Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 13.08.2017 20:58:22

Jos peli tästä vielä jatkuu, meni tämä päivä täysin hukkaan :(
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 13.08.2017 22:03:01

7. ilta

Äänet
3 porkkana (Violet, Ares, Jitachi)
1 Ares (porkkana)

Porkkana lynkataan äänienemmistöllä.

"En ole mikään kapinen rakki! Mikä loukkaus!"
Eipä sitä uskottu.

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri – tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni -- > Hukka – pahis
3. yö: Cameron – vapaamuurari
3. yö: jiikare - tavis (antiaktiivisuus)
4. päivä: Mursumus - tavis
4. yö: Anblick - tavis
5. päivä: Zey - tavis
5. yö: Jeku - vapaamuurari
5. päivä: Niacin - pahis
6. yö: Meiz - tavis
7. päivä: porkkana - tavis


Äänestyspakot:
-

Poissaolot:
-

Yö päättyy maanantaina 14.8. kello 22. Yönimet mulle ja justylle.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 7. yö päättyy ma 14.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.08.2017 22:08:38

8. Aamu

Kappas!

Kissoilla taitaa sittenkin olla yhdeksän elämää.

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri – tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni -- > Hukka – pahis
3. yö: Cameron – vapaamuurari
3. yö: jiikare - tavis (antiaktiivisuus)
4. päivä: Mursumus - tavis
4. yö: Anblick - tavis
5. päivä: Zey - tavis
5. yö: Jeku - vapaamuurari
6. päivä: Niacin - pahis
6. yö: Meiz - hyvis
7. päivä: porkkana - hyvis
7. yö: ei yötappoa

Äänestyspakot
-

Poissaolot
-

Päivä alkaa nyt ja päättyy perjantaina 18.8. klo 22.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 7. yö päättyy ma 14.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 14.08.2017 22:10:33

Pahis osu onnekkaaseen!!

Viime päivänä olin todella laiska, ja jätin viestit lukematta. Tällä kertaa aion lukea viestit ennen äänestystä.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 14.08.2017 23:15:41

Lopultakin jotain hyvää - mä olin jo aika ärsyyntyny, kun pelissä meni kaksi erikoishahmoa ekana päivänä sekä yönä, ja yksi antiaktiivisuustippuminen aikaisti lyloa, jos onnekas ei aktivoituisi.

En kyllä osannut kunnolla varautua siihen, että porkkana olikin hyvis. Paha arvioida enää teidän kahden väliltä, kun molemmilla on pointteja suuntaan jos toiseenkin. Äänestyksiä pitäisi varmaankin arvioida parin päivän takaa. Ihmettelisin, jos vihjeitä ei löydy. Loppupäivästä porkkanalta tuli eilen puolustusta, ja syytteitä Aresta vastaan. En vielä ainakaan ole niitä täysin ostanut. Nyt pitää niitäkin sitten pohdiskella tarkemmin. Areksen tämän päivän reaktio päivän jatkumiseen oli ehkä vähän vaisu, mutta pitäisikö siitä vetää johtopäätöksiä? Roolista huolimatta hänen vastauksensa olisi voinut olla tuollainen. En nyt oikein ehdi analysoida tarkemmin kun väsyttää. Sinällänsä mietityttää se, että Ares myöntää, ettei edes lukenut eilisen viestejä. Taisi olla aika itsevarma veto. Ainakin itse pyrin silloinkin lukemaan kaikki viestit, vaikka pidinkin porkkanaa selvimpänä pahiksena.

Helppoa valinnan tekeminen ei nyt ole. Ääntä voi onneksi kyllä vaihdella. Muutoin olisi kyllä aika paha. Äänestän nyt tällä hetkellä kuitenkin Jitachia, sillä hän epäilytti eilen enemmän. Ymmärrän kyllä, että aikaisella äänestämisellä on tässä tilanteessa puolensa ja puolensa. Saa nähdä miten käy.

++Jitachi
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 14.08.2017 23:43:25

Rehellisesti... En uskonut että tilanne menisi näin huvittavaksi. Porkkana paljastui hyvikseksi, ja pahis osui onnekkaaseen. Mahdollisuus tähän oli vain yksi kolmesta, mutta näyttää siltä että epätodennäköisin skenaario oikeasti tapahtui. Pelastua varmalta häviöltä puhtaan onnen takia? Kieltämättä mua huvittaa tilanne suunnattomasti, mutta samalla olen iloinen siitä että pelin lopputulos on täysin meidän omissa käsissämme. En ole täysin varma siitä, kumpi on viimeinen pahis. Omasta mielestäni Aresin viimeisimmät pelaukset tuntuvat hieman epäilyttäviltä: äänen poisto, iloinen porkkanan massalynkkaus ja vieläpä myöntö siihen liittyen että ei lukenut peliä. Olisiko kyseessä että hän ei halunnut pelin jatkuvan koska tiesi että 'pääepäilty' on oikeasti hyvis, ja jos porkkana ei ole pahis, hänen olisi hyvin vaikeaa vetää syytöstä tyhjästä. Toisaalta, argumenttia sitä kohtaan että Violet olisi pahis... Mä haluan edelleen uskoa siihen että Hukkaa ja Niacinia olisi ollut mentoroimassa kokeneempi pelaaja, ja siihen Tetra/Violet sopisi mun mielestä hyvinkin potentiaalisesti. Tetra antoi ymmärtää, että hän lukee aktiivisesti peliä ja tietää missä oikeastaan mennään. Kun Tetra yhtäkkiä halusikin pudottautua tilalle tuli Violet, toinen kokenut pelaaja. Violet on muutenkin tunnettu pelaaja vahvana johtajana joten hän kykenisi mielestäni 'johtamaan' äänestystä helposti ja laittamaan pelaajat äänestämään väärää puuta. Tällä hetkellä kuitenkin nukuttaa sen verran että dyvempi pohdiskelu ja suuremmat kysymykset pitäisi jättää huomiselle. Tällä hetkellä hajaäänet ovat mun mielestä suurin mahdollinen virhe jonka voi tehdä: kolmella pelaajalla pahiksen on helppo massata niin kauan kun molemmat hyvisten äänet eivät ole pahiksella itsellään.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Cameron » 15.08.2017 22:41:37

Uinu, uinu lemmikki vaan, kohta sut vielä napataan...

Kuva

Ikiuneen joutumassa (äänet)
1 Jitachi (Violet)

Herätyskello soimassa (äänestyspakot)
-

Päikkäreillä (poissaolot)
-

8. päivä ja samalla koko peli päättyy perjantaina 18.8. klo 22! :) Jaksaa jaksaa!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 17.08.2017 21:07:39

Pidän itse tässä vaiheessa todennäköisimpänä skenaariona tässä vaiheessa, että Ares kuitenkin saattaisi olla todennäköisempi pahis. Tuuliviirimäisyys painaa loppupeleissä hieman enemmän, ja parin viime päivän sekoilut. Saattaa olla pienimuotoista hermostumista, koska molemmat kaverit ovat menneet, ja onnekkaaseen osuminen oli epätoivottu tulos. Jos Violet paljastuu pahikseksi, voin tässä vaiheessa ainoastaan nostaa hänelle kuvitteellista hattuani.

++Ares
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 17.08.2017 21:08:31

Olen nyt jo jonkin aikka tässä odotellut Arekselta reaktioita, sillä viime yöstä asti olen pitänyt häntä pahismaisempana. porkkanan paljastuttua hyvikseksi olin aluksi erittäin pihalla, jonka jälkeen pähkäilin jäljellä olevia vaihtoehtoja. porkkanan pointit hänestä ovat valideja. Hukka itse antoi äänensä Arekselle vasta viimeisenä päivänä, jolloin tuona pelipäivänä he saivat välilleen pesäeroa. Jos Hukka ei olisi ollut putoamassa, olisi ääni silloin mennyt Meizille. Niacinin ja Areksen lämpmät välit, jossa epäily toisiaan kohtaan oli varovaista, sopii hyvin ensikertalaiselle pahikselle. Itse ajattelin, että Ares vs. porkkana ja Niacin vs. Jitachin aikana vain yksi kyseisistä henkilöistä olisi pahis, ja Meiz olisi toinen pahis, joka voisi kääntää vaakakuppeja miten haluaa. Tämä asetelma oli yksi syy sille, miksi suhtauduin Meiziin epäluuloisesti. Kummatkin väittelyt pitivät pahiksia kiinni, jolloin kumpikaan heistä ei päässyt vahvasti vaikuttamaan toiseen väittelyyn. Toisaalta epäilyjen pitäminen staattisena toimi hyvin pahisten pussiin -> Areksen tapa siirtää ääni porkkanalta ja Niacinilta Zeylle pitää tilanteen staattisena viidentenä (?) päivänä, jolloin kuudentena päivänä on hengissä suuri osa epäilyttävistä pelaajista (silloin Niacin, porkkana, Jitachi).

Reagoimatta jättäminen on reaktio myöskin, ja uskoisin, että hyviksenä Ares olisi tullut edes jollakin tavoin kommentoimaan ääntä. Edelleen, tämän päivän pitäminen staattisena pelaa pahisten pussiin. Jos nyt pidän Jitachia epäilyttävänä, miksi Areksen tulisi vahvasti kirjoitella ja tehdä itsestään epäilyttävä? Hyviksenä taas olisi enemmänkin syitä tehdä pohdintaa minun ja Jitachin väliltä, ja ei ole samanlaista syytä jättäytyä kommentoimasta tilannetta.

--Jitachi
++Ares


Suhteet Hukan, Niacinin ja Areksen välillä näyttivät toimivan. Hukka ja Ares pitivät Niacinia hyviksenä, ja Niacinin itse kuului olla se varovainen pelaaja, joka pysyisi epäilyjen ulkopuolella, kun oli alussa saanut hyvisleiman otsaansa. Hän puolestaan lievästi epäili Hukkaa (oli hyvin valmis vaihtamaan äänen Jekulle, tämän epäonnistuttua takaisin Hukalle), sekä piti Aresta hyvismäisempänä kuin Jitachia. Hän myös jossain määrin pyrki linkittymään porkkanaan, jonka mainitsi olevan "samalla allonpituudella". Ares oli hänelle se henkilö, jota piti yleisesti ottaen hyviksenä, mutta ei kovinkaan paljoa myöskään keskittynyt. Kun Niacin kommentoi, että minun lynkkauspainostus häntä vastaan on kova, tuli Ares nopeasti toteamaan, että sehän juuri epäilyttää.

Hukka taas epäili Aresta, mutta enemmän kyllä Meiztä. Lopulta ääni meni kuitenkin Aresille viimeisenä päivänä, pesäeronottona, ja lopulta Anblickille epäonnistuneessa pelastusyrityksessä.

Ja jos joku epäilee, etten oikeasti epäillyt Aresta viime yöstä lähtien, niin...

En kyllä osannut kunnolla varautua siihen, että porkkana olikin hyvis. Paha arvioida enää teidän kahden väliltä, kun molemmilla on pointteja suuntaan jos toiseenkin. Äänestyksiä pitäisi varmaankin arvioida parin päivän takaa. Ihmettelisin, jos vihjeitä ei löydy. Loppupäivästä porkkanalta tuli eilen puolustusta, ja syytteitä Aresta vastaan. En vielä ainakaan ole niitä täysin ostanut. Nyt pitää niitäkin sitten pohdiskella tarkemmin. Areksen tämän päivän reaktio päivän jatkumiseen oli ehkä vähän vaisu, mutta pitäisikö siitä vetää johtopäätöksiä? Roolista huolimatta hänen vastauksensa olisi voinut olla tuollainen. En nyt oikein ehdi analysoida tarkemmin kun väsyttää. Sinällänsä mietityttää se, että Ares myöntää, ettei edes lukenut eilisen viestejä. Taisi olla aika itsevarma veto. Ainakin itse pyrin silloinkin lukemaan kaikki viestit, vaikka pidinkin porkkanaa selvimpänä pahiksena.

Helppoa valinnan tekeminen ei nyt ole. Ääntä voi onneksi kyllä vaihdella. Muutoin olisi kyllä aika paha. Äänestän nyt tällä hetkellä kuitenkin Jitachia, sillä hän epäilytti eilen enemmän. Ymmärrän kyllä, että aikaisella äänestämisellä on tässä tilanteessa puolensa ja puolensa. Saa nähdä miten käy.

++Jitachi


-> Epäilen Aresta, Hämäys ja ääni Jitachille.

// Ja Jitachi tuli tähän väliin. Näköjään ollaan samaa mieltä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 17.08.2017 21:33:15

Eilen illalla aloin tekemään analyysiä sekä Jitachista että Violetista. Minun oli tarkoitus jatkaa sitä tänään ja huomenna tehdä lopullinen päätös. Nyt vaikuttanee siltä, että on liian myöhäistä. Täytyy sanoa, että jos Jitachi paljastuu pahikseksi, täytyy nostaa hattua. Tällä hetkellä mielestäni kummatkin sopivat pahikseksi.

Miksi analyysin teko jäi kesken: sekä eilen että tänään minulla on ollut todella vaikeita päiviä eli henkilökohtaisia syitä, jotka eivät tänne kuulu.

Huomenna minulla on jokunen minuutti aikaa, ja käytän sen pelin analysointiin. Pahikset kyllä voittivat pitkän ja kivisen tien jälkeen helposti; peli kaatui yksinkertaisesti hyvisten kahden viime pelin epäaktiivisuuteen. Hyviksillä olisi ollut mahdollisuus.

Pelastuksekseni voin todeta sen, että pahiksena siis olisin lähtenyt Tetraa lynkkaamaan niin kovakouraisesti? Oon aloittelija, mutten typerys. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että tänään päätös on lynkata mut.

Pahoittelen hyvistovereitani siitä, etten näinä kahtena viimeisenä pelipäivänä pelannut tarpeeksi aktiivisesti.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 17.08.2017 21:47:50

Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 17.08.2017 21:55:53

Jokainen pointti on tärkeä, varsinkin loppuvaiheessa peliä. Jos nyt luovutat etkä tarjoa omaa teoriaasi viimeisestä pahiksesta, on varmaa että tulos ei voi muuttua!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 17.08.2017 22:09:04

Tän pelin aikana motivaatio käväsi nollassa, nyt se on tasoa -50. :D Kuten sanoin, yllättävien tilanteiden vuoksi jäi suunnitellut isot analyysit tekemättä. Huomenna on tulossa jotain. En usko, että se kuitenkaan vaikuttaa peliin; epäilette minua enkä uskoa mielipiteelläni olevan enää väliä.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 18.08.2017 14:28:28

++Violet on todennäköisempi pahis kuin Jitachi. Tetradynamia ei tuottanut peliin minkään näköistä materiaalia.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.08.2017 21:23:56

Päivä on päättynyt!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 8. päivä päättyy pe 18.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.08.2017 22:23:12

8. eli viimeinen ilta

Äänet
2 Ares (Jitachi, Violet)
1 Violet (Ares)

Koirista jäljellä oli enää hermoraunio George. Badding oli typerästi paljastanut itsensä haukkumalla kissoille, eikä Rollekaan jaksanut vanhuutensa takia piilotella kissoilta kovin kauaa. Mutta George ei koskaan luovuttaisi niin kauan kuin yksikään kissa terrorisoisi häntä!

Niinpä George jatkoi piileskelyä ja huijasi katin toisensa jälkeen ansaan. Ja lopulta niitä oli enää kolme.

"Viime yönä tuo tuossa yritti minut tappaa!" Lucky sähisi vihaisesti ja osoitti kynnellään Luluksi itseään kutsuvaa kissaa.
"En se minä ollut", Lulu yritti mouruta, mutta Lucky ei uskonut.

Georgen oli helppo hypätä mukaan syytökseen ja raahata Luckyn kanssa Lulu perunakellariin, joka oli kuulemma oikea paikka moiselle rakille. Vaan eipä Lucky tiennyt, että kellariin joutuikin sinä iltana kaksi kissaa!

George nautti rauhasti pitkään ja hartaasti, ja kaikki kylän koirat kutsuttiin juhlimaan kissatonta kylää. Badding ja Rollekin pääsivät mukaan, kunhan olivat toipuneet eläinlääkärireissuistaan. Katolta putoaminen ja kissojen kynnet eivät tee hyvää koirille...

Muutaman viikon päästä koirilla kävi kuitenkin aika pitkäksi. Mitä tekemistä niillä enää oli ilman kissoja? Ei ketään jota jahdata tai haukkua, Wichmannin perheen puussa asunut oravakin muutti jo pois itseensä kohdistuneen jatkuvan haukun vuoksi. Siispä koirat päättivät, että kissat päästettäisiin ulos perunakellarista (jossa ne onnellisesti olivat syöneet päästäisiä), mutta niiden kanssa pitäisi tehdä sopimus...

YHTEISTYÖ-, VIHOLLISUUS- JA RAUHAANJÄTTÖSOPIMUS
1. Oravat ovat yhteinen vihollinen
2. Isot koirien ja kissojen väliset turnajaiset järjestetään joka kuun toinen tiistai, niiden välillä vain haukkuminen ja sähiseminen ovat sallittua
3. Ketään ei lukita perunakellariin, vaatekaappiin tai mihinkään niihin rinnastettaviin paikkoihin




Onnea pahiksille voitosta! Ja pahoittelut siitä, että olen ollut hieman huonosti päättämässä päiviä yms, olikin huomattavasti hektisempi loppukesä ku kuvittelin...
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.08.2017 22:25:31

Ai niin, onnekas oli siis Tetradynamia -> Violet.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jita » 18.08.2017 22:29:16

Hehe, näköjään pikku stunttimme yllättäen onnistuikin :D
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jita » 18.08.2017 22:55:24

Eli, mun mielestä oon pari selitystä velkaa pahispelistäni. Ensinnäkin, oma motiivini Anblickin lynkkaamiselle Jekun sijasta. Niacin voi puhtaasti olla eri mieltä tapon motiiveista, mutta omasta mielestäni en näkenyt Jekua potentiaalisena uhkana ennen kuin LyLo oikeasti tulisi hyviksille: tämä sen takia, että Jeku oli epäaktiivinen ja ollessaan paikalla ei mielestäni ollut muuta kuin pelaaja jonka niskoille ei voi vierittää pahisviitta. Mutta se, miten suostuin Anblickin tappamiseen... Vastaus siihen on: ihan huvin vuoksi. Kylän pelaajat tuntuu ajattelevan että tappojen tulisi aina noudattaa samaa kaavaa, joten halusin nähdä reaktion sille, mitä tapahtuu jos kuoleva pelaaja onkin yllättävämpi vaihtoehto. Näköjään toimi hyvin parin pelaajan kommenteista päätellen. Toinen kysymys taitaa olla, miksi valitsin viimeisenä yötappona juuri Violetin. Tämä puolestaan juontaa siihen kun Ares oli ensimmäisenä päivänä innokkaasti lynkkaamassa Tetraa. Kysymys oli uteliaisuudesta. Halusin nähdä, olisiko se vaikuttanut peliin enemmän kuin taviksen verran jos Aresille olisi annettu periksi. Pakko myöntää että lopussa kuumotti hieman kun mä jäinkin eloon Niacinin sijaan vaikka itse kaavailin päivän päättyvän toisin päin. Erityisesti kun Meiz oli pikkuhiljaa pääsemässä pikku jekkumme jäljille :D Mä oikeesti stressasin siitä että joku tajuaisi molempien pahiskaverien lynkkauksen etujoukoissa olemisen nimenomaan tempuksi jonka mä voisin tehdä ^^' Mutta siis joo, kiitoksia kaikille pelistä, ja Mursulle (ja miksei muillekin), mun tittelinihän on aikoinaan ollut "paras pahis" :P
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Ares » 18.08.2017 23:28:18

Kyllä pahikset ansaitsivat voiton. Onnea heille ja kiitos kanssapelaajille ja pelinjohdolle. Jitan peli oli häikäisevää. Oli sinänsä aika uhkarohkeaa lähteä lynkkaamaan molempia pahiskavereita. Jitan pelistä on tietenkin erityisesti nyt havaittavissa melko epäillyttäviä asioita.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Anblick » 19.08.2017 07:42:37

Oo, paljon onnea pahikset!! En loppupeliä enää ehtinyt hirveästi seurailla, mitä nyt vähän äänestystilannetta ja yleistä mielipidettä asioista yritin vilkuilla, mutta olihan tuo loppu aika loistava voitto pahiksille ihan porkkanan lynkkauksesta lähtien :D

Jitachi kirjoitti:Mutta se, miten suostuin Anblickin tappamiseen... Vastaus siihen on: ihan huvin vuoksi.

:DD Arvostan tätä ratkaisua ihan jo viihdearvon ja sen synnyttämän keskustelun puolesta, hahah. Sitä kyllä mietin, että miksi juuri minä eikä joku muu? :D
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jita » 19.08.2017 08:57:00

Tetra-Violet ois ollut pahispelin kannalta yötapon tuhlaus, Meiz ei ois synnyttänyt luultavasti yhtä paljon keskustelua, Ares puolestaan oli mielestäni tarpeeksi helposti manipuloitavissa. Porkkana oli tosi hiljainen siinä vaiheessa peliä joten en uskoisi keskustelun nousuun yhtä voimakkaasti: samoin Zey. Lisäksi, jos oisin ruvennut lynkkaamaan hiljaisempia pidän todennäköisempänä että kokeneemmat pelaajat olisivat tajunneet roolini varmasti jolloin kaikki olisi ollut käytännössä Niacinin selviämisen varassa. Tällä tavalla loppupelin suunnitelma eli dilemman aiheuttaminen siitä yrittäisinkö oikeasti pahiksena lynkata molemmat pahistoverini olisi toiminut ulos äänestetystä pahiksesta huolimatta. Toisin sanoen omalta puoleltani vastaus on eliminaatioprosessi: haluaisin kyllä tietää Niacinilta mikä sai hänet oikeastaan alun perin ehdottamaan sitä, sillä idea ei ollut tällä kertaa mun.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.08.2017 09:03:37

Niinpä niin, eikai kukaan pahis nyt molempia kamujaan lynkkaisi :S. Olin kirjoittanut jo sepustuksen joka pohjustetaan sillä että Jita omin sanoin tykkää lynkata kamujaan, ja päätetään Phoenix Wright kuvalla :D Erityisesti äänenvaihto Niacinilta Tetralle tuona hiljaisena päivänä pisti hyvin silmään. Se tunne kun löysin itteni kuolleena aamulla :P

Erittäin hyvin pelattu koko pahistiimiltä! Erityisesti Niacinin pahispeli hämäsi todella hyvin. Pahischatteja saatavilla?

Aresilta myös todella hyvän aktiivista peliä, ja ehkä askel eteenpäin siihen että mihinkään ei todellakaan voi luottaa :P
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jita » 19.08.2017 09:32:58

Toki. Yksi täysimittainen pahischat tilattu~ Käytiin koko keskustelu yksäreillä joten siitä lainailut. Tuntuu että multa puuttuu pari viestiä parista välistä, luultavasti koska yksärilaatikosta kopioiminen ei ole helpoin temppu :D
Spoiler:
Jitachi kirjoitti:Hoi, te olette siis ilmeisesti pelin pahikset mun lisäksi, hauska tavata. Pahikset saavat keskustella keskenään, itse asiassa yleensä kommunikointi on jopa toivottavaa pahistiimissä joten haluan kysyä teiltä että mites kommunikoidaan? Teoriassa yksärit ovat vaihtoehto mutta mielestäni todella hidas sellainen: kannattaisin enemmän jotain pikasysteemiä kuten quicktopicia tai chatzyä.
Monni kirjoitti:Heip ja hauska tavata! Oon ihan uus tässä leikissä ja menee tutustumiseen ja ihmettelemiseen aikaa. Koitan pysyä perässä! Kertokaa toki vinkkejä kun me saadaan kuitenkin keskustella. Jos vain sopii niin täällä vaikka tässä yksärinä keskustelut? Jos liian hidasta teistä niin vaihdetaan sitte muunlaiseen?

Jitachi kirjoitti:Totta kai~ Mielestäni on oikeastaan hyvä että tulokkaiden seassa on pahiksena myös kokeneempi pelaaja tästä syystä :D Ensimmäinen vinkkini on, jos käytämme yksäreitä keskustelukanavana että piilotatte paikallaolonne jotta kukaan ei näe mitä puuhastelette foorumilla (suuri osa pelaajista piilottelee muutenkin paljon joten vähemmän epäilyttävää se on (lol)). Paikallaololista lavertelee jonkin verran jos joku yhtäkkiä huomaa yhden pelaajan kirjoittelevan yksäreitä jatkuvasti (itselläni on paha tapa tarkistaa muiden puuhailut joten tiedän sen olevan mahdollista :D) Yleisesti kuitenkin, muistakaa että loppujen lopuksi olemme tiimi ja voittoon riittää jos edes yksi meistä on pelin loppuessa hengissä. Toisin sanoen jos huomaatte esimerkiksi mun olevan kuolemassa, älkää ruvetko yrittämään pelastamaan mua. Todennäköisyydet ovat sen puolella että hyvikset tajuavat yrityksen ja isompi soppa luvassa josta sitten onkin vaikeampi selvitä. Sama juttu itse asiassa myös toisinpäin: jos törttöilette itsellenne liikaa epäilyksiä, ei kannata luottaa siihen että ratsuväki saapuu: pikemminkin päinvastoin eli on hyvin tavallista että itse asiassa muut pahikset yrittävät heittää auton alle hyvispisteiden toivossa.

Pahiksena tulee varmasti hetkiä jolloin pitäisi keksiä pakosti jostakin pelaajasta epäilyjä, joka on erityisesti vaikeaa koska tiedämme muut pelaajat hyviksiksi. En oikeestaan osaa neuvoa mistä tyhjiä epäilyksiä kannattaa vetäistä mutta muiden pelaajien käytöksen lukeminen auttaa, hyvällä tuurilla saatat jopa löytää jotain mitä pitää 'pahismaisena pelinä'. Jos näette tarttumiskohdan, älkää välittäkö kovinkaan paljon pelaajan nimimerkistä: vaikka kyseessä olisi oma toveri, 'pahisluku' on pahisluku ja saa näyttämään sinut Kyläläiseltä. Loppupeleissä kyseessä on peli jossa kuuluu valehdella.

Näin siis lyhyesti mun mietteitä, jos löytyy jotain kysyttävää tai haluaa keskustella muuten jostain aiheesta niin nakatkaa vain viestillä :)
Niacin kirjoitti:Hei vain täältäkin!

Kiitos vinkeistä! Minäkin oon ihan ensimmäistä kertaa pelaamassa ja täysin pihalla kaikesta... ^^' Kavereiden kanssa oon pelannut livenä kyllä, jännä nähdä miten tämä toimii netissä. Mutta osasin ehkä piilottaa paikallaolon, jee! En tunne niitä pikaviestimiä, joita Jitatchi ehdotteli, mutta voidaan mun puolesta niitäkin koittaa jos alkaa tuntua siltä.
Jitachi kirjoitti:Eli siis, varanimi on epävirallinen nimi, joka annetaan pelinjohtajalle siltä varalta että kukaan meistä ei jostain kumman syystä lähetäkään varsinaista yönimeä. Siinä tapauksessa varanimi astuu voimaan, ja yötoimi käytetään pelaajaan joka on nimetty. Se siis on enemmänkin vakuus siitä ettei peli kaadu siihen että pahikset ei yönimeä lähetä. Jos myös varanimi puuttuu, peli automaattisesti tappaa sen, jota joku pahiksista on viimeksi äänestänyt. Jos sopivia uhreja ei ole, lynkattava arvotaan. Lyhyesti, mun mielestäni kannattaa pistää varmuuden vuoksi varanimeä: tiedän jo etukäteen olevani kolmannen päivän poissa, mutta oikein usko että kaikki katoaa sillain että Jinmurulta jää oikeasti yötapponimi saamatta ainakaan ensivaikutelmalla aktiivisuudestanne.
Niacin kirjoitti:Kyssäreitä!

Pitäiskö meidän joku varanimi laittaa menemään nyt?
Paljastuuko lynkattujen pelaajien roolit vai pysyykö ne loppuun asti salassa?
Mietin tuota työmatkalaista, että voiko se mitenkään todistaa olevansa työmatkalainen, jos ennustaja on jo käyttäny lahjansa muuhun? Lähinnä mietin että onko meistä jonku järkeä lähtä sekottaan pakkaa ja esiintyä työmatkalaisena, jos ne meinaa jotain joukkoesiintuloja harrastaa? :D
Jitachi kirjoitti:Lynkattujen roolit paljastuvat heti. Mun mielestä esiintulo työmatkalaisena on hyvin tilannekohtaista, katsotaan miten peli etenee. Työmatkalainen ei voi totta puhuen itse todistaa olevansa työmatkalainen, joten juuri se on omasta mielestäni ehkä paras claimaus jos jotain on pakko käyttää. Varanimi ois jees, ehdotuksia?
Niacin kirjoitti:Aah okei, hyvä tietää... Ja pahisten uhrin rooli paljastuu varmaan myös heti? Luulisin että meidän ei kannata ainakaan alkuun valita ketään sellasta joka tässä vaiheessa herättää muissa epäluuloja, että ne niitä voi jatkossakin syytellä. :D Tällä hetkellä ei taida olla muita kuin miina(?), Cameron ja Zey (ja Jitachi!) ketä kohtaan on mitään epäluuloja esitetty. Elikkä ketä tahansa muuta ehdottaisin kohteeksi.
Jitachi kirjoitti:Joo, mähän totta kai haluan yrittää lynkkauttaa itseni yöllä (kappa)
Niacin kirjoitti:Sitä en tarkoittanutkaan.
Jitachi kirjoitti:Ensimmäisen yön varanimi on Tetradynamia.
Niacin kirjoitti:Hei apua, me ei nyt vissiin olla nimetty ketään yöuhriksi vai ollaanko? Mitä tapahtuuu
Jitachi kirjoitti:Nimeämme sen nyt, ja lähetämme pelinjohtajalle. Se tapahtuu aina yöllä. Meillä on käytännössä kaksi vaihtoehtoa: joko tappaa Halima, jonka tiedämme olevan työmatkalainen tai vaihtoehtoisesti jättää tappamatta hänet ja tappaa joku muu. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Ensin mainittu valinta on mielestäni turvallinen, ja sillä saa aika varmasti pelaajaa pois. Mutta, jos hänet jätetäänkin eloon, se saattaa herättää kysymyksen, miksi Halima onkin elossa vaikka väitti itseään työmatkalaiseksi? Tässä tosin on riskinä että suunnitelman epäonnistuessa ja Haliman onnistuessa vakuuttamaan kylän siitä että hän todella on työmatkalainen emme voi tappaa häntä ennen kolmatta yötä. Lisäksi mulla on pieni viba siitä että tempun paljastuessa ainakin kokeneemmat pelaajat saattaisivat osoittaa syyttävän sormensa mua kohti koska tää ei olisi ensimmäinen kerta kun olen pilaillut hyvisten kustannuksella :^D
Jitachi kirjoitti:Huolestuneempi mä siitä olen että Halima oikeasti murtautuu ulos kuolemanansasta, ja saa hyvikset taakseen. Koska nyt on pariton yö, hänen tappaminen tarkoittaa automaattisesti tapollista yötä. En ole edes innoissani siitä että murskaisin muiden pelaajan saaman mielikuvan: musta toimimalla miten koko peli olettaa annamme mahdollisimman vähän vihjeitä siitä kuka pahis voisi olla.
Niacin kirjoitti:Aa huhhuh! Minä säikähin että olis päivän loppuun mennessä pitäny ilmottaa. Onko yön ajan siis radiohiljaisuus topassa?

Kieltämättä hiukan houkuttais kujeilla... :'D Mutta se on kyllä AIKA riskihommaa kun Jitaa on muutenkin jo vähän epäilty, että suunnitelma vois aika nopsaan kääntyä häntä vastaan. Ja se ehkä vaatisi sen että joku muu väittää olevansa työmatkalainen? Jos olis oikeasti joku muu hyvis työmatkalainen niin sehän varmaan ilmaisisi itsensä tässä vaiheessa. Että eeeehkä mielummin kannatan Halimaa...? Tietäispähän varmalla että ei ainakaan osu onnekkaaseen ja ois suurin osa erikoishyviksistä pois pelistä. :) Mutta hyväksyn molemmat vaihtoehdot!
Niacin kirjoitti:No juu, kyllä se taitaa olla järkevin vaihtoehto tällä hetkellä. Eli kannatan Halimaa kellariin!
Jitachi kirjoitti:Joo, yöllä kukaan ei puhu. Ja kannatan itsekin Halimaa kellariin. Laitanko PJ:lle viestiä?
Niacin kirjoitti:Laita vaan. Tuli mieleen voisko Halima olla niin ovela että onkin oikeasti Onnekas ja saa näin meidän ekan yöäänen hukattua. X) Mutta ehkä se on vähän kaukaa haettua. Halimalla mennään.
Jitachi kirjoitti:En pidä todennäköisenä. Onnekas luulee olevansa tavallinen, ja Halima tuli työmatkalaisena esiin. Jos sääntöjä luin oikein, erikoisroolin jo omaava ei voi olla onnekas.
Niacin kirjoitti:Totta! En muistanu ettei se tiedä olevansa onnekas. Krhm pitääpäs lukea nuo hahmot taas uudestaan läpi...
Jitachi kirjoitti:Valitettavasti ei. Muutenkin hyöty olisi ainoastaan se, että rooli olisi hyviksiltä pois: onnekkuus ei suojaa lynkkaukselta.
Niacin kirjoitti:Onko Jitachilla heittää tähän väliin mitään provinkkejä pahispeliin vai meneekö meillä ihan ok? Tämä on kyllä hermoja raastavaa kun pitää viilata omat viestit niin tarkasti, ettei vahingossa paljastaisi mitään. XI Mulla menee jokasen viestin kans ikä ja terveys ku muokkaan, käännän, väännän, lisään ja poistan, ja sitten kuitenki aina joku näkee pahismaisena. Mitä enemmän tulee peliin matskua, niin sitä enemmän kaikki näyttää hyviksiltä ja vaikea keksiä ketä yrittää "epäillä". Nyyh.
Jitachi kirjoitti:Ei oo, mitä mä oon itte yleensä tehnyt on komminikoinnin minimointi muiden pahisten kanssa.
Jitachi kirjoitti:En ehdi ehdottelemaan hirveesti tapettavia, päätä uhri. Jos haluat hämmentää peliä, Ares on musta yksi vaihtoehto. Toisaalta myös yleisesti hyviksenä pidettyjen pelaajien, kuten Violetin tappaminen on aina vaihtoehto. Kunhan lähetät viestin Jinmurulle tappokohteesta ennen yön loppua, en kommentoi.

// Sori että joudut tekemään lopullisen päätöksen yksin, lennän tänään takaisin Suomeen ja oon huomisaamuna perillä.
Niacin kirjoitti:Jeps, eipä mittään! Violetia ajattelin kans turvallisena valintana, kun ei nyt oikein ehdi keskustella jännemmistä kuvioista. Pääsin vasta töistä niin en oo vielä laittanu, mutta vielä ehtii. Tervetuloa takas Suomeen!
Niacin kirjoitti:Tervetulloo pahistelemaan Hukka! :)
Niacin kirjoitti:Hihhih, kiva kuulla! Oikeasti vedän hirmu ressiä tästä koko hommasta. :D On kyllä yllättävän hyvin menny, ollaan oikeestaan vaan pelailtu iteksemme menemään ja neuvoteltu täällä sitten yöäänistä. Jitachi tekee paluuta jaappanista parhaillaan niin ei ole nyt paikalla. Ei siis mitään kummempia juonittelukuvioita olla tähän mennessä punottu. Onko tämä sulle ihan eka peli vai ootko jossain muualla harrastanu?
Niacin kirjoitti:Selvä! Hauska kun tulit nyt, olis ollu surku pahispelin kannalta jos ei oltais saatu Monnia korvattua.

Mulla on tosiaan ihan ensimmäinen peli, niin jos huomaatte jossain vaiheessa että teen jotain todella ääliömäistä, niin en pahastu jos siitä huomauttaa täällä. Voin ottaa opikseni mahdollista seuraavaa peliä ajatellen ^^'.
Niacin kirjoitti:Mää pelkäsin kans että se näyttää liian epäilyttävältä. Jospa saisit mahollisuuden alottaa vähän puhtaammalta pöydältä. :) Moni kuitenkin piti Monnia hyvismäisenäkin!
Niacin kirjoitti:Hahah, ei se mitään! :´D Anteeksi, oli pakko vähän näennäisepäillä, hang in there!
Jitachi kirjoitti:Älä murehdi, annat mulle ainoastaan hyvän syyn painostaa sua julkisesti palattuani: ainakaan hyviksenä en katsoisi sun pelin vähentäneen Monnista 'saamaani' pahiskuvaa :D Itse asiassa mun mielestä pieni pahisten sisäinen kiusaaminen ja jäynääminen on normaalia vähintään jo hyvisten harhauttamiseksi kunhan ei oo ilmiselvää.
Niacin kirjoitti:Oon koittanu tänään just miettiä tätä. Ykkösehdokas on tällä hetkellä Meizi, joka voisi olla Areksen vapaamuurarikaveri. En tiedä miksi Meizi puolustelisi Aresta niin voimakkaasti, jos ei olisi aivan varma hänen olevan hyvis. Toisaalta Meizi taisi olla aika kokenut pelaaja, jonka luulisi varovan liian näkyvää vapaamuurailua ettei jää siitä pahiksille kiinni. Toinen ketä hän on vähän lievemmin puolustellut niin Zey. En oo vielä päässy Zeyn viesteihin asti läpiluvussa, niin en tiedä löytyykö sieltä mitään vastaavuutta. Muista ainakin Cameron ja Jeku on "hyvistelleet" toisiaan, mutta todella lievästi.

Tämä mun läpiluku ja muistiinpanojen kasailu on ihan jumalattoman hidasta, vaikka oon käyttäny siihen jo tuntikaupalla aikaa. ;_;
Niacin kirjoitti:Näköjään myös Mursumus on pohjannut suunnilleen koko pelinsä siihen että pitää Zeytä melko varmana hyviksenä. Olisko siis Zey mahdollinen vapaamuurari?
Niacin kirjoitti:Kiitos! Ja älä huoli, ei tämä ole niin vakavaa. ^^

Minä mietin, että jos alkaa näyttää, että sut lynkataan joka tapauksessa niin pitäiskö ottaa siitä kaikki hyöty irti ja itsekin äänestää... :X Kovin julmaa! En oikein hahmota tämän hetkistä tilannetta kun kukaan ei oo vielä äänestäny eikä oo paljoa puhellukkaan. Jos sieltä nousee huomenna joku toinen vahva ehdokas niin voihan sulla olla vielä mahiksia selvitäkin!

Jos heittäisit vapaamuurarikortin viime hetkellä, niin se vois kyllä auttaa paljastamaan oikeat vapaamuurarit, vaikkei sua välttämättä pelastaiskaan. Mitä mieltä Jita?
Jitachi kirjoitti:Vaparikortti on musta ihan selvä bluffi mutta viimeisenä korttina se on hyvin potentiaalinen: juurikin sen vuoksi että sen paljastamiseksi tarvitaan jompikumpi vapari. Mulla on ollut Suomeen palaamisessa pientä säätöä mutta oon lukenut aktiivisesti viimeisen päivän tapahtumia. Olen suorastaan pettynyt pelin hiljaisuuteen: koitan aktivoida porukkaa heti kun mulla on aikaa kirjoitaa pientä kommenttia enemmän.
Niacin kirjoitti:Jitan eilisessä viestissä olin näköjään vaan minä vastaanottajana, joten postaan sen vielä tähän Hukankin näkyville:

"Vaparikortti on musta ihan selvä bluffi mutta viimeisenä korttina se on hyvin potentiaalinen: juurikin sen vuoksi että sen paljastamiseksi tarvitaan jompikumpi vapari. Mulla on ollut Suomeen palaamisessa pientä säätöä mutta oon lukenut aktiivisesti viimeisen päivän tapahtumia. Olen suorastaan pettynyt pelin hiljaisuuteen: koitan aktivoida porukkaa heti kun mulla on aikaa kirjoitaa pientä kommenttia enemmän."

Tuli mieleen nyt vielä se, että Zey sanoi melkein-pudotessaan jotain sen suuntaista kuin "jospa pääsisin varapelaajana takaisin", mistä voisi päätellä, että hän ei voi sittenkään vapaamuurari olla.
Jitachi kirjoitti:Hupsis :D

Mun pitää oikeesti keksiä miten saada todellakin analyysin viimeinen osa valmiiksi, valmiiksi tiukat aikataulut ei oo koskaan kiva juttu :/
Niacin kirjoitti:Mua ärsyttää ku menin paniikissa heittään jo ääneni, vaikka sun uusimpien viestien kautta olisin voinu vielä vaihtaa kohdetta... Olis pitäny rauhassa ensin kuulostella millä kannalla muut on, mutta hämäännyin Jitan äänestä panikoimaan että "noniin, kaikki äänestää Hukkaa!"Jos meitä jää vaan kaksi niin hetihän meillä mahollisuudet voittaa vaikeutuu, pöljää jos itse ollaan suuressa roolissa sun lynkkaamiseen. :'c Tuntuu kuitenki että näyttää liian epäilyttävältä jos nyt alanki pakitteleen tai siirrän viime hetkellä äänen Jekulle. Paitsi ehkä jos käytät sitä vapaamuurarikorttia niin voin siinä kohtaa vetää äänen pois tai jotain. Buuhh, en tiedä! Tämä peli on ahdistava.
Jitachi kirjoitti:Mä en stressaa yhtään: jotenkin ajattelin pelin mahdollisesti siirtyvän tähän vaiheeseen. Tärkeintä on pitää pää kylmänä, ja jatkaa peliä normaalisti. Pelaajat kyllä huomaavat jos alat panikoimaan. Mun puolestaan on vaikeampi vaihtaa luontevasti koska tartuin Monnin freudilaiseen lipsahdukseen perusteluna ^^'
Jitachi kirjoitti:Ps. Pidän erityisen huvittavana sitä että Cameron pitää mun Hukka-epäilyä pahismaisena. Tietäisipä hän asian todellisen laidan :^D
Niacin kirjoitti:Tää koko pelin konsepti on musta ahdistava, eikä ollenkaan mun luonteelle sopiva. :'D Lähdin Cameronin ylipuhumana kokeileen, mutta tää on kyllä ollu paljon rassaavampaa ja aikaavievempää ku osasin kuvitella. Mutta kesken en luovuta! Välillä on ollu myös huippufiilis kun on saanu aikaseks hyvispisteitä muilta. :-)

Mua huvittaa myös se että mun Hukkaan ja Jekuun tarttuminen ei oo Camin mielestä mitenkään epäilyttävää, vaikka sun on... :D
Jitachi kirjoitti:Mua ei haittaa vaikka mä päätyisinkin itse lynkkausuhan alle tän myötä, ainakin väittely Camin kanssa tulee sekoittamaan hyvisten pasmat jos ei muuta. Ehkä mun kannattaa strategisesti 'myöhästyä' listauksen suhteen :D
Jitachi kirjoitti:Jos saat tilaisuuden, pelasta itsesi. Vaikka se näyttäisi räikeältä pelastautumiselta, sillä voittaa ylimääräisen päivän jolla sekoittaa pakkaa.
Niacin kirjoitti:Mää siirrän Jekulle ääneni. Ei tarvi räikeillä ehkä.
Jitachi kirjoitti:Ootko epäillyt Jekua jo valmiiksi?
Niacin kirjoitti:Oon, useempaan otteeseen.
Niacin kirjoitti:Meet Jekun kanssa sillä vaan tasoihin, ja sun äänet taitaa painaa enemmän.
Jitachi kirjoitti:Musta Niacinin siirtämä ääni tuntuu luonnollisemmalta. Ehkä.
Jitachi kirjoitti:Uh, mun tekisi mieli huutaa hyviksenä sun äänestäsi pelastusyritystä, mutta ajattelin pysyä hiljaa ja katsoa miten porukka reagoi.
Jitachi kirjoitti:Hupsista, näköjään Niacin tuomitsi itsensä kuolemaan :D
Jitachi kirjoitti:Yleensä kuolleet pelaajat eivät juttele elossa olevien kanssa, varmistan asian Jinmurulta.

//Joo, suositteli Hukan lopettavan chattaamisen kanssamme ^^'
Jitachi kirjoitti:
Hukka kirjoitti:Saanko mää enää jutella teiän kanssa? Sitä vaan, että rikottiinpa kylän ennätys yhtäaikaisista käyttäjistä :D


Ihan varmistuksena etten pistä omiani pahischattiin: kuolleet pahikset eivät yleensä keskustele elossa olevien kanssa?
Jitachi kirjoitti:Aattelin tapattaa tänään Cameronin, ellei ole muita ideoita.
Niacin kirjoitti:Siitä vaan.
Niacin kirjoitti:Olisin tavallaan halunnut säästää Cameronin mahdollisesti pitämään mun puolia, mutta se ei taida sopia sun suunnitelmiin. :'< Ja kyllä puoliaktiiviJekusta on varmaankin vähemmän hyötyä hyviksille jatkossa.
Jitachi kirjoitti:Cameron ei ole tyhmä. Mä ihmettelen jos ihmiset eivät tartu sun pelastusyritykseesi.
Niacin kirjoitti:Ei tietysti olekaan, ja tiiän että siihen tullaan joka tapauksessa muidenkin toimesta tarttumaan. Mutta älä heti julista mua kuolemaantuomituksi, aion kyllä taistella vielä. :) Kaveria saa täällä salaketjussa mielummin tsempata, arvostaisin sitä enemmän kuin lisäkuumottelua.
Jitachi kirjoitti:Tiedän sen, mutta tsemppaaminen ei ole vahvimpia taitojani. Tällä hetkellä sun on tärkeintä saada itsesi kuiville: koska Hukka paljastui pahikseksi sut linkitetään viime illan takia varmasti. Rehellisesti sanoen mun mielestäni CamJeku-muuraripari oli epämiellyttävä ylläri, ja edelleen pohdin eilisen kulkua.
Niacin kirjoitti:Juu yritän, mulla on vastausviestiä jo kirjoteltuna oottamassa päivän alkua. Jos alkaa vahvasti näyttää siltä että oon mennyttä, niin saat ihan mieluusti heittää mut vaan bussin alle, ei varmaan moni uskois että viimenen pahis on lynkannu molemmat pahiskaverinsa. :D Mutta saapa nähä, eihän tuota vielä tiiä mitä kaikki on ehtiny kelailla yön aikana. Tuolla topassa ei oo vieläkään ilmotettu, mutta oon reissussa (poissaoleva) pe-su, että ihan sen puolesta voi olla etten tuu äänestetyksi ulos vielä nyt alkavana päivänä.
Jitachi kirjoitti:Joo. Toivon että selviät mutta valitettavasti en voi sanoa sitä julkisesti koska ois outoa jos yhtäkkiä käännän kelkkani pidettyäni sun Hukka-vetäisyä surkeana pelastusyrityksenä, joka perustuu hyvin epäselviin tulkintoihin.
Niacin kirjoitti:Ymmärrän. ^^
Jitachi kirjoitti:Jes, hyvin kirjoitettu viesti. Mä pystyn pohjustamaan siihen helposti oman vastineeni~ Mä tykkään vetää julkista sanasotaa, kunhan vaan muistaisin mietiskellä muutenkin. Samaa suosittelen sulle vaikken erityisesti halua puuttua aiihen mitä teet: pelkkä puolustautuminen ei oo hyvismäistä ;)
Niacin kirjoitti:Pidän mielessä! :)
Jitachi kirjoitti:Hupsis, mä näköjään onnistuin peeloamaan itselleni eilisellä epäilyksiä niskaani: hyvällä tuurilla meitä on vaikea linkittää yhteen :D
Niacin kirjoitti:Oho :D Voi olla että linkittyminen helpottuu kun otit multa äänen pois. :'D Oon pikasesti käyny lukaseen viestit läpi mutta en oo ainakaan vielä ihan kunnolla kartalla että osaisin sanoo ketä lähtä tappamaan tänä yönä. Saat valita! Anblick tais olla parhaiten meidän jäljillä, en tiiä onko sillon järkevämpi säästää vai tuhota.
Jitachi kirjoitti:Tarkoitukseni oli pelleillä Mursun kanssa, mutta hieman pieleen meni koska Mursu putosi ilman isompaa säätöä. En tiedä miten hyvikset reagoi, oli rooli mikä vain mun mielestä syyttäminen ilman reilua mahdollisuutta puolustautua, etenkin pienessä epävarmuudessa on vain epäreilua. En usko eläväni enää paria päivää pidempään joten tässä tapauksessa tarkoitukseni on pelata tahallani 'puolivillaisesti' ilman tarkoitustakaan pysyä elossa loppuun asti ja johtaa hyvikset väärille jäljille. Itse oon sitä mieltä että vaikka Jeku on varma, hän on turha hyvis: sanoisin itsekin että Anblick olisi parempi kohde. Jekuun ei kannata imo tuhlata yötappoa ennen kuin meillä on mahdollisuus voittaa peli.

//Enkä erityisisesti usko muiden pelaajien analysoivan syitä tapolle hirveästi. Saatan tosin olla iloisesti väärässä mutta riski kannattaa ottaa. Toivon että eivät tajua meidän hiljentäneen hänet nimenomaan koska oli liian lähellä totuutta. Mun tuurillani tosin hän on onnekas :D
Niacin kirjoitti:Mooi! Mikäs yönimi meiltä lähtikään? Anblick?
Jitachi kirjoitti:Joo.
Niacin kirjoitti:Mää olin jo ihan unohtanu Jekun. :D Se vois tosiaan olla seuraava kohde, jos ei mitään hälyttävämpää tarvetta ilmene, eikä onnekasta lynkata päivällä. Se nimittäin kuumottelee jo vähän enemmän, *highfive* sille, että ollaan toistaseksi onnistuttu se välttämään!
Jitachi kirjoitti:Mm, mä kyllä muistin mutta ainakin ensivaikutelma tuntuu siltä että Anblickin tappo antoi hyviksille jotain puhuttavaa: mahdollisesti myös hämmentää soppaa entisestään. Kuten aikaisemmin sanoin, mielestäni Jeku ei ole kovin paljoa peliä edistävä voima vaikka varma onkin joten en pidä hänen tappoaan ihan ensimmäisenä prioriteettina. Luultavasti kuitenkin parin seuraavan yön kohde. Ainakin vielä olisin valmis valitsemaan jonkun muun hänen ylitseen yötappoon niin kauan kuin seuraava päivä ei ole hyviksille lynch or lose ja tarve jonkun kiireelliselle hiljentämiselle on. Totuutta lähellä oleva epävarma hyvis on mun mielestäni isompi uhka kuin muita komppaileva varma jolla ei ole omia mielipiteitä.
Niacin kirjoitti:Tuntuu että kaikki on nyt sitä mieltä että meistä jumpi kumpi on varma pahis. Mutta vaan toinen! :-) En oikein tiiä ketä yötapettais, Jeku ois tietenki turvallinen valinta, mutta tavallaan aika tylsä kun jatkuu sitten käytännössä ihan samalla kokoonpanolla kun Jeku ja Zey ei juurikaan osallistunu viime päivänäkään. Vaikuttaa siltä että minä oon nyt ehkä tippumassa sua ennen, ainaki Ares ja Violet on valmiita sun puolesta taisteleen, mulla on vaan Meiz. :P Onko sulla ehotuksia?
Jitachi kirjoitti:Jeku. Ellen ole pahasti väärässä, hyvisten on pakko onnistua lynkkauksessa tänään tai voitamme. Yhden pelaajan varmuus hyvikseydestä olisi mielestäni huono juttu, oli hän kuinka hyödytön pelaajana tahansa. Kyseessä on kuitenkin yksi pelaaja joka ei ole kenellekään kysymysmerkki. Jos epätietoisuutta ja epäluottamusta on hieman kaikkialla ja hyvisten äänissä ei tunnu olevan tarpeeksi yhtenäisyyttä, kykenemme tarvittaessa muuttamaan ääniämme tänään viime tingassa ja voittamaan pelin heti.
Niacin kirjoitti:Oho, joko me ollaan niin pitkällä! :o Jeps, eiköhän mennä Jekulla sitten. Lähetän nimen!
Niacin kirjoitti:Saat olla just niin itsekäs kuin tarvii, ei tarvi huonoa omatuntoa potea siitä. Hirmu kiva jos pelaat loppuun asti, mutta toivottavasti et ainakaan pahistiimin takia ota mitään pelipaineita, ei tää oo mullekkaan mikään elämää tärkeempi asia. Itellekki on aikaisempaa elämästä tuttua masennus, joten ymmärrän kyllä jos tarvii keskittyä enemmän muihin juttuihin ja varmasti muutkin ymmärtää, ei tarvi nolostua epäaktiivisuudesta. :) (Ei sillä että minusta oisit epäaktiivinen ollu muutenkaan) Teetä ja sympatiaa!
Jitachi kirjoitti:Näyttää siltä että jompikumpi meistä on putoamassa, kuten suunnittelimme. En tiiä pitäiskö tarjoilla Meizille vielä lisää ympäripyöreyksiä ja hämmentäviä vastauksia, mä oikeastaan haluan varmistaa että parissa viimeisessä päivässä on hyviksille tavallista enemmän päänvaivaa :D
Niacin kirjoitti:Jep, tämähän on oikeestaan ihan hyvä! Mua naurattaa joka kerta lukee kuinka "mahdoton" pari me ollaan. :D Hyvin jännittävää!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.08.2017 09:48:07

Kiitti, tosi mielenkiintoista luettavaa :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Niacin » 19.08.2017 10:28:24

Huhhuh, kylläpä se kestikin! Oli kyllä ihan hullun ressaavaa, käytin aivan liikaa aikaa viestien moneen kertaan viilaamiseen ja oikolukuun, kun pelotti, että postaan kuitenkin jotain todella paljastavaa. Pakko kyllä yrittää pelata seuraava peli roolista riippumatta vähän kevyemmällä asenteella, meinas usein olla enemmän ahdistavaa ku kivaa. :P Mutta olihan se väliin ihan hauskaakin, hyvispisteet lämmitti mieltä! Kiitos kaikille pelistä! ^^

En minä kyllä omasta mielestäni ehottanu Anblickin tappamista, itseasiassa olin siitä vähän kauhuissani. :D Olin ite sillon vielä reissussa, joten annoin Jitalle vapaat kädet yötappoon, kun en ollut kunnolla seurannut peliä. Totesin vaan että Anblick näyttää olevan meidän jäljillä, mutta että en tiedä onko sillon turvallisempi tappaa vai säästää. Eli multa ei siihen mitään selityksiä saa, olisin ehkä ite valinnu jonkun muun. :-) Loppu hyvin, kaikki hyvin!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jita » 19.08.2017 10:50:39

Hups, näköjään ymmärsin väärin :D Älä laita anna vapaita käsiä pahikselle joka tykkää aiheuttaa stressiä jopa omille liittolaisilleen :p
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Hukka » 19.08.2017 11:55:03

Meiz kirjoitti:Niinpä niin, eikai kukaan pahis nyt molempia kamujaan lynkkaisi :S. Olin kirjoittanut jo sepustuksen joka pohjustetaan sillä että Jita omin sanoin tykkää lynkata kamujaan, ja päätetään Phoenix Wright kuvalla :D Erityisesti äänenvaihto Niacinilta Tetralle tuona hiljaisena päivänä pisti hyvin silmään. Se tunne kun löysin itteni kuolleena aamulla :P

Oikeesti katoin koko ajan, että eikä sä olet meidän jäljillä! Tosi hyvää hyvispeliä sulta erityisesti!

Niacinia jo pahischatissä onnittelin, kun pelasi niin älyttömän hyvin. Jitasta mä taas tiesin, että kyllä sää tän vedät loppuun vaikka yksinkin :> Mutta oli kyllä kauhee kuumotus, kun ite näki teidän pahismaisuudet niin selkeästi... Varsinkin Jita kyllä näki mun ja Nian pahismaisuudet vähän liian tarkasti, mutta kukaan (elossa ollut) ei onneksi päässyt jäljille.

Vielä pakko pyydellä anteeksi omaa surkeaa pahispeliä :D Olin niin innoissani pelistä, että unohdin, että pitäisi yrittää näyttää hyvikseltä... (ja oli ihan älyttömän vaikeaa, etenkin kun hyvikset sekä omat pahiskaverit painostaa :P) Kiitos paljon, vaikka vain yhden päivän olin mukana, erittäin viihdyttävää seurata vierestä!
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.08.2017 11:59:39

Hukka kirjoitti:Vielä pakko pyydellä anteeksi omaa surkeaa pahispeliä :D Olin niin innoissani pelistä, että unohdin, että pitäisi yrittää näyttää hyvikseltä... (ja oli ihan älyttömän vaikeaa, etenkin kun hyvikset sekä omat pahiskaverit painostaa :P) Kiitos paljon, vaikka vain yhden päivän olin mukana, erittäin viihdyttävää seurata vierestä!

Hah, hyvinhän toi toimi, ainaki itte totesin lopussa että pahiksena sulla varmaan ois faktat paremmin hallussa, lynkataan siis Jeku :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Niacin » 19.08.2017 14:29:09

Jitachi kirjoitti:Hups, näköjään ymmärsin väärin :D Älä laita anna vapaita käsiä pahikselle joka tykkää aiheuttaa stressiä jopa omille liittolaisilleen :p

Hahah :´D Hyvä hyvisten analysoida miks ollaan just Anblick tapettu, kun ei olla itekkään oikein perillä asiasta. XD Se oli kyllä ihan hyvä hämmennystekijä! Mua vaan kuumotteli se onnekas koko pelin ajan, että jos se jääkin ihan viimeseksi ja pilaa koko pahispelin, mutta onneksi siitäki lopulta selvittiin. ^^
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron