Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.08.2017 17:48:46

porkkana kirjoitti:Niacin - Meiz
Jatkan nyt tästä sen vuoksi, että Meiz on ensimmäisenä päivänä todennut, ettei osaa epäillä Niacinia pahiksena ja seuraavan kerran neljäntenä päivänä, että pitää tätä hyvismäisempänä kuin Jitachi. Menikö tässä todella noin monta päivää välissä, ettei Meiz maininnut mitään Niasta? Niacinilla taas meni 3. päivään asti kirjoittaa mitään Meizistä, ja asetti tämän hämmentäviin, askeleen ennen epäilyttäviä eli aika turvallinen paikka pahispartnerille. Niacin kirjoitti Meizin nimen väärin ja myös väärää tietoa, jonka Meiz myöhemmin korjasi.

Mua jotenkin naurattaa tämä oikeinkirjoitussyynäys. Aiemmin Aresista oli epäilyttävää hänen nimensä samanlainen taivutus minulta ja porkkanalta, ja nyt porkkana nosti esiin, että kirjoitin Meizin nimen väärin. Mitä ihmeen tekemistä näillä on roolin kanssa? :D Minulle oli hyvin vaikeaa muodostaa koko 17 pelaajan porukasta mielikuvat heti alkuun, joten en näe mitään ihmeellistä siinä, etten Meizistä maininnut mitään ensimmäisinä päivinä, vaan vasta sitten kun olin kerennyt hänen viestinsä lukea ajatuksella läpi. Mielestäni en kaikkia muitakaan kommentoinut alkupelissä, ja kaikkien laajempien pelaaja-analyysien ilmestymiseen meni aikaa, koska halusin tehdä ne kunnolla, enkä sellaista määrää ihmisiä pysty käymään kovin nopeaan läpi huolellisesti.

Violet: Minulla oli alkuun kaksi ääntä, jolloin tuumit, että olen ehkä jopa epäilyttävän helpolla lynkkautumassa, mutta kolmas ääni muuttikin tilanteen niin, ettei mielestäsi Niacin-lynkkausvimma vaikutakaan enää niin voimakkaalta? Tämä ei jotenkin mene järkeen. Aresin päivien takainen porkkana-hajaääni tuskin oli mikään kiveen hakattu ja epäilen Aresin viestien perusteella, että se tulee siirtymään ennemmin minulle kuin Jitachille, mutta sepä jää nähtäväksi. Häiritsee vähän se, että tunnut tarkastelevan peliä koko ajan pahisNiacin-lasit päässä, ja lähes kaikki pohdintasi perustuvat edelleen siihen, että minä olisin varmasti pahis, vaikka aioit välillä tarkastella enemmän muita mahdollisuuksia. Samoin kun pyörittelit minä-porkkana-Jitachi kuviosta eri variaatioita, niin et pidä ollenkaan mahdollisuutena, että sekä minä, että porkkana olisimme molemmat hyviksiä. Ainut järkevä selitys Jitachin kimppuun ”hyökkäämiselle” on mielestäsi se, että olisimme porkkanan kanssa pahiksia. Olet jotenkin luonut Jitachin äänestämisestä mielikuvan hyvin pahismaisena toimintana, vaikka syy voi olla se, että kumpikin ihan vain pidämme Jitachia epäilyttävimpänä. En ole missään asemassa selitellä porkkanan äänestyskäyttäytymistä, mutta tuntuu että jätät tahallaan huomioimatta Jitachin pahismaisuutta puoltavia näkökantoja.

Jitachi kirjoitti:Samassa viestissä hän kyseenalaistaa Violetin äänen ottamalla sen esiin eri kontekstissa kuin Violet oli sen alunperin tarkoittanut. Mun mielestäni Violetin logiikassa ei alun alkaenkaan ollut minkään näköistä väärin ymmärrettävää, joten fiilikseni siitä on väkinäinen vääntely Niacinin puolelta.

Luin sinun ja Violetin viestejä ajatuksella ”Voisiko Violet ja Jitachi sopia pahispariksi.”, koska sitä minulta oli kysytty ja koska se selittäisi miksi kumpikin vaikutitte minusta epäilyttäviltä. Nostin lukeamastani esiin kuvion, jossa Violet ensin vähän epäili sinua, mutta käänsikin sitten huomionsa minuun ja totesi sinut hyvismäisemmäksi samoilla sanoilla, joilla oli aiemmin sinua epäillyt. Epäilyn ajankohdalla tai kontekstilla ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, etteikö se voisi olla pahisparin välistä näennäisepäilyä ilman mitään vääntelyäkään.

Jitachi kirjoitti:Viimeinen huomio jonka tein lukiessani viestejä oli Niacinin epäilyjen alkamisen ajankohta. Hän alkoi epäilemään mua vasta sen jälkeen, kun olin alkanut kyseenalaistamaan häntä Hukka-kuvion jälkeen.

Onnistuit kiinnittämään huomioni tarttumalla niin voimakkaasti Hukka-äänestykseeni, mitä pidin epäilyttävänä, koska itse näin koko tilanteen aivan toisin. Siihen asti et ollut tehnyt mitään minun mielestäni epäilemisen arvoista, joten en ollut kovin perusteellisesti viestejäsi tarkastellut.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.08.2017 17:50:07

//Oho tähän oli väliin tullut Ares ja Violet
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 17:57:19

Violet kirjoitti:Ares, sopiiko Jitachin ja Tetran käytös pahispariksi, vai rajoititko näkemyksesi vain minuun ja Jitachiin? Jos rajoitit, niin miksi?

Kysyinkin, että miksi Jita ja Tetra ei sovi?
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 09.08.2017 18:48:38

Mulla menee aivot solmuun tämän kaiken ajattelussa. En ollut muuten ajatellutkaan, että peli saattaisi jatkua vaikka osuttaisiin väärin, sitä te olette tarkoittaneet onnekkaasta juteltaessa!

4 Jitachi (porkkana, Niacin, Meiz, Ares)
2 Niacin (Violet, Jitachi)

Tältä näyttää tällä hetkellä. Haluaisin uskoa, että Jitachi on pahis ja nyt ollaan oikeilla jäljillä äänestämässä tätä ulos. Hieman huolettaa se, miten äänet yhtäkkiä heilahti Jitachin suuntaan vaikka todella moni pohjustanut Niacin-ääntä, mutta en ole nyt lähdössä muuttamaan ääntä. Huolettaa, että nyt kumpikaan ei ole pahis ja oikeat pahikset vain nauravat tälle kaikelle. :-D

Ares, mikä sai sinut vakuuttuneemmaksi siitä, että Jitachi on pahismaisempi kun vielä 5. päivänä siirtelit ääntä niin, etten pääsisi massaamaan Jitachia?

Ares kirjoitti:Yksi hyvin varteenotettava pahispari on Violet ja Jitachi/porkkana. Pitävät toisiaan ainakin lievästi hyvismäisinä.

Ömn, Violet oli eilen iloisesti lynkkaamassa minua ulos (kahdesti)? :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 09.08.2017 18:55:38

Ares kirjoitti:Kysyinkin, että miksi Jita ja Tetra ei sovi?

Heidän keskustelun perusteella foorumilla, sekä siksi että Jita oli halukas lynkkaamaan Tetran tämän tiputtautuessa.

Niacin kirjoitti:Mua jotenkin naurattaa tämä oikeinkirjoitussyynäys. Aiemmin Aresista oli epäilyttävää hänen nimensä samanlainen taivutus minulta ja porkkanalta, ja nyt porkkana nosti esiin, että kirjoitin Meizin nimen väärin. Mitä ihmeen tekemistä näillä on roolin kanssa? :D

Omasta puolestani sen verran, että Zey kirjoitti väärin Blckterin viime pelissä tahallaan, jotta näitä ei tunnistettaisi pahiskamuiksi, lähinnä yksi lisähuomio listaani. :D Ja sama taivutus taisi olla viittaus siihen, että oltaisiin pahischatissa keskusteltu ja siellä jäänyt sama taivutusmuoto päälle. Oon kyllä kiinnittäny huomiota myös sellaiseen asiaan, että Meiz ja Ares ovat molemmat käyttäneet sanaa "väkinäinen" muiden viesteistä, vaikka en muista koskaan ennen nähneeni tätä käytettävän. Mutta tuo sekä sinun Meizi-virhe ovat molemmat niin mitättömiä, että olisi yhtä hyvin voinut jäädä mainitsematta. :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 09.08.2017 19:54:56

Komppaan aivojen solmuja sekä mahdollisuutta että pahikset nauraa räkättävät taustalla, tässä vaiheessa jok'ikinen ajatus on kyseenalaistettu lukemattomia kertoja :D

Violet kirjoitti:Meiz: Komppailu lieventää epäilyjä hieman, mutta sitäkin enemmän siirtää vastuuta epäilystä kompatulle henkilölle. Tilanteessa, jossa itse teet pitkät epäilysyytökset henkilöä X vastaan, et voi oikein vedota, että "X epäilytti, koska henkilöllä Y oli hyvät pointit sitä vastaan". Sinulla oli pointteja, mutta tarkimmat epäilysyytökset tulivat komppausten kautta.

Tätä en vaan tajua. Epäilin Hukkaa omin sanoin, sekä sen lisäksi muita kompaten, mutta näet tuon komppailun jonain pahiksen taktiikkana olla sitoutumatta täysin Hukan epäilyyn. Mun mielipide on se ettei tuolla ole merkitystä.

Jitachi kirjoitti:Ja mistä lähtien pahis ei ole kyennyt ylianalysointiin?

Jotenkin vaikea ymmärtää miten olet nähnyt tuon ylianalysointina roolista riippumatta, mutta olkoot.
Jitachi kirjoitti: Haluan tietää miksi yhtäkkiä olitkin taas sitä mieltä että Violet on minua pahismaisempi. Sä kerrot kyllä, että Violetin viesti kummastuttaa mutta et kerro suoraan mikä saa sut jälleen preferoimaan häntä.

Syynä oli siis Violetin tapa nostaa epäilyt porkkanaa vastaan niin vähin perustein. Epäilytti erityisen paljon koska hän oli ollut myös kimpussani pitkin päivää.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:05:09

Motivaatio-ongelmat johtuvat juuri siitä, etten tiedä, miten ne pahikset savustettaisiin ulos. :D

Äänestin Jitaa, vaikkakin hän ei ollut niin korkealla listallani aiemmin. Mua alkoi epäillyttämään juuri se, ettämhän sopisi kuin nakutettu Violetin pariksi. Musta se, että Jita äänesti Tetraa ei mitenkään poissulje mahdollisuutta, etteivätkö he voisi olla pahiskaveria. Tillanehan oli silloinen sellainen, että ennen Jitan äänenvaihdosta yhteensä kolmella eri pelaajalla oli yksi ääni alla. Mua alkoi nimittäin epäillyttämään Violet, joka vaikuttaa hyvikseltä, mutta mm. lause "Odotahan kunhan näet pahispelini" tai jotenkin vastaavasti epäillyttää sekä se, miten hän puolusteli Zeytä. Violetin pahiskaveri voisi olla myös Niacin.

Oon jälleen siinä tilanteessa, että voisin tasoittaa tilanteen, ja teenkin niin. Pahikset voivat tällä hetkellä tosiaan nauraa kuollaakseen, kun olemme lynkkaamassa Zeyn sanoin iloisesti Jitaa.

--Jitachi
++Niacin


En ole tosiaankaan varma, miten tämä ilta sujuu. Toivottavasti hyvin - hyvisten kannalta.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:08:36

Meiz: Olen ajatuksenkulkuani tuon pointin kohdalla jo useastikin sanonut, ja jos et millään suostu näkemään tuota pointtia, niin en usko, että uudelleenselittäminen avaisi asiaa yhtään sen enempääkään. Voi olla, että kyseisellä asialla ei ole merkitystä, mutta se mahdollisuus ei suuremmilti vähennä kyseisen huomion esille noston arvoa. Mahdollisesti väärätkin pointit tulisi mielestäni nostaa esiin.

Aivot varmaan menneet itse kullakin solmuun, mutta itsestäni on tuntunut läpi varapelaamisen siltä, että hakkaan päätä seinään aluksi Zeyn tapauksessa sekä epäillessä Meiziä, ja nyt Niacinin epäilyissä.

// Ares väliin. Jos olisin pahis, niin pahiskaverini voisi olla Niacin? Tekee vähän jo mieli hakata päätä seinään
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:13:37

Violet kirjoitti:Jos olisin pahis, niin pahiskaverini voisi olla Niacin? Tekee vähän jo mieli hakata päätä seinään

Niin, en tiedä... :D
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 09.08.2017 20:14:36

Oon itse päässyt jo siihen pisteeseen että Jita & Niacin ovat tänään selkeiten vähiten peliä miettineet / uudelleenmiettineet pelaajat, onko tosiaan niin mahdoton ajatus että olisivat pahiskavereita keskenään ja motivaatio pelin analysointiin on nollissa tässä tilanteessa? Venaillaan jo huomista hyvisstatusta. Saa kutsua hulluksi, mutten poissulje ajatusta :D "Ongelmana" se että mun mielestä Ares ja porkkana ovat hyviksiä, Violet ehkä myös.

Voidaanko sopia ettei kukaan hyvis aloita mitään viimesekunnin äänenvaihtoa? Tulen itse tulkkaamaan sen pahiksen toiminnaksi. Hyviksien kannattaa boldata valmiiksi jo jonkinsortin äänenvaihtoviestiä ninjailun varalta,

--Jitachi
++Niacin
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:20:02

Meizin pointt mahdollisestai parista Jita&Niacin on varteenotettava, mutta heidän olisi kannattanut aloittaa tämä keskinäinen epäily vasta tänään, eikä jo eilen. Niacin kun ainakin oli jo aika vaarassa pudota. En suunnittele vaihtavani Niacinista, ja jos tässä vaiheessa äänenvaihtoja minulta tulee, niin lähinnä reagointina muitten ääntenvaihtoon tai pahisten massaukseen. Tarkkailen nyt tilannetta koneelta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 09.08.2017 20:33:06

Tekee mieli laittaa foliohattu päähän kun Meiz ja Ares vaihtelevat ääntä ensin kimpassa Jitalle ja nyt kimpassa Nialle.. :D En tiedä mitä ajatella tästä. Väkisinkin jonkun pahiksen ääni on nyt Nialla, kahden jos Niacin ei ole pahis. Meiz, Ares ja Violet nyt munkin mielestä hyvismäisimmät, mikä jättäisi Jitachin ja Niacinin pahiksiin. Mutta lähtiskö pahikset lynkkaamaan toisiaan.. :D Ärrgh
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.08.2017 20:42:34

Olen sisarusten kanssa irl-peli-iltaa viettämässä, oli tarkoitus yhdeksältä olla jo kotona mutta täällä nyt venähtikin niin en istu ruudun takana, vaikka välillä peliä vilkuilen. Enpä tähän tilanteeseen voi nyt muutenkaan vaikuttaa, muuten kuin seuraamalla mihin teidän äänet lopulta päätty.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:42:55

porkkana, eikö sinun hyviksenää tulisi joko puhua meitä muita äänestämään Jitachia tai siirtää se ääni suosiolla Niacinille?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.08.2017 20:45:47

En kyllä äkkiseltään hoksaa millä perusteilla Ares ja Meiz käänsi äänen vielä Jitachilta minulle?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:48:15

Jos Ares ja Meiz ovat pahiksia yhdessä, voivat ihan yhtä hyvin pitää äänensä Jitachillakin. Se, että putoaako Jita vai Nia ei heidän pahispeliinsä vaikuttaisi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:49:46

Mä en tiedä, ketä äänestää. Sinä sekä Jita epäillyttää mua, vähän Violetkin, mut en osaa tällä hetkellä päättää, ketä äänestäisin.

--Niacin

En äänestä tänään.

// Violet väliin. Hurjaa spekulaatiota
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:50:38

Ares antaa pahiksille sitten mahdollisuuden massata. Äänestämättä jättäminen ei ole hyviksen vaihtoehto tänään.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 09.08.2017 20:51:11

Omalta osaltani syyt alla, vaikka niitä perustelitkin.
Meiz kirjoitti:Pakko tosin todeta että Niacinin peruuttaminen tästä ajatuksesta nopeasti pois antaa kuvan että hän pyrkii välttämään konfliktia. Kun hän tosiaan pitää minua niin vahvasti hyviksenä ja epäilee sinua, on outoa ettei tätä näkökulmaa kyseenalaistettu sen enempää. Samoin mielestäni Niacin myös rajaa itseltään mahdolliset pahisvaihtoehdot ehkä liian helposti pois tältä päivältä, jättäen itselleen varsinaisiksi vaihtoehdoiksi vain Violetin sekä Jitachin. Saan kuvan että heidän sopiminen pahiskavereiksi tulee hänelle mieleen vasta jälkiajatuksena sen jälkeen kun olen tästä erikseen kysellyt. Tähän viittaa mm. uusien epäilyjen esittäminen Violetille kysymysten muodossa (esimerkkinä Violetin Jitachi-> Niacin epäilyjen radikaali muutos). Nykyiseen näkökulmaan päätyminen mahdollisista pahiskavereista vaikuttaa piirun verran liian yksinkertaiselta, varsinkin kun porkkana päätyi myös kanssani samaan ajatukseen siitä, ettei Violettia ole kovin helppoa sovittaa monen pahiskaveriksi (Ares sopisi, muut ei kovin helposti).
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:53:13

Mulla on ollut motivaatio nollassa Zeyn roolin paljastumisen jälkeen (mikä on minusta surkuhupaisaa), mutten halua taaskaan ratkaista tätä pahisten pussiin. Tällä hetkellä Niacin tippumassa kolmella äänellä, Jitalla ääniä kaksi.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:54:00

Kummatkin epäillyttää mua, mutta en kerkeä enkä kerinnyt vertailemaan epäilyksiäni.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:54:30

Jos Niacin on pahis, ja pahispari löytyy joukosta, joka on Niacinia äänestänyt, ratkaiset pelin pahisten pussiin. Jos annat äänen Niacinille, et ratkaise oikeastaan mitään, vaan pelkästään rajaat pahiksilta tämän mahdollisuuden.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:54:59

Näkisin, että äänestämällä Niacinia voit tässä vaiheessa korkeintaan ratkaista pelin hyviksille.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:55:25

Entä jos Niacin ei oo pahis? Mitä viboja hänen viimeisin viesti sinussa herätti?

// Violet
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Niacin » 09.08.2017 20:56:00

Nyt on kyllä Violetilla kova lynkkauspainostus minua kohtaan.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:56:35

Koska jos Niacin on hyvis, hän tippuu joka tapauksessa nyt, sillä hyvikset eivät tässä ajassa enää vaihtooperaatioita tule tekemään, ja jos hän on pahis, niin hänellä on vielä pieni mahdollisuus pelastua, jonka äänestämättömyydellä hänelle annat.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 09.08.2017 20:57:02

Niin, se epäillyttää.

// Violet
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja porkkana » 09.08.2017 20:57:16

Hyviksiä silti 3 ja pahiksia 2, äänestääkö Ares hyviksenä vai ei niin ei vaikuta.

Ja mulla ei ole aavistustakaan kumpi pitäisi lynkata. :D Jitachi on epäilyttänyt kauemmin ja enemmän paremmilla syillä. Niacin epäilyttää mutta ei yhtä paljoa. Jos Niacin epäilyttää teitä enemmän en voi siihen vaikuttaa enää tässä ajassa :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 09.08.2017 20:57:55

Painostus on kova, sen myönnän, mutta äänten keskittämisen logiikkaa vastaan ette varmaan kykene asettamaan perusteluja.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 6. päivä päättyy ke 9.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 09.08.2017 20:58:21

Hyvisvibat Violetille tästä dialogista, tosin voin kertoa etten itse ole pahis ja Violet tuskin on pahiskamu Niacinin kanssa. Jitachi tuskin äänestää itseään. Syteen tai saveen...
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron