Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Varo, Son Goku!! 1 pv --> 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Livingstone » 29.10.2015 21:42:25

Violet:

Aloitteleva pahis tuskin sähläisi ihan yhtä paljoa kuin aloitteleva tavis/hyvis, varsinkaan jos parina sattuisi olemaan yhtään kokeneempi pelaaja, joka voisi sanella mitä kannattaa sanoa ja koska kannattaa olla hiljaa yms. Tietenkin pahiksen rooli on jännä ja toki sekin jo aiheuttaisi tiettyä sähläystä. Näin jälkeenpäin katsottuna kuitenkin olisi ollut todella outoa, jos Hupin pahispari olisi sallinut kaiken Hupin sekoilun tapahtuneen. Nyt Hupin toilailuja ei kuitenkaan ohjaillut kukaan, (paitsi Tetradynamia kysymyksillään).

Miksi Hupin pudottamisessa oli niin kova kiire? En ymmärrä mitä pahaa siinä olisi ollut jos Hupin olisi annettu jäädä mukaan (edes hetkeksi) pelailemaan. Vähän näytti siltä, kuin Jitachi olisi henkilökohtaisten kaunojen pohjalta halunnut Hupin nopeasti pelistä pois. Ja Zey taas vaikutti äänestävän ihan vain koska sai äänestyspakkonsa seuraavalta päivältä pois. Juuri tuollaiset Hupin tapaiset pelaajat ovat hirvittävän helppoja kohteita pahisten antaa ääniä, kun materiaalia millä perustella äänensä on vaikka ja kuinka paljon. Ja seuraavana päivänä on helppo tulla selittämään kuinka uskoi kaiken hätäilyn johtuvan pahisroolista. (ja ei, en sano, että kaikki Hupi-tyyppiset pelaajat ovat automaattisesti hyviksiä)

Niin ja en antanut kohdetta ketä olisin eilen äänestänyt? Oma ääneni olisi luultavasti mennyt eilisen päivän (ei ihan lopun, koska en silloin enää ollut seuraamassa peliä) perusteella luultavasti Tetradynamialle, joka silloin epäilytti itseäni eniten, niin kuin varmasti hyvin tiedätte, olenhan muutaman viestin kirjoittanut Tetrasta. Viime päivän loppu ja tämän päivän aamu taas nostivat Jitachin ja Zeyn esille.

Zey:

Siis tottakai aloittelija+kokenut voivat olla hyvinkin pahispari, piti kirjoittaa, ettei molemmat ole ainakaan ihan aloittelijota.

Huoh, menipäs tämä nyt Hupi puolusteluksi. Miksi aloittelijat ylipäätään pitää aina ensimmäisinä pudottaa pelistä? Tämä tuntuu olevan jokaisen juonarin sama ongelma. Pelaamaan oppii pelaamalla. Miksi Hupille ei annettu mahdollisuutta oppia pelaamaan, vaan tästä oli heti äkkiä päästävä eroon? Tai ehkä mä olen vain niin kiltti persoona ja omien traumojeni vanki, että sisäinen kukkahattutätini herää henkiin, mitä tulee aloittelijan pudottamiseen heti. Ja kyllä, aloittelijat ovat naurettavan helppo kohde pahiksille, miksi pahis (tai ainakin toinen pahiksista) jättäisi tällaisen oivan tilaisuuden käyttämättä ja välttyisi seuraavan päivän äänestyspakolta (= pitäisi pakosti temmata jostain sellaiset epäilykset toista pelaajaa kohtaan, mihin kukaan ei tarttuisi).

// Ja Zey ja Jitachi väliin.

Jitachi, lue ylhäältä, löydät varmasti vastauksesi. (Ja jos mulla olisi mahdollisuus palata ajassa taaksepäin, en olisi äänestänyt edellisenä päivänä siltikään yhtään ketään, koska olisin edelleen ollut odottamassa tietoa missä kunnossa mun perheenjäsen on kolarin jäljiltä.)
Avatar
Livingstone
Kyläläinen
 
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2015 13:40:53

Re: Re: Varo, Son Goku!! 1 pv --> 26.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 29.10.2015 22:53:38

Livingstone kirjoitti:Miksi aloittelijat ylipäätään pitää aina ensimmäisinä pudottaa pelistä? Tämä tuntuu olevan jokaisen juonarin sama ongelma. Pelaamaan oppii pelaamalla. Miksi Hupille ei annettu mahdollisuutta oppia pelaamaan, vaan tästä oli heti äkkiä päästävä eroon? Tai ehkä mä olen vain niin kiltti persoona ja omien traumojeni vanki, että sisäinen kukkahattutätini herää henkiin, mitä tulee aloittelijan pudottamiseen heti. Ja kyllä, aloittelijat ovat naurettavan helppo kohde pahiksille, miksi pahis (tai ainakin toinen pahiksista) jättäisi tällaisen oivan tilaisuuden käyttämättä ja välttyisi seuraavan päivän äänestyspakolta (= pitäisi pakosti temmata jostain sellaiset epäilykset toista pelaajaa kohtaan, mihin kukaan ei tarttuisi).

Ei aloittelijoita tarvitse pudottaa ensimmäisenä pelistä. Itse kuitenkin koen (ensimmäisessä Kylässä pelaamastani pelistä ensimmäisenä tippuneena, eli on ihan omaa kokemusta myös tästä ;) ), että kaikista reiluinta on oikeasti pelata. Mun mielestä Hupille annettiin hyvinkin paljon sellaisia asioita anteeksi, jotka kokeneen pelaajan suusta kuultuna olisi aiheuttanut suorastaan ääni vyöryn. Se, että Hupi on uusi kylässä, ei tarkoita etteikö hän voisi olla pahis. Kun tulin siihen tulokseen, että Hupi on mielestäni epäilyttävä siitä huolimatta, että monia asioita katsoin sormien läpi päätin äänestää häntä. Mikäli kaikki olisivat olleet neutraaleja/hyvismäisiä ja Hupi neutraali, olisin pitänyt parhaimpana vaihtoehtona silti Hupin pudottamista. Tämä ei liity mitenkään siihen, että Hupi on aloittelija, vaan siihen, että Hupi tuntui herättävän kuitenkin eniten rooliltaan kiinnostusta muissa ja minussa. Näin ollen hänen pitämisensä pelissä olisi vain taannut sen, että oikeat pahikset olisivat jääneet vähemmälle huomiolle, kun se kiinnostus olisi Hupissa, ei muissa. Jos taas olisimme ehdotuksesi mukaan tiputtanut Hupin esimerkiksi vasta tänään, niin omasta näkökannastani olisimme "tuhlanneet" yhden tapon, sillä tänään meillä voisi olla paljon parempia epäilyksiä, mutta Hupi edelleen mietityttäisi jolloin täytyisi taas valita kumpi tiputtaa, milloin loppujen lopuksi olisi hyvin voinut tulla hetki, että kun on pakko saada pahis kiinni, pelissä on vielä Hupi jäljellä, milloin helposti Hupi äänestettäisiin pois. Näin ollen mielestäni kaikista loogisinta kyllä oli Hupin tiputtaminen.

Livingstone kirjoitti:Ja Zey taas vaikutti äänestävän ihan vain koska sai äänestyspakkonsa seuraavalta päivältä pois.

Hupi epäilytti mua, joten miksi ihmeessä olisin jättänyt äänestämättä? Mun mielestä aina kannattaa äänestää, jos vaan jotakin epäilee. Toki, mun ei tänään tarvitse äänestää, mutta pyrin kuitenkin siihen. Mun mielestä vaan pelin ideaan kuuluu se, että puhutaan mahdollisimman aktiivisesti ja äänestellään, ja sellaisena se on myös hauskinta. Mä jätän äänestämättä vain silloin, kun se on joko mahdotonta jonkun poissaolon takia, tai sitten mulla ei ole mitään epäilyksiä. Jos mulle sattuu tulemaan joskus äänestyspakko niin, ettei kukaan epäilytä pätkääkään, niin sitten sanon sen ja äänestän niin, että sen vaikutus peliin on mahdollisimman pieni. En näe tässä mitään ongelmaa, sillä jättäessäni äänestämättä ilman äänestyspakkoa kerron yhtälailla sen saman asian, ettei niitä epäilyksiä ole. Jos joku päättää siitä epäillä (tyyliin tolla ei ole mitään epäilyksiä, ehkäpä on pahis, jolla on siksi vaikeampaa epäileminen), niin ei siihen vaikuta se, että oonko sanonut ettei mulla ole epäilyjä vai olenko äänestänyt mahdollisimman neutraalisti samalla äänestyspakon takia. Jos taas pahiksena äänestän keksien perustelut, niin ei niiden perusteluiden uskottavuuteen vaikuta se, että onko mulla äänestyspakko vai ei. En siis nää mitään syytä miksi välttelisin äänestyspakkoa.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 30.10.2015 18:47:38

Zeyn mukaan, mikäli Hupi olisi pidetty pelissä, olisivat pahikset päässeet helpommalla, kun yleisön huomio olisi edelleen keskittynyt Hupiin. No, näyttää siltä, että Hupi, kuolleenakin, on päivän polttavin puheenaihe.

Livingstone on kanssa jännä. Tuntuu joka päivä (ok, vajaa kaksi päivää on huono otanta) keskittyvän johonkin yksittäiseen pelaajaan (ensin allekirjoittanut, nyt Hupi), jolle uhrataan (ansaitsemattoman) paljon palstatilaa ja jätetään muut vähälle huomiolle. Voisi olla pahis, joka pysyy turvallisissa aiheissa, asettumatta liiaksi puolelle kuin toisellekaan.

Toisaalta vallitsevassa tilanteessa pahis voisi olla ihan hipihiljaa, koska melkein kaikki ovat. Tähän tietysti sitten Jitachin näkemys yleisestä moraalin laskusta (koska Hupi sähläsi). JItachin osa tässä pelissä kiinnostaa tällä hetkellä ehkä eniten. On niin ihmeellistä revohkaa välillä pitänyt ja nyt nissuttaa moraalista. Onhan näitä pahiksia nähty, jotka vetävät vähän tähän tyyliin.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.10.2015 23:47:33

Väliaikalaskenta

Äärettömyyden kirkkaus ja kenties muutamat polttelevat kyyneleet pakottivat Vegetan sulkemaan silmänsä. Hän ei koskaan ollut pitänyt perhettään etusijalla ja nyt hän menetti heidät molemmat, Naisensa jopa oman kätensä kautta. Jos Vegeta olisi pitänyt hänestä parempaa huolta, estänyt häntä tuijottelemasta tuntikausia tyhjyyteen... Tämä huone melkein teki hänetkin hulluksi ensimmäisellä kerralla, ja hän sentään oli ollut normaaleissa olosuhteissa. Nainen oli vain yrittänyt löytää tien ulos. Senhän hän löysi, Vegeta ajatteli katkerasti. Mutta jos Vegeta ei olisi tappanut häntä lempeästi, hän olisi löytänyt tiensä ulos jotenkin muutoin. Vegeta ei halunnut ajatella sitä.

Ja Trunks. Vegeta jätti poikansa samaan tilaan kahden tappajan kanssa voidakseen raivota menetystään yön yli tyhjyydessä. Ensimmäistä kertaa elämässään hän häpesi itsekkyyttään. Hän ei edes kuullut askelia takaansa.

"Vegeta." Gokun ääni kuului epävarmana hänen takanaan. Vegeta huokaisi syvään ja peitti kasvonsa käsillään pyyhkäisten samalla silmiään. Kakarotin ei tarvinnut nähdä hänen kyyneliään.
"Mitä, Kakarot?" Vegeta tokaisi, mutta hänen äänestään puuttui viha, jonka siitä yleensä kuuli. Goku yllättyi hieman.
"Oletko kunnossa?"
Vegeta oli pitkään hiljaa. En kai minä vielä ollut vajonnut niin alas, että keskustelisin tästä Kakarotin kanssa...?

Menkööt.
"On minun vikani, että he kuolivat."
"Älä nyt, Vegeta, tiedät ettei tuo ole totta", Goku vastasi ja istahti Vegetan viereen maahan.
"Minä olisin voinut varmistaa, ettei Nainen sekoa täysin –!"
"Ei kukaan meistä arvannut, että hänelle kävisi niin, hänhän on meistä kaikista fiksuin. Minä luulin, että hän pärjäsi", Goku keskeytti. Vegeta mulkaisi häntä.
"Olisin voinut olla paikalla valvomassa, ettei Trunksille käy yöllä mitään. Ettei kenellekään käy mitään", Vegeta korjasi itseään hieman vastahakoisesti. Goku hymähti, mutta hänen hymynsä hyytyi nopeasti.
"Itse asiassa me järjestimme vahtivuorot ja minä aloitin, mutta minä... nukahdin", Goku kertoi hieman vaikeasti. Vegetan silmät laajenivat melkeinpä koomisen isoiksi ja hän nousi seisomaan.
"Mitä?!" Hän karjaisi, hänen kätensä puristuivat nyrkkiin ja hengitys oli raskasta. Goku ei koskaan ollut pelännyt Vegetaa niin paljon.
"... Minä nukahdin, mutta se ei ollut –" Goku ei saanut lopetettua lausettaan, sillä Vegeta potkaisi häntä naamaan: tutun rusahduksen kuultuaan hän tunsi olonsa normaaliksi pienen hetken ajan.

Äänet
1 Livingstone (Violet)

Putoamassa on Livingstone yhdellä äänellä.

Äänestyspakot (kursivoidut äänestäneet)
Ariel, Jii, Livingstone, Raegan, Ropsus, Tetradynamia, Violet

Poissa:
Jitachi 30.10.–1.11.

Päivä päättyy lauantaina 31.10. kello 21.00!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 31.10.2015 19:53:41

Missä kaikki oikein ovat? Päivä päättyy tunnin päästä ja kuudella pelaajalla olisi vielä äänestyspakko hoidettavana...
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 31.10.2015 20:14:48

++Jitachi

Pitänyt sellaista elämää, että ihan ihmetyttää. Oli Hupin niskassa tarpeettomankin jyrkin sanankääntein ja syytti Hupia muun ohessa "pahiksen huomiostuntista". Itse en pidä lainkaan mahdottomana, ettei Jitachi itse yrittäisi nyt kysesistä stunttia.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 31.10.2015 20:34:25

Kaikkien hyvisten kannattaisi nyt lähteä sillä oletuksella, että pahikset ainakin pitävät itsensä pelissä. Nyt ei voimat riitä kirjottamaan mitään oikeasti järkevää. Yritän kirjoittaa kolmantena päivänä jotain listaustyyppistä. Suosittelisin muillekkin, piristäisi niin lopahtanutta pelitopikkia.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Livingstone » 31.10.2015 20:34:41

Kolme tällä hetkellä eniten epäilyttävintä henkilöä ovt mielestäni Zey, Jitachi sekä Violet.

Zey:ssä ja Jitachi:ssa eniten pisti silmään Hupille annetut äänet. Jitachin kohdalla tämän jyrkkä suhtautuminen Hupiin heti alusta alkaen pisti silmään. Aivan kuin Jitachi olisi heti alusta alkaen päättänyt, että rupeaa epäilemään Hupia ja Zeyn kohdalla Hupille annettu ääni aivan viime hetkillä ennen päivän päättymistä. Zey vastailikin teoriaani siitä, että Zeyn ääni Hupille johtui äänestyspakkopelosta väittämällä, että Hupi epäilytti kaikkein eniten, eikä Zeyn mukaan äänellä ollut mitään tekemistä äänestyspakko pelon suhteen.

Violetissa silmiin pistää Violetin joko tahaton tai tahallinen "hyvistely". "Hyvistelyllä" tarkoitan sitä, kuinka Violet on esim. moneen kertaan pelin aikana avannut jonkun toisen pelaajan (vaikkapa nyt selkeyden vuoksi pelaaja X:n) jotakin lausetta/epäilystä/huomautusta pelin toiselle pelaajalle. Violetin normaalista pelityylistä en tiedä tuon taivaallista, mutta itse näen jollain asteella hyvinkin epäilyttävänä sen, että Violet kokee roolikseen selvittää muiden pelaajien "riitoja".

Tällä hetkellä näistä kolmesta eniten epäilyttää Zey, koska äänen antaminen niin lähellä päivän loppua sellaiselle pelaajalle joka olisi jo muutenkin pudonnut pelistä, ei omissa silmissäni näytä yhtään miltään muulta kuin seuraavan päivän äänestyspakon peruuttamisena. Ja kuten jo aiemmassa viestissäni totesin, pahikselle tällainen olisi todella hyödyllistä. Lisäksi Hupi sekoili paljon, mikä antaisi pahikselle oivan "suojan", sillä msitä pahis olisi voinut tietää että sekoilu johtui pelkästään aloittelijuudesta?

++Zey
Avatar
Livingstone
Kyläläinen
 
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2015 13:40:53

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 31.10.2015 20:39:35

Liv, äänestyskäyttäytymisesi on merkillistä, sillä Zeytä äänestämällä et hyödy mitään. Jitachia äänestämällä pelastaisit itsesi ja pääsisit eroon epäilemästäsi henkilöstä. Miksi et äänestäisi siis häntä?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 31.10.2015 20:44:12

Ja hyvistelyäni on siis ollut se, että otan kantaa ja esitän tulkinnan toisen henkilön kommentista? Ja en kyllä itseäni näe tässä pelissä riidansovittelijana. Jonkin verran kyllä availin ja "selitin" asioita, esimerkiksi Hupin kokemuksen suhteen (en kyennytt uskomaan, että hän aloittaisi nollilta. Ajattelin, että jokin pelihistoriassa oli mennyt pahasti vikaan), mutta en ole yrittänyt saada Tetraa ja Jitaa laulamaan kädet yhdessä Kumbayaa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 31.10.2015 20:47:15

Mun mielestä Jitachi on kyllä pelannut aivan liikaa tunteella, jotta näkisin hänet pahiksena.

Liv kirjoitti:Zey vastailikin teoriaani siitä, että Zeyn ääni Hupille johtui äänestyspakkopelosta väittämällä, että Hupi epäilytti kaikkein eniten, eikä Zeyn mukaan äänellä ollut mitään tekemistä äänestyspakko pelon suhteen.

Haluaisitko sitten kertoa millä tavalla äänestyspakon pitäisi aiheuttaa pelkoa eli missä kohtaa perusteluni on mielestäsi pielessä

Liv: Eilen olit vain Tetran perässä, mutta nyt et enää epäile häntä. Miksi näin?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Livingstone » 31.10.2015 20:50:03

Violet kirjoitti:Liv, äänestyskäyttäytymisesi on merkillistä, sillä Zeytä äänestämällä et hyödy mitään. Jitachia äänestämällä pelastaisit itsesi ja pääsisit eroon epäilemästäsi henkilöstä. Miksi et äänestäisi siis häntä?

Kappas, Tetran ääni Jitachille meni täysin ohitse.

Äskeiseen viestiini perustuen;

--Zey

++Jitachi

Ja Violet, et varmasti aikonut saada Tetraa ja Jitaa hoilaamaan mitään yhteislauluja, mutta pisti vain silmiin tuo "sovittelijana" oleminen. Kuten jo äsken mainitsin, en tiedä yhtään, sehän voi olla osa pelityyliäsi, mutta tuollaisesta käytöksestä tulee helposti annettua herkästi hyvisleimaa ja se voisi olla käytöksesi tarkoituksena, kerätä hyvispisteitä. Tai sitten tuollainen käytös on osa pelityyliäsi, mutta mainitsin huomioni, kun se erottuu niin selkeästi muista pelaajista.
Avatar
Livingstone
Kyläläinen
 
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2015 13:40:53

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Ariel » 31.10.2015 20:51:09

++Livingstone

Livingstone selittää pelkästään Hupista ja siitä, kuinka hän olisi ollut helppo kohde pahiksille ja kuinka häntä ei olisi tarvinnut pudottaa, koska hän on aloittelija, joka ei liity mitenkään rooliin. Äänestääkin Zeytä vain Hupin äänestyksen perusteella. En ymmärrä myöskään tuota, miten Violetin käytös muka on hyvistelyä?

//Violet ja Zey väliin ja Liv
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 31.10.2015 20:52:39

Violetin näkemys siitä, että pahikset pyrkivät pitämään itsensä pelissä, on mielenkiintoinen. Kovin varmana kertomassa, mitä hyvisten pitäisi ajatella. Onko Violet luovuttanut pahistoverinsa (antiaktiivinen) suhteen ja pyrkii pelaamaan lisäsuojaa (mahdolliselle) uudelle toverilleen?

//väliin...
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Livingstone » 31.10.2015 20:54:57

Zey, omasta mielestäni varsinkin pahiksen roolissa ollessa edessä häämöttää äänestyspakko voi tuntua ahdistavalta. Juuri siitä syystä, ettei oahiksella välttämättä ole mitään kunnollisia epäilyksiä muista pelaajista, eikä tuulesta tempaaminen aina toimi, eikä pahis voi jatkuvasti riskeerata paljastumisen riskiä sillä että komppaisi äänestämisessä aina jotain muuta pelaajaa.

Tetran käytös tämän päivän aikana on saanut minua muuttamaan osittain mieltäni, en näe Tetraa hyviksenä edelleenkään, mutten koe Tetran olevan tämän päivän käytöksen perusteella enää ihan niin epäilyttävä kuin aikaisemmin. Nyt loppuu aika, huomenna tästä ja ylemmästä aiheeta lisää.
Avatar
Livingstone
Kyläläinen
 
Viestit: 16
Liittynyt: 21.10.2015 13:40:53

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 31.10.2015 20:56:08

Tetra: Olen vain sitä mieltä, että hyvisten kannattaisi pelata pahin mahdollinen skenaario mielessä. Tarkoituksena oli myös herätellä uneliasta peliä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 31.10.2015 20:57:00

Violet, manipulointisi haiskahtaa hieman epäilyttävältä. ++Violet. Kun ottaa huomioon että oot ollut koko ajan hyvistelemässä ja oot tavallista ärtyneempi kuin normaalisti pahiksena mun ei oikeesti auta muuta kuin epäillä ettei sulla olekaan ihan puhtaita jauhoja pussissa. Pahoittelen etten ehdi pitemmin analysoida päivän päättymiskiireiden vuoksi: oli myös itselleni ylläri että palasinkin reissulta jo tänään ^^'

//Ääni, en oikein usko Livin pahikseuteen, enkä pidä omaa henkeäni niin arvokkaana että haluaisin käyttää toista hyvistä omana astinlautana.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 31.10.2015 20:57:28

Mä en kyllä nää Jitachia pahiksena vetämässä tällaista tunteellista peliä. Ei hän pahiksena pelkää huomiota, mutta jotenkin nään tuon Jitan pelin enemmän aitona, eikä niinkään minään suunniteltuna juttuna.

Mielummin ++Livingstone, sillä tuntuu todennäköisemmältä pahikselta.

//Liv ja Violet väliin
//Jita väliin
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 31.10.2015 20:59:28

Jitachin viimeinen viesti kohottaa kulmakarvoja. Pilkutus. Kello käy.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 pv --> 31.10. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 31.10.2015 20:59:44

Violet: Sait sen kuulostamaan siltä, että haluat ohjata muiden ajattelua sinulle edulliseen suuntaan. Sitäpaitsi mielestäni pahin skenaario on se, että pahis putoaa nyt antiaktiivisuuteen ja korvataan, jolloin tämä saa tietynlaisen "etumatkan", koska hengissä selvittäviä päiviä on vähemmän.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 yö --> 1.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 31.10.2015 22:23:57

Anteeksi myöhästyminen, olin larppaamasa!

Äänet
3 Livingstone (Violet, Ariel, Zey)
2 Jitachi (Tetradynamia, Livingstone)
1 Violet (Jitachi)

Livingstone kuolee äänienemmistöllä.

Kun Goku palasi muiden luo, hänen nenänsä oli murtunut ja hänen perässään käveli Vegeta, joka näytti siltä, että voisi murtaa muutaman muunkin Gokun ruumiinosan. Chi-Chi alkoi välittömästi hössöttää Gokun ympärillä ja sättiä Vegetaa, vaikka Goku yrittikin rauhoitella tilannetta. Ei hän syyttänyt Vegetaa mistään: hän itsekin tunsi syyllisyyttä Trunksin kuolemasta.

Illallinen kului yhtä hiljaisesti kuin ennenkin, kunnes Chi-Chi rikkoi hiljaisuuden.
"Minusta emme voi luottaa Vegetaan", hän totesi.
"Miten niin?" Goku kysyi hämmentyneenä. "Hän mursi nenäni, koska nukahdin, enkä huomannut, että ketkä tappoivat Trunksin. Jos minä olisin Vegeta, minäkin olisin vihainen", Goku jatkoi ja katsoi Vegetaa anteeksipyytävästi. Vegeta käänsi katseensa pois. Chi-Chi tuhahti.
"Mutta hän tappoi oman vaimonsa, millainen mies muka tekee niin? Lisäksi hän oli hereillä yön, jona Trunks tapettiin, me muut nukuimme."
"Nainen kärsi ja halusi minun tekevän sen", Vegeta ärähti mulkoillen Chi-Chiä.
"Niinhän sinä väität, mutta muita ei ollut paikalla", Chi-Chi väitti vastaan.

Seurasi hetken hiljaisuus, jonka Kuririn rikkoi.
"Minä olen samaa mieltä Chi-Chin kanssa..."
Hiljainen hyväksyntä valtasi heidät kaikki, jopa Vegetan itsensä. Mitäpä hän täällä tekisi ilman perhettään.

***

"Olen pahoillani", Goku mutisi. Vegeta ei vastannut mitään, ja Piccolo väänsi hänen niskansa nurin nopealla liikkeellä.

"Taas väärin! Nukkukaa hyvin!

Pelissä mukana (kursivoidut kuolleet):
Ariel
Horaaneko — tavis (Trunks)
Hupi — tavis (Bulma)
Jii
Jitachi
Livingstone — tavis (Vegeta)
Raegan
Ropsus
Tetradynamia
Violet
Zey

Äänestyspakot (kursivoidut äänestäneet)
Ariel, Jii, Livingstone, Raegan, Ropsus, Tetradynamia, Violet

Jii, Raegan ja Ropsus eivät suorittaneet äänestyspakkoaan. Varapelaajia etsitään!

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna 1.11. kello 21! Yönimet ennen sitä, kiitos.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 yö --> 1.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2015 21:17:35

He aukaisivat silmänsä, jotka taas olivat heidän omansa eivätkä osa valeasua, nousivat ylös ja kuuntelivat tarkkaanmietityt ohjeet.

He hakivat keittiöstä suurimman puukon, jonka löysivät, ja hiipivät sitten nukkuvan miehen viereen. Nopeasti Udon nappasi kiinni miehen käsistä toisella kädellään ja tukki tämän suun toisella, kun Dama viilsi hänen kurkkunsa auki. Miehen silmät rävähtivät auki ja hän yritti rimpuilla, mutta hän menetti vertaan liian nopeasti. Udon piti hänestä tiukasti kiinni ja hymyili hiukan synkästi.

Sinähän näytät tutulta, oli miehen viimeinen paniikin ja huvittuneisuuden sekainen ajatus. Udon ja Dama heittivät ruumiin yhdessä tyhjyyteen, ja toivoivat, että sen näkisi ensimmäisenä joku muu kuin miehen pieni lapsi. Udon ja Dama katsoivat toisiaan: ei enää kauaa, että he selviäisivät tästä.

***

Aamulla Gohan löysi ulkoa verisen puukon ja Gokun silvotun ruumiin.

Pelissä mukana (kursivoidut kuolleet):
Ariel
Horaaneko — tavis (Trunks)
Hupi — tavis (Bulma)
Jii — marttyyri (Goku)
Jitachi
Livingstone — tavis (Vegeta)
Raegan --> Hupi
Ropsus --> Horaaneko
Tetradynamia
Violet
Zey

Äänestyspakot
Ei ole.

Lohikäärmekuulia etsimässä
Ei kukaan.

Pudonneille on löytynyt varapelaajat: Raegan --> Hupi ja Ropsus --> Horaaneko.

Päivä päättyy keskiviikkona 4.11. kello 21!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Varo, Son Goku!! 2 päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 01.11.2015 21:31:53

Duh.
Olen palannut, ja mitä täällä tapahtuu?
Marttyyri putosi. Mä en oikein tiedä miten siihen suhtautuisin.
Itselle kun marttyyrin rooli on ollut aina hiukan hämärä, mutta anyway.
Äöö, en nyt osaa mitään peliä auttavaa sanoa, joten palaan asiaan myöhemmin.
Hupi
 

Re: Re: Varo, Son Goku!! 2 päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 01.11.2015 22:22:30

Veikkaisin, että Jii oli koko ajan heidän tähtäimessään. Arvelen, että pahisten yötappologiikka on ollut hiljaisten tappaminen. Jos näin on, Jiin valitseminen oikeaksi kohteeksi kuulostaa ainakin omaan korvaani hyvinkin loogiselta. Hieman mua silti kummastuttaa hieman Horaan tappaminen, koska vaikka hän ei jutellut hirveesti ensimmäisenä päivänä, hän ei ole pelaaja joka kerran herättyään kuolisi antiaktiivisuuteen. Mutta koska hän ei ehtinyt paljoa puhua, voin silti veikata että pahikset halusivat karsia ensimmäisen päivän perusteella hiljaisempia, ja Horaan mahdollisesti myös kokemuksen vuoksi; tosin tässä tilanteessa olisi voinut teknisesti melkein kenet tahansa koska puoliunessa olleet olivat kaikki hieman kokeneempia.

En oikein ymmärrä miksi Violet kohottelee kulmiaan, mielestäni pelaajalle epätyypillinen kielioppivirhe ei riitä sellaiseen. Kuten mainitsinkin jo aikaisemmin, hän vaikuttaa mielestäni rehellisesti sanoen paljon ärtyisämmältä kuin yleensä: ei hän ainakaan normaalisti mun mielestäni tuollainen ole, vaan jotenkin... Rauhallisempi. Se vaivaa mua hyvin paljon. Toiseksi... En vain kykene olemaan ajattelematta tuota sun juttuasi minään muuna kuin manipulointiyrityksenä. Olen edelleen eri mieltä itsensä pelastamisen arvosta kanssasi jos ei pelaa pahista; mielestäni hyviksenä siinä ei ole yhtään mitään pointtia ja voimavarat tulisi keskittyä oikeasti aktiivisesti pahisjahtiin sen sijaan että vain puolustautuu itse. Manipuloinnilla Violet hieman hermostuneena saattoi yrittää saada Liv pois jäljiltä, koska hän mahdollisesti oli oikeilla jäljillä eikä Violet halunnut että Livin viimeisestä äänestä tultaisiin puhumaan. Jos näin oli, se kenestä Violet halusi huomion pois oli Zey. Ugh, jokin hänen käytöksessään pelin ajan on vielä mättänyt, mutta... En osaa tarkalleen sanoa mistä on kyse, ehkä osaan nimetä sen jossain vaiheessa tätä päivää.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Varo, Son Goku!! 3. päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 01.11.2015 22:59:54

Hm.
Jitan mietelmä hiljaisten pudottamisesta tuntuu kyllä järkevätä.
Mietin vain, että myöskään Ariel ei ensin kai paljoa jutellut, toisaalta jos Jii oli koko ajan
pahisten tähtäimessä, niin niin.
Violet tuntuu mietityttävän, ääh.
Pitäisi taas lukea kaikki että olisin taas kärryillä kunnolla..
Nyt ei ajatus suostu toimimaan, mutta koitan saada huomenna jotain.
Hupi
 

Re: Varo, Son Goku!! 2 päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 02.11.2015 00:18:16

Yiss! Ai sitä pettymyksen määrää kun miut olikin tiputettu, kuitenkin tätä peliä tuli odotettua aika kauan! Feels great to be back on track :D
Olen seuraillut peliä löysästi eli jonkinlainen haju mitä on tekeillä, mut aattelin käydä nyt jokaisen pelaajan kautta vähän peliä läpi. Teen tän myös hyvin paljon itseni takia et pääsen kärryille :D


Ariel

Tullut vaan neljä viestiä joissa ei oikein mitään sen kummempaa. Pohtii vähän Liviä ja Tetraa ja Hupia, muttei päädy lopulta ihmeellisiin johtopäätöksiin. Vähän out of nowhere saapuu Violetin hännillä äänestämään Liviä jotenkin hätäisin perustein. Tulee sellainen olo ettei halua itseensä kiinnitettävän mitään huomiota. Ariel voisi olla toinen pahiksista. En tosin usko kahden aloittelijan olevan pahiksia. Tämä siksi että yötapoista tulee itselleni mieleen että siellä hääräilee joku kokeneempi (miut pudotettiin ekana yönä luultavasti sen takia, että olin ainoa joka ei ollut puhunut -> pahis ei halua pelin loppuvan joten tappaa miut että säästytään mahdolliselta antiaktiivisuuskuolemalta). Viime yön yötapossa voi olla kyse samasta asiasta: pahis päätti tappaa jonkun antiaktiivisuuteen kuolleista vähentääkseen kuolevien määrää. Olettaisin siis, että toinen pahiksista on joku vanhempi tekijä sekä aktiivinen pelaaja, joka haluaa nauttia tästä harvinaisesta tilaisuudesta kun Kylässä pelataan. Mutta Ariel sopii kyllä mainiosti kuvaan toisena pahiksena.
=> elikkäs pidän Arielia mahdollisena pahiksena.

Jitachi

Aloittelee pelin olemalla epäileväinen vähän kaikkia kohtaan. :D Itse en näe kyllä tuota Livin kommenttia Zeystä nuoleskeluna, kun sieltä kuitenkin tulee myös "mitä jos" -tyyppistä epäilyä heti perään. Muistan itse että jotenkin aikoinani aloittelevana pelaajana mulla oli sellainen "oi senpai" -suhtautuminen Kylän silloisiin ylläpitäjiin joten voisin kuvitella tässä olevan kyse vähän samanlaisesta (tuo vihree fontti on vaan jotenkin pelottava. Zey ei tosin kyllä ole :D).

Ohoh tajusin just että meiltä kuoli viime yönä ainoa erikoinen. Harmi, olis ollut kiva nähdä mitä tuolla roolilla olis voinut saada aikaan loppupelissä. Vaikka ilman toista erikoista/mahdollisuutta todistaa ketään satavarmaksi hyvikseksi ei tuosta hirveästi olis ollut hyötyä.

Aika kärkästä väittelyä Tetralta ja Jitachilta.. En tiiä yhtään mitä tuosta sanoa. Voisi olla kahden pahiksen välinen pesäeron otto, mutta toisaalta en pidä Tetraa hirveän pahismaisena tällä hetkellä.

Itse ymmärrän Jitachin vaahtoamisen Hupista täysin, koska tullut seurailtua Hupin/minkäliemilloinkin sekoilua foorumilla sen verran kauan. Inhimillinen raivonpuuska jopa ehkä antaa itselle vähän hyvistuntua, mutta on kyllä totta että asian Hupista olisi voinut ilmaista hiukan rauhallisemmin (agressiivinen käytös kun ei oikeasti tee muuta kuin provosoi vastapuolta).
Hmh, Jitachi ei halunnut pudottaa Jiitä joka ei ollut vielä ekana päivänä heräillyt; olisiko pahiksena pudottanut yöllä miut joka ei ollut vielä ehtinyt heräämään? Vai oliko päivällä sanottu kommentti bluffia? En kyllä tiedä ajattelisiko noin pitkälle suht pientä asiaa.

Ja Jitachi tuohon viimeiseen viestiisi, miehän en siis herännyt ollenkaan :D Kaikki muut muistaakseni heräs, mikä selittänee miun pudottamisen (vaikka ihmettelen sitä kyllä vähän, oon kuitenkin muun foorumin puolella ollut suht aktiivinen)

Viimeisissä viesteissään paneutuu lähinnä Violetiin ja Tetraan. Näistä viesteistä en osaa sanoa enempää ennen ko oon lukenut kyseisten pelaajien viestit.
=> Tällä hetkellä Jitachi tuntuu itselleni suht. hyvismäiseltä lähinnä spontaanin pelityylin takia (en nyt tiiä onko tuo kaikkein kuvaavin sana, en keksinyt parempaa). Toisaalta en muista yhtään minkälainen Jitachi on yleensä pahiksena, joten en lyö mitään lukkoon.

Raegan->Hupi

Ei oikein mitään sanottavaa kun tekstiä tuli niin vähän eikä siitä sen kummempia jäänyt päähän. Hupi käyttäytyisi varmasti samalla tavalla pahiksena ja hyviksenä ja ellei jotain radikaalia tapahdu, en ota pelaajaan sen kummempaa kantaa.
=> neutraali

.. Aloin selaamaan Ropsuksen viestejä kunnes iski tajuntaani että olen hänen tittelinperijänsä. Mee Horaa nukkumaan.

Tetradynamia

Oon miettinyt Tetraa paljon. Muistelisin nimittäin että Tetra oli se tyyppi jonka kanssa pelasin pahiksena ja hän sanoi vihaavansa pahisroolia ja olevansa pelissä hiljempaa. Sitten taas rupesin miettimään että oliko se sittenkin Upin Työttyömyyskassa joka näin sanoi ja nyt oon hämmentynyt. Mutta ehkä tää vaan kertoo siitä ettei pitäis muistella liikaa menneitä koska ihmisten pelityylit voi muuttua. Joten ehkä nyt vaan käsittelen Tetraa ihan puhtaalta pöydältä. :D

Tetran alkupelin provosoinnin näen ihan vanhan luokan pelinherättelynä eli ei siitä sen kummempaa. Jännä että Zey saa Tetrasta rennon kuvan (tai sellaisen kuvan että Tetra yrittää olla rento) koska itselleni tulee enemmänkin mielikuva seinille hyppivästä duracell-pupusta huutelemalla tuolleen vähän joka suuntaan.
... Ja Jitachin kanssa väitellessä taas tulee mieleen testosteronipöllyissä pyörivä duracell-pupu. En tiedä onko tuo nyt vieläkin sitä keskustelunherättelyprovoa, mutta aika kärkkäästi suhtautuu Jitachin (astetta rauhallisempiin) viesteihin :D
Tetran mainitessa pari sivua myöhemmin että väittely(t) Jitan kanssa veivät pelimotivaatiota tulee vähän semmonen olo ettei tässä ole meidän pahispari. En ainakaan itse pahiksena veisi bluffia noin pitkälle että se toisi huonoa ilmapiiriä pelitopicin puolelle. Tuo päivän lopussa annettu ääni ei oikeastaan vahvista tai heikennä tätä pahisparijuttua. Voisi olla taktikointia tai sitten ei.
=> Tetrasta saan varovaista hyvistuntumaa, mutta pitää lyhyillä/kärkkäillä kommenteillaan miut myös varpaillaan.

Violet

Pohtii alussa lähinnä Tetraa (ja tämän pelityyliä) sekä mahdollisia pahispareja vähän silleen eipäjuupakyllä-tyyliin päätymättä oikein mihinkään lopputuloksiin.
(välihuomautuksena, nauroin ihan liikaa violetin toisen sivun puujalkavitsille. miun pitäis oikeasti mennä nukkumaan)
Jännä että Violet kysyy Ropsukselta mielipidettä Jitachista muttei itse mainitse tästä mitään. Ropsus on kuitenkin sen verran kokenut pelaaja ettei tartteis pelätä sitäkään että sieltä tulisi vain komppailua jos Violet omankin mielipiteensä heittäisi ilmaan.
Kommentoi tämän jälkeen aika paljon Hupia vaikka pitääkin häntä (suurella varauksella) sähläävänä hyviksenä. Heittelee toisille pieniä kommentteja (Arielille osoitetusta kommentista tulee vähän sellainen "hitto, pitää tälle pahiskaverillekin nyt jotain laittaa" -fiilis, mikä sopisi kuvaan aloittelija-kokenut-pahisparista)
=> Lievästi pahismainen. Tuntuu ettei Violetista olla oikein loppujen lopuksi saatu hirveästi mitään irti vaikka viestejä löytyykin koska suurin osa tekstistä on kysymyksiä pelaajille, sellaista "mitäpäs jos" -tyylistä pohdiskelua ja melko löysiä epäilyntynkiä.

Zey

Olis pitäny käsitellä Zey ja massiiviset tekstimääränsä ekana kun aivot ei ollu vielä ihan näin pysähtyneet.. No, yritetään.

Zey aloittaa lähinnä vertailemalla pelaajien tyylejä tässä pelissä heidän aikaisempaan pelihistoriaansa. Mikäpäs siinä, vaikken itse sitä kovin hyödyllisenä näekään (vaikka se kyllä on totta, että hiljainen Violet ei olis Violet ollenkaan!)
Also vähän off-topicina, itse en kyllä suunnittele pahiksena sen kummemmin keskusteluja topicissa. Ainakaan sana sanalta. Joskus saatan ehdottaa jotain, että "hei, otetaan vähän pesäeroa" mutta se siitä. Mielestäni ehkä vähän liian läpinäkyvää hommaa.
Seuraavaks saadaan ihan hyvää kommenttia Jitachista ja Tetrasta, oon aika samaa mieltä tuossa (siis, mikseivät olisi pahispari tuon väittelyn perusteella). Tetraa taas komppaan siinä että on jännää miten hämmentävää Hupin käytös nyt on Zeylle (jolle kuitenkin varmasti Hupin pelityyli on jo tuttu).
Zeyltä hyvää pohdintaa pahisparista Hupi/Ariel, vaikkakaan ei enää ajankohtaista. Toisaalta kun Ariel ei oikein ole kommentoinut kunnolla ketään, hänet voi ihan hyvin yhdistää kenen tahansa pahispariksi.
Hm, Zeyn äänestä Hupille saan vähän jotain hyvistuntumia, tai sitten on taktikoitu. Pahiksena ei tulisi itselleni ainakaan ekana mieleen äänestää pelaajaa josta on tullut noin eriäviä mielipiteitä tilanteessa, jossa ääni ei vaikuta mihinkään. Siitä saisi vain turhaa huomiota. Toisaalta Zey on voinut käydä tämän saman ajatuksen läpi ja päättänyt rikkoa vähän näitä pahisnormeja. En tiiä.
=> Miun on aina vaikea sanoa Zeystä mitään lopullista (hitto siusta Zey tulis hyvä poliitikko). Arveluttaa tosi paljon ja tekis mieli äänestää ihan vaan sen takia, koska en haluais joutua viimeisenä päivänä tilanteeseen jossa joutuisin valitsemaan Zeyn ja jonkun väliltä. Mutta ei mulla oikein ole mitään sen ihmeempiä perusteita epäillä Zeytä. Nyt alkajaisiksi kysyn, että koetko Arielin edelleen epäilyttävänä pelaajana? Epäilit häntä aiemmin Hupin pahistoveriksi.

Nyt jälkeenpäin oon ehkä vähän enemmän kärryillä mutten ehkä kuitenkaan. :D Väsyneenä ei pitäis listata, blöh. Mitä nyt jotain hämäriä kuvia tässä kuitenkin sain, niin ainakin Ariel ja Violet on mielestäni mahdollisia pahiksia. Zey ja Raegan->Hupi on neutraaleja ja Jitachista ja Tetrasta saan hyvisviboja suurella varauksella. Uskon siis että ainakin toinen pahiksista on kokeneempi. Kuvaan sopisi parhaiten Violet tai Zey. Syynään ehkä heidän (ja muiden) viestejä vielä paremmin huomenna uusilla silmillä :D Nyt walking deadin kimppuun!

Ps, jaksaako joku laskea monta päivää meillä on aikaa napata toinen pahiksista?
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Varo, Son Goku!! 3. päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 02.11.2015 01:36:50

Öm, päivistä en tiedä, mutta jos yksikin hyvis lähtee vielä, niin se on selvä. Ja pahikset voittavat.
Ellen ole ihan väärin miettinyt.
Hupi
 

Re: Varo, Son Goku!! 3. päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 02.11.2015 16:19:07

Minua mietityttää nyt Zeyn viimehetken ääni Livingstonelle, joka aiheutti Livin putoamisen ja Jitachin säilymisen. Zeyn perustelu on mielestäni vähintään heiveröinen (Liv vain tuntui enemmän pahikselta). Huomioitava kuitenkin, että ollessaan putoamisvaarassa Liv äänesti ensin Zeytä ja huomasi vasta myöhemmin (kun se hänelle osoitettiin), että hänelle edullisempaa oli äänestää Jitachia (erityisesti kun epäili tätäkin). Ajattelisin, että putoamisvaarassa oleva pahis seuraisi tilannetta tarkkaavaisemmin.

Toinen huomionarvoinen seikka on Jitachin jalomielisyys, halu olla käyttämättä toista hyvistä astinlautana. En ymmärrä tätä ollenkaan. Miksi antaa itsensä (omalta kannaltaan varman hyviksen) pudota, jos on mahdollista, että joku toinen (vaikka kuinkakin epätodennäköinen pahis) putoaa? Yksi mahdollisuus on se, että Jitachi tiesi ystävänsä Zeyn toimivan pelastavana enkelinä.

Pohtia voidaan, toimisivatko pahikset kuitenkaan näin, vaikka voisivatkin? Mielipiteitä? (erityisesti muut kuin asianosaiset)

Toinen ongelma ovat sitten Hupi ja Horaaneko erityisesti suhteessa Violetiin. Pitää lukea Violetin viestit tarkkaan. Tähän liittyen yötappona Jii tarjosi sen lisäarvon, että aktiivinen pahis saattoi näin minimoida varapelaajien tarvetta, jotta hänen kaverilleen varmemmin korvaaja löytyisi.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Varo, Son Goku!! 3. päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 02.11.2015 17:16:23

Hm, itse en näe Jitaa kovin pahismaisena pelikäytöksensä vuoksi, joten en ole varma tuosta pahisparista. Zey kyllä mietityttää. Tosin ääni Liville oli mielestäni ihan järkevä, koska Zeyllä oli mahdollisuus valita Jitasta ja Livistä, ja Liv nyt vaan tuntui pahismaisemmalta Zeylle -> kai jokainen tekisi näin? Pitää kyl lukee tuo ilta uudestaan ko en muista Livin viesteistä oikein mitään (taitaa olla itte asiassa niin etten niitä oikein lukenutkaan ko Liv on jo kuollut. Paha minä)

Tarkoitatko Tetra "suhteessa Violetiin" siis pahisparimahdollisuutta vai jotain ihan muuta? En oikeen saanut tuosta kiinni.
Ja tää viesti on nyt vähän turha, unettomilla aivoilla ei kykene.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Re: Varo, Son Goku!! 3. päivä --> 4.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 02.11.2015 17:23:30

Horaa: Tarkoitin "suhteessa Violettin" pahisparimahdollisuutta. Tarkemmin sitä, että Violet tuntui turhan varmalta siitä, että pahikset pyrkivät pitämään itsensä pelissä (olemaan putoamatta antiaktiivisuuteen). Mielestäni tällaista ei voi olettaa, joten pidän mahdollisena, että Violetin alkuperäinen pahispari olisi pudonnut ja nyt korvattu.

No nyt kun ajattelen tätä, niin mieleen johtui Ariel, joka lähinnä vain piti itsensä pelissä, ei muistaakseni ole muuten paljoa puhellut. Pitääpä miettiä tätäkin.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa

cron