Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 13:02:21

Ainut, jonka hyvikseydestä olen varma, on Jeku. Zeytä pidän kaiken kaikkiaan jäljellä olevista pelaajista keskivertoa hyvismäisempänä. Nyt kun hän ei itse putoamisensa vuoksi pääse puolustelemaan itseään, en anna tämän yhden harhalynkkauksen päätyä mielestäni hyvismäisempään kohteeseen, ainakaan taistelematta.

On sinäänsä vielä yksi syy sille, että miksi pidän Zeytä hieman hyvismäisempänä tuon putoamisen johdosta - minähän olen sen toisen pelin PJ, ja sain siitä syyn Zeyn putoamiselle. Tää tilanne on itselleni vähän inhottava kun toisaalta se on yksi pieni syy hyvismäisyyden puolesta, mutta ei kuitenkaan ole minun paikkani kertoa Zeyn putoamisen syitä kaikille.

Ja onhan tuo huomioni sanamuodoista pilkunviilausta, mutta pahiksena jätät itsellesi paljon enemmän vaihtoehtoja esittämällä pelkästään havaintoja ilman, että menet kirjoittamaan niitä johtopäätöksiä. Voi olla, että kyseessä on vain pelityylillinen seikka, mutta se ei kuitenkaan muuta sitä, että mielestäsi sovit parhaiten Hukan pahiskaveriksi.

Päivän loppua varten teen tähän listauksen äänestyshalukkuudestani alkaen henkilöistä, joita en todennäköisesti äänestä, ja jatkuen niihin, joita olen todennäköisemmin äänestämässä_

Jeku, Ares, Zey, Jitachi, Niacin, porkkana, Meiz

Elikkäs jos tulee tasatilanne lopussa kahden henkilön välillä, ääni menee henkilölle, joka tässä listassa on enemmän oikealla. Toivoisin, että kaikki tekevät tälläisen, sillä jos pahikset pakotetaan tekemään nämä myös, se rajoittaa heidän toimintamahdollisuuksia päivän lopussa. Samalla saadaan kompaktissa muodossa jokaiselta mielipiteet pelaajista, joita voi sitten myös perustella tarkemmin. Mä yritän ehtiä kirjottamaan tälle perusteluja hyvissä ajoin ennen iltaa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 13:21:06

En oikein tiedä mitä sanoa tuohon PJ/Zeyn putoaminen pointtiin jonka tuot esiin. Ehkä hieman kyseenalaista, koska annat olettaa että syy nimenomaan viittaa Zeyn hyvismäisyyteen, eikä tiputtautumiseen pelistä roolista riippumatta. Pitäisikö tämän vinkin perusteella meidän muiden todeta Zey todennäköisemmäksi hyvikseksi?

Itsestäni taasen tuntuu tällä hetkellä ettei vastaukseni näihin epäilyihisi saa juurikaan sinua kyseenalaistamaan kantaasi. Esimerkiksi toin esiin pointin jonka mukaan Hukka ei olisi esittänyt epäilyä pahiskaveristaan väärillä faktoilla, tehden mm. omasta pelistäni pahismaisemman kuin se todellisuudessa on, vaan pikemminkin lukenut pahiskaverinsa viestit huolellisesti läpi. Epäiletkö että tämäkin keskustelu oli yhtä suurta teatteria?

Luin viestisi läpi enkä näe suoraan perusteita listauksellesi. Miksi porkkana on seuraava vaihtoehtosi lynkkaukseen? Mikä porkkanan viesteistä tekee hänestä pahiksen? Miksi lynkkaisit Niacinin ennen Jitachia, vaikka olet juuri todennut ettei Niacinin ja Hukan välinen yhteys tunnu uskottavalta?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 13:51:04

No mutta, vaihdan ääneni nyt sitten --Violet ++Jitachi

Jitachin syitä Niacinin epäilyyn en vieläkään oikein näe, esim. mainittu kireys Niacinin viesteissä. Samoin Jitan hyvisviba minulle viestissä viewtopic.php?f=9&t=439&start=330#p7757 vaikuttaa hieman tuulesta temmatulta syyltä: "Meiz on ollut mun mielestäni koko pelin ajan oma hyvin aggressiivinen itsensä, jota en erityisesti pidä pahismaisena vaan tyypillisenä Meizinä vaikka Hukka muuta väittäisikin. Epäilee kaikkia, hyökkää pelaajia kohti". Tämä yleistys on outo kun ottaa huomioon että olen pitänyt vahvasti hyvisleirissä useampaa pelaajaa, mukaanlukien Niacinin jota hän itse epäilee. En itse näe miten tuo mielikuva olisi pelistäni hänelle syntynyt.

Samassa listauksessa toteaa suoraan ettei Anblick sovi Hukan pahiskaveriksi. Tämä mielipide yhdistettynä oman Niacin epäilynsä vahvistamiseen saa epäilemään että hän olisi voinut olla kyseisen tapon takana. Hukan epäilyt Jitachia kohtaan olivat todella laimean oloiset (esim. viewtopic.php?f=9&t=439&start=240#p7502). Samoin henk. koht. edelleen epäilyttää tuo 100% varmuus jolla JItachi oli lynkkaamassa Hukkaa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 14:01:02

No siis kyseinen "vinkki" ei ole teidän nähtävillä, joten sanoisin, että teidän ei pidä tehdä siitä suuria johtopäätöksiä. Sanoin sen lähinnä selittääkseni omaa näkemystäni.

Jitachi ja Niacin vaihtoivat paikkaa, sillä Jitachin äänestys Hukkaa kohden tapahtui hänen itse kaivamansa pointin kautta. Jitachi ei sovi niin hyvin Hukan kaveriksi yhtä hyvin. Vaikka molemmat äänestivät Hukkaa melko aikaisin, Niacin oli se, joka oli valmiimpi vaihtamaan äänensä Jekulle, vaikkakin taustalla oli usko siitä, että Hukka oli erikoishyvis. Niacin on taas päässyt pelissä aika kevyin epäillyin läpi, tähän mennessä Jitachi on ollut hänen vahvin epäilijänsä. Niacin voisi olla matalaa profiilia pitävä pahis, enkä olisi siitä edes kovinkaan yllättynyt.

Mitä tulee vastauksiisi, niin myönnän, että vahva puolustautumisesi on antanut takapakkia epäilyilleni. Pelkään kyllä pahoin, että tähän peliin oli hankala tulla takaisin, kun en sitä aktiivisesti seurannut, ja mielipiteisiin iski jossain vaiheessa se pelkäämäni "confirmation bias". Kysymykseen porkkanasta yritän pureuta paremmalla ajalla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 15:11:14

Aloitan tämän mahdollisesti pisimmän viestini koko Kylä-historiassa listaamalla äänestysten lopputulokset. Viime pelissä joku totesi, ettei tämä ole hyödyllistä, mutta minusta on, ja päätin sen tehdä.


1. ilta
4 miina (Jitachi, Halima, Violet, Mursumus)
4 Zey (Jeku, Jamsteri, Monni, Anblick)
2 Ares (porkkana, Niacin)
1 Jeku (miina)

Äänestämättä jättivät: Ares, Cameron, Meiz, Ronen, Tetradynamia, Zey

2. ilta
5 Jamsteri (Tetradynamia, Zey, porkkana, Mursumus, Jeku)
2 Mursumus (Violet, Meiz)
1 Tetradynamia (Niacin)
1 Cameron (Ares)
1 Anblick (Cameron)

Äänestämättä jätti: Anblick

3. ilta
6 Hukka (Anblick, Jitachi, porkkana, Niacin, Ares, Meiz)
3 Anblick (Cameron, Jeku, Hukka)
1 Ares (Zey)

Äänestämättä jättivät: Tetradynamia, Mursumus

4. ilta
1 Mursumus (Meiz)
1 Zey (Ares)
1 Tetradynamia (Jitachi)
1 Jitachi (Mursumus)

Äänestämättä jättivät: Jeku, porkkana


Jekua en lähde analysoimaan. Hän on mielestäni selkeä hyvis.

Jitachi (33 viestiä)
miina, -, Hukka, Tetradynamia
Jitan ensimmäisistä viesteistä saan hyvisvibaa. Nyt Jitan aktiivisuuskin on vähän vähentynyt. Jita piti alussa minua ja miinaa pahismaisina, mikä on vähän epäillyttävää. Yksi asia jäi mieleen. Jitan mielestä Tetraa ei olisi pitänyt lynkata, koska hänen tilalleen saattaisi löytyä aktiivinen pelaaja, mutta myöhemmin Jita oli valmis lynkkaamaan antiaktiiveja (Mursu ja Tetra). Tällä hetkellä Jita epäilee eniten Niacinia, mikä ei minusta ole epäillyttävää. Jita alkoi epäilemään Niacinia hyvissä ajoin. Antaisin Jitalle hyvisvibaa hänen Hukka-äänestään, joka oli mielestäni hyvin perusteltu. Jita oli sitä mieltä, että Monni oli epäillyttävämpi kuin Jamsteri, mistä hyvisvibaa. Jita on tällä hetkellä neutraali, mutta lievästi hyvismäinen.

Meiz (52 viestiä)
-, Mursumus, Hukka, Mursumus
Meiz puolusti sekä miinaa että minua melko voimakkaasti heti alusta alkaen. En usko, että pahis-Meiz olisi puolustanut minua läpi pelin tällä tavoin. Sen lisäksi Meiz hiillosti Hukkaa melko hyvin, vaikkei heti äänestänytkään häntä. Meiz on siis hyvismäinen.

Niacin (24 viestiä)
Ares, Tetradynamia, Hukka, -
Niacinin kolmannessa viestissä Niacin epäilee minua sekä miinaa, ja "komppaa superpaljon" Monnia erikoishyviksiin liittyen. porkkana on hänen mielestä hyvismäinen, mutta minä ja Tetra ollaan epäillyttäviä. Aika ironista. Niacinin mielestä Jamsteri oli epäillyttävämpi kuin Monni. Niacinin mielipide minusta on vaihdellut hiukan epäillyttävästi; välillä olen pahismaisin, välillä en. Niacinista lisää kohdassa "Niacin ja porkkana". Niacin on neutraali, mutta lievästi pahismainen.

porkkana (15 viestiä)
Ares, Jamsteri, Hukka, -
porkkana on ollut melko hiljainen koko pelin ajan. Se sopisi pahikselle? Samoin kuin Niacinia, Jamsteri epäillytti enemmän kuin Monni. porkkana on lievästi pahismainen.

Tetradynamia-Violet (10+10 viestiä)
-, Jamsteri, -
Tetrasta ja Violetista saan tällä hetkellä hiukan hyvisvibaa. Jotenkin kummastuttaa kuitenkin se, että Violet vetoaa aluksi muihin foorumin osiin, jossa Tetra on ollut aktiivinen, sekä äsken siihen, että Zey kertoi hänelle syyn pudottautumiselleen. Tällä hetkellä ei oikein mielipidettä eli neutraali.

Zey-? (25 viestiä)
-, Jamsteri, Ares, -
Antaisin Zeylle hyvisvibaa Camin kanssa käydyistä keskusteluista. Hassua oli, että Zey oli massaamista vastaan, kun Hukka lynkattiin, mutta aiemmin massasi Jamsterin ulos. Edelleen hämmentää Monni-Hukan ja Zeyn väliset viestittelyt. Zey on neutraali, mutta lievästi pahismainen.


Aika kömpelö tuli tuosta, mutta sitten hiukan, ketkä eivät voi olla mielestäni pahiskaksikko, ja ketkä voivat.

Voivat olla:
- Zey & porkkana
- porkkana & Niacin
- Violet & Zey

Eivät voi olla:
- Niacin & Jitachi
- Meiz & Violet
Ovat ottaneet yhteen aivan liikaa.


Haluan käsitellä kolmikkoa Niacin, Zey ja porkkana. Kaikki ovat epäilleet minua aikalailla läpi koko pelin. Zey on epäillyttävä nimenomaan sen takia, koska Monni piti häntä pahismaisena, äänesti jopa häntä, mutta Hukka taas ei. Zey piti sekä minua että Camia pahismaisina, ja aika pitkään roikkui minussa kiinni. porkkana sopii minusta sekä Niacinin että Zeyn pahiskaveriksi. porkkanalla ja Niacinilla on kuitenkin hälyyttävän paljon yhtäläisyyksiä, joita seuraavaksi:
- Kummatkin käyttivät muotoa "Aresista", vaikka suurin osa on käyttänyt "Areksesta". Voisiko tämä tulla pahiskeskusteluista? Tämähän on puhdasta äidinkieltä, mutta pisti silmään kyllä hälyyttävästi.
- Kummatkin epäilivät sekä minua että miinaa alussa.
- Kummatkin luokittelivat toisensa hyvismäisiksi.
- Kummankin mielestä Jamsteri oli epäillyttävämpi kuin Monni, mikä on minusta epäillyttävää.
Yksi mahdollisuus on se, kun on nyt puhuttu "manipuloimisesta", että porkkana yrittää manipuloida Niacinia, mikä on hyvä vaihtoehto.

Tällä hetkellä minulla on suoraan sanoen hiki siksi, koska olen työstänyt tätä jo monta tuntia ja koska jännittää, miten tänään käy. Tämä viesti ei myöskään välttämättä ollut maailman parhaiten kirjoitettu, koska minulla särkee kaiken lisäksi päätä ja ajatukseni ovat melko sekaisin. Mielestäni meille on nimenomaan tänään hyvä sauma napata pahis. Tuntuu siltä, etten halua, että Zey lynkataan tänään. Ehkä myöskin siksi, koska olen aika skeptinen varapelaajan suhteen, jolloin Zeyn rooli paljastuu. Haluaisin lynkata jonkun kolmikosta Zey-porkkana-Niacin, koska se kertoisi melko paljon. Jos esimerkiksi Niacin lynkataan, ja hän paljastuu hyvikseksi, Jita voisi hyvinkin olla pahis.

--Zey
++porkkana


porkkana sopii sekä Zeyn että Niacinin pahiskaveriksi. Jos Jita on edelleen lynkkautumisvaarassa, siirrän ääneni luultavasti Niacinille.

Violetin pyytämä lista: porkkana, Niacin, Zey, Tetra-Violet, Jita, Meiz, Jeku
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 04.08.2017 16:31:41

Oon koko viikonlopun töissä, en oo varma kykenenkö vastailemaan hirveästi enkä kilometriposteja rupea lainailemaan. Mutta oikein pikaisesti:

viewtopic.php?f=9&t=439&start=390#p7983

Meiz, nimenomaan. Vaikka kuinka yrittäisinkin miettiä, miten sä linkittyisit Hukkaan, en näe touhussa minkään näköistä järkeä pahispelaajalle. Niaciniin liittyen, mun mielestäni kysymys on yleisesti ottaen siitä, miten Niacin reagoi häntä hieman enemmän kyseenalaistaessa. Viimeisin viesti oli mun mielestäni kuitenkin hyvinkin tuulesta temmattu:mulla on nolla syytä ruveta pohjustamaan hänen epäilyään ensimmäisenä päivänä: sävy oli ihan puhtaasti siinä vaiheessa mulla se, että halusin puhtaasti käyttää eri sanoja välttääkseni itseni toistelua. Reaktiot sopisi musta aika hyvin siihen että hän stressaisi pahiksena: etenkin kun ainoastaan mä olen tällä hetkellä ainoa joka häntä oikeasti epäilee.

Mun listani hyvismäisimmästä alkaen on Jeku, Meiz, Ares, Zey, Violet, porkkana, Niacin.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 16:45:24

Minua alkoi mietityttämään teoriani porkkanasta ja Niacinista. Tuohon listaukseeni lisäten, porkkana myös väläytteli teoriaa minusta ja Jitachista. Pelkään pahoin, että porkkana vaihtaa äänensä minulta Jitachille, joten sen vuoksi kirjoitan tämän. Yritän siis eliminoida sen mahdollisuuden.

--porkkana
++Niacin


Ääni saattaa hyvinkin muuttua, mutta pyrin siihen, ettei Jitaa massalynkata.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 16:54:18

--Meiz (Tässä oli aiemmin ääni porkkanalle.)

En usko, että Meiziä ryhtyy kukaan kanssani äänestämään, joten siirrän ääneni seuraavalle listallani, eli porkkanalle. porkkanassa pahismaisinta on tällä hetkellä se, että jos minun pitäisi tällä hetkellä määritellä pahiskolmikko, olisi porkkana suurimmassa osassa niistä. Näen hänet potentiaalisena pahiskaverina oikeastaan lähes kaikille, paitsi Arekselle. porkkana sopii pahiskaveriksi niin Meizille, kuin Niacinillekin, jotka ovat listauksessani kaikki kolmen pahismaisimman joukossa. Niacinin tapa pitää porkkanaa hyvismäisenä sen perusteella, että Ares on heistä kahdesta pahismaisempi, vaikuttaa tavalta antaa luottoa pahiskaverille samalla, kun maalaa uutta kohdetta itselleen.

//

Näemmä Ares vaihtoi äänestyskohdettaan. Ennemmin Niacin kuin tämän hetken kohde Jitachi, joten

++Niacin
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 17:02:09

Violet: Lynkkaisin ennemminkin porkkanan kuin Niacinin.

--Niacin
++porkkana
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 17:03:05

No se käy minulle.

--Niacin
++porkkana
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Niacin » 04.08.2017 17:53:34

Ares: mielipiteeni sinusta on elänyt pelin mukaan. Aina kun olen alkanut uskoa hyvismäisyyteesi, oletkin sanonut/tehnyt jotain mikä on pistänyt uudestaan mietityttämään. Se, että nyt näit vaivaa tehdä yhteenvedon kaikista äänestyksistä, antaa taas vaihteeksi enemmän hyvisvibaa. Pahis ei luultavasti haluaisi omaa äänestyskäyttäytymistään kovin tarkasti tutkittavan. Itseänikin ärsyttää epäselvyys sinusta, koska en saa sijoitettua sinua riittävän selkeästi kumpaankaan kategoriaan, vaan sijaintisi hyvis/pahisakselillani aaltoilee eri päivinä jopa enemmän kuin olen ääneen sanonut.

Porkkanan kanssa olen itsekin huomannut olevani samoilla aaltopituuksilla epäilyjen suhteen ja asiaa aiemmin kommentoinutkin, mutta pitäisin melko hoopona pahistaktiikkana lähteä sillä tavoin matkimaan pahiskaverin peliä. Ja en tiedä miten sait sen käsityksen että epäilisin Zeytä eniten? Kerroin lähinnä, että en Meizin pohdintoja kelailtuani pidä pahisZeytä enää niin mahdottomana ajatuksena. Kuitenkin Violetillakin on hyviä pointteja siinä, miksi Zey ei sopisi pahiskaavaan. Kun sanoin, etten pidä Zeytä äänen arvoisena, tarkoitin sillä, etten tällä hetkellä pidä häntä riittävän epäilyttävänä äänestääkseni. Epäilen myös hieman, ettei Zeylle ole varapelaajaa tulossa, koska vasta käynnistyi Undertale, joka vie monen ajan. Siksikään en näe järkevänä äänen "haaskaamista" Zeyhyn, joka mahdollisesti putoaa ensi yönä joka tapauksessa.

//Kerkesin tässä kirjoitellessani näköjään jo saada ja menettää ääniä ja monta viestiäkin ilmestyi, joten taidanpa katkaista tähän, että saan joskus postattua. Pikainen äänestyslinjani tämän hetken fiiliksillä: Jitachi - Violet/Ares/Zey - porkkana - Meiz - Jeku.

//P.S. Minua on koko pelin ajan häirinnyt muiden virheellinen taivutus ”Areksen”, hauskaa että teit siitä huomion. :D
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 18:08:08

Violet kirjoitti:En usko, että Meiziä ryhtyy kukaan kanssani äänestämään, joten siirrän ääneni seuraavalle listallani, eli porkkanalle. porkkanassa pahismaisinta on tällä hetkellä se, että jos minun pitäisi tällä hetkellä määritellä pahiskolmikko, olisi porkkana suurimmassa osassa niistä. Näen hänet potentiaalisena pahiskaverina oikeastaan lähes kaikille, paitsi Arekselle. porkkana sopii pahiskaveriksi niin Meizille, kuin Niacinillekin, jotka ovat listauksessani kaikki kolmen pahismaisimman joukossa. Niacinin tapa pitää porkkanaa hyvismäisenä sen perusteella, että Ares on heistä kahdesta pahismaisempi, vaikuttaa tavalta antaa luottoa pahiskaverille samalla, kun maalaa uutta kohdetta itselleen.

Tällaisia tilanteita varten kaipaisin ne emojit kylään, ei vaan löydy sopivaa merkkiä näyttämään reaktiota. Ei minkäänlaista analysointia porkkanan viesteistä, Hukan epäilyistä porkkanaa kohtaan, porkkanan reaktioista näihin epäilyihin tai ylipäätänsä... mistään. porkkana on epäilyttävin koska sopii pahiskaveriksi kaikille paitsi Arekselle, enough said :D

--Jitachi
++Violet
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 18:16:22

Olen pahoillani, jos kyvyttömyyteni analysoida kolmen pelipäivän viestejä muuton keskellä johtaen samalla toista peliä yhden pelipäivän aikana ei ole antanut minulle aikaa tehdä syväluotaavaa analyysiä jokaisesta pelaajasta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 18:17:18

Meiz, kertoisitko vielä, miksi porkkana ei ole mielestäsi pahis? Olet tainnut painottaa sitä, että Hukka listasi hänet pahismaisiin. Selventäisitkö vielä, ketä epäilet eniten ja miksi?

// Violet
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 18:19:39

Hukka listasi porkkanan pahismaisiin, mutta piti viimeisimmässä listassa kolmea muuta henkilöä pahismaisempana. En näe syytä, miksei kyseessä voisi olla vain pesäeronotto.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 18:27:12

Violet kirjoitti:Olen pahoillani, jos kyvyttömyyteni analysoida kolmen pelipäivän viestejä muuton keskellä johtaen samalla toista peliä yhden pelipäivän aikana ei ole antanut minulle aikaa tehdä syväluotaavaa analyysiä jokaisesta pelaajasta.

Minulle riittää että käyt läpi porkkanan ja Hukan viestit ja heidän välisen vuorovaikutuksen :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 18:48:10

Ares kirjoitti:Meiz, kertoisitko vielä, miksi porkkana ei ole mielestäsi pahis? Olet tainnut painottaa sitä, että Hukka listasi hänet pahismaisiin. Selventäisitkö vielä, ketä epäilet eniten ja miksi?

Violet epäilyttää nyt eniten johtuen hänen syytöksistä minua kohtaan, joissa koin että peliäni väritettiin pahismaiseksi turhan rankalla kädellä. En kokenut että vastaukseni juurikaan muuttivat hänen näkemystään, oikeastaan sama fiilis kuin Hukan kanssa. Minulla ei ole tällä hetkellä pienintäkään käsitystä miksi Violetille porkkana on ykkösehdokas pahikseksi minun lisäkseni. Nykyiset perustelut äänelle ovat tasolla porkkana on epäilyttävä koska hän on epäilyttävä, ja hän sopii suurimman osan kanssa pahispariksi. Seuraavaksi epäilyttävimpänä pidän Jitachia sekä Zeytä, perusteet aiemmissa viesteissäni. Tuskin olen tänään äänestämässä ketään yli näiden kolmen.

porkkanan viesteistä taasen olen saanut vilpitöntä kuvaa koko pelin ajan. Mielestäni Hukka käsitteli hänet samaan tyyliin kuin itsenikin, tehden pelistä pahismaisempaa kuin se todellisuudessa oli (viesti viewtopic.php?f=9&t=439&sk=a&start=120#p7502). Erityisesti kohta jossa porkkana olisi pahiksena hyödyntänyt miinan poissaoloa (mielestäni todella huono syytös jota korjasinkin heti Hukalle), samoin "tarttuminen" Zey+Cameron keskusteluun sekä tarttuminen Mursumusin epäilemiseen esitettiin hyvin negatiivisessa valossa.

Violet on nyt heittänyt lokaa sekä minun että porkkanan suuntaan sen takia, että Hukka päätyi äänestämään sinua. Täten Hukka olisi taktikoinut minun tai porkkana epäilyn pahiskaverin etäännyttämiseen. En pidä itse tätä ajatusta uskottavana, pikemminkin uskon että Hukka olisi lukenut huolella pahiskaverinsa viestit eikä olisi laittanut epäilyä pahiskaverille noin huolimattoman vääristävän tyylisesti. Tässäkään Hukan epäilyt eivät muokkautuneet vastausten jälkeen, esimerkiksi Hukan listauksessa porkkana kuvattiin edelleen epäilyttäväksi (äänestyskäyttäytyminen, pahismaiset ajankohdat, tämän päivän hiljentyminen).Käsitin että pahismaisilla ajankohdilla viitataan nimenomaan tuohon miinan äänestämiseen sen jälkeen kun miina oli epäillyt pääseekö osallistumaan päivän loppuun. Koen todella oudoksi etteikö Hukka olisi tässä vaiheessa muokannut mielidettä pahiskaveristaan selventävän vastauksen jälkeen.

Pidän porkkanan reaktioita Hukan viesteihin aidon hämmentyneinä, varmasti osittain myös sen takia että koin hyvin samanlaista hämmennystä itsekin. Esim. viestit viewtopic.php?f=9&t=439&sk=a&start=330#p7512
"Lopusta tulee sama fiilis kuin Meizillä, että minut sekoitetaan nyt johonkin muuhun, kun en mielestäni ole tarttunut Zey Cameron-juttuun muuten kuin kommentoimalla listauksessani heidän kohdallaan, että tällainen jupakka oli? Toiselta päivältä minusta todellakin jäi mieleen vain, että ammuin hieman yli puolustusteni kanssa ja epäilin Mursumusta? :D"
Sekä viewtopic.php?f=9&t=439&sk=a&start=330#p7614
"Haluaisitko selittää mikä äänestyskäyttäytymisessäni on epäilyttävää, ja mitkä ovat nämä pahismaiset ajankohdat (ja mille)?"

porkkana myös kyseenalaisti Hukan epäilyä sinua kohtaan (kun et epäillyt porkkanaa hänen äänestettyä sinua ekana päivänä), mistä sain hyvisvibaa.

Oma mielipiteeni on se ettei Hukan porkkana - epäilyt ja siitä seurannut dialogi vaikuta juurikaan pahiskavereiden väliseltä keskustelulta. Lisäksi koen todella oudoksi että harva pystyy juurikaan sanomaan mikä porkkanan pelissään on ollut epäilyttävää, mutta tästä huolimatta esim. Violet ja Jitachi ovat valmiita äänestämään hänet ulos. Oman näkökulmasi äänelle ymmärrän siitä johtuen että porkkana on epäillyt sinua pitkin pelin, vaikken itse tätä näekään häneltä pahismaisena toimintana.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 19:02:38

Jostain syystä luotan Meiziin tässä pelissä aivan liikaa.. :D Mitä mieltä olet Niacinista? Ymmärsinkö oikein, että uskot pahiskaksikon löytyvän kolmikosta Violet, Zey ja Jitachi? Ketkä heistä passaisivat mielestäsi parhaiten yhteen?
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 19:04:04

Noh, tehdään se sitten. Aloitetaan ihan alusta, eli Monnin ja porkkana vuorovaikutuksesta, joka oli aika yksipuolista. Verrataanpa porkkanan listausta Monnin ja samankaltaisen Jamsterin suhteen.

Monnista en osaa muodostaa kuvaa, kovin hiljainen ja äänesti Jamsterin kanssa samaa kohdetta lähes identtisillä viesteillä. Monni epäilyttää juuri siksi, että tämän viesti tuli toisena, mutta Jamsteri on näistä kahdesta silti epäilyttävämpi ylireagointinsa vuoksi.

Monni kirjoitti:
mutta viestien yhteneväisyys hämmentää minuakin! En siis sano puollustellakseni Jamsteria vaan mietin hänen kirjoitustaan. Jamsteri käy kehumassa pahiksen roolia ja antamassa äänensä. Haisee.

Sinun äänesi tuli Jamsterin jälkeen, joten miten sanomasi olisi ollut Jamsterin puolustelua?
Monni on jättäytynyt hieman taka-alalle, ymmärrän että peliteknisyydet eivät jaksa kiinnostaa mutta pelissa on tapahtunut nyt paljon muutakin eli rohkeasti vain mukaan! Kiinnostaa tietää mitä mieltä olet eri pelaajista.


Jamsteri
Jamsteri kirjoitti:
Sitten ihan mututuntumalla annan ääneni Zeylle, koska hänellä tuntui olevan epäilyttävän paljon vääntöä kaikesta.

++Zey

Tämä Monnin kanssa lähes identtinen äänestysviesti epäilyttää, joskin Jamsterin viesti tuli ennen eli ei epäilytä ihan yhtä paljoa kuin Monnin. Molemmilla tuntuu olevan myös pelko äänestyspakosta/kuva että on tosiaan äänestettävä joka päivä/on jopa epäilyttävää jos ei äänestä? En tiedä vaikuttaako se, miten tästä pelistä on aikanaan kerrottu, vai onko tässä takana tosiaan pahiskeskustelu jossa mainittu, että kannattaa äänestää ja jos ei äänestä tulee äänestyspakko. En tiedä, hämmentävän samanlaista keskustelua molemmilta ainakin alkuun. Sittemmin Jamsteri ylireagoi saamaansa huomioon, mutta siihen on Zeyn, Violetin ja Anblickin puolesta reagoitu. Samaa mieltä Violetin kanssa, että liian vähän pahistennappausta tähän asti, ja liikaa oman putoamisen pohdintaa!

Jamsteri kirjoitti:
Toisaalta silloin oma taktiikkani (olin siis pahisten puolella) oli vedota osaamattomuuteen ja pelin uutuuteen ja pihalla oloon.

Kuten olet tähänkin asti tehnyt. :D Epäilyttää.

Tähän kohtaan myös välihuomio ihan yleisesti ottaen, että on kovin tylsää jos pahis voittaa tällä tavalla osallistumatta kunnolla. :( Tai on epäreilua, jos pahikset saavat helpon voiton olemalla hiljaisia/pelaamalla varovaisesti, kun hyvikset tekevät hurjasti töitä löytääkseen pahikset joukostaan.


Hyvin samanlaisista pelaajista Jamsteri saa huomattavasti enemmän epäilyjä niskaansa, myös syistä, joista syyttää molempia pelaajia. Monnilta toivotaan enemmän viestejä, kun taas jamsteri suorastaan jo epäilyttää. Mursumus nostettiin myöhemmin epäilyttäväksi henkilöksi, ja Monni jäi porkkanalla taka-alalle. Voisi olla, että pahis Porkkana joutui muiden paineesta esittämään epäilyjä Monnia kohtaan, mutta aktiivsesti nosti muita henkilöitä äänestettäväksi hänen edelle, ja jarrutelleen Monnin lynkkausta (haluaisin häneltä ensin materiaalia -> toive siitä, että odotetaan). Tämä on oikeastaan juuri sellainen lähestymistapa, mitä aikaisemmassa viestissäni kuvailin pahikselle suotuisaksi.

Monni taasen ei sanonut sanastakaan porkkanasta. Helppo ratkaisu pahisparin suhteen, enkä tätä ihmettelisi Monnilta.

porkkanan kommentit Hukasta olivat aika pieniä, vaikka Hukka tätä epäilikin. porkkana ei näyttänyt epäilevän Hukkaa erityisen vahvasti, verrattuna Jekuun jota äänesti, ja Mursua, jota omien sanojensa mukaan olisi äänestänyt, jos Jeku ei olisi epäilyttänyt noin paljoa. Vaihto Hukalle tapahtui vasta viime minuuteilla, kun Jeku paljastui hyvikseksi, ja porkkanan oli käytännössä pakko siirtää ääni pois häneltä. porkkana olisi voinut kääntää kelkkaansa Anblickin suuntaan Hukan sijaan, mutta Hukka oli äänijohdossa ennen Jekun huonosti perusteltua ääntä, joka käänsi katseet hänen suuntaan. Hukka oli joka tapauksessa jo erittäin huonossa asemassa, joten pahis porkkanan oli järkevämpää antaa äänensä jo Hukalle sen sijaan, että vaarantaa oman aemansa äänestämällä Anblickkiä.

Vielä olisi analysoitavissa Hukan viestit porkkanasta. porkkanalta kyllä löytyi aika vähän sanottavaa Hukasta, yhdessä viestissä kumosi hänen epäilyjään ja listauksessaan epäili pienesti, minkä jälkeen oli valmis äänestämään kahta muuta henkilöä hänen edellään.

/ Meiz väliin. Se, että Hukka kohteli sinua samalla tavalla ei ole mielestäni peruste porkkanan hyvismäisyydelle. Eikö pahiksen kannattaisi kohdella kanssapahista samalla tavalla kuin hyviksiä, jottei häneen kohdistu yhtä paljoa epäilyjä, jos kyseinen pahis sattuu kuolemaan?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 19:08:25

Meiz: Dialogi Hukan ja porkkanan väliltä rajoittui porkkanan suhteen kahteen viestiin. Toinen niistä oli lähinnä Hukan maininta listauksessa. porkkana ei edes vahvasti lähtenyt tämän keskustelun perusteella epäilemään Hukkaa. Mikä tässä dialogissa niin vakuuttaa sinut siitä, ettei kyseessä voi olla pahispari?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 20:16:19

Hukan kommentteja porkkanasta kävin läpi, ei niissä mitään suurta teoriaa vastaan ollut. Hukka luo porkkanalle epäilyjä, muttei missään vaiheessa epäillyt häntä sen vertaa, että olisi mennyt äänestämään, ja aina löytyi henkilöitä, joiden epäilyttävyys otti etusijan. Sikäli kun katsoin oikein tuota Hukan hieman sekavaa lainausviestiä ilman lainaustyökalua, niin aika vähän Hukka puhui suoraan porkkanan kanssa, mutta keskusteli hänestä yllättävän paljon muiden pelaajien kanssa. Ei tämä interaktio pelaajien väliltä ainakaan hyvismäiseltä vaikuta.

Aiotteko tosiaan olla viimeisen tunnin näin hiljaa?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 20:26:06

Violet kirjoitti:Aiotteko tosiaan olla viimeisen tunnin näin hiljaa?

Minuakin huolestuttaa tilanne. Missä porkkana on?

En oikein tiedä, mitä tehdä, koska kaikki epäillyttävät. Meizin puolustelut porkkanan puolesta ovat kyllä hyvät. Violet epäillyttää, mutta myös Niacin ja Zey. En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä..

Tulkaas viestittelemään.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 20:35:54

Täällä ollaan vielä, juuri saunoneena ja muksut tyytyväisenä ipadin ääressä ;D

Violet kirjoitti:Noh, tehdään se sitten. Aloitetaan ihan alusta, eli Monnin ja porkkana vuorovaikutuksesta, joka oli aika yksipuolista. Verrataanpa porkkanan listausta Monnin ja samankaltaisen Jamsterin suhteen.

Hyvin samanlaisista pelaajista Jamsteri saa huomattavasti enemmän epäilyjä niskaansa, myös syistä, joista syyttää molempia pelaajia. Monnilta toivotaan enemmän viestejä, kun taas jamsteri suorastaan jo epäilyttää. Mursumus nostettiin myöhemmin epäilyttäväksi henkilöksi, ja Monni jäi porkkanalla taka-alalle. Voisi olla, että pahis Porkkana joutui muiden paineesta esittämään epäilyjä Monnia kohtaan, mutta aktiivsesti nosti muita henkilöitä äänestettäväksi hänen edelle, ja jarrutelleen Monnin lynkkausta (haluaisin häneltä ensin materiaalia -> toive siitä, että odotetaan). Tämä on oikeastaan juuri sellainen lähestymistapa, mitä aikaisemmassa viestissäni kuvailin pahikselle suotuisaksi.

Väittäisin että Jamsterin käytöstä katsoessa tämä on luonteva reaktio myös hyvikselle. Muistelisin suuren osan pitäneen Jamsterin käytöstä epäilyttävämpänä Monniin verraten. En muista Monnista yksinään esitettyjä epäilyjä kuin sinun toimestasi ("pikemminkin rauhallisuus viittaa pahikseen"). Monni hiljentyi loppupeliksi, joten onko se niin outoa hyviksellekään että vaihtoehdoiksi nousee muita ehdokkaita yli hänen tuossa tilanteessa? Minusta ei.
Violet kirjoitti:Monni taasen ei sanonut sanastakaan porkkanasta. Helppo ratkaisu pahisparin suhteen, enkä tätä ihmettelisi Monnilta.

Vaan kuinka monesta pelaajasta Monni ylipäätänsä puhui?

Ymmärrän näkökulman että tämä käytös voisi viitata pahispari porkkanaan. Samaan aikaan voin todeta että Monnin käytös voi viitata myös pahispari keneen tahansa.

Violet kirjoitti:porkkanan kommentit Hukasta olivat aika pieniä, vaikka Hukka tätä epäilikin. porkkana ei näyttänyt epäilevän Hukkaa erityisen vahvasti, verrattuna Jekuun jota äänesti, ja Mursua, jota omien sanojensa mukaan olisi äänestänyt, jos Jeku ei olisi epäilyttänyt noin paljoa. Vaihto Hukalle tapahtui vasta viime minuuteilla, kun Jeku paljastui hyvikseksi, ja porkkanan oli käytännössä pakko siirtää ääni pois häneltä. porkkana olisi voinut kääntää kelkkaansa Anblickin suuntaan Hukan sijaan, mutta Hukka oli äänijohdossa ennen Jekun huonosti perusteltua ääntä, joka käänsi katseet hänen suuntaan. Hukka oli joka tapauksessa jo erittäin huonossa asemassa, joten pahis porkkanan oli järkevämpää antaa äänensä jo Hukalle sen sijaan, että vaarantaa oman aemansa äänestämällä Anblickkiä.

Vielä olisi analysoitavissa Hukan viestit porkkanasta. porkkanalta kyllä löytyi aika vähän sanottavaa Hukasta, yhdessä viestissä kumosi hänen epäilyjään ja listauksessaan epäili pienesti, minkä jälkeen oli valmis äänestämään kahta muuta henkilöä hänen edellään.

/ Meiz väliin. Se, että Hukka kohteli sinua samalla tavalla ei ole mielestäni peruste porkkanan hyvismäisyydelle. Eikö pahiksen kannattaisi kohdella kanssapahista samalla tavalla kuin hyviksiä, jottei häneen kohdistu yhtä paljoa epäilyjä, jos kyseinen pahis sattuu kuolemaan?

Violet kirjoitti:Meiz: Dialogi Hukan ja porkkanan väliltä rajoittui porkkanan suhteen kahteen viestiin. Toinen niistä oli lähinnä Hukan maininta listauksessa. porkkana ei edes vahvasti lähtenyt tämän keskustelun perusteella epäilemään Hukkaa. Mikä tässä dialogissa niin vakuuttaa sinut siitä, ettei kyseessä voi olla pahispari?

Pelkkiä ääniä tarkastellessa porkkana on epäilyttävä, sen myönnän. Samaan tapaan kuin omakin pelini varmasti on. Itse keskityn myös viestien sävyyn ja pysyn kannassani että porkkanan hämmennys Hukan epämääräisiin syytöksiin on todella aidon oloista. Pointtiisi tuosta pahiskaverin kohtelusta, en oikein jaksa uskoa siihen että Hukka olisi tietoisesti kehitellyt taktiikakseen noin epämääräisten syytösten teon. Siinä hän ampuisi (ja ampuikin) vain itseään jalkaan. Sen sijaan uskon edelleen siihen että pahiskaveria epäillessä faktat olisivat olleet paremmin kunnossa, ja syyt päivittyneet luontevammin pahiskaverin vastauksista (suurimpana tuo jämähtäminen porkkanan miina - ääneen korjausten jälkeenkin, josta jo puhuinkin).


Ares kirjoitti:Mitä mieltä olet Niacinista?

Sorry, tämä tulee vähän pikakelauksella, mutta pidän häntä varauksella hyviksenä, riippuen aika paljon Jitachin roolista. Itse viestit ovat minusta vilpittömän sävyisiä, samoin mielipiteet ovat minusta mukautuneet luontevan oloisesti pelin aikana. Suhtautui aika pehmeästi Hukkaa kohtaan vaikka epäilyä esittikin aina välissä. Tästä huolimatta näen lopun epäröinnin Hukkaa kohtaan enemmän vainoharhaisen hyviksen toiminnalta. Pidin hänen reaktioitaan Jitachin syytöksiin hyvinä, ei ainakaan minulle antanut sitä mielikuvaa mitä Jitachi hänestä on esittänyt.

Ares kirjoitti:Ymmärsinkö oikein, että uskot pahiskaksikon löytyvän kolmikosta Violet, Zey ja Jitachi? Ketkä heistä passaisivat mielestäsi parhaiten yhteen?

Sanoisin että Jita ja Violet ovat molemmat käytöksellään epäilyttäviä, mutten ensisijaisesti näkisi heitä samassa tiimissä. Zey sopii mielestäni molempien kanssa yhteen. En mene nyt vannomaan että pahiskaksikko on tässä joukossa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 20:38:57

porkkanaa ei kuulu, joten yritetään Niacinia ja mahdollisesti muita herätellä.

--porkkana
++Niacin
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 20:49:07

En tykkää kyllä yhtään tästä tilanteestani.. :D En tykkää ratkaista yksin tällaista tilannetta, mutta näemmä on pakko tai muuten itse tipun. Koska en osaa päättää porkkanan, Niacinin ja Zeyn väliltä, äänestän sitä, joka minua alkoi ensimmäisenä epäillyttämään.

--Niacin
++Zey
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 04.08.2017 20:49:52

Naureskelin juuri samaa että näköjään pääset ratkaisemaan äänestyksen tätä menoa :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 20:50:22

Niin, en tykkää yhtään tilanteestani. :D
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.08.2017 20:54:18

Itse kyllä äänestäisin ennemmin Niacinin tai porkkanan kun Zeyn. Sopii mielestäni sen verran huonosti Hukan kaveriksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 20:56:28

Mutta Hukkahan piti Zeytä hyvismäisenä? Tällä hetkellä en ole ollenkaan varma tästä. En osaa päättää.. Vähän epäillyttävää, että äsken foorumilla oli 10 käyttäjää, nyt määrä väheni. Taitanee käydä tämä lopputulos pahiksille?
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Ares » 04.08.2017 20:58:03

Voisin ottaa riskin ja äänestää Niacinin ulos, ja toivoa, että myös Zey tiputtautuu, jolloin saisin varmistuksen kumpaankin epäilyyni... :D
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron