Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 06.10.2018 23:37:07

justy kirjoitti:Ja jos Awa ei tässä päivän aikaan ala esittää jo jotain tuloksia siitä mitä tämä hänen erinomainen pelityylissä on varmaankin tuottanut


Tunnistin Meizin hyvikseksi eilen, koska hän ei ollut yhtä yhteistyökyvytön kuin eräät muut.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 06.10.2018 23:38:41

Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Pelin kannalta on hyödyllisempää puhua siitä mitä ympärillään näkee sen sijaan, että kertois puhuis vaan itestään.


Ei ole. Ensimmäinen antaa tietoa pahiksille, toinen hyviksille.


Mun tehtävä on keskustella muiden pelaajien kanssa ja etsiä pahikset niiden seasta pääättelemällä mitä ne sanoo ja millaisia ratkaisuja ne tekee. Itsestäni puhumalla mä voin vain ja ainoastaan myydä itseni hyvikseks muille hyviksillle aka varmistaa, että en tule lynkatuksi päivätapossa. Tän pelin tarkoituksena ei ole jäädä viimeisenä henkiin vaan etsiä ne pahikset. Sen takia mä en kysy suoraan Xatalosilta "Ootko pahis" vaan esitän kaikille pelaajille "Ootteko huomannu, että Xatalos kutsuu Awaclusin pokepallostaan aina välillä, että pelin fokus siirtyis Awaclusiin eikä johonki oikeeseen asiaan. Pitäiskö sunki kokeilla esittää joku ihan legit huomio minkä oot tän pelin aikana tehnyt jostakusta pelaajasta? Mut älä ainakaan sano, että "Ootteko huomannu, että Keturin ei ole täyttänyt tätä mun "Laita rasti ruutuun, oletko [ ] Hyvis [ ] Pahis? Pliis älä valehtele""-lomaketta?"

// Justy, jos Awa flippaa pahiksen niin Xata on pahis 100% Tai sit ne jotka tuki Xatalosin julistusta Awan hyvyydestä.
// Awa
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 06.10.2018 23:39:11

OKEI OKEI, MÄ VOIN LEIKKIÄ SUN LEIKKIÄ: EN OLE PAHIS.

Jatketaanko?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 06.10.2018 23:41:13

Keturin, miksi Xatalos olisi Xatalos/Awa/Aelina -tiimissä äänestänyt Aelinaa Zeyn sijaan?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 06.10.2018 23:42:32

Awaclus kirjoitti:
justy kirjoitti:Ja jos Awa ei tässä päivän aikaan ala esittää jo jotain tuloksia siitä mitä tämä hänen erinomainen pelityylissä on varmaankin tuottanut


Tunnistin Meizin hyvikseksi eilen, koska hän ei ollut yhtä yhteistyökyvytön kuin eräät muut.


Okei, mutta niin tunnistivat ymmärtääkseni kaikki muutkin? Vai kuka Meiziä epäili muka D1 lopussa?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 06.10.2018 23:44:21

justy kirjoitti:Keturin, miksi Xatalos olisi Xatalos/Awa/Aelina -tiimissä äänestänyt Aelinaa Zeyn sijaan?


Ei koko pahistiimi voi puolustaa omaansa 3-0, yhden pitää olla hyvisten seassa laittamassa ulos jotta voi pussittaa hyvikset, jos Xata jäis vikana hyviksenä henkiin, se sais tän pelin taputeltua yksin nykyisestä positiostaan.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 06.10.2018 23:45:44

Awaclus kyllä piti vielä päivän loppua kohti Meiziä pahiksena (omien sanojensa mukaan). Senkö muutti se, että vastasi viestissään johonkin Awaclusin "kysymykseen".........................?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 06.10.2018 23:45:54

Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:Keturin, miksi Xatalos olisi Xatalos/Awa/Aelina -tiimissä äänestänyt Aelinaa Zeyn sijaan?


Ei koko pahistiimi voi puolustaa omaansa 3-0, yhden pitää olla hyvisten seassa laittamassa ulos jotta voi pussittaa hyvikset, jos Xata jäis vikana pahiksena henkiin, se sais tän pelin taputeltua yksin nykyisestä positiostaan.


Hups, korjasin
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 06.10.2018 23:49:05

Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:Keturin, miksi Xatalos olisi Xatalos/Awa/Aelina -tiimissä äänestänyt Aelinaa Zeyn sijaan?


Ei koko pahistiimi voi puolustaa omaansa 3-0, yhden pitää olla hyvisten seassa laittamassa ulos jotta voi pussittaa hyvikset, jos Xata jäis vikana hyviksenä henkiin, se sais tän pelin taputeltua yksin nykyisestä positiostaan.


Eli Xatalos puolusti täysillä Awa mutta heitti Aelinan bussin alle? Tää vois ehkä olla totta jos pahistiimi pelkäsi päivän lopun olevan Aelina vs Awa.

Mut silloinkin heidän täytyi arvata Aelinan olevan se, joka olisi lopulta epäilyttävämpi. Muuten tuntuis oudolta että pahis-Xatalos suojelisi toista ja bussaisi toista.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 06.10.2018 23:51:31

lol mun kolme päämafiaepäilystä olivat raynpelikoneet ja Halima sekä Awaclus.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 06.10.2018 23:51:35

Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:Keturin, miksi Xatalos olisi Xatalos/Awa/Aelina -tiimissä äänestänyt Aelinaa Zeyn sijaan?


Ei koko pahistiimi voi puolustaa omaansa 3-0, yhden pitää olla hyvisten seassa laittamassa ulos jotta voi pussittaa hyvikset, jos Xata jäis vikana hyviksenä henkiin, se sais tän pelin taputeltua yksin nykyisestä positiostaan.


Luuletko että uhraisin lavastajan ekana päivänä turhan takia? Tai no, saisihan siitä vähän hyvis-fiiliksiä lisää itselleni, mutta kaikki suunnilleen pitivät minua jo valmiiksi hyviksenä, joten en usko että se on kovin iso tekijä pitkällä tähtäimellä. Ei olisi koitunut mitään ongelmaa lynkkauttaa esim Zey/Awaclus siinä vaiheessa kun Aelinaa vasta Zey/Meiz alkoivat harkita. Lavastaja on kuitenkin kriittinen rooli, nyt kun roolit tutkivat vapaasti jäljellä olevia pahiksia.

En muutenkaan ihan tajua tuota "hihnajuttua". Olet itse vähintään yhtä paljon varmaan väitellyt Awaclusin kanssa kuin itsekin olen :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 06.10.2018 23:52:36

Tube kirjoitti:lol mun kolme päämafiaepäilystä olivat raynpelikoneet ja Halima sekä Awaclus.


Sanopa muuta :D
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 06.10.2018 23:53:42

justy kirjoitti:
Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:Keturin, miksi Xatalos olisi Xatalos/Awa/Aelina -tiimissä äänestänyt Aelinaa Zeyn sijaan?


Ei koko pahistiimi voi puolustaa omaansa 3-0, yhden pitää olla hyvisten seassa laittamassa ulos jotta voi pussittaa hyvikset, jos Xata jäis vikana hyviksenä henkiin, se sais tän pelin taputeltua yksin nykyisestä positiostaan.


Eli Xatalos puolusti täysillä Awa mutta heitti Aelinan bussin alle? Tää vois ehkä olla totta jos pahistiimi pelkäsi päivän lopun olevan Aelina vs Awa.

Mut silloinkin heidän täytyi arvata Aelinan olevan se, joka olisi lopulta epäilyttävämpi. Muuten tuntuis oudolta että pahis-Xatalos suojelisi toista ja bussaisi toista.


No Xataloshan on koko pelin ajan onnistunut myymään Awan pelaajana joka ei mitenkään vois olla pahis. Kaikissa skenaarioissa Aelina oli enemmän pahis kuin Awaclus.

(Ehkä mä oon oikeesti sitä mieltä, et eiköhän Xatalos oo hyvis ja yritän vaan tyhmää esittämällä onkia ne pahikset peesaamaan tätä mun ajatusta. Tai tähä joku Inception-meemi)

//Tube, Xata
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 06.10.2018 23:54:35

Välitunti:

Äänet
4 Awaclus (Ustegius, Xatalos, raynpelikoneet, Keturin)
1 Tube (Zey)
1 Xatalos (Awaclus)

Suoritetut puhepakot (niiltä joilla vielä vajaata):
Ebsuli (0/3)
Tube (1/3)

Poissaolot:
-

2. Päivä päättyy 10.10. keskiviikkona klo 21. Jatkakee :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja justy » 06.10.2018 23:56:04

Äh, nyt on pakko nukkua.


Sori jos pilasin sun juonen Keturin. Vähän enemmän hereillä olisin ehkä ollutkin tekemättä niin.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 06.10.2018 23:57:52

Kirjoitin seuraavan eilisen illan jälkeen, eli ennen kuin olin nähnyt yhtäkään tämän päivän viestiä. Postaan sen lähes sellaisenaan nyt tähän, niin saatte nähdä, miten väärässä olinkaan:



Aloin kirjoittaa tätä viestiä heti, kun eka päivä loppui, eli jo ennen kuin tiesin Aelinan olevan lavastaja. Aelinan paljastuttua lavastajaksi, tietenkin kommenttini muuttuivat. Nyt, kun tiedämme Aelinan olleen pahis, on meillä aika paljon uutta materiaalia, josta työstää uusia argumentteja tästä eteenpäin. Pitää vaan toivoa, ettei minua ammuta yön aikana. Jos, niin postaan tämän sitten katsomoon.

Aelina

Lynkattu lavastaja. Erityisen hyvä asia tässä on se, että nyt voidaan luottaa ennustajaan täysin, kunhan se vain pysyy hengissä. Joudun vaan tunnustamaan, että en osannut ollenkaan aavistaa, että Aelina on pahis. Hieman puolustaudun sillä, että jouduin perjantain aikana lukemaan ketjun läpi todella nopeasti, että edes ehdin postaamaan jotain. En varmaan lukenut tarpeeksi tarkkaan. Vasta siinä vaiheessa, kun hän rupesi jekuttamaan ennustajuudellaan, ja oli jo käytännössä varma lynkattu, tuli sellainen olo, että olisi sittenkin pahis, joka koettaa saada oikean ennustajan esiin viimeisenä työnään. Sitten aloin miettiä, että ehkä voitaisiin kuitenkin äänestää Awaclus ensin pois ja katsoa seuraavana päivänä, että mikä on oikea tapa edetä Aelinan suhteen. Onneksi tälle suunnitelmalle ei ollut aikaa. En ehtinyt itse tajuamaan Zeyn esille nostamaa seikkaa siitä, että hyvis-Aelina olisi kertonut ensin olevansa ennustaja eikä luovuttanut, ennen kuin Zey sanoi sen ja päivästä loppui aika. En lukenut Aelinan viestejä läpi uudelleen, koska uskon, että moni muu tekee sen jo nyt. Siksi keskityin muihin pelaajiin.

1. päivän äänet: (jotain) ... Xalatos, Zey

Awaclus

Aivan jäätävää perseilyä koko ajan. Ei ole tehnyt hyvisten eteen mitään koko pelin aikana, jollei pelin alkuun saamista sekoilulla sellaiseksi lasketa. Kyllä se keskustelu olisi kuitenkin herännyt, ja se keskustelu, mitä siitä syntyi, oli kuitenkin loppupeleissä melko arvotonta, vaikka sen tiimoilta toki syntyi muutakin keskustelua. Näen kuitenkin, että samankaltaiset keskustelut oltaisiin saatu aikaiseksi jollain muullakin keinolla. Kuka pyrkii pelaamaan siten, että hän on mahdollisimman paljon haitaksi hyviksille? Pahis. Mua ei oikeastaan kiinnosta, onko Awaclus pelannut aiemmin tuolla tavalla vaiko ei, tässä pelissä hän vaikuttaa todella vahvasti pahikselta. Kuten eilen sanoin, jollei Awaclusta saada hirteen, hän on vielä mukana vaikuttamassa monen hyviksen tappoon, oikeastaan jopa riippumatta siitä, onko hän hyvis vai pahis.

Lisäksi tekisi ihan vaan mieli lynkata kaikki tuollaista paskaa pelaavat, ettei joku oikeasti luule, että tuo on hyvä tapa pelata. Ei edes tämän pelin kontekstissa, vaan suuremmassa juonittelupelikontekstissa. Jos olisin pahis, niin lynkkaisin hänet ihan vaan sen takia, että en jaksa katsoa hänen viestejään. Ihan sama, vaikka se vaikeuttaisi omaa voittoani. En ikinä enää halua pelata Awacluksen kanssa, jos se todella käyttäytyy hyviksenäkin tuolla tavalla. Todella ärsyttävä tyyppi. (Viittaan hänen pelipersoonaansa. Oikeassa elämässä hän saattaa olla vaikka miten herttaisa ihminen, sitä en tiedä.)

En lukenut Awacluksenkaan viestejä. En edes jaksanut vaivautua, koska ne ovat saman turhan asian toistamista koko ajan enkä halua päänsärkyä.

Awacluksen ensimmäisen päivän äänestymiskäyttytymisestä ei ole varmaan edes tyyppi itse selvillä, enkä oikeastaan näe edes olevan tarpeen selvittää.

Zey

Zey oli toinen lynkkausuhan alainen eilen. Hän ei ainakaan vaikuttanut panikoivan aivan hirveästi eilisen aikana, vaikka oli uhan alla. Lisäksi hän oli se, joka ensimmäisenä äänesti ja epäili Aelinaa, joka paljastui pahikseksi.
Zey kirjoitti:Eiku hetkonen, miks Aelina ensiks toivotit, että pelatkaa hyvin? Ja sit vasta esiin??

Lisäksi hän nosti esiin, että Aelinan luovutuksessa ja vasta sen jälkeen ennustajuuden paljastamisessa ei ollut mitään järkeä, mikä antaa hänelle vielä lisää uskottavuutta. Oivalluskin tuntuu ulospäin aivan liian orgaaniselta, että voisi olla feikattu, koska ensin Zey poisti äänensä Aelinalta ja vasta sen jälkeen hoksasi tämän. Jos tämä olisi ollut koordinoitua, niin uskoisin, että tuo "oivallus" olisi tullut jo heti ensimmäisessä viestissä. Sanoisin, että melko varma hyvis. Jos tämä oli jotenkin pahistiimin organisoima juttu, niin aivan mielettömät respektit.

1. päivän äänet: Aelina, --Aelina, Aelina

Keturin

Alun käyttäytymisen ja aika monen kanssa riitelemisen voikin nyt jälkikäteen aika hyvin selittää ihan vilpittömällä vihalla metapelaamista ja turhiin asioihin keskittymistä kohtaan. Jotenkin vaan edelleen sen eka viesti paistaa mun silmissä niin pahismaiselta avaukselta. Siinä ei kuitenkaan ollut yhtään mitään, mitä ketjussa ei oltaisi jo sitä ennen sanottu, ja se pisti tosi kovaa silmään. Sen jälkeen yhteen pieneen yksityiskohtaan jumittuminen usean sivun ajaksi ja arvottoman keskustelun luominen kielisi myös niin ikään pahuudesta: ei mahdu mukaan mitään oikeaa, kun tehdään kärpäsistä härkäsiä. Ei ole todennäköistä, että sekä hän että Awaclus olisivat pahiksia. Kuitenkin, mitä pidemmälle ketju eteni, sen paremmin aloin ymmärtää, mitä Keturin ajoi takaa, ja epäilykset lievenivät tosi paljon.

Lopussa hän oli kuitenkin mukana vaikuttamassa siihen, että nimenomaan Aelina tapetaan, vaikka hänellä olisi ollut vaa'ankieliasema päättää, että Zey lynkataan sen sijaan. Ei se tietenkään lopullista olisi ollut, mutta joka tapauksessa hän oli erittäin vaikuttavassa asemassa. Kaipa se on vaan pakko myöntään, että olin Keturinin suhteen väärässä. Silti harmittaa, että Keturin söi aika hyvin mun resursseja osallistua peliin muuten, koska en oikein keksinyt fiksua tapaa lopettaakaan keskustelua hänen päähänpinttymästään.

1. päivän äänet: Awaclus, Tube, Awaclus, Aelina

Halima

Pelin alussa Halima lähti puolustamaan todella voimakkaasti Awaclusta. Jos Awaclus paljastuisi hyvikseksi, niin olisi hyvin mahdollista, että Halima teki tämän tarkoituksenaan saada Awaclus kuitenkin lynkatuksi ekana päivänä, mutta voisi sitten jälkikäteen heristellä sormea, että minähän sanoin. Perusteina hyvikseydelle oli se, että keskustelu lähti Awacluksen sekoilun takia käyntiin. Itsekin toki annoin pientä kiitosta Awaclukselle siitä, että sekoilu sai pelin käyntiin, mutta ei se yksinään oikein riitä vielä perustelemaan sitä, että onko joku hyvis vaiko pahis. Veikkaan siis, että jos Awaclus on hyvis, Halima on pahis. Se selittäisi tosi vahvan hyvisreadin heti alusta alkaen, joka ei perustunut oikeastaan mitään, ja kysyttäessä hän ei osannut oikeastaan edes perustella miksi Awa olisi hyvis. Hän vain tietää sen. Jos Awaclus oikeasti onkin hyvis, niin ainut tapa tietää se on olla itse pahis. Oli alussa epäilemässä Xalatosta, koska ei epäillyt Awaclusta ja Xalatos epäili

Halima kirjoitti:Aelina
Ihan perusavaus, mutta sain hyvismäisemmän viban kuin Meizin avauksesta. Ystävystyjän miettiminen vaikuttaa hyvisnäkökulmasta tehdyltä.


Halima kirjoitti:No sitten Aelina.

Yllyttäjä- ja muutakin roolipohdintaa, aika paljon ja monessa viestissä. Epäilee Awaclusia, mutta samassa viestissä toteaa että ei kai pahis olisi noin ilmiselvä. Tämä on minusta hyvismäinen näkökanta. Seuraavassa viestissään Aelina pohtii minua, Awaclusta ja Zeytä. Vastaa Ustegiuksen viestiin ja ääneen.

Sitten tulee Aelinan pitkä listausviesti. Tässä hän käsittelee mun mielestä tosi selkeästi kaikki pelaajat, ja tiedän tämän luettuani mitä mieltä Aelina on kenestäkin. Rayn-kohdassa joo vähän liioittelee sanomalla, että rayn pelaa ihan kuin Awaclus, mutta mä nään kyllä tän yhdistelyn ihan ymmärrettäväksi. Munkin mielestä raynin pelissä on tavallaan paljon samaa kuin Awan pelissä, ja raynin mielipiteitä ja perusteita on välillä tosi vaikea lukea tai ymmärtää.

Aelina tuntuu ottavan hyvin kantaa pelin asioihin ja on asioista kärryillä. Tykkään myös siitä, kuinka hän yrittää pitää hiljaiset mukana keskusteluissa, ja äänestää Violetia mitäänsanomattomuuden takia. Olen muuten samaa mieltä, Violet on kyllä todella paljon hiljaisempi ja mitäänsanomattomampi tässä pelissä kuin missään edellisistä.

Noissa vastausviesteissään, missä Aelina vastaa kysymykseen toisensa perään lainaamatta kysymystä, on kyllä välillä vaikea pysyä kärryillä mistä puhutaan.

Aelina vaikuttaa minusta hyvinkin samanlaiselta kuin hyvis-Aelina aiemmissa peleissäänkin. Joo, jotain virheitä ja epäloogisuuksia hänen viesteissään oli, mutta niitäkin hän selvensi, ja ymmärrän oikein hyvin että hyviksellekin tulee virheitä. Itselleni ainakin tuppaa tulemaan enemmän epäloogisuuksia nimenomaan hyviksenä, kun en jaksa tarkistella kaikkia asioita, vaan menen enemmän tunteella.

Aelina kirjoitti:Sori, mutta jaksaisiko ja osaisiko joku laskea, kauanko tämä peli kauimmillaan kestää?

Tähän ei ole kukaan tainnut vastata. Pisimmillään tässä pelissä on 6 pelipäivää ja 5 yötä, eli peli kestäisi 29 irl-vuorokautta. Tai itseasiassa, jos roolinlukitsija onnistuu kahdesti pahiksen yötapon estämisessä, voi tulla vielä seitsemäskin pelipäivä, mutta tää on aika epätodennäköistä. Mutta joo, voi olla että kuukauden verran tässä tätä säädetään. :D

En näiden perusteella osaa oikein sanoa juuta enkä jaata. Lähtisikö pahis kehumaan noin suoraan kumppaniaan melko varmaksi hyvikseksi? Käänteispsykologia? Tuon viestin loppuun vielä söpö vastaus Aelinalle, jota ei varmasti oltu jo kerrottu pahisten välisissä yksityiskeskuteluissa... Emt. Lähti myös puolustelemaan Aelinaa, kun Zey esitti häntä kohtaan kritiikkiä ja vähän niiden perusteella tuntui antavan äänen Zeylle.

Halima myös puhuu tosi paljon muististaan ja muistaa asioita väärin, etenkin pelin alussa. Helppo laittaa pieniä valheita muistin piikkiin.

Halima kirjoitti:Se on minusta kummallista, että ne, jotka mun kanssa on Kylässä paljon pelanneet (Meiz, Zey, raynkin), eivät muista/ymmärrä, että mä nimenomaan pelaan näin hyviksenä. Pahiksena olen paljon (ja tarkoitan PALJON) itsetietoisempi, tarkistan asioita ketjusta koko ajan etten kirjoita vääriä asioita jne. Jos pahiskavereilla on aikaa, niin tarkistutan vielä viestejäni heillä, ettei vain tule sanottua mitään epäilyttävää. Hyviksenä en jaksa nähdä sitä vaivaa että tarkistaisin asioita aiempaa ketjusta, saati aiemmista peleistä, kun jotenkin oletan aina, että tottakai se mun hyvikseys paistaa läpi mun viesteistä kun oon hyvis. Ja ei se kuitenkaan paista! :D En tajua miten mä aina lankean tähän samaan kuoppaan, enkä tajua, että mun pitäis pelata hyviksenäkin samalla lailla kuin pahiksena, jotta mua ei epäiltäis niin usein.


Todistelee omaa hyvyyttään vetoamalla itse aiempaan pelitapaansa. Vähintään epäilyttävää. Toisaalta oli D1:n lopun hiljaa, eli ei tuntunut niin paljoa välittävän, mikä on lopputulos. Laskelmoitua vaiko eikö oikeasti kiinnostanut niin paljoa?

Halima kirjoitti:On mahdollista, että eksyn kännykällä katsomaan ketjua, ja jos näin käy, pystyn ehkä siirtämään ääneni tms, mutta en kirjoita mitään viestejä enää. Enkä välttämättä edes muista koko peliä, jos ilta menee mukavasti.


1. päivän äänet: Keturin, Meiz, Zey

raynpelikoneet

Todella aktiivinen postaaja, mikä voi tarkoittaa mitä tahansa. Aloitti pelin toteamuksella, joka on hyvisten pelaamista helpottava: äänestäkää kaikki tai muuten mä äänestän teitä. Tällaisen toteamuksen antaminen kuitenkin on aika peruskauraa, eikä vielä sellaisenaan kerro mitään, vaan saattaa pikemminkin olla matalalla roikkuva hedelmä (anteeksi anglismini), jolla voi ehkä vähän keräillä pisteitä suunnasta kuin suunnasta, joten en sen perusteella muodosta mitään mielipidettä. Vahvasti alusta alkaen sitä mieltä, että Awaclus ei voi olla mafioso. Mistä varma tieto? Oli myös Zeyn lukua Awacluksesta aika vahvasti vastaan, ja kyseenalaisti Zeyn motivaatiot äänestyskäyttäytymisellään. Kyseli minulta, miten kokenut mafiapelaaja olen ja pyysi minua linkkaamaan viimeisimmän saatavilla olevan pelin, jossa olen ollut mafioso.

Kritisoi Haliman tapaa perustella Zeyn syyllisyyttä ja vihjaa, että nämä ovat pahiskaksikko, ja Halima ainoastaan ottaa etäisyyttä Zeyhyn. Lopulta ihan hyvä purku jo aika varhaisessa vaiheessa siitä, miksi Keturin ei olisi pahis.

On tosi aggressiivinen ja vittuileva joka suuntaan, mikä antaa pahisfiboja, mutta toisaalta en ole varma, pitäisikö mafia noin kovaa meteliä itsestään ja haastaisi kaikkien kanssa riitaa.

raynpelikoneet kirjoitti:Sori Keturin. Tube on pahis.


raynpelikoneet kirjoitti:Zey on mafia. 100%


Seisotko yhä näiden takana?

1. päivän äänet: Keturin, Zey

Pyramidi (Violet)

Pyramidi ei oikein päässyt peliin mukaan, koska kuten itsekin sanoi, on vaikea kirjoittaa yhden irl-päivän aikana neljän irl-päivän kamoihin vastausta. Toisaalta näen hänen myös menneen hieman sen taakse, ettei viitsinyt tämän takia antaa mitään ääntä ekana päivänä, vaikka olikin lukenut Zey-Aelina-keskustelun. Ehkä toisaalta parempi niin. Viestit luettu molemmilta pelaajilta läpi, mutta ei sieltä kyllä kovin paljoa mitään erikoista esiin noussut.

1. päivän äänet: Aelina (Violet), --Aelina (Pyramidi)

Ustegius

??? (Ebsuli)

Ebsuli ei kirjoittanut kuin kaksi viestiä, ja nyt pudotetaan pelistä ja tilalle saadaan varapelaaja. Tosi hankalaa, kun ajattelin, että olisin avannut kakkospäivän antamalla äänen joko Tinglelle tai Ebsulille, mutta molemmat jättäytyivät pelistä, joten en ole aivan varma, miten tässä sitten kannattaisi toimia. Ei varmaan viitsi ääntä heti aluksi laittaa varapelaajalle.

Olisikin hieno strategia pahiksilta olla tosi hiljaisia ja pudottautua pelistä, niin rooli saisi rauhassa olla pelaaja sivussa ekan päivän ja tiimin voittomahdollisuudet kasvavat. En kyllä kuitenkaan pidä kovin todennäköisenä moista, koska onhan se ihan eri asia olla voittamassa se peli aivan itse. Veikkaan, että molemmille, sekä Ebsulille että Tinglelle tuli yllätyksenä se, miten aktiivinen peli tämä lopulta onkaan. Itselleni ainakin tuli, ja ei meinaa aikataulu riittää pysyä keskustelussa mukana ja kommentoida kaikkea, mutta parhaani yritän.

??? (Tingle)

Epäilin Tingleä, koska hän tuli hiljaisuuden jälkeen lopettamaan äänivyöryä Keturinin suuntaan antamalla äänen Awaclukselle. Kuten ainakin Meiz on ketjussa todennut, ei ääni välttämättä silti tarkoittanut mitään, vaikka Tingle olisikin pahis. Tingle voi hyvinkin olla pahis, joka äänesti Awaclusta pelastaakseen Keturinin ja saadakseen sillä hyvispisteitä, ei välttämättä pelastaakseen pahiskaverinsa. Vaikea kuitenkaan sanoa mitään, koska oli niin epäaktiivinen, ja saattaa aivan hyvin olla, ettei hänellä vaan ollut aikaa paneutua ketjuun tarpeeksi hyvin. Aika pitkälti samoja pointteja kuin Ebsulista. Odotellaan, mitä varapelaaja tuo tullessaan.

1. päivän äänet: Awaclus

Xatalos

Jäi lukematta perjantai-illalla, enkä oikeastaan osaa sanoa mitään, eli en kommentoi lukematta. Jos ehdin, luen lauantaina, jos en, tulen heittämään tämän viestin tällaisenaan lauantaina illalla ketjuun uuden päivän alettua.

Meiz

Sama kuin yllä.

Tube (minä)

1. päivän äänet: Awaclus, --Awaclus, Keturin, Awaclus, Aelina, Awaclus




Lähes varmat hyvikset:
Zey

Neutraali:
Keturin
Halima

Pahikset:
raynpelikoneet
Awaclus

Ei mitään käsitystä:
Meiz
Xatalos
??? (Tingle)
Ebsuli
Ustegius
Pyramidi

100 % varmat pahikset:
Aelina

------

raynpelikoneet oli siis täysin väärä read perjantai-illalta.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 06.10.2018 23:58:25

(Lukematta melkein kaikki tämän päivän viestit. En varmaan lue enää tänä yönä. Palaan huomenna asiaan.)
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 06.10.2018 23:58:37

justy kirjoitti:Äh, nyt on pakko nukkua.


Sori jos pilasin sun juonen Keturin. Vähän enemmän hereillä olisin ehkä ollutkin tekemättä niin.


Ei se mitään, eiköhän näitä tuu lisää :3

//tube
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 06.10.2018 23:59:32

justy kirjoitti:Heps, pikaisesti ennen petiä:

Keturin, Xatalos, yms. Ymmärrän teidän turhautumisenne Awaculuksen kanssa - ja voin vain kuvitella millä tasolla se on ekan päivän jälkeen. Mutta vaikka hän olisi pahis, on hänellä jossain vielä kaveri. Jos Awaculusts aletaan massasta heti D2 alusta, meillä menee neljä päivää hukkaan. Tai ainakin niin usein käy kun Joku kerää valtavasti ääniä heti päivän alkuun.

Tiedän että teillä on muitakin ajatuksia pahiksista, ja ehkä nyt on hyvä hetki keskittyä niihin. Ja jos Awa ei tässä päivän aikaan ala esittää jo jotain tuloksia siitä mitä tämä hänen erinomainen pelityylissä on varmaankin tuottanut, lupaan äänestää kanssanne häntä päivän päätteeksi.

***

@Tube, avastko vähän sitä sun Awa-ääntäsi pelin alussa (tai osoitatko mulle missä oot siitä puhunut): ymmärsit että Awan sörkkiminen herätteli peliä, mutta olit sitä mieltä että hänen olisi hyviksenä pitänyt jättää ääni siirtämättä Ebsulilta raynille. Ebsuli ei ollut herännyt päivään, Rayn oli. Miksi heräämättömän äänestäminen olisi ollut parempaa sörkkimistä?


@Ustegius, löytyikö sieltä Meizin viesteistä mitään mielenkiintoista?


@Ebsuli, mitä mietteitä pelistä?


Hankala tilanne kyllä, koska tällä hetkellä kaikilla (paitsi Awaclus/Ebsuli - justylla on myös ollut järkevän oloista kamaa viime aikoina) on perusteita miksi en haluaisi lynkata.

Violet/Pyramidia pitäisi varmaan pikkaisen miettiä uudelleen, koska osallistui niin vähän mihinkään ekana päivänä. Toisaalta, edesauttoi tosiaan Aelinan lynkkausta hänkin, joten epäilyttää lynkata häntä tällä hetkellä.

Rehellisesti sanoen tämä peli tuntuu kyllä nyt jo olevan aika paketissa. En oikein näe pahiksille tilaa piiloutua paria päivää pidemmäksi, ellei pahiksia ollut mukana lynkkaamassa Aelinaa (mitä tällä hetkellä ainakin epäilen tuntuvasti). Vaikka olisikin ollut, roolien käyttö selventää tilannetta yhä lisää ensi päivään mennessä. Pitää kai silti varoa tulemasta ylimieliseksi ennen loppua.

Olisi mukavaa jos Awaclus pysyisi nyt ykkössijalla äänissä painostuksen vuoksi, mutta ääniä voi kyllä heittää muuallekin keskustelun luomiseksi / painostamaan jos on ideoita. Tällä hetkellä itseäni lähinnä tekee mieli lynkata Awaclus.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:02:23

Tube kirjoitti:(Lukematta melkein kaikki tämän päivän viestit. En varmaan lue enää tänä yönä. Palaan huomenna asiaan.)

Päätit sitten jättää lukematta päivän ensimmäisen ja toisen viestin, miten sä ketjua luet kun et lukenut kolmattakaan? Olet kuitenkin jättänyt lukematta vain "melkein kaiken", miksi alotit ketjun lukemisen jossain muussa kun kronologisessa järjestyksessä toisen päivän osalta?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:03:10

Xatalos kirjoitti:Awaclus kyllä piti vielä päivän loppua kohti Meiziä pahiksena (omien sanojensa mukaan). Senkö muutti se, että vastasi viestissään johonkin Awaclusin "kysymykseen".........................?


Tämä kyllä jäi mietityttämään. Voiko hyvis (edes Awaclus) todella ajatella ensin että joku (Meiz) on pahis, sitten tämä vastaa johonkin pieneen Awaclusin kysymykseen ja yhtäkkiä onkin hyvis? WTF?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:06:12

Minä en suoraan sanottuna usko tuota Tuben listaa millään tavalla koska kukaan muu Aelinaa äänestäneistä ei ole hänen mielestään hyvis kun Zey (joka pahiksenakin äänestäisi aina counter-wagonia, jollei jostain syystä halua antaa itseään ilmi). Siitä syystä minä myös epäilen Zeyn hyvikseyttä. Zey poisti äänensä Aelinalta perjantai-illalla jossain vaiheessa (miksi, hän oli itse counter wagon), ja samoin Aelina poisti äänensä Zeyltä. Miksi kukaan (Aelina) ikinä tekisi noin pahiksena, jollei toinenkin ole pahis (miksi siis haluaisit itsesi lynkattavan KENENKÄÄN toisen sijaan?). Samoin Zey, miksi tekisi noin hyviksenä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 07.10.2018 00:06:26

raynpelikoneet kirjoitti:
Tube kirjoitti:(Lukematta melkein kaikki tämän päivän viestit. En varmaan lue enää tänä yönä. Palaan huomenna asiaan.)

Päätit sitten jättää lukematta päivän ensimmäisen ja toisen viestin, miten sä ketjua luet kun et lukenut kolmattakaan? Olet kuitenkin jättänyt lukematta vain "melkein kaiken", miksi alotit ketjun lukemisen jossain muussa kun kronologisessa järjestyksessä toisen päivän osalta?


Käsittääkseni Tube kyllä luki "paljastuksen", mutta laittoi kuitenkin aiemmat ajatuksensa sellaisinaan. Päätellen siitä että sanoi jotain tyyliin "siinä menivät pahisriidini" aiemmin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:07:08

raynpelikoneet kirjoitti:
Tube kirjoitti:(Lukematta melkein kaikki tämän päivän viestit. En varmaan lue enää tänä yönä. Palaan huomenna asiaan.)

Päätit sitten jättää lukematta päivän ensimmäisen ja toisen viestin, miten sä ketjua luet kun et lukenut kolmattakaan? Olet kuitenkin jättänyt lukematta vain "melkein kaiken", miksi alotit ketjun lukemisen jossain muussa kun kronologisessa järjestyksessä toisen päivän osalta?

nvm luin väärin, my poinst still stands seuraavassa postissani.

Minä väitän myös että noin 90% todennäköisyydellä Awaclus ja Zey eivät ole samassa joukkueessa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:09:36

Suoraan sanottuna mä en itse edes nähnyt Aelinan esiintuloa, odotin (halusin) vain Xatalosin ja Meizin siirtävän äänensä.
Ensimmäisen päivän loppu ei näytä mielestäni ollenkaan hyvältä Tubelle ja Zeylle. Ei sitten ollenkaan. Miksi Tube äänestää off-wagon?
- Jos hän uskoo Aelinan olevan ennustaja ääni pitäisi aina 100% mennä Zeylle (että ennustaja pelastuu)
- Jos hän uskoo Aelinan valehtelevan, ääni pitäisi mennä aina 100% Aelinalle.
- Kenellekään muulle äänen laitto ei ole mm itenkään perusteltua hyvikseltä
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:11:34

Zeyn ei ikipäivänä tällä hetkellä pitäisi hyviksenä äänestää ketään muuta kun Awaclusia, koska Awaclusin pitäisi olla aina pahis Zeyn mielestä, mikäli hän on itse hyvis.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 07.10.2018 00:12:16

raynpelikoneet kirjoitti:Suoraan sanottuna mä en itse edes nähnyt Aelinan esiintuloa, odotin (halusin) vain Xatalosin ja Meizin siirtävän äänensä.
Ensimmäisen päivän loppu ei näytä mielestäni ollenkaan hyvältä Tubelle ja Zeylle. Ei sitten ollenkaan. Miksi Tube äänestää off-wagon?
- Jos hän uskoo Aelinan olevan ennustaja ääni pitäisi aina 100% mennä Zeylle (että ennustaja pelastuu)
- Jos hän uskoo Aelinan valehtelevan, ääni pitäisi mennä aina 100% Aelinalle.
- Kenellekään muulle äänen laitto ei ole mm itenkään perusteltua hyvikseltä


Onko sun riidi siis Tube/(Zey/Awa) tällä hetkellä?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:18:23

Keturin kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Suoraan sanottuna mä en itse edes nähnyt Aelinan esiintuloa, odotin (halusin) vain Xatalosin ja Meizin siirtävän äänensä.
Ensimmäisen päivän loppu ei näytä mielestäni ollenkaan hyvältä Tubelle ja Zeylle. Ei sitten ollenkaan. Miksi Tube äänestää off-wagon?
- Jos hän uskoo Aelinan olevan ennustaja ääni pitäisi aina 100% mennä Zeylle (että ennustaja pelastuu)
- Jos hän uskoo Aelinan valehtelevan, ääni pitäisi mennä aina 100% Aelinalle.
- Kenellekään muulle äänen laitto ei ole mm itenkään perusteltua hyvikseltä


Onko sun riidi siis Tube/(Zey/Awa) tällä hetkellä?

Aika pitkälti joo. Ehkä Zey ennemmin kun Awa koska Zey vaikuttaa paljon rationaalisemmalta kun Awa, ja hänen pitäisi tajuta muutamia asioita jotka eivät ilmeisesti soita kelloja hänen päässään.

Otetaanpa tilanne jossa Tube on pahis ja Zey ei ole. Miksi tube siirtää äänensä Awalle? Awaa ei koskaan tulla lynkkaamaan tuossa vaiheessa, joten Tubella on oikeasti kaksi järkevää vaihtoehtoa:
- Hyväksyä tilanne, lynkata Aelina ja ottaa town creditit
- Laittaa Zey 5-5 tilanteeseen ja toivoa hail marya.

Mikään muu ei ole oikeasti järkevää. Paitsi tietysti jos kaikki kolme ovat pahiksia, he kolme (kyllä) Awan lisäksi olivat kaikista epävarmimpia äänistään loppupeleissä. En pidä ihan mahdottomanan sitäkään että on keskusteltu jonkun (esim awan) massaamisesta scumchatissa, ja todettu sitten loppujenlopuksi että sillä päästään vain pahempaan tilanteeseen, varsinkin jos ei lopussa onnistukaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:21:30

Pyramidista on vaikea vielä sanoa mitään, en pidä mahdottomana että Violet olisi äänestänyt pahiskaveriaan alussa (päivää oli kuitenkin vielä paljon jäljellä kun hän tiputtautui -- ja tuolla hetkellä ainakin käsittääkseni oli jo varapelaaja jonossa joten on ihan sama jättääkö hän äänensä vai ei ennen pudottautumista). En oikein ymmärrä miksi Pyramidi ei (hyvis ollessaan) äänestänyt Zeytä kun kuitenkin luki Aelinan kaupunkilaiseksi ja oli vielä suht varman oloinen readistaan. Tarkoitan sitä että jos sinulla on toisesta wagonista vahva hyvisreadi, miksi ikinä et laittaisi ääntäsi toiselle? (tai sitten edes menisi seuraavaksi lukemaan hänen postejaan)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 2.pv10.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 07.10.2018 00:31:12

Äänet:

5 Aelina (Ustegius, Meiz, Xatalos, Keturin, Zey)
4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awaclus, Aelina)
2 Awaclus (Tingle, Tube)

Kuka tahansa porukasta Meiz, Xatalos, Keturin olisi voinut pelastaa Aelinan vaihtamalla äänensä Zeylle, jota vastaan oli jo case, ja Zeyn flipatessa hyvis olisi voinut sitten syyttää esim minua -- tai siis epäilykset olisi kuitenkin kohdistuneet minuun (varsinkin kun Aelinan joukkuetta ei tiedetä). Minun mielestäni Tuben olettamus, että "Meiz, Xatalos ja Keturin ovat kaikki ei-voi-tietää poolissa" on aivan päätön.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron