Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:31:50

raynpelikoneet kirjoitti:Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus, Aelina)
2 Awaclus (Tingle, Tube)

Kuka tahansa porukasta Meiz, Xatalos, Keturin olisi voinut pelastaa Aelinan vaihtamalla äänensä Zeylle, jota vastaan oli jo case, ja Zeyn flipatessa hyvis olisi voinut sitten syyttää esim minua -- tai siis epäilykset olisi kuitenkin kohdistuneet minuun (varsinkin kun Aelinan joukkuetta ei tiedetä). Minun mielestäni Tuben olettamus, että "Meiz, Xatalos ja Keturin ovat kaikki ei-voi-tietää poolissa" on aivan päätön.

...erityisesti koska on itse sitä mieltä että Zey on hyvis.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 07.10.2018 00:32:48

//En ole lukenut muita, kuin omien viestieni jälkeen tulleita viestejä, eli lukemista on siis avausviestistä tähän saakka vielä vaikka kuinka paljon.

Vastaukseksi minua kohtaan esitettyihin kysymyksiin: en oikein tajunnut, miten vähän aikaa oikeasti oli jäljellä. Toisaalta olin kiireessä, koska jotenkin tajusin, että aikaa on tosi vähän. Vähän ristiriitaista joo... En ollut saanut Zeystä mitään pahisreadejä, vaikka onhan se tietysti mahdollista, että meillä oli ekana päivänä "finaalissa" kaksi pahista. Tarkoitukseni ääneni vaihtamisella Aelinasta Awalle oli, että lynkattaisiin pelille selkeästi haitallinen henkilö, ja mietittäisiin Aelinan pahuutta/ennustajuutta toisena päivänä, kun on enemmän aikaa, vaikka pidinkin häntä käytöksensä perusteella melko todennäköisenä pahiksena. Onneksi tälle tosiaan ei ollut aikaa, niin saatiin suoraan pahis ulos.

Zeyn kommentti oli mun mielestä hyvä nosto (joo, parittakaa mut ja Zey vaan samaan pahistiimiin joo joo), koska se vaikutti aika orgaaniselta ja etukäteen mietittynä se "oivallus" olisi luultavasti tullut jo siinä ekassa viestissä, kuten edellä sanoin. Voi toki olla, että olen väärässä, ja tuo oli tosi hyvin feikattu. Mun silmiini Zey on vain tosi selkeä hyvis, koska oli jo aivan alusta asti Aelinaa vastaan, ja käytännössä loi Aelinan lynkkauksen. Mulla ei tosiaan ollut perjantaina tai lauantaina aikaa lukea koko topaa läpi, joten toi Zeyn alkuvaiheilla alkanut epäilys Aelinaa kohtaan nousi aika vahvasti silmiin.

Jos joku ei ole jo sitä tehnyt viesteissä, joita en ole lukenut, niin osaisiko joku kasata aikajanan jokaisen pelaajan äänestyskäyttyäytymisestä?

Lähden kaverin luokse nyt jatkamaan ryyppäämistä ja palaan huomenna. Näkemisiin.

(Ei-voi-tietää-pool on tarkoittaa lähinnä, että en ole miettinyt niin pitkälle, ei, ettei sitä voisi objektiivisesti ottaen perustella mihinkään.)
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:34:06

Awaclusin pitäisi myös aina äänestää Zeytä tällä hetkellä (koska jos hän on hyvis hän tietää ettei Zeytä äänestänyt yhtäkään pahista, paitsi Aelina jonka oli pakko -- eli kukaan "ei halunnut" pelastaa Aelinaa), joten ainakin joku noista kolmesta -- joukusta Awaclus, Zey, Tube on oikeasti hyvis ja ajattelee peliä vaan tällä hetkellä todella typerästi. Jos nuo kaikki ovat hyviksiä niin god help us, saatetaan siltikin vielä hävitä...
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:35:01

Tube kirjoitti:(Ei-voi-tietää-pool on tarkoittaa lähinnä, että en ole miettinyt niin pitkälle, ei, ettei sitä voisi objektiivisesti ottaen perustella mihinkään.)

Täyttä potaskaa, perustelin sen sulle juuri, ja ton miettimiseen meni ehkä kaks sekuntia.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 00:36:58

Jos vedetään paletilla, että rayn, halima, xatalos, minä, ennustaja, ennustajan check joka ei oo kukaa näistä (ja awa) on hyviksiä niin eiks tää ollu vähän niinku täs...
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:40:55

Xatalos kirjoitti:
Tube kirjoitti:lol mun kolme päämafiaepäilystä olivat raynpelikoneet ja Halima sekä Awaclus.


Sanopa muuta :D

Xatalos tässä on sulle vinkki seuraavia pelejä ajatellen. Mä väitän että Aelinaa ei olis koskaan lynkattu eilen jos mä olisin ollut pahis. Mä en edes oikeasti koskaan puolustanut sitä (vaikka joo pidinkin hyviksenä, erityisesti sen takia että Zey istui äänensä kanssa sen päällä ja olen lähes koko pelin ollut varma että Zey on pahis). Mä olin kuitenkin ollut tosi aktiivinen koko pelin ajan (paisi se yks päivä kun nukuin varmaan 14h kun en saanu alkuviikolla kunnolla unta ja yövuoro on aika bits jos ei pysty nukkumaan :/ ). Jos sä luulet että Aelina olis mennyt alas noin helpolla, tai etten olis bussannut jos menee, mun ollessa sen kanssa pahis niin sulla on aika vääristynyt kuva siitä mitä mä pystyn tekemään pahiksena jos oikeasti haluan, vertaa vaikka viime sm-peli. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:41:31

Keturin kirjoitti:Jos vedetään paletilla, että rayn, halima, xatalos, minä, ennustaja, ennustajan check joka ei oo kukaa näistä (ja awa) on hyviksiä niin eiks tää ollu vähän niinku täs...

ennustaja on kuitenkin ehkä 80% todennäköisyydellä tutkinut mut.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 00:42:04

raynpelikoneet kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Jos vedetään paletilla, että rayn, halima, xatalos, minä, ennustaja, ennustajan check joka ei oo kukaa näistä (ja awa) on hyviksiä niin eiks tää ollu vähän niinku täs...

ennustaja on kuitenkin ehkä 80% todennäköisyydellä tutkinut mut.


Joo sinä tai turhautumischeckki Awaan.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:42:49

Häviöön vaadittaisiin kyllä aikamoista sössimistä erikoisrooleilta tämän katastrofialun jälkeen pahiksille. No, toki parempi että pelataan varmuuden vuoksi edelleen panostuksella..

En kyllä usko että pahis-Zey olisi lähtenyt ajamaan Aelinan lynkkausta päivän lopussa. Siinä vaiheessa Awaclusilla oli kuitenkin enemmän ääniä (kuin Aelinalla) ja Awaclus oli helpompi potentiaalinen kohde, koska käytännössä kaikki halusivat jo päästä hänestä eroon, kun taas monikaan paikalla oleva ei ollut ilmaissut haluaan lynkata Aelinaa. Itsekin vasta sen jälkeen aloin lukea Aelinaa kunnolla, kun Zey alkoi kysellä halukkaita Aelinan lynkkaukseen. Ellei sitten pahistiimi ole Zey+Aelina+Awaclus, mutta silloinkin Awaclus olisi kyllä ollut helpompi ja järkevämpi kohde. Enimmäkseen tuntuu vain siltä, että Zey aidosti piti Aelinaa pahiksena ja halusi lynkata tämän, enkä näe pahis-Zeytä ryhtymässä tuohon operaatioon (nostamaan käytännössä turvassa ollut Aelina lynkkaukseen sen sijaan että olisi keskittynyt vaikka Awaclusiin, etenkin jos Awaclus on hyvis.. itse ainakin olisin mielellään lynkannut Awaclusin Zeyn sijaan ja muistaakseni samoin Meiz).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:44:29

Xatalos kirjoitti:Häviöön vaadittaisiin kyllä aikamoista sössimistä erikoisrooleilta tämän katastrofialun jälkeen pahiksille. No, toki parempi että pelataan varmuuden vuoksi edelleen panostuksella..

En kyllä usko että pahis-Zey olisi lähtenyt ajamaan Aelinan lynkkausta päivän lopussa. Siinä vaiheessa Awaclusilla oli kuitenkin enemmän ääniä (kuin Aelinalla) ja Awaclus oli helpompi potentiaalinen kohde, koska käytännössä kaikki halusivat jo päästä hänestä eroon, kun taas monikaan paikalla oleva ei ollut ilmaissut haluaan lynkata Aelinaa. Itsekin vasta sen jälkeen aloin lukea Aelinaa kunnolla, kun Zey alkoi kysellä halukkaita Aelinan lynkkaukseen. Ellei sitten pahistiimi ole Zey+Aelina+Awaclus, mutta silloinkin Awaclus olisi kyllä ollut helpompi ja järkevämpi kohde. Enimmäkseen tuntuu vain siltä, että Zey aidosti piti Aelinaa pahiksena ja halusi lynkata tämän, enkä näe pahis-Zeytä ryhtymässä tuohon operaatioon (nostamaan käytännössä turvassa ollut Aelina lynkkaukseen sen sijaan että olisi keskittynyt vaikka Awaclusiin, etenkin jos Awaclus on hyvis.. itse ainakin olisin mielellään lynkannut Awaclusin Zeyn sijaan ja muistaakseni samoin Meiz).

Tehän molemmat äänestitte Zeytä tuossa vaiheessa Meizin kanssa? Vai muistanko väärin?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:45:56

Eniveis mä pidän Keturinia ja Xatalosia lähes yhtä varmistettuina hyviksinä kun Halimaa, koska molemmat on käsittääkseni niin hyviä pelaajia, että olisivat äänestäneet päivän lopussa Zeytä, ihan vaikka jos Zey olis mafiakin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:47:18

Keturin kirjoitti:Jos vedetään paletilla, että rayn, halima, xatalos, minä, ennustaja, ennustajan check joka ei oo kukaa näistä (ja awa) on hyviksiä niin eiks tää ollu vähän niinku täs...

Mutta siis joo, jos ennustajalla on green check tämän paletin ulkopuolelta niin kannattaisi tulal esiin niin voidaan vaan kaikki sanoa gg ja lähtee kaljalle.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:48:27

Niin olettaen tietysti ettei ennustaja ole Xatalos.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 00:49:28

raynpelikoneet kirjoitti:Niin olettaen tietysti ettei ennustaja ole Xatalos.


Jos olis niin se olis 100% kattonu sut
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:50:31

Keturin kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Niin olettaen tietysti ettei ennustaja ole Xatalos.


Jos olis niin se olis 100% kattonu sut

tiedän kyllä :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:51:18

Itse asiassa mafia check kannattaa kans vaan saman tien paljastaa, koska sitten roleblocker toimii ennustajana, eli aina kun yötappo menee läpi niin sulla on green check. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:52:27

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
Tube kirjoitti:lol mun kolme päämafiaepäilystä olivat raynpelikoneet ja Halima sekä Awaclus.


Sanopa muuta :D

Xatalos tässä on sulle vinkki seuraavia pelejä ajatellen. Mä väitän että Aelinaa ei olis koskaan lynkattu eilen jos mä olisin ollut pahis. Mä en edes oikeasti koskaan puolustanut sitä (vaikka joo pidinkin hyviksenä, erityisesti sen takia että Zey istui äänensä kanssa sen päällä ja olen lähes koko pelin ollut varma että Zey on pahis). Mä olin kuitenkin ollut tosi aktiivinen koko pelin ajan (paisi se yks päivä kun nukuin varmaan 14h kun en saanu alkuviikolla kunnolla unta ja yövuoro on aika bits jos ei pysty nukkumaan :/ ). Jos sä luulet että Aelina olis mennyt alas noin helpolla, tai etten olis bussannut jos menee, mun ollessa sen kanssa pahis niin sulla on aika vääristynyt kuva siitä mitä mä pystyn tekemään pahiksena jos oikeasti haluan, vertaa vaikka viime sm-peli. :)


Olen kyllä parikin kertaa jo lynkkauttanut sinut/kaverisi aikaisin pelissä (kun olet ollut pahis ja minä hyvis) tähän mennessä :P Viimeksikin muistaakseni puolustit henkeen ja vereen, mutta sain silti lynkkauksen läpi (jokin VS-peli?).

80% ajasta olen toki tulkinnut sinut ihan väärin mikä taas on johtanut tragediaan hyvistiimille :D

Tbh ajattelin että olit kännissä etkä ajan tasalla kun viestittelit ekan päivän lopussa, ja että olit epätoivoinen katastrofin lähestyessä. En nyt varmana pahiksena sinua pitänyt, mutta laskit todennäköisestä hyviksestä hyvin mahdolliseksi pahikseksi. Nyt tilanne on tietysti taas ihan eri.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:55:07

*Tarkennus: yleensä olet ennemmin hyviksenä ollut vihainen kun jotain "tyhmää tapahtuu", nyt taas epätoivoisen oloinen? Vaikea selittää. Joka tapauksessa olin väärässä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:56:08

*Tai ehkä "turhautunut" on parempi sanavalinta kuin "vihainen"
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:56:19

Olin keikalla ja kännissä, mutta jos olisin ollut pahis niin olisin kyllä tasan tehnyt jotain muuta kun mitä tein.

Ja edelleenkin siinä VS-pelissä sinulla oli aivan väärät syyt mun lynkkaamiseen, mulla ei vaan ollut koskaan aikaa kirjottaa mitään. not to mention siitä pelistä on varmaan joku 4 vuotta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:57:12

Xatalos kirjoitti:*Tai ehkä "turhautunut" on parempi sanavalinta kuin "vihainen"

voin rehellisesti sanoa että olin nimenomaan turhautunut kun näin sinun ja meizin äänestävän jotain muuta kun zeytä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:58:15

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Häviöön vaadittaisiin kyllä aikamoista sössimistä erikoisrooleilta tämän katastrofialun jälkeen pahiksille. No, toki parempi että pelataan varmuuden vuoksi edelleen panostuksella..

En kyllä usko että pahis-Zey olisi lähtenyt ajamaan Aelinan lynkkausta päivän lopussa. Siinä vaiheessa Awaclusilla oli kuitenkin enemmän ääniä (kuin Aelinalla) ja Awaclus oli helpompi potentiaalinen kohde, koska käytännössä kaikki halusivat jo päästä hänestä eroon, kun taas monikaan paikalla oleva ei ollut ilmaissut haluaan lynkata Aelinaa. Itsekin vasta sen jälkeen aloin lukea Aelinaa kunnolla, kun Zey alkoi kysellä halukkaita Aelinan lynkkaukseen. Ellei sitten pahistiimi ole Zey+Aelina+Awaclus, mutta silloinkin Awaclus olisi kyllä ollut helpompi ja järkevämpi kohde. Enimmäkseen tuntuu vain siltä, että Zey aidosti piti Aelinaa pahiksena ja halusi lynkata tämän, enkä näe pahis-Zeytä ryhtymässä tuohon operaatioon (nostamaan käytännössä turvassa ollut Aelina lynkkaukseen sen sijaan että olisi keskittynyt vaikka Awaclusiin, etenkin jos Awaclus on hyvis.. itse ainakin olisin mielellään lynkannut Awaclusin Zeyn sijaan ja muistaakseni samoin Meiz).

Tehän molemmat äänestitte Zeytä tuossa vaiheessa Meizin kanssa? Vai muistanko väärin?


En kyllä missään vaiheessa laittanut ääntä Zeylle. Meiz laittoi hetkeksi, sitten katui ja lähti Aelina-wagoniin kanssani (molemmat oltiin siinä vaiheessa sitä mieltä että Zey oli lievästi hyvismäinen).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 00:59:24

Xatalos kirjoitti:*Tai ehkä "turhautunut" on parempi sanavalinta kuin "vihainen"


Emmä kyl tajuu miks Rayn ois tahallaan vetäny itteensä ennustajariidiä reagoimalla noin "vahvasti" muutako haluamalla varmistaa ittensä hyvikseks ton eilisen äänestyksen tyrimisen jälkeen. Halima oli og ystävystyjä right?

// Xata
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 01:00:12

Mutta ei se mitään, ei sillä nyt ole väliä. Onko jollain jotain Ebsuliin tai Tingleen liittyen? Tai jotain jota olen missannut Pyramidistä?

En kyllä missään vaiheessa laittanut ääntä Zeylle. Meiz laittoi hetkeksi, sitten katui ja lähti Aelina-wagoniin kanssani (molemmat oltiin siinä vaiheessa sitä mieltä että Zey oli lievästi hyvismäinen).

Ai no sitten olin väärässä, luulin jotenkin että sun ääni oli myös Zeyllä jossain vaiheessa. Ehkä sekotin sen sitten päivän lopussa Meiziin.

Halima oli og ystävystyjä right?

Ei kun minä olin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 01:01:23

-> Ja nyt olen sitä mieltä että Zey on varsin epätodennäköisesti pahis, juuri sen takia että lähti (pahisnäkökulmasta) "turhaan" tappamaan Aelinaa tuossa tilanteessa, kun tarjolla olisi ollut "low hanging fruit" eli Awaclus helpommin (ainakin minä ja Keturin ja Meiz myös valmiina lynkkaamaan Awaclus).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 01:04:31

Xatalos kirjoitti:-> Ja nyt olen sitä mieltä että Zey on varsin epätodennäköisesti pahis, juuri sen takia että lähti (pahisnäkökulmasta) "turhaan" tappamaan Aelinaa tuossa tilanteessa, kun tarjolla olisi ollut "low hanging fruit" eli Awaclus helpommin (ainakin minä ja Keturin ja Meiz myös valmiina lynkkaamaan Awaclus).

Mitä mieltä olet jos Awaclus onkin hyvis?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 01:05:07

Öh... muotoilen uudelleen. Miksi mafia ei halunnut pelastaa Aelinaa jos Awaclus on hyvis?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 01:07:16

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:-> Ja nyt olen sitä mieltä että Zey on varsin epätodennäköisesti pahis, juuri sen takia että lähti (pahisnäkökulmasta) "turhaan" tappamaan Aelinaa tuossa tilanteessa, kun tarjolla olisi ollut "low hanging fruit" eli Awaclus helpommin (ainakin minä ja Keturin ja Meiz myös valmiina lynkkaamaan Awaclus).

Mitä mieltä olet jos Awaclus onkin hyvis?


Sama siis pätee riippumatta mitä Awaclus on. Awaclus on kuitenkin tiimistään riippumatta aika turhake, eikä pahiksena olisi edes mitään erikoisroolia. Hyvis-Awacluksen lynkkaamalla pahis-Awaclus säästäisi Awaclusin+itsensä, samoin pahis-Awaclusin lynkkaamalla. Pahis-Awaclusin lynkkaamisesta saisi "town cred", hyvis-Awaclusin lynkkaamisesta tietty pahisten win condition eteenpäin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 01:07:43

*pahis-Zey säästäisi
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 01:08:13

Xatalos kirjoitti:*pahis-Zey säästäisi


Voitko vetää koko rallin korjattuna :D
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron