JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoon!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:07:43

Oho, enää kaksi tuntia aikaa..

Heittäkääpä kaikki äänet kehiin ja olisi hyvä nähdä myös äänilistaa?

Oma ääneni on vielä Jekussa, mutta katselen vaikka nyt Violetia ja Anblickiä läpi. Pakko myöntää että vähän houkuttaa heittää ääni kuitenkin raynille kun häipyi näemmä pysyvästi heti sen jälkeen kun epäilyni häntä kohtaan alkoivat hiipua.. Katsonpa vielä sitten rayniakin läpi kun on vähän aikaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:12:10

Ja Hukka: noh, vähän kummallisena pidin tuota hyökkäystä minua vastaan. Yhtäkkiä olin vaan täyspahis ja kaikki mitä tein oli pahaa :D Kummallisin väite ehkä oli että "katsoin vierestä ja ohjailin kaikkia raynia vastaan". Olin kyllä koko ajan siinä eturintamassa väittelemässä :D Ja kuten sanoin, olisi ollut täysi itsemurha pahis-Xatan lähteä hyvis-raynia vastaan tekemään jotain hatusta vedettyjä epäilyjä, koska siitä hän olisi minut heti teurastanut. Nyt kuitenkin osoitin moneen kertaan ettei tässä ollut mitään epätavallista tai epäaitoa miten häntä (epäilevästi) kohtelin. Ihan standardia hyvis-Xataa, ja sellaista mitä en koskaan ole tehnyt pahiksena, kuten raynkin myönsi. Ilmeisesti sinulle se kuitenkin on päinvastoin lol :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:20:19

Teenpä nyt kuitenkin näin.

--Jeku
++raynpelikoneet


Mietin asiaa uudelleen ja särähti aika pahasti silmään miten rayn häipyi heti ketjusta kun aloin harkita hänen olevan hyvis eikä sittemmin palannut. Lisäksi jätti äänensä minuun näköjään (vahingossa? vai tahallaan?). Pidän ääneni siinä ainakin toistaiseksi ja toivottavasti palaa tämän takia ketjuun.

Anblickiä katselin uudelleen mutta lopputulos on vain aika... mitäänsanomaton. En osaa sanoa, voi olla hyvis tai pahis. Melkein sama kuin Jeku (molemmat häipyivät ketjusta pysyvästi melko varhain).

Violetia pohdin vielä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 18:25:47

Viuhti kirjoitti:Sitä, että olisi kai mahdollista hyviksen pelata näin, se vain ei tässä pelissä ilmeisesti toiminut.

Eli olen pahis ja halusin pelata näin ja se toimi, koska sain epäilyjä?

Xatalos kirjoitti:Ja Hukka: noh, vähän kummallisena pidin tuota hyökkäystä minua vastaan. Yhtäkkiä olin vaan täyspahis ja kaikki mitä tein oli pahaa :D Kummallisin väite ehkä oli että "katsoin vierestä ja ohjailin kaikkia raynia vastaan". Olin kyllä koko ajan siinä eturintamassa väittelemässä :D Ja kuten sanoin, olisi ollut täysi itsemurha pahis-Xatan lähteä hyvis-raynia vastaan tekemään jotain hatusta vedettyjä epäilyjä, koska siitä hän olisi minut heti teurastanut. Nyt kuitenkin osoitin moneen kertaan ettei tässä ollut mitään epätavallista tai epäaitoa miten häntä (epäilevästi) kohtelin. Ihan standardia hyvis-Xataa, ja sellaista mitä en koskaan ole tehnyt pahiksena, kuten raynkin myönsi. Ilmeisesti sinulle se kuitenkin on päinvastoin lol :D

Hukka kirjoitti:Xatalos ja Violet ovat tällä hetkellä nostaneet kovasti pahismaisuutteen mielestäni

Tämä siis kuulostaa sinusta siltä, että olet mielestäni täyspahis?

Hukka kirjoitti:Samalla siis nousee sinun pahismaisuutesi näiden kaikkien mahdollisten teorioiden kautta: ohjailet meitä rayn suhteen? Katsot tyytyväisenä vieressä, kun toiseen samantyyliseen pelaajaan tartutaan, mutta sinä saat olla melko rauhassa? Kaikki mahdollisuudet. Mutta siis oikeastaan vaan vibojen tasolla, juurikin miksi en erityisemmin sitä ensiksi selittänyt.

Ja tämä?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:26:07

Violetista en edelleenkään osaa sanoa. Vähän varovaisen ja passiivisen oloinen, toisaalta asiallisia viestejä mukana. Ehkä tappaisin kuitenkin mieluummin joko Jekun tai Anblickin pois alta kuin hänet.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:27:47

Yleensä ajattelen niin että ääni tässä vaiheessa päivää meinaa melko suurta vakuutta toisen pahuudesta, ellei se sitten ole jokin reaktiotesti. Etpä kuitenkaan ole juuri muusta kuin minusta viime aikoina puhunut :P Kuka sitten olisi #2 kohde?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:32:51

Cameronistakaan en oikein osaa sanoa. Jotain fiiliksiä hänellä oli Violetin ja minun pahuudesta.. Mutta aika lailla tuntuu että hänen vaikutuksensa tähän päivään on ollut little to none.

Aika monta tyyppiä tässä nyt on joilla olisi potentiaalia olla pahis (Jeku/Anblick/rayn/Cameron - mahdollisesti Violet? en kuitenkaan nyt lynkkaisi).

Olisi hyvä nähdä ihmisten suosiojärjestyksiä lynkkaukselle ja/tai ääniä jo.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 18:33:12

Xatalos kirjoitti:Yleensä ajattelen niin että ääni tässä vaiheessa päivää meinaa melko suurta vakuutta toisen pahuudesta, ellei se sitten ole jokin reaktiotesti. Etpä kuitenkaan ole juuri muusta kuin minusta viime aikoina puhunut :P Kuka sitten olisi #2 kohde?

Mistä päättelet, ettei tämä olisi reaktiotesti? Ja "viime aikoina" on ilmeisesti vain parin tunnin mittainen sinulle, sillä ainakin päivällä puhuin vaikka kenestä muusta ja sinut vain mainitsin pikaisesti.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:36:34

Hukka kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Yleensä ajattelen niin että ääni tässä vaiheessa päivää meinaa melko suurta vakuutta toisen pahuudesta, ellei se sitten ole jokin reaktiotesti. Etpä kuitenkaan ole juuri muusta kuin minusta viime aikoina puhunut :P Kuka sitten olisi #2 kohde?

Mistä päättelet, ettei tämä olisi reaktiotesti? Ja "viime aikoina" on ilmeisesti vain parin tunnin mittainen sinulle, sillä ainakin päivällä puhuin vaikka kenestä muusta ja sinut vain mainitsin pikaisesti.


Tiedä häntä, voi kai ollakin. Mitä sitten testaat?

"Viime aikoina" tarkoitan viime sivuja.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:40:35

Noh, tällä hetkellä tuntuu että voisi vain heittää kolikkoa ja katsoa Jeku/Anblick... En ole ihan vakuuttunut että rayn on pahis. Toisaalta jos vain lähti tuolla tavalla loppupäiväksi niin ei se kovin hyvältä vaikuta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 18:41:07

Voisitko käydä vielä uudestaan katsomassa? Mä oon nyt tietysti sinusta puhunut tämän illan niin kuin näkyy, mutta mielestäni aloitan sinusta puhumisen vasta tässä viestissä 9. sivulla: viewtopic.php?f=9&t=466&sd=a&start=240#p8744
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 16.08.2017 18:48:39

Ray katosi, ei vastaa kysymyksiin ja tuntuu muutenkin ottaneen taktiikakseen kiukuttelun ja marttyroinnin. Jos ray ei kuole, meneekö huominenkin lähinnä hänen pohtimiseensa? Ihmetyttää vähän Xatalosin soutaminen ja huopaaminen rayn suhteen.

--Jeku
++raynpelikoneet
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:52:56

Hukka kirjoitti:Voisitko käydä vielä uudestaan katsomassa? Mä oon nyt tietysti sinusta puhunut tämän illan niin kuin näkyy, mutta mielestäni aloitan sinusta puhumisen vasta tässä viestissä 9. sivulla: viewtopic.php?f=9&t=466&sd=a&start=240#p8744


Viime sivuina = 2 viime sivua :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.08.2017 18:53:14

Jep jep, alkaa itsekin miettimään josko tässä on valittu jonkin sortin "liian pahismainen ollakseen pahis" - taktiikka. rayn vaikuttaa hyvin itsetietoiselta siitä miten pahikset pelaavat, ja varmasti pyrkisi rikkomaan kaavaa pahiksena.

Äänet taitaa olla nyt kutakuinkin:

3 raynpelikoneet (Violet, Viuhti, einari)
2 Violet (Cameron, Meiz)
1 Jeku (Xatalos)
1 Xatalos (raynpelikoneet)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Hukka » 16.08.2017 18:55:01

Xatalos: Mainitsin ajatuksen sinun pahismaisuudestasi ja lähdet sen perusteluja heti kysymyään, joten halusin katsoa vähän pidemmälle. Siitä koin, että hermostuit ja puolustit itseäsi kovasti. Mielestäni sain oikein hyvin reaktiota sinusta irti, enkä olisi nyt ollenkaan ottamassa ääntäni pois.

3 raynpelikoneet (Violet, Xatalos, einari)
2 VIolet (Cameron, Meiz)
2 Xatalos (raynpelikoneet, Hukka)

Mä laskin, että äänet olisi näin?
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 18:55:53

einari kirjoitti:Ray katosi, ei vastaa kysymyksiin ja tuntuu muutenkin ottaneen taktiikakseen kiukuttelun ja marttyroinnin. Jos ray ei kuole, meneekö huominenkin lähinnä hänen pohtimiseensa? Ihmetyttää vähän Xatalosin soutaminen ja huopaaminen rayn suhteen.

--Jeku
++raynpelikoneet


Minulla ja raynilla on pitkä ja monimutkainen historia. Enkä edelleenkään ihan ymmärrä häntä ja olen usein ollut väärässä.. siksi vaikea muodostaa mitään varmoja mielipiteitä. Kieltämättä tosiaan olen aika ärsyyntynyt siitä että ei ole selittänyt paljon mitään ja vähätkin selitykset ovat olleet aika käsittämättömiä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 16.08.2017 18:57:21

Meiz kirjoitti:Ja bonuskysymys, kyselit Xatalokselta Violet - epäilyperusteluiden puuttumisesta. Oliko perusteet tosiaan niin vaikeaselkoiset, vai mikä niissä jäi epäselväksi?

Piti oikein etsiä mistä puhuit tässä. :D Viittasit tähän (ilmeisesti):
einari kirjoitti:Xatalosin ääni Violetille oli hieman kummallinen, koska hän souti ja huopasi ja tuntui enimmäkseen puolustavan tätä. Toisaalta äänien keskittäminen on kyllä parempi tapa saada reaktioita kuin se, että kaikki antavat äänensä eri kohteelle. :D (Kylläpäs mä soudan ja huopaan itse tänään.) Mutta en oikein ymmärtänyt Xatalosin perusteluja äänelleen, ellei hän sitten osallistunut samaan väärinymmärrykseen kuin ray? Tuntui että Xatalosin perustelu oli "hän on eniten pahismainen tällä hetkellä", mutta Xata ei kuitenkaan kertonut, miksi?

Niin, en oikein ymmärtänyt, että miksi Violet oli Xatan mielestä pahismaisin. Sen ymmärsin kyllä, että hän halusi antaa "äänipainetta" Violetille, mutta se ei ole selitys tämän pahismaisuudesta. Xatalos antoi aika paljon pointteja sekä Violetin pahismaisuuden puolesta että vastaan. Mistä tuli mieleesi kysyä tästä? :D
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.08.2017 18:58:14

Hukka kirjoitti:Mä laskin, että äänet olisi näin?

Onpa hyvä ettei mua oo nimetty ääntenlaskijaksi :P
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:01:03

Hukka kirjoitti:Xatalos: Mainitsin ajatuksen sinun pahismaisuudestasi ja lähdet sen perusteluja heti kysymyään, joten halusin katsoa vähän pidemmälle. Siitä koin, että hermostuit ja puolustit itseäsi kovasti. Mielestäni sain oikein hyvin reaktiota sinusta irti, enkä olisi nyt ollenkaan ottamassa ääntäni pois.

3 raynpelikoneet (Violet, Xatalos, einari)
2 VIolet (Cameron, Meiz)
2 Xatalos (raynpelikoneet, Hukka)

Mä laskin, että äänet olisi näin?


Etkö itse sitten olisi ihmetellyt tilannetta / puolustautunut jos päivän juuri päättyessä joku alkaisi yhtäkkiä ajaa sinua lynkattavaksi ihan hirveän puolueellisella ja kärkkäällä tavalla? Jos se nyt sitten oli reaktiotesti, niin ihan oikeutetusti ihmettelin tilannetta. Eikä pieni hermostuminen/ärtyminenkään ole kovin kummallista kun menin kait ykköspaikalle lynkattavaksi aika omituisella tavalla. En ole kovin vakuuttunut että olisit pahiksena tehnyt noin huomiotaherättävää temppua, ellet sitte ole pahis Violetin tai raynin kanssa, jolloin se kai voisi olla mahdollista. Muuten tuntuu typerältä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:03:05

einari kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Ja bonuskysymys, kyselit Xatalokselta Violet - epäilyperusteluiden puuttumisesta. Oliko perusteet tosiaan niin vaikeaselkoiset, vai mikä niissä jäi epäselväksi?

Piti oikein etsiä mistä puhuit tässä. :D Viittasit tähän (ilmeisesti):
einari kirjoitti:Xatalosin ääni Violetille oli hieman kummallinen, koska hän souti ja huopasi ja tuntui enimmäkseen puolustavan tätä. Toisaalta äänien keskittäminen on kyllä parempi tapa saada reaktioita kuin se, että kaikki antavat äänensä eri kohteelle. :D (Kylläpäs mä soudan ja huopaan itse tänään.) Mutta en oikein ymmärtänyt Xatalosin perusteluja äänelleen, ellei hän sitten osallistunut samaan väärinymmärrykseen kuin ray? Tuntui että Xatalosin perustelu oli "hän on eniten pahismainen tällä hetkellä", mutta Xata ei kuitenkaan kertonut, miksi?

Niin, en oikein ymmärtänyt, että miksi Violet oli Xatan mielestä pahismaisin. Sen ymmärsin kyllä, että hän halusi antaa "äänipainetta" Violetille, mutta se ei ole selitys tämän pahismaisuudesta. Xatalos antoi aika paljon pointteja sekä Violetin pahismaisuuden puolesta että vastaan. Mistä tuli mieleesi kysyä tästä? :D


Ei siinä vaiheessa ollut juuri muutakaan esillä ja Violet oli tosiaan puhunut vain rooleista. Laitoin sitten ääneni siihen vaikka en ollutkaan yhtä mieltä raynin "logiikasta" Violetia vastaan (Violetin puolustamiseni oli lähinnä siitä johtuvaa että kumosin raynin väitteitä). Poistin ääneni kun Violet alkoi viestiä muutakin ja ihan suht asiallista kamaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.08.2017 19:03:28

Xatalos kirjoitti: Anblickiä katselin uudelleen mutta lopputulos on vain aika... mitäänsanomaton. En osaa sanoa, voi olla hyvis tai pahis. Melkein sama kuin Jeku (molemmat häipyivät ketjusta pysyvästi melko varhain).

Viimeksi kirjoitin viestin alle vuorokausi sitten (viewtopic.php?f=9&t=466&start=150#p8627), joten en mä mielestäni kovin pysyvästi häippäissyt :D Joskin voin hyvin myöntää itsekin, etten ole ollut ihan hirveän aktiivinen.

Xatalosin ja rayn keskinäinen kinastelu on kyllä tuntunut hyvin turhalta pitemmän päälle. Xatalosilla on ilmeisesti jokin käsitys, miten ray pelaisi hyviksenä ja pahiksena, mutta myöntää, ettei siltikään kovin hyvin tunnista hyvis- ja pahispeliä toisistaan. Ray taas vänkää, että Xatalos puhuu ihan puppua, ja molemmat heittelevät ääniä ympäriinsä. En mä tiedä, musta tämä on tavallaan (surku)hupaisaa :D Sinänsä hyvä, että keskustelua on, ja jos jompikumpi parivaljakosta paljastuu pahikseksi, voi tästä päivästä myöhemmin olla kovastikin hyötyä keskustelun runsauden puolesta. Tai sitten ei, saas nähdä.

ray kirjoitti: Mä en ole mafia, ja mun case Violetia vastaan oli aivan täysin looginen. Mä en vaan usko että se on mafi, koska "DMA".

DMA?

Xatalos kirjoitti: Ehdottaisin tosiaan että ei lynkata raynia tänään. On ihan kohtuu suuri mahdollisuus että on hyvis ja se varmasti käy selvemmäksi ajan kuluessa. Tosin aika paljon tässä on myös raynista kiinni. Tällä hetkellä on vaikea syyttää ketään raynin äänestämisestä, mutta jos vähän tulisi selityksiä ja normaalia rakentavaa pohdintaa niin alkaisi tuntua jo paljon paremmalta idealta säästää lynkkaukselta ja voisi käydä monipuolisempaa keskustelua ilman että väki vain pinoaa äänensä hänelle. Tämä riippuu vain hänestä. Joka tapauksessa muutkin voivat pohtia eikö mitään parempaa kohdetta löytyisi ekalle päivälle, ottaen huomioon että raynista voi parhaimmillaan tulla suuri voimavara hyviksille myöhemmin. Olen myös alkanut epäillä onko hänelle nyt sattunut jokin rooli ja ehkä siksi on tahallaan(?) kerännyt epäilyjä päälleen. Se ainakin selittäisi paremmin kuin että pahiksena kieltäytyisi tekemästä asioita jotka antaisivat hänelle helposti irtopisteitä. Tämä nyt kuitenkin on ihan puhdas salaliittoteoria.

Tämä on musta tosi hassu ehdotus ainakin perustelujen puolesta :D Kuulostaa melkein siltä kuin syyllistäisit, että antakaa nyt uusi mahdollisuus, kun voi se ray olla hyviskin. Lisäksi olet kuitenkin epäillyt häntä moneen otteeseen (ja toisaalta monesti pohdiskellut, olisiko hän kuitenkin hyvis - - en mä oikein pysy kärryillä siitä, mitä ajattelet), että sikälikin ihmettelen tätä anomusta. Ja salaliittoteoriastasi: miksi ray haluaisi epäilyjä päälleen, jos olisi erikoishyvis? Irtopisteiden kerääminenkin näyttää helposti aika teennäiseltä. Lähtisikö kokenut pahis tekemään sellaista?

//Mooonta viestiä väliin.

Ääh. Ärsyttää itseäkin, kun omatkin viestini pyörivät vain rayssa ja Xatalosissa. Kaikki muu vain tuntuu jäävän heidän alleen, kun en ole kerennyt käydä topicia läpi pelaajakohtaisesti vaan pelkästään aikajärjestyksessä.

//Edelleen kaksi viestiä väliin :D
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.08.2017 19:04:16

einari kirjoitti:Niin, en oikein ymmärtänyt, että miksi Violet oli Xatan mielestä pahismaisin. Sen ymmärsin kyllä, että hän halusi antaa "äänipainetta" Violetille, mutta se ei ole selitys tämän pahismaisuudesta. Xatalos antoi aika paljon pointteja sekä Violetin pahismaisuuden puolesta että vastaan. Mistä tuli mieleesi kysyä tästä? :D

Kommentti tuli pelin alkuvaiheilta ja itse käsitin pahismaisin = kukaan muu ehtinyt tehdä juuri mitään ja teknisyydet voisi olla myös pahiksen merkki. Jäin ihmettelemään mikä sinulle jäi äänessä epäselväksi, samoin mietin mikset palaa asiaan jos kaipaat selvitystä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.08.2017 19:05:25

No niin, mä olen sitten töissä melkein deadlineen asti ja ileisesti joudun loppuviikon tekemään 16 tuntista päivää.

En oikein tiedä mitä eilen ajattelin tuosta Violetin balansoimisessa mukana olemisessa. Ei se oikeasti merkkaa mitään miltään kantilta. Xatalos, jos et aiempaa pointtiani tajunnut, niin lue tämä:
Mitä tule nyt Rayhyn, niin hän vaikuttaa tekevänsä vahvoja "readeja" pelaajista (read = mielipide, joka tulee viestin luettua), ja puolustelee niitä turhankin hanakasti, kun ne kuitenkin perustuvat aika pieniin asioihin. Sinäänsä mietityttää, että osan tästä voi antaa pelikulttuurillisten erojen vuoksi anteeksi, mutta jos nyt annetaan liiasti anteeksi, mistä kaikesta muusta hänet vielä päästetään läpi? Mietityttää myös, että jos ray olisi pahis, ja pahiskaverina olisi joku kyläläinen, joka on ollut vielä aktiivisesti paikalla, niin rayn pelaaminen ei ehkä näyttäisi ihan tältä.

ja lisäksi:
Veikkaisin, että pahikselle edullinen toimintatapa olisi jättäytyä tuosta rayn-xatan, osittain myös minun, sotkusta ulkopuolelle ja osallistua sen sijaan sen jälkipuintiin. Pahiksena ei tällöin joudu esille, pääsee esittämään huomioita peliin olennaisesti liittyvästä sotkusta, ja vähintäänkin kaksi henkilöä sotkussa ovat hyviksiä, joista saa maalattua hyvät kohteet. Lainattakoon tähän einaria, jonka viestit uudelleenlukemisen jälkeen ovat vaikuttaneet melko hyviltä, lievästi hyvispisteitä siihen suuntaan.

Jälleen kerran Violet kirjaimellisesti sanoo, ettei tiedä johtuuko minun pelityylini vain pelityylistä, vai siitä että olen pahis. Eli ihan oikeasti, ei voi tehdä johtopäätöstä että olen pahis. Mutta kappas:
pahismaisia merkkejä ja muita riskejä: raynpelikoneet, Jeku, Cameron, Anblick (tosin näitä muite lievemmin vielä)

Listaa phiksisksi minut ja käytännössä kaikki inaktiivit (joiden kanssa en hänen itsensä mukaan voi olla pahis alunperinkään).

Oikeasti, Xatalos, lue tuo oikeasti ajatuksella tuo Violetin posti (sivulla 9 jossain kohtaa). Jo toisen kerran Violet sortuu tekemään "ratkaisun" (en tiedä sanalle conclusion mitään parempaakaan vastinetta) kun mitä hänen pohdintansa aiheesta sanovat. Minä en usko että moni muu tulee minua tässä pelissä ymmärtämään, pelityyli täällä näyttää hyvin samanlaiselta kun mafiascumissa (hitaampien päivien peleissä). Ihmiset käyttävät paljon sanoa sanoakseen hyvin vähän. Minua ei oikeastaan kiinnosta lynkkaatteko minut vai ette, noh siinä tapauksessa ainakin SINÄ tiedät että minä puhun totta, jos näin tapahtuu. Mutta lue ajatuksella tuo posti, ja lue ajatuksella se mitä aiemmin sanoin.

Vigilanten tulisi ampua inaktiiviset pelaajat. Täällä on liian monta inaktiivista pelaajaa joista ei voi sanoa yhtään mitään. Luultavasti yksi heistä on Violetin pahiskaveri. Vielä kerran, minä en ole koskaan nähnyt hyvispelaajan tekevän johtopäätöksiä, ja sen jälkeen tulevan aivan toisennäköiseen ratkaisuun kun mitä johtopäätöksensä antavat ymmärtää. Lisäksi aivan selvä OMGUS-vote ei paranna asiaa. Minä yritän keskittyä olennaiseen, ja Violet on mafia. Muut postaajat näyttävät enemmän tai vähemmän hyviltä, poislukien ehkä Viuhti, koska en muista mitä yksikään hänen tekemäänsä postaus sanoo. Minulla ei ole myöskään mitään hajua miksi hän äänestää minua. Ei ole enää aikaa etsiä sitä.

No, that's my 2c. Uskokaa jos tahdotte tai jos ette niin tehkää mitä tahdotte. Mistä minä mitään tiedän, mulle balanssissa oleva setup on Really Small Mafia joita on muutama väännetty (molempien päättyen kylän voittoon vaikkakin toisessa pelissä mafia "teknisesti otten" voitti"). Se on btw 5vs2 wek doctorilla, 48h/24h syklillä, että juu, minä keskityn peleissä niihin asioihin jotka koen tärkeinä, ne pelit mitä normaalisti pelaan, niissä ei ole aikaa turhalle jauhamiselle.

En pääse takaisin ennen deadlinea.
--Xatalos
++Violet
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:05:56

Sanoisin että melko varmasti jos Hukka on pahis, niin myös joko rayn tai Violet on. Ei tuossa muuten olisi mitään järkeä lähteä ajamaan minun tappoani viime hetkellä kun voisi vain rauhassa antaa asioiden edetä omalla painollaan. Toisaalta jos rayn ja Violet ovat hyviksiä, niin Hukka on melko varmasti hyvis myös.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.08.2017 19:07:34

Kuulostaa melkein siltä kuin syyllistäisit, että antakaa nyt uusi mahdollisuus, kun voi se ray olla hyviskin. Lisäksi olet kuitenkin epäillyt häntä moneen otteeseen (ja toisaalta monesti pohdiskellut, olisiko hän kuitenkin hyvis - - en mä oikein pysy kärryillä siitä, mitä ajattelet), että sikälikin ihmettelen tätä anomusta.

Tämähän on siis kirjaimellisesti, mitä Xatalos tekee joka ikisessä pelissään. "mutta" on varmaan yleisin sana jota hän käyttää.. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja einari » 16.08.2017 19:10:21

Meiz kirjoitti:
einari kirjoitti:Niin, en oikein ymmärtänyt, että miksi Violet oli Xatan mielestä pahismaisin. Sen ymmärsin kyllä, että hän halusi antaa "äänipainetta" Violetille, mutta se ei ole selitys tämän pahismaisuudesta. Xatalos antoi aika paljon pointteja sekä Violetin pahismaisuuden puolesta että vastaan. Mistä tuli mieleesi kysyä tästä? :D

Kommentti tuli pelin alkuvaiheilta ja itse käsitin pahismaisin = kukaan muu ehtinyt tehdä juuri mitään ja teknisyydet voisi olla myös pahiksen merkki. Jäin ihmettelemään mikä sinulle jäi äänessä epäselväksi, samoin mietin mikset palaa asiaan jos kaipaat selvitystä.

No se oli lähinnä sellainen pieni huomio jonka tein eikä jäänyt yhtään kaivelemaan, kunhan vaan pohdiskelin. Nyt kun siitä kysyit, piti oikein erikseen etsiä tuo viestini ja vielä lukea Xatalosin viestit, koska en muistanut mitä olin epäillyt ja mikä oli nämä epäilykseni herättänyt. :D
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Ares » 16.08.2017 19:11:01

Väliaikakatsanta

Äänet
3 raynpelikoneet (Violet, Xatalos, einari)
3 Violet (Cameron, Meiz, raynpelikoneet)
1 Xatalos (Hukka)

raynpelikoneet on lähdössä tuonelaan ensiksi saadulla äänellään.

Äänestyspakot
Ei ole.

Poissaolot
Ei ole.

Päivä päättyy 50 minuutin päästä!
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:13:20

Hmmm....
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:15:22

No ainakin jos toinen heistä on pahis, mikä tuntuu aika todennäköiseltä, niin tästä tulee kiinnostavaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 16.08.2017 19:18:53

En ihan tajunnut mikä oli se toinen ristiriita johon rayn viittasi..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa

cron