Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 16:26:44

raynpelikoneet kirjoitti:Miksi sä et justy ikinä halunnut lähteä lynkkaamaan Zey trainiin? Aka minä, halima, awaclus (jos nyt uskotaan että kirjoitit ekaa viestiäsi yöllä kun et vielä tiennyt mitä minä ja halima ollaan)?

Jos nyt oletetaan että justyn eka viesti on tullut (kirjoitettu) niin että se tietää että Aelina flippas mafia mutta ei tiedä että mä ja halima ollaan ystäviä, niin miten voi periaatteessa sanoa että "no ehkäpä noista mafia-lynkaauksen counter-wagonissa olevista ei kukaan ookkaan mafia".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 16:38:16

justy kirjoitti:- Zey myös varmaankin hyvis. Jos pahis, käytti 90 % D1 energiastaan pahiskaverinsa lynkkaamiseen. Pieni epäilys tässä – Zey ei kyllä kovastikaan koettanut saada muita lynkkaamaan Aelinaa. Oliko Xatalos joka sanoi, että Zey tuntui keskittyvän vakuuttamaan Aelinaa siitä että tämä on pahis. Tämä voisi kyllä olla ihan vaan Zeyn pohdiskelevaa tyyliä.

[.....]

Aelinan äänitempoilu Zeystä – Xatalosiin ja takaisin Zeyhyn herätti vähän epäilyä Zeyn suhteen. Miksi pahis siirtäisi äänensä pois hyvis-Zeyltä tasatilanteessa? Ei kai Xatalos ollut tuossa vaiheessa mitenkään mahdollinen lynkkaus? Ja äänen palautus Zeylle kun peli alkoi olla jo selvä tuntui vähän turhalta eleeltä. Jos äänen tarkoitus oli yrittää ennustaja-revealilla saada Zey lynkatuksi, niin olisi varmaan tosiaan kannattanut tehdä se reveali ennen kuin toivottelee muille hyvää peliä. Ja toisaalta se että juuri Zey huomasi tuon bluffin huonon ajoituksen sopisi siihen että tässä yritettiin ottaa etäisyyttä pahiskaveriin.

[......]

//Okei, näköjään Zey kovasti teitä epäilyttää. Miksi Zey kun hän ei oikein muuta ekana päivänä muistaakseni tehnyt kuin epäillyt Aelinaa?

Zey näyttää hyvikseltä siksi että tämä käytti suurimman osan ekan päivän energiastaan Aelinan epäilyyn, ja vielä vastasi tämän ennustaja-claimin.

wtf????? "Moi mä oon tätä mieltä mut sit voi olla näin toistekipäin jos se sattuu sopimaan."
Ja tuo alleviivattu partti on nyt vaan jo liian hilarious.

sorii Keturin mutta mä en varmaankaan lähde enää ääntäni tänään vaihtamaan, snoi Tube mitä sanoi.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 16:54:29

raynpelikoneet kirjoitti:
sorii Keturin mutta mä en varmaankaan lähde enää ääntäni tänään vaihtamaan, snoi Tube mitä sanoi.


Älä nyt anna mitää ikkunaa, kyl toi Justy keretää kattoo huomennaki.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 16:57:25

En kyl tiiä, voi olla ky Tube/Justy jotka koittaa vaan lujaa maalaa Zeyta.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 09.10.2018 16:58:50

Zey kirjoitti:
Ebsuli kirjoitti:mielestäni loogisimmat pahis kaksikot tällä hetkellä voisivat olla

Tube/justy
Tube/zay
Tube/xata
Mistä nää muuten tuli? Kuitenkin edellisessä viestissäs sanoit, että uskot toisen pahiksista olevan hiljainen esim. Tube tai justy ja toisen aktiivinen esim. minä tai Awa. Mut nyt sun loogisimmissa vaihtoehdoissas on Tube/justy, jotka kumpikin on sun mielestä hiljaisia ja toisaalta justya ei ole lainkaan paritettu äänekkään kanssa. Ja Awa taas ei oo missään.


No siis tun miettii miten Awa pelas jo valmiiks itsemurha peliä olisi vain ajan kysymy milloin awa lynkataan mikä on todella huono taktiikka pahikselle mutta toimii hyviksenä hetkellisesti, Awa ei myöskään ole tarjonnut enempää tarvetta eipäilyy. toisaalta, se että awa poistui pelistä on sekä hyvis viboja antava, epäilisin että jos pelaa pahiksena niin ei lopettaisi peliä niin äkisti, jos ei ajatella sitä että poistui pelistä koska pahoitti mielensä... toisaalta, varapelaajaan vaihto voi olla erinomainen taktiikka pahikselle joka on putoamassa pysyä pelissä...

Zey kirjoitti:
Keturin kirjoitti:jos Tube olis ollu reagoinu ajoissa+saanu yhden hyviksen siirtämään äänensä Aelinalta keneen tahansa muuhun, olis Zey lopulta kuollu, Aelina olis jääny lavastajana+cleimattuna ennustajana henkiin ja d2 olis alkanu kylälle hyvin hankalasti samalla täyttäen Zeyn skenaarion 100%

Eikö toi olis ollut huonoin pahissuunnitelma ikinä? :D Mä olisin kuollut 1. päivänä, Aelina olis kuollut viimeistään 3. päivänä (koska 2. päivänä oikea ennustaja tulee esiin) ja jäljellä ois enää Tube ilman mitään sen suurempia syitä miks olis hyvis.


Tässä on pointtia, toisaalta voi olla että olisimme lynkanneet aelinan 2. päivänä ja esille tullut ennustaja tapettu sitten yöllä. Joten en suosittele ennustajan esille tuloa kuin vasta sen jälkeen kun 2 pahis on pois pelistä, silloin voimme varmistaa 3.pahiksen seuraavana päivänä jos mahd.

Tube kirjoitti:Ja joo, onhan tuo mun ääni lopussa Aelinalle paljon likaisemman näköinen kuin jos olisin laittanut sen jo alussa. Olit itsekin aika myöhään kyllä apajilla, eli sama soveltuu sinuun. Ihan hyvin saatoit vain päättää, että nyt karsitaan hyvispisteet talteen, koska eihän kukaan nyt voi uskoa, että hyvikset tahallaan lynkauttaisivat omansa, etenkään, jos se on lavastaja. En kyllä yhtään tiedä mistä sä vedät tätä kamaa, että mä olisin tarkoituksellisesti pantannut ääntäni. :D Siis olen oikeasti aika sanaton, kun sä maalaat jotain omia teorioitasi vailla päätä ja häntää vailla mitään totuuspohjaa.


Tube kirjoitti:Keturin on kyllä tehnyt tätä pitkin peliä muutenkin. Tekee asian A ja sitten huomauttaa, että joku muu on tehnyt A, ja A tarkoittaa, että joku muu on pahis. (Ymmärrän miten monella eri tasolla ironista tämä on mun suusta mun ekan viestin jälkeen.)

Vielä ihan siltä varalta, että oikeasti vaan ymmärsit mut väärin: mun "lievä read" Aelinasta ei ollut sellainen, jota oisin sanonut koskaan ääneen jollei olisi pitänyt valita kahdesta tyypistä, että kumpi lynkataan. Se oli sitä tasoa, että toisesta mulla ei ollut lainkaan sellainen olo, että se olisi pahis ja toisesta oli edellä lukemieni viestien perusteella syntynyt erittäin, erittäin lievä olo, että se voisi olla pahis. Annoin ääneni Aelinalle ajatellen, että nyt varmaan kuolee kyllä tavis.


Sinä teet kuule ihan samaa mitä Keturin on tehnyt, eli eikö tämä mene jo double standards-linjaan myös? Sekä eikö silloin olisi ollut parempi antaa ääntä sille ketä oikeasti epäilee pahikseksi kuin että "äänestän tätä vaikka on varma tavis", ei nyt jotenkin mahdu mun kalloon miten tämä äänestyksesi olisi ollut mitenkään hyvismäisesti ajateltu.

Niacin kirjoitti:Äänitilanne:

5 Aelina (Ustegius, Zey, Meiz, Xatalos, Keturin)
3 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus)
2 Awaclus (Tingle, Tube)
1 Xatalos (Aelina)

Tällä hetkellä putoamassa Aelina äänienemmistöllä.

Suoritetut puhepakot (vain ne joilta niitä vielä puuttuu):
Ebsuli (2/3)
Tingle -> ? (2/3)

Poissaolot:
-

Päivä päättyy tänään klo 21!


tuo väli ennen päivän päättymistä siihen kunnes Tube laittaa äänensä Awalle.


Tube kirjoitti:Oikeastaan... ++Awaclus


Miten mä en löydä tosta välistä sitä milloin Tube olisi siirtänyt ääntään Aelinalle missään vaiheessa. Epäilee kyllä Aelinan ennustaja claimia siten että olisi hyvin voinut äänestää Aelinaa mutta päätyy puolustamaa kyllä sitä miksi Aelina pitäisi pitää pelissä vielä seuraavaan päivään.

Toisaalta tähän väliin tuli miete Awan myöhästyneestä äänestä Aelinalle... Voisiko olla että Awa luki Aelinan ennustaja claimin liian myöhään, tajuten sen olevan valhetta sitten äänestäen Aelinaa mutta liian myöhään??

justy kirjoitti:@Ebsuli, pystytkö selittämään tuota vastaustasi? Nyt tuntuu ettet äänestä mua koska et halua tulla lynkatuksi seuraavaksi, mikä tuntuu aika pahismaisela mindsetiltä.


Tube on saanut multa isommat pahisvibat liikkeelle kun sä ja tämän takia äänestän häntä. Tuolla oli pari epäilyä sun ja mun pahiscombosta, minkä kyllä mieluusti todistan vääräksi. toisaalta, se jo että äänestän tubea ja jos tube paljastuu pahikseksi kertoo siitä että oon hyvis koska miksi äänestäisin pahis toveria, samalla periaatteella kuin sun äänestämisen kanssa, jos tube ei oo pahis niin se tarkottaa sitä että mut luultavasti lynkataan seuraavaksi.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 09.10.2018 17:04:06

Siis ei oo todellista, toi teki ton lainaus jutun koko mun tekstille! siis yritin alottaa ton Zayn kommentista mun kommentille mut laittoki koko jutun Zay sanoo alle.... elikkä siis jos vaa pystytte nii unohtakaa toi taustan zay sanoo... koska *sensuroitu*.
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 17:08:50

Ebsuli kirjoitti:
Tube kirjoitti:Keturin on kyllä tehnyt tätä pitkin peliä muutenkin. Tekee asian A ja sitten huomauttaa, että joku muu on tehnyt A, ja A tarkoittaa, että joku muu on pahis. (Ymmärrän miten monella eri tasolla ironista tämä on mun suusta mun ekan viestin jälkeen.)

Vielä ihan siltä varalta, että oikeasti vaan ymmärsit mut väärin: mun "lievä read" Aelinasta ei ollut sellainen, jota oisin sanonut koskaan ääneen jollei olisi pitänyt valita kahdesta tyypistä, että kumpi lynkataan. Se oli sitä tasoa, että toisesta mulla ei ollut lainkaan sellainen olo, että se olisi pahis ja toisesta oli edellä lukemieni viestien perusteella syntynyt erittäin, erittäin lievä olo, että se voisi olla pahis. Annoin ääneni Aelinalle ajatellen, että nyt varmaan kuolee kyllä tavis.


Sinä teet kuule ihan samaa mitä Keturin on tehnyt, eli eikö tämä mene jo double standards-linjaan myös? Sekä eikö silloin olisi ollut parempi antaa ääntä sille ketä oikeasti epäilee pahikseksi kuin että "äänestän tätä vaikka on varma tavis", ei nyt jotenkin mahdu mun kalloon miten tämä äänestyksesi olisi ollut mitenkään hyvismäisesti ajateltu.



Joku case kiinnostaa missä tulkitsen jonku toisen pelaajan identtistä käytöstä pahiskäytökseks?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 09.10.2018 17:10:50

Aika sniikkii muuten et mainintoja esim zeysta ei voi hakea ollenkaan foorumin tekstihaulla :P
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 17:42:44

Keturin kirjoitti:Aika sniikkii muuten et mainintoja esim zeysta ei voi hakea ollenkaan foorumin tekstihaulla :P

lol, niinpä. Zey on ite piilottanu sen kun on mafia.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Ebsuli » 09.10.2018 17:49:29

roolinlukitsija
Roolinlukitsija valitsee joka yö jonkun pelaajan, joka estyy sinä yönä käyttämästä voimiaan (jos hänellä on sellaisia). Roolinlukitsijan täytyy osua pahiksista nimenomaan yönimen lähettävään pelaajaan estääkseen yötapon.

Eli, tavallaan meillä on nyt 2 ennustajaa koska jos pahis epäonnistuu yötapossa, voi roolinlukitsija kertoa kuka se oli ja boom, saadaan pahis pois pelistä. koska nyt ollaan jo käytetty ystävystyjä paljastamaan ainakin kaksi varmaa hyvistä.
En tiedä miten te ootte pelannut mutta itse ainakin yritän tässä samalla saada selkoa kuka voisi olla erikoinen, pahiksillehan roolien paljastaminen olisi itsemurha mutta mun oman pähkäilyn avuksi se toimii... ja olen kyllä epävarma kannattaa epäilyni paljastaa täällä suoraan muuten kuin: hyvis pahis menetelmällä... (jos joku nyt tajusi mitä tässä yritän hakea, haha)
Ebsuli
Kyläläinen
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01.09.2018 08:18:16
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 17:52:26

Ebsuli kirjoitti:roolinlukitsija
Roolinlukitsija valitsee joka yö jonkun pelaajan, joka estyy sinä yönä käyttämästä voimiaan (jos hänellä on sellaisia). Roolinlukitsijan täytyy osua pahiksista nimenomaan yönimen lähettävään pelaajaan estääkseen yötapon.

Eli, tavallaan meillä on nyt 2 ennustajaa koska jos pahis epäonnistuu yötapossa, voi roolinlukitsija kertoa kuka se oli ja boom, saadaan pahis pois pelistä. koska nyt ollaan jo käytetty ystävystyjä paljastamaan ainakin kaksi varmaa hyvistä.
En tiedä miten te ootte pelannut mutta itse ainakin yritän tässä samalla saada selkoa kuka voisi olla erikoinen, pahiksillehan roolien paljastaminen olisi itsemurha mutta mun oman pähkäilyn avuksi se toimii... ja olen kyllä epävarma kannattaa epäilyni paljastaa täällä suoraan muuten kuin: hyvis pahis menetelmällä... (jos joku nyt tajusi mitä tässä yritän hakea, haha)

niin on, varmaan kaikki tietää tuon sanomattakin. jos sä oot hyvis niin sun kannattais ehkä käyttää aikaasi järkevämmin kun kirjoitella aivan selviä asiota.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 17:55:10

Mä koitan uudelleen:
raynpelikoneet kirjoitti:Ebsuli voitko kertoa mitä sä olit sanomassa noinniinkun suurpiirteisesti siinä sun viestissä mikä ei koskaan lähtenyt? Ja mihin aikaan suurinpiirtein sen kirjoitit?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 18:02:54

raynpelikoneet kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Miksi sä et justy ikinä halunnut lähteä lynkkaamaan Zey trainiin? Aka minä, halima, awaclus (jos nyt uskotaan että kirjoitit ekaa viestiäsi yöllä kun et vielä tiennyt mitä minä ja halima ollaan)?

Jos nyt oletetaan että justyn eka viesti on tullut (kirjoitettu) niin että se tietää että Aelina flippas mafia mutta ei tiedä että mä ja halima ollaan ystäviä, niin miten voi periaatteessa sanoa että "no ehkäpä noista mafia-lynkaauksen counter-wagonissa olevista ei kukaan ookkaan mafia".


Joo, ekassa viestissä tiesin että Aelina on pahis.

En tiedä miksi ette herättäneet sen enempää epäilyksiä äänienne vuoksi, ehkä siksi etten muista että oisitte vielä ekojen seitsemän sivun aikana tehneet mitään erityisesti Aelinan lynkkausta vastustaaksenne? Kyllähän mä Ustegiusta kommentoin ainakin nimenomaan siitä näkökulmasta että hän epäili ja äänesti Aelinaa?

Vikojen viiden sivun aikana ette muistaakseni tehneet mitään mikä olisi tuonut mulle ajatuksia siitä että olette pahiksia Aelinan suhteen. Oliko Halima paikalla ollenkaan? Ja sun mesoaminen näytti mielestäni siltä mitä tekisit puolesta riippumatta jos yrität myydä readiasi. Mutta koska mulla ei ollut siitä mitään kuvaa että most se Aelina-readisi alunperin tuli, ei siinä ollut paljoa kommentoitavaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 18:07:25

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:- Zey myös varmaankin hyvis. Jos pahis, käytti 90 % D1 energiastaan pahiskaverinsa lynkkaamiseen. Pieni epäilys tässä – Zey ei kyllä kovastikaan koettanut saada muita lynkkaamaan Aelinaa. Oliko Xatalos joka sanoi, että Zey tuntui keskittyvän vakuuttamaan Aelinaa siitä että tämä on pahis. Tämä voisi kyllä olla ihan vaan Zeyn pohdiskelevaa tyyliä.

[.....]

Aelinan äänitempoilu Zeystä – Xatalosiin ja takaisin Zeyhyn herätti vähän epäilyä Zeyn suhteen. Miksi pahis siirtäisi äänensä pois hyvis-Zeyltä tasatilanteessa? Ei kai Xatalos ollut tuossa vaiheessa mitenkään mahdollinen lynkkaus? Ja äänen palautus Zeylle kun peli alkoi olla jo selvä tuntui vähän turhalta eleeltä. Jos äänen tarkoitus oli yrittää ennustaja-revealilla saada Zey lynkatuksi, niin olisi varmaan tosiaan kannattanut tehdä se reveali ennen kuin toivottelee muille hyvää peliä. Ja toisaalta se että juuri Zey huomasi tuon bluffin huonon ajoituksen sopisi siihen että tässä yritettiin ottaa etäisyyttä pahiskaveriin.

[......]

//Okei, näköjään Zey kovasti teitä epäilyttää. Miksi Zey kun hän ei oikein muuta ekana päivänä muistaakseni tehnyt kuin epäillyt Aelinaa?

Zey näyttää hyvikseltä siksi että tämä käytti suurimman osan ekan päivän energiastaan Aelinan epäilyyn, ja vielä vastasi tämän ennustaja-claimin.

wtf????? "Moi mä oon tätä mieltä mut sit voi olla näin toistekipäin jos se sattuu sopimaan."
Ja tuo alleviivattu partti on nyt vaan jo liian hilarious.

sorii Keturin mutta mä en varmaankaan lähde enää ääntäni tänään vaihtamaan, snoi Tube mitä sanoi.


Mä tiedän että sun tyylisi on esittää näkemyksesi 100 % totuuksina. Sun pitäisi tietää että kaikki pelaajat eivät toimi samalla tapaa, vaan jotkut meistä huojuvat tulkinnasta toiseen. Oon mielestäni sanonut selvästi että pidän Zeytä hyviksenä enkä näe syytä lynkata häntä (jos on jäänyt epäselväksi niin sori siitä). Se ei tarkoita ettenkö heittäisi myös muita ajatuksia esiin jos niitä mulle tulee.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 18:16:10

Ebsuli kirjoitti:
justy kirjoitti:@Ebsuli, pystytkö selittämään tuota vastaustasi? Nyt tuntuu ettet äänestä mua koska et halua tulla lynkatuksi seuraavaksi, mikä tuntuu aika pahismaisela mindsetiltä.


Tube on saanut multa isommat pahisvibat liikkeelle kun sä ja tämän takia äänestän häntä. Tuolla oli pari epäilyä sun ja mun pahiscombosta, minkä kyllä mieluusti todistan vääräksi. toisaalta, se jo että äänestän tubea ja jos tube paljastuu pahikseksi kertoo siitä että oon hyvis koska miksi äänestäisin pahis toveria, samalla periaatteella kuin sun äänestämisen kanssa, jos tube ei oo pahis niin se tarkottaa sitä että mut luultavasti lynkataan seuraavaksi.[/quote]

Ok, eli pahis ei äänestäisi pahiskaveriaan, tai hyvis ei äänestäisi hyvistä? Kerrotko vielä miten järjestäisit pelaajat hyvismäisimmästä pahismaisimpaan?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:24:59

justy kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Miksi sä et justy ikinä halunnut lähteä lynkkaamaan Zey trainiin? Aka minä, halima, awaclus (jos nyt uskotaan että kirjoitit ekaa viestiäsi yöllä kun et vielä tiennyt mitä minä ja halima ollaan)?

Jos nyt oletetaan että justyn eka viesti on tullut (kirjoitettu) niin että se tietää että Aelina flippas mafia mutta ei tiedä että mä ja halima ollaan ystäviä, niin miten voi periaatteessa sanoa että "no ehkäpä noista mafia-lynkaauksen counter-wagonissa olevista ei kukaan ookkaan mafia".


Joo, ekassa viestissä tiesin että Aelina on pahis.

En tiedä miksi ette herättäneet sen enempää epäilyksiä äänienne vuoksi, ehkä siksi etten muista että oisitte vielä ekojen seitsemän sivun aikana tehneet mitään erityisesti Aelinan lynkkausta vastustaaksenne? Kyllähän mä Ustegiusta kommentoin ainakin nimenomaan siitä näkökulmasta että hän epäili ja äänesti Aelinaa?

Vikojen viiden sivun aikana ette muistaakseni tehneet mitään mikä olisi tuonut mulle ajatuksia siitä että olette pahiksia Aelinan suhteen. Oliko Halima paikalla ollenkaan? Ja sun mesoaminen näytti mielestäni siltä mitä tekisit puolesta riippumatta jos yrität myydä readiasi. Mutta koska mulla ei ollut siitä mitään kuvaa että most se Aelina-readisi alunperin tuli, ei siinä ollut paljoa kommentoitavaa.

Mä oon vaan tosi mielenkiintoinen siitä että miksi sä oot ilmeisesti ollu koko pelin sitä mieltä että kukaan mafia ei ikinä halunnut pelastaa Aelianaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:27:22

justy kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:- Zey myös varmaankin hyvis. Jos pahis, käytti 90 % D1 energiastaan pahiskaverinsa lynkkaamiseen. Pieni epäilys tässä – Zey ei kyllä kovastikaan koettanut saada muita lynkkaamaan Aelinaa. Oliko Xatalos joka sanoi, että Zey tuntui keskittyvän vakuuttamaan Aelinaa siitä että tämä on pahis. Tämä voisi kyllä olla ihan vaan Zeyn pohdiskelevaa tyyliä.

[.....]

Aelinan äänitempoilu Zeystä – Xatalosiin ja takaisin Zeyhyn herätti vähän epäilyä Zeyn suhteen. Miksi pahis siirtäisi äänensä pois hyvis-Zeyltä tasatilanteessa? Ei kai Xatalos ollut tuossa vaiheessa mitenkään mahdollinen lynkkaus? Ja äänen palautus Zeylle kun peli alkoi olla jo selvä tuntui vähän turhalta eleeltä. Jos äänen tarkoitus oli yrittää ennustaja-revealilla saada Zey lynkatuksi, niin olisi varmaan tosiaan kannattanut tehdä se reveali ennen kuin toivottelee muille hyvää peliä. Ja toisaalta se että juuri Zey huomasi tuon bluffin huonon ajoituksen sopisi siihen että tässä yritettiin ottaa etäisyyttä pahiskaveriin.

[......]

//Okei, näköjään Zey kovasti teitä epäilyttää. Miksi Zey kun hän ei oikein muuta ekana päivänä muistaakseni tehnyt kuin epäillyt Aelinaa?

Zey näyttää hyvikseltä siksi että tämä käytti suurimman osan ekan päivän energiastaan Aelinan epäilyyn, ja vielä vastasi tämän ennustaja-claimin.

wtf????? "Moi mä oon tätä mieltä mut sit voi olla näin toistekipäin jos se sattuu sopimaan."
Ja tuo alleviivattu partti on nyt vaan jo liian hilarious.

sorii Keturin mutta mä en varmaankaan lähde enää ääntäni tänään vaihtamaan, snoi Tube mitä sanoi.


Mä tiedän että sun tyylisi on esittää näkemyksesi 100 % totuuksina. Sun pitäisi tietää että kaikki pelaajat eivät toimi samalla tapaa, vaan jotkut meistä huojuvat tulkinnasta toiseen. Oon mielestäni sanonut selvästi että pidän Zeytä hyviksenä enkä näe syytä lynkata häntä (jos on jäänyt epäselväksi niin sori siitä). Se ei tarkoita ettenkö heittäisi myös muita ajatuksia esiin jos niitä mulle tulee.

Mä en myöskään tajua sitä että jos pidät Zeytä tosi hyvismäisenä, miksi sitten elättelet jotain skenaarioita jossa hän voisi olla pahis (jotka pitäis olla sulle tosi epätodennäkösiä -- koska Zeyhän on hyvis sun mielestä?). Mitä järkeä siinä on edes tuoda niitä esille?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:28:06

justy mä ymmärrän sen että joku ei ole varma, mutta kun sä vaikutat olevas varma mutta siltiki oot on the fence, niin se ei sovi mulle.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 18:35:05

Yksi syy on se että mä oon Kylän peleissä saanut aina pahasti näpeilleni kun oon yrittänyt analysoida wagoneista, etenkin ekana päivänä. Muistan yhä Pienen peruspelin, jossa äänet menivät tosi eri tavalla kuin olin odottanut (Oiskohan että pahikset eivät hajaannuttaneet ääniä ollenkaan, tai äänestivät yhdessä, tai eivät äänestäneet ollenkaan).

Toinen on se, että ennen kuin pystyn miettimään pooleja kunnolla, tarviin kuvan siitä miten pelaajat ovat päätyneet kantoihinsa. Miten äänet ovat siirtyneet päivän mittaan. Sitä kuvaa en ole vielä ehtinyt rakentaa.

// Zeystä: En kyllä halua olla on the fence siinä mielessä että oisin tässä valmistelemassa Zey-ääntä iloksenne. Mulla on kuitenkin ollut tässä päivän mittaan usein fiilis että tää saattaa olla viimeiseni tässä pelissä, joten haluan tuoda esiin kaikki ajatukset mitä pelistä mulle tulee. Väittäisin että teen tätä hedgeiöyä ihan puolesta riippumatta - ainakin mua on siitä kovasti englanniksi pelatessani syytetty pelistä toiseen.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:37:38

Mä myönnän että mä mokasin tosi pahasti siinä kun sanoin Halimalle että meidän täytyy claimata heti, Ei olis pitänyt. Tää peli on menny ihan [insert bad wrod here] sen jälkeen kun me paljastettiin ittemme, kukaan ei sano yhtään mitään. Ainoot jokka sanoo jotain on Keturin ja Tube, muut vaan jauhaa jotain "kaikki voi olla mahdollista mutta sitten ehkäpä ei" joka on ihan pirun typerää. Tehkää nyt jotain ffs??? Tehkää nyt jotain johtopäätöksiä jostain saakelin asioista mitä on ikinä tässä pelissä tapahtunut? Mua ärsyttää se että tää peli on vaan mennyt taaksepäin D2, ärsyttää tosi kovaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 18:39:48

Yleisesti, musta on hyödyllistä tuoda esiin näkökulmia vaikka niitä ei pitäisi todennäköisenä. Joskus joku muu saa palaset loksahtamaan kohdilleen. Enkä mä mielestäni tio pelkästään esiin syitä miksi joku voisi olla pahis. Ainakaan yleensä, tässä tilanteessa ehkä kun mulla on lähinnä hyvisreadeja (Xatalos, Keturin ja Zey). Jos oon noista oikeassa, tää peli on voitettu. Jos joku noista menee väärin, niin huomaisin mielelläni siitä jotain viitteitä ennen kuin kuolen.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:39:56

justy kirjoitti:// Zeystä: En kyllä halua olla on the fence siinä mielessä että oisin tässä valmistelemassa Zey-ääntä iloksenne. Mulla on kuitenkin ollut tässä päivän mittaan usein fiilis että tää saattaa olla viimeiseni tässä pelissä, joten haluan tuoda esiin kaikki ajatukset mitä pelistä mulle tulee. Väittäisin että teen tätä hedgeiöyä ihan puolesta riippumatta - ainakin mua on siitä kovasti englanniksi pelatessani syytetty pelistä toiseen.

Mutta kun sulla ei ole mitään ajatuksia- Zey on hyvis ok, Tube on pahis ok, mutta mä en tajua kuinka sä päädyt tohon skenaarioon sen pohjalta mitä sun "lähtötiedot" on.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:47:13

Mä tulin kotiin noin 14:48 iltapäivällä. Mä kysyin sulta Ebsuli kysymyksen, en sillon, mutta jossain vaiheessa. Käytännössä joka kerta kun mä päivitän tätä threadia (joka on max 10min viiveellä tosta eteenpäin) sä oot online, ja sä et vastaa. Voitko vastata?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 18:50:51

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:// Zeystä: En kyllä halua olla on the fence siinä mielessä että oisin tässä valmistelemassa Zey-ääntä iloksenne. Mulla on kuitenkin ollut tässä päivän mittaan usein fiilis että tää saattaa olla viimeiseni tässä pelissä, joten haluan tuoda esiin kaikki ajatukset mitä pelistä mulle tulee. Väittäisin että teen tätä hedgeiöyä ihan puolesta riippumatta - ainakin mua on siitä kovasti englanniksi pelatessani syytetty pelistä toiseen.

Mutta kun sulla ei ole mitään ajatuksia- Zey on hyvis ok, Tube on pahis ok, mutta mä en tajua kuinka sä päädyt tohon skenaarioon sen pohjalta mitä sun "lähtötiedot" on.


Zey oli koko ekan päivän Aelinan kimpussa. Zey bustasi Aelinan ennustaja claimin vaikka ei olisi ollut pakko. Musta tässä on ihan hyvät syyt pitää Zeytä hyviksenä. Miksi sun ja Haliman hyvikseydestä tarvitaan tieto tähän johtopäätökseen?

Tube-ääntäni voi kyllä kritisoida heikoksi koska sitä se oli. Mutta sen perusteella mitä olin ekasta päivästä lukenut ajatuksella Tuben toimet (oudot perusteet Awan epäilylle ja ääni joka näytti bussaukselta kun tilanne oli jo selvä) olivat kiinnostavimmat ja halusin näyttää äänelläni mitkä ajatukseni sillä hetkellä olivat.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:53:31

justy kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:// Zeystä: En kyllä halua olla on the fence siinä mielessä että oisin tässä valmistelemassa Zey-ääntä iloksenne. Mulla on kuitenkin ollut tässä päivän mittaan usein fiilis että tää saattaa olla viimeiseni tässä pelissä, joten haluan tuoda esiin kaikki ajatukset mitä pelistä mulle tulee. Väittäisin että teen tätä hedgeiöyä ihan puolesta riippumatta - ainakin mua on siitä kovasti englanniksi pelatessani syytetty pelistä toiseen.

Mutta kun sulla ei ole mitään ajatuksia- Zey on hyvis ok, Tube on pahis ok, mutta mä en tajua kuinka sä päädyt tohon skenaarioon sen pohjalta mitä sun "lähtötiedot" on.


Zey oli koko ekan päivän Aelinan kimpussa. Zey bustasi Aelinan ennustaja claimin vaikka ei olisi ollut pakko. Musta tässä on ihan hyvät syyt pitää Zeytä hyviksenä. Miksi sun ja Haliman hyvikseydestä tarvitaan tieto tähän johtopäätökseen?

ei tarvitakaan, mutta kun sä itse epäilit että zeyn käytäs aelinan bustaamisessa oliskin ollut pahismaista, niin mun on vaikeaa uskoa että sä pidät sitä hyvismäisenä.. mä quotesin tossa joku aika sitten sitä mitä sanoit...

Tube-ääntäni voi kyllä kritisoida heikoksi koska sitä se oli. Mutta sen perusteella mitä olin ekasta päivästä lukenut ajatuksella Tuben toimet (oudot perusteet Awan epäilylle ja ääni joka näytti bussaukselta kun tilanne oli jo selvä) olivat kiinnostavimmat ja halusin näyttää äänelläni mitkä ajatukseni sillä hetkellä olivat.

no mitä mieltä sä oot nyt ?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 18:55:12

Ja toisaalta se että juuri Zey huomasi tuon bluffin huonon ajoituksen sopisi siihen että tässä yritettiin ottaa etäisyyttä pahiskaveriin.

Miksi sä väität että tää (quote sulta) on hyvismäistä nyt, kun sä tässä sanot että ei ole?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 19:08:30

Siis sinänsähän Aelinan claimin bustaus on hyvismäistä. Toki pahis voi tehdä hyvismäisen bustin pahissyistä. Mutta pidän todennäköisempänä että se tehtiin hyviksenä. Esitin siis mahdollisen pahisskenaarion, mutta tarkoitus ei ole ollut sanoa että pidän sitä todennäköisempänä kuin vaihtoehtoista hyvisskenaariota.

Plus myöhemmin Zeyltä tullut selitys että olisi auttanut pahiskaveriaan paremmassa feikkiclaimissa oli hyvä.


Ei hajua Tubesta, olen ehtinyt lukea vasta nuo kaksi vähiten postannutta läpi. Tuuren on tarkoitus palata vielä ennen päivän loppua, vaikka tää ilta alkaakin näyttää menetetyltä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 09.10.2018 19:11:26

No, mä en usko sua.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 19:13:19

:(
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 09.10.2018 19:17:35

Menen nyt korjaamaan loput koenipusta ja palaan asiaan huomenna illalla.

Tällä hetkellä toivoisin että muutkin kuin Xatalos ja Keturin kommentoisivat ajatuksiani Ustegiuksesta. Hän siis jätti äänensä Aelinalla kun tämä oli kaksi ja kolme ääntä jäljessä Awaa ja Zeytä. Onko tää oikeastaan ratkaisevan roolin näyttelyä Aelina-lynkkauksessa. Annoin kyllä itsekin hälle hyvispisteitä pelin avaamisesta Aelina-äänellä, mutta vaikea sanoa miten suunniteltua Aelinaan parkkeeraamisen oli kun hän teki vain pari viestiä koko päivänä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron