Mitä tänään syötäisiin? Peli on päättynyt!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 09.11.2018 22:58:04

--Niacin ++Tube
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 09.11.2018 22:58:18

Ja Vampirella hyvä kysymys tuossa yllä. Jos Cam ei kuole minään yönä niin on ihan potentiaalinen sarjis.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 09.11.2018 23:00:05

Mä oon tällä hetkellä valmis uskomaan Camia, mutta en löisi hyvisreadia lukkoon.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Zey » 09.11.2018 23:00:33

Päivä on päättynyt!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Zey » 09.11.2018 23:12:39

KOLMAS ILTA

Tämän illan raaka-aineena toimii... kana!

Kana-kasviskrepit
4-6 annosta

Taikina:
5 dl maitoa
2 munaa
3 dl vehnäjauhoja
½ tl suolaa
50 g sulatettua voita tai öljyä

Täyte:
1 iso sipuli
2 valkosipulinkynttä
½ punainen mieto chilipaprika
1 punainen paprika
100 g lehtikaalia
10 cm pala kesäkurpitsaa
2 rkl rypsiöljyä
400 g broilerinfileesuikaleita
½ tl suolaa
½ sitruunan mehu
200 g sulatejuustoa
mustapippuria myllystä

Pinnalle:
juustoraastetta
rucolaa

Mittaa maito kulhoon. Riko joukkoon munat. Lisää vehnäjauhot, suola ja sulatettu voi tai öljy. Sekoita ja anna taikinan seistä mielellään hetki ennen paistamista.
Paista kuumalla räiskäle- tai paistinpannulla isoiksi räiskäleiksi.
Valmista täyte.
Kuori ja hienonna sipuli ja valkosipulinkynnet. Hienonna mieto chilipaprika ja suikaloi paprika. Poista lehtikaalin lehdistä kova lehtiruoti ja leikkaa lehdet reiluiksi paloiksi. Leikkaa kesäkurpitsa suikaleiksi tai kuutioiksi.
Kuumenna öljy ja paista broilerinfileesuikaleet kauttaaltaan. Mausta suolalla.
Lisää sipuli, valkosipuli, chilipaprika, paprika, lehtikaali ja kesäkurpitsa. Kääntele muutama minuutti kovalla lämmöllä. Purista joukkoon sitruunan mehu ja lisää sulatejuusto. Sekoita kunnes sulaa. Mausta vielä mustapippurilla.
Tarkista maku. Levitä täyte räiskäleiden päälle ja käännä rullalle.
Laita rullat leivinpaperilla vuorattuun uunivuokaan ja ripottele pinnalle halutessasi juustoraastetta.
Kuumenna uunissa, kunnes juusto sulaa.
Koristele rucolalla.
Tarjoa!

Äänet
4 miina (Vampire, Cameron, Niacin, Halima)
2 Tube (Jinmuru, miina)
1 Vampire (Tube)

miina kuolee saatuaan eniten ääniä.

Kuolleet
1. päivä: Savu, psykiatri (juusto)
1. yö: Ei kukaan
2. päivä: Marzzuu, tavallinen kyläläinen (härkis)
2. yö: Horaaneko, kultisti (kurpitsa)
3. päivä: miina, tavallinen kyläläinen (kana)

Jäljellä
5 hyvistä
1 ei-hyvis

Poissaolot
Jinmuru 10.-12.11.

Äänestyspakot
miina

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna lauantaina 10.11. kello 21:00. Mahdolliset yönimet Jiille ennen sitä. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. yö päättyy la 10.11 klo 21:00

ViestiKirjoittaja Jii » 10.11.2018 21:00:15

NELJÄS AAMU

Mm, jääkaapista löytyi herkullista avokadoa!

Avokadopasta à la Alexander Gullichsen

1 valkosipulinkynsi
½ chiliä (poista siemenet)
1 limetti
2 kypsää avokadoa
suolaa
mustapippuria
loraus oliiviöljyä
kourallinen basilikaa (lehtipersija ja korianteri toimivat myös)
30 g (1 dl) raastettua pecorinoa
30 g (1 dl) raastettua parmesaania
400-500 g spagettia

Voit tehdä kastikkeen suoraan tarjoilukulhoon, jossa kannat pastan pöytään. Pilko valkosipuli hyvin hienoksi, pilko myös chili ja laita ne kulhoon. Purista limetin mehu mukaan. Halkaise avokadot ja poista niistä kivet. Kuutio avokado kuoressaan ja kaiverra sisus ruokalusikan avulla kulhoon. Hienonna yrtit ja raasta juustot. Lisää suola, pippuri, oliiviöljy, hienonnetut yrtit, sekä pecorino- ja parmesaaniraaste.

Sekoittele lusikan avulla, maista. Kastikkeessa tulee olla tarpeeksi suolaa, muuten lopputulos on mauton.

Keitä spagetti al dente: noin 80 % pussissa mainitusta keittoajasta riittää. Keitä spagetti hyvin suolatussa vedessä: pastaveden tulee olla niin hyvin suolattua, että se maistuu merivedelle. Ota talteen vajaa desi keitinvettä. Valuta pasta lävikössä.

Kuolleet
1. päivä: Savu, psykiatri (juusto)
1. yö: Ei kukaan
2. päivä: Marzzuu, tavallinen kyläläinen (härkis)
2. yö: Horaaneko, kultisti (kurpitsa)
3. päivä: miina, tavallinen kyläläinen (kana)
3. yö: Tube, tavallinen kyläläinen (avokado)

Jäljellä
4 hyvistä
1 ei-hyvis

Poissaolot
Jinmuru 10.-12.11.

Äänestyspakot
-

4. päivä alkaa nyt ja päättyy tiistaina 13.11 kello 21:00.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 10.11.2018 21:21:32

Olenko todistanut roolini hyvistappajana teitä tyydyttävästi vai väännetäänkö aiheesta vielä tääkin päivä?

Cameronilta olis kiva tän päivän aikana kuulla perustelut sille, miksi ennusti Haliman, jota pidettiin yleisesti hyvismäisenä eikä tuon kultistikommentin takia ilmeisesti useamman epäilyttävänä pitämää pelaajaa (eli mua). Tää on tällä hetkellä se ainoa iso juttu, mikä mua Cameronin esiintulossa häiritsee. Toki oon valmis uskomaan, että Cam on ennustaja, kuten eilen sanoinkin, mutta kunhan mietin.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 10.11.2018 21:40:04

Mietin yöllä vähän tuota Cameronin ennustusvalintaa ja tuli mieleen semmoinen villi teoria että entä jos Cameron ja Halima onkin rakastavaiset, joista toinen sarjamurhaaja, saisivat tuolla ennustuskuviolla aika helposti säästettyä itsensä pelin loppuun asti. :D
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 10.11.2018 21:47:22

Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän. Miina oli tavis, Tube oli tavis. Vampire vaikuttais olevan sitä mitä sanookin.

Jäljellähän on siis seuraavat pelaajat, jotka väittävät olevansa seuraavia rooleja:
Halima - tavis
Niacin - tavis
Jinmuru - tavis
Cameron - kertakäyttöennustaja
Vampire - kertakäyttöhyvistappaja

Ensimmäinen kysymys ois Cameronille se, mihin Cam ei eilen vielä vastannut. Eli miksi ihmeessä ennustit minut?

Mä nyt vähän mietin sitä, että Cam olisi se meidän sarjamurhaaja, ja nyt kun luen Cameronin viestejä selaillen läpi, niin tätä tukee aika monikin asia:
    - Cameron oli aika monella pelin alussa hyvislistalla, eli Horaa olisi hyvinkin voinut tähdätä kultittamisensa Cameroniin ekana yönä, sen takia epäonnistuen kultin levittämisessä.
    - Peli vaikuttaa sarjikselle tosi vaikealta jos pelissä on psykiatri, kertakäyttöinen hyvistappaja ja kertakäyttöinen hyvisennustaja. Tämän takia luulen että joku erikoisroolin claimannut vois hyvinkin olla sarjis.
    - Cam kertoi mun roolin vasta kun olin itse sen kertonut, eli sarjamurhaajalle aika helppo "ennustus". Lisäksi ihmetyttää miksei hän olisi ennustanut esim. Vampirea.
    - Cam on pelannut rennosti ja hyviksen oloisesti, mutta ei oikeastaan tehnyt mitään mikä viittaisi siihen, että ei voisi olla sarjis. Yksin omalla puolellaan pelaavana voisin kuvitellakin Cameronin osaavan ottaa rennosti.

Nämä viestit myös nyt uudelleen luettuna vähän nostattaa kulmia:
Cameron kirjoitti:Jinmuru hep! Luulen tietäväni mistä puhut, ja jos puhutaan samasta asiasta, en usko että aihetta kannattaa vielä nostaa pinnalle.
//horaa, Jin... no sitte en tiiäkkään mistä puhutaan :D

Cameron kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Halimalla meni siis veikkaus huti, mites Cameron, aateltiinko samaa asiaa? :D

Kyllä vaan! Just tuota samaa kohtaa jäin ihmetteleen ku sääkin. Tosin en päässyt noin pitkälle ajatuskuviossa, jäin vaan ihmetteleen että miksi Vampire noin selkeästi kertoo olevansa erikoinen (ja samaa mietin yön jälkeen että miten se on vielä hengissä :D).

Ensin Cam sanoo että ei sittenkään tiiä mistä puhutaan, mutta yön jälkeen (kun Jinmuru auliisti on ensin kertonut mitä tarkoitti) Cameron "olikin ajatellut juuri samaa kohtaa". Nojoo, voi olla, mutta en tiedä.

Sitten on tämä viesti:
Cameron kirjoitti:No niin laskeskelin tässä vähän ja päätin että mun on järkevää ehkä nyt tulla esiin. Eli kertakäyttöinen ennustajanne tässä iltaa :> Sain ennustuksen tuloksen tarkan roolin tarkkuudella ja Halima on tavallinen hyvis, kuten väittääkin, tarkistin viime yönä. Mun pelintarkastajakokemuksella en nimittäin usko, että meillä ois tämän kokoisessa pelissä kertisennustajan, psykiatrin ja hyvistappajan lisäksi enää suojelijaa tai roolinlukitsijaa mukana kulttia ja sarjamurhaajaa vastaan. Tämä taas tarkoittais sitä, että sarjamurhaaja tappais vaan joka toinen yö. Kultilla taas on voinu olla esim. niin että rekryää kans vaan joka toinen yö tai on tosiaan osunut johonkin erikoishahmoon, eikä saa käännyttää tätä.
Josta päästäänkin siihen, että seuraavana yönä sarjamurhaaja ei tappais, jolloin Vam voisi todistaa itsensä varmaksi hyvikseksi tappamalla yhdessä sovitun pelaajan ja mun esiintulon jälkeen Vamin ens yön osumatarkkuus on 1/3, mikä on jo ihan hyvä, jos tänään ei vielä saada sarjamurhaajaa hengiltä. Jos taas ens yönä ei kuole kukaan, tiedetään että Vam on pahis. Ehdottaisin siis että tänään lynkattaisi ++miina?
Voi toki olla että oon ihan väärässäkin ja meillä on vaikkapa kertakäyttöinen suojelija matkassa, jolloin tämä suunnitelma heittää ihan häränpyllyä :D

Mä mietin että mikä motivaatio sarjamurhaajalla olisi kirjoittaa tämä viesti. Jos Cam ei ois "tullut esiin" ja puhunut Vampiren puolesta, Vam olisi mitä todennäköisimmin lynkkautunut ja yöllä ei olisi kuollut ketään. Voi olla että sarjis-Cam ajatteli, että saa loppupeliksi varman hyviksen leiman tulemalla esiin ennustajana, tai sitten ajatteli, että peli etenee nopeammin kun Vam saa yöllä vielä tappaa jonkun. Tai sitten molempia. En muista miten tarkkaan Cam yleensä miettii tällaisia "montako pelaajaa on minäkin päivänä ja mikä pelaajamäärä on edullista kenellekin viimeisenä päivänä", mut hmm.

Mäpä lähden miettimään ajatusleikkiä, että mä oisin sarjis-Cam ja tulisin esiin ennustajana. Silloin mun(Camin) näkökannasta peli tulis etenemään ehkä näin:
eilen lynkataan miina -> mennään yöhön, 6 pelaajaa jäljellä
yöllä Vam tappaa Niacinin tai Tuben -> tulee seuraava päivä, 5 jäljellä
päivällä lynkataan Niacin/Tube/Vampire -> tulee yö ja 4 pelaajaa jäljellä
yöllä Cameron tappaa jonkun -> viimeiseksi päiväksi 3 pelaajaa.

Toinen vaihtoehto, jossa sarjis-Cam ei tule esiin ennustajana, menisi suunnilleen näin:
eilen lynkataan Vampire -> mennään yöhön, 6 pelaajaa jäljellä
yöllä kukaan ei kuole -> tulee seuraava päivä, 6 jäljellä
päivällä lynkataan miina/Niacin/Tube -> tulee yö ja 5 pelaajaa jäljellä
yöllä Cameron tappaa jonkun -> tulee päivä ja 4 pelaajaa jäljellä
päivällä lynkataan joku -> tulee yö ja 3 pelaajaa jäljellä
tulee yö, mutta Cam ei saakaan tänä yönä tappaa! -> tulee seuraava päivä ja 3 pelaajaa jäljellä!!!

Eli joo, tämä mun laskelma kyllä puhuis sen puolesta, että sarjis-Camin oli kannattavaa tulla esiin ennustajana ja päästää Vam tekemään hyvistapponsa, sillä se vähentää Cameronilta yhden päivän, jolloin pitää pelata ja selvitä kuolematta. Lisäksi tuossa ykkösskenaariossa on vai yksi yö, jolloin sarjis saa tappaa, joten se ei välttämättä ois mitenkään kummallista että sarjis sinä yönä tappaisi minut eikä Cameronia -> kun Cam kerran on kertakäyttöinen, on ihan sama kumman meistä sarjis tappaa.

Eli joo, vaikuttava suunnitelma ja esiintulo Camilta, mutta oon kyllä aika hyvin nyt ympäripuhunut itseni uskomaan tähän teoriaan.

++Cameron

Mielipiteitä?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 10.11.2018 22:35:50

Mä olisin tällä hetkellä kallistumassa samalle kannalle kuin Halima. Luen kyllä vielä itsekin Camin viestit läpi vielä, kunhan koneelle pääsen. Haluan silti Cameronilta vastauksen tälle esitettyyn kysymykseen. Tällä hetkellä uskon enemmän siihen, että Cam on sarjamurhaaja, mutta en lyö sitä lukkoon ennen kuin Cam kertoo perustelunsa valinnalleen. Joo, sanoin olevani valmis uskomaan Camia eikä edellisestä viestistä oo ees mahdottoman kauaa, mutta oon tässä ajatrllut ja tällä hetkellä en ois yhtään niin valmis uskomaan Camia, koska Haliman ennustaminen ei vaan käy järkeen + Haliman ajatusketju vaikuttaa validilta ja menee aika hyvin yhteen sen kanssa, mitä oon tässä itekin kelaillut.

Odotan kuitenkin vielä hetken äänen kanssa, mutta tällä hetkrllä se olis lähdössä Cameronille. Nyt mä meen kuitenkin iltapalalle, kuolen nälkään.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 11.11.2018 15:12:27

Onko meillä aikaa lynkata Nia ja Cameron molemmat?

(Peruin tän päivän menot ni oonki paikalla, tosin hankalasti puhelimella :D)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 11.11.2018 15:16:39

Voi apua, entä jos se onki Halima :D Tää on ihan hirveetä. Oliko Vampire kertakäyttönen hyvistappaja vai normi?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 11.11.2018 16:01:54

Jinmuru, kertakäyttöinen.

Halima taas ei oikein voi olla sarjamurhaaja. Ensinnäkin siitä syystä, että jos Cameron on ennustaja, niin silloinhan Halima on varmasti tavis. Jos Cameron taas on sarjamurhaaja, niin sillon Halima ei sitä voi olla. En myöskään usko, että Cam olisi itse tavis, koska miksi tavis valehtelisi roolinsa tilanteessa, jossa tavis ei siitä mitään hyötyisi. Mä oon siis sitä mieltä, että tässä vaiheessa voidaan olla 100% varmoja siitä, että Halima on tavis ja Cameron on joko ennustaja tai näistä ehkä se tällä hetkellä todennäköisemmältä tuntuva eli sarjamurhaaja.

Mä en nyt oo jaksanut laskea, mutta meillä pitäisi olla aikaa lynkata sekä Nia että Cam. Näistä sanoisin, että Cam ensin, koska pidän tätä todennäköisemmin sarjiksena. Perusteita sille on nostettu esiin jo aikaisemmissa viesteissä
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 11.11.2018 16:47:17

Oho, no joo. Hyvin ajateltu Vam :'D Tulipa tyhmä olo. Mut joo, sanoisin kans et ensin Cam, sitte Nia.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 11.11.2018 21:00:13

Pahoittelen hiljaiseloa! Meillä on vieraita viikonlopun, mikä estää mun pääsyn koneen ääreen. Mutta tuon Haliman päivän ekan viestin jälkeen on varmaan sanomattakin selvää että heitän roskakoriin sen Halima&Cameron -rakkaustarinani. X)
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 11.11.2018 23:21:17

Välipalan aika

Äänet
1 Cameron (Halima)

Kuolemassa on Cameron suurimmalla äänimäärällä.

Poissaolot
Jinmuru 10.-12.11.

Äänestyspakot
-

Päivä päättyy tiistaina 13.11 kello 21:00.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 12.11.2018 15:02:48

Onpas täällä hiljaista...

++Cameron

Kuten oon sanonut, niin pidän tällä hetkellä Camia todennäköisimpänä sarjiksena.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 12.11.2018 18:15:39

Vampire kirjoitti:Olenko todistanut roolini hyvistappajana teitä tyydyttävästi vai väännetäänkö aiheesta vielä tääkin päivä?

Cameronilta olis kiva tän päivän aikana kuulla perustelut sille, miksi ennusti Haliman, jota pidettiin yleisesti hyvismäisenä eikä tuon kultistikommentin takia ilmeisesti useamman epäilyttävänä pitämää pelaajaa (eli mua). Tää on tällä hetkellä se ainoa iso juttu, mikä mua Cameronin esiintulossa häiritsee. Toki oon valmis uskomaan, että Cam on ennustaja, kuten eilen sanoinkin, mutta kunhan mietin.

Siis en halunnut ennustaa sua, koska ajattelin että olit erikoinen (kuten ketjussa paljastit). Kuten aiemmin Jinmurulle sanoin niin ajattelin samaa kohtaa ja ajattelin että oot erikoinen ja kummastelin sitä miksi tuot sen niin selkeästi esiin, mutta vasta tuo Jinmurun pointti toi esiin silloin ihan potentiaalisen mahdollisuuden että oisit voinut olla pahis.

Halima kirjoitti:Ensimmäinen kysymys ois Cameronille se, mihin Cam ei eilen vielä vastannut. Eli miksi ihmeessä ennustit minut?

Lähinnä sun ajoittainen aggressiivisuus mitä oon nähnyt sulla paljon pahiksenakin herätti mun mielenkiinnon toisena päivänä, esim. tämä viesti:
Halima kirjoitti:Ensinnäkin: Savu ei ollut selkeä. Jos olisi ollut niin ei olisi mitenkään saanut tarpeeksi ääniä lynkkautuakseen.
Toiseksi: Tube ei epäilytä ainakaan mua enää yhtään. En usko hetkeäkään että Tube olisi vetänyt tuota eilisillan peliä muuna kuin hyviksenä. Jos veti niin täydet pisteet Tubelle ja on voittonsa ansainnut.
Kolmanneksi: Marzzuu ei ole missään vaiheessa peliä epäilyttänyt mua! Mä sanoin tästä sulle jo eilen, mutta ilmeisesti et joko usko tai lue mun viestejä. Painostin Marzzuuta ekan päivän aluksi siksi ja vain siksi, että Marzzuu tulisi puolustautumaan ja hänen puolestaan voitaisiin saada jonkinlaista osviittaa. Olen koko pelin ollut sitä mieltä, että Marzzuu on todennäköisemmin hyvis. En ymmärrä miten tää on niin vaikea asia miinalle ymmärtää. Miina on kuitenkin älykäs ihminen (tiedän kun tunnen), joten tää ettei miina suostu käsittämään mun motiivia Marzzuun äänestämiseen ja painostamiseen, epäilyttää ihan todella.

Jatkokeskusteluun: Mun ääni Marzzuulle EI OLLUT HERÄTTELYÄÄNI!!! Ärsyttää ihan hulluna kun mua ei ymmärretä.

Lisäksi ärsyttää se, että porukka (ainakin Vampire) edelleen puhuu pahiksista, kun nyt on kuitenkin lähes satavarmaa, että tässä pelissä ei ole pahiksia.

Uskoin myös että kokeneena pahiksena oisit voinut hyvin sumuttaa mua loppuun asti, aka uskoin että en ois saanut sua kiinni pahiksena, toisin kuin vähän aloittelevamman. Olen myös sun kanssa monista asioista samaa mieltä, joten halusin varmistaa että voin luottaa sun päättelyihin.

Halima kirjoitti:Nämä viestit myös nyt uudelleen luettuna vähän nostattaa kulmia:
Cameron kirjoitti:Jinmuru hep! Luulen tietäväni mistä puhut, ja jos puhutaan samasta asiasta, en usko että aihetta kannattaa vielä nostaa pinnalle.
//horaa, Jin... no sitte en tiiäkkään mistä puhutaan :D

Cameron kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Halimalla meni siis veikkaus huti, mites Cameron, aateltiinko samaa asiaa? :D

Kyllä vaan! Just tuota samaa kohtaa jäin ihmetteleen ku sääkin. Tosin en päässyt noin pitkälle ajatuskuviossa, jäin vaan ihmetteleen että miksi Vampire noin selkeästi kertoo olevansa erikoinen (ja samaa mietin yön jälkeen että miten se on vielä hengissä :D).

Ensin Cam sanoo että ei sittenkään tiiä mistä puhutaan, mutta yön jälkeen (kun Jinmuru auliisti on ensin kertonut mitä tarkoitti) Cameron "olikin ajatellut juuri samaa kohtaa". Nojoo, voi olla, mutta en tiedä.

Noh, minä tosiaan bongasin tuon Vampiren esiintulon, mutta en ajatellut että hän on pahis. Huomauttaisin että sitä mun viestiä ennen kiilasivat eteeni Horaa ja Jinmuru näillä viesteillä:
Horaaneko kirjoitti:Jinmuru, uskosin et jos saisit jostai pelaajasta ei-hyvis roolivibaa nii sanoisit sen suoraa, eli oletan et puhut täs erikoisroolist? Miks jotai sellast pitäs tuoda topicis esille?

Jinmuru kirjoitti:Uskot väärin, Horaa :D

Eli Horaa uskoo että Jin on bongannut erikoisroolin ja Jin sanoo, että on bongannut jotain muuta, tähän kommentoin että no sitten en enää tiedä mistä puhutaan.

Halima:
Miksi ihmeessä olisin sarjiksena lähtenyt leikkimään ennustajaa? :D Olin suurimmalla osalla pelaajista top 2-3 hyvismäisimmän joukossa, joten mulla ei ois ollu todennäköisesti mitään ongelmia päästä viimeiseen päivään tai loppuun asti. Ja eikö nyt tässä vaiheessa ole hyvin todennäköistä että kaikkia erikoisena esiin tulevia epäillään aikalailla? En todellakaan ois luottanut siihen että topicissa kaikki jotka ilmoittaa "oon tavis!" olisivat taviksia, sillä erikoistenkinhan kannattaa mahdollisimman pitkään väittää olevansa taviksia. Sarjiksenahan oisin lisäksi tiennyt Vamin hyvikseksi ja ilomielin äänestänyt erikoisen ulos, sen sijaan että oisin tuon suunnitelman myötä tuonut peliin esiin sarjiksena kaksi varmaa hyvistä (sinut ja Vampiren). Tuon viime yön yötapon jälkeenhän lylo tulee nyt päivää aiemmin, mutta siitä hyvästä meillä on nyt 1 varma hyvis lisää ja molemmissa tilanteissa on 2vs.1 joten tilanne ei oleellisesti muutu. Mieluiten olisin toki ennustanut jonkun muun kuin hyvisten roolin mutta älkää nyt mua hyvät ihmiset sen takia lynkatko :D

Vam ja Halima on varmoja hyviksiä ja jos Jinmuru on pahis, hän pelaa kyllä elämänsä pahispeliä :D joten jäljelle jää ++Niacin
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 12.11.2018 20:20:38

Vampire kirjoitti:Olenko todistanut roolini hyvistappajana teitä tyydyttävästi vai väännetäänkö aiheesta vielä tääkin päivä?

Ei tarvi enää vääntää, kyllä tähän nyt taitaa olla tyytyminen. Voisin edelleen nillittää, ettei tuo yötappo todista mitään 100% aukottomasti, koska jos ekan yön tapottomuudelle onkin joku 1% mahdollinen muu syy kuin sarjamurhaajan toimiminen vain joka toinen yö, niin viime yönä olisit voinut tappaa Tuben ihan vain sarjamurhaajana. :,( Vampiressa on jääneet häiritsemään jotkut pienet yksityiskohdat, kuten Marzzua lynkattaessa yllättävä: "juuri noin pahis sanoisi...." vaikka Vampire oli ollut pitkään sitä mieltä että Marsu on hyvis, lievä syyllistämissävy Vampiren epäilijöistä "epäilette minua vain koska se on seksikästä" (En vaan ymmärrä mitä tuo edes tarkottaa. :D). Vaikka nämä muutamat jutut kutkuttaa että entä jos sittenkin jotenkin, niin mun on pakko myöntää että en oikeasti keksi mikä se mystinen 1% syy voisi olla mikä ekan yön tapon ois estäny. Sen takia laitan munani tänään ennemmin siihen koriin, että teit kuitenkin viime yön tapon hyvistappajana ja sarjikselta oli kädet sidottu. Mietin aiemmin että on vaan liian epäreilua sarjista ajatellen, että pitäisi saada tapettua/tapatettua kaikki 9 muuta pelaajaa vain joka toinen yö toimivalla voimalla, mutta tuli myöhemmin mieleen että pelissähän tosiaan oli se psykiatri, joten tasapainotuksessa otettiin varmaan huomioon myös se vaihtoehto, että sarjis saattaakin kääntyä hyvikseksi. Jos Vampiren sitten on hyviskilleri, niin ei tässä oikein jäljelle jää ketään muuta järkevän tuntuista vaihtoehtoa jäljelle, kuin Cameron. Halima se ei voi mitenkään olla. Jinmuru ehkä teoriassa, mutta musta mikään ei vaan kertakaikkiaan viittaa siihen. En muista että Cameron olisi koskaan jäänyt pahiksena kiinni mistään suoranaisesti pahismaisesta teosta tai sanomisesta, mutta tuo Haliman ennustus on kyllä vähän outoa. Tää perustelu kuulostaa aikas kummalta:
Cameron kirjoitti:Olen myös sun kanssa monista asioista samaa mieltä, joten halusin varmistaa että voin luottaa sun päättelyihin.

Jos Haliman mielipiteet kerta olivat hyvin lähellä omiasi, niin miksi tarvit varmistuksen Haliman roolista siihen että uskot omiin ajatuksiisi..?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 13.11.2018 06:21:00

Niacin: Siksi että mulla on niin monesti käynyt niin että Halima on ollu pahis ja oon ollu ihan että ”loistavaa pohdintaa! samaa määkin aattelin!” ja se onkin vedättänyt mua koko ajan ihan satasella harhaan x)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 13.11.2018 12:16:52

En tiiä kumpi se on, Cameronin perustelut tuntuu kyl aika vakuuttavilta. Mut en tiiä kannattaako hajauttaa ääniä, jos täsä onki jotain kieroa :D Tuplaääniä tai sellasta.

++Cameron
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 13.11.2018 13:40:49

Cameron puolustautuu joo tosi vakuuttavasti, mutta en mäkään oo valmis siirtämään ääntäni.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 13.11.2018 13:54:16

Välipalan aika

Äänet
3 Cameron (Halima, Vampire, Jinmuru)
1 Niacin (Cameron)

Kuolemassa on Cameron suurimmalla äänimäärällä.

Poissaolot
-

Äänestyspakot
-

Päivä päättyy tänään kello 21:00.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 13.11.2018 16:17:06

Mää oon varma että minä se en oo, mutta en kyllä oo varma onko Cameronkaan. :D Jos ei Cameron niin sitten varmaan Vampire. Tai ehkä Jinmuru onkin päässyt toteuttamaan lapsuuden unelma-ammattiaan ja on siksi siin sujuvasti hämännyt kaikkia. :D Nojoo. Mutta jotain varmaan täytyy kokeilla äänestää joten ++Cameron. Mulla tulee kavereita kylään (hehhehhh) kohta niin en viitsi kauheasti puhelinta naputella enää illalla.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 13.11.2018 18:02:47

Halima ja Vampire, miltä tuntus jos yhesä vaihettais Niaciniin? Vai ootteko varmoja Cameronista?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 13.11.2018 19:39:33

Hauskaa tuo Niacinin ”kyyyllä se sitten varmaan on Cameron” - kauhean yllättävää ettet oo eri mieltä muiden kanssa :D No mutta jos lynkkaatte mut tänään niin ehdotan että huomenna lynkkaisitte sitte Niacinin. Tosin nyt mua on alkanut epäilyttää Jin...sen ei oo tarvinu koko pelin aikana käytännössä puolustautua ollenkaan, jolloin on helppo pelatakin rennosti. Mutta en silti usko siihen. :D Se on tehny liian hyviä huomioita ja pelannu niin aktiivisesti!
Mutta hei mulla alkaa just tanssireenit jotka kestää 21.30 asti joten pelatkaa hyvin loppupäivä! :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 13.11.2018 20:06:33

En oo yhtään varma Cameronista. Mut en oo kyllä satavarma Jinmurustakaan. :/ En tiiä, Jinmurua en halua tänään lynkata, mutta huomenna sitä pitää kyllä katsoa uudestaan (teidän muiden, mä taidan kuolla yöllä).

Tänään siis Cameron tai Niacin, ja näistä ehkä mieluummin Cameron, mutta oon puhuttavissa Niaciniin jos haluatte.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 13.11.2018 20:20:41

Cameron, mielestäni en sanonut että kyyyyllä se oot sinä, vaan että en oo nyt oikein varma ootko se sinä. :D Mutta eipä mun olis mitään järkeä alkaa tässä kohtaa äänestää ketään muutakaan. Tää on ihan höpön tuntunen peli nyt, kukaan ei vaikuta niin pahikselta, paitsi ehkä Vampire, mutta Vampiren yötappokuviot ei todennäkösimmin sovi siihen kuvioon. En oikein muista tarkalleen miksi Jinmurua pidetään niin "varmana" hyviksenä, mutta sellanen fiilis on jääny. En pistä edes hanttiin jos päätättekin vaihtaa lynkkaamaan mut koska tuntuu että oon ihan hukassa tän pelin kans ja kauhistuttaa ajatus että jos joudunkin vielä huomenna arvailemaan pahista jäljellejääneistä :D Varsinkin kun kaikki on yksimielisiä siitä että jos huominen tulee niin oon sitten se ainut vaihtoehto.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 13.11.2018 20:39:33

Mä lynkkaisin ensin Cameronin, koska tällä hetkellä mun fiilis ihan gut feeling pohjalta on se, että Niacin ei ole ei-hyvis. Itseni tiedän hyvistappajaksi (pidän sinällään jännänä, että Niacin on niin vahvasti edelleen sitä mieltä, että oon se pahismaisin). Se tässä eniten jännättää, että jos Cameron ei ole sarjis ja peli jatkuu, niin sillon sarjis on todennäkösesti joko Niacin tai Jinmuru, joista kummastakaan en oo saanut mitään vahvaa ei-hyvisfiilistä. Mä tällä hetkellä kallistuisin sen kannalle, että jos Cam ei ole sarjis, niin se vois ihan hyvin olla Jinmuru - mutta tälle mulla ei ole antaa muuta perustetta kuin gut feeling, joten en lähde sen perusteella ainakaan nyt ampumaan, koska vaikka Cam antoikin ihan ok vakuuttavat perustelut, niin Cam on tällä hetkellä mun fiiliksen mukaan se sopivin.

Halima, en menis sanoon, että just sie kuolet varmasti yöllä. Todennäköisintähän on se, että varmistettu hyvis tippuu yöllä, mutta meitä on tässä kaksi kappaletta, joten vaihtoehtoja on. Ellei sitten sarjis halua vielä kerran yrittää sitä, jos sais mut huomenna tiputettua päivällä - ja se viittaisi ennemmin siihen suuntaan, että Jinmuru olisi sarjis. Tästä ei kuitenkaan pysty sanomaan mitään ennen kuin seuraavana aamuna.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 4. päivä päättyy ti 13.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 13.11.2018 20:47:30

Joo, mulla on kyl ollu tavattoman rento peli ku ei oo tullu epäilyksiä mun suuntaan. Itken kyl verta jos tää menee niin että huomena lynkaatteki mut ihan vaan koska :'D

Mää taas Halima veikkaan et huomena ollaan me jos se ei oo Cameron :D Koska mulla oli pieni epäily susta ja Vampire on varmistetumpi. Nii Niacin voi yrittää kumpaa meistä vaan toista vastaan.

// Vampire väliin. Never mind, Halima kuolee ja Nia ja Vampire lynkkaa mut. Calling it now. :''D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa

cron