JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoon!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Ares » 21.08.2017 19:08:49

Hirsipuu

Hirteen ovat ehdolla
3 justy (Meiz, Viuhti, einari)
1 Hukka (Violet)
1 Violet (justy)
1 Anblick (Pivot)

Hirteen on lähdössä justy äänienemmistöllä.

Äänestyspakot
Viuhti, Pivot

Poissaolot
Cameron 20.-25.8.

Päivä päättyy noin 50 minuutin kuluttua!
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.08.2017 19:16:44

einari kirjoitti:Pivotin viimeisin viesti oli aika rennon oloinen ottaen huomioon, että hän oli putoamisvaarassa ensiksi saadulla äänellään. Hän ei myöskään yrittänyt pelastaa itseään, vaan laittoi yksittäisen äänen Anblickille. (Tässä välissä Kylä vaihtui ilmoitukseen että oon voittanut ilmaisen iPhonen! Voi juku mikä tuuri!!!) Viuhti sen sijaan tuli nopeasti äänestämään justya, mikä voisi olla pelastusyritys. (Tää on just tätä: eka valitan, kun kukaan ei kasaa ääniä, ja sitten epäilen siitä, kun joku kehtaa heittää toisen äänen jollekulle. :D) Tässä Pivotin kommentteja Viuhtista:

Viuhdin ääni pelastaisi tällä hetkellä Pivotin, joka ei pyrkinyt pelastamaan itseään. Ainakaan en itse pidä Pivotia edellisen viestin perusteella epäilyttävänä, mutta ehkä hän luotti siihen, että pahiskaveri Viuhti tulee hätiin. Kuvio kävisi sinäänsä järkeen, mutta äänten kasaamiselle löytyym myös paljon hyvismotiiveja.

(Ei hitsi, saanks mäkin jostain!!1!)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Pivot » 21.08.2017 19:19:30

justy:
Violetissa eniten epäilyttää hänen suhtautumisensa Rayn epäilyihin. Hänen äänensä näyttää ääneltä, joka annetaan kostona huonosta äänestä itselle (nk. OMGUS-ääni) ja kuten einarikin on todennut, Violet reagoi myös vahvaan tyyliin einarin toiveeseen että Violet laajentaisi fokustaan. Vaikken olekaan pelannut Violetin kanssa, Kissa-peliä seuranneena tämä reaktio vaikutti jotenkin epätyypilliseltä. Violet selitti myöhemmin että osasyy hänen jyrkälle suhtautumiselleen Rayhyn (ja ehkä osasyy äänellekin?) oli halu asettaa painetta Raylle. Mielestäni on myös hyvin mahdollista, että syy äänelle oli nimenomaan halu käydä vastahyökkäykseen tilanteessa, jossa pahis-Violet oli saanut kaksi ääntä heti päivän alkuun ja säikähtänyt niitä. Samalla äyskäisy einarille ehkä toimi pelotteena muille Violetin asioiden kaivelusta (agressiivisia pelaajia on ikävämpi kyseenalaistaa).

En ole ihan varma oliko minulla joku muukin ajatus mikä tästä piti ottaa esille kun kopioin sen. Ainakin mietin, että eikö tuo Violetin syy äänestää rayta tuossa, melkein samalla perusteella voi antaa niitä hyvisviboja. Eli se että äänestää huonosta äänestä itselle, on juuri koska ääneen on huonot perustelut, mikä vaikuttaa asioinden vääristelyltä tms. Tuli ehkä huonosti selitettyä tuo mutta en viitsi nyt muotoilla kovasti kun on vähän aikaa päivää jäljellä.

Justy:
Violet on saanut tänään hyvispisteitä kahdesta syystä: toinen syy on se että kaksi hyvistä äänesti häntä ja toinen se, että pahis-Violet olisi feikannut erikoisroolia.


Niin ja tää ettei feikannut erityisroolia oli just se mitä mietin aikaisemmin, että jollain oli hyvä pointti. Ei se tietenkään mitään tee varmaksi, mutta ei ainakaan huononna Violetin hyvispisteitä ettei feikannut mitään.
Avatar
Pivot
Kyläläinen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 04.08.2017 06:40:21
Kotiyhteisö: Personality Cafe
Palkinnot: 1

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 21.08.2017 19:24:48

Hukka, meinasitko äänestää jotakuta? Anblick ja justy epäilyttää ainakin?

Violet kirjoitti:Viuhdin ääni pelastaisi tällä hetkellä Pivotin, joka ei pyrkinyt pelastamaan itseään. Ainakaan en itse pidä Pivotia edellisen viestin perusteella epäilyttävänä, mutta ehkä hän luotti siihen, että pahiskaveri Viuhti tulee hätiin. Kuvio kävisi sinäänsä järkeen, mutta äänten kasaamiselle löytyym myös paljon hyvismotiiveja.

Loppujen lopuksi kallistuu ehkä hyvismäiseen suuntaan kasata ääniä, koska se on kuitenkin huomiota herättävämpää, koska näin Viuhti oikeasti vaikutti äänestystilanteeseen. Hän olisi voinut myös liittyä joukon jatkoksi ja laittaa yksittäisen äänen jollekulle. Ilman ääniä jääneet tosin alkoivat olla vähemmistössä. :D

Voisin justyn lisäksi äänestää myös Anblickia, jolla on jo yksi ääni allaan ja joka on jäänyt kovin vaisuksi.
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:27:26

Äh, mulla oli jo vaikka mitä vastattuna Meizille ja Hukalle, mutta näköjään kämmin jotain välilehtien kanssa ja se katosi.

Meiz ja einari ovat ainakin nyt sanoneet, että pelini on erilaista kuin hyvispelini. Meiziä häiritsi se että hyviksenä tykkään antaa hyvisvibaa ja einaria se etten ole tarpeeksi analyyttinen. Haluaisin nyt vielä huomauttaa että on aika eri asia pelata peliä alusta asti kuin lukea viikon verran peliä parissa tunnissa noin vuorokausi ennen päivän päättymistä. Minulla oli aika selkeä fokus kun istuin koneen ääreen ja se fokus oli löytää pelaaja, jonka haluan lynkata tänään. Jos maltatte, viekkaan että pelini alkaa muistuttaa sitä mihin olette tottuneet kun aika kuluu ja pääsen paremmin sisään peliin ja mukaan reaaliaikaiseen vuorovaikutukseen. Jos ette malta odottaa tai uskalla ottaa riskiä, niin ainakin voin sitten viitata tähän peliin myöhemmin jos pelaan epätotutusti hypätessäni kesken kaiken mukaan.

Minun pitää varmaan kohta vaihtaa ääni Hukalle, vaikka luulen että olen ymmärtänyt ainakin sen hänen Xanatos-äänensä väärin ja siihen pitäisi perehtyä tarkemmin. Kuitenkin Hukalla oli myös tänään hänen Meiz-vuorovaikutuksissaan outo tyyli. Ensin Hukka sanoo ymmärtäneensä Meizin epälineaarisuuden (vai mikä se termi olikaan) siten, että Meiz tui kesken pelin mukaan ja pelasi eri lailla. Sitten Meiz sanoi että kyse oli siitä että joku muu (Ares) luki Meizin peliä jälkikäteen eikä sanaut kunnon otetta siitä miten aktiivinen Meiz oli ollut. Sitten Hukka sanoi että juuri tätä hän tarkoitti - vaikka Meiz sanoi asian juuri päinvastoin kuin hän.

Mielestäni Violet on kuitenkin selvästi surffaillut tämän päivän hyvispisteillään, ja varonut ottamasta kantaa oikeastaan mihinkään kun sai Hukka-äänensä kasattua. Viuhti epäilee minua kun lähdin helpon kohteen perään. Mitä helppoa Violetissa on, eihän häntä kukaan muu tunnu enää epäilevän (paitis ehkä Pivot?).
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Pivot » 21.08.2017 19:29:21

Niin ja siihen, etten äänestänyt jotakin muuta, niin kyllä varmasti ajattelisin itseni pelastamista jos olisi ollut ihan päivän loppu siinä vaiheessa, koska tiedän että olen itse hyvis, enkä tiedä kenestäkään muusta. Mutta tässä vaiheessa oli vielä mahdollisuus että joku muu äänestäisi myös minun kandidaattiani, etten joutuisi äänestämään itseni pelastamiseksi jotain jota pidän hyvismäisempänä kuin muita.

Justy on nyt vähintäänkin toinen kandidaattini kun sain nuo viestit kunnolla luettua loppuun. Vähän harmittaa ettei ole pidemmältä ajalta materiaalia justy/jekusta, niin ei pysty arvioimaan mielipiteiden kehitystä. Kaipaisin kyllä itsekin lisää ajatuksia myös muista. Ei välttämättä kokonaista listausta. En itsekään aina täydellisiä listoja harrasta, mutta tässä nyt ei tullut oikein ollenkaan mitään viboja kenestäkään muusta kuin kahdesta. Luulisi, että edes jostakin voisi myös hyvisviboja löytyä. Ja minua epäilyttää siis tuo kovasti taas Violetin epäilemiseen kääntyminen, kun tuntuu että hän on ehkä helppo kohde ekan päivän jälkeen.

Eli siis mieluummin myös vaikutan ja äänestän justya, kuin yksin Anblickia, niin tämä ei ainakaan kääntyisi kenenkään hyvismäisemmän puoleen.

++justy
Avatar
Pivot
Kyläläinen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 04.08.2017 06:40:21
Kotiyhteisö: Personality Cafe
Palkinnot: 1

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Pivot » 21.08.2017 19:31:52

einari
Voisin justyn lisäksi äänestää myös Anblickia, jolla on jo yksi ääni allaan ja joka on jäänyt kovin vaisuksi.

haha vaihdetaanko siis vaan paikkaa?


Muistin, että piti ensin miinustaa, eli:

--Anblick
++justy
Avatar
Pivot
Kyläläinen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 04.08.2017 06:40:21
Kotiyhteisö: Personality Cafe
Palkinnot: 1

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:32:07

Pivot kirjoitti:justy:
Violetissa eniten epäilyttää hänen suhtautumisensa Rayn epäilyihin. Hänen äänensä näyttää ääneltä, joka annetaan kostona huonosta äänestä itselle (nk. OMGUS-ääni) ja kuten einarikin on todennut, Violet reagoi myös vahvaan tyyliin einarin toiveeseen että Violet laajentaisi fokustaan. Vaikken olekaan pelannut Violetin kanssa, Kissa-peliä seuranneena tämä reaktio vaikutti jotenkin epätyypilliseltä. Violet selitti myöhemmin että osasyy hänen jyrkälle suhtautumiselleen Rayhyn (ja ehkä osasyy äänellekin?) oli halu asettaa painetta Raylle. Mielestäni on myös hyvin mahdollista, että syy äänelle oli nimenomaan halu käydä vastahyökkäykseen tilanteessa, jossa pahis-Violet oli saanut kaksi ääntä heti päivän alkuun ja säikähtänyt niitä. Samalla äyskäisy einarille ehkä toimi pelotteena muille Violetin asioiden kaivelusta (agressiivisia pelaajia on ikävämpi kyseenalaistaa).

En ole ihan varma oliko minulla joku muukin ajatus mikä tästä piti ottaa esille kun kopioin sen. Ainakin mietin, että eikö tuo Violetin syy äänestää rayta tuossa, melkein samalla perusteella voi antaa niitä hyvisviboja. Eli se että äänestää huonosta äänestä itselle, on juuri koska ääneen on huonot perustelut, mikä vaikuttaa asioinden vääristelyltä tms. Tuli ehkä huonosti selitettyä tuo mutta en viitsi nyt muotoilla kovasti kun on vähän aikaa päivää jäljellä.


En ole ihan varma ymmärsinkö mitä tarkoitat. Jos olet sitä mieltä, että se on hyvä syy äänestää että joku ymmärtää sinua väärin, niin olen kyllä eri mieltä. Väärinymmärryksiä tässä pelissä sattuu jatkuvasti, ei se vielä tee kenestäkään pahista. Minusta Violetin reaktio oli selkeästi ylimitoitettu, mutta se saattoi olla tietoinen yritys siirtää Ray uusille urille, kun näytti siltä että toinenkin pelaaja lähti mukaan hänen Violet-epäilyynsä.

Justy:
Violet on saanut tänään hyvispisteitä kahdesta syystä: toinen syy on se että kaksi hyvistä äänesti häntä ja toinen se, että pahis-Violet olisi feikannut erikoisroolia.


Niin ja tää ettei feikannut erityisroolia oli just se mitä mietin aikaisemmin, että jollain oli hyvä pointti. Ei se tietenkään mitään tee varmaksi, mutta ei ainakaan huononna Violetin hyvispisteitä ettei feikannut mitään.
[/quote]

Violet on taitava pelaaja, hän varmasti voisi pahiksena luottaa siihen että joku päättä antaa hänelle tästä hyvispisteitä. Etenkin, kun hän juuri hävisi pahiksille pelissä sen takia että pahikset toimivat epätavallisesti ja äänestivät toisiaan ulos koko pelin ajan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:37:33

Nyt on kyllä pakko paljastautua. Eli olen Paroni, teidän tappajanne. Älkää lynkatko mua!

Mielestäni Violet on paras kohde lynkkaukselle tänään. Myös Hukkaa voin äänestää, mutta muut syytökset ovat multa kyllä menneet ohi kun olen yrittänyt pysyä tänään hengissä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:37:58

Toivottavasti tämä myös selittää miksi olen keskittynyt niihin pahismaisiin pelaajiin tänään...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 21.08.2017 19:38:47

Jäin yllättäen ylitöihin ja olen nyt vasta saanut luettua uudet viestit, joten en pysty täksi päiväksi riipimään mitään järkevää, kun koko pelipäivä on mennyt mulla harakoille irl-asioiden takia. Seuraavana pelipäivänä mulla pitäisi olla enemmän aikaa ja jaksamista pelille :)

Hukka kirjoitti:Entä mitä Anblick sanoo omaan ääneensä?

Mitäpä minä siihen. Musta perustelut eivät olleet erityisen vankat, mutta olen itsekin monesti epäillyt vaisuja pelaajia :D

//Pari viestiä väliin.

//justy väliin. Oho.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:39:15

JUSTY EI OLE PARONI!! ++justy
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.08.2017 19:39:53

ylläri :D Olipa hyvä aika päästä takas pelin ääreen
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:40:14

Hyvistappaja ilmoittautuu o/
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:40:26

Öh, mitä? Ei kai pahikset vielä voita vaikka Hukan fake claim onnistuisi?

--Violet
++Hukka
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.08.2017 19:40:43

for the record olin listannut jo Hukan itselleni todennäköiseksi tappajaksi, osasyy miksi toitotin häntä hyvikseksi. Uskon siis häntä tässä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 21.08.2017 19:40:47

Hihii alkohan täällä tapahtua. :D Popparit esiin.
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:41:22

Taisit Hukka laskea tän nyt väärin! :D Ekana yönä kuoli vain yksi, eli vaikka tänä yönä kuolisi kaksi, ei huominen ole vielä LYLO. Vai laskenko mä nyt ihan väärin?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.08.2017 19:41:49

Voin kompata Justyä noissa perusteluissa hänen käytökselleen, varapelaaminen ei ole helppoa ja silloin joutuu kaventamaan fokustaan.

Pivot, sinun tulee ensin peruuttaa äänesi Anblickille, jotta uusi äänesi hyväksytään. // Näköjään muistitkin :)

// justy, putoamiseni eilen vaikutti aika selvältä, ja vasta loppuhetkillä kelkka kääntyi Hukan sekä hyvikseksi paljastuneen Xataloksen vuoksi. Ehdotin loppupäivästä vielä, että hyvistappaja tappaa sen, joka ei päivällä lynkkaannu (joko minut tai rayn). Taitavana pelaajana tunnistan tämän kuvion aivan liian monimutkaiseksi ja riskikkääksi pahikselle, jotta sitä lähtisin toteuttamaan.

// Jaa'a. Kertokaapa mollemat paronikandidaatit, kehen kohdistitte kykynne yöllä?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.08.2017 19:42:40

justy kirjoitti:Taisit Hukka laskea tän nyt väärin! :D Ekana yönä kuoli vain yksi, eli vaikka tänä yönä kuolisi kaksi, ei huominen ole vielä LYLO. Vai laskenko mä nyt ihan väärin?

Mutta mitenkä tänä yönä kuolisi kaksi jos Hukka sinut onnistuu lynkkaamaan
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.08.2017 19:43:13

--Hukka
++Justy


//Hyvä nosto, Meiz.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:43:17

Laitan nyt tähän väliin viestin, jota kirjoittelin ennen justya:

einari kirjoitti:Hukka, meinasitko äänestää jotakuta? Anblick ja justy epäilyttää ainakin?

Nämä tosiaan epäilyttävät, samoin Violet vähän edelleen, mutta olisin kovin mieluusti kuullut Anblickista tai justysta vielä jotain.

justy kirjoitti:Meiz ja einari ovat ainakin nyt sanoneet, että pelini on erilaista kuin hyvispelini. Meiziä häiritsi se että hyviksenä tykkään antaa hyvisvibaa ja einaria se etten ole tarpeeksi analyyttinen. Haluaisin nyt vielä huomauttaa että on aika eri asia pelata peliä alusta asti kuin lukea viikon verran peliä parissa tunnissa noin vuorokausi ennen päivän päättymistä. Minulla oli aika selkeä fokus kun istuin koneen ääreen ja se fokus oli löytää pelaaja, jonka haluan lynkata tänään. Jos maltatte, viekkaan että pelini alkaa muistuttaa sitä mihin olette tottuneet kun aika kuluu ja pääsen paremmin sisään peliin ja mukaan reaaliaikaiseen vuorovaikutukseen. Jos ette malta odottaa tai uskalla ottaa riskiä, niin ainakin voin sitten viitata tähän peliin myöhemmin jos pelaan epätotutusti hypätessäni kesken kaiken mukaan.

Tämä selitys vaikuttaa minusta oikein järkevältä. Hyvisvarapelaamisestani on aikaa, mutta kun pahiksena tulin myöhemmin mukaan, tilanne oli silloin ainakin itselle vaikea. Tämä selostus voisi minusta aivan hyvin olla pahiksena itsensä puolustelua, mutta toisaalta voisi aivan hyvin tulla hyviksen suusta. Neutraali kappale sanoisinko.

justy kirjoitti:Kuitenkin Hukalla oli myös tänään hänen Meiz-vuorovaikutuksissaan outo tyyli. Ensin Hukka sanoo ymmärtäneensä Meizin epälineaarisuuden (vai mikä se termi olikaan) siten, että Meiz tui kesken pelin mukaan ja pelasi eri lailla. Sitten Meiz sanoi että kyse oli siitä että joku muu (Ares) luki Meizin peliä jälkikäteen eikä sanaut kunnon otetta siitä miten aktiivinen Meiz oli ollut. Sitten Hukka sanoi että juuri tätä hän tarkoitti - vaikka Meiz sanoi asian juuri päinvastoin kuin hän.

Minä olin varapelaajana ja Meiz oli pelissä siinä kohtaa aktiivinen hyvis. Nyt pelaamme molemmat alusta alkaen, ja Meizin ollessa hiljaisempi, se epäilytti minua, mutta hyväksyin selostuksen tästä, koska en ollut tullut tuota itse ajatelleeksi. Musta tuntuu viestistäsi, ettet vieläkään ymmärtänyt tätä juttua, mutta en osaa selittää paremminkaan?

justy kirjoitti:Mielestäni Violet on kuitenkin selvästi surffaillut tämän päivän hyvispisteillään, ja varonut ottamasta kantaa oikeastaan mihinkään kun sai Hukka-äänensä kasattua.

Eilisen päivän lisäksi tämä juuri hänessä epäilyttää minuakin.

//Xatalosiin
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 21.08.2017 19:43:55

*suu täynnä popparia*

Joo minuakin kiinnostaisi, ketä meidän hyvistappajat on ekana yönä tappaneet?
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 21.08.2017 19:45:32

Meiz kirjoitti:
justy kirjoitti:Taisit Hukka laskea tän nyt väärin! :D Ekana yönä kuoli vain yksi, eli vaikka tänä yönä kuolisi kaksi, ei huominen ole vielä LYLO. Vai laskenko mä nyt ihan väärin?

Mutta mitenkä tänä yönä kuolisi kaksi jos Hukka sinut onnistuu lynkkaamaan


Totta. En tiedä mitä Hukka on ajatellut.

@Violet: Jeku oli antanut varanimeksi Xatalosin. En tiedä oliko antanut perusteluja PJ:lle, ainakaan mulle niitä ei välitetty.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Ares » 21.08.2017 19:46:31

Väliaikalaskenta

Äänet
6 justy (Meiz, Viuhti, einari, Pivot, Hukka, Violet)
1 Hukka (Violet)

Hirteen on lähdössä justy äänienemmistöllä.

Äänestyspakot
Viuhti, Pivot

Poissaolot
Cameron 20.-25.8.

Päivä päättyy 15 minuutin kuluttua!
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:48:05

justy kirjoitti:Taisit Hukka laskea tän nyt väärin! :D Ekana yönä kuoli vain yksi, eli vaikka tänä yönä kuolisi kaksi, ei huominen ole vielä LYLO. Vai laskenko mä nyt ihan väärin?

Mä kyllä laitan heti viestiä, jos mun roolina “tullaan esiin”, laskuista en tiedä sen tarkemmin.

einari kirjoitti:*suu täynnä popparia*

Mä taas täällä ihan oikeasti tärisen.

Nyt viimeisille minuuteille sitten, kuka on justyn pahiskaveri? Anblick jota myös ollaan epäilty?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.08.2017 19:48:19

Pivot ehdottomasti
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:49:04

Perusteluja? Vai oletko jo kertonut niitä listauksissasi?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.08.2017 19:50:26

Elikkäs Xatalos oli hyvistappajan yönimi. Jos annettu nimi olisi ollut jokin keksitty, niin sen olisi pitänyt osua samaan, jota suojelija suojeli, koska muut tulokset ovat mahdottomia. Koska molemmat väittävät tappaneensa Xataloksen, ei suojelija voi tätä kiistaa ratkaista. Suojelijalla saattaa olla tiedossa varma hyvis, sillä pahikset ovat voineet yrittää tappaa jotakuta muuta kuin Xatalosta.

Meiz, miksi Pivot?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 2.pv -> 21.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 21.08.2017 19:52:29

Kerrotaanko varapelaajalle automaattisesti, kuka on ollut edellisen pelaajan antama varanimi?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 72 vierailijaa

cron