007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:35:58

Mä en nyt enää liiku. Oon varmis betsaamaan tän pelin tällä hetkellä sen varaan et Savu on pahis.

Plus aivot sulaa kun pitää vielä tarkastaa kokeita tässä samalla.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 19.12.2018 21:37:48

justy kirjoitti: Et esim. koskaan vastannut siihen kun kommentoin sitä että miksi Marzzuu ois niin aikaisessa vaiheessa päivää ekaks bussannut saadakseen krediittiä, mutta sitten myöhemmin perunut bussinsa ja yrittänyt riskillä pelastaa kaveriansa.

Muistelen kyllä vastanneeni tähänki mut oon kyllä saattanu pyyhkiä sen vaan pois :D

justy kirjoitti:Mut olet sanonut myös että miina voisi olla pahis pilkun kanssa - ja muistaakseni että sun hyvisreadi miinasta perustuu siihen että vain pilkku on tälle mahdollinen pari.

Joo, miina vois olla pilkun pari mutta Miina tuntuu niin epätodennäköiseltä pahikselta etten usko siihen pariin kovin vahvasti.

justy kirjoitti:Plus sit se että sun epäilyt mua kohtaan on puhtaasti pilkun pahikseuteen sidoksissa.

Alotetaanko taas alusta? x)

Pilkun äänestäminen näyttää kyl järkevältä kun kattoo kaikkien epäilyjä, mutta tuntuu jotenki vaan väärältä. Mut mä tietysti äänestän ketä tahansa muuta kuin että olisin itse tippumassa. Oon tehnyt selväksi ketä haluaisin eniten äänestää, mutta pallo on teillä.

// No sieltähän tuliki Miina, toivotaan että menee oikein

--Horaaneko
++pilkkuvirhe
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.12.2018 21:40:01

Okei, mennää todennäkösyyksil
--Savu
++pilkkuvirhe
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:41:35

Apua, mitä te menitte tekemään! :D

No, toivottavasti osuu oikeaan... Mulla on kyllä tunne että pilkku ei se meidän pahis oo, ei se ois muuten tässä kohtaa saanut kolmee ääntä.

Oisko se sit Horaa/Savu?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:42:27

No, eniveis. Jos pilkku ei oo pahis, ei me tätä enää voiteta. Koska pahikset on saaneet sinne nyt ekaks kaks ääntä, niin vaikka pilkkua äänestävä hyvis vielä vaihtais mieltään niin ei auta. :(
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2018 21:45:01

No miks se ei vois olla pilkku vaikka koko ajan oot sitö ehotellu.

Mutta horaan ään tuli yllättävän nopsaan.

Horaa-pilkku se ei siis oo.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2018 21:45:33

justy kirjoitti:No, eniveis. Jos pilkku ei oo pahis, ei me tätä enää voiteta. Koska pahikset on saaneet sinne nyt ekaks kaks ääntä, niin vaikka pilkkua äänestävä hyvis vielä vaihtais mieltään niin ei auta. :(



Sama tilannehan oli äsken savun kanssa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 19.12.2018 21:46:40

Oho, enpä ois uskonu et tää enää kääntyy :o Eihän Horaa ja Miina voi olla? Parempi toivoa et ollaan oikeassa. Ois aika brutaalia tässä vaiheessa bussata joten kai se Justy ois sitten se toinen?
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:46:53

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:No, eniveis. Jos pilkku ei oo pahis, ei me tätä enää voiteta. Koska pahikset on saaneet sinne nyt ekaks kaks ääntä, niin vaikka pilkkua äänestävä hyvis vielä vaihtais mieltään niin ei auta. :(



Sama tilannehan oli äsken savun kanssa?


Jeps, eli tästä vois päätellä ettei Savu oo hyvis, koska ne äänet eivät siellä pysyneet. Jos siis pilkku ei oo pahis.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:47:58

Mun pointti siis lähinnä oli, että jos pilkku on hyvis, pahikset voitti just sillä että pilkulle tuli kolme ääntä. Koska eivät he enää niitä ääniään mihinkään siirrä, ja hyviksen äänensiirrolla ei oo enää mitään väliä.

Savu, hyvää bluffia. Sille ei vaan enää oo tarvetta. GG.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:48:25

Lol minä jos pilkku onkin pahis. :D
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2018 21:49:56

Niin ainut vaihtoehto on tässä vaiheessa justy-pilkku. Why not, vaikka ajattelinkin että Horaa olis toinen pahis. Tällä äänestelyllä se ei sitä olis jos pilkku pahis.

//justy. Eli pahikset ois siis savu Horaa. Se selittäis miks Horaa tuli niin nopsaan. Chatti laulaa..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:50:42

miina kirjoitti:Niin ainut vaihtoehto on tässä vaiheessa justy-pilkku. Why not, vaikka ajattelinkin että Horaa olis toinen pahis. Tällä äänestelyllä se ei sitä olis jos pilkku pahis.

//justy. Eli pahikset ois siis savu Horaa. Se selittäis miks Horaa tuli niin nopsaan. Chatti laulaa..


Ja kun en oo pahis niin. :(
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 21:50:59

No, ehtiipä pelaamaan sit sitä toista peliä...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.12.2018 22:07:19

Päivä on päättynyt, iltaviesti seuraa
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 5.pv 19.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.12.2018 22:25:14

5. Ilta
Ruumista ei oltu edes yritetty piilottaa. Se lojui heti juhlasalin sisäänkäynnin oikealle puolella olevalle drinkkipöydällä, johon se verijäljistä päätellen oli vaivalla raahattu. Sen edessä särkyneiden lasien kimmeltävät sirpaleet tähdittivät lattiamattoa, joka oli värjäytynyt tummaksi erilaisista juomista. Useampi paikalle saapunut vieras tuijotti melkein surullisempana kalliiden juomapullojen jäänteitä kuin ruumista.
”Olihan tämä odotettavissa,” sanoi yksi heistä ja kurottautui poimimaan kuin ihmeen kaupalla ehjänä säilyneen Ausone Chateau Saint-Emilion Grand Gru Bordeaux -pullon aivan pöydän edestä. Vielä kun löytäisi hyvän lasin… ”Kun ajattelee, ketä kaikkia tässä on jo joutunut urheiksi...”
”Mezzanotte on tullut röyhkeämmäksi,” sanoi toinen vieras.
Ensimmäinen puhuja huomasi vain hiukan veritahraisen viinilasin melkein kuolleen serkuksen kengän vieressä. Hän poimi sen käteensä ja käänsi sujuvasti oikein päin valmistautuen kaatamaan viiniä – se tulisi tarpeeksi tänä aamuna. ”Ystäväiseni, sekin oli odotettavissa."
Kaksi neljästä vieraasta kääntyi toisiin päin.
"Enää te olette jäljellä. Suosittelen lämpimästi liittymään meihin", hän sanoi ja otti lasit kauhistuneena takaisin tuijottaville kahdelle vieraalle.
"Malja Mezzanottelle!"


(Ingame suurimmaksi osaksi Mairin käsialaa <3)

Äänet:
3 pilkkuvirhe (miina, Savu, Horaaneko)
1 Savu (justy)

pilkkuvirhe kuolee saatuaan suurimman määrän äänistä

Puhepakot:
Kaikki suoritettiin!

Kuolleet
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras
2. Yö - Keturin - serkus (vapaamuurari) & Vampire - tavallinen vieras
3. Päivä - AlPacino - Bod-tyttö (petturi)
3. Yö - jeekaka - James Bond (suojelija) ja Violet - tavallinen vieras (antiaktiivisuuskuolema)
4. Päivä - Marzzuu - tavallinen vieras
4. Yö - Jinmuru - serkus (vapaamuurari)
5. Päivä - pilkkuvirhe - tavallinen vieras

Eloon jäivät:
justy - tavallinen vieras
miina - tavallinen vieras
Horaaneko - mafia Mezzanotte jäsen
Savu - mafia Mezzanotte jäsen

Eli pahikset voittivat! Onnea! :) Suuri KIITOS pelaajille ja eteenkin mun ihanille APJ/VPJ -tiimille eli Niacinille ja Mairille! <3 <3 en ois selvinny ilman teitä!
Pahoittelen epäselvyyksistä peliin liittyen ja virheistä ääntenlaskennoissa. Kiitos valppaille pelaajille kun laitoitte niistä viestiä.
Peli on ohi ja sana on vapaa!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 22:26:35

Voi nekku.

Huomenna ehkä jotain syvällisempää, tässä vaiheessa kiitos pelinjohdolle ja onnittelut pahiksille.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.12.2018 22:58:09

Jes! Huhhuh meni kyl täpärälle voitto :'D Hirveen isot kiitokset meiä pahistiimille teiä kaa oli iha huippuu pelaa! Ja kiitti kaikille kanssapelaajille ja PJ:lle kivast pelist!

Laitan pahischattii tänne spoilereiden sisää kunhan oon saanu kaikki emojit editoituu pois :^D Se on sit sillee 50% ajast asiaa ja 50% meitä ihmettelemässä/kiroomas kui hyvä Justy on lmao (et niinku oikeest propsit sulle täst pelist olit kyl aika skarppina :D)

Ja haluun viel kommentoida tota pelin alkuu et oon omalt osaltani pahoillani jos Zeylle/Halimalle jäi tost ekast päiväst ikävä olo :\ (kyl mä muistaakseni valitin itekki zeyn useist viesteist ja ihmettelin miks halimal meni tunteisii) Hiljattain täs koin millast on suuttuu juonarissa (ei kivaa) nii ymmärrän et ei oo varmasti jääny mukava fiilis. Toi pelin alku oli kyl iha hullu ja iski itelläki motivaationpuute viestimääräst/yleisest tunnelmast siel alkupuolel mut tää loppupeli oli imo tosi kiva!
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.12.2018 23:17:49

Erittäin hyvää pahispeliä, huh, onnea voitosta! Kiitos pelistä kaikille, myös PJ-tiimille!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja justy » 19.12.2018 23:23:09

(sainpas kokeet korjattua)

Pari kysymystä pahistiimille:
- oliko se Savun esittämä ajatus siitä että AlPa luovutti totta, eli oliko teidän tarkoitus aluksi pudottaa AlPa joka ei jaksanut enää pelata?
- oliko Savun ja Alpan äänenvaihdot feilannut pelastusyritys jossa olitte katsoneet päivän päättymisen väärin?
- etteks te oikeesti tienneet mitä "ensiksi saavutettu äänimäärä" tarkoittaa tasatilanteissa?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.12.2018 23:46:37

- Ei, tarkotus ei ollu alunperin tiputtaa AlPaa vaik se oli totta et hällä oli motivaatiopula
- Voin heidän puolestaa sanoo et ei, puhdas sattuma jota ei oltu puitu etukäteen chatis (jälkikätee sit kyllä :D)
- Jep :DD oon eläny ain siin uskossa et se ekana annettu ääni ratkasee, ei se mikä tekee ekana tasatilanteen
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Savu » 20.12.2018 00:51:16

Kiitos kans kaikille! Horaan ja AlPacinon kans oli tosi kiva pelata :) Siinä tuliki pari saavutusta yhdessä pelissä: ensimmäinen pahispeli ja ensimmäinen voitto kun oon vielä elossa, jee!

Määki haluaisin pahoitella tuota toista päivää, tuntu että pahoitin Zeyn mielen ihan turhaan. Mullaki on aiemmasta pelistä traumoja siitä kun pahikset kritisoi mun pelityyliä, joten oisin voinu tuon fiksumminki pelata. Eli sori Zey, toivottavasti ei jääny mitään hampaankoloon ja iloinen paripeli piristää :)

Tää oli kyllä melko erikoinen peli kaikenkaikkiaan. Aivan räjähdysmäinen alku, ja sitten useampi pudottautuminen ja hiljeneminen. Tää joulun alus on ollu IRL niin kiireistä että tuli sitte useampaanki kertaan kirjoteltua viestejä aamuyöllä, kun päivällä ei ehtinyt. Mutta mukavasti tuli kuitenki säpinää sitten aina päivän loppuja kohti mentäessä, niin ei kyllä tylsäksi ehtiny mennä. Ja tosi kiva että myös Marzzuu oli pelissä yllättävän aktiivisesti mukana!

Justy: joo kaikilla meillä oli sama väärinkäsitys noista säännöistä! Tuossa vikana päivänähän olis ollut pari päivää aikaa koordinoida äänet sillä välin kun Miinan ääni oli Horaanekolla. Mutta se ois tappanu tän pelin heti heti, niin jätettiin se tekemättä. Tai näin mää ainaki ajattelin, Horaa ei vissiin hoksannu koko mahdollisuutta kun noista äänestyssäännöistä oli vielä vähän epäselvyyttä :D Harmi teidän kannalta, että Pilkku oli nyt lopuksi pois. Justy oli kyllä niin oikeilla jäljillä tän viimeisen päivän että olisin hyvin todennäköisesti pudonnut.

AlPacinoa ei tosiaan ollut tarkoitus bussata, mutta kun se oli jo kerännyt niin paljon ääniä, meillä oli suuria vaikeuksia yrittää keksiä jotain muuta lynkattavaksi, ilman että itse näytetään liian epäilyttäviltä jos Alpa kuitenkin putoaa. Siinä kun laitettiin AlPan kanssa yhtä aikaa viestit, luulin ettei AlPa oo enää tulossa paikalle, jollon mun perustelut meni ihan metsään ja hätääntyneenä vaihdoin äänen hänelle takaisin. Horaanekon hyppääminen Miina-junaan oli ihan puhdas epätoivonen pelastusyritys :D Siinä kohtaa kun Justy vaihto takas Alpaan, oltiin lähes varmoja että nyt kyllä paljastuttiin.

En tiedä yhtään miksi Horaa päätti äänestää mua sillon viimesen päivän alussa :D Mutta onni onnettomuudessa se luultavasti sai meidät näyttämään paljon epätodennäköisemmältä parilta, mikä varmaan osaltaan vaikutti noihin loppupäivän päätöksiin. Miina ja Justy teki tästä viimeisestä päivästä kyllä tosi vaikean, enkä vakavasti ees odottanu selviäväni. Hyvin pelattu! Ja Justyllä oli kyllä aivan oikein huomattu sekin, että D4 mulla oli ajatusket pitkälti siinä ketä mä epäilisin D5, kun Marzzuu näytti jo niin helpolta lynkkaukselta ettei sitä tarvinut enää miettiä.

Kiitos PJ:lle ja kumppaneille, ingameille tuli naurahdeltua moneen kertaan :D

Mua kiinnostais tietää arveliko kukaan vakavasti mua ja Horaata pahispariksi ennen tuota viimeistä äänenvaihtoa? :)
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Savu » 20.12.2018 00:54:35

Ja se Alpa-äänestys tais mennä niin, että Alpa oli sairaana eikä oikein jaksanu pelata, joten sanoi että bussatkaa vaan jos se näyttää parhaalta. Mutta sitten kun se alko kirjotella peliin enemmän viestejä niin innostus heräsikin, ja suunnitelma muuttui Alpan pelastusyritykseksi :)
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.12.2018 01:44:48

Horaa ;_____;

Olin kyllä D3 eteenpäin aika vakuuttunut justyn hyvikseydestä, mut ton äkillisen äänenvaihdon kohdalla kävi taas äkillinen vainoharhan hetki :'D Tuli kyl muutenkin ehkä tehtyä virhearvio ton esiintulon kanssa, ei erikoisrooleja kyllä mulle kiitos XD Pahiksille kyl ihan ansaittu voitto, hyviksillä oli vähän liikaa poissaoloja ja muuta epäaktiivisuutta (itekin tuli varsinkin D2 pelattua tosi passiivisesti), ja meidän peli oli vähän liikaa justyn varassa ja valitettavasti tää on tiimipeli. (Olin muotoillut tän taas vähän turhan suorasukaiseen tapaan ja tuli sanomista, toivottavasti kukaan ei kerennyt loukkaantua... Koitan pitää suuta soukeammalla, en oikeesti tarkoita sanomisiani niin ikävinä kun ne saattaa kuulostaa.)

Sori tosiaan Zeylle jos pilasin sun peli-iloa, meillä kävi kommunikaatio-ongelma ja provosoiduin kun luulin että se "mitä sä tällä tarkoitat?" "entä tällä?" oli tahallista keskustelun viemistä sivuraiteille, kun ite yleensä liitän tuollaiset siihen että koittaa kaivella pahiksia ja et edes epäillyt mua. Siinä vaiheessa kun quotesit kaiken keskelle reaaliaikaista keskustelua se oli myös oikeesti tosi häiritsevää, että toivon oikeesti että löydät kultaisen keskitien. Ja onhan ne pulut ihan söpöjä...
Viimeksi muokannut jeekaka päivämäärä 20.12.2018 12:06:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.12.2018 02:13:12

Ja siis oikeasti meinasi revetä persikka kun olin koko D1 koittanut selvittää justylle mikä Zeyn toiminnassa on mielestäni pahismaista ja sitten Halima tulee kysymään että kertoisitko vielä miksi Zey on pahis XD Ehkä joskus vielä vähän vähemmän tunteella :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja miina » 20.12.2018 07:01:23

Voitto oli kyllä ansaittu!

Mie kyllä oikeesti uskoin että horaa on pahis ihan vaan koska en uskonu että molemmat pahikset olis äänestäny alpaa mutta en nähny missään vaiheessa vikana päivänä sitä enää todellisena tippujana koska en myöskään uskonu että Horaa- pilkku on pari. Hitsit ku ärsyttää että menin vaihtaa ääneni savulta vielä pois koska ihan sama se oli ollu sille jättää kun en kerta ikimaailmassa ois saanu Horaa tiputettua. Justy-hora paria ajattelin mutta se taas oli mahdotonta päihittää koska teillä oli äänet ekana savulla.

Ugh onneks tää loppu niin pääsee levähtämään. Eiku..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Savu » 20.12.2018 15:16:23

jeekaka kirjoitti: Tuli kyl muutenkin ehkä tehtyä virhearvio ton esiintulon kanssa, ei erikoisrooleja kyllä mulle kiitos XD

Arvasin tosiaan heti että saatat olla suojelija siitä miten suhtauduit keturinin ideaan siitä esiintulosta :D Että sikäli ihan hyvä teille että tulit esiin, oltais varmaan kuitenkin lynkattu sut Ketun ja Jinin jälkeen.

miina kirjoitti:Ugh onneks tää loppu niin pääsee levähtämään. Eiku..

Niinpä x__x
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja justy » 20.12.2018 17:02:01

Savu kirjoitti:Mua kiinnostais tietää arveliko kukaan vakavasti mua ja Horaata pahispariksi ennen tuota viimeistä äänenvaihtoa? :)


Mä luulen että jos ois pitänyt sanoa ennen äänenvaihtoa pahis-Savulle todennäköisin pari, oisin sanonut Horaan. Mut jos kuudes päivä ois koittanut, oisin varmaan äänestänyt miinaa koska pahis-Horaa ois voinut liittyä miinan seuraksi pilkku-ääneen (niin kuin liittyikin).

Ärsyttää että unohdin taas sen miten tärkeää tossa 2vs2:ssa oli pitää äänet siellä mihin ne oli eka päätynyt. Loppupäivän epäilykset iskivät, ja aloin miinaltakin tivata perusteita. Eli aloin olla itse levoton ääneni kanssa ja provosoin vielä stä toista hyvistäkin levottomuuteen. Ois pitänyt etukäteen laskea noi skenaariot ja yrittää vakuuttaa itseni ja miina että meidän paras mahdollisuus pelin jatkumiseen on se, että Savu on pahis ja me osuttiin oikeaan. Ja että mikään harha-askel mihinkään johtais meidän häviöön jos pilkku on hyvis.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja AlPacino » 20.12.2018 19:15:00

JEE! :D
Kiitos kaikille! Oli oikiasti ihan huippuhauskaa!
Kiitos pahistiimi <3

Mä lähdin pelissä mukaan ajatuksella, että voisin sekoitella vain peliä. Aika monesti tuntui jengi ylianalysoivan toisten peliä, niin ei tuntunut hirveän vaikealta.

Zey oli todellinen herkkupala kohdistaa epäilykset ekana päivänä. Toisena päivänä olin ajatellut ruveta sen kaveriksi, mutta pelinkulku muutti tilanteen. Sori Zey, jos alko ärsyttään..

Olin myös ajatellut ruveta kaveriksi Miinalle, Jeekakalle, Justylle ja Marzzuulle. Se onnistui osittain. Samaan aikaan muistaakseni Horaa aikoi ruveta epäileen Miinaa ja Savu aikoi vissiin epäillä mua. Muistankohan oikein... Noh Horaa varmaan linkkaa chatin, jos joku haluu lukee.

Pahistiimissä oli kiva puuhata! Päätettiin melko varhain, ettei liikaa nyt koordinoida ellei erikseen tarvetta. Eikä juuri tullutkaan tarvetta, koska tää peli oli todella sekava :D Hyvikset sekoitti pakkaa oikein mukavasti ja olin rehellisesti sanoen hieman laiska yhdessä vaiheessa, kun en kokenut tarvetta sekoitukselle. Justy oli siinä oikeassa. Samaan aikaan olin tosiaan myös sairas ja viestien määrä tuntui ekaan peliin aika ylivoimaiselta.

Mun tippumispäivänä PahisTeam potki mua persauksille, että voisin tulla jutteleen. Päätin, että ei ole mitään järkeä puhua, ellei ole perillä mitä tapahtuu. Kun sitten luin kaiken, niin innostuinkin pelistä uudelleen. Olisin halunnut jatkaa ja meillä oli pari tilannetta, jossa ihan uskottavasti oltaisiin voitu Horaan ja Savun äänet kääntää, mutta niin ei nyt tapahtunut :D Toisaalta enpä voi oikein muita syyttää kuin itseä, koska olin siihen asti niin epäaktiivinen. Tiimin etu menee aina etusijalle.

Repesin totaalisesti kun Miina sano Horaasta "jos oot pahis, niin kylmäääää" xD
Toinen kun Jeekaka sanoo "Joku kusettaa täällä kyllä ihan täysillä" :'D

Kutkuttavaa seurattavaa varsinkin viimisinä päivinä.
Erityiskiitos pahistiimini lisäksi tiestysti Miinalle ja Justylle! Olitte hauskoja pelattavia! Ja justy voi herranjumala, kun osaat päätellä... Ois pitänyt sittenkin puottaa sut jo ekana päivänä, niinku jo vähän keskusteltiin! <3
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja justy » 20.12.2018 19:41:08

AlPacino kirjoitti:Erityiskiitos pahistiimini lisäksi tiestysti Miinalle ja Justylle! Olitte hauskoja pelattavia!


Auts, suolaa haavoihin. :D

No ei vaan, oli hauska pelata sinunkin kanssa! Toivottavasti nähdään vielä tulevissa peleissä. Ja ilmoa ihmeessä vaikka varapelaajaksi tuohon nyt käynnissä olevaan peliin. Se jää visiin huomenna joulutauolle, niin ei tarvii pelätä et menee kinkunsyönnit sivusuun kun vääntää täällä meidän kanssa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron