Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 20.10.2018 11:24:38

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:Mä yritin jeekaka vihjata siihen suuntaan rooliviestisi lopussa. Olisi ehkä pitänyt sanoa suorempaankin, esim. kertoa ettei kukaan voi sua suojella.


Joo no onhan tuo näin jälkikäteen silleen että oishan se pitänyt tajuta, mut ei siinä vaiheessa tullu mieleenkään et se tarkoittaa muuta kuin normaalia kuninkaan voitto(häviö)ehtoa :D


No ei se tarkoittanutkaan. Meiz siis yötappoi sinut. Päätin yön heti kun hän lähetti yönimensä, koska hyviksillä ei ollut mitään keinoa estää tappoa. :)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 11:27:55

Sanoisin että se muurarikaveri kunkulle, oikea käsi, ois ollut aika hyvä tasapainottaja.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 20.10.2018 11:28:34

Että sinällään joku suojelurooli olis saattanu olla hyviksille ihan paikallaan, koska muuten mahdollisuus tällaseen äkkikuolemaan oli. Mutta ihan jännä silti, uskon että olisin ollu ihan vellit housussa jos oisin ite ollu kuningas. Mun ensimmäinen viesti olis saattanu olla luokkkaa -pahikset vei, oon kunkku, sori-.. että pärjäisit jeekaka hyvin. :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 11:40:26

Niin no poikkeashan toi normaalista siinä, että pahiksilla oli mahdollisuus olla tappamatta ollenkaan ja vielä aika korkea riski edes yrittää :D Eli esiintulemisen riskit ihan erit kuin tosin normisuojelijaskenaariossa.

Oisko Meiz mennyt läpi jos oisin kehuskellut mun täysvaltaisella suojelijabestiksellä XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 11:44:34

jeekaka kirjoitti:Oisko Meiz mennyt läpi jos oisin kehuskellut mun täysvaltaisella suojelijabestiksellä XD

Emmä tiedä oisko uponnu, mähän se sun suojelija olin :P
Edit: ja tiesin ettei oo yötappoja :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 20.10.2018 15:22:17

Meiz kirjoitti:Sanoisin että se muurarikaveri kunkulle, oikea käsi, ois ollut aika hyvä tasapainottaja.


Mä vähän pelkäsin että tää ois jo nyt vaikea pahiksille, kun ei ole yötapon tuomaa keinoa hankkiutua eroon tehokkaista hyviksistä. Kaks toisensa tuntevaa hyvistä ois voinut vielä pahentaa tilannetta.


Mutta kieltämättä tollanen kerrasta poikki -rooli on vaikea tasapainottaa, enkä usko sellaista ihan heti peliin uudelleen kirjoittavani.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Cameron » 21.10.2018 20:28:20

Voi syvä huokaus ^^' Tämä peli meni kyllä itellä aika vihkoon. Ekana päivänä pysty jotenki vielä pelaan mutta toinen päivä oli ihan järkyttävä kun en ehtiny lukeen kunnolla viestejä, saati sitte vastaan niihin... Onnea kuitenki Marzzuu, Aelina ja Meiz! Aelina ja Meiz, hyvin pelattu! :D En tosin oo ihan varma haluanko enää ikinä pelata salaisen roolilistan peliä x)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron