Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Aelina » 19.10.2018 20:33:44

Jeekaka, mitkä oli tunnelmat, kun Marzzuu mietti sua kuninkaaksi? :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 21:08:03

Onnea! Mie en enää ikinä usko meiziä kun se alkaa painamaan mua noin lujaa. Sait musta niin helpon kohteen, että olis pitäny kyllä epäillä kun se oli niin yksipuolista se sun pohdinta. Nyt tietenkin ärsyttää kun ei tajunnut, tai siis kyllähän minä sitä sivusin mutten todellisuudessa ajatellut sitä mahdolliseksi. Ja esim Meizin olis pitäny se tajuta hyviksenä (ja varmasti tajusitkin muttet sanonu) että hyviksenä oon aika paljon sekavampi kun pahiksena.

Ja Aelina, en ikinä-ikinä ajattelis että sinä tiputtautuisit peliin liittyvistä syistä. Ei huolta! Enemmän mulla ihmetytti siun alkupeli muuten.

Olipa hauska peli, vaikka itteä ärsytti lopussa se ettei kerenny muuta kun puolustautua pikaisesti auton ratissa kirjottaen :| Mutta se oli varmasti se mihin Meiz pyrkikin, koska se oli varmasti aika helppoa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 19.10.2018 21:17:25

Vaikuttavaa pelaamista Meiziltä, Mä luulen et olet kohta siinä tilanteessa että sut policy lynchataan jos olet vielä hengissä kun peli on kriittisessä kohdassa. Hyvikset pelasivat tässä minusta hyvin, mutta sä pelasit niin vakuuttavasti että huh.

Kiitos kaikille mukavasta pelistä ja Niacinille apu-pj:nä toimimisesta!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 21:19:38

Joo, justyn kanssa samaa mieltä. Tulen aina äänestämään sua Meiz jos oot elossa yön jälkeen, ihan varmuuden vuoks :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Aelina » 19.10.2018 21:22:22

miina kirjoitti:Ja Aelina, en ikinä-ikinä ajattelis että sinä tiputtautuisit peliin liittyvistä syistä. Ei huolta! Enemmän mulla ihmetytti siun alkupeli muuten.

Mua huoletti vähän lähteä eri tyylillä pelaamaan. :D

Mutta niin, lähinnä kommenttini oli tarkoitettu niille, jotka tiputtautumisajankohdan takia mua epäili. Ihan hyvä muistaa, että tiputtautuminen ei tee pahista tai hyvistä.

Oli kyllä hyvää peliä kaikilta. Alusta mieleen jäi Savu, joka aloitti tosi hyvin. :D Meiz oli myös vakuuttava. Katselin kauhulla, kun esitti peliteorioita.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 21:36:01

miina kirjoitti:Onnea! Mie en enää ikinä usko meiziä kun se alkaa painamaan mua noin lujaa. Sait musta niin helpon kohteen, että olis pitäny kyllä epäillä kun se oli niin yksipuolista se sun pohdinta. Nyt tietenkin ärsyttää kun ei tajunnut, tai siis kyllähän minä sitä sivusin mutten todellisuudessa ajatellut sitä mahdolliseksi. Ja esim Meizin olis pitäny se tajuta hyviksenä (ja varmasti tajusitkin muttet sanonu) että hyviksenä oon aika paljon sekavampi kun pahiksena.

Olipa hauska peli, vaikka itteä ärsytti lopussa se ettei kerenny muuta kun puolustautua pikaisesti auton ratissa kirjottaen :| Mutta se oli varmasti se mihin Meiz pyrkikin, koska se oli varmasti aika helppoa.

Sähän olit tosi konkreettinen siinä koirapelissä kultistina, mutta käänsin sen vaan niin päin että etsit siinä pelissä aidosti pahiksia, joten pointti silti sua vastaan :) Hyviksenä oisin reagoinut toisin. En mä valikoinut epäilyjä sen mukaan kuka voi puolustautua tai ei, vaan sen mukaan mitä materiaalia pelistä löytyi. Marsun kommentti Musin kanssa pelailuun oli niin huvittavasti samanlainen kuin sun, ettei voinut vaan jättää hyödyntämättä.

@justy, kukahan se oli aiemmin (sm-pelissä?) joka jo höpisi kuinka epäillään sitten, jos hengissä loppupelissä. Toi tulee olemaan aikamoinen karhunpalvelus jatkossa :D

Mulle jäi pelaajista parhaiten mieleen Horaa(neko), toivottavasti nähdään sut vielä useissa peleissä mukana. Savu kanssa kehittyy ihan huimaa tahtia pelaajana, ja tässäkin häneltä tulleet muutamat viestit olivat ne jotka aiheutti pientä huolta.

Aelina kirjoitti:
miina kirjoitti:Meiz oli myös vakuuttava. Katselin kauhulla, kun esitti peliteorioita.

Mitä meinaat? :) Ollut varmaan aika hauska seurata tätä peliä oikeiden tietojen kera, mutta melko jäätävään kohtaan päästit mut peliin :D


Nyt vaan odottelemaan jeekakan kommentit pelistä, hauska kuulla mitä kaikkea siellä päässä on pyörinyt pitkin peliä :] Oliko tarkoitus tehdä jotain hämäyksiä esiintulon mukana, joka saisi pahikset kyseenalaistamaan silti roolia?
Viimeksi muokannut Meiz päivämäärä 19.10.2018 21:42:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 21:38:00

miina kirjoitti:Joo, justyn kanssa samaa mieltä. Tulen aina äänestämään sua Meiz jos oot elossa yön jälkeen, ihan varmuuden vuoks :D

Toivottavasti ny ei mitään hirveitä traumoja oo jääny. Seuraavassa hyvispelissäs olen sun puolella, olin sitten hyvis tai pahis.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 21:46:21

Meiz kirjoitti:
miina kirjoitti:Joo, justyn kanssa samaa mieltä. Tulen aina äänestämään sua Meiz jos oot elossa yön jälkeen, ihan varmuuden vuoks :D

Toivottavasti ny ei mitään hirveitä traumoja oo jääny. Seuraavassa hyvispelissäs olen sun puolella, olin sitten hyvis tai pahis.


Kyllä Mie kestän tän karvaan tappioni.

Mutta tiedostan ettei tää miun pelaaminen oo kyllä kauheen hyväks hyviksille, oon niin pihalla useinkin johtuen monista syistä (todennäköisyydet ei oo mun vahvuus, teen kaiken käytännössä puhelimella, en jaksa keskittyä pitkiin viesteihin, en vaan pysty useinkaan lukemaan viestejä uudestaan koska ei vaan hermo kestä jne jne) ja aina tällasen pelin jälkeen kun pahikset pystyy sitä niin täydellisesti käyttämään hyväkseen niin tulee se olo ettei ei enää ikinä. Pahiksena pärjään vähän paremmin kun Tiiän ketkä on hyviksiä enkä sekoile niin kauheesti :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Aelina » 19.10.2018 21:48:14

Mietit muistaakseni täällä toisena päivänä noita rooleja ja kuninkaita. :D

Joo, tuli vähän huonoon kohtaan. :/ Mietin jo ennen roolien jakoa, että pitäisikö päästää sinut pelaamaan mun tilalta ja jäädä varapelaajaksi. Ajattelin sitten, että kyllä mä tämän pärjään. Sitten vähän kaatui...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 21:49:04

No arvaa vaan epäileekö porukat sua jatkossa ku tulee pelkkää aukotonta logiikkaa :D

@aelina, no pakkohan tässä pelissä oli oltava pahiskunkku :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 19.10.2018 22:13:32

Hyvä hyvikset, ja onnea Aelina/Meiz! :)

Pakko tunnustaa, että naureskelin hihaani siinä kohtaa kun porukka alkoi niitä hyvis-pahiskunkkumietteitä palloilla. Ja toisaalta itelle tuli kyllä pieni paniikki kun epäilin jeekakaa kuninkaaksi :D Varma temppu pudota.
Meizin selitys chatin hiljaisuudelle hyväksytty :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 22:22:53

Meiz kirjoitti:No arvaa vaan epäileekö porukat sua jatkossa ku tulee pelkkää aukotonta logiikkaa :D

@aelina, no pakkohan tässä pelissä oli oltava pahiskunkku :)

Voin vannoa ettei se ole aukotonta ikinä! Edes villeimmissä fantasioissani en siihen pysty.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.10.2018 22:26:45

miina, mul oli toi ihan sama ongelma joskus kylässä alotellessani! Yritin tehdä omaa pelaamistani kannattavammaks hyvistiimille sillä, etten sanonut topiciin ihan kaikkea mitä mieleen tuli, et sellanen ylimääränen ihmettely ja kysymykset jotka ei välttis oo nii relevantteja pelin kannalta jäi pikkuhiljaa pois viesteistä. Ja mähän oon viel tällee n. 7 vuoden kyläilyn jälkeen ihan pihal peliteknisyyksist, mut annan sit vaan muiden pohtii niit jotka niist paremmin tajuu :D Ja siin sivus seurates on pikkuhiljaa alkanu tajuun itekki jotai ja vähän voi jo niihin osallistuukki lmao.

Meiz kirjoitti:Mulle jäi pelaajista parhaiten mieleen Horaa(neko), toivottavasti nähdään sut vielä useissa peleissä mukana


<3 Joo ehdottomasti! Tää parin vuoden tauko teki hyvää, huomasin pari kertaa täs pelin aikana et iha innoissani menin tsekkaa oliks tullu uusii viestei et peli-into on kyl palannut :D Muutenki ollu tosi hyvä fiilis palailla kylämaisemiin ja ihanaa et tääl on viel nii paljo tuttui tyyppeiki wääh. Et varmasti tuun viel jatkossaki pelailee!
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 19.10.2018 22:31:22

Meiz kirjoitti:
Savu kirjoitti:Hemmetin hyvin pelattu koko pahisporukka, tällä kertaa ei tehny ees tiukkaa näköjään. Kertokaas nyt mikä tosta ekan päivän touhusta oli suunniteltua ja mikä vahinkoa? :)

Kaik oli täysin randomia, ellei Marzzuu ole joku super nero.

Se mun kuningas-kommetti oli täysi vahinko :D Olin vaan et "Marsu, keskity!" Ja päätin että paras antaa pelin kulkea niinkuin kulkee kun olin muutenkin jo luvannut uhrautua pudotettavaksi tarvittaessa.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 00:04:22

Marzzuu kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Savu kirjoitti:Hemmetin hyvin pelattu koko pahisporukka, tällä kertaa ei tehny ees tiukkaa näköjään. Kertokaas nyt mikä tosta ekan päivän touhusta oli suunniteltua ja mikä vahinkoa? :)

Kaik oli täysin randomia, ellei Marzzuu ole joku super nero.

Se mun kuningas-kommetti oli täysi vahinko :D Olin vaan et "Marsu, keskity!" Ja päätin että paras antaa pelin kulkea niinkuin kulkee kun olin muutenkin jo luvannut uhrautua pudotettavaksi tarvittaessa.

Mä väitän että toi ratkas koko pelin meidän hyväksi, aika hullua :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Niacin » 20.10.2018 00:32:08

Voi hyvänen aika mitä settiä. :D Seurailin peliä vähän puolivillaisesti ja mulla oli mielessä lähinnä lähtä ajamaan pahis-jeekaka -skenaariota jos oisin peliin ajautunu vielä mukaan. Meiz ei epäilyttäny ollenkaan, mutta heti ku näin vierestä Savun yllättyneen reaktion lopputulosta lukiessa niin arvasin kuka siellä onnistu taas koijaamaan. X) Aivan nappiin vedetty kyllä pahistiimiltä ja jotenki huvittavaa että nää salaisen roolilistan pelit paljastuu aina joksiki ihan muuksi mitä ketjussa (tai kotikatsomossa) on järkeilty!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 07:39:35

No voi perse, ois ollu kiva tietää, että pahikset VOITTAA jos saa tietää mun henkilöllisyyden.

En kerennyt päivän loppuun, mullekin kyllä tuli semisti "Meiz se on" fiilikset siitä "En vaihtais ääntä" tms kommentista :D

No, hävisin mun mokailulla pelin, sori siitä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 08:06:56

Arvasin, että voittoehdon pohdinta saattoi jo ilmiantaa mut, koitin tosiaan vähän kalastella, lipsauttaisko kukaan kuninkaan. Sit se Marzzuu slippiin reaktio tosiaan varmaan paljasti viimeistään, että tiedän kuninkaasta.

Mun strategia oli tosiaan lähtee peliin sillä, et pelaan vaan niinku normaalisti, kun en yleensäkään saa alkupelistä epäilyksiä mut en myöskään oo yötappolistalla ykkönen. No, se sit meni kiitos Musin vähän viikseen :D Ainoastaan ois mennyt vielä huonommin tää, jos oisin silloin ekana iltana jo tullu esiin :D Nyt sentään Aelinan tiputtautuminen toi lisäaikaa, vai oisitteko uskaltanu arvata?

No toisaalta oli kyl ihan hauskaakin välillä, mut vainoharhojen takia tuli sitten tehtyä esiintyminen suhteen virhearvio. Pahimmat halut pelata pahista meni kyl siinä, vaikka pahiksena on sentään edes se tiimikamun tuki :D Enkä kyllä enää lähde näihin salaisen roolilistan peleihin, kun tuntuu et on pelannut ihan hyvin mut sitten häviääkin yllättäin kun voittoehto olikin ihan joku muu ku kuvittelit :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 08:17:51

Ja ei mulla ollut oikeastaan mitään mietteitä bluffata, se tapoton yö oli aika niitti mun arkkuun :D Koitin vaan olla varmempi kuin olinkaan siitä että suojelija saa suojella joka yö. Oon liian rehellinen tällaisiin rooleihin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 08:22:24

jeekaka kirjoitti:.Mun strategia oli tosiaan lähtee peliin sillä, et pelaan vaan niinku normaalisti, kun en yleensäkään saa alkupelistä epäilyksiä mut en myöskään oo yötappolistalla ykkönen. No, se sit meni kiitos Musin vähän viikseen :D Ainoastaan ois mennyt vielä huonommin tää, jos oisin silloin ekana iltana jo tullu esiin :D Nyt sentään Aelinan tiputtautuminen toi lisäaikaa, vai oisitteko uskaltanu arvata?

Marzzuu/Aelina ois varmaan arvannukki, mutta mä en uskonut noin näkyvään kuningaspeliin ekalta päivältä, ja tokan päivän vaan piirtelin vainoharhaisena kaikki skenaariot missä jeekaka virittelee hullua ansaa mun päänmenoksi. Listalla kuitenkin kerrottiin aika selvä mahis muurarikaverille jne.

Sun esiintulon jälkeenkin pidin Savua ja Cameronia potentiaalisina kunkkuina. Molemmilta tuli sit lopulta sellasta dialogia sun kanssa mistä päättelin ettette ole jutelleet privana, ja uskals lähtee arvaamaan oman hengen kustannuksella. Näkisitpä ne kaikki vainoharhaset muistiinpanot siitä kuka voi juonia sun kanssa ja kuka ei :]
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 08:29:47

Ja reaktio Marzzuun slippiin oli ihan että "mitä ****a syyttääkö se mua oikeasti kuninkaaksi?!?!" :D Silleen että kuka muu vois äänestää hyvisten tärkeintä hahmoa ihan pokkana :D Keksin sen pahiskuninkaan siinä ihan hatusta etten vallan antaisi itseäni ilmi, mut se teoria alkoi elää sitä ihan omaa elämäänsä kun Mus syöksyi paikalle puolustamaan Marzzua ja ajamaan mua lynkattavaks :--------D

//Meiz, no hyvä että vähän vainoharhaa sullekin :D Jos ois ollu vaparikamu, niin ois voinukin juonia jotain :( Kyl kävi mielessä, oisko pitänyt tulla esiin vaparikamuna, mutta siinä nyt ei ois ollu mitään järkeä kun vaparikamu ois aina tullu esiin kunkkuna :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Aelina » 20.10.2018 08:33:19

Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:.Mun strategia oli tosiaan lähtee peliin sillä, et pelaan vaan niinku normaalisti, kun en yleensäkään saa alkupelistä epäilyksiä mut en myöskään oo yötappolistalla ykkönen. No, se sit meni kiitos Musin vähän viikseen :D Ainoastaan ois mennyt vielä huonommin tää, jos oisin silloin ekana iltana jo tullu esiin :D Nyt sentään Aelinan tiputtautuminen toi lisäaikaa, vai oisitteko uskaltanu arvata?

Marzzuu/Aelina ois varmaan arvannukki, mutta mä en uskonut noin näkyvään kuningaspeliin ekalta päivältä, ja tokan päivän vaan piirtelin vainoharhaisena kaikki skenaariot missä jeekaka virittelee hullua ansaa mun päänmenoksi. Listalla kuitenkin kerrottiin aika selvä mahis muurarikaverille jne.

Sun esiintulon jälkeenkin pidin Savua ja Cameronia potentiaalisina kunkkuina. Molemmilta tuli sit lopulta sellasta dialogia sun kanssa mistä päättelin ettette ole jutelleet privana, ja uskals lähtee arvaamaan oman hengen kustannuksella. Näkisitpä ne kaikki vainoharhaset muistiinpanot siitä kuka voi juonia sun kanssa ja kuka ei :]

Kyllä minäkin mietin, että en mä voi pystyä arvaamaan ekana päivänä kuningasta. :D Ja oli kuitenkin vähän kaukaa haettu idea, että kuningas lähtisi arvuuttelemaan rooleja. Mietin tokana päivänä, ettei jeekaka olisi joku kolmannen osapuolen rooli, jonka pointti on vain pysyä elossa.

Aelina pelin jälkeen, kun jeekaka on tullut esiin kirjoitti: (Ja sitten varmaan paljastuu, että jeekaka esittää...)


Salaiset roolilistat on niin kamalia, mutta niin houkuttavia. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 08:41:50

jeekaka kirjoitti:Kyl kävi mielessä, oisko pitänyt tulla esiin vaparikamuna, mutta siinä nyt ei ois ollu mitään järkeä kun vaparikamu ois aina tullu esiin kunkkuna :D

No niinpä, ihan selkee ansa :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 08:43:28

No mut oishan tollanen hyviskunkku vs. pahiskunkku setup ihan loistava.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 08:44:59

Meiz kirjoitti:No mut oishan tollanen hyviskunkku vs. pahiskunkku setup ihan loistava.


Joo ihastuin siihen itsekin XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 08:51:03

Meiz kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
Savu kirjoitti:Hemmetin hyvin pelattu koko pahisporukka, tällä kertaa ei tehny ees tiukkaa näköjään. Kertokaas nyt mikä tosta ekan päivän touhusta oli suunniteltua ja mikä vahinkoa? :)

Kaik oli täysin randomia, ellei Marzzuu ole joku super nero.

Se mun kuningas-kommetti oli täysi vahinko :D Olin vaan et "Marsu, keskity!" Ja päätin että paras antaa pelin kulkea niinkuin kulkee kun olin muutenkin jo luvannut uhrautua pudotettavaksi tarvittaessa.

Mä väitän että toi ratkas koko pelin meidän hyväksi, aika hullua :D


Ja siis tää on varmaan totta :D Jos ei ois tullu tota slippiä, niin ainoa mun möläytys ois voinut olla se voittoehtopohdinta, jonka perusteella ei ois varmaan kukaan uskaltanu vielä arvata. Jos vaan mulla ois kasetti kestänyt epäilyjä ja oisin selvinnyt eka päivästä claimaamatta :D Ja silloin en myöskään ois varmaan ikinä uskonut että voisin olla ees läheskään todennäköisesti suojeltu eka yönä, niin ei ois tullu paineita tulla esiin koska pahikset on jo löytänyt mut :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 20.10.2018 10:33:22

jeekaka kirjoitti:No voi perse, ois ollu kiva tietää, että pahikset VOITTAA jos saa tietää mun henkilöllisyyden.

En kerennyt päivän loppuun, mullekin kyllä tuli semisti "Meiz se on" fiilikset siitä "En vaihtais ääntä" tms kommentista :D

No, hävisin mun mokailulla pelin, sori siitä :D


Mä yritin jeekaka vihjata siihen suuntaan rooliviestisi lopussa. Olisi ehkä pitänyt sanoa suorempaankin, esim. kertoa ettei kukaan voi sua suojella.

Mutta älä nyt kokonaan salaisen roolilistan pelejä jätä, ei niissä kaikissa voi sulle sattua pelin kannalta ratkaisevaa roolia. :D
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Meiz » 20.10.2018 10:40:37

justy kirjoitti:Mä yritin jeekaka vihjata siihen suuntaan rooliviestisi lopussa. Olisi ehkä pitänyt sanoa suorempaankin, esim. kertoa ettei kukaan voi sua suojella.

Tää ois sit vaan sabotoinut ihan täysin kaikki hienot suojelija vedätykset pahiksilta. Salaiset roolilistat on hauskoja just tästä syystä :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 11:07:21

justy kirjoitti:Mä yritin jeekaka vihjata siihen suuntaan rooliviestisi lopussa. Olisi ehkä pitänyt sanoa suorempaankin, esim. kertoa ettei kukaan voi sua suojella.


Joo no onhan tuo näin jälkikäteen silleen että oishan se pitänyt tajuta, mut ei siinä vaiheessa tullu mieleenkään et se tarkoittaa muuta kuin normaalia kuninkaan voitto(häviö)ehtoa :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.10.2018 11:17:38

Mut joo ei kai tässä selittelyt auta, esiintulo oli arviointivirhe :D

Kuva
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa

cron