Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Zey » 15.07.2017 21:47:32

Anblick, jos kerran Violetin epäilyksesi perustuu yksinomaa teoriaan, jossa mä ja Violet ollaan pahiskavereita, niin miksi et äänestä mua? Mut saa kuitenkin paljon helpommin lynkattua kuin Violetin, kun mulla on ääniä pohjalla.

Halima kirjoitti: Mä en nyt tajua kenestä mä muka olen vibatellut.

Mä laitan quotet vibatuksistasi jos vain kerkeän ennen päivän päättymistä. Jos en ja ollaan molemmat huomenna hengissä, niin laitan sitten huomenna. En kuitenkaan nyt tuhlaa aikaani siihen, jos uusia viestejä tulee tosiaan näin nopsaa tahtia, kun en kyseisestä asiasta edes sua epäile.

Halima kirjoitti:
porkkana nyt ei epäilytä, mutta joo ei välttämättä kuuluisi tuolle top5-listalle minkä laitoin. Neutraali, en silti haluaisi tänään äänestää.

Miksi porkkana ansaitsee neutraalina erityismaininnan, että et haluaisi häntä äänestää? Mikä erottaa hänet muista neutraaleista?

Jamsterista ja Monnista silmään pisti se, että kumpikin ilmestyi yhtäkkiä puskista äänestämään mua ja kumpikin käytti mua äänestäessään hyvin samanlaisia perusteluja:
Jamsteri kirjoitti:
Sitten ihan mututuntumalla annan ääneni Zeylle, koska hänellä tuntui olevan epäilyttävän paljon vääntöä kaikesta.

++Zey


Monni kirjoitti:
Minulta ei tälle iltaa irtoa arvioita tarkemmin kaikista pelaajista ja väistyn nukkumaan täältä. Haluan kuitenkin antaa ääneni ja mututuntumalla menee ++Zey, alusta asti tuntui niin tiukkaan vääntävän että haiskahtaa.


Kumpikin antaa mututuntumalla ja koska mulla on paljon/tiukkaa vääntöä. Voisko olla pahiskeskusteluissa keskusteltu asiasta, milloin tuli samanlaiset äänestysperusteet?

//Violet, Halima ja Violet väliin. Lähetän taas ja luen sitten. :D
//Taas Halima estää mua lähettämästä viestiä. x)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Mursumus » 15.07.2017 21:49:08

Pitäisi varmaan yrittää jotenkin järkeillä ketä äänestää. Harmillisesti aina kun epäilyksiä alkaa muodostumaan jotakin pelaajaa kohtaan, keksin syitä selittämään kyseisen pelaajan tekoja ja siten en juuri etene.

Arekseen on kohdistettu aika paljon epäilyjä johtuen hänen pakkomielteestä pudottaa hiljaiset ja hänen äänestään tetradynamialle, vaikka tämä ei ole päässyt vielä puolustamaan itseään. Voin kuitenkin ymmärtää hänen asemansa: Ares oli jo edellisessä pelissä alun alkaen hyvin aktiivinen ja harmitteli joidenkin pelaajien hiljaisuutta. Sen lisäksi Ares otti tässä pelissä jiikareen esimerkiksi siitä, miten hiljaisuus voi häiritä peliä: saattaa olla että Ares pitää samankaltaisen tilanteen toistumista niin suurena uhkana, että haluaa jo alusta alkaen estää tämän. Herättelyäänestä ja siitä johtuvista epäilyistä tulee hieman mieleen Nego viime pelistä, joka myös äänesti aikaisin heppoisin perustein ja joutui siitä silmatikuksi. Kaiken kaikkiaan näillä alkupeliä tiedoilla en uskalla sanoa Areksesta mitään.

Pitää kyllä vielä mainita että vaikka voin ymmärtää tämän asenteen en ole vakuuttunut sen mielekkyydestä: kuten jo jitachi sanoi tetra voi vielä aktivoitua tai hänelle voi tulla aktiivinen varapelaaja. Sen lisäksi vielä on vaikea määritellä, ketkä ovat hiljaisia (esimerkiksi joillakin voi olla analyyttisempi tapa pelata joka perustuu äänestyskäyttäytymisen ja valmistettujen hyvisten/pahisten analysointiin) ja hiljaisten tappaminen ei ole kauhean tervettä kyläkulttuuria. Tietenkin Tetran ääntä ei todennäköisesti oltu tarkoitettu pysyväksi ja näin alussa voi olla vaikea keksiä muita syitä äänestää, mutta ainakaan yleistä käytäntöä tästä en halua.

Halimassa epäilytti ihan Violetin tavoin se, että alkoi pitämään minua lievästi hyvismäisenä aika äkkinäisesti. Saattaisi hyvinkin olla yritys saada minut äänestämään jotakuta muuta. Kuitenkin vähän pelottaa nyt kun Violet antoi äänen Halimalle: massaus ei ainakaan viime pelissä koskaan toiminut. Pitäisikö tässä uskoa, että nousu lievästi hyvismäisiin johtui ihan vain Haliman minun viestistä saamista viboista ja että Haliman pelin samankaltaisuus on tarpeeksi suuri todiste hyvismäisyydestä?

Vertaan muuten näissä viesteissä aika paljon tätä peliä edelliseen peliin. Olen tietoinen, että tämä ei ole kauhean järkevää, koska:

1. Yksi peli ei ole hyvä pohja minkä perusteella ohjata päätöksentekoa ja

2. Pahikset tietenkin yrittää pelata mahdollisimman samalla tavalla hyviksinä

Yritän siis äänestysten ja yötappojen jälkeen perustaa mielipiteeni hyvin pitkälti vain tämän pelin tapahtumiin, kun on enemmän materiaalia.

Jekussa vähän ihmetyttää se, ettei mielipiteitä paljoon perustella. Saatetaan vaikka todeta, että "Mä en näkis Cameronin viestejä pahismaisina", mutta ei kerrota yhtään miksi. Tämä on omasta mielestäni epäilyttävää puuhaa, koska se on helppo tapa pahikselle välttää suuremmat ristiriidat. Toisaalta ei Jeku hirvittävän eri tavalla pelannut viime pelissä. Lähettäisin varmaan kuitenkin ääneni jekulle, jos hän ei vaikuttaisi niin epätodennäköiseltä lynkattavalta tänään.

Koska nyt kuitenkin näyttää siltä, että valinta pitää tehdä Haliman ja Zeyn väliltä. Ehkä sen täytyy kuitenkin olla ++Halima. Zeyn pari viimeistä viestiä olivat mielestäni melko hyvismäisiä, ja itse en näe mitään pahismaista Cameron-Zey väännössä. Haliman teoille kuitenkin löydän selkeitä pahismotiiveja, toisin kuin Zeylle.

Aika törkeän moni ehti väliin, ja luin niitä kommentteja samalla kuin kirjoitin tätä. Mutsumuksella lopussa oli siis enemmän tietoa kuin Mursumuksella lopussa. Toivottavasti se ei sekoittanut täysin viestin logiikkaa.
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 15.07.2017 21:49:49

Jaa vielä Mursumuskin, pakko kai se on sitten tulla esiin. Olen työmatkalainen. Ja nyt turha sellainen koska kuolen ensi yönä.

Tiputettaisko kuitenkin mieluummin joku muu kuin Zey?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Mursumus » 15.07.2017 21:50:05

Pitäisi varmaan yrittää jotenkin järkeillä ketä äänestää. Harmillisesti aina kun epäilyksiä alkaa muodostumaan jotakin pelaajaa kohtaan, keksin syitä selittämään kyseisen pelaajan tekoja ja siten en juuri etene.

Arekseen on kohdistettu aika paljon epäilyjä johtuen hänen pakkomielteestä pudottaa hiljaiset ja hänen äänestään tetradynamialle, vaikka tämä ei ole päässyt vielä puolustamaan itseään. Voin kuitenkin ymmärtää hänen asemansa: Ares oli jo edellisessä pelissä alun alkaen hyvin aktiivinen ja harmitteli joidenkin pelaajien hiljaisuutta. Sen lisäksi Ares otti tässä pelissä jiikareen esimerkiksi siitä, miten hiljaisuus voi häiritä peliä: saattaa olla että Ares pitää samankaltaisen tilanteen toistumista niin suurena uhkana, että haluaa jo alusta alkaen estää tämän. Herättelyäänestä ja siitä johtuvista epäilyistä tulee hieman mieleen Nego viime pelistä, joka myös äänesti aikaisin heppoisin perustein ja joutui siitä silmatikuksi. Kaiken kaikkiaan näillä alkupeliä tiedoilla en uskalla sanoa Areksesta mitään.

Pitää kyllä vielä mainita että vaikka voin ymmärtää tämän asenteen en ole vakuuttunut sen mielekkyydestä: kuten jo jitachi sanoi tetra voi vielä aktivoitua tai hänelle voi tulla aktiivinen varapelaaja. Sen lisäksi vielä on vaikea määritellä, ketkä ovat hiljaisia (esimerkiksi joillakin voi olla analyyttisempi tapa pelata joka perustuu äänestyskäyttäytymisen ja valmistettujen hyvisten/pahisten analysointiin) ja hiljaisten tappaminen ei ole kauhean tervettä kyläkulttuuria. Tietenkin Tetran ääntä ei todennäköisesti oltu tarkoitettu pysyväksi ja näin alussa voi olla vaikea keksiä muita syitä äänestää, mutta ainakaan yleistä käytäntöä tästä en halua.

Halimassa epäilytti ihan Violetin tavoin se, että alkoi pitämään minua lievästi hyvismäisenä aika äkkinäisesti. Saattaisi hyvinkin olla yritys saada minut äänestämään jotakuta muuta. Kuitenkin vähän pelottaa nyt kun Violet antoi äänen Halimalle: massaus ei ainakaan viime pelissä koskaan toiminut. Pitäisikö tässä uskoa, että nousu lievästi hyvismäisiin johtui ihan vain Haliman minun viestistä saamista viboista ja että Haliman pelin samankaltaisuus on tarpeeksi suuri todiste hyvismäisyydestä?

Vertaan muuten näissä viesteissä aika paljon tätä peliä edelliseen peliin. Olen tietoinen, että tämä ei ole kauhean järkevää, koska:

1. Yksi peli ei ole hyvä pohja minkä perusteella ohjata päätöksentekoa ja

2. Pahikset tietenkin yrittää pelata mahdollisimman samalla tavalla hyviksinä

Yritän siis äänestysten ja yötappojen jälkeen perustaa mielipiteeni hyvin pitkälti vain tämän pelin tapahtumiin, kun on enemmän materiaalia.

Jekussa vähän ihmetyttää se, ettei mielipiteitä paljoon perustella. Saatetaan vaikka todeta, että "Mä en näkis Cameronin viestejä pahismaisina", mutta ei kerrota yhtään miksi. Tämä on omasta mielestäni epäilyttävää puuhaa, koska se on helppo tapa pahikselle välttää suuremmat ristiriidat. Toisaalta ei Jeku hirvittävän eri tavalla pelannut viime pelissä. Lähettäisin varmaan kuitenkin ääneni jekulle, jos hän ei vaikuttaisi niin epätodennäköiseltä lynkattavalta tänään.

Koska nyt kuitenkin näyttää siltä, että valinta pitää tehdä Haliman ja Zeyn väliltä. Ehkä sen täytyy kuitenkin olla ++Halima. Zeyn pari viimeistä viestiä olivat mielestäni melko hyvismäisiä, ja itse en näe mitään pahismaista Cameron-Zey väännössä. Haliman teoille kuitenkin löydän selkeitä pahismotiiveja, toisin kuin Zeylle.

Aika törkeän moni ehti väliin, ja luin niitä kommentteja samalla kuin kirjoitin tätä. Mutsumuksella lopussa oli siis enemmän tietoa kuin Mursumuksella lopussa. Toivottavasti se ei sekoittanut täysin viestin logiikkaa.
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Cameron » 15.07.2017 21:50:38

--Halima Oon melko ulkona pelistä joten annan mieluummin sellasten ratkasta jotka on perillä pelistä. En oo enää ite putoamassa ja viimesten viestien perusteella en usko Halimaa pahikseksi.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 15.07.2017 21:50:44

Ja vähänkö tympäisee. Kerrankin saan kivan roolin ja ajattelin, että ainakin elän kolmanteen päivään kun mua ei voida toisena yönä tappaa, niin sitten tää. Jeepä jee.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Violet » 15.07.2017 21:51:19

--Halima

++miina
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Mursumus » 15.07.2017 21:53:46

--Halima

++miina

En halua Zeyn kuolevan
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Violet » 15.07.2017 21:55:00

Aika ikävää, kun toi Haliman viidennen sivun vika viesti olis jo itsessään riittänyt äänenpoistoon kohdallani, kun vihjaus oli jo aika ilmeinen. Luulin tosin ennustajaksi. Tän takia vihaan sitä, kun kaikki kasautuu viimeisille minuuteille.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Niacin » 15.07.2017 21:55:12

Halloo! Pikaterveiset anoppilan mökiltä, tässä savusaunan ja makkaranpaiston välissä koitan pikasesti kirjottaa jotain ennenku päivä loppuu.

Ensinnäkään en oo pystyny läheskään kaikkia viestejä lukemaan, niitä tulee lisää nopeempaa ku ehin lukee vanhoja ja tämä foorumi on kännykällä selatessa toodella hankala. On siis voinut mennä kokonaisia sivuja ohi ja super vaikeaa ilman avatareja pysyä perässä kuka kirjotti mitäkin.
Palaan huomenna sivistyksen pariin ja pystyn paremmin paneutuun tähän peliin, nyt tuntuu vähän nololta mihinkään tarttua kun on voinu mennä epäilyttävyyksien hyvät perustelut ihan ohi silmien.

Mutta tartumpa kuitenkin, että minustaki saisi muut vähän enemmän irti!

En osaa tuota lainausominaisuutta hyödyntää, mutta esimerkiksi Aresin (vai Areksen?) kommentti "Nimittäin mieluummin lynkkaisin hiljaisen hyviksen, kuin epäillyttävän hyviksen." kuulostaa vähän hassulta.
Tässä vaiheessa peliä kun ei oikeastaan voi hirveästi olla käsitystä onko pelaaja hyvis vai pahis, niin ajattelisin itse äänestysehdokkakta hiljaisena PELAAJANA tai epäilyttävänä PELAAJANA. Siksi tästä tulee äkkiseltään vähän fiilis, kuin pahis puhuisi hyvisten lynkkaamisesta. En nyt tosin tiiä onko tätäkin asiaa jo puitu ja selvitelty järkesti, mutta jäi minuun ainaki itämään epäilyksen siemen. Oli muutakin mikä aiheutti epäilyjä, mutten nyt kerkeä koko historiaa käymään puhelimella läpi.

Miina myös vähän arvelluttaa, koska tuntuu vähän kuin vetoavan muiden tunteisiin esim kisuavatarilla, sanomalla että epäilykset käy live-omatunnon päälle ja lisäksi äänestä "loukkaantumalla" vaikka ei ole todellakaan ainoa ääniä saanut. Toisaalta voi myös olla että Miina kirjoittaa vain avoimesti ja rehellisesti omista murheistaan, mihin osaan vähän samaistuakin. Mutta kiikun kaakun!

Monnia komppaan superpaljon siinä että alun loputtomat jappasut erikoishahmoista hankaloitti peliin osallistumista ja vei siitä mieltä. Mutta muuttuu koko ajan mielenkiintosemmaksi! Kunhan tästä koneen ääreen pääsen niin voin uskaltaa enemmän osallistuakin.

All in all haluaisin antaa äänen tänään Aresille, mutten osaa boldata tekstiä puhelimella enkä varmaan kerkeä enää vaihtaa tablettiin...
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 15.07.2017 21:55:20

Onnea matkaan sitten vaan. Jää listaukset mun osalta tähän peliin tekemättä. Yhyy, nyt sitten ne kunnon marttyrisoinnit kun oishan pahikset tyhmiä jos ei mua ens yönä tappais. :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Ares » 15.07.2017 21:55:42

Nyt tuli niin paljon asiaa Zeyltä ja myös Anblickilta, etten mitenkään kerkeä enää 10 minuutissa vastata. Tähän koko Tetra-ääneen. Oletin sitä antaessa, että hän varmaan ilmestyisi, muttei näemmä ilmestynytkään. Kuten joku saattoi jo huomata, olen aika periaatteellinen. Jos ajattelen, että näin teen, niin sitten teen myös niin. Nyt päivän lopussa ajattelin, että viimeistään nyt on aika vaihtaa ääni, koska en saavuttaisi Tetra-äänellä mitään.

porkkana äänesti minua, jonka takia sijoitin hänet tuohon ryhmään näin lyhykäisyydessään. Niacinin yksi lause herätti enemmän hyvisvibaa, mutta olisin voinut harkita häntä kuitenkin (khdesta viestistä hankala päätellä). Monni ja Jamsteri olivat täysin neutraaleja silloin, kun he olivat lähettäneet vain yhden viestin. Mitä tulee muihin viboihin: aikalailla tunnepohjalta vetäisty. Voin yrittää tarkentaa niitä, mutta aikalailla vain fiiliksiä. Camiin vielä, uskon, että pahis ei olisi lähtenyt vetämään sellaista showta numeroiden kanssa.

Tosi nopeasti kirjotettu viesti..!

//Zeyn klo 22.47 lähettämästä viestistä ->>>
//Joku taas väliin
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Zey » 15.07.2017 21:56:10

Jaa, Halima on työmatkalainen. Se siitä sitten.

Mitä mieltä te muut ootte Jamsterista ja Monnista?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Anblick » 15.07.2017 21:56:46

Oon pihalla äänestystilanteesta, muttamutta. Jos mun teoriani on väärä, harhalynkkaisin ennemmin Violetin, koska teoriani lähti hänestä liikkeelle, mutta tässä tilanteessa

--Violet
++Zey
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Niacin » 15.07.2017 21:57:29

++Ares

Oho, osasin sittenki!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 15.07.2017 21:57:40

Zey: Jamsterilta tuli epäilyttävä viesti, kuten pitemmässä viestissäni näytin. Monnista ei mielipidettä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Violet » 15.07.2017 21:57:54

Molempien äänet tuli yllättäen ja samantapaisilla perusteilla ja samalle henkilölle. En tiedä vielä mitä mieltä tästä pitäisi olla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Ares » 15.07.2017 21:58:19

--Halima
Oon ihan pihalla kaikesta....! :DD
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.07.2017 21:58:33

Viestiä pukkaa aika tahdilla nyt. Mun mielestä meillä on parempiakin vaihtoehtoja kuin Miina, mutta näköjään hän sitten tippuu tänään. Katsotaan hänen rooli ja tämä ehkä selkeyttää sitten monen peliä jatkoon. --Halima
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Ares » 15.07.2017 21:59:23

En olisi lynkannut miinaa, mutten oikeastaan sitten ketään muutakaan.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Zey » 15.07.2017 21:59:50

--Cameron

En tiedä mitä tekisin, kun äänestystilanne on tosi sekava. Mut ei sillä toisaalta ole mitään väliä mitä teen, kun mulla on kuitenkin sen verran paljon ääniä. :D

Mut joo, oon nyt ainakin jotain pointteja sanonut tänään. Toivottavasti pääsen varalle, niin palaan pidemmin asiaan.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Violet » 15.07.2017 22:00:34

Olen kyllä sitä mieltä, että Haliman olisi pitänyt törkeästi lynkata Zey ja tulla huomenna esiin työmatkalaisena. Anblickin kanssa olisi ehkä onnistunut vielä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.07.2017 22:04:02

Päivä on päättynyt.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.07.2017 22:17:35

1. ilta

4 miina (Jitachi, Halima, Violet, Mursumus)
4 Zey (Jeku, Jamsteri, Monni, Anblick)
2 Ares (porkkana, Niacin)
1 Jeku (miina)

Miina putoaa ensiksi saaduilla äänillä.


Kissoille iski hätä, kun ne huomasivat naapurin mummon arvostetun kissavanhuksen, Viiru-Miisu-Mirri Kermasilakka III:n, kadonneen kuin kissa viljapeltoon. Koirat olivat varmasti tämän takana! Ja jotenkin ne olivat varmaan soluttautuneet kissoiksi! Tai siis, miten muutenkaan tämä menisi?

Sähistyään toisille päivän ajan kissat tulivat siihen tulokseen, että Francesca oli todella epäilyttävä tuijottavine katseineen. Niinpä kissat työnsivät sen lempilelut, ja kaiken varalta Francescan omistajan maljakonkin, alas hyllyltä ennen kuin käänsivät sille mielenosoituksellisesti selkänsä. Ei sitten!

Kuolleet
1. päivä: miina - kertakäyttöinen ennustaja

Äänestyspakot:
-

Poissaolot
Ronen 15.-16.7.
Jitachi 21.-23.7.

Yö alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 16.7. kello 21. Lähettäkää yönimet minulle!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 16.07.2017 20:02:18

2. aamu

Yöllä Rolle käski Baddingia telkeämään perunakellariin kissan, joka ulisi koko yön surkeasti Francescan perään. Unohtikohan se mennä johonkin?

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen

Äänestyspakot:
Ares, Cameron, Meiz, Ronen, Tetradynamia, Zey

Poissaolot
Ronen 15.-16.7.
Jitachi 19.-23.7.

Päivä alkaa nyt ja päättyy torstaina 20.7. kello 22.
Viimeksi muokannut Jinmuru päivämäärä 18.07.2017 17:11:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 16.07.2017 20:03:54

Jah. Että näin.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.07.2017 20:27:05

Hyvin sanottu Jeku, persiillehän se meni. Hyvin kyllä manattu nämä kylän pelit... Sorry Halima epäilystä ja oispa sulla ollut paremmin aikaa osallistua pelin loppuhetkiin.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Anblick » 16.07.2017 20:29:00

No johan oli tiivistahtinen päätös ekalle päivälle!

Violet kirjoitti:Anblick: Se syy miksen antanut ääntä kellekään vedettyäni sen Tetralta oli se, että tietokone kaatui, enkä ollut analysoinut puoliakaan pelaajista. Kännykällä kävin sitten ottamassa tuon Tetran äänen pois, sillä kohdallani oli lievästi epäselvää, miten iltapäivä pelin kanssa sujuu. Tetraa ei ollut tarkoitus lynkata missään vaiheessa.

Joo, niin ymmärsinkin, ettei tarkoituksesi ollut lynkata Tetraa oikeasti. Minusta se näyttää silti näppärältä verukkeelta vetää ääni pois Zeyltä, jolloin hän ei ollut enää pää pölkyllä.

Pakko myöntää heti päivän alkuun, että yön aikana varmuuteni Violetin ja Zeyn pahistoveruudesta alkoi vähän karista, mutta se voi liittyä siihen, että olen kova jahkailemaan ihan kaikkea :D Jamsterin ja Monnin äänet Zeylle sekoittavat musta eniten tässä pakkaa, koska kuten eilen topicissakin todettiin, äänet olivat aika samankaltaiset ja tulivat kohtalaisen pienellä viiveellä -- asioita yhdessä pohtinut pahiskaksikko? Toisaalta, jos nämä kaksi ovat pahiksia, eikö kolmas pahis olisi neuvonut, että mutuäänet samantyylisin perustein voivat olla aika riskaabelit? Toki on mahdollista, että kolmaskin pahis on enemmän tai vähemmän aloittelija tai ettei kolmikko muuten vain tullut ajatelleeksi, että tällainen äänestyskäyttäytyminen voi pistää muilla silmään.

Mulla kyllä tökkäisee silmään myös se, että muutaman minuutin viiveellä Violet ja Mursumus tulevat ottamaan äänensä pois Halimalta ja antavat ne miinalle. Tämä olisi kyllä kahdelta pahikselta jo varmasti liiankin läpinäkyvää ja sikäli epäuskottavaa toimintaa, jollei kyseessä nimenomaan ole yritys saada sitä näyttämään täysin epäuskottavalta. Violetin ääni miinalle on sikäli outo, että aiemmin samana irl-päivänä hän piti miinaa neutraalina (viewtopic.php?f=9&t=439&start=120#p7135). Mursumukselta en bongannut mitään aiempaa kommenttia miinasta. Kiinnostaisi teidän perustelut äänille :)
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 16.07.2017 21:22:37

Vaikka peli ei alkanut hyvin, voisi asiat olla huonomminkin. Championshipseihin verrattuna meillä on vielä vapaamuurarit ja ensimmäinen pelipäivä pelattuna, eli siihen verrattuna tilanne ei ole järisyttävän huono.

Anblick: Halima paljasti olevansa työmatkalainen. Eikö sinustakin luonnollinen reaktio ole vetää ääni pois ja kasata niitä toiselle pelaajalle? Miina valikoitui enemmänkin Haliman toiveesta, ja koska Zeyn saamat yllättävät äänet Jamsterilta ja Monnilta sotkivat kuviota - halukkuus äänestää Zeytä laski. Aiemmin samana irl päivänä lähetin myös seuraavan viestin kyseisen listauksen jälkeen: viewtopic.php?f=9&t=439&start=120#p7144

Zey: Haluaisitko selittää viimeistä viestiäsi? Luulit ilmeisesti olevasi putoamassa?

Mikä minua itseäni nyt epäilyttää, niin Mursumusin käyttäytyminen. Äänestystilanne ennen viimeisen tunnin kaaosta oli sellainen, että pahis voisi vain kasuaalisesti tulla äänestyksen loppumetreillä sisään, ja mahdollisesti valikoida putoavan henkilön. Mursumus oli myös loppujen lopuksi se, joka valitsi Miinan ja Zeyn väliltä antamalla vimeisen äänen, ja painotti, ettei halua nähdä Zeyn kuolevan. Näkisin tässä potentiaalisen parin, tosin Mursumusin antama kehotus Anblickille Zeyn äänestämisestä ei oikein sovi, tosin silloin Haliman wagon oli jo täydessä vauhdissa. Veikkaisin myös, että joku Miinaan aikaisemmin tarttuneista olisi pahis, sillä siihen oli aika helppo mennä epäilemään.

Jamsterin ja Monnin samankaltaisuus kyllä hämää, molemmat viimeisillä hetkillä, samalla perusteella ja samaa henkilöä. Jekusta en myöskään saa selvää, mutta hänkin perusteli ääntään samalla tavalla.

Jeku kirjoitti:Anblick, itseä ehkä häiritsi eniten juurkin tuo Zeyn sisukas vääntö: itse olisin ainakin varmaan ollut lopulta ihan pyörällä päästäni jos olisin ollut väännön osapuolena :D


Jamsteri kirjoitti:Sitten ihan mututuntumalla annan ääneni Zeylle, koska hänellä tuntui olevan epäilyttävän paljon vääntöä kaikesta.


Monni kirjoitti:Minulta ei tälle iltaa irtoa arvioita tarkemmin kaikista pelaajista ja väistyn nukkumaan täältä. Haluan kuitenkin antaa ääneni ja mututuntumalla menee ++Zey, alusta asti tuntui niin tiukkaan vääntävän että haiskahtaa.


Tässä on varmaankin pahischatin uusi trendisana. Vähintäänkin osoittaa, että Monni ja Jamsteri ovat enemmän sisällä pelissä, kuin viestimäärästä voisi olettaa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 16.07.2017 21:24:32

Hitsi, Jekun viestistä jäi yksi vääntö vielä boldaamatta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa

cron