Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Aelina » 13.10.2018 15:36:01

Sori, mä unohduin muualle kun kävi nyt päivällä vieraita.

Mus kirjoitti:Äänen laittamisessa ei ole mitään negatiivisia puolia pelissä, jossa päivä ei voi päättyä etukäteen majority-rulen takia. Omasta mielestäni kaikkien pitäisi laittaa joku ääni pelin alusta lähtien liikkeelle, tämä ei ole mikään VÄ peli.

Ehkä jätetään vaan tämä keskustelu tähän. Mä en kannata viime hetkille äänen jättämistä (enkä niin teekään), mutta mun mielestä vastakohta on tämä heti alussa äänien heittely, kun ihmiset eivät ole edes heränneet (ekan parin tunnin aikana). Mä ymmärrän sun jeekakan äänen kyllä. Mutta joo, eteenpäin, tämä keskustelu ei vie tätä peliä mihinkään. (Äänen heittämisestä ei ole mitään haittaa, mutta onko siitä kaikissa tapauksissa hyötyäkään?)

Jinmuru kirjoitti:Sanon Savu sen verran, et musta on todella ikävää jos alat rajottamaan sun viestien määrää vaan koska joittenki mielestä se on epäilyttävää. Jos oot hyvis ni epäilyjen ei pitäis niin haitata. Toki jos kaikki grillaa sua ni se on kurjaa, mutta silti aktiivinen kirjottelu on hyvisten keino saada infoa, epäaktiivinen peli hyödyttää pahiksia! Eli neuvoisin, et kirjota menemään sillon ku on oikeesti sanottavaa. :) Vaikka jollaki muulla ois "paremmin harkittu teoria" (lainausmerkeisä, koska en täysin allekirjota näitä sanoja), ei se tarkota, että sun teoriat tai epäilykset ois hyödyttömiä. Mää ite tykkään keksiä eri skenaarioita (tän voi huomata esim. Koiravideoita-pelin kultistichateista), eli ehkä täsä vaan tunnen jonkulaista samastumista Savuun (Savustumista, lol :'D), mut mun mielestä ei oo haittaa siitä et heittelee epäilyksiä, kuhan ne on perusteltu!

Tästä olen ihan samaa mieltä. Savu, sä pelaat hyvin, jatka samalla tavalla! Mä en enää muista miksi sua välillä epäilin, mutta viestien määrä nyt ainakaan ei ollut se syy. Ja lisäksi pahikset ainakin väänsivät Savu-Vampire (kirjoitin Vlad, ja mietin miksi se kuulostaa niin omituiselta...) tiimiä, eli siitä ei kannata välittää.

Jinmuru kirjoitti:Ja koska Musilla oli jääny tohon kysymykseen Cameron kummittelemaan, ni sanon siitä sen verran et mulle on aina tosi vaikea lukea Cameronia, Pelottomisa esimerkiks olin ihan varma et se on hyvis ja kuinkas sitten kävikään :'D Pitää tarkkailla täsä pelisä vähän enemmän.

Cameron on se, joka mua huolestuttaa. Samoin kun kävi täällä. Pidin Cameronia ihan varmana hyviksenä. Muista en tiedä vielä, mutta toivottavasti ajatus selkeytyy, kun peli taas alkaa kunnolla.

Mus kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Mus, mitä hyötyä sun mielestä on kysyä joltain "ootko hyvis"? Ei kait siihen kukaan vastaa "En oo, lynkatkaa vaan"? :'D

Ilman tontyyppistä kysymystä ei olisi esim tullut tota Jeekakan epäilyttävää kommenttia :-). Tää vastaus on myös vähän hassu - jotenkin puolustelevan oloinen ilman mitään syytä?

Mä näen Jinmurun kommentin enemmän huvittuneena kuin puolustelevana. Lisäksi juurihan SM'ssä näitä kysymyksiä esitti pahis. (Sori, SM:t mielessä, kun jouduin miettimään äänestettävät.)

jeekaka kirjoitti:Suoraan sanottuna voimaannuin tosta SM-pelistä, koska pahiksilla meni kaikki niin pieleen että aattelin ettei edes mulla voisi mennä pahispeli huonommin :D

:(

(
jeekaka kirjoitti:Voin kyllä puhua mun pahispelaamisen traumoista jos haluatte, tykkään puhua itsestäni :D Sinänsä keskustelu tästä aiheesta ei tosiaan kuitenkaan mun nähdäkseni palvele mun roolin selvittämistä mitenkään, koska mun ei tarvitse roolista riippumatta valehdella tässä mistään :D

Voidaan pelin jälkeen palata asiaan, olen kiinnostunut.)

Mä haluan ihan yleisesti sanoa nyt, että mun ajatuksena on pelata rennommin kuin yleensä. Ei siis huolimattomasti, mutta tällä hetkellä en vaan halua olla liian vakava. SM:ien jälkeen vähän tökkii pelin liian vakavissaan ottaminen, joten yritän viedä toiseen laitaan. (Katsokaa! Osaan kerrankin quoteta!)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Aelina » 13.10.2018 15:46:36

Cameron kirjoitti:Ennen pidin jotakin parin lauseen viestiä ihan turhana, mutta nyt oon toisaalta vähän ihastunu tähän Xatalosinpelikoneet -tyyliseen viestittelyyn, jossa pohditaan tilannetta melko vilkkaastikkin ja lyhyin sanamuodoin paikallaolijoiden kanssa. Siinä vuorovaikutus on reaaliaikaista ja siksi ehkä vähän harkitsemattomampaa ja aidompaa kuin nämä pitkät, pohdiskelevat viestit, joita pelaajat voivat viilata melko pitkäänkin. Mutta tämä lähti nyt jo ihan sivuraiteille :D

Tällaista pelityyliä olisi hauska testata joskus. Ehkä sinänsä nämä suomenkieliset eivät ole niin paljoa hitaampia, vaan kerralla tulee enemmän asiaa.

miina kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Musilta mielenkiintoisia kysymyksiä. Heitetäänpä takaisinkin yksi: Jos olisit pahis ja saisit valita tiimikaverisi, kenet valitsisit ja miksi?

Et kysyny multa, mutta Mie ottasin jeekakan, me ei kyllä varmasti voitettais, hmm. Sun kanssa jo pahisteltu aikanaan, paristikkin?

Kukaan ei tainnut vielä kysyä, joten miksi juuri jeekaka?

miina kirjoitti:No en tiiä jeekakassa mutta Mie oon ihan häselö missä tahansa roolissa ja erityisesti pahiksena se ei oo mikään ihailtava ominaisuus. Ja jeekakahan on varsin selkeä ilmaisussaan mutta mulla on sellanen olo ettei jeekaka pystyis tekemään samanlaisia unpirehellisiä analyysejä pahiksena kuin hyviksenä?

Jeekaka, miten koet pahis- ja hyvistyylisi eroavan toisistaan?

Mus kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Oonko mä jotenkin huono vastaamaan näihin kysymyksiin :D

Samalla tavalla myös tämä viesti häiritsi.

Niin miten häiritsi? Eli mietitkö, että viesti olisi ns tullut filtterin läpi?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 13.10.2018 18:37:13

Lueskelin täs nyt kaikki viestit seminopee läpi ja siis ähh hirvee vaikee nyt jotenki saada tarttumapintaa yhtää mistää :D Idk voi johtuu siit et ollu paljon puhetta edellisist peleist ja mul ei oo enää mitään muistikuvii kenenkää pelityyleist (nii ja puolet tääl on mulle iha uusii anyway). Sen verran muistan et Mus on alottanu itellee aika tyypilliseen tapaan olemal vakava ja aktiivinen :D

Toi Jeekakan heitto pahisroolista haaveilusta jäi häiritsee muakin vähän vaik sitä tos ainaki jotenki selitteli jo. En ylipäätää käsitä miks pelaajat kokee tarpeelliseks puhuu niiden roolista pelin puolella, oli sit hyviksii tai pahiksii. Se vaan sekottaa peliä koska ainahan siihen puututaan, ja tälleen vie aikaa joltain ehk vähän hyödyllisemmältä pohdiskelulta.

Aelina kirjoitti:Ehkä jätetään vaan tämä keskustelu tähän. Mä en kannata viime hetkille äänen jättämistä (enkä niin teekään), mutta mun mielestä vastakohta on tämä heti alussa äänien heittely, kun ihmiset eivät ole edes heränneet (ekan parin tunnin aikana). Mä ymmärrän sun jeekakan äänen kyllä. Mutta joo, eteenpäin, tämä keskustelu ei vie tätä peliä mihinkään. (Äänen heittämisestä ei ole mitään haittaa, mutta onko siitä kaikissa tapauksissa hyötyäkään?)


Ei mikään iso juttu mut täst viestin hyssytteleväst sävyst tuli mieleen et ehk Aelina pelkää vetävänsä liikaa huomioo itseensä olemalla eri mieltä Musin kaa, joka tällä hetkellä on semi dominoivas asemassa pelissä, ja haluaa siks päättää keskustelun heti.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Aelina » 13.10.2018 18:45:53

Horaaneko kirjoitti:
Aelina kirjoitti:Ehkä jätetään vaan tämä keskustelu tähän. Mä en kannata viime hetkille äänen jättämistä (enkä niin teekään), mutta mun mielestä vastakohta on tämä heti alussa äänien heittely, kun ihmiset eivät ole edes heränneet (ekan parin tunnin aikana). Mä ymmärrän sun jeekakan äänen kyllä. Mutta joo, eteenpäin, tämä keskustelu ei vie tätä peliä mihinkään. (Äänen heittämisestä ei ole mitään haittaa, mutta onko siitä kaikissa tapauksissa hyötyäkään?)


Ei mikään iso juttu mut täst viestin hyssytteleväst sävyst tuli mieleen et ehk Aelina pelkää vetävänsä liikaa huomioo itseensä olemalla eri mieltä Musin kaa, joka tällä hetkellä on semi dominoivas asemassa pelissä, ja haluaa siks päättää keskustelun heti.

Ei kuitenkaan. :D Yksinkertaisesti mua kyllästyttää jutella äänestystavoista. Henkilökohtaisesti tykkään heittää päivän puolivälissä tai pikkusen jälkeen oikean äänen ja osa taas tykkää heti pitää koko päivän äänen voimassa. En nyt tiedä, saako siitä oikeasti jotain materiaalia, jos alamme jutella ihmisten äänestystavoista? Enemmänkin vie keskustelua pois siitä oikeasta asiasta, eli pahisten nappaamisesta. Sain jo Musilta vastauksen, miksi hän heti haluaa laittaa äänensä, ja siihen tyydyn.

Eipä tästä tullutkaan aktiivista.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 13.10.2018 19:21:33

Nii.. En usko et keskustelu äänestystavoist ois täl hetkel pois yhtää keltää ku ei kukaa puhu mitään, eli tuskin haittais pahisten napaamista :D Idk onhan peliteknisyydet vähän sellast einiintärkeet fillerii mut on se eka päivä kiva saada aktiiviseks ees jollain tavalla.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Aelina » 13.10.2018 19:29:42

Horaaneko kirjoitti:Nii.. En usko et keskustelu äänestystavoist ois täl hetkel pois yhtää keltää ku ei kukaa puhu mitään, eli tuskin haittais pahisten napaamista :D Idk onhan peliteknisyydet vähän sellast einiintärkeet fillerii mut on se eka päivä kiva saada aktiiviseks ees jollain tavalla.

No joo, tällä hetkellä tilanne on tietysti siltä kannalta eri. :D

Koska kukaan muu ei ole kommentoinut, niin kysytään sulta: Onko mikään muu pistänyt silmään mun ja jeekakan kommentin lisäksi? (Voit sä halutessasi vastata myös niistä äänestystavoista. Mä olen huono aloittamaan keskustelua.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Savu » 13.10.2018 19:34:56

Kiitos kannustuksesta Jinmu ja Aelina :) Ehkä mun ei varsinaisesti tarvikkaan vähentää aktiivisuutta, vaan keskittyä oikeisiin asioihin. Näyttää kyllä että tää peli menee niin kovaa vauhtia eteenpäin, ettei mulle jää edes aikaa alkaa kaivelemaan mitään edellisiä pelejä, kun nykyisessäkin on luettavaa enemmän kuin tarpeeksi.

Musin aloitus oli tosiaan hyvä ja sai pelin heräämään eloon todella nopeasti. Kun se kysymysten tykittäminen vain jatkui, alkoi tulla sellainen olo että tarkoitus ei enää ole herätellä peliä vaan ottaa keskustelu omaan hallintaan. Esittämällä kysymyksiä kuten "mitä mieltä Cameron olet että Miina hyppäsi vastamaan" saadaan pelaajan huomio kiinnitettyä kysyjän haluamaan suuntaan, ja hieman ujutettua jotain valmista näkökulmaa, mistä asiaa pitäisi tarkastella. Yksittäisinä kysymyksinä voivat olla viattomia, mutta kokonaisuutena tulee vaikutelma, että puppet master tyyliin asetellaan pelaajia vastakkain. Lievästi pahismainen, tosin tänään ollut toistaiseksi hiljaisempi.

Horaaneko kirjoitti:Toi Jeekakan heitto pahisroolista haaveilusta jäi häiritsee muakin vähän vaik sitä tos ainaki jotenki selitteli jo. En ylipäätää käsitä miks pelaajat kokee tarpeelliseks puhuu niiden roolista pelin puolella, oli sit hyviksii tai pahiksii. Se vaan sekottaa peliä koska ainahan siihen puututaan, ja tälleen vie aikaa joltain ehk vähän hyödyllisemmältä pohdiskelulta.

Mus on kysellyt pelaajilta suoria kysymyksiä kuten "oletko hyvis" tai "miten pelaisit pahiksena". Tässä elävä esimerkki siitä, miten tietynlaisilla kysymyksillä saadaan pelaajat vastaamaan helposti epäilyttäväksi tulkittavia vastauksia.

Miina otti heti tuollaisen avuttoman roolin, jota on aiemmissakin peleissä vetänyt hyviksenä. Miina tekee hyviksenä niin paljon hassuja epäilyttäviä asioita, että en yhtään tiedä miten erottaisin hyvis- ja pahis-Miinan toisistaan. Aavistuksen hermostuneemman oloinen, mutta toistaiseksi vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin aiemminkin hyviksenä.

Marzzuu on kirjoitellut yllättävänkin paljon, joskin viesteissä ei mitään oikeasti peliin liittyvää ole vieläkään ollut :) En ole nähnyt Marsulta vielä pahispeliä, mutta ehkä tämä kasvanut aktiivisuus voisi olla lievästi pahismaista. Toivoisin kovasti että häneltä tulisi edes yksi pelaajalistaus tämän pelin aikana.

Jeekakalta paljon viestejä, mutta aika vähän mihin tarttua. Vastailua Musille ja pientä epäilyä takaisin. Tuo yksi lause ensimmäisessä viestissä särähti mullakin vähän korvaan. Ottanut melko rauhallisesti häneen kohdistuneet epäilyt mutta tuo joka lauseen perässä oleva ":D" antaa ainaki mulle lievästi hermostuneen vaikutelman. :D Mutta paha sanoa kun ei pelaajaa vielä tunne. Ehkä hitusen kallistuu neutraalista pahismaiseen.

Aelinalta on tullut hyviä viestejä, ja tarttunut moneen sellaiseen kohtaan jotka itseänikin häiritsivät. Pelityyli tuntuu hieman poikkeavan edellisestä. Aiemmin muistelen että Aelina on tavallaan seurannut peliä vähän etäämmältä, ja välillä laittanut pohdinnoistaan pidemmän viestin. Nyt on aktiivisemmin mukana pelin keskusteluissa, mutta ehkä tämä on juuri sitä rennompaa tyyliä mitä sanoi haluavansa pelata. En muista hänen aiemmin esittäneen noin paljoa kysymyksiä, mikä saa hänet mun mielessä hieman linkittymään Musin suuntaan muuttuneen pelityylin vuoksi.

Cameron tähän mennessä lähinnä vain vastaillut Musin kysymyksiin. Ei ole tuonut peliin vielä mitään omia näkökulmia, eli vähän samanlainen alku kuin viimeksi pahispelissä, mutta eipä tässä ole vasta pelattu kuin vuorokausi :)

Jinmurulta tuli paljon mukavia kommentteja mun aiemmasta pelistä <3 Mutta ainahan tuon voi lukea niinkin, että ehkä haluaakin mun pelaavan samanlaista peliä kuin viimeksi että vetäisin taas kaikki epäilyt itseeni :D Seuraavaa viestiä odotellessa.

Horaaneko laittoi jo muutaman viestin joissa käsitteli muutamaa pelaajaa. Pientä peesailun makua, mutta odotan vielä mielipiteitä muistakin pelaajista.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2018 19:40:34

Aelina kirjoitti:Jeekaka, miten koet pahis- ja hyvistyylisi eroavan toisistaan?



Oon pelannut viimeksi pahista viisi vuotta sitten, en oikeesti voi vastata tähän mitenkään järkevästi :D En usko että kukaan pystyy päättelemään musta mitään metan perusteella, sanoisin että mun pelityyliin vaikuttaa enemmän aika moni muu seikka. Pahiksena toki teen pahismaisia asioita :D

//Horaa, Aelina

Peliteknisyyksistä tuli mieleen, että salaisen roolilistan merkitystä ei oo tullut hirveästi pohdittua. Onko veikkauksia mitä rooleja pelissä saattaisi olla? Kolmansille osapuolille aika pieni peli, mutta muitakin voittoehtoja saattaa olla?

//Savu :D Oon joskus miettinyt että mua ois maailman helpoin larpata tahomassa (arvataan henkilöitä salatilin takana) laittamalla vaan joka lauseen perään ":D" :D Se on maneeri jolle en oikein mahda mitään.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Savu » 13.10.2018 20:06:51

Aelina kirjoitti:Jeekaka, miten koet pahis- ja hyvistyylisi eroavan toisistaan?

Mus kysyi häneltä tismalleen saman kysymyksen heti pelin alussa, mihin Jeekaka jo vastasi. Etkö huomannut tuota vai kaipaatko lisäselvennyksiä?
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 13.10.2018 20:48:30

Aelina kirjoitti:Koska kukaan muu ei ole kommentoinut, niin kysytään sulta: Onko mikään muu pistänyt silmään mun ja jeekakan kommentin lisäksi? (Voit sä halutessasi vastata myös niistä äänestystavoista. Mä olen huono aloittamaan keskustelua.)


Tähän mennes eipä oikeestaan. Paitsi et miina tuo mun mieleen mut sillon kun aloin pelaa (tuntuu olevan vähän pihalla :D). Ois mielenkiintosta tietää miten miina on pelannu pahiksena (jos siis koskaan on pelannu pahista?) kosk ite ainaki jossai vaihees käytin hyödyks pahispeleis sitä sekoilevan/vähän hölmön pelaajan leimaa et sain mokii anteeks meiningil "hehö se on horaa ainaha se sekoilee"
Äänestystavoista puhuinkin jo jonkun verran ku vastasin Musin kysymykseen, ei mul tohon aiheesee ollu mitää lisättävää!

Savu kirjoitti:Mus on kysellyt pelaajilta suoria kysymyksiä kuten "oletko hyvis" tai "miten pelaisit pahiksena". Tässä elävä esimerkki siitä, miten tietynlaisilla kysymyksillä saadaan pelaajat vastaamaan helposti epäilyttäväksi tulkittavia vastauksia.


En täs mitenkään puolusta Musia koska sun huomio on ihan validi ja ottasin Musin pelityylin huomioon jos hänest paljastuu pelin edetes epäilyttäviä puolia, mut en kyl itse kokenut että Musin kysymys olis johdatellut Jeekakaa puhumaan roolistaan? Kysymys oli muistaakseni luokkaa "miten pelaisit pahiksena" mikä on mun mielest iha viaton kysymyksenä. Jeekaka ois voinu vaan vastaa tohon suoraa ja kertoo, että pelaa pahista näin ja noin eikä kertoo haaveilleensa pahisroolista.

Savu kirjoitti:En muista hänen aiemmin esittäneen noin paljoa kysymyksiä, mikä saa hänet mun mielessä hieman linkittymään Musin suuntaan muuttuneen pelityylin vuoksi.


Pidätkö siis Aelinaa myös pahismaisena?
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Savu » 13.10.2018 21:09:45

Horaaneko kirjoitti:Jeekaka ois voinu vaan vastaa tohon suoraa ja kertoo, että pelaa pahista näin ja noin eikä kertoo haaveilleensa pahisroolista.

Hmm olet kyllä ihan oikeassa tuossa asiassa, tuossa vaiheessa kukaan ei kysynyt Jeekakalta hänen rooliaan vaan pelityyliä. Mutta lähinnä mua siis häiritsee se että Mus ylipäätään yrittää saada pelaajat puhumaan roolistaan "oletko hyvis/pahis" kysymyksillä. Omasta roolista puhuminen näyttäytyy niin helposti pahismaisena, että se olisi helppo tapa saada toiset vahingossa näyttäytymään pahismaisena.

Horaaneko kirjoitti:Pidätkö siis Aelinaa myös pahismaisena?

Hieman kyllä. Aelina on mielestäni erottautunut usein sillä että pelaa tosi itsenäistä omaa peliään ja vastailee/lainailee toisten viestejä harvemmin. Voi tosiaan tarkoituksella pelata eri tavalla, tai sitten rooli voi olla nyt toinen. Peli on vielä kuitenkin vasta alussa, joten saattaa olla että ylitulkitsen.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2018 21:12:25

Horaaneko kirjoitti:Ois mielenkiintosta tietää miten miina on pelannu pahiksena (jos siis koskaan on pelannu pahista?) kosk ite ainaki jossai vaihees käytin hyödyks pahispeleis sitä sekoilevan/vähän hölmön pelaajan leimaa et sain mokii anteeks meiningil "hehö se on horaa ainaha se sekoilee"


miinan pahistiimi on voittanut tyyliin melkein aina :D Kyllä miina osaa käyttää hömelöyttään hyödykseen, mutta on mielestäni oikeasti aika määrätietoinen pahis.

//Savu
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2018 21:27:35

Horaaneko kirjoitti:Jeekaka ois voinu vaan vastaa tohon suoraa ja kertoo, että pelaa pahista näin ja noin eikä kertoo haaveilleensa pahisroolista.


Ja näin olisin voinut tehdä ja jatkossa lupaan ottaa opikseni, mutta nyt on myöhäistä itkeä kaatunutta maitoa X)

Alan pikkuhiljaa raskaasti turhautua tähän aiheeseen, koska kyseessä on syytös jota vastaan on täysin mahdoton puolustautua. Jos teistä tuntuu, että olen pahis, niin alkakaa toimia. Paras pelini ever jos kuolen D1 johonkin yhteen ääneen ja muut vaan jaappasee että mitä se nyt silleen sano :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 13.10.2018 21:46:25

Savu, joo ymmärrän sun pointin! (Tajusin ku kurkkasin viestei taaksepäi et Mushan kysy viel ton jälkee suoraa Jeekakalt onko hyvis vai pahis ja onha toi vähä turhahkoo provoo, onha tollasel joskus saatu pahiksii kii mut aika arpapelil mennään jos tolleen haluu löytää ne pahikset)

jeekaka kirjoitti:miinan pahistiimi on voittanut tyyliin melkein aina :D Kyllä miina osaa käyttää hömelöyttään hyödykseen, mutta on mielestäni oikeasti aika määrätietoinen pahis.


Okei hyvä tietää (kuvitelkaa tähän se silmäemoji joka kattoo vasemmalle)
((Kamalaa käyttää pitkäst aikaa foorumia jos ei voi käyttää emojeit?? Must on tullu someajan roskaa))

// Jeekaka. Ohhoh just kelasin et pitää laittaa viel toine viesti et tää sun hiljaisuus tähä aiheesee liittyen on lowkey epäilyttävää kosk uskois et hyvispelaajaa alkais jo turhauttaa et keskitytään (hyvispelaajan kannalta) turhaan aiheeseen. Mut sieltähä sitä vastausta tuli :D Toi viestin loppu kyl vähä häiritsee. Jos oot hyvis nii onks sun mielest ok et tuhlataan yks päivä siihe et lynkataa sut, vaik tiiät et pelataa sit vaa pahisten pussiin?
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2018 22:06:53

Oisko sitten parempi, että seuraavakin päivä vielä pohdittais, että olisko se jeekaka nyt kumminkin pahis kun se silleen sano :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Aelina » 13.10.2018 22:09:54

(Jos joku ei vielä ole tajunnut, niin ladatkaa Discord ja liittykää Kylän Discordiin.)

Savu kirjoitti:Aelinalta on tullut hyviä viestejä, ja tarttunut moneen sellaiseen kohtaan jotka itseänikin häiritsivät. Pelityyli tuntuu hieman poikkeavan edellisestä. Aiemmin muistelen että Aelina on tavallaan seurannut peliä vähän etäämmältä, ja välillä laittanut pohdinnoistaan pidemmän viestin. Nyt on aktiivisemmin mukana pelin keskusteluissa, mutta ehkä tämä on juuri sitä rennompaa tyyliä mitä sanoi haluavansa pelata. En muista hänen aiemmin esittäneen noin paljoa kysymyksiä, mikä saa hänet mun mielessä hieman linkittymään Musin suuntaan muuttuneen pelityylin vuoksi.

Savu kirjoitti:Hieman kyllä. Aelina on mielestäni erottautunut usein sillä että pelaa tosi itsenäistä omaa peliään ja vastailee/lainailee toisten viestejä harvemmin. Voi tosiaan tarkoituksella pelata eri tavalla, tai sitten rooli voi olla nyt toinen. Peli on vielä kuitenkin vasta alussa, joten saattaa olla että ylitulkitsen.

Tarkoitus saada peliä käyntiin. Mus onnistui kivasti käynnistelemään, mutta sen jälkeen on mennyt vähän vaisuksi. Yleensä kun pelaaja vs pelaaja käynnistää pelin kivasti, niin ainakaan vielä ei ole sellaista noussut esille. Henkilökohtaisesti en tykkää kahden pelaajan nostamisesta esille, koska yleensä ne on sattuneet olemaan hyviksiä. (Ei toki aina, edellinen peli osoitti senkin.) (Ja varmaan muistat Pelottomat. Yritän olla hitusen enemmän kartalla. :D)

jeekaka kirjoitti:Oon pelannut viimeksi pahista viisi vuotta sitten, en oikeesti voi vastata tähän mitenkään järkevästi :D En usko että kukaan pystyy päättelemään musta mitään metan perusteella, sanoisin että mun pelityyliin vaikuttaa enemmän aika moni muu seikka. Pahiksena toki teen pahismaisia asioita :D
---
Peliteknisyyksistä tuli mieleen, että salaisen roolilistan merkitystä ei oo tullut hirveästi pohdittua. Onko veikkauksia mitä rooleja pelissä saattaisi olla? Kolmansille osapuolille aika pieni peli, mutta muitakin voittoehtoja saattaa olla?

Olet varmaan Haliman kadonnut hyvis-puolikas! Mutta mitä noihin rooleihin tulee, niin en todellakaan ole uskaltanut miettiä, kun miettii edellistä salaisen roolilistan peliä. Pahiksista oon miettinyt, että kultti taitaisi olla turhan voimakas tällaiseen peliin, varsinkin kahdella jäsenellä. Sarjamurhaaja ei voi olla. Vai onko olemassa sarjamurhaajaparia? Mutta en kyllä tiedä olisiko siinä järkeä, kun eikö ne vastaisi sitten jo normipahiksia. Muita pahistyyppejä en edes keksi, kuin peruspahikset. (Tulee vaan oikeasti mieleen koko ajan se, kun kaikki oli ihan varmoja, ettei pelissä ole kulttia. :D) Ei oikeasti mitään tietoa. Muista voittotyypeistä tulee mieleen narri ja hyvis/pahisrakastavaiset, mutta en oikein tiedä. Tai siis tämä on pelaajamäärältään niin pieni peli, että menee tosi nopeasti vaikeaksi hyviksille. Lähinnä toivon, että osutaan pahikseen ja selviää lisää. Hyviksistä uskaltaa sanoa vielä vähemmän, varsinkin, ettei paljasta vain vahingossa mitään tärkeää pahiksille.

Savu kirjoitti:Mus kysyi häneltä tismalleen saman kysymyksen heti pelin alussa, mihin Jeekaka jo vastasi. Etkö huomannut tuota vai kaipaatko lisäselvennyksiä?

Sekä että. Musin kysymyksistä näköjään jo unohdin, mitä kohdisti keheenkin, varsinkin kun jeekaka sai useampia kysymyksiä. Mieleen jäi lähinnä jeekakan vastaus, ettei pahista ole pelannut. Miinan kommentin jälkeen kaipasin siihen selvennystä. En sitten tiedä, miten miina ajattelee jeekakan pelaavan pahiksena, jos jeekaka ei pitkään aikaan ole pelannut pahiksena. Se kiinnostaisi kuulla. Mulla harhailee taas ajatukset.

Horaa kirjoitti:Tähän mennes eipä oikeestaan. Paitsi et miina tuo mun mieleen mut sillon kun aloin pelaa (tuntuu olevan vähän pihalla :D). Ois mielenkiintosta tietää miten miina on pelannu pahiksena (jos siis koskaan on pelannu pahista?) kosk ite ainaki jossai vaihees käytin hyödyks pahispeleis sitä sekoilevan/vähän hölmön pelaajan leimaa et sain mokii anteeks meiningil "hehö se on horaa ainaha se sekoilee"

Mä oon jostain syystä käsityksessä, että miinasta on ollut puhetta Keppi-gaalassa, niinpä etsin tämän:
KEPPI 2018 kirjoitti:Parhaasta pahiksesta oli kovasti kilpailua, mutta tiukasti pronssille kiilasi….
*rumpujen pärinää*
miina! miina joka ”huijaa kaikkia ihan 100-0!!”

Zey kirjoitti:Taas se miina nappasi kepin itselleen! :D Onnea! Susta on kyl hankala erottaa hyvis- ja pahis-miinaa :D

Miten niin mulla on omituinen muisti? :D No niin, kuitenkin. Kulttina miina olisi kyllä mennyt hyviksestä mun mielestä, mutta toisaalta olin miinan rakastavais-pari, joten en osaa tarkemmin sanoa. Joku enemmän miinan kanssa kertonut voisi valaista asiassa.

//enpäs lukenut loppuun, jeekaka kommentoikin

Mitä on nyt jäänyt päällisesti mieleen, niin Savulta kyllä ihan kiva aloitus. Mus myös sai peliä pikkuisen käyntiin, mutta on nyt hävinnyt.

// Horaa ja jeekaka
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2018 22:20:01

Aelina kirjoitti:Olet varmaan Haliman kadonnut hyvis-puolikas! Mutta mitä noihin rooleihin tulee, niin en todellakaan ole uskaltanut miettiä, kun miettii edellistä salaisen roolilistan peliä. Pahiksista oon miettinyt, että kultti taitaisi olla turhan voimakas tällaiseen peliin, varsinkin kahdella jäsenellä. Sarjamurhaaja ei voi olla. Vai onko olemassa sarjamurhaajaparia? Mutta en kyllä tiedä olisiko siinä järkeä, kun eikö ne vastaisi sitten jo normipahiksia. Muita pahistyyppejä en edes keksi, kuin peruspahikset. (Tulee vaan oikeasti mieleen koko ajan se, kun kaikki oli ihan varmoja, ettei pelissä ole kulttia. :D) Ei oikeasti mitään tietoa. Muista voittotyypeistä tulee mieleen narri ja hyvis/pahisrakastavaiset, mutta en oikein tiedä. Tai siis tämä on pelaajamäärältään niin pieni peli, että menee tosi nopeasti vaikeaksi hyviksille. Lähinnä toivon, että osutaan pahikseen ja selviää lisää. Hyviksistä uskaltaa sanoa vielä vähemmän, varsinkin, ettei paljasta vain vahingossa mitään tärkeää pahiksille.


Tää eroaa siitä edellisen roolilistan pelistä siinä, että meillä on setupista enemmän tietoa :D

justy kirjoitti:Hyvät:
7 hyvistä.

Pahat:
2 pahista. Pahikset tuntevat toisensa ja voivat puhua keskenään yksityisviestein.


Voittaminen:
Hyvikset voittavat, kun kaikki pahikset ovat kuolleet.
Pahikset voittavat, kun heitä on saman verran tai enemmän kuin hyviksiä.
Lisäksi pelissä saattaa olla muita voittoehtoja, jotka eivät ole pelin alussa julkista tietoa.


Eli kaksi pahista, joiden lisäksi saattaa olla muutakin. Narriin tai kulttiin en uskonut viime pelissä, mutta juuri sen takia että ne oli siinä en usko tässäkään :D Sarjamurhaaja ei kans kuulosta kovin todennäköiseltä, ellei ole vahvoja suojelurooleja myös. Hyvis-pahisrakastavaiset tai jotain tehtävää suorittava kolmas osapuoli voisi olla mahdollisia.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.10.2018 22:23:14

Tietysti saattaa olla, joten ei välttämättä ole, mutta en kyllä usko että tuollaista mainintaa olisi jos mitään ylimääräistä hämminkiä ei olisi :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja miina » 13.10.2018 23:32:28

Mikäs tämä kumma keskustelu täällä on minun pahispeleistä. Kyllä miut on löydetty myös pahiksena.
Miun ongelma on sekavuus, ja se etten voi vältellä sitä roolista huolimatta. Se ei siis yleensäkään oo tarkoituksenmukaista vaan ihan vaan normitila. Ja siis sehän on kylälle vaan huono jos aina vaan järvellä roolista huolimatta, yleensä kyllä oon hyviksenä vielä vähän oudompi kun ei oo kavereita eikä tiiä ketkä on hyviksiä. Pahiksenahan sen tietää.

Aelina, jeekaka siks kun ymmärrän sen viestit yleensä hyvin ja pystyn moniin kommentteihin samaistumaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 14.10.2018 01:21:00

jeekaka kirjoitti:Oisko sitten parempi, että seuraavakin päivä vielä pohdittais, että olisko se jeekaka nyt kumminkin pahis kun se silleen sano :D


Ei, mut ei toi sun asenne "no lynkatkaa sit :(" kyl auta yhtään sen enempää :'D Eiköhä meist kaikist tuu pelin aikana löytyyn enemmä tai vähemmän epäilyttävii juttui ja melkei jokaisest hyvis miettii et no onkoha toi nyt pahis vai ei.

Huh heijaa mun pitää kyl kertaa noit erikoisroolei, ei sano mitää enää mitkää tittelit.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.10.2018 06:31:43

Asenne johtui osittain turhautumisesta, mutta kyllä mulle kertoo jotain 100x enemmän kuka äänestää ja millä perusteella ja lähteekö kukaan miettimään vaihtoehtoja kuin se, että keskustellaan mun yhdestä lauseesta, mun olemattomasta pahismetasta ja siitä miks mun kanssa ois kiva pelata pahista :D Tän pelin fokus on vähän turhanpäiväisyyksissä, ja se vasta pelaajien pahisten pussiin (ja on toki vähän itsellänikin peiliin katsomista).

Sä sentään mietit, mitä oikeasti teen tässä pelissä, joten pääset mun hyviskirjoihin. Savulta kanssa tuli analyysia, jossa hyviä pointteja. Aelina ehkä menee kanssa hyviksiin.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja justy » 14.10.2018 08:48:58

Väliaikalaskenta
1 jeekaka (Mus)


Kapuatte kapeita portaita. Ylhäältä kuuluu ääniä, aivan kuin joku virittäisi suurta koneistoa. Mitähän kummaa tornissa on tekeillä?

Kuva


1. päivä päättyy huomenna maanantaina klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.10.2018 10:16:16

Cameron kirjoitti:Musilta mielenkiintoisia kysymyksiä. Heitetäänpä takaisinkin yksi: Jos olisit pahis ja saisit valita tiimikaverisi, kenet valitsisit ja miksi?


Cameron, mitä oli mielessäsi kun kysyit tän kysymyksen?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Mus » 14.10.2018 11:07:58

Tää vkl on kiireisä ollut, tuun kirjoittelemaan vähän myöhemmin
Eläkkeellä - Käyn kuitenkin välillä tarkistamassa mitä Kylään kuuluu :-).
Pelan nykyään Englnninkielisellä foorumilla.
Avatar
Mus
Kyläläinen
 
Viestit: 278
Liittynyt: 01.11.2013 21:34:51
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: ResetEra
Palkinnot: 17

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.10.2018 11:34:27

Jinmuru kirjoitti:Jeekakan "haaveilin pahisroolista" -viesteistä vähän tulee sellanen viba, että esittää hyvistä. Vertaan tätä esim. pahis-Halimaan Pelottomisa ("onneks en tällä kertaa oo pahis" -tyyppinen alotusviesti)... :D Seurasitko jeekaka Pelottomia?


Tän tyyppinen epäily on pahikselle tosi mukava, koska sitä ei mitenkään voi todistaa keksityksi, koska eihän sille mitään voi, jos joku tuntuu epäilyttävältä+epärehelliseltä. Samaa mietin Musin kohdalla. Jinmurun kohdalla tietysti tulee vielä erikseen mieleen pahis-Halima Pelottomista eikä hyvis-Halima Koiravideoista :D

Ja en nyt sano, etteikö vois ihan rehellisesti olla tätä mieltä, luin joskus yhtäkin vanhaa peliä, jossa epäilin Halimaa kun joku sen kommentti tuntui "falskilta" ja tosiaan myöhemmin lukiessa ei mitään hajua edes mistä sellainen tunne oli mulle tullut :D Halima oli pahis btw :D (YLLÄRI :D)

Jos Mus ja Jinmuru ois pahispari, lähtiskö Jin peesaamaan Musin epäilystä mulle? Ehkä hyvinkin, jos tulee tarvetta pelastaa pahiskaveria niin äänien osoite on jo tiimillä valmiina, mut toisaalta jos ei niin Jinmurun ei hirveesti tarttee tohon epäilyynsä sitoutua.

Cameron ja Mus ei ehkä ehkä oo pahispari vuorovaikutuksen perusteella. Samoin Mus ja miina ehkä ei.

miina kirjoitti:Toisaalta oli muuten aika pahismaista jeekakalta sanoa Musia "pahismaiseksi" aktiivisuudesta.


Toisaalta hmm :D

Ei kun miina on niin symppis että se ei ehkä pahiksena tulisi sanomaan topicciin että ois mieluummin pahis mun kaa kun sen pahistoverin :D

Mun mahdolliset pahikset siis Jinmuru, Cameron, Mus ja Marzzuu.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.10.2018 11:39:11

En kyl tiedä miinasta silti :-----------D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.10.2018 12:03:47

Siitä oon kyllä erittäin samaa mieltä Musin kanssa, että äänestäminen on tärkeää. Pahista ei ikinä napata yhdellä äänellä :---D

Toi Jinmun viesti nyt kumminkin sopii pahisprofiiliin parhaiten. Mahdollisesti pohjustettu ääni, jota on vaikea kyseenalaistaa pelaajalle, jolla on jo toinen ääni alla. Ei oikein vuorovaikutusta topicissa. Ois kiva kuulla ne kommentit lopuistakin pelaajista, mutta päivä on jo yli puolessa joten ei tässä enää kannata jäädä odottelemaan.

++Jinmuru
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Cameron » 14.10.2018 13:12:14

Mulla on kans ollu vähän menoa tänäviikonloppuna ja ne ajat mitä oon ollu koneella on pyöriny diskossa (se on koukuttavaa :DD), niinku aika moni muukin täältä... Mutta keskitytäänpä nyt välillä tähänkin peliin! :)

jeekaka kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti:Ois mielenkiintosta tietää miten miina on pelannu pahiksena (jos siis koskaan on pelannu pahista?) kosk ite ainaki jossai vaihees käytin hyödyks pahispeleis sitä sekoilevan/vähän hölmön pelaajan leimaa et sain mokii anteeks meiningil "hehö se on horaa ainaha se sekoilee"


miinan pahistiimi on voittanut tyyliin melkein aina :D Kyllä miina osaa käyttää hömelöyttään hyödykseen, mutta on mielestäni oikeasti aika määrätietoinen pahis.

//Savu

Olen tästä täsmälleen samaa mieltä!

jeekaka kirjoitti:Alan pikkuhiljaa raskaasti turhautua tähän aiheeseen, koska kyseessä on syytös jota vastaan on täysin mahdoton puolustautua. Jos teistä tuntuu, että olen pahis, niin alkakaa toimia. Paras pelini ever jos kuolen D1 johonkin yhteen ääneen ja muut vaan jaappasee että mitä se nyt silleen sano :D

:DDD Mulla tulee tästä mieleen Ronja Ryövärintytär jossa ne jotku pikkutyypit koko ajan porisi keskenään tyyliin "Kuisse ny silleen?! Mitesse ny tolleen??"

Roolilistasta voin kommentoida sen verran että on ollu kyllä aiemminkin näin pienessäkin pelissä kultti, joten kyllä se teoriassa on mahdollista.

jeekaka kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Musilta mielenkiintoisia kysymyksiä. Heitetäänpä takaisinkin yksi: Jos olisit pahis ja saisit valita tiimikaverisi, kenet valitsisit ja miksi?


Cameron, mitä oli mielessäsi kun kysyit tän kysymyksen?

Ajattelin, että kysymys ois mielenkiintoinen siinä mielessä, jos Mus myöhemmin paljastuisi pahikseksi, sillä olisi voinut olla epäkohteliasta pahiskaveria kohtaan heittää joku muu kuin hänen nimensä. Mutta tää oli vähän hämmentävä vastaus, en osannu odottaa sitä :D

Lueskelin nyt vielä viestit läpi pelaajakohtaisesti, se jotenkin aina selkeyttää ajatusta.

Hyvismäiset
Savulta hyvää mietintää pelaajista ja muutenkin tosi hyvismäisen kuvan antaa ainakin mulle. En epäile tällä hetkellä.

Lievästi hyvismäiset
Aelinalta on tullut ihan hyvää pohdintaa ja aika Aelinamaisen oloinen. Rentoa pelaamista, paljon hyviä kysymyksiä, joten en näe tällä hetkellä pahismaisena.

jeekaka ehti jo vähän ahdistua tuosta häneen kohdistuneesta huomiosta, minkä näkisin ennemmin tapahtuvan ehkä hyvis-jeekakalle. Hän kuitenkin tuntui oikeasti olevan huolissaan tästä jappasusta ja muuten koen hänen pelaavan ihan perus-jeekakamaisesti. Ei suuremmin epäilytä tällä hetkellä.

Jinmurulta on tähän mennessä vain yksi viesti, jota mun ois silti vähän vaikea nähdä hänen kirjoittamassa pahiksena. Hyviä vinkkejä Savulle ja muutenkin hyviä kommentteja pelaajista ja Musin kysymysten kyseenalaistamista. Semmoista varman oloista pelaamista, mikä vaikuttaa mun silmiin hyvismäiseltä.

Neutraalit
Horaassa häiritsee vähän toi huomion kiinnittäminen edelleen jeekakaan vaikka sitä on jo topicissa käsitelty ja vähän myös se, että hän kyllä vastailee kysymyksiin, mutta ei kuitenkaan kerro suuremmin mielipiteitään pelaajista. Toisaalta en tiiä tulisko pahis kertomaan että "en keksi oikein mitään tartuttavaa topicista" :D

Mus on ollut aktiivisesti aloittelemassa peliä hyvillä kysymyksillä ja ääniäkin on heitellyt jo Savulle, Jinmurulle ja jeekakalle. Toisaalta hän tuntuu mieluusti esittävän helpohkoja kohteita mihin muutkin voivat sitten tarttua. Ensimmäisenä päivänä on kuitenkin vähän vaikea sanoa, johtuuko se siitä että jostakin täytyy aloittaa vai siitä, että hän pahiksena pyrkisi ohjailemaan peliä. En osaa sanoa vielä oikein suuntaan enkä toiseen.

Lievästi pahismaiset
Marzzuu on käynyt ehkä epätavallisenkin paljon postailemassa nyt topicciin ja itsella ainakin heräs ajatus että oisko tämä pahiskaverin vinkki että käyhän postaileen jotain sinne. Mitään mielipiteitä pelaajista ei ole kuitenkaan vielä kuulunut. Voisi siis hyvinkin olla pahis.

miina vaikuttaa jotenkin vielä sekavammalta kuin yleensä :D Voi tosin johtua siitä, että hän ei ole nyt ehtinyt kuin yhden viestin käydä ensimmäisen irl-päivän jälkeen kirjoittamaan kuin yhden viestin. 1. Irl päivänä tuli viestejä aika tappavaan tahtiin eikä silloin ollut oikein materiaaliakaan vielä mihinkään koontiviesteihin, mutta nyt toivoisin miinalta jo vähän kattavammin asiaa pelistä ja eteenkin pelaajista.

++Marzzuu, odotan edelleen niitä pelaajamietteitä? :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Niacin » 14.10.2018 16:29:27

Väliaikalaskenta

1 jeekaka [Mus]
1 Jinmuru [jeekaka]
1 Marzzuu [Cameron]

1. päivä päättyy huomenna maanantaina klo 21.00.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.10.2018 17:26:20

Mä väittäisin, ettää uusi pelityylini johtuu siitä, että Mus onnistui kysymyksillään saamaan puheliaamman puoleni esiin kun en ehdi miettiä että "Ääk! Miten kehtaan sanoa noin?"
Olemmeko Mus pelanneet aikaisemminkin vai muistanko väärin kun peliä eteenpäin vievä tyylisi tuntuu tutulta?
Cameronilta tulikin jo positiivista viestiä aktiivisemmasta peliotteestani, antoi minulle jonkinlaisen "Haloo?"-äänen ja kaipasi pelaajalistauksia. Cam on ollut pahis!rooleissaan hyvä harhauttamaan hyviksiä, voi olla kumpi vain.
++jeekakalta tulikin jo arvointi musta, mainitsinkin jo että tunsi ehkä penen äreydenpiston mielessäni sen luettuani mutta urheilijamaisen tyylikkäästi otan palautteen vastaan ilman hirveää kohtausta. :D
Jokin jeekakan viesteissä häiriköi, joku voisi jopa miettiä onko jeekaka kuningas itse.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron