Mitä tänään syötäisiin? Peli on päättynyt!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Tube » 06.11.2018 22:32:42

Jinmuru kirjoitti:Koska sain eilen Horaasta epäilyttävämmän viban sillä perusteella, ettei se hoksannu tuota mun pointtia ja se oliki erikoisrooli (tosin pahis), suuntaan nyt katseeni Vampireen vieläki enemmän. :DDD

Tbf, en itsekään tuota hoksannut eilen, eli ei vielä lopeteta ajattelemista, vaikka Vampireä nyt hiillostettaisiinkin.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 06.11.2018 22:39:54

Tube kirjoitti:Annoin ääneni jo eilen Vampirelle, eikä tämä lisäperuste ainakaan vähennä syitä tehdä niin, kun vastaargumentti ei ainakaan vielä vakuuta.

Mikä sun mielestä sitten olisi vakuuttava vasta-argumentti, jos erikoishyvisrooli ei sellainen ole? :D Ei mitään, voidaan me mun puolesta käyttää tämä päivä mun jahtaamiseen ja mun ympärillä pyörimiseen ja miksei vaikka tiputtamiseenkin. Ei siitä vaan hyödy mitään muuta kuin sen, että hyvikset on pykälän verran heikommilla :D Toki oon biased omaksi edukseni, mutta pidän omaa rooliani hyvisten kannalta ihan edullisena, jos vaan onnistun pelaamaan sen kanssa korttini oikein. Kuten sanottua, voin kyllä tulla tarkan roolin kanssa esiin, jos sitä halutaan. Silloin mun tarvii vain toivoa seuraavan yön osalta parasta ja pelata korttini hyvin, koska virhe olis hyvisten kannalta tappava.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 06.11.2018 22:55:59

Mää tein tuolla lailla kulttilaisena... "Älkää tappako mua nyt, huomena näätte että oon oikeesti henkiinherättäjä!" Toki se ei tarkota, etteikö Vampire nyt vois oikeesti olla hyvis. :'D Toki kokeneetki pelaajat tekee virheitä, mut eikö muka oikeesti tuu aatelleeks et vois olla taviksia salasen roolilistan pelisä? Justhan meillä oli tuo kuningaspeliki...

Halima kirjoitti:Mä haluan muuten jo näin pelin kesken kehua, että sä Jinmuru pelaat tosi hyvin! Oon ihan varma että oot hyvis, ja olit sitte oikeesti mitä vaan ni se on tosi hyvin pelattu!

Jos tosiaan paljastut hyvikseks ni kiitos ;___; Jos oot pahis ja yrität mielistellä mua ni mee roskiin :p <3
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 06.11.2018 22:59:50

Jinmuru kirjoitti:Toki kokeneetki pelaajat tekee virheitä, mut eikö muka oikeesti tuu aatelleeks et vois olla taviksia salasen roolilistan pelisä? Justhan meillä oli tuo kuningaspeliki...

Honestly? Mulla ei tullut mieleenkään :D Enkä oo seurannut Kylän edellisiä pelejä ollenkaan, joten mä en tiedä täällä pelatuista peleistä kuin ne, joissa oon ite ollut mukana. Oon tottunut siihen, että salaisen roolilistan peleissä suurin osa pelaajista on erikoisroolilla varustettuja (joukossa ehkä tyyliin yks tavis, jos sitäkään), joten menin sillä pohjalla. Mä pääsääntöisesti juonittelen muualla kuin Kylässä, joten oon pitkälti pihalla kaikista muista peleistä paitsi niistä harvoista, joissa pelaan ite.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 07.11.2018 07:35:53

En vielä nää tätä vampiren jahtia ihan tarkoitukselliseks. Vielä ainakaan.

Onko tosiaan siis niin että kultisti ei voi varmasti käännyttää erikoisrooleja? Koska tässä paljon puhutussa edellisessä salaisen roolilistan kultisti pelissähän se oli mahollista, tai siis rakastavaisten pystyi käännyttämään. Tällä vaan saattaa olla merkitystä siihen että ajatellaanko pelissä olevan suojelijan vai vielä jonkun eri roolin?

Onko vampire se siun kyky sellanen että se on jo menetetty nyt kun pahiskin siitä tietää? Onkohan tää sellanen kysymys johon ei kannata vielä vastata? Tai siis paremminkin, kannattaako tätä kysyä :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 07.11.2018 08:37:34

Yks syy lisää, miks aattelen Vampiren olevan sarjamurhaaja, on se, että Vampire ei oo kuollut yöllä. Mun mielestä se Vampiren erikoisuus/pahikseus oli aika selvää sen yhden viestin jälkeen (olin siis omaan listaani kirjoittanut Vampiren kohdalle "ei-tavis", mutta en tietenkään silloin siitä kenellekään mitään hiiskunut), joten olettaisin että sarjis ois sen myös huomannut.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.11.2018 09:15:40

Onko vampire se siun kyky sellanen että se on jo menetetty nyt kun pahiskin siitä tietää? Onkohan tää sellanen kysymys johon ei kannata vielä vastata? Tai siis paremminkin, kannattaako tätä kysyä :D

En ainakaan usko, sarjiksen maalitauluhan mä olen joka tapauksessa, jos jostain kumman syystä selviäisin sinne asti, tällä hetkellä kun näyttää vähän siltä, että mut on vähän päätetty tuupata sarjismuottiin huolimatta mistään mitä sanon. Enemmän se on menetetty, jos mä kuolen tänään tän päivän aikana, koska vaikka mut tiputettaisiin yöllä, niin mä ehdin kaiken järjen mukaan käyttää voimani vielä. No, onpahan vaan mulle enemmän haastetta (vaikka se onkin vähän mahdoton tilanne). Mä tuolla aikaisemmin jo yhdessä viestissä vähän vihjasinkin oman kykyni suuntaan mainitsemalla, että jos teen virheen sen kanssa, niin se on hyviksille tappava. Eli hyvistappaja palveluksessanne *kumartaa*. Joo, luultavasti kukaan ei usko tätä, koska onhan se ”Vampiren on oltava sarjamurhaaja”-ajatus seksikkäämpi kuin se, että mä olisin pelkkä hyvis. Etenkään, kun en edes pysty todistamaan väitettäni mitenkään, kun en voi edes ottaa kunniaa horaanekon lynkkaamisesta (vaikka harkitsinkin sitä, että antaisin yönimekseni juuri Horaan, mutta gut feeling ei ole riittävän pätevä syy mulle ottaa riskiä hyviksen tiputtamisesta).

En oo siis voimaani vielä käyttänyt, vaikka näin jälkiviisaana se olisi pitänyt ehkä käyttää viime yönä, kun kerran osasin etukäteen arvata, että tää päivä tulisi olemaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä ”lynkataan Vampire!”-päivä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 07.11.2018 09:23:04

Oot siis (tai väität olevasi) kertakäyttöinen hyvistappaja? Joo ois ehkä kannattanut käyttää kyky viime yönä. Hmm hmm. Periaatteessa voitais antaa Vampirelle yks päivä ja yö lisää aikaa, ja jos Vampire ei kuole yöllä, lynkataan hänet huomenna. Mut sitte tässä on se ongelma, että jos näin päätetään, niin eihän Vampire kuitenkaan kuole yöllä, ja me jouduttais käyttämään huominen päivälynkkaus siihen. En tiedä, pitää vähän funtsia miten tää ois järkevin. Koska kaikista eniten edelleen uskon että Vam on sarjamurhaaja, mutta onhan se hyvistappajuuskin periaatteessa mahdollinen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.11.2018 09:32:30

Halima, mä oon melko varma siitä, että jos sarjis on sen huomannut, niin en pidä mahdottomana sitä, että on sjatellut, että kun oon pahisepäilty jo valmiiksi, niin oon sitä tänäänkin, jollon voi tiputtaa jonkun muun ja seuraava päivä menee mun jahtaamiseen, mikä on jälleen yksi päivä siten, ettei keskitytä sarjiksen nappaamiseen, vaan tällä on vielä vähän enemmän aikaa ilman, että kukaan kiinnittää huomiota. Ainakin itse toimisin juuri tällä tavalla, jos olisin ei-hyvis, mitä en tässä pelissä kuitenkaan ole.

Toisekseen, ”se selvis yöstä, pakko olla pahis”-argumentti on myös suht klassikko siinä mielessä, että nimenomaan ei-hyvikset/pahikset käyttää sitä saadakseen rakennettua edes jokseenkin kasassa pysyvää argumenttia, jos muu ei meinaa toimia (been there, done that, nähnyt sen vielä useammin kuin itse käyttänyt). Mun silmiin tää näyttää vähän siltä, että nyt on vaan päätetty, että mun on pakko olla sarjamurhaaja, mikään muu ei ole mahdollista, vaikka mahdollisuuksia on tosiaan sekin, että mä olen oikeastikin ihan vain erikoishyvis, joka on vaan töhöillyt luvattoman paljon tähän mennessä.

Omaa rooliani en nyt tässä päivän aikana pysty mun järkeni mukaan mitenkään todistamaan, seuraavana yönä kyllä, vaikka sen kyvyn käytössä onkin se riski, että osun hyvikseen.

//Halima ja mä niin arvasin, että tää menee tähän :D mä tiedän, että mun olis kannattanut käyttää kykyni viime yönä, mutta idiootti mikä idiootti, niin en käyttänyt. Mä itsekkäänä kannatan sitä, että saisin sen yhden päivän lisää aikaa, koska muthan pystyy aina lynkkaamaan huomennakin + silloin ei pelata kolmatta päivää putkeen sarjamurhaajan pussiin. Ja juu, kertakäyttöinen oon enkä tällä hetkellä kovin tyytyväinen omaan peliini.

Mulle omasta näkövinkkelistäni (=itseni erikoishyvikseksi tietäen) näyttäytyy pikkasen epäilyttävänä se, että Halima on niin visusti päättänyt, että mun on aivan pakko olla sarjamurhaaja, niin vahvasti, ettei ilmeisesti oikein suostu ajattelemaan muita vaihtoehtoja. No, sille mä en voi mitään.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 07.11.2018 09:54:15

Mie pidän ihan mahollisena että vampire on meidän vika pahis, mutta ennen kun lukkiudun sitä päättämään niin pohdin hieman siltä kannalta että se ei sitä ole.

Jos siis Halima ja jinmuru väittävät olevansa taviksia. Oman roolini tiedän.

Jäljelle jää Niacin, Cameron ja Tube.
Nämä kaikki on sellasia että voisin uskoa mitä vaan.

Tubelle pahiskena olis ollu outo selkkaus se ekan illan tiputtautuminen. Mutta taas, jos sarjamurhaaja on niin melko pallikasta toisaan, näin halimaa lainaten.

Niacin on ollu melko hissunkissun (samoin Cameron) joka taas vois viitata sarjamurhaajaan. Niacin on myös jäänyt mulle hieman hämäräksi joten se on huolestuttavaa.

Cameron myöskin jää vähän taka-alalle, mutta Cameronin viestit ovat kuitenkin jollakin tapaa analyyttisia ja hyödyllisiä.

++Niacin haluaisin nyt kuulla sulta jotakin ajatuksia.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Jii » 07.11.2018 14:36:53

Välipalan aika

Sämpylät

5dl maitoa tai vettä
50g hiivaa
1rkl sokeria
½rkl suolaa
12dl vehnäjauhoja
½dl öljyä

1. Liota hiiva kädenlämpöiseen maitoon. Lisää joukkoon sokeri ja suola.
2. Sekoittele mukaan jauhoja. Alustuksen loppuvaiheessa lisäile öljyä ja jauhoja vuorotellen, niin saat taikinan irtoamaan paremmin puuhaarukasta/kädestä/millä nyt ikinä sitä sekoittelitkaan.
3. Anna kohota kulhossa n.30min.
4. Muovaile taikinasta jotain sämpylöitä muistuttavaa.
5. Anna kohota pellillä vielä n.15min.

Paista 225 asteessa 15min.

Äänet
3 Vampire (Jinmuru, Halima, Tube)
1 Niacin (miina)

Kuolemassa on Vampire suurimmalla äänimäärällä.

Poissaolot
-

Äänestyspakot
miina

Päivä päättyy perjantaina 09.11 kello 23:00.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 07.11.2018 14:50:11

Eli hmm. Meitä on jäljellä 7: minä, Cameron, Jinmuru, miina, Niacin, Tube ja Vampire. Vampire väittää olevansa hyvistappaja, ja vaikka sitä voikin olla vaikea todistaa, sitä voi varmasti käyttää hyödyksi, esim. näin:

Tänään jokainen äänestäis kaksi mielestään eniten epäilyttävintä joukosta (Cameron, Halima, Jinmuru, miina, Niacin, Tube). Eli Vampirea ei saisi äänestää. Nämä äänestykset sitten laskettaisiin yhteen (ja ehkä vielä keskusteltaisiin tietysti), ja tänään lynkattaisiin eniten epäilyttävyysääniä saanut, ja Vampire lupaisi tappaa yöllä toiseksi eniten epäilyttävyysääniä saaneen.

Jos joko tänään lynkattava tai Vampiren yöllä tappama on sarjamurhaaja - hyvä, peli on voitettu. Jos kumpikin on hyviksiä, lynkataan huomenna Vampire.

Mitä mieltä olette?

Tässähän pelaajamäärät menis niin, että tänään on 7, päivällä kuolis 1 -> 6 jäljellä, yöllä mahdollisesti kuolis 2 jos sarjamurhaajakin tappaa -> 4 jäljellä. Jolloin huomenna ois lylo! En ehkä sittenkään kannata tätä suunnitelmaa. :/

Jos vaan lynkataan tänään Vampire (ettei pääse käyttämään sitä yötappoaan, joka vie meiltä yhden pelipäivän), huomenna on jäljellä 5 ja meillä on vielä ylihuominenkin aikaa etsiä sarjamurhaajaa.

Joo, tämän laskennan jälkeen totean, että meidän on vaan hyödyllisempää lynkata tänään Vampire, ja hyvä ettet käyttänyt tappokykyäsi (jos sulla sellainen on), koska se ois vienyt meiltä yhden pelipäivän pois!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.11.2018 14:54:57

Eli jos ymmärsin oikein, niin Halima olisit lynkkaamassa mahdollisen erikoishyviksen ihan vaan, ettei tämä pääsisi kykyään käyttämään ja vahingossakaan veisi hyviksiltä yhtä ekstrapäivää? Parhaassa tapauksessahan sillä yötapolla saataisiin sarjamurhaaja pois - etenkin, jos tää päivä käytetään siihen, että oikeasti yritetään se sarjamurhaaja löytää - eikä esim. hassata sitä äänestämällä erikoishyvistä. Mun mielestä on lähinnä jännää, että sä olet niin varma siitä, ettei me onnistuttais löytämään sarjamurhaajaa tai rajaamaan sitä porukkaa sillä tavalla, että mun olis oikeasti mahdollista osuakin siihen sarjamurhaajaan. Mun silmiin tuo näyttää siltä, ettet sä halua edes yrittää vaan ennemmin lasket sen varaan, että "ei se kuitenkaan osu, eikä osuta mekään", mikä ei mun mielestä ole kovinkaan hyödyllinen lähtökohta.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 07.11.2018 15:44:53

Nyt sä kyllä väänsit mun ajatukset ihan väärinpäin.

Joo, sun yötapolla vois saada sarjamurhaajan hengiltä, mutta se ei oo sen arvoista, että me jouduttais nyt, isommasta poolista, etsimään sitä sarjamurhaajaa. Viimeisenä päivänä, kun on enää 3 pelaajaa jäljellä, on paljon suurempi todennäköisyys osua siihen oikeaan.

Jos tällä hetkellä pelissä olisi parillinen määrä pelaajia, tilanne olisi ihan eri. Silloin sun yötappo kannattais käyttää, ja se auttais myös siinä, että viimeisenä päivänä ois se 3 pelaajaa eikä 4. Mutta kun nyt on pariton, ylimääräinen tappo vaan sotkisi tilanteen ja vaikeuttaisi sarjamurhaajan löytämistä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.11.2018 15:57:18

Mä en vaan ymmärrä logiikkaa ton taustalla. Mä en esim. ymmärrä, että jos mä osun ens yönä hyvikseen (joka olis kuitenkin yhdessä päätetty tai vaikka ei olisikaan, koska jos päätetään, että lynkkaan yöllä pelaajan X, niin sarjis voi lynkata sen saman, jolloin tilanne on taas tämä sama) ja tänään kuolisi joku muu hyvis, niin miksi sen seurauksena mut pitäisi tappaa - koska mun logiikan perusteella olisin siinä tilanteessa todistanut roolini. Eli siinä tilanteessa käytettäis vain yksi ylimääräinen päivä varmistetun hyviksen lynkkaamiseen, mikä ei istu mun logiikkaani. Koska mun logiikan mukaan, jos seuraavana yönä kuolee kaksi pelaajaa, niin se omalta osaltaan varmistaa sen, että olen puhunut roolistani totta. Mun päähän ja logiikkaan ei vaan istu se, että ollaan ehdoin tahdoin lynkkaamassa pelaajaa, joka voi olla erikoishyvis. Lynkkaisitko sä vaikkapa pelaajan, joka sanoo olevansa suojelija, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta, koska voisi olla jotain muutakin?
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Niacin » 07.11.2018 16:39:35

Mmmitä :D Ymmärrän mitä Halima haet takaa tuolla Vampiren lynkkaamisella (lylon tasapaino), mutta eikö ois huomattavasti järkevämpää keskustella hyvistapon haitoista ja perustella miksi sitä ei kannata käyttää, kuin suoraan päättää lynkata Vampire ettei pääsisi käyttämään voimaansa? Jos Vampire on hyvis, niin on varmaan avoin kuuntelemaan ehdotuksia asiasta ja mahdollisesti olemaan käyttämättä voimaansa ihan vapaaehtoisestikin. Kuulostaa ihan hullulta että erikoishyviksen voima pitäisi päivälynkkauksella estää.

Toinen juttu on se, että Vampiren on kyllä aika mahdoton todistaa olevansa hyvistappaja eikä sarjamurhaaja, koska jos esim tuo Haliman ehdottama suunnitelma toteutettaisiin, niin eikö sarjis!Vampire voisi ihan yhtä lailla tappaa yöllä toiseksi eniten ääniä saaneen, eikä se kertoisi yhtään onko kyseessä hyvis!Vampire vai pahis!Vampire. Toisin sanoen hyvistappajahan on aika hyvin valittu peiterooli sarjamurhaajalle. Sos! ++Vampire

Tuun vähän myöhemmin tänään juttelemaan lisää, piti tämä nyt vaan saada ulos ennenkuin unohtuu. Nyt syön!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.11.2018 17:01:29

Niacin kirjoitti:Jos Vampire on hyvis, niin on varmaan avoin kuuntelemaan ehdotuksia asiasta ja mahdollisesti olemaan käyttämättä voimaansa ihan vapaaehtoisestikin.

Mun ei ole pakko käyttää tappoani, joten voin olla käyttämättä sen, kuten oon tähänkin mennessä tehnyt. Tähän asti oon lykännyt sitä, koska en ole niin satavarma siitä, kuka on sarjamurhaaja, että olisin ollut valmis ottamaan sen riskin ja olisin käyttänyt voimani. En halua ottaa pienintäkään riskiä siitä, että osuisin tapollani hyvikseen, joten siitä syystä en sitä myöskään viime yönä käyttänyt, vaikka olisin voinut, koska tiesin, että tää päivä tulee menemään tähän.

Jotenkin tällä hetkellä mun tilanteeni tuntuu täysin mahdottomalta. Joo, hyvistappaja olis aika pop peiterooli, mutta kun se ei ole. Mä olen avoin ehdotuksille siitä, mitä mun kannattaisi tehdä, mutta kun kukaan ei tunnu olevan edes avoin tai halukas harkitsemaan sitä, että mä mahdollisesti puhuisin totta ja olisin sarjamurhaajan sijasta hyvistappaja. Että tällä hetkellä on vähän semmonen fiilis, että pitäkää tunkkinne :D Motivaatio tällä hetkellä on aikalailla nollassa, koska koen tilanteeni aivan mahdottomaksi, kun ootte suunnilleen päättäneet, että mikään muu ei voi olla totta kuin ajatus siitä, että mun on oltava sarjamurhaaja ja ajattelette kaiken visusti tuosta näkökulmasta suostumatta ajattelemaan mitään muuta vaihtoehtoa. Tai jos niitä muita vaihtoehtoja edes näennäisesti harkitaan, niin lopputulos on kuitenkin sama - eli "LYNKATAAN VAMPIRE, SE ON SALEE PAHIS!!!" Mulla on tällä hetkellä parempaakin tekemistä kuin taistella tuulimyllyjä vastaan, mutta koska olen idiootti, niin ilmeisesti jatkan sitä tuulimyllyjä vastaan taistelemista ainakin tän pelipäivän. Ja jos jollain kummalla selviäisin yöhön asti, niin luultavasti seuraavankin pelipäivän.

Ja kyllä, olen turhautunut tällä hetkellä! Sori, jos sen huomaa :D
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Niacin » 07.11.2018 18:59:34

Kelaan päivän alkuun!

Jos mun kaikkein hyvismäisimpänä pitämäni Horaaneko olikin kultisti, niin herää vähän huoli että kuka tahansa jäljelle jääneistä voi olla sarjamurhaaja, vaikka vaikuttaisi kuinka hyvikseltä :,< Käy vaikeiksi nämä pelit kun on niin paljon taitavia pahispelaajia, ettei mistään voi olla varma.
miina kirjoitti:Mie pidän ihan mahollisena että vampire on meidän vika pahis, mutta ennen kun lukkiudun sitä päättämään niin pohdin hieman siltä kannalta että se ei sitä ole.

Jos siis Halima ja jinmuru väittävät olevansa taviksia. Oman roolini tiedän.

Jäljelle jää Niacin, Cameron ja Tube.
Nämä kaikki on sellasia että voisin uskoa mitä vaan. 

Riittääkö sun epäilylistalta poissulkuun siis se, että sanoo olevansa tavis? :D


Vampire kirjoitti:En olis kyllä osannut arvata, että horaa olis kultisti, vaikka ekana päivänä sainkin horaasta vähän jännää vibaa…

Vampire kirjoitti:Etenkään, kun en edes pysty todistamaan väitettäni mitenkään, kun en voi edes ottaa kunniaa horaanekon lynkkaamisesta (vaikka harkitsinkin sitä, että antaisin yönimekseni juuri Horaan, mutta gut feeling ei ole riittävän pätevä syy mulle ottaa riskiä hyviksen tiputtamisesta).

Miksi ihmeessä harkitsit Horaanekon tappamista jos et osannut arvata että hän olisi kultisti? Jos Horaa ei vaikuttanut kultistilta, niin tuskin erityisemmin sarjikseltakaan?

Edelleen vähän hämmentynyt fiilis noista Haliman viimeisimmistä strategioista, niissä on jotain hyvin kummaa. Vampire epäilyttää tällä hetkellä enemmän kuin Halima, mutta jos Vampire paljastuukin hyvikseksi niin voisin kiinnostua tästä lisää. Vampire väitti myös voivansa seuraavana päivänä todistaa oman roolinsa, mutta kuten sanoin, niin se kai ei ole totta? Toki hyvällä tuurilla jos sarjamurhaajaX tappaisi eri hepun ja hyvis!Vampire eri hepun, niin kaksi ruumista varmaankin todistaisi asian, mutta on ihan mahdollista että molemmat osuu samaan heppuun tai suojelija/roolinlukitsija/joku estää toisen tapon, tai mitä ikinä hämärää nyt voikaan vielä tapahtua.

Tuohon Vampiren erikoisrooli-oletukseen piti kommentoida, että minusta on erikoista sanoa ettei salaroolipelissä ole mitään järkeä jos on tavallisia rooleja, kun siinä vaiheessa oli jo paljastunut että mukana on ainakin psykiatri+sarjamurhaaja+tod.näk. kolmas osapuoli, jotka ainakin mun mielestä tekee jo pelistä melko erikoisen salattuna listana. Tällainen 1+1vs.8 peli kuulostaa aika mahdottomalta tasapainottaa, jos kaikilla hyviksillä olisi supervoimia. //(Olis oikeasti kiinnostava kuulla miten siellä eri foorumilla tasapainottelut toimii, mutta ehkä voidaan jutella siitä lisää pelin jälkeen :>)

Vampirelle sallittakoon turhautunut ilmaisu, kieltämättä aika vaikealta vaikuttaa sun tilanne tällä hetkellä. :D Mutta en kyllä itse löydä tällä hetkellä parempaa suuntaa mihin lähteä, vaikka koitin lueskella muitakin sillä silmällä, sinusta nyt vaan nousee kaikkein eniten hälyttäviä asioita. Vaan onhan tässä vielä päivää jäljellä ja tulee uusien viestein myötä varmaan muutakin ajattelemisen aihetta.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 07.11.2018 19:12:10

Niacin kirjoitti:Miksi ihmeessä harkitsit Horaanekon tappamista jos et osannut arvata että hän olisi kultisti? Jos Horaa ei vaikuttanut kultistilta, niin tuskin erityisemmin sarjikseltakaan?

Koska sain Horaanekosta jännää vibaa? En osannut arvata, että Horaaneko olisi kultisti, koska mä en uskonut, että tässä on kultisti (mä kuvittelin, että olisi tehnyt sen jo selväksi aikaisemmin, etten uskonut että meillä on kultisti). Horaa tuntui mun mielestä siinä mielessä jännältä, että olisi voinut ehkä olla ei-hyvis, mutta koska se ei ollut kuin tasoa viba, niin mä en lähde tappamaan ketään hyvistappajana pelkän viban perusteella, vaan haluan sille pätevämpiä perusteita. Harkitsin sitä, mutta en toteuttanut, koska todisteita fiiliksen tukemiseksi ei ollut riittävästi

Niacin kirjoitti:Tuohon Vampiren erikoisrooli-oletukseen piti kommentoida, että minusta on erikoista sanoa ettei salaroolipelissä ole mitään järkeä jos on tavallisia rooleja, kun siinä vaiheessa oli jo paljastunut että mukana on ainakin psykiatri+sarjamurhaaja+tod.näk. kolmas osapuoli, jotka ainakin mun mielestä tekee jo pelistä melko erikoisen salattuna listana. Tällainen 1+1vs.8 peli kuulostaa aika mahdottomalta tasapainottaa, jos kaikilla hyviksillä olisi supervoimia.

On noita "kaikilla erikoisvoima"-pelejä pelattu Kylässäkin, yhtäkään vaan ei ole tallessa. Muuten voisin linkata mun vakkarifoorumilta esimerkkipelin, mutta kun vanhat pelit on arkistoitu alueelle, joka ei muistaakseni näy kuin kirjautuneille. Siitä en osaa sanoa, kuinka 1+1+8 toimis, jos kaikilla olis erikoisvoima, koska mun vakkarifoorumilla (periaatteessa kotifoorumi, koska sieltä Kylään alunperin löysin) pelit on isompia. Mä oon tottuneempi "kaikki on erikoisia"-salaiseen roolilistaan, joten totta kai oletin sitä tässäkin.

Niacin kirjoitti:Mutta en kyllä itse löydä tällä hetkellä parempaa suuntaa mihin lähteä, vaikka koitin lueskella muitakin sillä silmällä, sinusta nyt vaan nousee kaikkein eniten hälyttäviä asioita.

Jos mut tänään tiputetaan, niin niitä epäilyttäviä asioita on löydyttävä muista viimeistään siinä vaiheessa, koska mun lynkkaamiseni jälkeen peli jatkuu edelleen. Ei siis kannata jäädä roikkumaan muhun ja vältellä muiden ajattelemista vain siksi, että mua on niin helppo ja seksikästä epäillä, koska se kostautuu sitten seuraavana päivänä, kun tipahtaa tyhjän päälle ja on pakko taas lähteä samasta tilanteesta liikkeelle kuin aina tähänkin mennessä. Paitsi että siinä kohtaa on kiireempi, koska harhalynkkauksia on käytetty jo ns. turhaan.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 07.11.2018 20:24:51

No kuka sit sun mielestä pitäis lynkata, Vampire?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 07.11.2018 21:48:32

Niacin: miun mielestä ilmaisin asian ihan suhteellisen selkeesti että JOS jInmuru ja Halima on hyviksiä. Olit vielä itekkin alleviivannut sen kohdan joten vois kuvitella että luit sen myös. Että sinällään olen ihan tyytyväinen nyt ääneni paikkaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 08.11.2018 02:10:39

Äh, kai ny hyvis-Vampire ois hoksannu et ainoa keino välttää epäilyt on ampua joku...? Jonku epäilyttävän ampumisessa joka tapauksesa voittas, ku on sit pienempi pooli mistä löytää pahiksia, vaikka ei osuiskaan pahikseen.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Niacin » 08.11.2018 06:57:34

miina kirjoitti:Niacin: miun mielestä ilmaisin asian ihan suhteellisen selkeesti että JOS jInmuru ja Halima on hyviksiä. Olit vielä itekkin alleviivannut sen kohdan joten vois kuvitella että luit sen myös. Että sinällään olen ihan tyytyväinen nyt ääneni paikkaan.

Luinhan mää, siinä lukee että "jos Jinmuru ja Halima väittävät olevansa hyviksiä", (ja niinhän ne nyt väittää), jäljelle jää neljä mahdollista pahista (jos et laske itseäsi ja Vampireakaan mukaan). Se että rajaat Haliman ja Jinmurun tuolla lailla ulkopuolelle joukosta josta etstit pahista, antaa kuvan että et epäile heitä, ja tuon viestin perusteella syy on se tavis-tunnustus. Ajattelin lähinnä että tuo oli vaan joku ajatusvirhe tai kertoisit muita syitä miksi et heitä epäile, mutta oon nyt kyllä vähän kummissani siitä ettet muka näe mitään outoa tuossa päätelmässä ja väität vielä että vääristelen sun sanomisia.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 08.11.2018 07:26:28

En siis todellakaan ajatellu että pelkkä tavis tunnunstus olis suu olla lainkaan epäilemättä. Mutta tällä hetkellä Jinmuru ei epäilytä mua oikeestaan lainkaan. Halima on vähän siinä ja siinä. Sen pahispeli on ollu niin hienoa ettei oikein osaa sanoa. Sinussa epäilyttää lähinnä se etten osaa olle kaa sanoa mitä mieltä siusta olisin. Se on Miusta hälyttävää. Mutta siis, kyllä
Miekik kan taija siihen että vampiren "yötapon" käyttämättömyyteen on hieman outoa. Muistaakseni vanpire on ollu niitä pelaajia jotka on kehottanu erikoisia toimimaan heti (tappo on tietty eri asia) joten erikoista jos olis nyt jättäny kolmanteen yöhön. Edes sillä verukkeella että ei ole herättänyt kummaemmin epäilyksiä, eikä näin olis lunkkausvaarassa. Vois kuvitella että pelkäis sitten yötapon osumista? --Niacin
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 08.11.2018 11:26:46

Miekik kan taija siihen että vampiren "yötapon" käyttämättömyyteen on hieman outoa. Muistaakseni vanpire on ollu niitä pelaajia jotka on kehottanu erikoisia toimimaan heti (tappo on tietty eri asia) joten erikoista jos olis nyt jättäny kolmanteen yöhön. Edes sillä verukkeella että ei ole herättänyt kummaemmin epäilyksiä, eikä näin olis lunkkausvaarassa. Vois kuvitella että pelkäis sitten yötapon osumista?

Mä oon yleensä ollut se, joka kehottaa erikoisia harkitsemaan voimansa käyttöä ja yleensä nimenomaan vastustanut sitä, että nämä käyttäisivät kykynsä heti ekana yönä. Musta on mielenkiintoista, että väität että mä kannustaisin erikoisia toimimaan heti. Muistan nimittäin ite ainakin yhden pelin, jossa kannustin siihen, että erikoiset eivät voimiaan hassaisi heti ekana tönä (koska silloin joutuu menemään täysin hakuammunnalla ja on suurin mahdollisuus siihen, että menee totaalisen huti). Mä pelaan yleensä siten, että yritän maksimoida saatavat hyödyt - eli yritän aina miettiä rsim. erikoisvoimien riskit ja edut ja käyttää ne mieluiten siinä vaiheessa (jos on kertakäyttöinen voim), jossa riskit ovat mahdollisimman pienet, mutta saatava hyöty mahdollisimman suuri. Eli hyvistapon kohdalla on mahdollisimman hyvä varmuus siitä, että osuu oikeaan - ja sitä mulla ei vielä ole ollut.

Jinmuru, ei mulla ole selkeää ykkösepäilyä, mutta miina on tällä hetkellä yksi niistä, jotka mua kummastuttavat. Mun pitäis lukea topic taas uudelleen (itse asiassa alotin sen jo, mutta sitten katos motivaatio ja nyt vois yrittää saada alotettua sen uudelleen). Miina on tähän mennessä ollut mun silmiin jopa tavallista sekavampi (on yleensä mun mielestä hyviksenä vähemän sekava).

++miina

Nyt meen yrittään saada itseni takaisin normaaliin päiväjärjestykseen, kun en kerta luennolle ehtinyt, kun nukuin, hmmm, 5 tuntia pommiin ja kolmen herätyksen + tekstarin ohi. Tällä hetkellä ei ole kovin rakentava fiilis ja sen verran kiva ärsytys päällä, että pitää ehkä purkaa tää ketutus jonnekin muualle.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Vampire » 08.11.2018 11:38:24

Miinassa mua kummastuttaa mm. tuo mainitsemani sekavuud + tuntuu kovasti joko ymmärtävän väärin tai suoraan vääntävän asiat ihan väärin päin saadakseen ne sopimaan omaan ajatusmalliinsa. Mm. miina muistaakseni oli mukna tuossa pelissä, jossa viimeksi vänkäsin siitä, että erikoisten ei kannata käyttää voimiaan heti (vaikka silloin käytinkin, koska olin kuolleistaherättäjä ja menetettiin vahva hyvispelaaja heti ekana päivänä) ja olin aika vahvasti sen kannan takana - ja nyt miina väittää, että mä yleensä kannattaisin erikoisten voimienkäyttöä heti pelin alussa. Spoiler: en kannata. En oo muistaakseni koskaan kannattanut. Paitsi hyvin pakottavissa olosuhteissa, joita ei oo kovin usein. Myöskin toi miinan nurina Nialle siitä, että tämä vääristelee hänen sanojaan on outo. Mullekin nimittäin näyttää siltä, että miinalle on kelvannut Haliman ja Jinmun ”oon tavis”-kommentti, koska lukee nämä ulos mahdollisten pahisten pohdinnastaan, vaikka sanookin ”jos” Haliman ja Jinmun kohdalla. Se että sanot ”jos” ei tee olemattomaksi sitä, että poisluet heidät mahdollisten pahisten listasta - hen e, pidät heitä hyviksenä ja olet hyväksynyt tavis-kommentin osoituksesta hyvikseydestä. En näe tässä mitään vääristelyä. Sen sijan pidän hyvin outona, että sä lähdet heti osoittamaan tästä syyttävällä sormella, mutta seuraavassa viestissä poistat äänen Nialta.

Mä en vaan tajua, koska miinan pelissä ei ole mitään logiikkaa. miinan vastaus Nialle ei myöskään oikein vakuuta, koska jos Halima olisi vähän siinä ja siinä, niin sä olisit ottanut tämän mukaan mahdollisten pahisten joukkoon.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 08.11.2018 11:39:45

Vampire: Nyt tuli kyllä vähän yllättäen tää siun ääni mulle. Oot kerran yhdessä viestissä aiemmin sanonu etten pelaa niinkuin ennen, se oli ihan alkupelissä. Ja sen jälkeen en ole siun viesteissä oikeastaan mitenkään päässyt mainituksi. Joo ja voin muistaa todellakin väärin sen että olisit rohkaissut erikoisia toimimaan alussa ettei vaan kuole pois.

Ja omasta mielestäni en oo nyt ees pelannu niin sekavasti kuin on joissakin peleissä pelannu :D Tämä muuten hyvä tässä vaiheessa tajuta, että Horaahan mukavasti petas mulle ääntä jo alussa kun mainitsi että pelaan sen mielestä selkeästi joka on merkki miun roolista joka ei siis olisi siksi kyläläinen.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Cameron » 08.11.2018 16:33:57

Kulttiarvaukset osui siis oikeaan! ^^

Jinmuru kirjoitti:Halimalla meni siis veikkaus huti, mites Cameron, aateltiinko samaa asiaa? :D

Kyllä vaan! Just tuota samaa kohtaa jäin ihmetteleen ku sääkin. Tosin en päässyt noin pitkälle ajatuskuviossa, jäin vaan ihmetteleen että miksi Vampire noin selkeästi kertoo olevansa erikoinen (ja samaa mietin yön jälkeen että miten se on vielä hengissä :D).

Tää Vampire-miina-Niacin -kuvio on ihan mielenkiintoinen.
Vampirea vastaan on eniten faktaa: Oon samaa mieltä, että en tiiä miksi erikoinen, joka ei oo käyttänyt kykyään, paljastaa itsensä. Vielä erikoisempaa on se, miten tuon jälkeen voi selvitä vielä seuraavaan päivään hengissä. Toki tässä nyt on paljastunut että ihan kaikki ei aatellut tätä näin niin ku minä tai Jin :D Myös tuo ääni miinalle tuntuu syntyneen lähinnä epätoivon ja turhautumisen pohjalta, kun ainoa peruste oli miinan sekavuus. Lisäksi se, että hyvistappaja olisi erittäin kätevä rooli sarjikselle esittää. Se, ettei Vampire ole vielä käyttänyt mahdollista tappoaan, ei minusta ole erikoista. En tiedä olisinko itsekään vastaavassa tilanteessa lähtenyt laukomaan kun pelaajia on kuitenkin aika paljon vielä jäljellä. En pidä siis ihan mahdottomana, että sarjiksella ois menny tää vaan ohi ja Vam ois nyt vaan erikoishyviksenä turhautunut siitä, ettei häntä uskota, mutta tää tuntuu kyllä aika epätodennäköiseltä. Ja vielä jos tuota yökuviota pohtii: Jos Vamia ei lynkata tänään, yöllä voi kuitenkin olla vain yksi kuollut jos sarjis ei tee mitään tai jos sarjiskin tekee ja suojelija toimii, tai jos sarjis ja vampire ampuu samaan kohteeseen, jolloin Vam ei kuitenkaan pysty osoittamaan toimineensa yöllä? Joten periaatteessa Vam ei voi varmasti todistaa seuraavaksikaan päiväksi olevansa hyvistappaja. Tämä ois kyllä kätevää pahikselle.

miina on ollut tosiaan sekava, mutta niinhän se on vähän joka pelissä :D Kuitenkin tuntuu että nyt loppupeliä kohti miinan peli on alkanut selkeytyä ja tulee vähän vapautuneemmin mielipiteitä muista pelaajista. Miina on ollut nyt ehkä myös vähän vähemmän aggressiivisempi kuin alkupelistä, tosin häntä kohtaan on tainnut suuntautua nyt vähemmän epäilyjäkin. Oon myös samaa mieltä sun kans siitä, että Niacin on tässä pelissä ollut vähän vaikealukuinen.

Niacinilta on tullut ihan hyviä omia pohdintoja ja pointteja, mutta ei mitään niin hyvismäistä vaikutelmaa, ettenkö voisi uskoa hänen myös pahiksena kykenevän kirjoittamaan noin.

Tube voisi hyvin muuten olla sarjis, mutta en tiedä oisko se suhtautunut noin kylmähermoisesti kuin 1. iltana kun oli tippumassa. Ehkä se on mahdollista, kun on kuitenkin lopulta ollut kyse vain oman nahkansa/puolensa pelastamisesta. Ei kuitenkaan musta varteenotettavin pahisvaihtoehto tällä hetkellä.

Jinmurua ja Halimaa pidän melko hyvismäisinä, joten en kaivele heidän viestejään tässä hetkessä enempää. Eli tällä hetkellä luulen että sarjis löytyy joukosta miina-Vampire-Niacin. Ää työmatka loppuu kesken ja pitää laittaa läppäri pois. Tuun vielä miettiin ääntäni myöhemmin!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja Halima » 08.11.2018 19:28:09

Mä oon Cameron hämmentävän samanmielinen sun kanssa. Eli mun mielestä kans sinä ja Jinmuru ootte hyvismäisiä, Jin enemmän, mutta myös sinä paljon. Tube on todennäköisesti hyvis ekan illan perusteella, joten "lynkkausjonon" muodostavat Vampire, miina ja Niacin. Nämä on mulla myös ainakin tällä hetkellä tässä järjestyksessä, eli ensin Vam, sitten miina, sitten Niacin.

Oon aika aivokuollut just nyt, mutta onneks näyttää siltä että tää päivä menee kuten pitääkin. Lisäksi meillä on varmaan vielä kaks pelipäivää aikaa, eli ei paniikkia. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 3. päivä päättyy pe 09.11 klo 23

ViestiKirjoittaja miina » 08.11.2018 19:41:58

Joo, mullakin tuon cameronin viestin jälkeen kyllä alkaa pahislista pienentyä. Vampire ja Niacin tässä epäilyttää. Tubessa joku pieni epäilys vielä on, että voisk ose olla vaan niin kylmän viileä tyyppi ja ollakkin meijän sarjamurhaaja.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron