"Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 07.07.2017 09:32:23

justy kirjoitti:
Jeku kirjoitti:Ja sanoista tekoihin.
Koska jiikare on epäilyttänyt mua jo pitkään hiljaisuudellaan, toki ymmärrän jos ei ehdi osallistua, ja haluan myös selvittää hänen roolinsa josko se auttaisi mitään pahisjahdissa, joten
++jiikare


Osaatko kertoa miksi äänestit eilen Aresta etkä Jiikaretta?


Eilinen Ares-ääneni tuli siitä, että Areksesn rooli tuntui puhuttaneen ainakin joitakuita, ja hän epäilytti enemmän kuin jiikare, niin päätin äänestää häntä.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja justy » 07.07.2017 09:51:07

Jeku kirjoitti:
justy kirjoitti:
Jeku kirjoitti:Ja sanoista tekoihin.
Koska jiikare on epäilyttänyt mua jo pitkään hiljaisuudellaan, toki ymmärrän jos ei ehdi osallistua, ja haluan myös selvittää hänen roolinsa josko se auttaisi mitään pahisjahdissa, joten
++jiikare


Osaatko kertoa miksi äänestit eilen Aresta etkä Jiikaretta?


Eilinen Ares-ääneni tuli siitä, että Areksesn rooli tuntui puhuttaneen ainakin joitakuita, ja hän epäilytti enemmän kuin jiikare, niin päätin äänestää häntä.


Mikä Areksesta teki eilen jiikaretta epäilyttävämmän? Olit kuitenkin sitä edellisenä päivänä vielä äänestänyt jiikaretta, koska muiden perusteet hänen äänestämiseensä olivat olleet hyviä? Osaisitko nyt yhtään kuvailla mitä nämä epäilyt olivat, ja tosiaan mitä Ares eilen teki muuttuakseen epäilyttävämmäksi?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja einari » 07.07.2017 10:22:14

justy kirjoitti:
einari kirjoitti:Hyvisvibaa Vampirelle, mutta kuitenkin huomio, että jos jiikare paljastuu pahikseksi, Vampire voi olla pahis. Eli kovin turvallista pahiskaverin epäilyä hyviksen kautta. Myöhemmin jiikare kuitenkin epäili ja äänesti myös Vampirea.

Eikös kaikki epäilyt pahispareista ole tässä vaiheessa pahiskille turvallisia, kun on vain kaksi pahista jäjellä? Epäilit mitä paria tahansa, se on joka tapauksessa väärin koska olet itse se toinen pahis. Enkä mielestäni ole sanonut että Vampire on minusta epäilyttävä vain jos jiikare on pahis.

Pahiskaverin epäily hyviksen kautta on aina juu turvallista. Lähinnä huomioin, että epäilit Vampirea tuossa kohtaa vain jiikaren kautta, eli kovin turvallisesti - tarvitaan jiikaren paljastuminen pahikseksi, ennen kuin Vam alkaa epäilyttää. Mutta joo, selvästi Vam epäilyttää sua muutenkin, jos päädyit äänestämään häntä.

justy kirjoitti:
einari kirjoitti:Pahiksille hyvä taktiikka eilen olisi ollut pedata ääntään samalle henkilölle tätä päivää varten, mutta kuitenkin niin, ettei se ole liian selkeää. Aattelinkin lähteä pohtimaan eilistä päivää siltä kannalta, mutta tuntuu, että justy, Jeku ja Vampire petasivat kaikki mahdollista jiikare-ääntä. :D Justy oli valmis äänestämään myös Vampirea eilen ja päätyikin äänestämään tätä, mutta vaihtoi lopulta äänensä. Jekua justy ei sen sijaan ole ollut valmis äänestämään. Eli justylta olisi tänään eilisen perusteella "luonnollista" äänestää mua, Vampirea tai jiikaretta. Vampire sen sijaan epäili eilen lähinnä jiikaretta, eikä valottanut oikein muita epäilyjään, eli periaatteessa Vampire voisi eilisen perusteella lähteä mihin suuntaan tahansa, mutta hänelle luonnollisin ääni menisi jiikarelle. Tänäänkin totesi vielä, että vaikuttaa siltä, että eilen oli jonkinsorttinen jiikaren pelastamisoperaatio meneillään. Jeku nyt ei oikeastaan puhunut kuin jiikaresta, joten hänellekin luonnollisin äänestyskohde olisi varmaan tämä, mutta toisaalta Jekukin voisi lähteä moneen eri suuntaan, koska ei eilen avannut epäilyjään kovinkaan avoimesti.

Tuo mitä sanot yllä on ihan totta, mutta en ole varma miten ajattelit sitä hyödyntää. Otetaan esimerkiksi jiikare ja hänen äänestystään eilen pedanneet kolme pelaajaa. Jos jiikare on pahis, vain yksi noista kolmesta on pahis, eli ajatus ei kauheasti auta hänen kaverinsa löytämisessä - ellei oleta että kaveri puolustaisi jiikaretta henkeen ja vereen. Jos jiikare taas on hyvis, niin pahikset saattaisivat suunnitella hänen äänestystään yhdessä. Mutta toisaalta koska meitä on vain viisi, niin sinun näkökulmastasi nuo kolme jiikareen äänestystä pedanneet ovat varmaan muutenkin ne, joista suunnittelit tänään valitsevasi äänestettävän kohteen, kun olet pitänyt jiikaretta pitkään hyviksenä.

Siis toivoin, että tuosta pohdinnasta olisi löytynyt jotain hyödynnettävää, mutta siitä ei tosiaan löytynyt, vaikka koitinkin käännellä. Eli kaikki mua epäilyttävät petasivat jiikare-ääntä ja vähän jotain muuta, enkä saanut tuosta tulkittua pahiskavereita. Jos jiikare on pahis, niin tämän pahiskaverin olisi ollut parempikin epäillä tätä, koska (melkein) kaikki muutkin epäilivät, joten ei auta siihenkään suuntaan.

Tähän mennessä ääniä ovat saaneet Vampire (justylta) ja jiikare (Jekulta). Olin itse kallistumassa Vampiren suuntaan, koska tämä epäilyttää ja on ollut hiljainen. Myös justy epäilyttää, mutta justy on ollut aktiivinen, mikä voi vääristää epäilyjäni (aktiivinen -> enemmän epäilyttävää materiaalia). Justy on kuitenkin äänestänyt Vamia, joten en tiedä onko järkevää äänestää myöskään samaa kohdetta mua epäilyttävän pelaajan kanssa. Jeku voisi olla justyn pahiskaveri, mutta mikäli Jeku on pahis, hänen olisi kannattanut äänestää Vampirea - paitsi jos hän on Vampiren pahiskaveri. Ellei pahiksilla sitten ole taktiikka eriyttää ääniään, jotta ne eivät vaikuttaisi epäilyttäviltä. Toisaalta siihen ei välttämättä ole tarvetta, koska esim. jiikare ei ole käynyt pelissä sanomassa mitään, joten voi olla, että hän jättää kokonaan äänestämättä.

Meen nyt riskillä, mutta
++Vampire

En pääse tänään illalla todennäköisesti osallistumaan, koska olen taas iltavuorossa. Annan siis mieluummin ääneni kohteelle, jolla on jo ääni alla, mikä vähentää pahisten massausmahdollisuutta (ellen sitten äänestä pahiksen kanssa samaa kohdetta.......). Jiikare ei mua edelleenkään epäilytä. Jeku sopisi äänensä perusteella Vampiren pahiskaveriksi.
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja einari » 07.07.2017 10:32:07

Jeku kirjoitti:Koska jiikare on epäilyttänyt mua jo pitkään hiljaisuudellaan, toki ymmärrän jos ei ehdi osallistua, ja haluan myös selvittää hänen roolinsa josko se auttaisi mitään pahisjahdissa

Tänään on pakko saada kiinni pahis, tai pahikset voittavat, joten tällainen "no haluan vain selvittää hänen roolinsa josko se auttaisi" alkaa olla vähän myöhäistä. Mikäli jiikare lynkataan ja paljastuu hyvikseksi, siitä ei ole meille enää mitään hyötyä.
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 07.07.2017 10:35:51

En usko, että jiikare on pahis tuollaisella pelaamisella. Hän ei edes vaivaudu puolustautumaan.

Tuo oon sikäli totta, että luulisi pahis-jiikaren edes yrittäneen puolustaa itseään, mutta jiikare ei ole pukahtanutkaan. Moinen saa mun kulmat kurtistumaan, ja jos jiikare yhtäkkiä pelmahtaisikin puhumaan, pitäisin sitä yrityksenä pelastaa itsensä.

Mitä Arekseen vielä nopeasti tulee, en yleensä vakuutu pelityylistä, jolla Ares pelasi.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.07.2017 10:37:29

Justy, millä tavalla einarille antamani hyvisluotto on väkinäistä? Olen kuitenkin ollut pitkälti koko pelin ajan sitä mieltä, että einari on hyvis - myös ekana päivänä edellisessä inkarnaatiossani. Äänestämisiin on hankala puolustautua, koska joka päivä oon äänestänyt pelaajaa, joka mua epäilyttää.

Sen sijaan sie oot justy alkanut epäilyttää mua vähän enemmän. Kovasti tunnut olevan fiksoitunut siihen, et haluat mut pois pelistä ja eilinen äänisähli oli pitkälti sun ääntenvaihtoa. Mun mielestä se, miten innokkaasti lähdet mun perään on lähtemistä helpon kohteen perään. Ja voin tässä vaiheessa myös sanoa, että puolet mun hiljaisuudesta on ihan sitä, et motivaatio on ollut hukassa ja oon ollut poissa koneen ulottuvista. Puolet kuitenkin on ollut sitä, että oon tietoisesti tehnyt itsestäni helpon kohteen, koska oon halunnut nähdä tarttuuko kukaan siihen, että tietoisesti pelaan näin ja tarttuuko joku ns. helppoon kohteeseen. Näköjään tarttuu.

++justy

Justy on tällä hetkellä mun yks pahisvaihtoehto ja justy on mun mielestä päässyt muutenkin ihan liian helpolla näin pitkälle peliä. BlckterJeku on toinen, joka on päässyt aivan liian helpolla ja siten myös potentiaalinen pahis.

// Jeku ja einari kiilasivat väliin.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja justy » 07.07.2017 10:46:22

Vampire, miten peliä hyödytti että teit itsestäsi helpon kohteen? Tänään kolme viidestä pelaajasta on ollut passiivisuudessaan helppoja kohteita. Musta tuntuu että yrität nyt väkisin kerätä hyvispisteitä hiljaisuudestasi keksimällä sille yleviä motivaatioita. Mutta todellisuudessa aktiivinen osallistuminen olisi hyödyttänyt kylää paljon enemmän kuin helppona kohteena poseeraus.

Einari-hyvistelysi ovat erilaisia kuin Maez-hyvistelysi. Meizin toteat lyhyesti hyvismäiselsi, einarista kirjoitat pitkän rimpsun jossa kyseenalaistat paljon hyvisvibojasi. Mutta sitten seuraava päivänä Meiz on muuttunut mahdolliseksi pahikseksi mutta einari ei. Tosin täytyy sanoa etten tiedä miksi pahis tuolla tavalla korostaisi kaveriaan jättämällä tämän mahdollisten pahisteb ulkopuolelle yksinään. Mutta ainakin se kertoo että ajattelussasi on jotain ihmeteltävää, etkä ole vieläkään selittänyt miten Meiz muuttui mahdolliseksi pahikseksi mutta einari ei.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.07.2017 10:57:14

Ilmeisesti näköjään oon tippumassa pelistä ja koska tiedän, että en tule tänään enää pääsemään koneen ääreen vaan vasta huomenna, niin kai sitä vois sanoa, että kiitos pelistä. Meni kyl taas niin penkin alle oma peli, mut opinpahan taas, et kesällä ei pidä pelata yhtään. Ihme, kun ei kerrasta opi. Joten anteeksi siitä, että olin niin antiaktiivinen... Jos mä jollain ihmeen kaupalla en tipu nyt, niin ens viikon pitäis olla sellanen, et oon enemmän koneella ja ehtisin jopa pelata, mut sinne asti selviäminen näyttää epätpdennäköiseltä, koska a) todennäkösesti tipun tänään itse ja b) pitäis lynkata pahis, mikä vaikuttaa haastavalta, koska tyypit on käyttäneet niin monta päivää siihen, et epäilevät mua. En tiedä, ei tässä oo kauheesti motivaatiota puolustautuakaan :D

Ja voin vaan kuvitella, kuinka tyypit loikkaa kattoon ja miettivät "Vam on salee pahis, kun se tolleen marttyrisoi!".

//justy kiili.

Ei varmaan mitenkään. Lähinnä koitin katsoa, et tarttuuko muhun kukaan, jos ehdoin tahdoin pistän itseni tyrkylle, koska pahikset tuskin jättää helppoa kohdetta välist näin hiljasessa pelissä. En siis tiedä oliko kovinkan hyödylline ansa, mut tulipahan kokeiltua. Vähän ehkä tuli mietittyä, et jos itse hyvistä jossain pelissä pelatessani nään pelaajan, joka on vähän liiankin helppo tai muuten ihan liian epäilyttävä, niin mietin kyllä kahdesti, koska todennäköisesti sellainen pahis olis saanut kavereiltaan noottia ja käskyä muuttaa käytöstä. Mä en sanois omia motivaatioitani kovin yleviksi, koska omasta mielestäni oon pelannut kuitenkin suht likasta peliä siinä mielessä, et oon ainakin yrittänyt rakennella ansoja (kusi tosin omaan nilkkaan, et se siitä).

Kyl mä mielelläni yrittäsin vielä kääntää tän pelin hyvisten voittoon, mut valitettavasti tällä hetkellä ei ole kauheasti intoa taistella tuulimyllyjä vastaan. Tunnutte haluavan mut ulos, etenkin sä oot halunnut jo pidempään. Ei mulla ole tällä hetkellä mitään ihmelaastaria, joka sais pelin kääntymään tilanteessa, jossa porukka tuntuu olevan vakuuttunut siitä et oon pahis. Ja voin myös kuvitella, kuinka äkäsiä pelaajat on mun peliin pelin päätyttyä, mut niin oon mäkin pettynyt itseeni.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja justy » 07.07.2017 11:11:55

Olet aiemmin äänestänyt Jiikaretta ja pitänyt tätä pahiksena. Nyt äänestät minua ja sanot että tulet todennäköisesti tippumaan. Mikset laita jiikaretta putoamisasemaan, jos hän on epäilyttävä? Vai etkö epäile enää jiikaretta?

Musta tuntuu että haluat nyt vaan tän pelin loppuvan. En tiedä mitä sen pitäisi kertoa puolestasi.

Tänään on ollut kaksi aktiivista pelaajaa, joista toinen on äänestänyt sinua. En koe että olet ollut niin kauhean ajojahdin kohteena kuin tunnut kokevan olevasi. Toivottavasti löydät vielä motivaatiota jaksaa päivän loppuun asti.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja justy » 07.07.2017 11:33:40

Sori, tuo Einarin ääni meni multa ohi. Nyt ymmärrän paremmin viestisi sävyn. Ei pitäisi pelata puhelimella.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja justy » 07.07.2017 12:13:48

Mä lähden kohta lautapelailemaan, enkä siksi ehdi olla mukana ainakaan aktiivisesti loppupäivässä. Tällä hetkellä peli lähinnä hämmentää. Vampire on mielestäni edelleen hyvä kohde äänelle, vaikka uusimmat viestit kyllä taas viittaavat siihen että viime päivien epäilyttävyydet voivat selittyä pelkällä motivaatiopuutteella. Einari epäilyttää myös edelleen, mutta kukaan muu häntä ei tunnu epäilevän. Jeku js jiikare ovat edelleen kysymysmerkkejä, heistä ehkä mielummin äänestäisin Jekua kuin jiikaretta. Tuntuu että mulla on enemmän syitä äänestää Vampirea kuin Jekua, mutta johtuuko se vain siitä että Jeku on vähemmän aktiivinen?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja jiikare » 07.07.2017 19:43:51

Heip. En ole irl kiinnitysten takia päässyt pelailemaan yhtään. Eilen ketkesin tämän päivän viestit lukemaan läpi. Edelleenkin olen einaria ja justyä pitänyt läpi pelin hyvismäisenä. Mutta voipi hyvin olla mahdollista että toinen olisi tosi hyvin pelannut pahis.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja jiikare » 07.07.2017 20:00:17

++vampire
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Violet » 07.07.2017 20:01:11

Ja päivä onpi päättynyt!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli (7. päivä 2.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Violet » 07.07.2017 20:16:28

8. Ilta

Vampire 3 (Justy, einari, jiikare)
jiikare 1 (Jeku)
Justy 1 (Vampire)

Kaiken kaikkiaan, tilanne oli aivan hirveä.

Kauniista kylästä oli jäljellä enää vain viisi jäsentä. Muiden käpylehmien kuihtuessa olivat heidän omansa vain kasvaneet entistä kauniimmiksi. Sinusta tuntuu nyt siltä, että sinua tarkkaillaan kaikkialta, jokaisesta varjosta. Tilanne oli kestämätön, joten yhdessä neljän muun kanssa lähditte kaupnginhalliin viemään asian käräjille. Yrititte ottaa yhteyttä kylän lakimieheen, mutta hänhän kuoli tässä pari päivää sitten. Muistaessaan tämän soititte hautausurakoitsijalle, kunnes muistitte hänen kuolleen konfliktin alussa. Soititte siivouspalvelulle, sillä kukaan ei ollut tyhjentänyt roskiksia aikoihin, mutta kukaan ei vastannut. Hänkin kuoli kolme, neljä yötä sitten.

Sangen hämmentävää, totesit. Kuulitte puhelimien soivan läheisestä talosta. Menitte kaikki tutkimaan taloa, joka oli Vampiren asunto.

"En minä ketään tappanut, koristelin vain käpylehmäni näillä löytämilläni puhelimilla", hän totesi hätääntyneesti. Pian hän ei enää toteaisi mitään kellekään.

Matkasitte yhdessä tyytyväisenä pubiin. Tarjoilijaa ei ollut, mutta Jeku, baarimikko, oli vielä hengissä. Hän kaatoi kaikille juomat. Nyt oli kuulemma aihetta juhlaan. Kaikki huolet pystyi jättämään syrjään. Uskaltaisitko nyt sanoa sen...

"einari, Jeku, olette molemmat hyviä ystäviä, mutta käpylehmänne eivät koskaan yltäneet meidän muiden tasolle"

einari hymyilee sinulle oikein herttaisesti. "Rakas, kauneus on mielestäni aina ollut katsojan silmissä. Jokaiselle äidille se oma lapsi on aina kaikkein kaunein. En kuitenkaan kykene ymmärtämään, kuinka et retiisein ja kuplamuovein koristeltuni käpylehmäni kauneutta ole nähnyt, mutta älä huoli. Pian sinulla ei ole enää mahdollisuuttakaan nähdä sitä".

Jeku naurahti oikein heleästi. Mitä tämä tarkoittaa? Eikö uhka olekaan ohi? Katsot vieruskaveriasi, joka on nukahtanut istuimeensa. Juomat! Niissä oli pakosti jotain! Yrität nousta jakkaralta, mutta tipahdat vain maahan, lyöden pääsi pöydän kulmaan. Ainoa selkeä ajatuksesi liittyy käpylehmäsi pelastamiseen. Viimeinen havaintosi ennen sumentumista on, että einari kaivaa jotakin vyöstään. Tämän jälkeen kuuletkin vain naurua.


Kuolleet:

Kuolleet
1. päivä: Nego - tavallinen kyläläinen
1. yö: Vampire - vapaamuurari
2. päivä: Jeku - tavallinen kyläläinen
2. yö: Halima - tavallinen kyläläinen
3. päivä: Zey - pahis
3. yö: mllna - vapaamuurari
4. päivä: Tingle - tavallinen kyläläinen
4. yö: Cameron - tavallinen kyläläinen
5. päivä: Anblick - pahis
5. yö: porkkana - tavallinen kyläläinen
6. päivä: Ariel - tavallinen kyläläinen
6. yö: Mursumus - tavallinen kyläläinen
7. päivä: Ares - tavallinen kyläläinen
7. yö: Meiz - tavallinen kyläläinen
8. Päivä: Vampire - tavallinen hyvis
Justy - tavallinen hyvis
jiikare - tavallinen hyvis

Voittaneesta mafiajoukkueesta henkiin siis jäi:

einari sekä Jeku, onnittelut voittajille!

Kiitokset kaikille pelaajille, oli tosi mukavaa vetää peliä pitkästä aikaa tässä porukassa, jossa oli tuttuja pelaajia, uusia pelaajia sekä niin vanhoja pelaajia, että olivat meikäläiselle uusia tuttavuuksia! Kiitokset myös pelimodelle ja varapj:lle, jotka mahdollistivat pelin toteutumisen.

Oeln tehnyt teille palautuslomakkeen, jossa voitte anonyymisti kommentoida peliä. Löytyy tästä (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link). Ajattelin sunnuntai iltana tehdä näistä palautteista koosteen tälle sivustolle. Nyt on siis mahdollisuus purkaa tuntojansa pelistä täysin anonyymisti.

Kiitokset vielä kerran teille kaikille!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja justy » 07.07.2017 20:23:10

Onnea voittajille!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Meiz » 07.07.2017 20:24:48

Hyvin pelattu mafia, kova tiimi olitte! :] Erityisesti einari, tuskin olisin päätynyt äänestämään sinua, vaikka muutama epäily löytyikin kirjoitettuna pelistäsi :P Päästäänkö lukemaan keskustelujanne?

Harmillisen moni tiputtautuminen pelistä kyllä, toivotaan että seuraavassa pelissä vähemmän tätä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 07.07.2017 20:28:36

Saa varmaan purkaa anonyymin palautteen lisäksi myös tälleen julkisestikin? :P

Ensinnäkin onnea pahiksille, varsinkin einarilta varsin vakuuttava peli!

Sitten kiitokset pelinjohtajalle. Kun luin championshippini aikana tämän pelin tulevista, niin ihan liikutuin, ja oli kivaa seurata ingameja päivästä toiseen. Hyvin vedetty peli!

Kiitokset myös hyviksille! Meillä oli ekoina päivinä hyvä pöhinä päällä ja ajattelin jo että saataisiin ehkä muodostettua sellainen "melko varmojen hyvisten blokki", jolla pelin olisi voinut voittaa, mutta alas, kuolin sitten kriittisesti liian aikaisin, ja siellä mun hyvisblokissa ois muutenkin ollut ainakin yksi pahis! :D

Pelin alku oli tosiaan kivan aktiivinen ja tykkäsin tosi paljon pitkästä aikaa pelata kylässä. Sitten pelin edetessä seurasin kuitenkin haikein mielin, kun peli hiljeni hiljenemistään. Tämä viimeinen päivä oli jo melkoinen antikliimaksi, kun viidestä hengissä olevasta vain kaksi pelaajaa oikeasti pelasi, vaikka oli tosiaan lynch or lose -tilanne päällä. Miten tämän saisi muutettua niin, että viimeisenäkin päivänä (tai varsinkin viimeisenä päivänä!) kiinnostaisi pelata?

Mutta kiitokset siis kuitenkin kaikille pelistä, ensi pelissä sitten uudestaan!

Ps. nyt vaan kaikki ilmoittautumaan Kissan viikset! -peliin. Ilmot on auki vielä kolme päivää! :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 07.07.2017 20:29:40

Niin ja erityiskunniamaininta Meizille! Pelasit tosi hyvän hyvispelin, olit hyvin pahisten jäljillä ja ennen kaikkea toit hyvää mieltä ketjuun. Tykkäsin tosi paljon kun jakelit kehuja pelaajille jo kesken pelin!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Violet » 07.07.2017 20:35:00

Julkinen palaute on varsin suotavaa :D
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja jiikare » 07.07.2017 20:35:41

GG. Pahoittelut viime päivien epäaktiiviauudesta. Olisi ollut mukava osallistua enemmänkin mutta aina jäi viimetippaan...
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 07.07.2017 20:37:29

En minäkään mikään huippuaktiivinen ollut, hmph. Mutta kiitos kakille, hyvin pelattu hyvikset! :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Ares » 07.07.2017 21:03:49

Onnea pahikset! einari pelasi erittäin vakuuttavasti, vasta viime hetkillä epäillykset heräsivät häntä kohtaan! Kuten jo sanottu, Meiz pelasi myös todella hyvin! Ensimmäinen pelini täällä, noh, meni miten meni. Kokeillaan uudestaan, minusta oli hauskaa - varsinkin kun osuin Jekun kohdalla nappiin! :D Mutta vielä kerran onnea Jekulle ja einarille, ja hyvin yritetty hyvikset.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 07.07.2017 21:27:53

Haluan vielä kommentoida A-luokan pelaajia. :D

Ariel - tykkään tosi paljon sun tyylistä. Vaikka olet melko hiljainen, niin jotenkin niin välitön ja suorapuheinen että mitensennytsanois, tykkään! Lisäksi olit mulle kyllä koko pelin aika varma hyvis, mikä on hienosti tehty niin vähillä ja lyhyillä viesteillä mitä sulla oli!

Anblick - hyvää peliä kylä-ensikertalaiselta! Toivottavasti sua nähdään paljon lisää peleissä. :)

Ares - hyvin pääsit peliin mukaan varapelaajana! Ei todellakaan helpoin paikka astua peliin mukaan, mutta mun mielestä suoriuduit siitä kunnialla! (ja jos ite olisin ollut vielä mukana niin en ois sua epäillyt). Kiva kun olet tulossa seuraavaan peliin niin päästään pelaamaan yhtä aikaa. Samaa peliähän me siis periaatteessa ollaan jo pelattu, mutta yhdessä ei! :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Anblick » 07.07.2017 21:52:07

OOOO, mahtavaa!! Meidän pahisten tilanne näytti huomattavasti huonommalta silloin, kun mut ja Zey lynkattiin melkein peräjälkeen (joskin yllätyin kovasti, ettei mua lynkatty välittömästi Zeyn jälkeen), mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :D Oli kyllä oikeasti kiva pelikokemus, kannatti tulla mukaan pienen yllytyksen seurauksena :)

Halima kirjoitti:Anblick - hyvää peliä kylä-ensikertalaiselta! Toivottavasti sua nähdään paljon lisää peleissä. :)

Jee, kiitos! :)

Niin ja sivumennen mun on pakko vielä kommentoida, että mun kuolemani tuli mulle ihan puskista :D Äänestystilannehan muuttui ihan totaalisesti yhden iltapäivän/illan aikana ja huomasin tämän vasta, kun tulin päivän jo päätyttyä topiciin. Vähän nauratti, miten jälkikäteen topicissa puhuttiin, että mut olisi päätetty uhrata ja että olin jo ihan luovuttanut pelin, kun tosiasiassa olin ollut vaan jo ihan rennoin mielin ja autuaan tietämätön koko härdellistä :DD

Mutta niin, kiitos pelistä ja hyvin pelattu itse kunkin osalta! :)
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 07.07.2017 21:54:33

Kissapeliin Anblick?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Meiz » 07.07.2017 22:06:53

Kiitokset kehuista ja samaan syssyyn kompit Areksen pelistä,
olin yllättynyt miten nopeasti ja hyvin pääsit peliin mukaan :) Onneksi kohta pääsee hakemaan revanssia :P
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Meiz » 07.07.2017 22:37:29

Toki isot pisteet myös justylle, hän oli heittämällä selkein hyvis tässä pelissä, vaikkakin tuo lopun Ares ääni jäi vähän kaivelemaan ;]
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Jita » 08.07.2017 04:11:37

Nyt mäkin pääsen laukaisemaan muutaman valitun sanan: välillä olisi tehnyt mieli kommentoida jo ihan kesken peliä mutta kun ei-pelaajat eivät saa postailla ketjuun ^^' Ensinnäkin, mun on huomautettava pienimuotoisesta sääntövirheestä. Jiikaren ääni tuli tasan kello 21, joka tarkoittaa sääntöjen mukaan että se tuli itse asiassa päivän päättymisen jälkeen jolloin se ei ole edes pätevä. Jos peli oikeasti olisi ratkennut siihen niin kyseessä on suuremman luokan hups. Toiseksi, kuten Halima jo totesikin, niin viimeisen päivän lopputunnit olivat oikeastaan todella tylsää katsottavaa, omasta mielestäni suoraan sanoen jopa jotain tragikoomista. Jekun viimeisen päivän 'haluan katsoa jiikaren kortit lylo-tilanteessa' laittoi mut tilanteeseen että mun olisi tehnyt mieli huutaa hyviksenä hänelle että yrittääkö hän vain pelata aikaa koska harhalynkkauksellahan peli päättyy. Einari kuitenkin oli omasta mielestäni viimeiseen asti hyvin viihdyttävää luettavaa ja olisi mennyt myös mun silmissä hyviksestä läpi ellen olisi omistanut roolilistaa :D Yleisesti ottaen mitä olen tämän kyläinkarnaation pelejä lueskellut, niin valitettavan moni peleistä on päättynyt antiaktiivisten pahisten voittoon: pitäisikö asialle tehdä jotain, mun mielestäni se ei ole oikeasti ollenkaan hauskaa; pahisvoitot eivät sinällään haittaa mutta tykkäisin jos niiden eteen tehtäisiin hieman enemmän duunia. Kolmanneksi, pelissä oli kivasti aloittelijoita mukana, en rupea nyt jokaista erikseen listaamaan mutta yhteisesti jokaiselle: kiitos Kylään saapumisesta. Mä haluan pelata teidän kaikkien kanssa jossain vaiheessa kunhan tilaisuus tulee ^^
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Cameron » 08.07.2017 05:38:31

Onnea pahikset! Hyvin pelattu! einari jäi mulle vähän kummittelemaan kun en ehtiny lukea sen viestejä mun kokonaiskoontiin toisena päivänä läpi...oon silti aika ylpeä että listasin 3/4 pahiksista epäilyttäviksi pelin 2. (?) Päivänä ^.^
Itselle jäi einarin loistavan pahispelin lisäksi kyllä mieleen kans nuo justyn ja Meizin vaikuttavat hyvispelaamiset. Hyvä te! :) Ja kiitos toki PJ:lle ja muille kansapelaajille, oli kiva juonitella pitkästä aikaa! :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa

cron