Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 20:04:20

Jotenkin voin uskoa että Tube/Aelina olisi pari, mutta varsin vahvasti epäilen Zey/Aelina. Kuten sanoin aiemmin, Zey olisi voinut helposti lynkkauttaa Awaclusin siinä tilanteessa, ja useampi oli valmiskin jo siirtymään siihen selvästi. Kuitenkin ehdoin tahdoin tahtoi lynkkauttaa Aelinan.. Miksi pahiksena?

*korjattu
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 20:10:07

Xatalos kirjoitti:Jotenkin voin uskoa että Tube/Aelina olisi pari, mutta varsin vahvasti epäilen Zey/Aelina. Kuten sanoin aiemmin, Zey olisi voinut helposti lynkkauttaa Awaclusin siinä tilanteessa, ja useampi oli valmiskin jo siirtymään siihen selvästi. Kuitenkin ehdoin tahdoin tahtoi lynkkauttaa Aelinan.. Miksi pahiksena?


Keturin kirjoitti:Okei noniin, oon lähes varma että Zey ja Tube on meidän pahikset ja scumchatissa on sovittu etukäteen, että Zey kerää town credut tilanteissa joissa Tube/Aelina on menossa hirteen ja Tube/Aelina koittaa mahdollisuuden mukaan pelastaa toisen, esim vaikka Awan kautta.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 20:15:25

Mutta meinaan... Miksi uhrata lavastaja kun voisi helpommin vain lynkkauttaa Awaclusin, jonka lynkkauksesta ketään ei syytettäisi? En ainakaan ikinä päätyisi tuohon suunnitelmaan itse scum-chatissa. Vähän cred ehkä (ja silti jotkut epäilevät nytkin) mutta siinä meni pretty much kaikki voittomahdollisuudet.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 20:15:55

Multa jäi Keturin ymmärtämättä miks Tube hyviksenä haluais kommentoida mun viestiä, mut pahiksena ei?

//Xata
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 20:25:07

Xatalos kirjoitti:Mutta meinaan... Miksi uhrata lavastaja kun voisi helpommin vain lynkkauttaa Awaclusin, jonka lynkkauksesta ketään ei syytettäisi? En ainakaan ikinä päätyisi tuohon suunnitelmaan itse scum-chatissa. Vähän cred ehkä (ja silti jotkut epäilevät nytkin) mutta siinä meni pretty much kaikki voittomahdollisuudet.


No olihan toi tilanne nyt aika katastrofaalinen. Zey ei ois saanu senkään vertaa town creduja, jos ei ois äänestäny counterwagoniaan Aelinaa ja Awaclus ois flipannu hyviksen. Luulen, että scumchatissa uskottiin enemmän Zeyn läsnäoloon päivällä town credujen kanssa, kuin kolmeen pahikseen jotka lynkkas hyviksen Aelinan ennustajaclaimin takia + Aelinan mahikseen saada joku oikeesti lavastettua->Zeyn on parempi committaa Aelinan bussittamiseen ja pahis!tube + erehtyvä hyvistiimi sit seivaaki Aelinan viime tingassa. Aelina myös piti äänensä Zeyssa vahvistaakseen Zeyn town creduja.

//Zey: Miks hyvis!tube ei ois kommentoinu sua ja sun Aelina-epäilyjä, mut on valmis suuntaamaan epäilynsä hyvin jyrkästi sekä Awaan ja muhun?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:28:48

@rayn, kyselit siitä viestistäni että miksi pohdin sua. Yritin siinä alussa tuoda jo esiin sen että se teksti oli kirjoitettu pitkin päivää (tai siis pelin yötä). Jossain vaiheessa huomasin etten ehdi lukea kaikkea läpi niin hyppäsin sitten vikoihin sivuihin. Kun postasin, huomasin kyllä yötapon ja sun ja Haliman claimin, mutten enää jaksanut muokata viestiäni vaan postasin kaiken mitä olin kirjoittanut. Olihan siellä toki turhaa tavaraa ja ymmärrän jos olisit mielummin ottanut jotain editoidumpaa, mut käytin mielummin sen editointiajan D2 reaaliaikaiseen lukemiseen ja pelaamiseen kun oli siinä aikaa.


//Xatalosin kanssa samaa mieltä, en näe kyllä Zeytä pahiksena. Vaikka tiimi ois Aelina/Zey/Awa, miksi tappaa lavastaja Awan sijaan. Plus Zey ois pelannut niin deep wolfina että epäili molempia kavereitaan D1 alussa. Mutta koetan lukea näitä teidän teorioita tarkemmalla silmällä myöhemmin, mun on yhä vaikea hahmottaa D1 lopun aikatauluja ja sitä kuka ois voinut tehdä mitä lynkatakseen kenet. Yks ajatus mitä paranoia unettomana hetkenä toi oli että Tube ja Zey kompastu Aelinan feiöattuin ennustaja-claimiin: Aelina listasi luovutuksensa ennen roolia, eikä Zey voinut muuta kuin callata Aelinan fumblen. Mutta tääkin vaatis aika rankkaa peliä Zeyltä Aelinan suhteen.

//Keturin, eli Zey ois keskittynyt käytännössä koko päivän pahiskaveriinsa?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 20:36:21

Xata: tarvittaessa myös hyvis!Awaclus ois ollu pahistiimin end game-plääni ja line-up ois ollu: pahis!Zey täysin varmistettuna hyviksenä, Tube enemmän reaktiivisena pelaajana ja hyvis!Awaclus jonka voi koska vaan myöhemmin tiukassa paikassa saada lynkattua "josta ketään ei syytettäisi" seivatakseen Tuben/Zeyn tai sit agitoida äänestämään väärin sua, Raynia, Halimaa tai mua. Too bad rayn ja halima paljastui ystäviksi, mä nyt tiedän kuka mä oon ja Tube+Zey+hyvis!Awa ois varmasti saanu massattua sut lynkattavaks.

// Justy en usko, että Awa oli pahis.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:42:09

Mä en tiedä mikä Awa on, mutta toivottavasti Lauchuosta saa jotain selkoa. Toki tässä pelissä on myös varmoja työkaluja Awachun puolen selvittämiseen, joten rn oo myöskään kauhean huolissani tästä (enkä puhu nyt lynkkauksesta)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 20:43:03

Keturin kirjoitti:Zey: Miks hyvis!tube ei ois kommentoinu sua ja sun Aelina-epäilyjä, mut on valmis suuntaamaan epäilynsä hyvin jyrkästi sekä Awaan ja muhun?

Ei tossa viestissä ollut kyllä Aelina-epäilyjä vaan siinä pidin Aelinaa pienesti hyvismäisenä. Mut ihan vaan koska ei ollut mitään sanottavaa mun viestiin?

//justy
//Keturin
//justy
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:43:48

Mut kerro toki miten Zey, Tube ja Awa olis massannut Xatalosin? Vai puhutko jostain myöhemmästä päivästä D2 sijaan? Mä ihmettelisin kyllä jos Xatas olisi tänään oltu lybkkaamassa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 20:44:58

Keturin kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Mutta meinaan... Miksi uhrata lavastaja kun voisi helpommin vain lynkkauttaa Awaclusin, jonka lynkkauksesta ketään ei syytettäisi? En ainakaan ikinä päätyisi tuohon suunnitelmaan itse scum-chatissa. Vähän cred ehkä (ja silti jotkut epäilevät nytkin) mutta siinä meni pretty much kaikki voittomahdollisuudet.


No olihan toi tilanne nyt aika katastrofaalinen. Zey ei ois saanu senkään vertaa town creduja, jos ei ois äänestäny counterwagoniaan Aelinaa ja Awaclus ois flipannu hyviksen. Luulen, että scumchatissa uskottiin enemmän Zeyn läsnäoloon päivällä town credujen kanssa, kuin kolmeen pahikseen jotka lynkkas hyviksen Aelinan ennustajaclaimin takia + Aelinan mahikseen saada joku oikeesti lavastettua->Zeyn on parempi committaa Aelinan bussittamiseen ja pahis!tube + erehtyvä hyvistiimi sit seivaaki Aelinan viime tingassa. Aelina myös piti äänensä Zeyssa vahvistaakseen Zeyn town creduja.

//Zey: Miks hyvis!tube ei ois kommentoinu sua ja sun Aelina-epäilyjä, mut on valmis suuntaamaan epäilynsä hyvin jyrkästi sekä Awaan ja muhun?


Meinaan siis että Zey lähti lynkkaamaan Aelinaa jo paljon ennen kuin Aelinalla oli merkittävästi ääniä, huomiota tai claimia niskassaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:45:17

Zey, sanotko vielä ne sun pahispelisi viime vuosilta? Ja hyvämuistisena kerro myös pelasitko missään niistä niin, että käytit D1 kaverisi tappamiseen?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:46:18

Xatalosilta muuten kysyisin samaa, mutta Xatalos-asiantuntijamme Rayn taisi jo sanoa ettei tämä tekisi niin.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 20:49:46

justy kirjoitti:Keturin, eli Zey ois keskittynyt käytännössä koko päivän pahiskaveriinsa?


Tää on ihan mahdollista, koska lopultahan sillä on vaan väliä kuka lynkataa ja kuka on seuraavana päivänä hengissä. Jos Zey ois Aelina ennustaja claimin takia hädissään seivannu Aelinan "vahingossa" niin se ois d2 voinu vedota kaikkiin d1 viesteihinsä ja viimeistään d2 ostaa itelleen town credut lynkkaamalla Aelinan. Tässä on kuitenki riskinä et ennustaja ois kattonu Zeyn/Aelinan -> molemmat palaa ja Tube jää d4 yksin pelaamaan.

justy kirjoitti:Mut kerro toki miten Zey, Tube ja Awa olis massannut Xatalosin? Vai puhutko jostain myöhemmästä päivästä D2 sijaan? Mä ihmettelisin kyllä jos Xatas olisi tänään oltu lybkkaamassa.


Siis myöhemmin kuin D2 juurikin.

//zey, justy, xatalos, justy, justy.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 20:50:34

Inhoan kyllä tiimiläisten tappamista pahiksena, koska mielestäni paras osuus pahiksena pelaamisesta on strategisointi ja kommunikaatio pahis-chatissa. Jos kaverit kuolevat, on aika puuduttavaa selvitä pidennetty aika yksin hyvisten keskellä (koska mitä vähemmän pahiksia on, sitä hankalampaa on lynkata hyviksiä ja sitä pidempään peli kestää). "Etäännytän" toki usein eli heitän lieviä epäilyjä muihin pahiksiin, mutta enpä muista milloin olisin viimeksi mennyt täysillä toista pahista vastaan (ellei ollut vaihtoehdot lopussa).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 08.10.2018 20:51:46

Väliaikamatkalaukku

Äänet
4 Tube (Keturin, Zey, Halima, Ebsuli)
3 justy (raynpelikoneet, Xatalos, Pyramidi)
1 Ebsuli (Tube)
1 Awaclus -> Lauchuo (Ustegius)
1 Xatalos (Awaclus-> Lauchuo)

Kaikki ovat suorittaneet puhepakkonsa, huippua! :)

Poissaolot:
Lauchuo 7.-10.10.

2. Päivä päättyy 10.10. keskiviikkona klo 21. Keep on Rocking!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:54:08

Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:Keturin, eli Zey ois keskittynyt käytännössä koko päivän pahiskaveriinsa?


Tää on ihan mahdollista, koska lopultahan sillä on vaan väliä kuka lynkataa ja kuka on seuraavana päivänä hengissä. Jos Zey ois Aelina ennustaja claimin takia hädissään seivannu Aelinan "vahingossa" niin se ois d2 voinu vedota kaikkiin d1 viesteihinsä ja viimeistään d2 ostaa itelleen town credut lynkkaamalla Aelinan. Tässä on kuitenki riskinä et ennustaja ois kattonu Zeyn/Aelinan -> molemmat palaa ja Tube jää d4 yksin pelaamaan.

justy kirjoitti:Mut kerro toki miten Zey, Tube ja Awa olis massannut Xatalosin? Vai puhutko jostain myöhemmästä päivästä D2 sijaan? Mä ihmettelisin kyllä jos Xatas olisi tänään oltu lybkkaamassa.


Siis myöhemmin kuin D2 juurikin.

//zey, justy, xatalos, justy, justy.


Miksi sä äänestit Aelinaa? Tai siis lähinnä vaikuttiko Zeyn kohdistama epäilys sun readiisi? Xataan muistaakseni vaikutti, mutta muistan myös raynin kritiikin että Zey ei oikeasti yrittänyt. Mutta se ehkä johtuu heidän pelityylissä eroista, musta Zey kirjoittaa aina tuollaisia pohtivia wall of textejä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 08.10.2018 20:54:28

Yhdessä pelissä itse asiassa tein kyllä jonkin kummallisen pitkitetyn double bus (eli minä ja tiimikaveri sovimme että "puskemme" toisiamme vastaan jatkuvasti). Aina kuitenkin löytyi jokin tekosyy olla lynkkaamatta toisiamme :D Tai miten se nyt päätyikään, mutta ainakin useita päiviä "taisteltiin" ketjussa lol
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 20:59:15

Xatalos kirjoitti:Inhoan kyllä tiimiläisten tappamista pahiksena, koska mielestäni paras osuus pahiksena pelaamisesta on strategisointi ja kommunikaatio pahis-chatissa. Jos kaverit kuolevat, on aika puuduttavaa selvitä pidennetty aika yksin hyvisten keskellä (koska mitä vähemmän pahiksia on, sitä hankalampaa on lynkata hyviksiä ja sitä pidempään peli kestää). "Etäännytän" toki usein eli heitän lieviä epäilyjä muihin pahiksiin, mutta enpä muista milloin olisin viimeksi mennyt täysillä toista pahista vastaan (ellei ollut vaihtoehdot lopussa).


Mä D1 alkua lukiessani mietin voisitteko te olla Awan kanssa pahiksia, jotka pelaa ”paljon melua ohi aiheen” -juonta. Eli kovasti fokus toisessa, mutta vääntö ei oikeestaan liity siihen onko toinen pahis vaan siihen miten peliä pelataan oikein. Tää on pahiksille hyvä tapa näyttää siltä että ovat toistensa kimpussa vaikkei kumpikaan anna muille syitä epäillä kumpaakaan. Vähän kuin mitä raynin kanssa tehtiin viime sm-pelissä.

Mutta en kyllä tajua miksi olisit ton jälkeen epäillyt vielä Aelinaanin, oisit käytännössä laittanut itsesi paikkaan missä et oikein voisi olla äänestämättä pahiskaveriasi.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 20:59:42

Jos Zey/Aelina ois molemmat jääny henkiin niin ne ois ollu samantien d2 lynkkausjonossa ja Awaclus ei ois enää ollu pelissä. Riskillä, että ennustaja kattoo toisen. Nyt Ennustaja on todennäköisesti kattonu Rayn.

// Cameron, myös äänestystilanne näyttää mun mielestä vähän pahalta, koska Zey on tosi syvällä tällä hetkellä kylässä ja ainut chänssi on, että Zey paljastuu sudeksi mikäli ennustaja kattoo sen tai jos Tube flippaa pahiksen, Zey lukotetaan ja Xata ennustetaan niin meillä on tää täysin maalissa.

//Justy, Zey oli pussittanu mut paremmin kuin Aelina ja äänestystilanne oli 5-5 Zeyn lynkkauksen puolesta. En halunnu antaa ratkasevaa ääntä Zeylle, enkä myöskää et Zey kuolee tasapeliprion takia.

//Xata, Justy
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 08.10.2018 21:02:45

Jaahas, nukkumaanmenoaika. Bis Morgen!

//Keturin, eli siis et vakuuttunut Zeyn Aelina-keissistä, mutta pidit tätä hyviksempänä? Hm. Ok.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 21:05:21

justy kirjoitti:Jaahas, nukkumaanmenoaika. Bis Morgen!

//Keturin, eli siis et vakuuttunut Zeyn Aelina-keissistä, mutta pidit tätä hyviksempänä? Hm. Ok.


Mun hyvisjärjestys d1 lopussa oli seuraaava. En tbh kerenny lukea noita vikan päivän vikoja käänteitä kovin tarkasti ku oli niin mad kiirepäivä:
Zey,
Awa,
Aelina
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 21:13:49

justy: Derivointia, olin pahis einarin ja Anblickin kanssa. Oli popcorn peli, joten lynkkauksista ei äänestetty, mut musta jossain 2.päivänä oltiin siinä tilanteessa, että Anblick ja einari oli jostain syystä (en enää muista) lähes pakosti pahiksia, joten kannatin heidän tappamista.
"Pieni" peruspeli oli toinen, jossa olin samassa pahisporukassa mukana. Olin eka joka lynkattiin (tosin vasta 3.päivänä), einari oli lynkkaamassa ja Anblick pysytteli muistaakseni erossa. Lisäksi tulin onnistuneesti erikoisena esiin = sain oikean erikoisen kalastettua, eikä kuolemani ollut turha.

Ylipäänsä, jos haluaa tietää jotain mun pahispeluusta, niin loppujen lopuksi:
1) en tykkää pelata pahista.
2) ehdotan aina, että mun pahiskaverit lynkkais mut (mut yleensä ne suostuu sitten vasta, kun oon muutenkin kerännyt epäilyksiä. Tän takia mä ja Jita oltais niin hyvä pahisjoukkue, kun Jita tykkää lynkata pahiskavereita ja mä tykkään tulla lynkatuksi :D)
3) tuun aina esiin erikoisena, mikäli peli vaan niin sallii (aka erikoisia on). Näin mun kuolemani ei oo turha. Vielä kertaakaan en oo epäonnistunut saamaan oikeaa erikoista esille.
4) jos mun pahiskaverini on joutunut tilanteeseen, jossa pakosti kuolee, neuvon häntä aina tulemaan erikoisena esiin ja neuvon ihan yksityiskohtia myöten (aka koska tulee esiin ja käydään myös yhdessä minkälaisen viestin laittaa)

Oon näistä keskustellut ainakin Haliman, Jitan, Violetin ja Anblickin kanssa.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 21:24:41

Xatalos kirjoitti:Voitosta kun nyt tuli puhuttua - tässä on pelaajat, joiden uskon olevan todennäköisesti hyviksiä:

rayn
Halima
- - -
Keturin
Zey
Awaclus
Ustegius
- - -
Pyramidi(rajalla)
Tube(rajalla)

Jäljelle jäävät vain:

Ebsuli
justy



Jos me edettäis päivälynkkauksissa ja erikoisroolien tarkastuksissa tässä järjestyksessä (ylhäältä alas) ja, sudet etenee ylhäältä alas kunnes ennustaja löytää toisen ja kerkee kuolla enneku tajuaa tarkistaa Zeyn niin pahis!Zey ois vieny tän pelin viimeistään vikan päivän 2-1 tilanteessa saamalla hyvis!Awaclusin äänestämään ohi itsestään tai saanu finaalin toisen Hyvis!pelaajan äänestämään Awaclusin ulos. Minä,Halima,Xata ja Rayn ei oltais mitenkään voitu olla enää edes tokavikana päivänä hengissä. Pahistiimin paras mahis voittaa ois saada ennustaja/lukko ulos päivälynkkauksessa ja Zey heittäis Tuben bussin alle kun tilanne menee tukalaks. Tän takia mä olisin sitä mieltä, että Tube ulos ja lukko Zeyhyn.

Zey kirjoitti:
Ylipäänsä, jos haluaa tietää jotain mun pahispeluusta, niin loppujen lopuksi:
1) en tykkää pelata pahista.
2) ehdotan aina, että mun pahiskaverit lynkkais mut (mut yleensä ne suostuu sitten vasta, kun oon muutenkin kerännyt epäilyksiä. Tän takia mä ja Jita oltais niin hyvä pahisjoukkue, kun Jita tykkää lynkata pahiskavereita ja mä tykkään tulla lynkatuksi :D)
3) tuun aina esiin erikoisena, mikäli peli vaan niin sallii (aka erikoisia on). Näin mun kuolemani ei oo turha. Vielä kertaakaan en oo epäonnistunut saamaan oikeaa erikoista esille.
4) jos mun pahiskaverini on joutunut tilanteeseen, jossa pakosti kuolee, neuvon häntä aina tulemaan erikoisena esiin ja neuvon ihan yksityiskohtia myöten (aka koska tulee esiin ja käydään myös yhdessä minkälaisen viestin laittaa)



Jos puhut totta niin punaset kohdat tapahtui D1, en tiedä panikoiko pahis!tube ja suuntasi äänen Awaclusiin sun sijaan Aelinan claimin jälkeen vai mitä ihmettä tapahtui. Uskon, että pahis!tuben näkökulmasta olis ollu parempi saada Awa ulos, vaikka olisitteki ollu Zey ja Aelina ihan yhtä lirissä d2. Voi hyvin olla, että et tykkää pelata pahista minkä takia ootkin onnistunu myymään ittes niin syvälle kylään. Kerää town creduja päivisin, saalistaa öisin ja finaalipäivä on ainut jossa pitää mahdollisesti hikoilla.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 08.10.2018 21:27:32

keturin kirjoitti:Jos me edettäis päivälynkkauksissa ja erikoisroolien tarkastuksissa tässä järjestyksessä (alhaalta ylös) ja, sudet etenee ylhäältä alas


Sori, Freud soitti taskupuhelun.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 08.10.2018 21:32:39

Luin koko päivän läpi uudelleen.

justy kirjoitti:Väliaikatietoa, oon varmaan huomisen vielä kiinni töissä ja vieraissa aika täysipäiväisesti. Tiistaina yritän vähän pelatakin, mutta rehellisesti sanoen tää peli on nyt niin hyvällä mallilla että priorisoin härskisti IRL-kiireitä ja yöunia.

--

Mutta tosiaan, ei kai tätä enää hävitä oikein voi?

Ei ihan noin lunkisti kannata asennoitua. Kyllä me tätä silti joudutaan pelaamaan, että voitetaan, vaikka alku lupaakin hyvää. Ei tätä vielä kiveen ole kirjoitettu.

Ekan päivän äänitulos kirjoitti:Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus Lauchuo, Aelina)
2 Awaclus (Tingle justy, Tube)

[Ei äänestänyt: Ebsuli, Pyramidi]

(Awaclusin ääntä Aelinalle päivän päättymisen jälkeen ei lasketa)


Voisko meillä oikeasti olla tilanne, jossa kukaan Aelinaa äänestäneistä ei olisi pahis edes hämäyksen vuoksi?

Xatalos kirjoitti:No höh. Tosin vaikka olisitkin rooli, luotan että sanoisit saman asian *wink wink* :D


Ei ees winkwink, eli mitään ulostuloa en voi tehdä, jotta voisin oman nahkani pelastaa, vaan täytyy ihan oikeasti perustella, miksi joku muu on pahis.

raynpelikoneet kirjoitti:Sä D2:n alussa postasit listan jossa oli: --

Musta tuntuu, että tässä on vähän käynyt väärinkäsitys. Mun se "en osaa sanoa" -lista oli käytännössä pelaajat, jotka a) eivät olleet kirjoittaneet niin paljoa, että niistä voisi sanoa jotain b) joiden viestejä en ehtinyt lukemaan. Vaikka äänestyskäyttäytyminen olisi kielinyt mitä, heitin ne sinne eos-osastoon, koska mulla ei ollut tarpeeksi terävää kuvaa niiden viesteistä ja en ehtinyt lukemaan heidän viestejään. Miten tuota kirjoittaessa etenin, oli se, että mietin yhden pelaajan kerrallaan, ja sitten laitoin sen johonkin lokeroon. Aika loppui kesken, en ehtinyt kaikkia, ja sitten en päässyt edes siihen tilanteeseen, jossa olisin voinut oikeasti pohtia kaikkia tuloksiani yhdessä liittyen toisiinsa, koska mulla ei ollut niitä kaikkia tuloksia, koska en ehtinyt niitä saamaan. Päällepäin pelkistä äänestyksistä olisin varmaan voinut halunnut heittää osan sakista siitä osastosta jonnekin, mutta en viitsinyt, koska en halunnut mennä pitkälle meneviin johtopäätöksiin ennen kuin olin tutustunut paremmin heidän viesteihin.

Keturin kirjoitti:
Tube kirjoitti:Ja jälkikäteen en voi sanoa mitään todellisesta ajankulusta, ainoastaan sen verran, että luin Keturinin viestin vasta aivan vähän aikaa ennen kuin lopulta painoin lähetä-nappia viestini osalta, ja että eka viestini oli lähes valmis ennen kuin luin Keturinin ekan viestin.


Tube kirjoitti:Mua ei Keturinin viestissä epäilyttänyt se, että se oli samankaltainen kuin mun (toivottavasti ilmeisistä syistä), vaikka olihan se sikäli outoa, näin jälkikäteen, että päädyttiin niin samankaltaisiin lopputulemiin.


Tämän outous pitää paikkaansa vain ja ainoastaan jos meidän viestien välissä ois ollu oikeasti vaa 7min, eikä kaks tuntia. Pomppasiko mun viesti ekaa kertaa "lähetä"-napin jälkeen sun silmille millon addasit ton kappaleen musta vai luitko ketjua toisessa tabissa kirjoittamisen ohella?

Oli muistaakseni eri välilehdessä auki muut viestit ja toisessa kirjoitin viestiä. En kuitenkaan missään kohtaa sanonut, että en olisi lukenut sun viestiä ennen kuin lopullisesti lähetin viestini, niin en oikein ymmärrä mitä väliä sillä on. Tarkoitin myös outoa omasta perspektiivistäni, koska tosiaan sun viestin sisältö ei vaikuttanut mun viestiini kuin minimaalisesti, koska se oli valmis jo lähes kokonaan ennen kuin luin sun oman. Mä kerron mitä tapahtui ja sä ja rayn sanotte, että niin ei tapahtunut. En mä nyt oikein tiedä, miten voin vasta-argumentoida siihen, kun joku väittää, että asiat eivät tapahtuneet, kuten ne tapahtuivat. En edes ymmärrä mikä tuossa on niin hirveän vaikeaa uskoa.

raynpelikoneet kirjoitti:tuoo sun "punaistama" sanamuoto on just se mikä saa mutkin miettimään tota, ja sitte se "ehkä mä sittekin kirjotin viestiäni pari tuntia" kommentti...

Toi on sun itse keksimä kärjistys mun sanomisista. En katsonut kelloa, eli en tiedä miten kauan siinä meni, mutta kyllä siinä aika moinen tovi vierähti. Kirjoitin viestiä lukien ketjua. Ei puhuta kymmenestä tai kahdestakymmenestä minuutista, koska näiden viestien lukeminen vie ihan oikeasti jonkun verran aikaa, etenkin, kun välillä kirjoittaa niihin jotain vastausta ja sitten välillä käy hakemassa jääkaapista juotavaa tai käy selaamassa Reddittiä hetken välissä. Mun viestit rakentuvat, siten, että luen pari viestiä ja kun löydän jotain mielenkiintoista, lisään ehkä siitä lainauksen viestiini ja kirjoitan omat mietteeni asiasta. Sitten jatkan seuraavaan viestiin.

raynpelikoneet kirjoitti:Mikä Zeyn "viime hetken äänestyskäyttäytyminen" btw?

Otti äänen pois, koska ajattelin hetken aikaa, että mietitään tätä huomenna, mutta sitten tajusi, että Aelina ei olisi luovuttanut jo aiemmin, jos oikeasti olisi pahis. Mun mielestä prosessi vaikutti niin luonnolliselta, että jos se olisi feikattu, niin se "oivallus" olisi tullut jo heti ekassa viestissä. Pystyn aika hyvin samastumaan tuohon tilanteeseen, koska itsekin kirjoitin samaan aikaan nopeasti viestejä eikä ollut kovin paljoa aikaa ajatella asioita loppuun asti, vaan viesti lähtee heti, kun aika on kortilla.

raynpelikoneet kirjoitti:Zeyn olis mielestäni pitäny huutaa -- vaikka reaktiolla vaan kovaa -- että "laittakaa äänenne awclusille, selvitetään Aelina huomennna", jos uskoi sekunninkaan Aelinan claimia.

Jälkikäteen on helppo aina miettiä, että mitä olisi pitänyt tehdä tai olla tekemättä. Varmaan olisikin pitänyt joo. Eri asia on se, että tuleeko se mieleen, kun on tuli perseen alla.

Keturin kirjoitti:Lisäänpä tähän vielä kysymyksen: mikäli mun viesti pomppas lähetä-napin jälkeen, niin oliko se ainut viesti vai pomppasko myös Zeyn viesti samalla kertaa?

En yhtään muista. Sellainen olo mulla on, että sinne pomppasi viestejä vielä, kun olin kerran lähetysnappia painanut, mutta voi hyvin olla, että ei edes pompannut, vaan näin ne vain toisessa välilehdessä. En nähnyt asiaa tuolloin sellaisena, että se pitäisi painaa muistiin. :D

Xatalos kirjoitti:Onpa kyllä vähän laimea lista. Olisi hyvä nähdä ajankohtaiset näkemykset Tubelta, mikä on muuttunut pelin edetessä.

Varmat hyvikset:
raynpelikoneet
Halima
Meiz (rip)

Todennäköiset hyvikset:
Zey

Neutraali:
Ustegius
Xatalos
Pyramidi
Keturin

Todennäköiset pahikset:
Ebsuli
Tingle Justy

Varmat pahikset:
Aelina (rip)

Eos:
Awaclus Lauchuo

Awan luovutuksen jälkeen en ole lainkaan niin varma hänen slotistaan. Jotenkin se, että hän pahoitti mielensä niin kovaa, että poistui pelistä, sai minut ajattelemaan, että hän oli ehkä sittenkin hyvis, ja turhautui, kun hänen hieno pelistrategiaansa ei ymmärretty. Toisaalta voihan tämä olla edelleen vaan osa sitä täysin sekavaa strategiaa, jota hän lähti jatkamaan pudottautumalla pelistä en osaa sanoa.

Keturin putosi mun silmissä melkein varmoista hyviksistä neutraaleihin, koska toi äskeisen viestin kenoviivajuttu on vaan niin naurettavan kaukaa haettua. Joo, yritin itse pähkäillä läpi ketjun, mistä on kysymys, mutta en keksinyt, niin sitten lopulta kysyin. Välillä luki tyyliin "//kännykkä", mikä rikkoi muuten saavuttamaani kaavaa, joten en saanut varmuutta, mistä on kyse. Sitten turhauduin, kun en saanut pääteltyä, niin kysyin. End of story. Nyt Keturin alkaa vääntämään taas jotain aivan mahdotonta perseestä revittyä teoriaa siitä, että onko joku tahallaan valehdellut jostain vaiko ei. Kredut putoaa aika kovaa. Musta tuntuu, että joko Keturin on pahis tai sitten todennäköisemmin se yrittää saada ihmisistä reaktioita, kun on noin syvältä pyllystä kaivettuja teorioita.

Keturin kirjoitti://Zey: Miks hyvis!tube ei ois kommentoinu sua ja sun Aelina-epäilyjä, mut on valmis suuntaamaan epäilynsä hyvin jyrkästi sekä Awaan ja muhun?

Mä voin vastata. En nähnyt siinä kohtaa, että Zeyllä olisi ollut mitään pointtia, ja olin aivan pihalla Aelinasta lähes koko D1. Ei ollut mitään sanottavaa, joten en sanonut. Ei sen kummempaa, vaikka yritätkin jotain enemmän tästä lukea. Kahden ekan sivun aikana on aika paljon muutakin, mitä en kommentoinut, jos käyt tarkistamassa.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 08.10.2018 21:35:02

Oikeastaan, musta tuntuu, että noin kovaa keulii vain pahiksilla. ++Keturin
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 21:43:11

Keturin kirjoitti:Jos puhut totta niin punaset kohdat tapahtui D1

Paitsi että mua ei lynkattu ja Aelina ei joutunut tilanteeseen, vaan mä aiheutin tilanteen.

Tube: Miks Keturin ois pahiksena lynkannut Aelinan?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 08.10.2018 21:48:28

Hyviskreduu.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Zey » 08.10.2018 21:50:36

Mut lavastaja on kuitenkin tärkein pahiksista, koska hänen takia ennustajan tuloksiin ei oltaisi voitu luottaa. Miksi vaihtaa turva ennustajalta hyvispisteisiin? Varsinkin kun Keturin sai musta muutenkin jo aika paljon luottoa 1. päivän toimillaan ennen Aelinan tappamistakin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron