaihto justylle on niin klassista pahispelaamista. Anblick on kantaaottavampi pahiksena, en usko että vetelisi näin huolettomasti pelissä jossa hiljaset joutuu suurella mahiksella ammutuksi. Loput mä lasken jo aikalailla hyviksiksi, harkitsen uudestaan siinä vaiheessa mikäli Pivot paljastuu hyvikseksi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 21.08.2017 19:53:02

Pivot lähti kyllä varsin näpsäkästi äänestämään justya siinä vaiheessa, kun tilanne alkoi näyttää toivottamalta, ja melko epämääräisin perusteluin. Ei uskaltanut jättää äänestämättäkään?
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Pivot » 21.08.2017 19:53:58

Minä en ole vielä kovasti tiimejä miettinyt. Jätän sen yleensä siihen kun tietää jonkun pahiksen jo tai jotain erityistä sattuu huomaamaan. Mutta luultavasti ei ainakaan Violet, eikä tietenkään Hukka ole Justyn kanssa.
Avatar
Pivot
Kyläläinen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 04.08.2017 06:40:21
Kotiyhteisö: Personality Cafe
Palkinnot: 1

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:55:22

Miksi sä Pivot et olisi mun yönimi?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.08.2017 19:55:27

Jos Justy paljastuu pahikseksi, mikä vaikuttaa todennäköisimmältä, heitän Viuhdille lisää hyvispisteitä, sillä hän tänään asetti Justyn putoamisvaaraan. Toisaalta samanlainen kuvio nähtiin pelissä Kissan viikset, mutta pakko silti vähän antaa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.08.2017 19:58:44

Suojelijalle vinkkinä että kannattaa suojella Hukkaa
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Viuhti » 21.08.2017 19:59:46

Herranjumala... Just pääsin kännykän ääreen...
Avatar
Viuhti
Kyläläinen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 04.08.2017 13:56:40

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.08.2017 20:00:12

Noh, äänesi on jo hyvässä osoitteessa...
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Pivot » 21.08.2017 20:00:27

Hukka kirjoitti:Miksi sä Pivot et olisi mun yönimi?


Koska olen hyvis. :)

En oikeasti osaa tässä vaiheessa parissa minuutissa mitään hienoja perusteluja keksiä sille, että miksi minut pitää nähdä hyviksenä. Äänenvaihto sen takia, että epäillyistäni halusin mieluummin äänestää sitä jolla oli jo ääniä. En voi sille mitään, että heti sen jälkeen alkoi tapahtua.
Avatar
Pivot
Kyläläinen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 04.08.2017 06:40:21
Kotiyhteisö: Personality Cafe
Palkinnot: 1

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 21.08.2017 20:00:45

Päivä on päättynyt.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 21.08.2017 20:55:51

2. ilta

6 justy (Meiz, Viuhti, einari, Pivot, Hukka, Violet)

1 Hukka (justy)

justy kokee kuoleman ingamessa saatuaan eniten ääniä.

Eräs silinterihattuinen herrasmies huudahti: "Olen Paroni Ilmalaiva!" Kaikki olivat ihmeissään. Tuliko oikea paroni esille jo nyt? Joonas Joukotähteä epäilytti. "Paroni hyvä... Jos olet oikea Ilmalaiva, kerro koko nimesi." Hyvin helppo tehtävä. Paroniksi itseään kutsunut mies vastasi omahyväisesti "Viljami Antte Ilmalaiva." Mutta voiton nektarin sijasta hän tunsikin yhtäkkiä auringonsäteet. Miksi? Hänhän vastasi oikein. "JooJoo!!!! Mitä tämä naurettavuus oikeasti tarkoittaa?" Paroni oli ihan oikeasti hämmentynyt. JooJoo puolestaan virnisti. Hän oli löytänyt vampyyrin. "Oikeastaan et. Ensinnäkin, arvon paronin oikea etunimi on Paroni. Tiedän, pelinjohto oli hyvin luova. Toiseksi... Katso taaksesi." Kukas muukaan se siinä kuin oikea Paroni itse. Vieläpä käyttämässä mystistä auringonpistos-taistelulajia. Vampyyrit eivät siihen yöeläjänä kyenneet. "Luulit olevasi ovela ja kykeneväsi teeskentelemään Paroni Ilmalaivaa, mutta se olitkin lopulta sinä, Him!" Luulen, että kenellekään ei käy nyt epäselväksi, millä aivoilla JooJoo on voittanut jokaisen shakkipelin vampyyria vastaan.

Roolikortti kirjoitti:Olet Him Alatalo, juonittelupelejä rakastava vampyyri. Itse asiassa olit aikaisemmin ihminen, mutta hävittyäsi shakkipelin Joonas Joukotähdelle suutuit todella pahasti hänelle ja vannoit tappavasi hänet mystisiä voimia omaavalla kivinaamalla. Testessasi kivinaamaa tajusit yhtäkkiä, että sen 'mystinen voima' antaa kuolemattomuuden, ikuisen nuoruuden ja kyvyn hallita ihmisten mieltä (lyhyesti: muuttaa vampyyriksi). Seuraavaksi, soitit parhaalle ystävällesi Jufolle (pelaaja ???) ja fasistisesti päätit että hänestä tulee myös vampyyri. On siinäkin ystävä. Joka yö valitsette yhden hyviksen tapettavaksi, ja päivisin yritätte esittää viatonta, saadaksenne mahdollisimman monta hyvistä ulos.

Voitatte, kun teitä on yhtä paljon tai enemmän elossa kuin hyviksiä. Onnea peliin!



Elossa: 8
Kuolleet: 3

1. päivä - raynpelikoneet (tavis)
1. yö - Xatalos (tavis)
2. päivä - Jeku -> justy (pahis, Him Alatalo)

Parvekkeella harkitsemassa pakoa (äänestyspakot)
Viuhti, Pivot

Kaikki äänestyspakot suoritettu, hienoa!

Umpiunessa (poissaolot)
Cameron 20-25.8.

Yö 2 päättyy 22.8. klo 21. Yönimet minulle ja Aresille ennen sitä.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 22.08.2017 20:01:55

3. aamu

JooJoon elämä oli tyhjä. Hän oli päihittänyt juuri Himin luultavasti viimeisen kerran. Vaikka hän olikin paha, niin silti... Him oli nyt hänelle ainoa elossa oleva perheenjäsen. Tai no, enemmän tai vähemmän elossa koska vampyyrithän tunnetusti ovat itse asiassa epäkuolleita. Eikä sankarimme ollut varma mitä auringonpistoksen saaneelle vampyyrille oikeastaan kävi. Joka tapauksessa: elämä oli hyvinkin kummallista ilman Himiä. JooJoo yritti hukuttaa surunsa ruokaan. Ei onnistunut. Odottamatta keittiön ovi avautui. Se oli se toinen vampyyri. Luultavasti Jufo. Ainakin ensimmäinen musiikkiviittaus joka sankarimme mieleen tuli. Mutta mitä ihmettä? Tuntui siltä, ettei kyseisellä pahalla verta imevällä verenimijällä ollutkaan yhtään tahtoa taistella. Hän roikotti perässään yhtä JooJoon juonariosallistujaksi sieppaamaa kyläläistä, ja kysyi: "Sopiiko istua tähän, Joonas Joukotähti?" Joukotähti ei tiennyt mikä tilanteessa oli hämmentävintä: se, että Jufo puhui hänelle kasuaalisti, hän roikotti mukanaan ruumista vai se, että hän halusi istua viereen ja jutella. Joka tapauksessa, ennen kuin JooJoo ehti vastata mitään, Jufo oli jo istahtanut. Hän otti ruumiista hörpyn. Hetken hiljaisuuden jälkeen: "Totta puhuen... Oon miettinyt paria juttua. Mä ajattelin lähteä tänä yönä Himin kartanosta ja pilata hänen juonarinsa. Olen hänelle paljon velkaa... Enkä tarkoita nyt kiitollisuutta." Sankarimme ei tajunnut mitä verenimijä oikein höpötti. Ainoastaan sen, että oli heitämässä pyyhettä kehään. "Hän muutti mut väkisin vampyyriksi ja kidnappasi mut tähän peliin vaikka hyvin tiesi että televisiosta tulee Twilight-maraton jota halusin katsoa. Muutenkin oon aina ollut enemmän ihmissusifani, ja nyt joudun fandomtapaamisissa kestämään vitsiä siitä että olen kuin Cullenit. Tän raadonkin jouduin nappaamaan vain tyydyttääkseni nälkäni sillä enhän mä valitettavasti leivällä elä." Him oli varsinainen ystävä. Hän oli pilannut jo tarpeeksi monen elämänmuodon elämän. JooJoo palasi aulaan, jossa Vauhtikärry ja Paroni ilmalaiva odottivat. Vauhtikärry näytti jälleen pelokkaalta. "Him... Him on kadonnut!" Kenelläkään ei ollut hauskaa: vampyyri vapaana maailmalla oli hyvinkin vaarallinen juttu. Varmaa oli ainoastaan että tapahtumat olivat aiheuttaneet pääpahiksemme egolle aikamoisen kolauksen, eikä hän tulisi vaivaamaan Joukotähden sukua seuraavaan 50 vuoteen jolloin satunnainen helmenkalastusalus nostaisi hänen päiväuniarkkunsa, Him varastaisi aluksen ja muuttaisi myynnistä saaduilla rahoilla Egyptiin.

Pivotin roolikortti kirjoitti:Olet Jufo, pelin täytevampyyri jolle ei oikeastaan edes ole alkuteoksessa minkään näköistä vastinetta. Him Alatalo (pelaaja Jeku) soitti sinulle eräänä hyvinkin 'kauniina päivänä' (eli päivänä jolloin poltit Joukotähtien kartanon maan tasalle), haluatko olla vampyyri. Olet aina ollut enemmän Team Jacobin eli ihmissusien kannattaja, joten kieltäydyit mutta hän muutti sinut silti verta imeväksi olennoksi. Nojaa, ehkä kuolemattomuus ja ikuinen elämä eivät ole niin paha asia. Joka yö valitsette yhden hyviksen tapettavaksi, ja päivisin yritätte esittää viatonta, saadaksenne mahdollisimman monta hyvistä ulos.

Voitatte, kun teitä on yhtä paljon tai enemmän elossa kuin hyviksiä. Onnea peliin!


Violetin roolikortti kirjoitti:Olet tavallinen kyläläinen. Merkityksesi juonen kannalta on niin pieni että kirjoittajat eivät valitettavasti edes vaivautuneet antamaan sinulle uniikkia nimeä, mutta ei anneta sen haitata peliä!

Taviksena voitat, kun kaikki uhat hyviksille on eliminoitu. Onnea peliin!




Elossa: 6
Kuolleet: 5

1. päivä - raynpelikoneet (tavis)
1. yö - Xatalos (tavis)
2. päivä - Jeku -> justy (pahis, Him Alatalo)
2. yö - Violet (tavis)
pivot (pahis, Jufo)

Molemmat pahikset on eliminoitu. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä että JooJoon kummalliset harharetket ovat päättyneet hyvisten voittoon: onnittelut! Sana on nyt vapaa.

Ps. Ai niin, ja erikoishyvisten roolikortit koska luulen että ihmiset haluavat lukea ne ;)

Hukan roolikortti kirjoitti:Olet Paroni Ilmalaiva, mystisen Auringonpistos-nimisen kamppailulajin mestari. Otit Joonas Joukotähden väkisin oppilaaksesi, mutta ikävä kyllä hän ei ole oppinut sinulta yhtään mitään. Vielä ikävämpää on, että Auringonpistos sattuu olemaan toinen kahdesta asiasta, jolla vampyyrit kykenee tappamaan: kuinka ollakaan, nyt olette porukalla taistelussa vampyyreita vastaan. Kerran yössä voit tappaa pahikseksi epäilemäsi pelaajan (tämä todellakin kuolee hänen roolista riippumatta, ellei Vauhtikärry osu väliin). Toivon, että vastaat tähän viestiin antamalla varanimen, jota käytetään tapauksessa että et lähetä yönimeä.

Voitat, kun kaikki uhat hyviksille on eliminoitu. Onnea peliin!


Viuhdin roolikortti kirjoitti:Olet 'tunkeileva' Ruupertti Ä.O. Vauhtikärry, varkaan naamalla varustettu katuvaras jonka Joonas Joukotähti katuojasta pelasti. Kiitollisuuden velassasi päätit seurata tätä kaikkialle, siis ihan kaikkialle. (Huom! JooJoo itse ei arvosta sitä ollenkaan). Kerran yössä voit valita yhden kohteen suojeltavaksesi. Jos kuka tahansa yrittää kohdettasi tappaa, tungetteletkin yötappoon mukaan ja aiheutat hämminkiä loppupeleissä estäen sen kokonaan. (suomeksi: estät kyseistä tappoa tapahtumasta). Toivon, että vastaat tähän viestiin antamalla varanimen, jota käytetään tapauksessa että et lähetä yönimeä. Muista, ettet kykene suojelemaan itseäsi kyvyllä.

Voitat, kun kaikki uhat hyviksille on eliminoitu. Onnea peliin!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Xatalos » 22.08.2017 20:14:01

Oho. No Jeku ja Pivot eivät erityisesti vakuuttaneet hyvyydellään D1 joten se ei ole kovin yllättävä kokoonpano, mutta onko Vigillä loputtomasti ammuksia? Lievästi OP:n oloinen rooli... No en tiedä. GG
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 22.08.2017 20:14:22

Kiitos kaikille pelistä, etenkin pj:lle. Meiziltä hieno suoritus molempien pahisten löytämisestä. Itselleni peli oli melkolainen vuoristorata, kun aluksi sain hirveästi syytteitä niskaani ja seuraavana päivänä kaikki olivatkin vaihteeksi pitämässä minua hyvismäisenä. Ongelmat netin ja muuton kanssa söivät myös paljon aikaa, jonka olisin halunnut kuluttaa pelaamiseen.

Pakko sanoa, että pelaaminen Rayn ja Xataloksen kanssa oli melkoinen kokemus, jota voisin kokeilla uudestaankin.

Pari kysymystä jäi vielä avoimeksi. Ketä suojelija suojeli ensimmäisenä yönä, ja onnistuiko suojelu, vai menikö pahisten yötappo päällekkäin hyvistappajan kanssa? Ja Hukalta kysysin, että miksi Xatalos oli yönimesi? Olin näes aika varma, että hyvistappaja ampuisi minut ensimmäisenä yönä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Anblick » 22.08.2017 20:17:41

Olipa pikainen peli! :D Mulla meni toinen päivä (eli puolet pelistä, hahah) myttyyn omien menojen takia, mutta mahtavaa että pahikset napattiin :> Pakko kyllä antaa Jitalle erityiskiitosta roolikorteista ja ingameista! Niitä oli oikeasti tosi viihdyttävää aina lukea, vaikka en alkuperäissarjasta mitään tiedä :)

Violet kirjoitti:Pakko sanoa, että pelaaminen Rayn ja Xataloksen kanssa oli melkoinen kokemus, jota voisin kokeilla uudestaankin.

Sama täällä! Nyt oon ehkä jo vähän tottuneempi ajatukseen niinkin erilaisesta pelityylistä, joten kenties osaisin olla seuraavassa pelissä fiksumpi enkä lähtisi lynkkailemaan hämmennyksissäni :D
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja justy » 22.08.2017 20:18:21

Huhhuh. Surkea peli minulta mutta myös aivan huikeaa peliä kyläläisiltä. Etenkin Meiz oli kuin tiiliseinä kaikille argumenteilleni ja sitten vielä keksi Pivotinkin siihen päälle.

Hukkaa arvelin itsekin Tappajaksi. En kuitenkaan viitsinyt feikata suojelijaa koska ajattelin ettei kylällä ole oikein mitään syytä säästää paljastettua suojelijaa, etenkin jos on hyvä syy epäillä väitteen todenmukaisuutta.

Pahischatti: https://www.quicktopic.com/52/H/fS6G36nfuHwQ

//Xatalos: Kylässä on mun mielestä usein tasapainotettu pelejä pahiksia suosiviksi, koska täällä peli on toisinaan aika epäaktiivista ja pahisten on helppo piiloutua massaan. Tai tämä on oma tulkintani, en ole ollut kylässä kuin vasta vuoden.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja justy » 22.08.2017 20:18:45

Piti olla: hyviksiä suosiviksi
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Jita » 22.08.2017 20:20:06

Suojelija suojeli einaria, joten yötappo oli käytännössä tuplatappo. Toisena yönä hän suojeli Hukkaa. Hyvistappajalla oli tässä tapauksessa loputtomasti ammuksia, mutta tasapainotuksen takia hänellä ei ollut vaihtoehtoa olla tappamatta ketään.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Jita » 22.08.2017 20:23:14

Anblick kirjoitti:Olipa pikainen peli! :D Mulla meni toinen päivä (eli puolet pelistä, hahah) myttyyn omien menojen takia, mutta mahtavaa että pahikset napattiin :> Pakko kyllä antaa Jitalle erityiskiitosta roolikorteista ja ingameista! Niitä oli oikeasti tosi viihdyttävää aina lukea, vaikka en alkuperäissarjasta mitään tiedä :)



Jatko-osa on jo suunnitteilla: itseäni lähinnä harmittaa lyhyt peli sen takia että en pystynyt käyttämään ingamessa kaikkia ideoitani ^^'
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Pivot » 22.08.2017 20:26:07

Kiitos pelistä! Ja sori, että meni näin tylsäksi, kun nyt ei peli mennyt mitenkään hyvin. Tosta viimeisestä äänestä vielä, niin en oikein nähnyt miten siinä vaiheessa pystyin olla epäilemättä justya kun olin ne viestit lukenut, mutta olisi ehkä pitänyt olla hiljaa vaan siinä vaiheessa. Se ei nyt kuitenkaan sopinut mun pelifilosofiaan, että jos olen täällä ja lukenut kaiken, en sanoisi mitään.

Ammuin Xatalosta ekana yönä.

Voin jakaa pahistopicin jos sopii Jekulle ja Justylle. Eniten siellä on kyllä mun höpötystä ja jonkun verran ilmoitellaan, että myöhemmin ehditään lukemaan ja kirjoittelemaan.

Mutta nyt nukkumaan. Oon nyt vähän kuumeinen niin aikainen nukkumaanmeno tänään.

/ai justy ehtikin jo jakamaan sen topicin :)
Avatar
Pivot
Kyläläinen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 04.08.2017 06:40:21
Kotiyhteisö: Personality Cafe
Palkinnot: 1

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Viuhti » 22.08.2017 20:26:55

Kiitokset kaikille pelistä! Tää oli kyllä erittäin mukava kokemus, tulen varmaan piakkoin uudestaankin pelailemaan, kunhan syyskiireet hellittää :D
Avatar
Viuhti
Kyläläinen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 04.08.2017 13:56:40

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Xatalos » 22.08.2017 20:31:51

Onpa ensimmäinen kerta kun sain D1 sekä Vig- että Mafia-tapon itseeni :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Meiz » 22.08.2017 20:32:58

Ei ollut pahiksille kyllä se helpoin peli. Varsinkin justy joutui lähtemään aika nolla-asetelmista mukaan, siihen nähden arvostettava yritys kääntää peli pahisten suuntaan. Pivotille ei varmaan se helpoin aloitus myöskään kun pahiskamu päätti pudottautua ekana päivänä.

Jotenkin kyllä arvasin että Xatalos oli pahisten kohde, oli vakuuttava peli hänenkin osaltaan. Muutenkin nimenomaan hyvismäinen peli monelta auttoi rajaamaan vaihtoehtoja todella hyvin tässä pelissä.

Tasapainotuksen puolesta olisi ihan hauskaa vaihtelua jos pahiksillekin suotaisiin erikoisrooleja. Esimerkiksi pahis-ennustaja hyviserikoisten etsimiseen jne. Se saa pahispelinkin tuntumaan aina astetta mielenkiintoisemmalta.

Kiitokset kaikille pelistä :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Xatalos » 22.08.2017 20:35:27

No enpä tiedä oliko D1 minulla niin hirveän vaikuttava. Toisaalta epävarmuuttani kyllä vähän selitti se, että Violet ja rayn olivat molemmat lopulta hyviksiä (mitä ajatusta pyörittelinkin useita kertoja, mutta aina päädyin siihen että on siellä pakko jotain löytyä :P). Tuntuu että rayn on kiireisenä jotenkin paljon... ehdottomampi? Ehkä se tässä hämäsi itseäni vähän. Joka tapauksessa ihan OK peli loppujen lopuksi.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Violet » 22.08.2017 20:39:32

Tasapainotus oli kyllä ehkä hyviksille kallellaan, vaikka tässä asetelmassa oli kuitenkin eväät pahiksillekin nopeaan voittoon. Onnistuneesti toteutettu uhrauskuvio olisi nostanut pahisten mahdollisuuksia aika hyvin, etenkin jos pelaajia olisi kuollut tahtiin kaksi per yö.

Pidän kyllä huvittavana tahdinmuutosta ensimmäisen ja toisen päivän välissä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Xatalos » 22.08.2017 20:40:14

Minulla oli varmaan enemmän viestejä D1 kuin koko pelissä D2...
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Meiz » 22.08.2017 20:56:40

Pivot kirjoitti:Mutta nyt nukkumaan. Oon nyt vähän kuumeinen niin aikainen nukkumaanmeno tänään.

Ja paranemisia sinnekin päin ;)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja justy » 22.08.2017 20:59:06

Sinänsä hyvistappaja jonka on pakko tappaa voi myös helposti pilata hyvisteb pelin. Eli jos edes toinen meistä olisi onnistunut välttämään epäilyksiä vähän pidempään, olisi tilanne voinut mennä nopeasti huonoksi kylälle.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Hukka » 23.08.2017 19:44:40

Pahikset oli ainakin mun ajatustenjuoksun perässä :D Ehkä jopa paremmin kuin minä itse :P Xatan ja Violetin väliltä tosiaan en meinannut pystyä valitsemaan, mutta ammuin sitten Xatan tuon viimeisen äänen vaihdon takia, päällimmäinen fiilis (joka näkyi mun illan viimeisessä viestissä) siihen pakotti...

justy mä tiedän niin hyvin tuon varapelaaja-pahiksen vaikeuden, hyvin yritit (onneksi olin tietokoneella juuri silloin :P)

Kiitos pelistä <3
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoo

ViestiKirjoittaja Cameron » 23.08.2017 21:36:24

Ohoh täähän loppu nopeeta :D En ehtinyt kuin ekaan päivään mukaan kun tokana olikin jo poissaolo... Mutta jee hyvä me te jotka olitte pahisten jäljillä! :) Ja kiitos erityisesti uusille tuttavuuksille, oli mielenkiintoista pelailla teidän kanssa, toivottavasti yhteispelaillaan jatkossakin! :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron