Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 11.10.2018 20:09:04

Itsehän luotin Zeyhyn jo eilen, mutta ei jaksaisi siitäkin vääntää tänään.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 20:10:29

No jos päätetään, että tehdään hiljainen vahvistus, niin roolinlukitsija toimii tuloksensa mukaan, jolloin me saadaan tietää lukotettiinko mut vai ei.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 11.10.2018 20:10:58

Kirjotin tän läpän eilen ylös kun Justy käänty pahikseks: "“Mun pää kyl hajoo jos erikoiset ei oo kattonu tube/zey, peli jatkuu ja Tube syyttää mua hyviscredien perässä bussittamisesta.”"

/zey
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 11.10.2018 20:12:57

Keturin, en kyllä siitä sua syyttänyt, vaan ihan muusta. ;) Siinä kohtaa, kun sä äänesi laitoit, homma oli jo niin selkeä, että ei siitä kukaan varmaan sulle antaisi Kreduja kuitenkaan, joten en näe kovin pahismaisena juuri sitä toimintaa.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 11.10.2018 20:19:12

Jos nyt kuitenkin toistaiseksi oletettaisiin, että Zey on varma hyvis, jollei lukottaja sano jossain kohtaa, että ei kuitenkaan lukottanut Zeytä.

Eilisen äänet:

6 justy (raynpelikoneet, Pyramidi, Tube, Halima, Xatalos, Keturin)
3 Tube (Zey, Ebsuli, justy)
1 Awaclus Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus Lauchuo)

Lauchuolta kaipaisin jotain kommenttia mahdollisimman pian, kunhan saapuu paikalle. Miten hyvin on ketju luettu? Itse näen Awa-slotin edelleen täysin mahdollisena pahiksena, vaikka ei siitä oikeasti mitään varmaa voi sanoa.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 20:20:01

Mitä mieltä ootte hiljaisesta vahvistuksesta? Tällöin jos roolinlukitsija pysyy hiljaa, saatais tieto musta + roolinlukitsija pidettyä edelleen tuntemattomana, jolloin voitais saada seuraavanakin yönä joku tulos. Jos taas joku muu on lukittu, niin en usko, että on kuitenkaan joukon Tube/Awa/Ebsuli ulkopuolella, jolloin homma ois hyvä tietää.

Toki voidaan olla tekemättä tätä, jolloin sit toivotaan, ettei pahis osu ens yönä roolinlukitsijaan ja vie tietoa hautaan.

//Tube
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 20:24:25

En muuten lähtis olettelemaan mitään, ennen kuin ollaan päätetty, onko hiljainen vahvistus se mitä halutaan.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 11.10.2018 20:26:21

Zey kirjoitti:En muuten lähtis olettelemaan mitään, ennen kuin ollaan päätetty, onko hiljainen vahvistus se mitä halutaan.

Mun puolesta voidaan tehdä tää hiljainen vahvistus -hommeli, mut se vaatii että _jokainen_ pelin jäsen (paitsi ehkä rayn, ku se on ystävystyjä, ja minä, ku olin tavis) vahvistaa, että jos on roolinlukitsija niin toimii tämän edellyttämällä tavalla. Jos kaikki tän vahvistaa, ja kukaan ei sano lukinneensa ketään muuta, voidaan todeta, että Zey on puhdistettu ja keskittyä muihin.

Aikamoinen järkytys muuten että Ustegius kuoli ja oli ennustaja. Oisin tänään puskenut täysin voimin Ustegiusta päin! :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 11.10.2018 20:27:46

Mun mielestä voidaan olettaa, että se teki niin, mutta pienellä varauksella. Tähän tietty vaikuttaa se, että mä näen sut muutenkin tosi selkeänä hyviksenä, eli muilla saattaa olla eri mielipide.

Mä en oikeastaan kannata roolinlukitsijan esiintuloa vielä, vaikka ei olisikaan seurannut suunnitelmaa. Meillä on kuitenkin vielä 7 pelaajaa, jotka voisivat periaatteessa olla pahiksia, Zey ihan rajalla, onko varma vaiko ei jo ilmankin tätä sopimusta hiljaisesta varmistuksesta. Saataisiin supistettua tuo viiteen, jos lukkoseppä tulee esiin, mikä ei ole kovin suuri ero. Pienenä riskinä on se, että lukitsija lynkataan ensi yönä (jos meinaa itse lynkkaantua päivällä, tulee esiin ja kertoo mitä on tehnyt), mutta jos se vältetään, meillä on huomenna tosi paljon tietoa käytössämme. Jos enemmistö muista on sitä mieltä, että tämä on ok, mä voin kyllä lähteä mukaan, eli en varsinaisesti vastusta.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:31:04

Teen nyt itse asiassa kuitenkin niin, että claimaan tässä vaiheessa. Lynkkauksia vielä kuitenkin riittää ja saan varmasti yhden "checkin" vielä lisää, kun lukitsen ensi yönä ketjussa ilmoittamani kohteen. Vaikka minut ammuttaisiinkin, niin se toimii todisteena kohteen olevan hyvis. Näin ollen en näe enää mitään matemaattista keinoa pahisten voittaa, ottaen huomioon että nyt on tiedossa 4 varmistettua hyvistä + pahimmillaankin vielä yksi varmistettu hyvis lisää seuraavana päivänä.. Eli oikeastaan jäljellä on silloin enää max 3 (7-4) pelaajaa, jotka voivat olla pahiksia, kun taas meillä on silloin varaa tehdä vielä 3 lynkkausta ennen kuin peli loppuu... Ellei jotain ihan käsittämätöntä mokaa (kuten varmistetun hyviksen lynkkaus) siis tapahdu, voitto on jo selvä tässä vaiheessa!

Olen siis Roolinlukitsija.

Ekana yönä targettasin Tubea, koska ajattelin että JOS Tube olisi pahis, hän todennäköisesti tekisi tapon, kun taas rayn/Halima/Awaclus epäilyttävämpinä (yleisesti ottaen ketjussa) eivät tekisi sitä. Olin siis melko varma Tuben olevan hyvis D2 alussa. Loppujen lopuksi justy olisi kuitenkin yhtä hyvin, ehkä todennäköisemminkin, voinut tehdä tapon, joten tämä ei ole kovin suuri todiste siitä että Tube on hyvis.

Tokana yönä targettasin Zeytä, kuten puhuimme ketjussa eilen (varmistelin juuri sitä tilannetta varten että minut ammuttaisiin, jolloin olisi selvää, että Zey on hyvis eikä vahingossakaan hävittäisi peliä rayn virheellisen suunnan takia - olin 90% varma että Zey oli hyvis monesta ketjussa aiemmin mainitusta syystä). Nyt sekin on kuitenkin varmistettu.

Varmistettuja hyviksiä ovat nyt siis seuraavat pelaajat:

Xatalos
Zey
raynpelikoneet
Halima

Mahdollisia pahiksia ovat vielä (joista kuitenkin yhden voin varmistaa ensi yönä, kävi mitä kävi):

Ebsuli (ei äänestänyt Aelinaa eikä justya lainkaan - varsin epäilyttävää!)
Tube (hieman vähennetty todennäköisyys koska ei tehnyt tappoa N1)
Keturin (auttoi merkittävästi molempien pahisten lynkkaamisessa, joten epäilen vahvasti olevan pahis)
Lauchuo (pelityylihistorian/metan perusteella varsin todennäköisesti hyvis)
Pyramidi (edesauttoi jossain määrin - suoraan tai epäsuorasti - sekä Aelinan että justyn lynkkausta, joten todennäköisemmin hyvis)

++Ebsuli

Kaiken kaikkiaan: en näe enää loogisesti ajatellen mitään keinoa, millä voitaisiin hävitä peli, vaikka miten käy, joten päätin nyt jo claimata. Kommentteja?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:36:27

Ja tosiaan Ebsuli on oikeastaan ainoa joukosta, jolla ei ole syytä olla hyvis. Luulisin että se on siis paras lynkkauskohde.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:37:27

Sopisi myös siihen teoriaan, että pahikset olivat poissa paikalta ekan päivän lopussa eivätkä kyenneet pelastamaan Aelinaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 11.10.2018 20:38:07

raynpelikoneet kirjoitti:
Tube kirjoitti:Tuossa aiemmin just kerroin, että justy ja Ebsuli ovat mun mielestä todennäköisimmät pahikset. Ebsulilla painaa tosi paljon ainakin sen laskelmoitu hiljaisuus ekana päivänä ja justyssä esimerkiksi toi ylitse vedetty "joo joo meillä hyviksillä ei oo mitään hätää" -hokeminen.
[....]
Mutta oon kyllä siis noiden tosi kaukaa haettujen teorioiden kanssa yön nukuttuani silti sitä mieltä, että ++Keturin.

Jos sä oot sitä mieltä että justy ja Ebsuli on todennäköisimmät pahikset niin miksi sä sitten äänestät Keturinia?


++Tube

// Xata x2
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 20:40:30

Oon samaa mieltä Halima, että nyt kaikki pohtii kannattaako ideaa ylipäänsä (vai oisko joku toinen tapa toimia parempi) ja jos tulee siihen tulokseen, että tää on paras tapa, niin se toimii myös varmistuksena sille, että roolinlukitsijana noudattaa parasta tapaa. Ja jos roolinlukitsija ei oo lukinnut mua, niin tulee esiin vasta kun kaikki on ilmaissut mielipiteensä onko hiljainen vahvistus paras tapa edetä (että jos jollain on hyviä pointteja suunnitelmaa vastaan, ei roolinlukitsija tule turhaan esille).

//Tube ja Xatalos väliin ja Xatalos on nyt varma hyvis. Okei, eli Ebsuli, Tube, Keturin, Lauchuo ja Pyramidi ei oo vielä varmistettuja. Heistä varmimpina hyviksinä pitäisin Keturinia ja Pyramidia. Jos tänään tapetaan joku jäljelle jäävästä kolmesta, sovitaan Xataloksen kohde yöksi, niin huolimatta siitä kuoleeko Xatalos, meillä on huomenna jäljellä enää 3 epävarmaa ja pelaajia on huomenna se 7 -> 3 lynkkauskertaa vielä. Joo, tää on voitettu.

//Xatalos x2, Keturin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 11.10.2018 20:43:14

Jep samaa mieltä, että hyvin ajoitettu esiintulo Xatalos. En mäkään nää sun suunnitelmassa mitään aukkoa, vaan peli on tosiaan väkisinkin voitettu.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 20:43:36

Mut täytyy kyl sanoa, että haluisin silti pelin loppuun "puhtaan tuloksen". :D

Onko Xatalos sulla muuta syytä pitää Tube hyviksenä, kuin tuo, ettei tappanut 1. yönä? Kuitenkin justy olisi voinut tapon suorittaa ja pahikset on voinut miettiä, että Tuben ei kantsi tappoa tehdä johtuen päivän lopulla olleesta äänenvaihdostaan.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 11.10.2018 20:50:41

Xatalos+Zey-lukkocombosta olen iloinen ja olen varsinkin iloinen, että kumpikaan ei kuollut viime yönä. Jos mä olisin ollut pahis niin olisin varmaan tappanut Tuben/Xatalosin ennustajasta piittaamatta, koska eihän näillä hyviscreduilla nyt ennustaja mua kattois. Pahis!Tube tietää, että mä en ole ennustaja/roolinlukitsija joten parempi tappaa joku muu. Päivällä voi sit suunapäänä vielä yrittää räpiköidä.

//zey,halima,zey
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 11.10.2018 20:51:48

Keturinin reaktio oli siis sen jälkeen, kun mä oon hieman todennäköisempi hyvis kuin aiemmin äänestää mua. Selvä. (Tuossa lainauksessa, jolla hän mun äänen perusteli oli muuten tapahtunut asioita sen jälkeen, kun olin Ebsulin ja justyn laittanut todennäköisimmiksi pahiksiksi, mutta en tainnut siihen aiemmin vastata.)

Osataanko me päätellä noista äänestystuloksista mitään?

6 justy (raynpelikoneet, Pyramidi, Tube, Halima, Xatalos, Keturin)
3 Tube (Zey, Ebsuli, justy)
1 Awaclus Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus Lauchuo)

Miksi Xalatos muuten et äänestänyt mua tai justyä eilen?

//Keturin, miten mä olisin voinut tietää (roolistani riippumatta), että sä et ole ennustaja tai lukottaja? :D
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:51:52

Zey kirjoitti:Mut täytyy kyl sanoa, että haluisin silti pelin loppuun "puhtaan tuloksen". :D

Onko Xatalos sulla muuta syytä pitää Tube hyviksenä, kuin tuo, ettei tappanut 1. yönä? Kuitenkin justy olisi voinut tapon suorittaa ja pahikset on voinut miettiä, että Tuben ei kantsi tappoa tehdä johtuen päivän lopulla olleesta äänenvaihdostaan.


Njoo, muutenkin kallistui pikkaisen hyviksen suuntaan D2 aikana, koska Tube kuitenkin jatkoi (kohtuullisen) aktiivisena ja produktiivisena ketjussa, tuottaen potentiaalisesti hyödyllistä tietoa hyviksille, vaikka omien sanojensa mukaan oli "tyytynyt kohtaloonsa tulla lynkatuksi" eikä kovin tiukasti pyrkinytkään selviytymään vaan muuten vaan pohtimaan asioita. Lisäksi oli koko ajan aika... suorapuheinen? Ei tullut sellaista laskelmoitua oloa, vaan heitti ihan mitä tahansa ajatusta ketjuun?

Se on tietty pointti Tubea vastaan, että justy yritti kovasti tähdätä muualle kuin Tubeen D2 aikana (Ustegius..) kun taas Tubekaan ei ollut hirveän innostunut lynkkaamaan justya, vaan pyrki muualle kuten Keturinia. Joten on se ihan mahdollista myös että Tube on viimeinen pahis. Sanoisin että 99% varmuudella joko Tube tai Ebsuli, vähän todennäköisemmin Ebsuli. Nämä voivat hyvin kuitenkin olla ne kaksi äänipinoa tänään.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 11.10.2018 20:52:56

Xatalos kirjoitti:
Ekana yönä targettasin Tubea, koska ajattelin että JOS Tube olisi pahis, hän todennäköisesti tekisi tapon, kun taas rayn/Halima/Awaclus epäilyttävämpinä (yleisesti ottaen ketjussa) eivät tekisi sitä. Olin siis melko varma Tuben olevan hyvis D2 alussa. Loppujen lopuksi justy olisi kuitenkin yhtä hyvin, ehkä todennäköisemminkin, voinut tehdä tapon, joten tämä ei ole kovin suuri todiste siitä että Tube on hyvis.



Täähän oli pahiksille ihan täydellinen ajoitus, että Pahis!Tingle oli pudottautunut pois ja yön aikana mukaan tulleelle Justylle annettiin lupa lähettää yötappoviesti. Brilliant.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:55:08

Tube kirjoitti:Keturinin reaktio oli siis sen jälkeen, kun mä oon hieman todennäköisempi hyvis kuin aiemmin äänestää mua. Selvä. (Tuossa lainauksessa, jolla hän mun äänen perusteli oli muuten tapahtunut asioita sen jälkeen, kun olin Ebsulin ja justyn laittanut todennäköisimmiksi pahiksiksi, mutta en tainnut siihen aiemmin vastata.)

Osataanko me päätellä noista äänestystuloksista mitään?

6 justy (raynpelikoneet, Pyramidi, Tube, Halima, Xatalos, Keturin)
3 Tube (Zey, Ebsuli, justy)
1 Awaclus Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus Lauchuo)

Miksi Xalatos muuten et äänestänyt mua tai justyä eilen?

//Keturin, miten mä olisin voinut tietää (roolistani riippumatta), että sä et ole ennustaja tai lukottaja? :D


Äänestinhän, justya :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:56:42

Keturin kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
Ekana yönä targettasin Tubea, koska ajattelin että JOS Tube olisi pahis, hän todennäköisesti tekisi tapon, kun taas rayn/Halima/Awaclus epäilyttävämpinä (yleisesti ottaen ketjussa) eivät tekisi sitä. Olin siis melko varma Tuben olevan hyvis D2 alussa. Loppujen lopuksi justy olisi kuitenkin yhtä hyvin, ehkä todennäköisemminkin, voinut tehdä tapon, joten tämä ei ole kovin suuri todiste siitä että Tube on hyvis.



Täähän oli pahiksille ihan täydellinen ajoitus, että Pahis!Tingle oli pudottautunut pois ja yön aikana mukaan tulleelle Justylle annettiin lupa lähettää yötappoviesti. Brilliant.


Joo, tulin samaan lopputulokseen justyn flipattua että itse ainakin olisin pahis-Tuben asemassa lähettänyt justyn tapporetkelle enkä itseäni, koska esim. jos sinä olisit ollut roolinlukitsija, niin tähtäisit varmasti Tubea. On siis aika pieni pointti Tuben hyväksi tässä vaiheessa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 20:57:32

Itse en sikäli Tuben pohtimista näe hyvismäisenä merkkinä, sillä loppujen lopuksi oikeasti kohtaloon tyytyminen pahiksena ei tullut kysymykseenkään ja loppujen lopuksi Tubea kohtaan olevan epäilykset on lähinnä "koska kaikki muut on hyvismäisempiä" -> ei pahis voi puolustautua niitä vastaan kuin osoittamalla, että joku muu ei oo hyvismäisempi kuin hän. Toki Keturinissa roikkuminen on kyllä hyvismäistä, koska pahis ei vakavissaan voi miettiä, että sais Keturinin lynkattua itsensä sijaan.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 11.10.2018 20:58:49

Olen samaa mieltä, tämä peli on selkeästi checkmate.

Vaikka kunnioitan viimeisen pahisken halua sinnitellä niin pitkään kuin voi, olen oikeasti pahoillani siitä, että joutuu olemaan yksin tilanteessa, jossa ei ole mitään toivoa voitosta.

Tämän päivän lynkkauksesta, ellei pahis halua jo luovuttaa, on selkeästi kaksi vaihtoehtoa: ebsuli ja Tube. Näistä kahdesta molemmat ovat olleet aika samanlaisia, molemmilla hyvikseen viittaavia asioita. Pitää alkaa miettimään kumpaa äänestän.

/Zey, Xatalos,
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 20:59:05

Ihmettelen kyllä edelleen, miten viimeinen pahis tajusi Ustegiuksen olevan ennustaja. Löytääkö kukaan mitään viitteitä siitä, esim. että olisi kertonut D2 aikana N1-tuloksensa? Se hyödyttäisi muutenkin.

Toisaalta siinä mielessä ei haittaa, että Ustegius ei ollut ennestään "varmistettu hyvis", joten tämä suunnitelmani varmaan voittoon toimii ennustajan kuolemasta huolimatta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 11.10.2018 21:01:56

Zey kirjoitti:Itse en sikäli Tuben pohtimista näe hyvismäisenä merkkinä, sillä loppujen lopuksi oikeasti kohtaloon tyytyminen pahiksena ei tullut kysymykseenkään ja loppujen lopuksi Tubea kohtaan olevan epäilykset on lähinnä "koska kaikki muut on hyvismäisempiä" -> ei pahis voi puolustautua niitä vastaan kuin osoittamalla, että joku muu ei oo hyvismäisempi kuin hän. Toki Keturinissa roikkuminen on kyllä hyvismäistä, koska pahis ei vakavissaan voi miettiä, että sais Keturinin lynkattua itsensä sijaan.


Ehkä ne on vaan angry reacteja tähän mun grillaamiseen eikä mitään oikeita yrityksiä. Voidaan me mennä niinkin, että Ebsuli lynkataan tänään, Xatalos on pakko tappaa yöllä, huomenna Tube, sit yötapon jälkee saatte lynkata mut. Tää on jo voitettu kuten sanottii.

// Xata
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 21:03:19

Pyramidi kirjoitti:Olen samaa mieltä, tämä peli on selkeästi checkmate.

Vaikka kunnioitan viimeisen pahisken halua sinnitellä niin pitkään kuin voi, olen oikeasti pahoillani siitä, että joutuu olemaan yksin tilanteessa, jossa ei ole mitään toivoa voitosta.

Tämän päivän lynkkauksesta, ellei pahis halua jo luovuttaa, on selkeästi kaksi vaihtoehtoa: ebsuli ja Tube. Näistä kahdesta molemmat ovat olleet aika samanlaisia, molemmilla hyvikseen viittaavia asioita. Pitää alkaa miettimään kumpaa äänestän.

/Zey, Xatalos,


Joo, itse oikeastaan luovuttaisin jo nyt pahiksena. Turhaa kärvistellä yksikseen enää kun häviö on jo varma.

Jos haluaa kuitenkin taistella viimeiseen asti, tosiaan pitäisi saada selville, kumpi se nyt on, Tube vai Ebsuli. En usko lainkaan että on Keturin ainakaan. Ja tuskin myöskään sinä, Pyramidi, tai Awaclus/Lauchuo.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 11.10.2018 21:04:14

Seuraavaksi numerologian alkeita a'la PJ

Äänet
2 Tube (Zey, Keturin)
1 Keturin (Tube)
1 Ebsuli (Xatalos)

Suoritetut puhepakot (niillä joilta niitä vielä puuttuu)
Ebsuli (0/3)
Halima (2/3)
Lauchuo (0/3)
raynpelikoneet (0/3)
Pyramidi (2/3)

Poissaolot:
-

3. Päivä päättyy 15.10. klo 21. Hyvää myöhäisillan jatkoa :>
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 11.10.2018 21:04:56

Ja mietin kyllä, että olisko Ebsuli tosiaan meinannut pahiksena tippua hiljaisuuden takia... Kuitenkin pahikset ovat varmaan jonkun keskustelun aloittaneet ja luulis että Aelina ekaa kertaa pahiksena olis kyl kiljunut Ebsulia puhumaan puhepakkonsa täyteen, ettei hän jää ihan yksin (kun Tingle kerta oli tiputtautunut). Mut niin, ei tää kuitenkaan mikään varma juttu ole. Voi silti olla, että vaikka Aelina olis miten kiljunut, niin Ebsuli on ollu vaan kiireinen.

Ja sit on toki justyn vika kommentti, että Pyramidi ja Ebsuli seurasi mykkänä. Tää on aika fifty-fifty, sillä yleisesti ottaen sanoisin, että pahis mainitsisi ennen kaikkea hyviksiä, ettei kiinnitä vahingossakaan pahiskaveriin huomiota. Mut toki, tossa Pyramidia koitettiin tuoda selkeämmin esiin (koska Pyramidi ei näkynyt -> herättää tarkoituksella kysymyksen, mistä justy tiesi Pyran olevan paikalla).
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 3.Pv15.10. klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 11.10.2018 21:08:10

Zey kirjoitti:Ja mietin kyllä, että olisko Ebsuli tosiaan meinannut pahiksena tippua hiljaisuuden takia... Kuitenkin pahikset ovat varmaan jonkun keskustelun aloittaneet ja luulis että Aelina ekaa kertaa pahiksena olis kyl kiljunut Ebsulia puhumaan puhepakkonsa täyteen, ettei hän jää ihan yksin (kun Tingle kerta oli tiputtautunut). Mut niin, ei tää kuitenkaan mikään varma juttu ole. Voi silti olla, että vaikka Aelina olis miten kiljunut, niin Ebsuli on ollu vaan kiireinen.

Ja sit on toki justyn vika kommentti, että Pyramidi ja Ebsuli seurasi mykkänä. Tää on aika fifty-fifty, sillä yleisesti ottaen sanoisin, että pahis mainitsisi ennen kaikkea hyviksiä, ettei kiinnitä vahingossakaan pahiskaveriin huomiota. Mut toki, tossa Pyramidia koitettiin tuoda selkeämmin esiin (koska Pyramidi ei näkynyt -> herättää tarkoituksella kysymyksen, mistä justy tiesi Pyran olevan paikalla).


Vaikea sanoa. Kieltämättä ehkä hyvis vähän todennäköisemmin mokailisi tuolla tavalla..
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron