Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 04.10.2018 21:28:56

Awaclus kirjoitti:Moi Pyramidi! Satutko sattumalta olemaan sellaisessa pahistiimissä, johon kuuluu itsesi lisäksi Keturin ja Zey?

Saatko sä näillä oikeasti jotain tietoa, mitä me muut emme vain huomaa? Kyseenalaistan hieman.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja - SM 2018

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 21:49:30

Hyppäsin lukemaan pelin alkua uudestaan, ja sieltä pomppasi silmiin tällainen:
raynpelikoneet kirjoitti:No, jatkan aiheesta aamulla kun tsekkaan yhen jutun jota en rupea puhelimella tekemään. Sinänsä ihan hyvää settiä so far että uskon vakaasti ettei mikään kaksikko teistä kolmesta oikeastaan voi olla yhdessä mafia.

"Te kolme" on käsittääkseni Awaclus, Zey ja Xatalos. Nyt mua kiinnostaakin, että miksi tuossa vaiheessa peliä rayn sun mielestä Zey ja Xatalos ei ois voinut olla pahiksia keskenään? Nimittäin kun nyt luin tuota alkupeliä uudestaan, mulle tuli taas sama fiilis, että Zey ja Xata on pahiksia, ja ihan hyvin vois olla nimenomaan pahiksia keskenään. Katsopa vaikka tätä viestiä:
Xatalos kirjoitti:Hm...

Kieltämättä Zey ei kovin vakuuttuneelta tunnu äänestään. No, onhan ääni + jatkokysymyksiä ja perusteluja sille miksi äänesti kuitenkin 100x parempi kuin mitä Awaclus on tehnyt, enkä näe isoa ongelmaa siinä ettei täydellä varmuudella puske tätä alkupelin syytöstä. Itsekin kuitenkin kiinnitin huomiota Awaclusiin kunnollisesti nimenomaan sen takia että Zey näitä asioita mainitsi ja sai Awaclusin puolustuskannalle (perustelemaan tyyliään jne.), joten ei ihan oikein sanoa että tästä ei ole painetta syntynyt. Oikeastaan sanoisin että ihan hyväkin painostus (kiinnitti ainakin oman huomioni äänestämään Awaclusia ja sai ihan kiinnostavia reaktioita aikaan kohteelta). Ei hirveän paljon parempaa voisi edes tässä vaiheessa pyytää, enkä tiedä olisiko isoa eroa tehnyt sekään vaikka olisi ollut "varmempi" syytöksestä vai ei. Ja todennäköisesti ei ole satavarma, kuten en minäkään (mainitsin itsekin että tyyli on "todennäköisemmin" pahikselta, ei mitenkään varmasti) joten on se ihan hyvä myös olla läpinäkyvä ja huomauttaa siitä.

Tiedän toki että välillä sinulla on tapana sanoa "X on 100% mafia" vaikka et oikeasti olisikaan 100% varma, saadaksesi aikaan lisää painetta tms., mutta en nyt ihan näe onko se välttämätöntä. Oikeastaan useammankin kerran olen itse alkanut epäillä sinua pahikseksi siitä, kun olet ollut "liian varma" jostakin asiasta :D

Ensin Xatalos siis perusteettomasti pitää Zeytä hyvismäisenä, ja sitten kun tästä huomautetaan, hän peruuttaa tuosta Zeyn hyvismäisyydestä, mutta toteaa että Zeyn ääni, jatkokysymykset ja perustelut on kuitenkin 100x parempi kuin mitä Awaclus teki.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 21:53:52

Aelina kirjoitti:
Ja pahimmillaan vedit nyt Violetin pahisten tappolistalle. Tajuathan sä, että pahiksetkin lukee nämä viestit? Ymmärrätkö, miksi erikoiset pysyvät hiljaa?


Erikoisethan tässä onki hiljaa, mun riidi voi olla ihan täysin väärä, et Violet/Pyramid ois erikoishyvis, mut oon täysin varma hänen olevan vähintäänkin hyvis. Mä sanoin jo, että muiden pelaajien pahisriidien takia en ole huolissani Violet/Pyramidin selviämisestä yön yli.

Koska erikoishyvismahdollisuuksia on yksi vähemmän?

Tää on ihan totta, en kuitenkaan oo huolissani et yötoiminnat tulis hirveästi poikkeamaan. Mulla on 8 nimeä mun ennusteessa, että ketkä kävelee ulos yötapoista jos ne pääsee sinne asti. Pyramid/Violet ja Awa on näistä selkeimmät. En ole laskenut itseäni tähän kahdeksaan.


Minä en tiedä niin ollenkaan, mitä nyt ajatella tästä. En ymmärrä, miten Violet olisi koodin bongannut ja vastannut siihen (syitä esitetty aiemmin), mutta mikä ihme pointti on tuoda tämä vielä esille?


Myönnän, et laskin aika paljon tän mun riidin varaan ja odotin kakkospäivää todella lujaa. Pakko mun on tällä nyt jotain tehdä.

//Halima
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Jita » 04.10.2018 22:00:04

Pyramidille annettu kirjoitusoikeudet kisaketjuun.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 04.10.2018 22:04:14

Hyvää iltaa itse kullekin. Nyt kun sain vihdoin kirjoitusoikeudenkin voinkin osallistua peliin.

Haluan vain ilmoittaa, että olen hereillä. Olen lukenut ketjua hetkittäin ennen varapelaamista Violetille, mutta en ole vielä ajan tasalla ja tämän ketjun läpilukeminen tulee kestämään oman aikaansa. Toivon, että viitsitte antaa minulla aikaa edes hetken tähän jättiurakkaan. En usko tosin saavani aikaan mitään jättimäistä näin yhden irlpäivän aikana ennen yöntulemista.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 22:10:42

Oon tässä miettiny myös Xatalosin ja Awan herkkää suhdetta pitkin peliä. Jotenki Xatalos on kyllä vakuuttunut Awaclusin hyviksiydestä perustuen näihin aikaisempiin pelilogeihin - oliks joku muu katellu niitä? -, minkä takia häntä ei missään nimessä kannattaisi lynkata. Ääni kuitenki heilahtaa välillä Awan suuntaan, kun muita vaihtoehtoja ei tunnu olevan, mutta mitään committaamista ei ole havaittavissa. Hyödyllisen idiootin utilisointi tuntuu kuitenki kiinnostavan enemmän ja Xatalos on muutamat kerrat pelin aikana lähes proaktiivisesti kutsunut Awaclusin mekastamaan peliin ja siinä ohella suitsuttelee häntä hyvispelaajaksi.

Xatalos: koetko, että Awa pääsis tuosta samasta luupistaan irti? Jos et, niin miks kannustat sitä jatkamaan tota täysin tyhjää räksytystä?

Onko joku dataa lukenut tullut samaan johtopäätökseen Xatalosin kanssa, että Awa on varmasti hyvis ja tähän tulkintaan kantsii luottaa?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 22:18:49

Olen vähän koettanut vakuuttaa Awaclusia oman pelityylinsä järjettömyydestä, mutta huonolla menestyksellä. Viime aikoina olen osin luopunut siitä ja pyrkinyt enemmän puristamaan hänestä irti jotain, mitä tahansa, tietoa. Sain nyt ainakin sen, että haluaa lynkata Keturin/Violet/Meiz, mutta hirveästi muuta arvokasta en saanut irti. Ääneni hänelle välillä ovat olleet osin painostuskeino "alkaa pelaamaan" ja osin todellinen turhautumisen osoitus / lynkkausääni paremman puutteessa.

Mikset itse lue niitä pelejä? Siinähän ne linkit ovat.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 22:19:58

Huom. en itsekään lukenut niitä pelejä tietysti kokonaan, selailin vain Awaclusin viestejä alkupäivinä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 22:21:25

Huom(x2). en ole mitenkään täysin varma että Awaclus on hyvis, vaan melko varma. Suosittelen lukemaan itse ja katsomaan, mitä mieltä olet.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 22:26:38

Halima: miten tuo muka tekee minusta ja Zeystä pahiksia? Voin sanoa että itse en ainakaan ole pahis ja ihan rehellisesti pidin aluksi Zeyn reaktiosta Awaclusiin, koska kiinnitin alussa lähinnä Awaclusiin huomiota, mutta myöhemmin taas huomioni alkoi kiinnittyä muuhun ja esim. siihen miten Zeyn aloitus oli muuten aika mitäänsanomaton. Nyt olen vielä Zeyn kanssa vähän kahden vaiheilla. Todennäköisemmin hän kuitenkin on hyvis kuin sinä, ja on hänellä myös pointteja puolellaan.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.10.2018 22:27:51

Äänitilanne:

3 Awaclus (Tingle, Keturin, Tube)
3 Aelina (Ustegius, Violet -> Pyramidi, Zey)
3 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awalcus)
2 Halima (Meiz, Halima)

Tällä hetkellä putoamassa Awaclus ensin saaduilla äänillä.

Suoritetut puhepakot (vain ne joilta niitä vielä puuttuu):
Ebsuli (1/3)
Tingle (2/3)
Ustegius (2/3)

Poissaolot:
-

Ensimmäinen päivä päättyy pe 5.10. klo 21!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 22:33:08

Xatalos kirjoitti:Huom(x2). en ole mitenkään täysin varma että Awaclus on hyvis, vaan melko varma. Suosittelen lukemaan itse ja katsomaan, mitä mieltä olet.


Alkaa tuleen omat ajankäytölliset rajotteet vastaan, että mun olis järkevää ruveta just nyt opetteleen lontoomafian syntaksia ja lukeen logei. Kysyin sen takia, että sais jotain näkemystä joltakulta joka on jo lukenut ne viestit. Mun mielestä myös edelleen rehellisesti kuulostaa ihan täysin kusetukselta yrittää vakuuttaa pelaajat hyvistelystään vedoten johonkin yhdellä foorumilla pelattuihin peleihin. Ja tää on menty jotenki, mm. sun toimesta Xatalos ostamaan ja myymään kaikille pelaajille. Jengi on myös vakuuttunut sun hyvikseydestä, koska oot selkeesti käyttäny aikaa Awan ja sen pelien tutkimiseen. Olis aika työlästä just nyt aloittaa tarkistamaan et hetkinen, puhutkohan ihan täyttä paskaa.

En väitä mitään, pohdin nyt vaan ääneen.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 22:36:39

Mua myös vähän painaa puhepakot ja päättyvä päivä, tää peli menee ihan remonttiin jos tulee vielä 1-3 uutta varapelaajaa d2 minkä pelkään tekevän Awasta alignmentistaan riippumatta hyvin destruktiivisen pelaajan joka suuntaan.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 22:46:23

Niin, on siinä kuitenkin pienehkö mahdollisuus että Awaclus on pahis ja vaikka olisikin hyvis, olisi ylivoimaisesti pienin vahinko (tai sanotaanko suurin hyöty) hänen lynkkaamisestaan (jos pahikseen ei nyt osuta... olen vähän epävarma todennäköisyyksistä osua oikeaan, koska niin moni pelaaja on ollut epäaktiivinen, VIoletkin nyt poistui pelistä jne., eli onko tässä mitään toivoa olla oikeassa vielä pahisten suhteen näillä todennäköisyyksillä - kenties aktiivisissa pelaajissa on esim vain 0, 1 tai 2 pahista? ja sit jos lynkataankin vahingossa jokin hyvisrooli tai muuten potentiaalisesti hyvä pelaaja, samalla kun Awaclus saa jatkaa rauhassa mellastustaan, se on aika katastrofi... Halima, Violet ja Aelina kyllä kaikki vähän epäilyttävät, mutta ei kukaan niin varmasti että olisin esim. 90+% varma oikeaan osumisesta... aloin vielä miettiä että vaikka Halima onkin hyviksen näkökulmasta outoja asioita tehnyt etenkin alkupelissä, ei niitä olisi täysin mahdotonta tehdä hyviksenkään, samoin kuin sinulla Keturin on ollut outoja tekoja jotka selittyivät jollain tavalla kuitenkin, tosin Halimaa paremmin sinun tapauksessasi)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 22:57:28

No pitäskö tässä sit committaa, et saatais vielä joku false erikoishyvisclaimi?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 23:00:37

Nyt en kyllä ymmärrä. Kannattaisi varmaan olla hiljaa rooliasioista ketjussa, jottei jokin hyvisrooli vaikka vahingossa paljasta itseään tai käytä rooliaan väärin perustein yöllä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 23:03:48

Xatalos kirjoitti:Nyt en kyllä ymmärrä. Kannattaisi varmaan olla hiljaa rooliasioista ketjussa, jottei jokin hyvisrooli vaikka vahingossa paljasta itseään tai käytä rooliaan väärin perustein yöllä.


Tarkotin, että en olis yllättyny jos Awa cleimais spessuhyvikstä siinä vaiheessa, kun lynkkaus on lähes varma ja ollaan varmaan samaa mieltä ettei yötapoissa Awaa edes yritettäis. Awahan on julistanut, että hän aikoo jäädä viimeisenä henkiin voittamaan pelin.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 23:09:29

Ahaa... No, en edes yllättyisi enää vaikka hän alkaisi tekemään fakeclaims tai jotain sellaista (vaikka olisikin hyvis).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 05.10.2018 01:22:39

Sori, minä en ihan samalta istumalta tätä kirjoittanut. Olen kyllä ainakin yrittänyt pysyä perillä viesteistä.

Violet pudottautui. En usko Violetin pudottautuneen vain epäilyjen tai roolinsa takia takia, ja ehkä osaltaan tämä selittää neutraalia käytöstä. Mua kuitenkin vaivaa se, että Violet luki topicin läpi, kommentoi asioita, mutta ei kertonut mielipidettään kuin kolmesta henkilöstä. Mulle jäi vähän mysteeriksi, oliko ääni mulle pelkkää painostusta äänestämään, vai oliko pohjalla joku isompi syy. // Pyramidi varapelaamaan, tervetuloa! Minun puolestani Pyramidi saa tämän pelipäivän aikaa.

Topa jotakuinkin luettu, en jaksanut tehdä sivukommentaareja. Nyt kun sekä Awaclus ja Keturin molemmat ovat olleet huomion kohteena, ja molemmat tuntuvat hyviksiltä (Awaclusia olen käsitellyt jo. Keturinin kohdalla mietityttää, että jos hän pahiksena todella on sitä mieltä, että peli ei etene, niin miksi hän tulisi voimakkaasti huutamaan että keskustelkaa oikeasta asiasta? Pahiksena hänelle pitäisi ihan hyvin sopia se, ettei peli etene. Jos peli taas etenee hänestä, niin miksi hän pahiksena tulisi huutelemaan että se ei etene? Pidän häntä tässä tilanteessa turhautuneena hyviksenä). Kun kaksi oletettua hyvistä on näin tarjottimella, huomio kohdistuu niihin, jotka näennäisesti vaikuttavat tutkivan heitä, ja rakentavan itselleen tällä tavalla hyvismäistä kuvaa. Tube ainakin sopii tähän profiiliin, tosin katson vielä muut pelaajat läpi. Ääni pysyy nyt Aelinalla.


Tarkoitukseni on laittaa mielipidelista perusteluineen tänään/huomisen aamuyön aikana viestiketjuun. Mulla on vieläö 600 sivua luettavana ensi viikoksi kun työt veivät aikaa alkuviikosta, minkä vuoksi en päässyt kunnolla peliin sisälle. Joka tapauksessa tässä vaiheessa vahvimmat hyvikseni ovat Awaclus ja Keturin aikaisemmin mainitsemistani syistä. Tingle vaikuttaa lievästi hyvismäiseltä, sillä pahiksena hänen äänensä tuli todella huonoon aikaan, sillä se rikkoo äkillisesti syntyneen Keturin vs. Awaclus tasapelin, mitä pahis ei haluaisi tehdä etenkään jos toinen tasapelin kohteista on pahis - molempien kohteiden ollessa hyviksiä pahis haluaa kyllä osallistua, mutta ei äänestämällä näin huonoon aikaan. Ei vahvin readi, mutta riittää kirjoissani neutraaliin hyvikseen.


Awaclus tietenkin vaivaa takaraivossa. Oikeastaan mikään ei ole muuttunut Awaclusista sitten edellisen listaukseni. Myöskään Awaclusin tyyli. Mysteeriääniä heittelee yhä. Minä en oikein tiedä mitä tehdä Awaclusille tai mitä ajatella. // Täällä mietitään näköjään taas Awaclusin pudotusta. Mä olen sillä kannalla, että tietysti ensisijaisesti aina siihen pahismaiseen. Mutta haluan nyt nukkumaan, enkä jaksa miettiä tätä pidempään.

Minun kommentti aiemmin: Awacluksella on jotenkin mun mielestäni käsittämätön pelitapa. En ymmärrä, miten tämä hyödyttää peliä. Mä olen Awaclusia jo kommentoinut tästä asiasta. Mun on vaikea uskoa pahiksen pelaavan tällä tavalla, mutta niin myös hyviksen. Vaikka en usko, että Awaclusin kannattaisi pahiksena näin pelata, minun mielestäni hän on kuitenkin lievästi epäilyttävä. Vaikea sanoa mitään ja todellakin näyttää uskovansa kantaansa. Mua arveluttaa mennä muiden mukana, mutta näköjään ainakin muiden (myös Awaclusin edellisten pelien) pelaajien mukaan näin Awaclus pelaa hyviksenä. Hän ei putoa epäilylistan pohjalle, mutta epäilyttää kyllä. Aiotko sä kertoa meille muille mitään siitä, mitä mietit?


Ebsulista on jäänyt mieleen kaksi kommenttia, jotka ovat hieman hämäriä. Jos pelissä ei olisi puhepakkoa, suuntaisin ääntä varmaan sinne. Ebsulin on kuitenkin pakko tulla puhumaan vielä.

Ebsuli kirjoitti:Zay taas alku kirjoitukseltaan tulee esiin hiukan agressiivisena mutta selittää hyvin päätelmänsä mikä antaa enemmän neutraalia vibaa kuin pahis /
Halimasta tulee itselle hyvis viboja ja mietin että jos Keturin olisikin lavastaja, mutta olisiko tällöin niin suorasti tullut lynkkaamaan Awaclusia hiljaisuuden jälkeen ilman suurempia pohdintoja...

Hieman ihmetyttää se, että Zeystä on tullut ilmeisesti pahisvibaa aggressiivisuuden takia. Mielestäni aggressiivisuus on huono peruste epäillä. Tuota jälkimmäistä olen kommentoinut ainakin kahdesti.

Tingle ja Ustegius tulee jaettua yhteen ryhmään, koska henkilöt ovat kadonneet kokonaan. Tässä vaiheessa jopa sanoisin, että kummankin äänet ovat vanhentuneita. Vaikka samoja henkilöitä vielä epäilisivät, ovat jääneet ihan varjoihin ja olisi erittäin kiva kuulla lisää. Tällä hetkellä jäävät ehkä jopa hieman keskustelun ulkopuolelle. Toisaalta vaikea heistä on keskustellakaan. Ustegius on äänestänyt keskipäivällä 2. päivä. Tingle puolestaan seitsemän maissa illalla 2. päivä. Tingle tuo viestissään esille, että haluaa mielipiteitä. Ustegius ei, mutta tuo tuntui reaktion hakemiselta. Voin toki olla väärässäkin.

Kolme viimeistä ovat hieman villejä kortteja, joista ei voi sanoa suuntaan tai toiseen.

Keturin sai ääniä ja myös menetti niitä. Mielestäni Keturilla todellakin oli villit päätelmät ja syyttää Tubea omista puheistaan, mikä ei mun mielestäni tuo kovinkaan hyvismäistä vaikutelmaa. Keturin on melko pikkutarkka, minkä oletan johtuvan livepelaamisesta, mikä nyt ei sinänsä ole epäilyttävää. Mua kuitenkin huolestuttaa, miten tuntuu pitävän itseään hyviksenä pitäviä hyviksinä ja pahiksena pahiksia. Kuten Tube (?) sanoi, se oma puoli pitää todistaa. Ei voi pelata ja olettaa kaikkien epäilijöiden olevan pahiksia ja myötäilevien hyviksiä. Pahikset tietysti tietävät pahikset ja keksivät epäilyksensä, mutta hyvisten pitää yrittää löytää niitä epäilyksiä. // Ja mitähän ihmettä nyt taas. Mä ihmettelen vahvasti tätä uusinta tapausta. Kyseenalaistan vahvasti sitä, että Violet olisi ystävystyjä. Sen sijaan tuotahan missään nimessä ei olisi kannattanut tuoda esille, enkä löydä yhtään järkevää syytä tuohon. Tavallaan Keturin antaa itsestään hyviksen kuvan nyt, mutta en tiedä.

Argumenttini on tämä vaikka itseä puistattaakin ottaa pelin ulkopuoliset seikat tiskiin: Äänestettyäni Tubea, pahis!Tube ymmärsi minun olevan riski hänen tiimilleen, bongasi mahdollisuuden syöttää minulle suunnatun false facts-atrapin johon minut tuntien aivan varmasti siirtäisin fokukseni - esimerkiksi sen sijaan, että kommentoisin tätä muuta peliä lol - ja parhaimmillaan mä räyhäisin tästä kellonajasta päivän loppuun asti tällä äänisaldolla ja homma ratkeaa kuin itsestään ilman sen suurempia ponnisteluja. Tubehan occamin partaveitsen ja kaiken logiikan mukaan "vain mokasi" :).


Ootko saanu sen memon, että tää peli on joukkuepeli? Yllättäen pelaajat jotka kokee olevansa hyviksiä, haluaa tukea toisiaan. Violet on antanu erittäin hyvät tulkinnat miksi hän pitää mua hyviksenä ja näillä tulkinnoilla Violet on ansainnut minun luottamukseni.

// Tämä muuttaa nyt vähän merkitystä, mutta Keturin oli miettinyt kyllä vastaavasti muitakin. Tämä vain oli selkein.

Xatalos: Neutraalia peliä joka on selkeästi yrittänyt kärsivällisesti ymmärtää kaikkien pelaajien tulokulmia, myös minun ja Awan. Hyvisvibat, vaikka hyppy lynkkausjunaan jännittikin.

// Mun mielestä pelaajan hyvismäisyys tai pahismaisuus nyt ei ole näkökulmista kiinni, vaan siitä, mitä tuo esille.

Tube jää tällä hetkellä kovin neutraaliksi. Aiemmin vaikutti varauksella lievästi hyvismäiseltä, mutta ei ole tuonut vieläkään kovin laajasti niitä epäilyjä läpi. Mietityttää kyllä, että ilman tuota Keturin vs Tube -väittelyä olisi jäänyt turhan paljon taustoihin. Oikeastaan Tube on kommentoinut tässä vaiheessa kaikkea muuta erittäin vähän. Vastannut muutamaan itseään koskevaan juttuun ja lisäksi tuohon Keturinin juttuun - kuitenkin siihenkin melko vähän. Ehkä hieman epäilyttävä tuon neutraalina pysymisen takia? Aiemmin vielä ymmärsin sitä, mutta pelipäivää on alle vuorokausi jäljellä.

Raynpelikoneet vastaili aiemmin pelaajien käsittelyyn, mistä tulikin ihan hyviä pointteja, joita en ollut ajatellut. Olen kyllä eri mieltä, mutta ymmärrän tämän mielipiteen. Tällä hetkellä mulla ei ole oikein mitään sanottavaa. Mun mielestä raynilla on jossain määrin epäilyttävä pelityyli, mikä taas välttämättä ei sano suoraan pahis. Luin noita viestejä ja mun mielestä siellä oli hyviä pointteja, sellaisia mitä itse en ollut ajatellut. Kun mun edellisestä viestistä poistetaan virheellinen mielikuva, jäljelle jää melko hyvismäinen kuva. Ainakaan kamalasti noista osan henkilöiden perusteluista ei taida olla raynille huomautettu, vaikka alkuun niitä kyselty? Luulisin, että tästä olisi puhetta enemmän, jos osan perusteluista poisjättäminen on omituista. Mua kuitenkin vaivaa tuo tyyli…

Samalla vastaan Aelinalle hänen syytökseensä(?) tai ihmettelyyn, en edes oikein tiedä mikä se oli, minusta; Minä en puhu asioista joita en koe tärkeiksi. Ketään ei kiinnosta miksi minun tai sinun #6 townread on kuka on (tai ei ainakaan pitäisi kiinnostaa), koska sillä ei ole mitään merkitystä tällä hetkellä. Kun viesteissä keskitytään liian moneen asiaan jää oleellinen pimentoon. Sinulla saattaa olla todella hyväkin pointti jostain asiasta mutta harmittavan usein pelaajat hautaavat nämä hyvät pointit tuhannen muun asian alle. Tämä on lisäksi edullista pahikselle (toimia tällä tavoin), sillä voit ihan huoletta heittää esim pahiskaverisi mukaan "pahislistaasi" kun sinulla on aina muitakin vaihtoehtoja --> sinun ei tarvitse "committaa" (sori en keksi hyvää suomennosta sanalle) äänestämään pahiskaveriasi, mutta olet kuitenkin "oikeassa" jos hänet satutaan lynkkaamaan.


Ja sitten Meiz. Mulla oli jotenkin mielikuva, että Meiz olisi ollut vähemmän innokkaasti mukana. Nyt lukiessa Meizin viestit uudelleen kuitenkin mielikuva on eri. Johtuu varmaan siitä, että täällä on paljon aktiivisia pelaajia, tosin Meiziltä on tullutkin nyt hieman enemmän kommenttia, kuin ihan alussa. Nämä Meizin viestit erityisesti painaa Halimaan päin (kuten myös rayn), joten pitää käydä Halima läpi tarkemmalla silmällä. Yleisesti Meizistä jää tarkkasilmäinen kuva ja käsittelee pelaajia minun mielestäni hyvin. Kysymys: Ketä pidät pahismaisena, ketä hyvismäisenä, onko muista pelaajista tullut ajatuksia?

- Haliman listaus hyvismäiseksi tässä ei epäilytä niin paljoa, perustuen edelliseen peliin jossa ei tunnistanut Halimaa pahikseksi.

Menee itseni puolustamiseksi, mutta kyllä mä sen lopulta tajusin… Siinä vaiheessa vaan alkoi olla turhan myöhä. (Ärsyttää, etten heittänyt vaan ääntä Halimalle, vaan jäin silloin lopussa arpomaan, mikä on tähän ot tähän) :D

Halimaa mä olen alkanut ajattelemaan uudelleen, kun näköjään moni epäilee Halimaa ja uusintalukemalla on tullut ihan hyviä pointtejakin. Mä luin Halimankin viestit nyt uudestaan läpi. Melko monelta on tullut asiaa ja epäilyjä, joten en enää korosta niitä tähän uudelleen. Yleisesti Halimassa alussa laittaa tosiaan turhan heppoisin perustein Awaclusia hyvikseksi. Mä olen jossain määrin kannalla, että tämä ei ole kannattavaa pahiksena, mutta Meiziltä tuli hyvä pointti, että pahiksena voi lukea tilanteen väärin. Mä väittäisin myös tosiaan, että aina lopulta olen kyllä tajunnut Haliman pahistyylin. Siinä mielessä tämä on monipuolisempaa ja hyvismäisempää Halimaa, koska (oon sanonut jo nämä) Halima käsittelee kaikkia eikä ole jumittunut 1-2 pelaajaan. (Ja toisaalta yhä uskon Haliman osaavan feikata…) Minä kyllä sinänsä ymmärrän ne epäilyttävät pointit kun luen ne toisten teksteistä, mutta sitten avaan Haliman viestit, enkä enää ymmärrä. Ehkä nyt alan olla hitusen liian väsynyt. Sillain yleisesti laittaisin Haliman silmällä pidettäviin neutraaleihin. Mun pitää varmaan vielä miettiä ja lukea uudestaan. Näyttää tekevän sitä samaa “flip-floppaamista(?)” kuin Xatalos.
Nyt Awaclus joku roti. Uskon että olet hyvis, mutta jos sun asenne peliin on tämä, niin mäkin alan olla sillä kannalla, että sut on sama lynkata. Se lynkkaus nimittäin tällaisella pelityylillä tulee varmasti jossain vaiheessa, ja silloin se on parempi tehdä aiemmin kuin myöhemmin. Ota itseäsi niskasta kiinni, lopeta trollaus ja ala pelata niinkuin kunnon kyläläinen!

En käy ihan järjestyksessä, tämä on se alhaalla mietitty kommentti. En nyt oikein päätynyt näissä kahdessa mihinkään. Ylipäätään tässä pelissä nyt on vähän osittainen yhteinen mieliala, joten siltä kantilta mun oli huono nostaa nimenomaa Xatalosin kommentti huomioon. Pahoittelut, se sattui ensin silmiin. Mua edelleenkin epäilyttää tällaiset kommentit, mutta toisaalta nyt tuntuu jo monelta tulevan tätä, että Awaclus voitaisiin lynkata ihan huvikseen. Ehkä mä sitten tulkitsin väärin.

Xatalosista mulla on vähän vaikea kuva. Tuota soutaa-huopaa “saattaahan tämä olla hyvis, mutta äänestän silti” tapahtuu. Ensin sitä oli alkupelissä ja nyt myös päivän loppua kohden. Nyt häiritsee muuten tuo (Keturininkin mainitsema) pomppiminen. Aina päädytään toisesta pelaajasta takaisin Xatalosiin. Lisäksi mua hieman häiritsee se, että mua epäillään, suurimpana syynä se mun “ääneni” (jonka korjasin kahdesti (=en ole äänestänyt), jonka jälkeen olin taas epäilyttävä ilman kummempaa perustelua). Xatalos ei vaikuta loogiselta, vaikka vaikuttaa olevan koko ajan pelin tasalla.

Ja en kyllä tiedä miksi äänesti minua tuon Awaclus-kommentin takia, mutta muiden samanlaiset kommentit sivuutettiin samalla. Muistaakseni useampikin itse asiassa sanoi samaa eikä vain tuo toinen esimerkki?

Etpä tainnutkaan, mutta se mielikuva jäi kun sanoit että olin epäilyttävin tms., eli olisit äänestänyt minua sillä hetkellä. Miksi muuten et äänestänyt, vaikka epäilys oli kova?

(En ole nyt ihan varma, mutta luulen sanoneeni, etten listaukseni perusteella halunnut lähteä äänestämään vielä. Jos en sanonut tai tehnyt sitä selväksi, niin pahoittelut. Myönnän virheeni tässä.)
Aelinan ääni minulle aiemmin pelissä jäi nyt kyllä vähän vaivaamaan. Perusteena oli että olisin "piileskellyt oikealta pelaamiselta äänestämällä helppoa kohdetta" tms., mutta olin kuitenkin siihenkin mennessä ollut jo varsin aktiivinen osallistuja pelissä monin tavoin. Lisäksi oli moni muukin äänestänyt Awaclusta, vieläpä ainakin Zey samalla tyylillä (eli epäilyt laskeneet mutta ääni pysyi yleisen ärsyttävyyden/haitallisuuden takia tms.), joten miksi minä olin juuri se pahis, kun taas esim. juuri Zey ei pahemmin haitannut?

Nyt lyö ihan tyhjää. Löydätkö sen kohdan, missä näin olen sanonut? Päällimmäisenä tuli mieleen viestini Violetille:
Oma viestini: Olettaisin, että Violetilta on tulossa listaa, kun on kuitenkin pelin käsitellyt? Mun mielestä Violet on nyt omituisen neutraali. Kommentoi peliä ja äänestää mua ilmeisesti lähinnä painostaakseen äänestämään (tai ainakaan muuta syytä ei sanonut). Siinä mielessä kovin helpon kohteen valitsi, koska tosiaan en ole vielä äänestänyt (ja kyllä, teen sen ajoissa ennen pelipäivän loppua). --- Mua ihmetyttää Violetin neutraalius ja helppo äänestyskohde ja -peruste.

Sinua taas olen epäillyt tästä:
Oma viestini: Mua myös vaivaa se, että yhdessä välissä tuntui jo päättäneen, että Awaclus on hyvismäisempi kuin pahismaisempi, mutta silti halusi kauan pitää ääntään. Ehkä eniten mua häiritsee lause “Puoliksi tekisi vain mieli jatkaa tällä ja lynkata Awaclus pois tieltä riippumatta mikä on. Toisaalta jos on hyvis, se kyllä hukkaisi vain koko ekan päivän..” Tämä on jostain syystä mun pelaamissa peleissä aina ollut huono merkki. Sanoja yleensä on pahis, joka on löytänyt hyvän syyn edes olla etsimättä pahismaista pelaajaa.

Jos viittasit tähän, niin Halima sanoi samankaltaisen kommentin kuin sinä, ja sinun kommenttia kommentoin. Eli en tiedä, mistä nyt Zeyn repäisit tähän. Tästä kommentista puhuimme aikaisemmin ja lupasin miettiä Halimaa myöhemmin. Voi kyllä olla, että tarkoitit tuota alempaa kommenttia, mutta enemmän tuli mieleen tuo ylempi kommentti Violetille. Joku toinen (oliko se nyt Halima vai joku muu?) nosti esille sen, että sinä ja Zey molemmat ensin epäilitte, sitten lievensitte epäilyjä ja jätitte kuitenkin äänen voimaan, mistä minäkin taisin mainita. Tätä olin myöhemmin Zeylle sanonut kyllä. Tässä on nyt vähän puurot ja vellit sekaisin.
Aelina - neutraali/pahis - ei mitään kovin positiivista ja häiritseviä yksityiskohtia (mm. se ääni minulle alussa)


Zeystä taitaa tulla vähän toistoa. Zeyssä mua häiritsee se, kuinka on tarttunut minuun. Edelleenkään mua ei haittaa, että mua epäillään. Sen sijaan mua alkaa tuskastuttaa, kun joudun kauan jankkaamaan samaa asiaa. Sitten kun Zey päätyy tulokseen, ettei se ehkä ollutkaan epäilyttävää, hän nostaa esiin jonkun toisen seikan, jonka “pahis olisi sanonut” ja joka jää omasta mielestäni hieman hataralle pohjalle. Tuntuu, että yhden epäilyn tilalle on pakko keksiä toinen. Ylipäätään tästä jankkaamisesta tulee vain tunne, että Zey on päättänyt minun olevan pahis ja se päätöshän pysyy. Zeyn pelin tapahtumiin osallistuminen on melko vähäistä, mutta mielipiteitä on listoina tullut. Yksi häiritsevä seikka on, kuinka mua on lähdetty äänestämäään Ustegiusin (jonka pointti jäi epäselväksi, oliko siinä muuta, kuin pahikselle helppo aihe nuo erikoiset) ja Violetin (jonka pointti jäi myös epäselväksi, oliko siinä muuta, kuin äänestykseen painostaminen) jälkeen. Tällä hetkellä Zey on näistä ainoa, jonka perustelut ymmärrän.

Hyvismäiset:
Raynpelikoneet
Meiz

Neutraalit:
Keturin (en ymmärrä käytöstä, mutta pakko kai olla hyvis?)
Halima (silmällä pidettävä)
Tube (rajalla)

Epäilyttävät:
Awaclus
Xatalos
Zey

Hiljaiset (en halunnut sotkea tuonne listaan):
Tingle, Ustegius, Violet/Pyramidi, Ebsuli

Tällä hetkellä ++Zey
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 05.10.2018 04:54:44

Äänitilanne:

4 Zey (raynpelikoneet, Halima, Awalcus, Aelina)
3 Awaclus (Tingle, Keturin, Tube)
3 Aelina (Ustegius, Violet -> Pyramidi, Zey)
2 Halima (Meiz, Xatalos)

Tällä hetkellä putoamassa Zey äänienemmistöllä.

Suoritetut puhepakot (vain ne joilta niitä vielä puuttuu):
Ebsuli (1/3)
Tingle (2/3)
Ustegius (2/3)

Poissaolot:
-

Ensimmäinen päivä päättyy tänään pe 5.10. klo 21!

//Painovirhepaholainen korjattu! Kiitos justy ja Meiz huomiosta! :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.10.2018 07:21:04

Oon melko varma että Halima ei tällä hetkellä äänestä itseään, vaan ääni on tullut Xatalosilta :P
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 08:01:57

Keturin kirjoitti:Awahan on julistanut, että hän aikoo jäädä viimeisenä henkiin voittamaan pelin.


En ole sanonut noin.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 05.10.2018 08:08:59

Xatalos kirjoitti:Ahaa... No, en edes yllättyisi enää vaikka hän alkaisi tekemään fakeclaims tai jotain sellaista (vaikka olisikin hyvis).


No en kyllä fakeclaimaisi taviksena erikoisroolia, paitsi joissain harvinaisissa tilanteissa.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 05.10.2018 08:14:32

Hmmjoo. Eipä ole tullut Aelinaa hirveän kunnolla vielä mietittyä, mikä näkyy siinä, että unohdin jo kaksi kertaa sen faktan ettei hän äänestänyt minua aiemmin :D

Ihmettelen kuitenkin vähän Zey-ääntäsi, Aelina. Sanot että sinua lähinnä ärsyttää se kuinka Zey pitää sinua pahiksena, vaikka hänen äänensä sinulle on ”ainoa jonka perustelut ymmärrät”. Eihän perusteltu epäily itsessään kuitenkaan ole pahismainen, vaikka se hyvikseen (jos olet hyvis) kohdistuisikin. Miten ihmeessä siis päädyit Zeyn olevan pahis sen takia, että ärsyynnyit hänen loogisesta/perustellusta äänestään..? Eivätkö vaikeasti ymmärrettävät äänet sinuun luonnollisesti ole epäilyttävämpiä? Nyt en tajua ääntäsi.

Ylipäänsä näkisin mieluusti perusteluja Zeyn pahikseudesta häntä äänestäviltä. Samalla olisi hyvä kuulla myös siitä, miksi Aelina on pahis. En sataprosenttisesti ymmärrä kumpaakaan lynkkausvaunua tällä hetkellä (vaikka Aelinasta tosiaan on vähän häiritseviä asioita). Käyn varmaan illalla vielä läpi Zeyn/Aelinan viestejä, jos totuus valkenisi ennen aikarajaa.

Awaclus/Halima sen sijaan voisin tälläkin hetkellä tukea lynkkausta - Awaclusin strategisista syistä (jos selviää myöhempään pelissä, tulee varmasti aiheuttamaan hyvisten häviön tätä menoa hyviksenä, ja jos on pahis niin sitä parempi lynkata) ja Haliman lähinnä siksi että epäuskottavin perustein nosti Awaclusin heti täyshyvikseksi ja vielä epäuskottavammin perustein lähti lynkkauttamaan minua. Vaikea ainakin nähdä että hyvis olisi tullut noihin lopputuloksiin - paljon ennemmin pahis joka olisi tiennyt Awaclusin olevan hyvis & nähnyt helpon tilaisuuden hypätä mukaan lynkkaamaan minua / päästä Awaclusin suosioon. (Huom. Valitettavasti en voi täysin sulkea pois sitä mahdollisuutta että metan tms. takia piti Awaclusin tyyliä ”hyvismäisenä”, siksi vähän vielä epäröin tämän suhteen ja harkitsen myös Awaclusia.....).

Olisi tosiaan hyvä kuulla argumentteja Zeystä/Aelinasta tällä välin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 05.10.2018 08:29:19

Lisäys: oikeastaan voin ehkä jotenkin ymmärtää kuinka hyvis-Halima pitäisi Awaclusia alun perusteella täysin hyviksenä (vaikka sekin olisi outoa), mutta en kyllä käsitä miksi hyvis-Halima heittäisi epäilynsä minuun sen takia että epäilin Awaclusia, vaikka itsekin sanoi Awaclusin pelityylin olevan ”huono hyviksille”.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.10.2018 08:37:10

Xatalos kirjoitti:Lisäys: oikeastaan voin ehkä jotenkin ymmärtää kuinka hyvis-Halima pitäisi Awaclusia alun perusteella täysin hyviksenä (vaikka sekin olisi outoa), mutta en kyllä käsitä miksi hyvis-Halima heittäisi epäilynsä minuun sen takia että epäilin Awaclusia, vaikka itsekin sanoi Awaclusin pelityylin olevan ”huono hyviksille”.

Juurikin näin. Lisäksi en usko että hän itsekään missään vaiheessa uskoi epäilyynsä minua kohti (viewtopic.php?f=34&t=650&sk=a&start=150#p18844). Nyt read kääntyi osaltani hyvismäiseen suuntaan, koska postasin lisää mietteitä pelaajista, mutta olen vahvasti sitä mieltä että hyviksenä Halima olisi päätynyt tulokseen jo aiemman pelini perusteella, sen sijaan että olisin tuossa vaiheessa peliä ollut hänen top1 pahisread. Ja ei, tähän ei Halima voi juurikaan puolustautua, mutta seikka vakuuttaa minut vain enemmän hänen roolista.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 05.10.2018 08:39:54

Mitä muuten ajattelitkaan noista Awaclus/Zey/Aelina, Meiz?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.10.2018 08:48:57

Awacluksen osalta, mun silmään hänen äänet ovat pyörineet mahdollisesti "väärissä" kohteissa pitkin päivää ja sitä kautta rooli mietityttää. Sen enempää en tässä vaiheessa osaa sanoa, en lähtisi lynkkaamaan tänään. Uskoisin että motivaatioista saadaan enemmän selkoa myöhempinä päivinä.

Poukkoilen aikalailla edestakaisin Zeyn ja Aelinan välillä, ja tarkoitus on syynätä molempien viestit uusiksi tässä työpäivän aikana (uh oh) ja yrittää muodostaa jotain varmempaa kantaa. Aelinan osalta jäi mieleen Haliman kommentin ohittaminen. Jos Halima on pahis, voisi johtua siitäkin ettei pahiskaverin viestejä tule luettua niin tarkkaa epäilyjä etsiessä. Viesteistä on kuitenkin jäänyt kuva ettei todella ole käynyt ketjua niin tarkkaa läpi niitä kirjoitellessa, jolloin tuo huolimattomuus sopisi myös hyvikselle. Zeyn tarttuminen detaileihin Aelina-casessa ja kuumotuksen jatkaminen ei epäilytä niin paljoa, koska mun mielestä tuollainen pikkutarkkuus on hyvin ominaista Zeyn hyvispelillekin. Tän enempää en tässä viaheessa osaa sanoa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 05.10.2018 09:03:26

Xatalos kirjoitti:Halima: miten tuo muka tekee minusta ja Zeystä pahiksia? Voin sanoa että itse en ainakaan ole pahis ja ihan rehellisesti pidin aluksi Zeyn reaktiosta Awaclusiin, koska kiinnitin alussa lähinnä Awaclusiin huomiota, mutta myöhemmin taas huomioni alkoi kiinnittyä muuhun ja esim. siihen miten Zeyn aloitus oli muuten aika mitäänsanomaton. Nyt olen vielä Zeyn kanssa vähän kahden vaiheilla. Todennäköisemmin hän kuitenkin on hyvis kuin sinä, ja on hänellä myös pointteja puolellaan.

Ei se teekään teistä pahiksia. Kävin vain katsomassa, oliko minun järkeilyssäni/tunteilussani alkupelissä joku virhe, mutta ainakin itselleni tuli sama fiilis uudestaankin. En ole viimeisiä kuuttatoista sivua lukenut sillä silmällä, että voisitteko te olla pahiskavereita, enkä aio sitä tehdäkään ainakaan tänään. Jos Zey lynkkautuu ja paljastuu pahikseksi, silloin on sen tutkinnan aika.

Sinänsä sinä olet pelannut mielestäni aika vakuuttavaa peliä, etkä juurikaan epäilytä. Vaikkakin olen varma että olet kyllä kykenevä pahis ja siinä mielessä olen yhä varuillani suhteesi.

Aelinan viesti. Huh-huh. Nyt on jo parempi kun on lainauksia, mutta vielä voisit selkeyttää sillä että laittaisit siihen lainaukseen ketä lainaat (eli esim. quote="Aelina"). Nyt piti lukea välillä monta kertaa että kenen kommentti tämä nyt on mitä on lainattu ja mihin sinä vastaatkaan.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 05.10.2018 09:05:19

Ok. No, mielenkiintoisempaa asiaa varmaan kuulisikin Zeystä/Aelinasta heidän äänestäjiltään.

Olen sinänsä eri mieltä Awaclusin suhteen että hänen tyylinsä on näköjään säilyä mysteerinä läpi pelin, ei vain ekana päivänä. Siis hän on vain valtava hyöty pahiksille loppupelissä hyviksenäkin (ei vaadi juuri vaivaa vakuuttaa 1-2 hyvistä lynkkaamaan hänet tuolla pelillä).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron