JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoon!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:23:30

Kai rayn sitten viittasi vain siihen uudelleen minkä mainitsi jo viestissään aiemmin (eli että Violetin epäilys raynia kohtaan oli epäuskottava).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 19:25:06

Xatalos kirjoitti:Etkö itse sitten olisi ihmetellyt tilannetta / puolustautunut jos päivän juuri päättyessä joku alkaisi yhtäkkiä ajaa sinua lynkattavaksi ihan hirveän puolueellisella ja kärkkäällä tavalla? Jos se nyt sitten oli reaktiotesti, niin ihan oikeutetusti ihmettelin tilannetta. Eikä pieni hermostuminen/ärtyminenkään ole kovin kummallista kun menin kait ykköspaikalle lynkattavaksi aika omituisella tavalla.

Ehkä niin. Mutta olihan mun pakko jatkaa sitä reaktionhakua kun olin sen jo myöntänyt :> --Xatalos

Anblick kirjoitti:Xatalosin ja rayn keskinäinen kinastelu on kyllä tuntunut hyvin turhalta pitemmän päälle. Xatalosilla on ilmeisesti jokin käsitys, miten ray pelaisi hyviksenä ja pahiksena, mutta myöntää, ettei siltikään kovin hyvin tunnista hyvis- ja pahispeliä toisistaan. Ray taas vänkää, että Xatalos puhuu ihan puppua, ja molemmat heittelevät ääniä ympäriinsä. En mä tiedä, musta tämä on tavallaan (surku)hupaisaa :D Sinänsä hyvä, että keskustelua on, ja jos jompikumpi parivaljakosta paljastuu pahikseksi, voi tästä päivästä myöhemmin olla kovastikin hyötyä keskustelun runsauden puolesta. Tai sitten ei, saas nähdä.

Mitä jommankumman pahikseus susta tarkoittaisi? Tai missä tilanteessa tästä päivästä ei olisi hyötyä tulevaisuudessa? Vai miten ajattelit, koska en nyt tajunnut :D

“OMGUS-vote”?

Xatalos kirjoitti:No ainakin jos toinen heistä on pahis, mikä tuntuu aika todennäköiseltä, niin tästä tulee kiinnostavaa.

Puhut tässä Violetista ja raynpelikoneista? Millä tavalla kiinnostavaa?

Viuhtia ja Pivotia enää ennen päivän loppumista tänne keskustelemaan?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.08.2017 19:26:29

Mä voin jatkaa tulkkina pätemistä. OMGUS = Oh my god you suck - ääni eli kostoääni.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:27:53

Hm.

--raynpelikoneet
++Violet


Sentään rayn yritti selittää asiaansa ja oli siinä kohtalainen pointtikin Violetia vastaan (vaihteeksi). Ehkä Violet onkin pahis. Uskon myös että rayn on kiireinen..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:31:19

Hukka kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Etkö itse sitten olisi ihmetellyt tilannetta / puolustautunut jos päivän juuri päättyessä joku alkaisi yhtäkkiä ajaa sinua lynkattavaksi ihan hirveän puolueellisella ja kärkkäällä tavalla? Jos se nyt sitten oli reaktiotesti, niin ihan oikeutetusti ihmettelin tilannetta. Eikä pieni hermostuminen/ärtyminenkään ole kovin kummallista kun menin kait ykköspaikalle lynkattavaksi aika omituisella tavalla.

Ehkä niin. Mutta olihan mun pakko jatkaa sitä reaktionhakua kun olin sen jo myöntänyt :> --Xatalos

Anblick kirjoitti:Xatalosin ja rayn keskinäinen kinastelu on kyllä tuntunut hyvin turhalta pitemmän päälle. Xatalosilla on ilmeisesti jokin käsitys, miten ray pelaisi hyviksenä ja pahiksena, mutta myöntää, ettei siltikään kovin hyvin tunnista hyvis- ja pahispeliä toisistaan. Ray taas vänkää, että Xatalos puhuu ihan puppua, ja molemmat heittelevät ääniä ympäriinsä. En mä tiedä, musta tämä on tavallaan (surku)hupaisaa :D Sinänsä hyvä, että keskustelua on, ja jos jompikumpi parivaljakosta paljastuu pahikseksi, voi tästä päivästä myöhemmin olla kovastikin hyötyä keskustelun runsauden puolesta. Tai sitten ei, saas nähdä.

Mitä jommankumman pahikseus susta tarkoittaisi? Tai missä tilanteessa tästä päivästä ei olisi hyötyä tulevaisuudessa? Vai miten ajattelit, koska en nyt tajunnut :D

“OMGUS-vote”?

Xatalos kirjoitti:No ainakin jos toinen heistä on pahis, mikä tuntuu aika todennäköiseltä, niin tästä tulee kiinnostavaa.

Puhut tässä Violetista ja raynpelikoneista? Millä tavalla kiinnostavaa?

Viuhtia ja Pivotia enää ennen päivän loppumista tänne keskustelemaan?


Kiinnostavaa jälkeenpäin ääniä tulkitessa. Kiinnostavin tilanne on aina se jossa on hyvis vs pahis.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 19:33:36

Osaisitko mainita jo jotain ajatuksia? Violetin pahikseudesta olet taas vaihteeksi vakuuttunut: mistä hänen pahikseutensa sinusta kertoisi?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:37:04

Hukka kirjoitti:Osaisitko mainita jo jotain ajatuksia? Violetin pahikseudesta olet taas vaihteeksi vakuuttunut: mistä hänen pahikseutensa sinusta kertoisi?


En ihan vakuuttunut, mutta pidän sitä vähän todennäköisempänä kuin raynin pahuutta ja myös hyödyllisempänä tappona tiedon näkökulmasta. rayn nimittäin on varmasti hyvis jos Violet on pahis, jolloin tämä tieto olisi todella suuri hyöty. Jos taas Violet on hyvis, niin rayn on melko suurella todennäköisyydellä pahis, mutta ei toki varmasti. Erehtyy rayn myös toisinaan hyviksenä, pahiksena tosin erehtyy aina ja hyviksenä ei hirveän paljon :P raynin hyvis-kuolema taas ei kertoisi niin paljon Violetista, vaikka pahis-kuolema kyllä kertoisi kertoisi Violetin olevan varmaankin hyvis.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.08.2017 19:38:29

Mä oon pahoillani tästä hiljasuudesta päivän lopussa, sillä lamppujen osto sekä asennusreissussa kesti pitempään kuin uskoin. En tiedä, onko ray pahis vai minulle vieraasti pelaava hyvis, mutta en laittaisi paljoakaan painoarvoa hänen kehnosti perustelluille readeille. Mä toivoin, että keskustelu huomenna ei tule pyörimään pelkästään hänen ympärillään, ja suoraansanottuna toivon, että hyvistappaja ampuu tämän. Mulla on heikot mahikset enää päästä tänään koneelle, voin vastailla kysymyksiin lyhyesti kännykän varassa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.08.2017 19:41:14

Xatalos kirjoitti: Violetista en edelleenkään osaa sanoa. Vähän varovaisen ja passiivisen oloinen, toisaalta asiallisia viestejä mukana. Ehkä tappaisin kuitenkin mieluummin joko Jekun tai Anblickin pois alta kuin hänet.

Xatalos kirjoitti: Ei siinä vaiheessa ollut juuri muutakaan esillä ja Violet oli tosiaan puhunut vain rooleista. Laitoin sitten ääneni siihen vaikka en ollutkaan yhtä mieltä raynin "logiikasta" Violetia vastaan (Violetin puolustamiseni oli lähinnä siitä johtuvaa että kumosin raynin väitteitä). Poistin ääneni kun Violet alkoi viestiä muutakin ja ihan suht asiallista kamaa.

Lainaukset ovat viime sivulta, mutta nyt Xatalos heittikin äänen raylta Violetille. Ilmeisesti et suuremmin epäile Violetia ja olisit päästänyt rayn ainakin toistaiseksi pälkähästä, vaikka olisit vipannut äänesi esimerkiksi mulle, joten sulla on selvästi kova hinku pelastaa ray. Ihan mielenkiintoista musta, vaikka toki aiemmin perustelitkin, että raysta voisi ehkä olla kovastikin hyötyä jossain vaiheessa peliä (mitä en edelleenkään pidä kovin häävinä perusteluna).

Hukka kirjoitti: Mitä jommankumman pahikseus susta tarkoittaisi? Tai missä tilanteessa tästä päivästä ei olisi hyötyä tulevaisuudessa? Vai miten ajattelit, koska en nyt tajunnut :D

Ajattelen niin, että jos ray tai Xatalos paljastuu pahikseksi, heidän viesteistään ja mielipiteistään voi saada jotain irti, kun materiaalia on ainakin paljon. Tosin materiaali pyörii pitkälti heidän keskinäisessä kinastelussaan, mutta onhan siellä seassa kommenttia myös muista pelaajista. Jos taas kävisi ilmi, että he molemmat ovat hyviksiä (ts. heillä ei ole ylimääräistä tietoa muiden pelaajien rooleista) heidän hyörinästään ei ehkä saa paljoa pääteltyä jatkossakaan.

//Violet väliin, kun esikatselin lainausten onnistumista. Kieltämättä komppaan häntä tässä, sori ray. ++raynpelikoneet
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:42:10

Violet kirjoitti:Mä oon pahoillani tästä hiljasuudesta päivän lopussa, sillä lamppujen osto sekä asennusreissussa kesti pitempään kuin uskoin. En tiedä, onko ray pahis vai minulle vieraasti pelaava hyvis, mutta en laittaisi paljoakaan painoarvoa hänen kehnosti perustelluille readeille. Mä toivoin, että keskustelu huomenna ei tule pyörimään pelkästään hänen ympärillään, ja suoraansanottuna toivon, että hyvistappaja ampuu tämän. Mulla on heikot mahikset enää päästä tänään koneelle, voin vastailla kysymyksiin lyhyesti kännykän varassa.


Osaatko vastata raynin viime viestiin jossa mainitsi kuinka epäilyslistasi sekä pari aiempaa viestiäsi olivat hieman ristiriitaisia?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 16.08.2017 19:42:28

Mä oon kyllä ehkä samaa mieltä, että jos Violet putoaa tänään ja paljastuu hyvikseksi, niin hyvistappaja voisi tappaa tämän. Mä en ainakaan jaksa enää huomenna samaa vääntöä. :D Jos Violet on pahis, niin sitten rayta ei kannata tappaa.

//Anblick väliin. Ääni raylle, mutta Violet taitaa olla vielä putoamassa?
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.08.2017 19:43:08

Ja vaikka tuo onkin sitä mitä toivon, niin hyvistappaja edelleen toimii harkintakykynsä mukaan. Äänestystilanteesta en tiedä, lähdin sillä oletuksella, että olen putoamassa -> roolini paljastuu -> hyvistappaja voi kokea rayn tappamisen hyvänä ideana sen jälkeen.

//Anblick väliin
// einari väliin, juurikin näin.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 16.08.2017 19:43:32

Väliaikakatsanta

Äänet
3 raynpelikoneet (Violet, einari, Anblick)
4 Violet (Cameron, Meiz, raynpelikoneet, Xatalos)


Violet on lähdössä katujyrän alle ensiksi saadulla äänellään.

Äänestyspakot
Ei ole.

Poissaolot
Ei ole.

Päivä päättyy noin vartin päästä!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:44:04

Hmm... jotain vikaa on tuossa listassa :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 16.08.2017 19:45:33

Joo, kiireessä tapahtui kirjoitusvirhe :D
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:45:59

Missä minun ääneni oikein on?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.08.2017 19:46:11

Silläkin riskillä että failaan uusiksi:

4 Violet (Cameron, Meiz, raynpelikoneet, Xatalos)
3 raynpelikoneet (Violet, einari, Anblick)

eikös?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:47:53

Vähän epävarma olen edelleen. Esittäkää viime hetken kannanotot jos haluatte.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 16.08.2017 19:49:11

Kiitoksia, mä tässä feilasin kirjoittamalla ensiksi Violetin äänestämään itseään: tuo näyttää oikealta.

Jeku pudottautui pelistä, varapelaajaa etsitään!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.08.2017 19:52:26

Henk. koht. näen Violetin kapeasta visiosta esimerkkinä vaikkapa tulkinnan Viuhdista. Listauksessaan viewtopic.php?f=9&t=466&start=240#p8743 Viuhti päätyy tuonne muiden neutraalien sekaan potentiaaliseksi äänestyskohteeksi. Violet ei ole pelin aikana kommentoinut millään tavalla einarin suht hyvää pointtia mikä voisi viitata Viuhdin hyvisrooliin (viesti viewtopic.php?f=9&t=466&start=120#p8541). Pidän outona etteikö hän hyviksenä pysähtyisi miettimään asiaa, tai edes kommentoisi suuntaan tai toiseen. Pistääkkö sitten kiireen piikkiin, mutta näen potentiaalia pahiksen kapeasta näkökulmasta.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.08.2017 19:53:33

Äänestätte nyt jompaa kumpaa, ja jätätte lopun työn hyvistappajalle. Mä suosin ite vaihtoehtoa, jossa ray tapetaan nyt, niin edes siinä tapauksessa jossa hän on pahis, jatkaisin pelaamista melko varmana hyviksenä.

// Meiz, resurssini upottaa tähän peliin ovat olleet erittäin rajalliset, ja rayn päätön hyökkäys rajoitti sitä edelleen.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:56:12

Meiz kirjoitti:Henk. koht. näen Violetin kapeasta visiosta esimerkkinä vaikkapa tulkinnan Viuhdista. Listauksessaan viewtopic.php?f=9&t=466&start=240#p8743 Viuhti päätyy tuonne muiden neutraalien sekaan potentiaaliseksi äänestyskohteeksi. Violet ei ole pelin aikana kommentoinut millään tavalla einarin suht hyvää pointtia mikä voisi viitata Viuhdin hyvisrooliin (viesti viewtopic.php?f=9&t=466&start=120#p8541). Pidän outona etteikö hän hyviksenä pysähtyisi miettimään asiaa, tai edes kommentoisi suuntaan tai toiseen. Pistääkkö sitten kiireen piikkiin, mutta näen potentiaalia pahiksen kapeasta näkökulmasta.


Täytyy kyllä myöntää että itsekin unohdin tuon viestin. Varmaan tuli nopeasti luettua kiireessä puhelimella.

Joka tapauksessa potentiaalisesti ihan hyvä huomio.. Ei tosin mikään hirmu suuri pointti. einarin siis. En tiedä sanooko se paljoa että Violet tuon unohti.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:57:55

Mitäs Hukka tässä oikein puuhaa, eikö aio edes äänestää?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 19:58:59

No mä en tiedä kun viimeksi olin ratkaisemassa. Ehkä annan mahdollisuuden ratkaista nyt jollekin viisaammalle? ++raynpelikoneet
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:59:15

--Violet
++raynpelikoneet
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:59:48

Oho. Kai rayn sitten kuolee. Nyt olen poissa hetken.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 20:00:14

Viittaan siis Undertaleen taas, pelkään vaan tässä tilanteessa, että nyt äänestämätön(?) pahis pääsee valitsemaan mieleisensä...

/Kuten näin?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 20:00:35

Alkoi mietityttää että raynin alkuperäinen pointti Violetia vastaan oli päätön ja ei tuo toinenkaan mikään ihan huippu ollut. Silti niin suuri varmuus..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 16.08.2017 20:00:40

Finish!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 15.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 16.08.2017 20:23:00

1. ilta

3 Violet (Cameron, Meiz, raynpelikoneet)
5 raynpelikoneet (Violet, einari, Anblick, Hukka, Xatalos)

raynpelikoneet kuolee saatuaan äänienemmistön.

Kesken kiivasta juonittelua aika yhtä äkkiä pysähtyi. Yksi sekunti. Kaksi sekuntia. Him ilmeisesti käytti jotain hyvin halpaa vampyyritemppua. Kolme sekuntia. Huomaat, että rannekellosi on viety eikä Himin kartanosta löydy jostain kumman syystä yhtään kelloa. Neljä sekuntia. Tajuat viimein, miksi. Varastamalla kaikki kellot ja käyttämällä ikivanhaa vampyyrikykyä, hypnoosia Him sai kunnolla ajantajun sekaisin. Aika jatkuu normaalisti. Yhtäkkiä huomaat että yksi fillerihahmoista on juuri murskautumassa pudonneen kattokruunun alle, mutta et ehdi pelastamaan häntä. Vai ehtisitkö?

===JATKUU ENSI JAKSOSSA==>


Roolikortti kirjoitti:Olet tavallinen kyläläinen. Merkityksesi juonen kannalta on niin pieni että kirjoittajat eivät valitettavasti edes vaivautuneet antamaan sinulle uniikkia nimeä, mutta ei anneta sen haitata peliä!

Taviksena voitat, kun kaikki uhat hyviksille on eliminoitu. Onnea peliin!




Elossa: 10
Kuolleet: 1

1. päivä - raynpelikoneet (tavis)

Salaliittoja suunnittelemassa (äänestyspakot)
Ei ole~

Castingista taukoa pitäneet (poissaolot)
Ei kenelläkään~

Yö yksi päättyy torstaina 17.8. klo 21! Yönimet minulle ja Aresille ennen sitä!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa

cron