Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 18:47:24

Keturin: justy näyttää kyllä kevyesti lynkkautuvan tätä rataa, en tiedä miksi olet useamman kerran jo maininnut "Tube flipin" :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 18:50:01

Joo, jos osutaan pahikseen, niin lukitsija vois lukita mut, niin ei ainakaan osu ennustajaan ja kuitenkin muut sais sit mielenrauhan mun suhteen.

//Xatalos, mäkin tässä oottelen, että tapahtuisko jotain ees... :D
//Keturin väliin
//Xatalos
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 18:55:19

Zey kirjoitti:Joo, jos osutaan pahikseen, niin lukitsija vois lukita mut, niin ei ainakaan osu ennustajaan ja kuitenkin muut sais sit mielenrauhan mun suhteen.

//Xatalos, mäkin tässä oottelen, että tapahtuisko jotain ees... :D
//Keturin väliin
//Xatalos


Tbh kyllä vaikea uskoa että olisit pahis, etenkään justyn kanssa, kun noin sanoit :D Mutta joo.. Olet aika mahdollisesti kuitenkin elossa pelin loppuun asti, joten ei se varmaan olisi yhtään pahaksi saada varmasti selvää lukolla siitä (kuten Keturinkin mainitsi), mitä nyt olet. Siis, jos pahis flip. Muuten aika turha olisi lukko sinuun koska tuskin tämän jälkeen tekisit tappoa kuitenkaan.. Ja tosiaan jos pahis-flip ja lukko sinuun ei tee mitään, lukitsija voisi jo vaikka claimata, etenkin jos hänellä itselläänkin on epäilyksiä. Samoin mahdollisesti ennustaja.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 18:55:33

Tube kirjoitti:Ilmeeni, kun oon tulossa täällä just plusplusjusty-viestin kanssa. :D (En oikeasti ollut vielä päättänyt äänestänkö Justyä vaiko Ebsulia.) Päälle olin vielä kommentoimassa seuraavankaltaista: "Ootteko muuten huomanneet, että Justy ei ole oikein lähtenyt sanomaan musta melkein mitään pahaa? Vähän kuin tuntuisi, että se on tarkoituksella pitänyt etäisyyttä, kun vaikuttaa siltä, että mä oon todennäköisin lynkattava ja homma toimii ilman hänen inputtiaankin. Sitten, kun flippaan town, hän voi turvallisesti mennä sen taakse, että hän ei edes yrittänyt oikeastaan saada minua hengiltä." (Kirjoitin jotain vastaavaa tuossa jo aiemmin, mutta poistin sen, eli muistin varassa takaisin.) Hänen alkupään äänensä minulle oli myös tosi köykäinen, minkä myönsi itsekin. Kuitenkin, hän poisti äänensä minulta ennen kuin juna minua kohtaan oli alkanut, mikä ei oikein tue tätä teoriaa. Hmm... viewtopic.php?f=34&t=650&p=19272#p19272 Huomionarvoista on kuitenkin, että sen jälkeen, kun hän veti minulta äänensä pois, hän ei ole sanonut minusta oikein mitään muuta kuin "en osaa sanoa", eli teoriassani on jotain perää. En tosin silti ole aivan varma, että äänestänkö Ebsulia vaiko Justyä, koska Keturin-paattiin en taida saada ketään tänään mukaan. Jos joku kuitenkin haluaa tänään vielä lynkata Keturinin, niin ottakaa yhteyttä, mä lähden messiin. Laitetaan nyt kuitenkin se ++Justy huolimatta siitä, että edellä epäiltiinkin, että niin tulee tapahtumaan towncredien toivossa... Ei johdu towncredeistä, vaan ihan siitä, että nyt se tuntuu lievästi todennäköisemmältä kuin Ebsuli. Ebsuli on myös mahdollinen, mutta johonkin se ääni on pakko iskeä.


Musta taas on näyttänyt jo jonkin aikaa että jompikumpi meistä lynkataan tänään, mikä tarkoittaa että todennäköisesti äänestäisin sua päivän lopussa eniveis. Toki ois ollut kiva ehtiä muodostaa susta kunnon kuva, mutta niin paljon aikaa ei vielä ole ollut. Kun vielä sua on pohtinut puolet jäljellä olevista pelaajista kohta neljä päivää, ja olet postannut enemmän kuin muutama muu pelaaja, päätin käyttää aikaani sinne missä a) on vähemmän luettavaa b) on ollut vähemmän huomiota. Siten multa jää ehkä jotain tuoreita ajatuksia ketjuun jos mut lynkataan tänään.

Kertaatko mulle vielä, mikä sua Ebsulissa epäilyttää? Koska tää ääni näyttää nyt enemmän siltä että yrität myydä kultana itsesi pelastamisäänen kuin siltä että uskot äänesi olevan kultaa. Mut siltä kai itselle tulevat äänet aika usein tuntuvat.


Keturin kirjoitti:Eiks sun mielestä pelaajan joka on tikuttanu yhtä tyyppiä lähes koko pelin, pitäs haistaa heti mitä mieltä sen päivän päätteeks tulevasta erikoisclaimista pitäs olla? Oisko hyvis!Zey ostanu Aeliman ennustajaclaimin jos Aelima ei ois laittanu viimeisiä sanoja cleimiä edeltävään viestiin?. Mun mielestä kenen tahansa paikallaolleen ois pitänyepäillä tota claimia, koska last words tuli ennen, niinku oikeestaan kaikki tekiki. Toi Aelinan claimin ja Zeyn Halima-äänen välissä on kokonaiset 23sec. Voi olla, että Zey on hosunu ihan sikana tai sit siellä ollaan oltu kärkkymäs koska Aeliina celeimaa.


Ihan hyvä pointti. Mutta jos pahis-Zeyn strategia oli epäröidä Aelinan claimin suhteen ja sitten bustata se, täytyy olettaa että
a) pahikset tekivät tämän mielummin kuin lavastivat hyvän claimin ilman aelinan fumblea
b) pahikset eivät antaneet oikeastaan yhtään aikaa oikealle ennustajalle counter-claimata, jolloin pelin KOKO POINTTI oli antaa hyvispisteitä Zeylle - joka ois varmaan saanut niitä ekan päivän lopussa muutenkin.

Sanoisin että Zey ei myisi noin halvalla tilaisuutta saada tietoa oikeasta ennustajasta.

Halima kirjoitti:Sulla on tuossa ihan pointti. Tää äänestämättömyys vois hyvinkin olla merkki siihen suuntaan, että justy yrittää saada Tubea näyttämään justyn pahiskaverilta. Ja mua nyt on muutenkin alkanut epäilyttämään justy enemmän, sulla Tube on kyllä ihan vaikuttavaa ja kyläläisen näköistä puolustelua.
++justy


Kyllähän mä nyt Tubea äänestän joka tapauksessa, jos valinta on mun ja hänen väliltä. Katso lisää aiheesta vastauksessani Tubelle.


Xatalos kirjoitti:Keturin: oletko ihan varma että Tube on nyt parempi valinta?

Ebsulista ja Ustegiuksesta ei taas ole kuulunut aikoihin.


Mitäpä he, kun paine on ollut koko päivän muualla.

Sori, tiedän ettei mulla oo varaa sanoa. Mutta pikkuisen olisin toivonut muuta reaktiota Ustegius-epäilyilleni kuin että no, ehtiihän sen lynkata sitten Tube/justyn jälkeenkin.

Ebsuli kirjoitti:Ustegius = neutraali/hyvis (jos pahis niin miksi ei vaihtanut ääntään pois aelinalta kun siihen oli mahdollisuus, D1 takia en vielä lähtisi lynkkaamaan, toisaalta olisiko äänen vaihtaminen awalle edesauttanut hyvis viboja sen enempää kun aelina juna lähti liikkeelle. Äänen vaihtaminen myöhemmin olisi voinut tulkita pahismaiseksi pelastus yritykseksi. Neutraali toistaiseksi)


Ustegius ei postannut mitään sen jälkeen kun Aelina nousi lynch leaderiksi. Jos oli paikalla, niin musta annoit tossa ihan hyvän syyn miksei poistanut ääntään enää siinä tilanteessa. Mun pointti on että aiemmin teki kenties virhearvion ja luuli ettei tarviisikaan.

Ebsuli kirjoitti:Justy pahis/tavis: mahd.keskustelu aelinan kanssa ennen ennustaja claimia... toisaalta moni muukin pystyisi siihen.


Mä tulin peliin mukaan vasta ekana yönä.

Halima kirjoitti:
Keturin kirjoitti:En mä tiedä, kuten Raynkin sanoi Tubelle: Tube sanoo tosi paljon asioita jotka ei pidä paikkaansa ja ne on helposti tarkastettavissa. En tajua miks Tubee ei kiinnosta puhua totta. Jos ei oo varma jostain asioista etkä jaksa/kerkee tarkistaa, älä kirjota niitä. Ei ole munkaan mielestä väärin, että tartun kenenkään pelaajan kirjoittamiin epäkohtiin. Justyn viesteistä en oo onnistunu saamaan samanlaista tarttumapintaa. Mun on pakko toistaseks mennä tällä, ellei joku anna mulle jotain tosi hyvää casee.

En tunne Tubea niin en tiedä hänestä, mutta ite ainakin puhun enemmän puutaheinää hyviksenä kuin pahiksena. Pahiksena on tärkeämpää pitää itsensä "selvillä vesillä", niin tulee enemmän tarkisteltua asioita. Hyviksenä tuntuu ainakin musta siltä että voi vaan höpötellä menemään, kun kerran ei oo mitään salattavaa. Kuten aiemmin totesin, tää saa mut usein epäilysten alle hyviksenä, mut en vaan jotenkin opi että pitäis hyviksenäkin tarkistella asioita.

Tästä näkökulmasta mun mielestä ei oo yhtään epäilyttävää se, että ei tarkista asioita ja kirjoittelee helposti tarkistettavissaolevista asioista "valheita".


Tästä samaa mieltä.


raynpelikoneet kirjoitti:Mä voin antaa sellasen casen että mun mielestä kenenkään ei ikinä pitäis haluta lynkata tänään Aelina wagoniin (ellei ole varma että zey on mafia jolloinkin zeyn pitäs olla se targetti) mistään syystä, sä et varmaan 99% todennäkösyydellä löydä sieltä mafia (jollei taas, zey ole mafia), aj mitä justy tekee? Mä en oikeasti usko että kenenkään mielestä Ustegius voi mitenkään olla kaikista epäilyttävin henkilö tässä pelissä.


No se on epäilyttävin Ebsulista ja Ustegiuksesta, jotka oon ehtinyt lukea kokonaan läpi. Jos maltat oottaa D3, niin lupaan käydä tarkemmin läpi muitakin pelaajia. Perjantaina alkaa llloma.


Xatalos kirjoitti:Äänestäessäni ajattelin että tilanne menisi 5-4 justy-Tube, mutta tietysti se menikin 5-3 kun oma ääneni poistui.. no, sama pätee edelleen jos joku puolestaan siirtyy Tubeen? Joka tapauksessa olin epävarmempi siitä, onko Tube kuitenkaan pahis, ja äänestin mieluummin varmojen hyvisten mukana kuin heitä vastaan (jos mietitään ihan äänestyslogiikkaa..).



Mitä tarkoitat äänestyslogiikalla?

// Musta ennustajan kannattaa katsoa Awa tai Zey, koska niiden varmasta alignmentista on eniten hyötyä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 18:57:21

Äh, unohda Xatalos tuo kysymys. Muistelin että se olit sinä joka mua syytti siitä että äänestin aiemmassa pelissä varmistetun hyviksen vanavedessä. Mutta sä näköjään kuolit siinä pelissä jo ennen kuin tulin mukaan (JooJoon harharetket)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 18:59:20

Hm.. en nyt muista. Joka tapauksessa siis on aika lailla loogista aina äänestää epävarmassa tilanteessa varmojen hyvisten puolella. Muuten pahikset saavat suurella todennäköisyydellä manipuloitua haluamansa tuloksen (jos hyviksiä on eri puolilla keskenään).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:01:58

Xatalos kirjoitti:Hm.. en nyt muista. Joka tapauksessa siis on aika lailla loogista aina äänestää epävarmassa tilanteessa varmojen hyvisten puolella. Muuten pahikset saavat suurella todennäköisyydellä manipuloitua haluamansa tuloksen (jos hyviksiä on eri puolilla keskenään).


No niin mäkin luulin, mutta sitten joku (oliko se sit Violet?) syytti mua siitä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:03:18

Zey kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Aa, sanoitkin jos flippaa. No, varmempaa varmaan olisi miettiä ennustajaa. Jos nyt roolit kuuntelevat meitä edes tälläkään kertaa..

Eikö varmempaa oo miettiä lukitsijaa, jos nyt kerran puhutaan tilanteesta, jossa jäljellä on enää 1 pahis. Jos lähdetään neuvomaan ennustajaa, ei voida olla niin varmoja, mitä lukitsijan kohdalla, että ennustaja toimii niin, kun ei tiedetä hänen 1. yön toimiaan (aka jos neuvotaankin tarkistamaan samaa, niin joutuu itse päättämään kohteensa, roolinlukitsijalla näitä etukäteistietoja ei oo). Mahdollisimman pahismaiseen kannattaa tietty tähdätä, joten olisko se sit se 2. eniten ääniä saanut.

//Keturin, ehkä kannattaisi tarkentaa kumman haluat ottavan mut kohteeksi ja kumman justyn, että jos toivees toteutuu, niin kumpikin ei tähtää samaan, mikä oli tässä se pointti... :D


Oon lukenut Zey tän sun viestis neljä kertaa, enkä ymmärrä mitä yrität sanoa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:06:47

++Tube

Itsesuojeluääni. Mä en suoraan sanottuna usko ehtiväni tässä syväluodata Tubea pelaajana ja ihmisenä. Tuntuu myös, että jos mut lynkataan, käytän ehkä jäljellä olevan aikani viisaammin hyväksi lukemalla jotain pelaajaa joka ei oo ollut fokuksessa koko D2. Menenpä katsomaan Violet/Pyramidin isoa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 19:11:38

Xatalos kirjoitti:Olet aika mahdollisesti kuitenkin elossa pelin loppuun asti, joten ei se varmaan olisi yhtään pahaksi saada varmasti selvää lukolla siitä (kuten Keturinkin mainitsi), mitä nyt olet. Siis, jos pahis flip. Muuten aika turha olisi lukko sinuun koska tuskin tämän jälkeen tekisit tappoa kuitenkaan.. Ja tosiaan jos pahis-flip ja lukko sinuun ei tee mitään, lukitsija voisi jo vaikka claimata, etenkin jos hänellä itselläänkin on epäilyksiä.

Joo, jos tänään ei tapeta pahista, niin ennustaja kattoo mut, niin saadaan ehkäily loppumaan.

Eli siis jos pahis kuolee tänään, roolinlukitsija mun luokse ja ennustaja ennustaa pahismaisen. Jos taas pahis ei kuole, niin ennustaja ennustaa mut ja roolinlukitsija miettii itse mitä haluaa tehdä.

justy, et vastannut miksi Uste olisi pahiksena ajatellut paremmaksi pitää äänensä pahiskaverillaan, jos ei päivän loppua pysty seuraamaan, kuin muualle siirtämisen?

//justy, Xatalos, justy, justy
justy: Mun pointti oli siis se, että jos neuvotaan vain ennustajaa tilanteessa, jossa on enää 1 pahis jäljellä, eikä roolinlukitsijaa, niin edelleen voi tulla tilanne, jossa molemmat osuu samaan, mikäli neuvotaan ennustajaa ennustamaan pelaaja, jonka on jo ennustanut (jolloin olis tyhmää ennustaa uudelleen) -> ennustaja päättää ite ketä targettaa -> voi osua samaan roolinlukitsijan kanssa. Sen sijaan jos neuvotaan roolinlukitsijaa, niin hänellä ei oo mitään syytä, miks ei tottelis, koska vaikka osuis samaan mitä viime yönä, niin viime yö ei vielä paljastanut roolia, koska 2 pahista jäljellä.

//justy väliin. Mikä mahtaa olla äänitilanne.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 19:12:17

justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Hm.. en nyt muista. Joka tapauksessa siis on aika lailla loogista aina äänestää epävarmassa tilanteessa varmojen hyvisten puolella. Muuten pahikset saavat suurella todennäköisyydellä manipuloitua haluamansa tuloksen (jos hyviksiä on eri puolilla keskenään).


No niin mäkin luulin, mutta sitten joku (oliko se sit Violet?) syytti mua siitä.


Tää o vähä perseestä että mainintoja admineista ei voi hakee tekstin seasta.

//Zey
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 19:13:57

Keturin, hae ctrl + f avulla, sen ainakin pitäis toimia. Mut laitan Jitalle viestiä, et jos sais ton korjattua jostain asetuksista.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 19:14:50

Ja äänitilanne on siis 5 ääntä justyllä ja 4 Tubella.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 19:15:42

Joo, mut 44 sivuu on aikamoinen heinäsuopa lähtee ettii.

(Suahan ei voi hakee edes käyttäjän perusteella, koska sun nimimerkki on >3 merkkiä pitkä)

// Zey
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:16:13

Violet: search.php?f=34&t=650&author=Violet

Epäilee Zeyn perusteita epäillä Aelinaa, epäilee ja äänestää tätä kuitenkin itse. Outo taktiikka pahikselle - ottaa mahdollista huomiota pahiskaverin puolustelusta mutta sitten kuitenkin edistää tämän lynkkausta. Toki pidemmän päälle vaikea sanoa mikä Violetin plääni olisi ollut ennen kuin pudottautui. Ainakaan tällä panoksella ei voi sanoa olleen vahva tekijä Aelinan lynkkauksessa.

Violet/Zey epätodennäköinen pahispari. Tai sitten taktiikka oli että kaks pahista äänestää kolmatta ja kiistelee keskenään syistä äänestää tätä. :D

//Zey Ok. Itse ajattelin että ennustajaa neuvottaisiin johonkin pieneen = 2 pooliin. Toki silloin poolissa oleva pahis olisi turvassa lukitisjalta. Mut musta Zey/Awa poolissa palkinto ois riskin väärti.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 19:16:44

Keturin kirjoitti:Joo, mut 44 sivuu on aikamoinen heinäsuopa lähtee ettii.

(Suahan ei voi hakee edes käyttäjän perusteella, koska sun nimimerkki on <4 merkkiä pitkä)

// Zey


Onpa taas elämä väärinpäin,

// Justy
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 19:18:56

Nii, mut mä oisin halunnu nähdä koska Violet droppas ulos pelistä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 19:21:31

justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Hm.. en nyt muista. Joka tapauksessa siis on aika lailla loogista aina äänestää epävarmassa tilanteessa varmojen hyvisten puolella. Muuten pahikset saavat suurella todennäköisyydellä manipuloitua haluamansa tuloksen (jos hyviksiä on eri puolilla keskenään).


No niin mäkin luulin, mutta sitten joku (oliko se sit Violet?) syytti mua siitä.


Tää on vähän outo lause, kun ottaa huomioon et Violet droppas ennen ekan päivän äänestystä ja Justy tuli pelii vasta d2.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:25:22

Pyramidi: search.php?f=34&t=650&author=Pyramidi

Pyramidin ekassa oikeassa viestissä kääntää kaikki muut Violetin readit paitsi Awa-readin. Awa/Pyramidi-pari?

Huomionarvoista myös että ääni Aelinalta lähtee tässä. Jos Aelina/Violet oli pari jonka piti etäännyttää alussa, tää voisi olla sijaisen yritystä viedä suunnitelma loppuun.

Okei, myöhemmin samana päivänä (ekan päivän vikana iltana): viewtopic.php?f=34&t=650&p=19143#p19143

Pähkäilee Zeyn ja Aelinan välillä tilanteessa jossa Zey ja Awaculus ovat johdossa (4 ja 5) ja Aelina 2 äänessä. On aiemmin hyvisreadannut Awaa, eli ei voisi mennä sinne.

Ei äänestä kumpaakaan. Ei järkeä pahiksena, olisi ees bussannut krediitin vuoksi. Jos Pyramidi ei olisi kokenut pelaaja, sanoisin että olisi mahdollista että jäätyi tuossa.

Ei varmastikaan pahis.

//Keturin, puhuttiin eri pelistä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 10.10.2018 19:27:05

Jännitys tiivistyy

Äänet
5 justy (raynpelikoneet, Pyramidi, Tube, Halima, Xatalos)
4 Tube (Keturin, Zey, Ebsuli, justy)
1 Awaclus -> Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus-> Lauchuo)

Kaikki ovat suorittaneet puhepakkonsa, huippua! :)

Poissaolot:
Lauchuo 7.-10.10.

2. Päivä päättyy tänään keskiviikkona klo 21, eli puolen tunnin päästä!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 19:27:19

Tarkennetussa haussa "hae käyttäjätunnuksella" pitäis kyl toimia. Mitä sä muuten haluat lukea? Ts. jos haluat lukea kaikki mun viestit tässä pelissä, niin täl pitäis onnistua se: search.php?f=34&t=650&author=Zey Jos taas haluat lukea kaikki mun viestini Kylässä, niin sit pitäis toimia tää: search.php?author_id=55&sr=posts

justy kirjoitti:Itse ajattelin että ennustajaa neuvottaisiin johonkin pieneen = 2 pooliin. Toki silloin poolissa oleva pahis olisi turvassa lukitisjalta. Mut musta Zey/Awa poolissa palkinto ois riskin väärti.
Miks ottaa riski, kun voi neuvoa roolinlukitsijan selvittämään = ei riskiä ja tän lisäksi esittää vienon toiveen, että jos ennustaja ei oo awaa tsekannut, niin vois tsekata?

Etkä justy vieläkään vastannut mun kysymykseen...

//Keturin x2, selviää varmaan Cameronin viesteistä. Joo, tässä viesti: viewtopic.php?f=34&t=650&p=18963#p18963

//justy, luen myöhemmin, mun on nyt päästävä vessassa käymään. :D
//Camkin vielä
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 19:27:30

Joo, ihmettelisin kyllä kovasti Violetin toimia päivän lopun tienoilla jos olisi pahis. Plus Aelina-pusku aiemmin päivällä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:30:19

Zey kirjoitti:
justy, et vastannut miksi Uste olisi pahiksena ajatellut paremmaksi pitää äänensä pahiskaverillaan, jos ei päivän loppua pysty seuraamaan, kuin muualle siirtämisen?


Sori, en huomannut tätä.


Kun Ustegius postasi vikan kerran D1, Aelina ei ollut vielä ainakaan äänten valossa putoamisvaarassa. Hänellä oli 2 ääntä, sulla 5 ja Awalla 4 (tai toisinpäin). Jos Ustegius arvioi tilanteen väärin, oli parempi pitää ääni päävankkurien ulkopuolella - etenkin jos ei ehdi tai pysty perustelemaan miksi Awa (toinen Ustegiuksen epäillyistä) olisikin alkanut epäilyttää Aelinaa enemmän.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 10.10.2018 19:30:50

Olen paikalla, mut ei mitään syytä hötkyilyyn. Olen tyytyväinen justyn lynkkaukseen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:31:09

Xatalos kirjoitti:Joo, ihmettelisin kyllä kovasti Violetin toimia päivän lopun tienoilla jos olisi pahis. Plus Aelina-pusku aiemmin päivällä.


Violetin vai Pyramidin?


//Halima: nyyh
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 19:31:31

justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Joo, ihmettelisin kyllä kovasti Violetin toimia päivän lopun tienoilla jos olisi pahis. Plus Aelina-pusku aiemmin päivällä.


Violetin vai Pyramidin?


//Halima: nyyh


Sama asia :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 10.10.2018 19:33:16

Zey kirjoitti:
justy kirjoitti:Itse ajattelin että ennustajaa neuvottaisiin johonkin pieneen = 2 pooliin. Toki silloin poolissa oleva pahis olisi turvassa lukitisjalta. Mut musta Zey/Awa poolissa palkinto ois riskin väärti.
Miks ottaa riski, kun voi neuvoa roolinlukitsijan selvittämään = ei riskiä ja tän lisäksi esittää vienon toiveen, että jos ennustaja ei oo awaa tsekannut, niin vois tsekata?

No mulla on tunne että roolinlukitsija ei ens yönä vielä selvitä mitään varmaksi, tää näyttää vähän siltä. Joten kannattaisi tehdä joku plääni siltä varalta että kaks pahista on vielä jäljellä.

//Xatalos: No ovat he vähän erilaisia pelaajia.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 19:35:09

Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Hm.. en nyt muista. Joka tapauksessa siis on aika lailla loogista aina äänestää epävarmassa tilanteessa varmojen hyvisten puolella. Muuten pahikset saavat suurella todennäköisyydellä manipuloitua haluamansa tuloksen (jos hyviksiä on eri puolilla keskenään).


No niin mäkin luulin, mutta sitten joku (oliko se sit Violet?) syytti mua siitä.


Tää on vähän outo lause, kun ottaa huomioon et Violet droppas ennen ekan päivän äänestystä ja Justy tuli pelii vasta d2.


Ja syytti siis mistä? Et pahikset kannustaa peesaamaan varmistettuja hyviksiä jotta pääsis ite town credien toivos hengaa varmistettujen hyvisten kans?

// Tähän tosi paljon kirosanoja :D :D
//Cameron
//Zey
/Xata mä oon kyl valmis kyseenalaistamaan jokaisen pelaajan hyvisvibat jotka on kerätty D1 Aelinaa puskemalla. Scumchatissa on ihan hyvin voitu kelata, et juu voidaa syytellä toisiamme ihan miten vaan, koska Awaclus lähtee enivei D1. Sit vaa lunastetaa ne syyttely-town credit, kun se syytetty tyyppi flippaa pahiksen.
//justy,halima,justy,xatalos,justy
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 10.10.2018 19:35:32

Zeyhän kirjoitti pläänin senkin varalle, että kaksi pahista on lynkkauksen jälkeen jäljellä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 19:37:23

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:
justy, et vastannut miksi Uste olisi pahiksena ajatellut paremmaksi pitää äänensä pahiskaverillaan, jos ei päivän loppua pysty seuraamaan, kuin muualle siirtämisen?


Sori, en huomannut tätä.


Kun Ustegius postasi vikan kerran D1, Aelina ei ollut vielä ainakaan äänten valossa putoamisvaarassa. Hänellä oli 2 ääntä, sulla 5 ja Awalla 4 (tai toisinpäin). Jos Ustegius arvioi tilanteen väärin, oli parempi pitää ääni päävankkurien ulkopuolella - etenkin jos ei ehdi tai pysty perustelemaan miksi Awa (toinen Ustegiuksen epäillyistä) olisikin alkanut epäilyttää Aelinaa enemmän.

Miksei olis siirtänyt pahiksena äänen Aelinalta jollekulle muulle kuin päävankkureille? Ts. musta se ei olis yhtään sen enempää herättänyt negatiivista huomiota kuin Aelinalla äänen pitäminenkään, jos pointtina oli vain pitää ääni erossa päävankkureista.

justy kirjoitti:No mulla on tunne että roolinlukitsija ei ens yönä vielä selvitä mitään varmaksi, tää näyttää vähän siltä. Joten kannattaisi tehdä joku plääni siltä varalta että kaks pahista on vielä jäljellä.

Tän hetkinen plääni siltä varalta, et pahis ei kuole, on se, että ennustaja ennustaa mut. Ainakaan musta kukaan ei oo muutakaan esittänyt.

// Keturin ja Halima
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron