Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:58:39

Mun äänellä ei oo väliä, en usko, että Jita vaihtaa ääntä, enkä usko että Meiz tai Violet vaihtaa ääntä.

// Violet

En, mutten näe syytä sille juuri nyt.

// Meiz

Niinpä
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 09.08.2017 20:59:00

Tuossa tuli monta viestiä väliin, tajusin nyt että täytyyhän Aresin äänestää ettei pahikset pääse massaamaan, totta.

//taas monta
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:59:26

++Niacin

Ok
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 09.08.2017 20:59:31

Violet sanoi, että äänet pitäisi keskittää ja Ares on lipsumassa antaen mahdollisesti pahiksille tien ulos. En halua hävitä tätä peliä viime hetken lipsumiseen.

//Areksen äänestys tukkii pahiksilta oven jos Niacin todellakin on pahis, koska siirrolla saisi vain äänet tasan.
//massa
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:59:35

Omapaha on valintasi, riskeeraat pelin mielestäni turhaan itsepäisyydessäsi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:59:51

No tulihan se ääni.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 21:00:20

Saatte selittää teidän logiikan vielä. :D
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 09.08.2017 21:01:01

Päivä on päättynyt.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 09.08.2017 21:08:30

6. ilta

Äänet
4 Niacin (Violet, Jitachi, Meiz, Ares)
2 Jitachi (porkkana, Niacin)

Niacin lynkataan äänienemmistöllä.

"Tyrkätään se katolta! Kissat laskeutuvat aina jaloilleen!"
Splöts.

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri – tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni -- > Hukka – pahis
3. yö: Cameron – vapaamuurari
3. yö: jiikare - tavis (antiaktiivisuus)
4. päivä: Mursumus - tavis
4. yö: Anblick - tavis
5. päivä: Zey - tavis
5. yö: Jeku - vapaamuurari
6. päivä: Niacin - pahis

Äänestyspakot:
ei äänestyspakkoja

Poissaolot:
ei poissaoloja

Yö alkaa nyt ja päättyy torstaina 10.8. kello 21. Yönimet justylle!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Kissan viikset! 5. yö päättyy pe 5.8. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 10.08.2017 20:12:14

7. Aamu

Kissat menivät etsimään aamupalaa, mutta hiirenloukusta löytyikin kuollut kissa!


Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri – tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni -- > Hukka – pahis
3. yö: Cameron – vapaamuurari
3. yö: jiikare - tavis (antiaktiivisuus)
4. päivä: Mursumus - tavis
4. yö: Anblick - tavis
5. päivä: Zey - tavis
5. yö: Jeku - vapaamuurari
5. päivä: Niacin - pahis
6. yö: Meiz - hyvis

Äänestyspakot
-

Poissaolot
-

Päivä alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 13.8. klo 22.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 10.08.2017 20:57:29

++porkkana

Keskustelen lisää sitten, kun selviydyn Undertale-pelin iltasotkuista.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 10.08.2017 21:09:24

Hienoa, että saatiin jälleen pahis kiinni! Yhtään en ihmettele, että Meiz lynkattiin, sillä hän oli mielestäni hyvismäisin koko pelin aikana.

Haluan vielä kuitenkin tarkennusta eilisillasta. Tilanne oli seuraava, kun siirsin ääneni Jitalta Nialle.

4 Jitachi (porkkana, Niacin, Meiz, Ares)
2 Niacin (Violet, Jitachi)

3 Jitachi (porkkana, Niacin, Meiz)
3 Niacin (Violet, Jitachi, Ares)

Sitten Meiz siirsi äänensä Nialle asettaen hänet lynkkausvaaraan, jolloin poistin ääneni.

3 Niacin (Violet, Jitachi, Meiz)
2 Jitachi (porkkana, Niacin)

Tätä tilannetta en käsitä. Puhuttiin viime hetken äänenvaihdosta, jos ymmärsin oikein. Eli tässä tapauksessa jos Niacin olisi pahis, hänen mahd. pahiskaverinsa Violet olisi siirtänyt äänensä.

/////

Teidän olisi pitänyt nähdä ilmeeni, kun kirjoitin tätä viestiä ja tajusin.. :DD Olin aika tyhmä...

Sain btw aika paljon motivaatiota tuosta Niacinin lynkkaamisesta.

Tämähän aika vahvasti viittaa siihen, että Nian pahiskaveri on porkkana, jonka ääni oli jo Jitalla. Jita tai Violet olisi varmasti siirtänyt äänensä, mutta toisaalta entä jos pahis ottaisi riskin ja yrittäisi vielä seuraavana päivänä selvitä? Jitaan en sinänsä usko, koska Jita oli jo melko varhaisessa vaiheessa peliä lynkkaamassa Niaa. Violetia täytyy tutkia, mutta mieleen jäi tämä: Jos olisin pahis, niin pahiskaverini voisi olla Niacin? Tekee vähän jo mieli hakata päätä seinään .

// Tässä vaiheessa Violet väliin

porkkanalle ääni. Jos mietin, porkkana-Niacin oli vielä vähän aika sitten melko vahva epäilykseni, joten ++porkkana. Jita ja Violet käyttäytyivät melko hyvismäisesti viime pelipäivän lopussa.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 10.08.2017 21:19:42

porkkana kirjoitti:Tuossa tuli monta viestiä väliin, tajusin nyt että täytyyhän Aresin äänestää ettei pahikset pääse massaamaan, totta.

//taas monta

Kas kun ilmaisit huolesi tästä aiheesta, porkkana. Et kuitenkaan ajatellut estää itse tätä massammisvaihtoehtoa siirtämällä ääntäsi? Kuten itse sanoit, et voinut tuolloin enää vaikuttaa äänestyskohteeseen ja vakuuttaa meitä Niacinista. Hyviksenä luulisi, että olisit sitten siirtänyt sen äänesi Niacinille. Kiinnostaa muuten tietää, ketä jäljellä olevista pelaajista pidät nyt pahiksena.

Ares: Tarvitsetko vielä selvennystä eilisillan kuvioon? Että miksi äänesi oli tärkeä? Viestistäsi käsitin, että tajusit sen nyt?

Pakko vielä sanoa tässä vaiheessa, että Niacin pelasi pahista todella vakuuttavasti. Propsit siitä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 10.08.2017 21:21:23

Aresille huomauttaisin vielä, että hänen pohdinnoissaan on virhe. Jitachi ei varmaankaan siirtäisi ääntään itselleen.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 10.08.2017 21:34:19

En tarvitse selvennyt ja ymmärräsin miksi ääneni oli tärkeä. Hyvä, ettei peli päättynyt minun takia...!

Niacin pelasi äärimmäisen hyvin.

Totta, Jita ei olisi äänestänyt itseään. Olin jo kirjoittamassa tuohon "hänen mahd. pahiskaverinsa Violet tai Jitachi", mutta siinä tajusin poistaa Jitan.

Tällä hetkellä porkkana vaikuttaa parhaimmalta pahiskandidaatilta.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 10.08.2017 21:36:27

En usko, että peli olisi päättynyt, vaikket olisikaan ääntäsi laittanut. Pelkäsin, että Meiz on se pahis, joka tappaa Jitan ääntänsä vaihtamalla. Tällä hetkellä näyttää kuitenkin siltä, että porkkana oli se pahis, joka ei yksin pystynyt tilanteelle enää mitään. Parempi oli kuitenkin olla varuillaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 11.08.2017 08:18:26

Positiivista on se, että napattiin pahis, mutta joo olisihan sitä voinut hyvismäisemminkin pelata nyt kun tietää Nian roolin. :D Btw, tosi hyvin pelattu, toivon todella että tulet toiste vielä pelaamaan vaikka sitä aiemmin epäilit! :) Sama Meiz, hyvin pelattu!

Violet kirjoitti:
porkkana kirjoitti:Tuossa tuli monta viestiä väliin, tajusin nyt että täytyyhän Aresin äänestää ettei pahikset pääse massaamaan, totta.

//taas monta

Kas kun ilmaisit huolesi tästä aiheesta, porkkana. Et kuitenkaan ajatellut estää itse tätä massammisvaihtoehtoa siirtämällä ääntäsi? Kuten itse sanoit, et voinut tuolloin enää vaikuttaa äänestyskohteeseen ja vakuuttaa meitä Niacinista. Hyviksenä luulisi, että olisit sitten siirtänyt sen äänesi Niacinille. Kiinnostaa muuten tietää, ketä jäljellä olevista pelaajista pidät nyt pahiksena.

Minulle oli oikeastaan se ja sama lynkataanko Jitachi vai Niacin. Pidin molempia pahismaisena, Jitaa hieman enemmän sillä Niacin on ollut todella kauan hyvismäinen mielestäni ja vsatasi hyvin saamiinsa epäilyihin. Lisäksi jos joku massaus-projekti olisi käynnistetty, olisin siirtänyt äänen. Nyt näytti lähinnä epäilyttävältä miten neljä pelaajaa, joista yksi on nyt varmuudella pahis, ovat lynkkaamassa Niacinia ja näytti että massaus olisi tapahtunut siihen suuntaan. Jos olisin laittanut äänen Nialle, viisi pelaajaa olisi ollut äänestämässä tätä. Pyydän kaikkia huomoimaan, että minulla ei ollut yhtään sen enempää tietoa Nian roolista kuin kellään muullakaan hyviksellä, joten en tiennyt ollaanko tässä nyt massaamassa hyvistä ulos vai äänestämässä pahista, jolloin yksi äänistä on pahiksen. :> Ja, siis, väitän että pahiksena osaisin taktikoida himpun paremmin näiden mun äänien kanssa, enkä asettanut itseäni tällaiseksi maalitauluksi. :'D Vielä lisäksi se, että vaikka olisin siirtänyt ääneni 10min ennen päivän loppua, olisi se näyttänyt pahiksen toiminnalta johon ainakin itse olisin tarttunut.

Ketä sitten pidän pahiksena? Ei aavistustakaan. Jitachi epäilyttää edelleen, vaikka ei olekaan mitenkään kovin yhteensopiva pahispari Nialle. Ares on epäilyttänyt koko pelin ajan, ja tuo äänen pohtiminen voisi sopia pahikselle; äänestääkö pahiskaveria vaiko yrittää vielä äänestää Jitachia, joka tässä tapauksessa olisi hyvis. Tetra ja Niacin ei oikein sovi yhteen, vähän sama kuin Jitachi ja Niacin. Kuitenkin muun muassa Meiz on pitänyt Aresia hyviksenä koko pelin, voisiko tämä silti olla pahis?

Sitten, voisiko joku muukin pohtia muita pahisehdokkaita minun lisäkseni, ettei tämä päivä mene täysin hukkaan? Leikitään scenaariota jossa minut lynkataan ja paljastun hyvikseksi, pahikset osuu onnekkaaseen, ja tulee uusi päivä: kuka silloin on pahis?
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 11.08.2017 20:51:08

Siinä tapauksessa, jos porkkana paljastuu hyvikseksi, eikä ole onnekas, ja pahis yrittää tappaa onnekasta peli meneekin mielestäni hieman mystiseksi. Rehellisesti, mulla ei ole tällä hetkellä aavistuskaan onko Violet vai Ares pahis skenaariossa jossa porkkana ei ole pahis. Violetin puolesta puhuisi mun mielestäni episodi Meizin kanssa, puhumalla pahisten motivaatiosta yötappoihin ja pariin päivälynkkaukseen liittyen. Yötappopuheilla ja aktiivisesti 'johtamalla' lynkkausta saisi hyvinkin helposti epäilykset Toisaalta, Ares tuntuu hieman vaihtelevan mielipidettä lievästi aina kun joku pelaajista tekee hieman enemmän analyysia toisesta pelaajasta. Vaikka tämä onkin todennäköisesti viimeinen päivä, mielestäni analysoinnissa on puolensa. Itse asiassa oon hieman huolissani siitä, että Violet ja Ares ovat molemmat iloisesti tappamassa porkkanaa ilman suurempia keskusteluja, vaikka myös omasta mielestäni hän on todennäköisesti Niacinin pahiskaveri. Kuten olen sanomassa, ei se, että epäilee, vaan se tapa jolla äänet ovat tulleet.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 11.08.2017 21:30:10

Jos porkkana ei ole pahis, syön olemattomat hattuni. Tämän jälkeen pitäisi pohtia Jitachin ja Aresin väliltä... Meizin huomio mahdollisesta pesäerosta Jitachin ja Niacinin välillä tulee ottaa huomioon. Ares tuntuu mielipiteiden heittelyn vuoksi epäilyttävältä, mutta porkkana hyökkäsi tätä vastaan videntenä päivänä. En oikeasti osaa tällä hetkellä sanoa.

porkkanan perusteluissa vedotaan siihen, ettei tiennyt yhtään sen enempää kuin hyvikset, ja väittää, että pahiksena olisi pelannut paremmin. Nää ei kyllä oikeen vakuuta, etenkään kun epäilyjä parempaa kohdetta vastaan ei kyetä esittämään.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 11.08.2017 22:29:39

Komppaan Violetia siinä, että porkkanan viestissä muutamat kohsat saivat kulmakarvani pystyyn. Hiukan nauratti Jitan käyttämä ilmaisu "iloisesti tappamassa", koska tuo iloinen-sana tahtoo toistua jatkuvasti tässä pelissä lynkkausten yhteydessä. :D Huomenna ajattelin aloittaa lukemaan jälleen kaikkien pelaajien viestit, mutta kyllä porkkana on tällä hetkellä ykkösepäilyni.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 12.08.2017 10:17:15

Violet, valmistaudu syömään hattusi :D miksi olen epäilyttävä siksi, etten osaa ehdottaa toista kohdetta kun et itsekään tiedä kuka olisi pahis minun sijaan? Ja Ares on ollu mun suosikki pahis-ehdokas ensimmäisestä päivästä lähtien.

Käyn myöhemmin tänään läpi hieman tarkemmin taas peliä ja koitan keksiä kuka viimeinen pahis olisi. Ares epäilyttää nyt sen vuoksi, että komppailee Violetia ja vaihtaa mielipidettä ja äänestyskohdetta lennosta sen mukaan, mikä sopii parhaiten pelin tilanteeseen. Jitachi taas on kahdesti ollut aktiivisesti lynkkaamassa pahista, löytyykö enempi tietoa rooleista jotta voi näyttää hyvikseltä?
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 12.08.2017 10:58:57

porkkana kirjoitti:Ares epäilyttää nyt sen vuoksi, että komppailee Violetia ja vaihtaa mielipidettä ja äänestyskohdetta lennosta sen mukaan, mikä sopii parhaiten pelin tilanteeseen.

En koe, että se on suuri ongelma. Mielipiteeni muuttuvat aika herkästi, sillä en itse osaa niitä muodostaa kunnolla, mutta:
Ares kirjoitti:porkkanalla ja Niacinilla on kuitenkin hälyyttävän paljon yhtäläisyyksiä, joita seuraavaksi:
- Kummatkin käyttivät muotoa "Aresista", vaikka suurin osa on käyttänyt "Areksesta". Voisiko tämä tulla pahiskeskusteluista? Tämähän on puhdasta äidinkieltä, mutta pisti silmään kyllä hälyyttävästi.
- Kummatkin epäilivät sekä minua että miinaa alussa.
- Kummatkin luokittelivat toisensa hyvismäisiksi.
- Kummankin mielestä Jamsteri oli epäillyttävämpi kuin Monni, mikä on minusta epäillyttävää.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Cameron » 12.08.2017 11:35:57

Hellepäivä, kaikki rannalle!

Kuva
Yksisilmäinen kissa Kuli surffailee Hawajin aalloilla

Laiturilta veteen ollaan tökkäämässä (äänet)
2 porkkana (Violet, Ares)

Jäätelönsyöntivuorossa (äänestyspakot)
-

Aurinkoa ottamassa (poissaolijat)
-

Päivä päättyy huomenna klo 22! Antaa palaa!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 13.08.2017 15:05:53

Ollaanko me nyt varmoja, että lynkataan porkkana?
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 13.08.2017 15:40:04

Mä ainakin uskon porkkanan olevan todennäköisin pahis. ++porkkana
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 13.08.2017 17:50:58

porkkana ei ole antanut hyviä syitä uskoa hyvismäisyyteensä."Olisin pelannut korttini pahiksena paremmin" tyyppiset argumentit ei tässä oikein toimi, sillä vaikka hän pelasi pahikselle epäoptimaalisesti, ei hänen toimintansa viimeisenä päivänä ollut hyviksillekään optimaalista, mikä vaakakupissa painaa itselleni enemmän.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 13.08.2017 19:17:48

Tulee ihan kamalaa marttyyri-viestiä nyt pelkästään, mutta mulla ei riitä motivaatio lähteä puolustamaan itseäni tai etsimään parempia vaihtoehtoja kun kaikki on niin lynkkaamassa mua. :D Ärsyttää, kun tähän on käytetty kaikki vapaa-aika ja järjestetty menoja että ehdin tulemaan tänne edes ajoittain, yrittänyt tosissaan etsiä pahiksia ja nyt äänestetään ulos kun en ole äänestänyt kuin hyvis. Huomatkaa myös, että oon joka pelissä äänestäny tosi pahismaisesti. Ainakin viime pelissä mut olisi lynkattu samasta syystä myös ellen olisi ollut pahisten yökohde. Noniin, nyt se marttyyrisointi loppuu.

Violet epäilyttää nyt sen vuoksi, ettei tämä ole lähtenyt edes etsimään muita pahisvaihtoehtoja vaan lähti suoraan lynkkaamaan minua. Ja siis se, että minua epäillään eniten ei epäilytä, vaan se, ettei edes kyetä näkemään muita vaihtoehtoja ja Violet on mielestäni eniten sellainen, joka hyviksenä ei tyytyisi yhteen pelaajaan vaan yrittäisi etsiä muistakin pahismaisia piirteitä.

Toki kaikki ovat tehneet näin, Jitachilta tuli hieman pohdintaa ja kyseenalaisti nopeat äänet minun suuntaani vaikka epäili minua itsekin. Jitachi olisi pahiksena ollut lynkkaamassa kahta pahiskaveriaan, eli joko todella hyvä pahisjuoni joka olisi varmasti muutenkin pelastanut tänä päivänä jos tämä päivä ei olisi mennyt täysin penkin alle, tai sitten Jitachi on hyvis. Uskon nyt tässä kohtaa, että hyvis.

Violetin edeltäjä Tetra oli epäilyttävä omalla erikoisella käytöksellään, mutta kuten aiemmin sanottu, ei erikoisempaa käytöstä Tetralta joka ei kyllä myöskään kerro mitään roolista. Violet on antanut hyvisvibaa ja pahisvibaa näiden parin päivän, aikana, ei aavistustakaan roolista. Epäilyttää nyt tuo, ettei ole tarttunut millään lailla kehenkään muuhun; ei edes siihen, että Ares vaihteli ääntään epäilyttävästi eilen illalla ennen kuin siirsi äänensä Niacinille. Olisinko todella ollut hyvis mielestäsi, jos olisin vaihtanut äänen 10min ennen päivän päätöstä Nialle? Ei myöskään tullut vastausta siihen, miksi minä olen epäilyttävä vaikka Violet ei itsekään osaa sanoa kuka olisi minun sijaan pahis. Silti minulta sitä odotetaan, vaikka kaikkien hyviksien pitäisi yrittää löytää pahis? Toisaalta kaikilla on varmaan jo puhti loppu tämän pelin jälkeen, ainakin itsellä alkaa olla aika lopussa juonittelu-motivaatio. :D

Ares antoi äänen MINUUTIN ennen päivän päättymistä. Siis, minuutin. En käsitä miksei Ares epäilytä ketään, mutta koska mun ääni ei ollut pahiksella niin olen yhtäkkiä selkeä kohde. :D Ares oli myös jättämässä äänestämättä kokonaan, mutta lopulta heitti äänen mahdolliselle pahiskaverilleen kun oli todennut, että äänet eivät tulisi muuttumaan Jitachin suuntaan? Jos Jitachi olisi saanut edes yhden äänen lisää, Aresin oli ollut helppo tulla toteamaan "joo kyllä Jitachi epäilyttää sittenkin enemmän, ääni sinne!" ja oltaisiin lynkattu Jita. Ares on vaihtanut mielipidettä pomppien pelaajasta toiseen riippuen siitä, ketä sopii parhaiten epäillä sillä hetkellä, ääni minulle tuli perustein "ai Violet äänesti, minustakin porkkana on hyvä pari Nialle", epäillyt turvallisesti Niaa ja Hukkaa, kaiken kaikkian ollut todella pahismainen mielestäni koko pelin ajan, joten vaikka kukaan muu ei ääniään siirtäisi niin ++Ares, jotta yhtenäinen linja säilyy läpi pelin. :-D

En tiedä oikeasti kuka viimeinen pahis on, kuka olitkaan niin vaikuttavaa pahispeliä joka tapauksessa! Muuten, onko tämä päivä ollut yhden päivän lyhyempi vai luulenko vain?
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 13.08.2017 19:22:17

Ainiin, tämä vielä.

Violet kirjoitti:porkkana ei ole antanut hyviä syitä uskoa hyvismäisyyteensä."Olisin pelannut korttini pahiksena paremmin" tyyppiset argumentit ei tässä oikein toimi, sillä vaikka hän pelasi pahikselle epäoptimaalisesti, ei hänen toimintansa viimeisenä päivänä ollut hyviksillekään optimaalista, mikä vaakakupissa painaa itselleni enemmän.

Minulla ei ole mitään, mihin puolustautua. Epäilin eilen sekä Niaa että Jitaa suhteellisen tasaisesti, enemmän Jitaa. Kun äänet olivat 3 Nia, en halunnut mennä laittamaan neljättä ääntä sinne ja massata mahdollista pahista ulos vaan antaa myös toisen vaihtoehdon ja hieman katsoa mitä tapahtuu. Meizin äänenvaihtoon olisin tarttunut tänään ellei tämä olisi ollut yökohde, muuten ei äänestyksessä tapahtunut oikein mielenkiintoista kuin Aresin äänten vaihtelu jota tämä on aiemminkin harrastanut. Ja tämä olisi paljon hauskempaa, jos olisin oikeasti pelannut pahismaisesti ja pääsisi oikeasti puolustautumaan syytöksiä vastaan, mutta koska äänestin väärin, on siihen todella vaikea sanoa mitään muuta kuin "no, se epäilytti enemmän". Mitä muuta siihen voi sanoa? :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 13.08.2017 20:40:57

porkkana, olen tehnyt punnintaa Aresin ja Jitachin välillä. Tämä ei ole tullut vielä mihinkään johtopäätökseen. Aresin ja Jitachin väliltä menisi ehkä ennemminkin Jitachi, sillä Aresin mielialanvaihtelu esim Zeyn kuoltua saa hänet tuntumaan hieman Jitachia hyvismäisemmältä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 7. päivä päättyy su 13.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 13.08.2017 20:46:21

Violet, eli mielestäsi Jitachi olisi pahiksena ollut osallisena molempien pahiskaveriensa lynkkauksessa varhaisesta vaiheesta asti?
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron