Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 20:33:00

En ole pahemmin edes lukenut Zeytä, koska D1 tapahtumat tekivät hänestä aika epätodennäköisen pahiksen Aelinan kanssa.

Mitä outoa on epäillä sinua/Halimaa tuon jälkeen? Jos hän on hyvis, kuitenkin olitte molemmat ajamassa häntä kuoliaaksi Aelinan (lavastaja) sijaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 20:35:44

Mä en oikeasti enää edes tiedä miks mä yritän vakuuttaa ketää muita yhtään mistään koska ihan kaikki mitä mä sanon menee johonki no register pileen, kukaan ei ota mitän kantaa mihinkään. Boo........ Tehkää sitten mitä teette ja jahkailkaa, idgaf.

Mun mielestä pahikset on justy ja Zey.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 20:37:24

Eipä minulla ole justyn lynkkausta vastaan mitään. Zey vaan nyt vaikuttaa epätodennäköiseltä puhtaasti eilisen äänien kehityksen takia.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 20:40:05

No, onhan se kai jotenkin mahdollista, jos Zey toivoi vain antavansa town cred Aelinalle viime hetken puskulla Aelinaan päin, mutta se yllättäen onnistuikin liian hyvin?

Silti ainakin itse hänen tilanteessaan pahiksena olisin aina mieluummin lynkkauttanut Awaclusin, kun siihen oli helpompi ja täysin realistinen tilaisuus.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 20:43:08

Btw Zey oli myös lukenut D1 Awaclusin pelihistoriaa ja päätyi siihen tulokseen että on hyvis. Siksi olisi hänelle hyviksenä mielestäni täysin loogista 1) keskittyä Aelinaan Awaclusin sijaan D1 lopussa (vaikeampi, mutta hyvikselle "parempi" kohde) ja 2) jättää Awaclus rauhaan sen jälkeen kun paljastitte ystävystymisen.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 20:43:34

En vaan nyt näe tuota ristiriitaa jota kerrot?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 09.10.2018 21:20:25

Välitunti, kaikki huispaamaan!

Äänet
5 Tube (Keturin, Zey, Halima, Ebsuli, Xatalos)
2 justy (raynpelikoneet, Pyramidi)
1 Awaclus -> Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus-> Lauchuo)
1 Keturin (Tube)

Kaikki ovat suorittaneet puhepakkonsa, huippua! :)

Poissaolot:
Lauchuo 7.-10.10.

2. Päivä päättyy huomenna keskiviikkona klo 21.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 21:44:35

Noni, nyt on lapsilla arvosanat.

++Ustegius

Ekan päivän alkupuolella ääni Aelinalle ja epäily Awalle, jonka jälkeen ilmestyi päivän lopuksi toteamaan että Aelina-ääni on yhä hyvä. Tilanteessa jossa Aelina ei vielä ollut putoamisvaarassa.

Tänään päivän alkupuolella ääni Awalle, minkä jälkeen lähinnä hiljaisuutta ja krediittien ottoa omasta äänestään. No, hyvä äänihän se oli, mutta oliko oikein perustein? Kyselinkin jo niistä perusteista Ustegiukselta, mutten ole vielä kuullut vastausta.

Halima kirjoitti:Ja justy, mä oon kahden vaiheilla Ustegiuksen kanssa, se vois ihan hyvin olla pahiskin mun mielestä. Kuitenkin sinä ja Tube ootte ensin listalla.


Ymmärrän sinänsä tämän, mutta tällä hetkellä Ustegius saa luistella aika rauhassa pelissä eteenpäin. Eli aika vähän tavaraa hänen lukemiseensa myöhempinä päivinä, jos satut olemaan väärässä meistä molemmista ja erikoisten clearauksia ei ole tarjolla.


raynpelikoneet kirjoitti:Mä mietin tota siks kun justy ei oo koskaan aikasemmin sanonut että se olis syy jonka takia Zey olis hyvis.


(se = Zeyn vastaukset fublattu bussi -teoriaani)

Kertauksena vielä, syyni pitää Zeytä hyviksenä ovat että hän:
- fokusoitui Aelinaan koko ekan päivän
- esitti epäilyn tämän claimille

On selvästi mun ongelma (koska et oikein voi olla pahis joka tahallaan ymmärtää väärin) että tämä kuva on mennyt epäselväksi siitä että olen esittänyt erinäisiä "entä jos" -skenaarioita. Näiden tarkoitus ei ole ollut sanoa että en pidä Zeytä todennäköisenä hyviksenä. Se että Zey on lisäksi vielä onnistunut esittämään hyvän vastauksen yhteen "entä jos" -teoriaani on plussaa, mutta ei siis "syy jonka takia Zey on hyvis" - jos syyllä tarkoitetaan että ilman hänen vastaustaan pitäisin Zeytä pahiksena.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 21:45:45

Huomisiltana mua odottavat viimeiset arvioinnit, mutta niiden jälkeen uskon ehtiväni vielä käymään läpi pelaajan tai pari.


Sori Xatalos joudut nyt tyytymään tähän määrään oksennusta.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 21:54:55

Hm.. onhan tuo periaatteessa totta, että ei Ustegius ole oikein muuta tehnyt kuin meni täysillä Aelinaa vastaan D1. Pieni mahdollisuus on siitä että se oli jokin uhkarohkea suunnitelma ottaa etäisyyttä toisiinsa ja "etäännyttää" kunnolla siltä varalta että toinen tulisi lynkatuksi.

Ihan hyvä että otit tuon esille, jottei Ustegius pääse liian helpolla pelissä eteenpäin. Antaisin nyt kuitenkin vielä tälle päivälle "hyvispassin" Ustegiukselle tästä hyvästä. Jos ei mitään muuta tule hyvisten pelin edistämiseksi, alkaahan se kieltämättä vähän huolestuttaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 09.10.2018 22:21:58

Cameron kirjoitti:5 Tube (Keturin, Zey, Halima, Ebsuli, Xatalos)
2 justy (raynpelikoneet, Pyramidi)
1 Awaclus -> Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus-> Lauchuo)
1 Keturin (Tube)

Ootteko te huomanneet, että Tube ja justy ei halua äänestää toisiaan?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 09.10.2018 22:34:57

Tosin jos he olisivat pahiskaksikko, mikseivät he vain äänestäisi toisiaan? Jompikumpi kuitenkin näyttäisi putoavan ja saisi vähän crediä siitä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.10.2018 01:41:16

rayn kirjoitti:Ensinnäkin jos mafian tarkoituksena oli (kuten Zey väittää), pelastaa Aelina, niin Tuben ajoitus ja äänestyskohde puhuu 100%:sti tätä teoriaa vastaan, koska Tuben olis pitänyt tulla äänestämään aiemmin (eikä vasta siinä' vaiheessa kun se on jo turhaa), ja äänestää Zeytä (koska Zey voitaisiin lynkata).

Väitätkö sä, että Tube luki mun viestin, kirjoitti äänensä ja sai sen läpi 4 sekunnissa? Jos Tube olisi suoraan Aelinan tultua ennustajana esiin äänestänyt mua ja mä olisin kuollut Aelinan sijaan, niin Aelina olis kuollut 2. päivänä ja Tube hyvin todennäköisesti seuraavana, koska pelasti tämän. Äänestämällä jotakuta muuta Tube saattoi yrittää pelastaa Aelinan ilman, että hän olisi varmasti seuraavana lynkkausjonossa Aelinan paljastuessa, mikä tulisi täysin varmasti tapahtumaan.

rayn kirjoitti:Mitäs mieltä olet Zey, miksi Aelina näin tekee? Miksi Aelina vaihtaa äänensä town-counterwagonista -- jossa hänellä on kaikki syyt itse olla mukana, ihan vaan koska "tiedän että ainakin itse olen hyvis" -- johonkin random targettiin?

Hänen tarvii selkeästi tehdä jotain, koska joko hän tarvii 2 ääntä mulle tai itseltään ääniä pois. Vois yrittää vakuuttaa muut hyvikseydestään tekemällä vielä viimeisen liikkeen, jolla koittaa näyttää muille hyviksille mielipiteensä pahiksesta ja pahimmassa tapauksessa jos Aelina silti kuolee, voi tää johtaa hyviksiä harhaan kun porukka alkaa miettiä yrittikö Aelina etäännyttää vielä viimeisen kerran itseään Xataloksesta. Eikä hänellä kuitenkaan ollut tossa mitään hävittävää, sillä aina hän voi tuolla perusteella siirtää äänensä takaisin mulle, jos vaikuttaa siltä, että pystyy mun avulla pelastautumaan (kuitenkin ääntä siirtäessäkin sanoi, ettei halua tehdä itsemurhaa, mutta nyt kun hänen äänensä ei asiaan vaikuta, niin hän siirsi sen eniten epäilyttävälle), kuten tekikin tullessaan ennustajana esiin. En siis tiiä miksi ei olisi tehnyt, kun ei hänellä mitään hävittävää ollut.

Ebsuli kirjoitti:No siis tun miettii miten Awa pelas jo valmiiks itsemurha peliä olisi vain ajan kysymy milloin awa lynkataan mikä on todella huono taktiikka pahikselle mutta toimii hyviksenä hetkellisesti, Awa ei myöskään ole tarjonnut enempää tarvetta eipäilyy. toisaalta, se että awa poistui pelistä on sekä hyvis viboja antava, epäilisin että jos pelaa pahiksena niin ei lopettaisi peliä niin äkisti, jos ei ajatella sitä että poistui pelistä koska pahoitti mielensä... toisaalta, varapelaajaan vaihto voi olla erinomainen taktiikka pahikselle joka on putoamassa pysyä pelissä...

Entäs jos kerta sun ajatuksesi oli, että on hiljainen ja äänekäs pahis, niin miksi pidät omasta mielestäsi kahta hiljaista (justy & Tube) silti loogisena pahiskaksikkona? Tai jos kerran mä ja Xatalos voitaisiin olla pahiksia, niin miksi minä & justy ja Xatalos & justy ei olla loogisia pahiskaksikkoja?

Xatalos kirjoitti:Yksi juttu kyllä sai äskettäin harkitsemaan Tuben lynkkaamista vakavammin, mutta en ole varma olenko oikeassa. Siitä ei ehkä kannata myöskään mainita vielä julkisesti varmuuden vuoksi.

Onko tää juttu vielä voimassa, vai menikö tilanne ohi? Jos on jo ohi, niin olisin silti kiinnostunut kuulemaan mitä huomasit / luulit huomanneesi.

Xatalos kirjoitti: Tosin jos he olisivat pahiskaksikko, mikseivät he vain äänestäisi toisiaan? Jompikumpi kuitenkin näyttäisi putoavan ja saisi vähän crediä siitä.

Tässä vaiheessa sais kyllä olla taitava saamaan creditiä toisen äänestämisestä.

(Täytyy kyl sanoa, että mullekin on tullut tunne, että tää etenee nyt niin hitaasti, kun tuntuu, et on jo ajatellut nää materiaalit läpi, eikä mitään järin kummallista uuttakaan materiaalia tunnu ilmestyvän. Mut silti välillä kyl mietin, et miten ihmeessä tää voi tuntua näin hitaalta, vaikka nyt 2.päivänä alkaa olemaan jo 17 sivua uutta materiaalia kasassa, mikä on enempi mitä yleensä koko normipelin aikana tulee... :D Ylipäänsä koko tän pelin aktiivisuus on kyl ollut positiivinen yllätys (vaikka ekana päivänä välillä mietin, että miten ihmeessä kerkeen ees lukemaan kaikki viestit mitä tulee :D), kun odotin saman tasoista aktiivisuutta kun viime vuonna eli ekana päivänä sitä 10 sivun tienoilla ja siitä sitten pikkuhiljaa vähenee väen mukana. Vähän kuitenkin ylitti mun odotukseni. :P)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 10.10.2018 02:09:55

Kai se on pakko jaksaa. Kävin vielä kolmannen kerran viestit läpi D2 alusta alkaen, ja mukaan ei tarttunut läheskään niin paljoa kuin olisin toivonut. Lisäksi: näitä on ihan liikaa ja mulla meni tässä varmaan kolme tai neljä tuntia. :D
raynpelikoneet kirjoitti:Kukaan muu ei pitäny Zeytä pahiksena D2 alussa kun minä.

Joo kävin uudelleen läpi. Siellä myös Xalatos epäili Zeytä ja nosti omaa häntäänsä kertoen olevansa varma hyvis (!). Vasta myöhemmin Keturin tuli mukaan tähän Zeyn pahikseuteen. Eli jooh, ihan mielikuvat olivat väärässä varmaan sen takia, että muut eivät vaan noista niin paljoa alussa puhuneet. Omaa varmaa hyvikseyttään ovat julistaneet Xalatos sekä Keturin, mikä on mun mielestä aika epäilyttävää kummaltakin, mutta ei yksinään riittävää mihinkään johtopäätöksiin.
Halima kirjoitti:
Tube kirjoitti:Tinglen hiljaisuus on hyvin jännää etenkin siinä kontekstissa, että perinteisesti Tingle on näissä peleissä todella aktiivinen pelaaja. Pienemmissä ja rauhallisimmissa peleissä usein aktiivisin. Iso peli saattaa toki uuvuttaa, jolloin intoa aivan samanlaiseen postaustahtiin ei olisi. Kaipa se sieltä kohta tulee kertomaan, että on ollut kiireitä, ja ei ehdi postaamaan niin paljoa kuin haluaisi. Voi toki olla totta, mutta silti myös epäilyttävää tavallisesta pelitavasta poikkeamista. Erityisen epäilyttävää tämä olisi, jos Keturin paljastuisi pahikseksi, koska sen voisi yhdistää siihen, että hän tuli antamaan äänen Awalle juuri sopivasti äänitulvan alettua Keturinin suuntaan.

Tämä tutisuttaa taas Tube-Tingel pahiskaksikkoon päin.

Kuvitellaan nyt hetki, että mä olen pahis. Miksi olisin tuonut esiin, että Tingle pelaa eri tavalla kuin yleensä, koska lienen ainut tässä porukassa, joka sen kanssa on pelannut? Tietysti, jos olisin jo tiennyt, että hän on tiputtautumassa, niin tilanne olisi ehkä vähän eri, mutta silti vähän jännää tuoda tuollainen esiin. (Metapelaamista sen verran, että Tingle on muistaakseni joskus sanonut, ettei tykkää pelata pahista.)
Ebsuli kirjoitti:Sinä teet kuule ihan samaa mitä Keturin on tehnyt, eli eikö tämä mene jo double standards-linjaan myös? Sekä eikö silloin olisi ollut parempi antaa ääntä sille ketä oikeasti epäilee pahikseksi kuin että "äänestän tätä vaikka on varma tavis", ei nyt jotenkin mahdu mun kalloon miten tämä äänestyksesi olisi ollut mitenkään hyvismäisesti ajateltu.

Joo, siksi sanoin, että se on aika ironista minun suustani. Mun mielestä on parempi olla mukana vaikuttamassa siihen kuka kuolee lynkkauksessa, jos on edes pienikin haju johonkin suuntaan, kuin antaa pahisten käyttää äänestyksessä todennäköisesti kolme ääntä ja jättäytyä ulos äänestyksestä kyläläisenä. Jos ei hyviksenä yritä vaikuttaa lopputulokseen millään tavalla hyviksenä (kuten esimerkiksi sinä D1), niin se on aina plussaa pahiksille. Pahiksena taas äänestämättömyyden tai hajaäänen taakse on helppo piiloutua. Sitten tietty vielä yritin saada porukat mukaan Awaclus-junaan "ja ajatellaan Aelinaa D2", mutta sitten oli liian myöhäistä, että se olisi voinut toimia, enkä siinä hätäkässä saanut edes ääntäni vaihdettua enää takaisin Aelinalle, mutta se on toinen tarina se.
Keturin kirjoitti:Joku case kiinnostaa missä tulkitsen jonku toisen pelaajan identtistä käytöstä pahiskäytökseks?

Esim. se, kun mä äänestin D1 Awaclusta. Sun mielestä se oli selkeä merkki siitä, että lähdin massaamaan Awaa, vaikka itse olit tehnyt juuri samaa. On noita muitakin, mutta kiistanalaisempia, niin en viitsi edes niitä nostaa esiin, koska siitä ei seuraisi kuin juupas-eipäs-keskustelua. Lisäksi D1 oli jo joku, mutta en jaksa oikeasti kaivaa. Huomautin tästä samasta silloinkin.
Keturin kirjoitti:En usko, että sä luit mun viestin oikeasti vasta kirjoitettuasi omasi valmiiksi, ollut "yllättynyt meidän" samanlaisista lopputulemista ja sitten hyviksenä suunnata epäilysi minuun. En myöskään usko, että sä et muistais pitikö sun ekan peliviestin lähettämisen jälkeen mystisesti. Jos näin ei tapahtunut -> sä olet lukenut mun viestin ennenku alotit kirjoittamaan omaasi.

Keturin koettaa koko ajan vääntää, että olisin epäillyt häntä siksi, että meillä oli samankaltaiset viestit. Voi kyllä käydä sieltä kolmossivun alusta tarkastamassa, että miksi epäilin sua silloin, oli se, että sun viestissä ei ollut yhtään mitään, jota ei olisi jo sanottu kahdella ekalla sivulla. Ei yhtään mitään. Tosi turvallinen pahiksen avausviesti. Lisäksi foorumiviestien lähettäminen ei ole minulle niin mystinen kokemus, että painaisin niistä jokaisen ikuiseksi ajaksi mieleeni. Noita "joku on kirjoittanut viestin sillä aikaa, kun kirjoitit viestiäsi" -huomautuksia olen nähnyt aika monta kertaa. Lisäksi vaikka sä olisit kirjoittanut viestisi 100 vuotta ennen mun viestiä, niin sillä ei ole väliä, koska rakensin viestiäni sitä mukaan, kun etenin ketjussa. Lopulta se on ihan sama luinko mä sun viestin siinä välilehdessä, jossa kirjoitin viestiäni vaiko jossain toisessa.
Keturin kirjoitti:Kerro mulle miten sä kehtaat hyviksenä kirjoittaa sun avausviestiin, että mä kuulostan peesailevalta ja miten mulla on vähemmän uutta sisältöä, kun sun sisältösi vaarantaa hyvistiimin tärkeimmät pelaajat?

Tähän nyt vielä sen verran, että kuvitellaan nyt, että mä olisin ollut lukitsija (en ole) ja tuossa aiemmin sanoin olevani tavis (olen) ja ystävystyjä olisi jostain syystä yrittänyt mua viime yönä. Sun logiikallahan mä olisin nyt 100 % varma pahis, vaikka olisin lukitsija (en siis ole). Että sä vedät aika hyvin nyt mutkia suoraksi. En sanonut mitään sen enempää kuin että erikoisrooleilla on joskus tarve sanoa olevansa jotain muuta kuin ovat, ja sä kuvittelet että tässä on vaarannettu jotain rooleja. Huoh. En btw ole sanonut, että sulla oli vähemmän uutta sisältöä, vaan että sulla ei ollut sitä lainkaan.
raynpelikoneet kirjoitti:Mä haluaisin kuulla miksi sä oot sitä mieltä, että joku muu kun Keturin on pahis (kuka ikinä, yks tai kaks), koska mä jo tiedän miks sun mielestä Keturin on pahis, ja mä en usko että oot oikeassa. En usko että Keturinkaan on oikeassa susta, mut se nyt on sitte toinen juttu. Nyt ollaan 3/4 menty tätä päivää ja bullshit is over, sinä ja keturin ette oo mun scumreadeissa kumpikaan ja mä en ajatellu lynkata kumpaakaan jollei joku heitä jotain saakelin hyvää casee (en oo nähny vielä).

Itseni tietysti haluan pelastaa, koska se helpottaa kylän voittamista, vaikka tuossa aiemmin tosiaan jo hyväksyinkin sen todennäköiseksi, että minut lynkataan tänään. Todennäköisimmin varmaan Ebsuli tai Justy, mutta pidän epätodennäköisenä, että molemmat. Ebsuli epäilyttää laskelmoidulla hiljaisuudellaan ekana päivänä ja siksi, että hän ei äänestänyt. Justyltä taas on tullut aika paljon viestejä, jotka eivät kuitenkaan paneudu keneenkään kovin syvällisesti. Listaa kyllä syntyy, mutta kaikki epäilykset ovat tosi kevyitä yms. Sitten vielä nämä, jotka häiritsevät aivan hirveästi:
justy kirjoitti:tavallaan tuntuu hyvältä kun peli menee niin hyvin

justy kirjoitti:-- rehellisesti sanoen tää peli on nyt niin hyvällä mallilla että --

justy kirjoitti:Mutta, kuten aiemmin sanoin, tää peli menee nyt niin hyvin että --

Huomaatteko muuten, miten se ei ole enää sanonut mitään vastaavaa, kun huomautin, että se tuntuu aika epäilyttävältä?
Halima kirjoitti:Ootteko te huomanneet, että Tube ja justy ei halua äänestää toisiaan?

Xatalos kirjoitti:Tosin jos he olisivat pahiskaksikko, mikseivät he vain äänestäisi toisiaan? Jompikumpi kuitenkin näyttäisi putoavan ja saisi vähän crediä siitä.

Ilmeeni, kun oon tulossa täällä just plusplusjusty-viestin kanssa. :D (En oikeasti ollut vielä päättänyt äänestänkö Justyä vaiko Ebsulia.) Päälle olin vielä kommentoimassa seuraavankaltaista: "Ootteko muuten huomanneet, että Justy ei ole oikein lähtenyt sanomaan musta melkein mitään pahaa? Vähän kuin tuntuisi, että se on tarkoituksella pitänyt etäisyyttä, kun vaikuttaa siltä, että mä oon todennäköisin lynkattava ja homma toimii ilman hänen inputtiaankin. Sitten, kun flippaan town, hän voi turvallisesti mennä sen taakse, että hän ei edes yrittänyt oikeastaan saada minua hengiltä." (Kirjoitin jotain vastaavaa tuossa jo aiemmin, mutta poistin sen, eli muistin varassa takaisin.) Hänen alkupään äänensä minulle oli myös tosi köykäinen, minkä myönsi itsekin. Kuitenkin, hän poisti äänensä minulta ennen kuin juna minua kohtaan oli alkanut, mikä ei oikein tue tätä teoriaa. Hmm... viewtopic.php?f=34&t=650&p=19272#p19272 Huomionarvoista on kuitenkin, että sen jälkeen, kun hän veti minulta äänensä pois, hän ei ole sanonut minusta oikein mitään muuta kuin "en osaa sanoa", eli teoriassani on jotain perää. En tosin silti ole aivan varma, että äänestänkö Ebsulia vaiko Justyä, koska Keturin-paattiin en taida saada ketään tänään mukaan. Jos joku kuitenkin haluaa tänään vielä lynkata Keturinin, niin ottakaa yhteyttä, mä lähden messiin. Laitetaan nyt kuitenkin se ++Justy huolimatta siitä, että edellä epäiltiinkin, että niin tulee tapahtumaan towncredien toivossa... Ei johdu towncredeistä, vaan ihan siitä, että nyt se tuntuu lievästi todennäköisemmältä kuin Ebsuli. Ebsuli on myös mahdollinen, mutta johonkin se ääni on pakko iskeä.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 10.10.2018 02:11:26

Nyt se on tuutilullaa. Yritän vielä huomenna pelailla, mutta jos en saa klo 19:00 mennessä huomenna epäilyksiä häivytettyä, niin hyväksyn sen, että minut lynkataan.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 02:22:26

justy kirjoitti:(se = Zeyn vastaukset fublattu bussi -teoriaani)

Kertauksena vielä, syyni pitää Zeytä hyviksenä ovat että hän:
- fokusoitui Aelinaan koko ekan päivän
- esitti epäilyn tämän claimille

On selvästi mun ongelma (koska et oikein voi olla pahis joka tahallaan ymmärtää väärin) että tämä kuva on mennyt epäselväksi siitä että olen esittänyt erinäisiä "entä jos" -skenaarioita. Näiden tarkoitus ei ole ollut sanoa että en pidä Zeytä todennäköisenä hyviksenä. Se että Zey on lisäksi vielä onnistunut esittämään hyvän vastauksen yhteen "entä jos" -teoriaani on plussaa, mutta ei siis "syy jonka takia Zey on hyvis" - jos syyllä tarkoitetaan että ilman hänen vastaustaan pitäisin Zeytä pahiksena.


Eiks sun mielestä pelaajan joka on tikuttanu yhtä tyyppiä lähes koko pelin, pitäs haistaa heti mitä mieltä sen päivän päätteeks tulevasta erikoisclaimista pitäs olla? Oisko hyvis!Zey ostanu Aeliman ennustajaclaimin jos Aelima ei ois laittanu viimeisiä sanoja cleimiä edeltävään viestiin?. Mun mielestä kenen tahansa paikallaolleen ois pitänyepäillä tota claimia, koska last words tuli ennen, niinku oikeestaan kaikki tekiki.Toi Aelinan claimin ja Zeyn Halima-äänen välissä on kokonaiset 23sec. Voi olla, että Zey on hosunu ihan sikana tai sit siellä ollaan oltu kärkkymäs koska Aeliina celeimaa.

//tube,tube
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 02:48:54

Tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:En usko, että sä luit mun viestin oikeasti vasta kirjoitettuasi omasi valmiiksi, ollut "yllättynyt meidän" samanlaisista lopputulemista ja sitten hyviksenä suunnata epäilysi minuun. En myöskään usko, että sä et muistais pitikö sun ekan peliviestin lähettämisen jälkeen mystisesti. Jos näin ei tapahtunut -> sä olet lukenut mun viestin ennenku alotit kirjoittamaan omaasi.

Keturin koettaa koko ajan vääntää, että olisin epäillyt häntä siksi, että meillä oli samankaltaiset viestit. Voi kyllä käydä sieltä kolmossivun alusta tarkastamassa, että miksi epäilin sua silloin, oli se, että sun viestissä ei ollut yhtään mitään, jota ei olisi jo sanottu kahdella ekalla sivulla. Ei yhtään mitään. Tosi turvallinen pahiksen avausviesti.


Mä en legit näe, että sun omassa postauksessa olis mitään muuta sisältöä ku enemmän rivejä vs. mun alotuspostaus. Mun alotuspostaus oli muutenkin ihan vaan provo enkä mä oikeasti ollut äänestämässä Awaa ainakaa sillon. Oon sanonu jo ekasta päivästä asti, että mä äänestin Awaa koska halusin nähdä ketkä tohon wagoniin hyppää vielä 3+ äänis.
En tiiä millasia pahisten avausviestit on. Tiiän kuitenki, että hyvikset ei sanois et "kyllähä erikoishyvis voi cleimaa taviksen" kun pelissä on ystävystyjä.

Tube kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Kerro mulle miten sä kehtaat hyviksenä kirjoittaa sun avausviestiin, että mä kuulostan peesailevalta ja miten mulla on vähemmän uutta sisältöä, kun sun sisältösi vaarantaa hyvistiimin tärkeimmät pelaajat?

Tähän nyt vielä sen verran, että kuvitellaan nyt, että mä olisin ollut lukitsija (en ole) ja tuossa aiemmin sanoin olevani tavis (olen) ja ystävystyjä olisi jostain syystä yrittänyt mua viime yönä. Sun logiikallahan mä olisin nyt 100 % varma pahis, vaikka olisin lukitsija (en siis ole). Että sä vedät aika hyvin nyt mutkia suoraksi. En sanonut mitään sen enempää kuin että erikoisrooleilla on joskus tarve sanoa olevansa jotain muuta kuin ovat, ja sä kuvittelet että tässä on vaarannettu jotain rooleja. Huoh. En btw ole sanonut, että sulla oli vähemmän uutta sisältöä, vaan että sulla ei ollut sitä lainkaan.


Mitä sä selität :----D Jos olisit erikoishyvis + ystävystyjä ois kattonu sut + meet claimaan taviksen -> ystävystyjä ois outannu sut, oisit cleimannu oman roolis ja sut ois tapettu seuraavana yönä pahisten toimesta.

Joo joskus tarve, mut tässä pelissä ei voi cleimata tavista erikoishyviksenä ikinä jos ystävystyjä ystävystyy vasta d3. Miks sä puhut sun alotusviestissä jotain geneeristä mafiatheoryy joka ei päde tähän peliin? Ainiin, luodakses sitä "uutta sisältöä"

Pus pus, mun ekalla viestillä oli ihan selkee funktio, josta forecastasin muutaman mahdollisen jutun mun puhelimen muistiinpanoihin. Harmi et puhelin lens tänää katuu.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 10.10.2018 07:37:07

Xatalos kirjoitti:Tosin jos he olisivat pahiskaksikko, mikseivät he vain äänestäisi toisiaan? Jompikumpi kuitenkin näyttäisi putoavan ja saisi vähän crediä siitä.

No aika vähän, koska se on kuitenkin odotettavaa, että tässä tilanteessa he äänestäisivät toisiaan.

Tube kirjoitti:Ilmeeni, kun oon tulossa täällä just plusplusjusty-viestin kanssa. :D (En oikeasti ollut vielä päättänyt äänestänkö Justyä vaiko Ebsulia.) Päälle olin vielä kommentoimassa seuraavankaltaista: "Ootteko muuten huomanneet, että Justy ei ole oikein lähtenyt sanomaan musta melkein mitään pahaa? Vähän kuin tuntuisi, että se on tarkoituksella pitänyt etäisyyttä, kun vaikuttaa siltä, että mä oon todennäköisin lynkattava ja homma toimii ilman hänen inputtiaankin. Sitten, kun flippaan town, hän voi turvallisesti mennä sen taakse, että hän ei edes yrittänyt oikeastaan saada minua hengiltä." (Kirjoitin jotain vastaavaa tuossa jo aiemmin, mutta poistin sen, eli muistin varassa takaisin.) Hänen alkupään äänensä minulle oli myös tosi köykäinen, minkä myönsi itsekin. Kuitenkin, hän poisti äänensä minulta ennen kuin juna minua kohtaan oli alkanut, mikä ei oikein tue tätä teoriaa. Hmm... viewtopic.php?f=34&t=650&p=19272#p19272 Huomionarvoista on kuitenkin, että sen jälkeen, kun hän veti minulta äänensä pois, hän ei ole sanonut minusta oikein mitään muuta kuin "en osaa sanoa", eli teoriassani on jotain perää.

Sulla on tuossa ihan pointti. Tää äänestämättömyys vois hyvinkin olla merkki siihen suuntaan, että justy yrittää saada Tubea näyttämään justyn pahiskaverilta. Ja mua nyt on muutenkin alkanut epäilyttämään justy enemmän, sulla Tube on kyllä ihan vaikuttavaa ja kyläläisen näköistä puolustelua.
++justy
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 07:55:24

Hm... yksi asia kyllä mietityttää, nimittäin se, että jos Tube nyt on pahis, miksi meni sanomaan aikaisin jo että on tavis? Ja nyt vielä toistaa sitä. Luulisi että pahiksena pitemminkin valmistelisi tilaisuutta kalastella hyvisrooleja tarvittaessa.

Ja tosiaan puolustelu tuntuu enemmän hyvismäiseltä, kun tuntuu ”tyytyneen kohtaloonsa” mutta silti jatkaa pelaamista pyrkimättä mitenkään paniikinomaisesti selviytymään.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 07:57:42

Hankala tilanne. Yksi syy kyllä viittaa Tuben olevan pahis, mutta siitä en ole varma enkä voi puhua. Puhtaasti viestien perusteella taas Tube alkaa kallistua hyviksen puolelle.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 07:59:13

No, onhan tässä vielä aikaa päästä selville totuudesta. Tube vs justy tasaisempi tilanne tuskin on huono juttu koska toinen on pahis ainakin hyvin todennäköisesti.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Niacin » 10.10.2018 08:28:39

Aamiaisen jälkeen taikaolentojen hoitoa hevoskotka-aitauksella.

Äänet
4 Tube (Keturin, Zey, Ebsuli, Xatalos)
4 justy (raynpelikoneet, Pyramidi, Tube, Halima)
1 Awaclus -> Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus-> Lauchuo)
1 Ustegius (justy)

Kaikki ovat suorittaneet puhepakkonsa, huippua! :)

Poissaolot:
Lauchuo 7.-10.10.

2. Päivä päättyy tänään keskiviikkona klo 21.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 08:51:12

++justy

Mieluummin tässä porukassa tällä hetkellä, siltä varalta että menee 5-5 ja Tube muuten lukittuu lynkattavaksi.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 08:53:43

Tosin ei hirveän todennäköistä mutta olkoon nyt näin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 10.10.2018 11:43:00

Niacin: ääntenlaskussa on kaksi Tuben ääntä!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 10.10.2018 11:59:29

Keturin: oletko ihan varma että Tube on nyt parempi valinta?

Ebsulista ja Ustegiuksesta ei taas ole kuulunut aikoihin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 10.10.2018 12:01:16

Tuben edellinen ääni poistettu väliaikalaskennasta. Kiitos Halima huomiosta! Voin sanoa että ikinä ei tuu enää oleen ainakaan mun johtamana tämmöstä peliä missä sitä edellistä ääntä ei tarvi poistaa! On nimittäin vaikeeta hoksata niitä tuolta... ^^’
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 12:03:27

Xatalos kirjoitti:Ja tosiaan puolustelu tuntuu enemmän hyvismäiseltä, kun tuntuu ”tyytyneen kohtaloonsa” mutta silti jatkaa pelaamista pyrkimättä mitenkään paniikinomaisesti selviytymään.


Mä kyl suutun jos meet sympatiapäissäs ostaan tän "Kohtaloon tyytymisen"+"No en varmaa kerkee pelaa tänä iltana"-combon, sit viime hetkellä Tube loikkaa nurkan takaa tekeen turnaboutin ja ei-Tube flippaa hyviksen:D
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 10.10.2018 12:06:09

Keturin kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Ja tosiaan puolustelu tuntuu enemmän hyvismäiseltä, kun tuntuu ”tyytyneen kohtaloonsa” mutta silti jatkaa pelaamista pyrkimättä mitenkään paniikinomaisesti selviytymään.


Mä kyl suutun jos meet sympatiapäissäs ostaan tän "Kohtaloon tyytymisen"+"No en varmaa kerkee pelaa tänä iltana"-combon, sit viime hetkellä Tube loikkaa nurkan takaa tekeen turnaboutin ja ei-Tube flippaa hyviksen:D


Tosin tää ei kyl päde nykysel äänitilanteel.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 10.10.2018 12:52:10

No voihan... selkeesti mulla tulee ton nimen kohdalla lukihärö koko ajan...
no kuitenkin, koska mua pikkasen ärsyttää että vedetään peliä hyvis pahis menetelmällä joka ei helpota mun ajattelua pahis jahdissa mitenkään mutta tässä nyt jotain mitä oon saanut irti


Awa = hyvis (pelityyli, hakuammunta, myöhästynyt ääni)
Raynpelikoneet = ystävystyjä
Halima = tavis (Team ray)
Ustegius = neutraali/hyvis (jos pahis niin miksi ei vaihtanut ääntään pois aelinalta kun siihen oli mahdollisuus, D1 takia en vielä lähtisi lynkkaamaan, toisaalta olisiko äänen vaihtaminen awalle edesauttanut hyvis viboja sen enempää kun aelina juna lähti liikkeelle. Äänen vaihtaminen myöhemmin olisi voinut tulkita pahismaiseksi pelastus yritykseksi. Neutraali toistaiseksi)
Pyramidi = violetin hyvis credut, toisaalta en näe pyramidia itseäänkään pahiksena. Ei ole herättänyt sen kummenpia epäilyjä puoleen tai toiseen.
Ebsuli hyvis
Keturin hyvis (erikoinen, en osaa perustella tätä oikein mitenkään muuten kuin että sellanen readi nyt on mututuntumalla, voisi olla pahis mutta epäilen suuresti tämän mahdollisuutta, miksi olisi ollut tappamassa aelinaa kun olisi sen sijaan voinut liittyä awa/zey lynkkaukseen ja saada sillä mahdollista lisäaika aelinalle

Zey neutraali, äänestys, olisiko voinut halutessaan bussata aelinan eikä awaa, äänen vaihto halimalle ja takaisin aelinaan, ymmärrän että aika oli vähissä ja ennustaja claim mutta eikö jo tapa millä aelina sen sanoi ollut todella pahismainen viimeinen yritys pelastua, ja paljastuksen ajoitus täysin päin honkia. + ekana päivänä ei ehkä ole edes järkevää keskittyä pahis toverin tiputtamiseen ja epäilyyn. Mutta olisiko voinut tuossa parissa minuutissa tajuta että aelinaa ei ennustaja claim pelasta joten päätti palata alkuperäiseen ääneensä?
Justy pahis/tavis: mahd.keskustelu aelinan kanssa ennen ennustaja claimia... toisaalta moni muukin pystyisi siihen.
Tube = pahis, kantani tähän pitäisi olla selvä... tai sitten tosi huono tavis...
Xatalos, hyvis tai erinomaisen taitava pahis.

Joku sanoi siitä miksi en ollut laittanut Justya kenenkään puheliaamman pariksi, se johtui siitä että en pysty näkemään justya zeyn tai xatan parina, joko näillä on hyvää parityöskentelyä tai sitten olen vain itse sokea sille miksi näin ei voisi olla.

Nyt palaan töihin ja palaan asiaan viiden jälkeen.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron