Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM2018 loppu, hyvikset vei!

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 18:30:20

Keturin kirjoitti:Voitko osoittaa jotenkin tämän pelin/foorumiketjun sisällä tapahtuneiden toimiesi kautta, että mikä susta tekee hyviksen?


Jos nyt vaikka alottaisit lukemalla sen viestin, jota lainasit.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 18:37:36

Laitetaan vaan listaa...... Ei välttämättä ihan loppuun asti mietitty, mutta tässä mitä nyt tällä hetkellä tulee mieleen.

Aelina - neutraali/pahis - ei mitään kovin positiivista ja häiritseviä yksityiskohtia (mm. se ääni minulle alussa)
Awaclus - ????? - mysteeri, puhdas arvaus olisi hyvis... voi kuitenkin olla pahiskin, joka tapauksessa ongelma
Ebsuli - ?????
Halima - suht neutraali - pari asiaa häiritsee kuten ylivahva luottamus Awaclusille alusta lähtien, mikä voisi viitata vain pahikselle tarjolla olevaan tietoon
Keturin - ehkä hyvis? - selitykset omituisuuksista tähän asti olleet ainakin jollain tasolla ymmärrettäviä
Meiz - luultavasti hyvis - tuntuu hyödylliseltä osallistujalta keskusteluun, ainakin sain positiivisen vaikutelman viimeksi kun tarkastelin
raynpelikoneet - lievästi hyvis - historiani raynin roolin ennustamisessa on varsin huono, mutta ei mitään kovin häiritsevää ole tullut vastaan, joten veikkaukseni olisi hyvis (ja tuntuu kiinnostuneen enemmän tietojen selvittämisestä kuin narratiivin puskemisesta mikä on hyvä merkki)
Tingle - ?????
Tube - melko neutraali - ei mitään vahvaa mielipidettä, en ainakaan vakuuttunut Keturinin syistä hänen pahikseudestaan
Ustegius - ?????
Violet - pahis? - riippuu vahvasti miten nyt peli jatkuu seuraavan vuorokauden aikana, tähän asti tulleet viestit tuntuvat varsin päämäärättömiltä ja innottomilta, ikään kuin tehty pakolla, mikä sai minulla epäilyksiä pinnalle
Zey - neutraalihko - luulin pitäväni alussa, mutta ei sitten ollutkaan niin hyvää sisältöä kuin ajattelin, ja myöhemmin pidin joistakin pointeista (mm. Aelinasta), nyt taas jäänyt melko mauton mielikuva


Awaclus: voisitko muuten vielä laittaa sen linkin uusimpaan pahispeliisi? En nyt helpolla löydä.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 04.10.2018 18:42:37

Koontaa tulossa täältäkin, mutta kaksi asiaa kommentoin:
Zey, tarkoituksena ei ollut käyttää viimeistä puolustuksena, mutta pahiksena varmaan haluaisin olla vähän enemmän kartalla kuin nyt olen. :D Ja ihmettelen kyllä, miten Halima ajattelee minun olevan hyvin mukana pelissä.
Xatalos, mikä ääni? Olen aiemminkin tätä sanonut - sinua en ole kertaakaan äänestänyt.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 18:46:16

Mitäs hemmettiä..... Tosiaan. Jostakin syystä muistiini on ilmeisesti iskostunut, että äänestit minua, vaikka se olikin vain se "top read".

No, ei se sinänsä muuta asiaa, koska olisit selvästi äänestänyt minua siinä kohtaa jos et olisi ollut "odotuskannalla" äänesi suhteen.

Joka tapauksessa en nyt niin hirveän tarkasti ole miettinyt sinua. Mielikuva huonohko (ja näköjään osin virheellinen :D), vaikka tuskin lopullinen.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 18:51:01

Xatalos kirjoitti:Ei se hirveästi vakuuta jos julistat vain olevasi hyvis, edesauttamatta ketjussa pahisten kiinnijäämistä. Itselleni ainakin olisi pala kakkua teeskennellä olevani hyvis, jos ei pitäisi sanoa mitään ajatuskulustani ketjussa. Tuskin se sinullekaan olisi niin mahdoton haaste kuin annat ymmärtää, etenkin jos panostat vähän tätä SM-peliä varten. Se pahispeli mitä tarkastelin oli kuitenkin vuosia vanha ja taitosi ovat voineet kehittyäkin siinä suhteessa.

Onko sinulla muuten mitään uudempaa pahispeliä linkata? Uusin mieluiten.


Tässä on uusin, jossa olin mafia:
http://forum.dominionstrategy.com/index ... ic=17612.0
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 18:59:15

Tää Aelina/Violet/Awaclus-trio on nyt tosi outo.

Mulla on vahva hyvisriidi Violetista, Aelinasta mä en oo oikeen saanu mitään otetta ja Awaclusin saaminen ulos pelistä olis vaan tosi hyvä juttu kaikkien kannalta. Nykyisellä äänestyssaldolla mua lähinnä pelottaa, etten haluais joutua siihen tilanteeseen et äänestän Awaa ja Awa sit seivaa ittensä saamalla Violetille enemmistön. Voi kyrpä.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 18:59:59

Mehh.... Täytyy kyllä sanoa että tuo vahvistaa aiempaa käsitystäni. Eli siis että hyvis-Awaclus on ärsyttävä trolli ja pahis-Awaclus on jossain määrin miellyttävä/hyödyllinen trolli.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 19:02:20

++Violet
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 19:03:36

Meiz on tuottanut huomattavasti parempaa settiä tänään kirjoittaessaan auki mielipiteitään pelaajista. En koe että ääneni tarvitsee enää olla siellä. Seuraavaksi tekisi mieli äänestä Zeytä, mutta raynpelikoneet on äänestänyt häntä. Ja raynpelikoneet epäilyttää jostain syystä sitä enemmän mitä pitemmälle peli etenee. Taidan tehdä nyt vain näin: --Meiz, ja lukea eteenpäin.

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti: Zey aloittaa listauksen, kuin aikoisi jokaisesta sanoa mielipiteensä lyhyesti, mutta selkeästi. Sitten kesken listan kuitenkin tyyli muuttuu täysin, kun Zey lainaileekin pelaajien viestejä ja kyselee kysymyksiä kertomatta mielipidettään kyseisistä pelaajista.

Jäikö sulle mun mielipiteeni jostain pelaajasta epäselväksi?

Joo. Siellä oli keskivaiheilla pari-kolme tyyppiä joista et sanonut mielipidettä, oli vain jotain kysymyksiä. En jaksa nyt mennä katsomaan ketä nämä pelaajat olivat, löydät itsekin jos viitsit käydä katsomassa.

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:Aelina tuntuu ottavan hyvin kantaa pelin asioihin ja on asioista kärryillä.
Oikeasti? Mä kritisoin lähes jokasta Aelinan listauksessaan esittämät mielipiteet ja yleisin puolustautuminen tuntuu siellä olevan, että hän ei muistanut tai ollut lukenut. Ja hän on hyvin kärryillä?

Oikeasti. Ootko lukenut muita viestejä Aelinalta kuin sen kritisoimasi listausviestin? Siellä on muissa viesteissä tosi paljon asiaa ja kommentteja ja mielipiteitä ketjussa tapahtuviin asioihin.

Zey kirjoitti:Haliman äänestyskäytös tuntuis viittaavan siihen, ettei oikeasti ole kiinnostunut kuka tippuu, ennemmin välttelee vastuuta olla lynkkaukseen mukana. En nimittäin voi uskoa, että Halima uskoisi saavansa Meizin tänään lynkattua, kun hän on monien muiden mielestä hyvismäinen. Ja kuitenkin kaksi hänen muuta epäiltyään on saanut jo äänen, mä yhden ja Violet kaksi. Violetia äänestämällä Halima sais Violetin jopa tasatilanteeseen kärjessä olevan Aelinan ja Awan kanssa, jotka molemmat uskoo hyviksiksi ja silti se ääni on siellä yksin Meizillä ilman oikeita mahdollisuuksia tällä hetkellä vaikuttaa lynkkaukseen.

Tätä mä nyt en oikeesti meinaa uskoa Zeyn, siis sen Zeyn joka on mun mielestä tosi hyvä pelaaja ja kokenut ja kaikkea, sanomaksi. Kun siis jos olisi jäljellä tunti-kaksi iltalynkkaukseen, niin tilanne olisi tietysti se, että ääniä siirrellään niille epäilyksen kohteille, ketä muutkin epäilevät. Sen sijaan nyt, kun on vielä yli vuorokausi tätä päivää jäljellä, ei ole tarvetta kasata vielä ääniä parille tyypille. Voin aivan hyvin painostaa sitä, ketä eniten epäilen ja katsoa saisinko muitakin puolelleni. Tosin nythän jo poistin ääneni Meiziltä. Toisaalta se ääneni Meizille saattoin olla osasyy siihen, miksi Meiz kirjoitti mielipiteensä auki ja sain hänestä paremman kuvan, eli siitä tosiaan oli ainakin minulle hyötyä.

Tästä viimeisestä kappaleesta nyt tulee todella vahvasti sellainen olo, että Zey on päättänyt epäillä minua, eli jokainen asia minkä hän vain keksii, hän kääntää minua vastaan. Tämä kyllä ansaitsee jo minun ääneni.
++Zey
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 19:04:29

Miksi ray epäilyttikään?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Tube » 04.10.2018 19:12:47

Varm,aan tyhmä kysymys tässä kohtaa, mutta mitä te viestitte noilla kenoviivoilla viestin lopussa? Mulla on ollut jos jonkinmoisia ideoita, mutta en ole saanut aikaiseksi varmaan päätelmää.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 19:14:25

Tube kirjoitti:Varm,aan tyhmä kysymys tässä kohtaa, mutta mitä te viestitte noilla kenoviivoilla viestin lopussa? Mulla on ollut jos jonkinmoisia ideoita, mutta en ole saanut aikaiseksi varmaan päätelmää.


Kuittaa ne viestit jotka on tullu viestiä kirjottaessa.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.10.2018 19:18:20

Violet on pudottautunut pelistä. Varapelaajaa etsitään!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 04.10.2018 19:21:02

--Violet

Ehkä tämä selittää Violetin neutraaliutta. Kiire? En usko, että kukaan kuitenkaan haluaa epäilyksien takia pudottautua. Äänestän, kunhan saan sen viestin tehtyä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 04.10.2018 19:25:13

En kyllä tiedä tekeekö tämä Violetista lainkaan hyvistä, mutta varmaan uudelle pelaajalle pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuutta edes.

++Awaclus
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 19:29:05

Xatalos kirjoitti:rayn: Voisitko vielä tarkentaa, miksi alunperin epäilit Keturinia ja mikä muutti tilanteen? Ehkä nyt sekoilen, mutta kuvani asiasta jäi hämäräksi.

Pitänee vielä miettiä illalla asioita uudelleen. En nyt osaa yhtään varmasti sanoa, kuka on pahis. Keturin vielä vähän epäilyttää (juuri tarpeettomat valitukset esim. metan käytöstä, ja sitten itse kuitenkin käyttää metaa - WTF? - sekä vähintään hieman vaikeasti uskottavat syyt epäillä Tubea). Pikapeleihin tottuminen / Tuben ennestään tunteminen kuitenkin selittävät osittain. Itsekin joskus epäilen raynia oudoista syistä.

Keturin kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Pliis voidaanko lopettaa tää turha meta ja esim pelata

Voitko sitten kommentoida johonkin muuhun mitä pelissä on sanottu tai tuoda jotain muuta esille?


Sanoin jo, että kommentoin muuta peliä kunhan pääsen koneen äärelle. Joka tapauksessa ois kiva jos tänne sinä aikana tulis jotain oikeeta sisältöä.

Viittasin tähän viestiin, erityisesti alleviivattuun osaan. Minun mielestäni, kun osallistutaan peliin, ketju on luettu. Piste. En näe mitään syytä hyvikselle tulla sanomaan ainoastaan jo kaikkien muiden sanomaa asiaa ja sitten valittaa että muiden pitäisi tehdä jotain, jos ei ole itse tekemässä mitään. En näe mitään syytä hyvikselle tulla ylipäätänsä kritisoimaan yhtään mitään jollei itse ole edes tietoinen asioiden kontekstista (tässä viittaus "Haliman quoteen" jonka, myönnän, muotoilin huonosti). Kuten jo aiemmin sanoin, tässä pelissä tehdään ihmisten sanomisista johtopäätöksiä, ja minulle "jos tänne sinä aikana tulis jotain oikeeta sisältöä" tarkoittaa ettei ketjussa ole (muuta) sisältöä (kuin Awaclushomma josta hän puhuu viesteissään tuona aikana). Se ei pidä paikkaansa. Viitaten edelliseen, sitä sen pitäisi tarkoittaa, koska minun mielestäni hyvis sanoisi ennemmin "jättäkää jo tuo Awaclus huomioimatta ja keskittykää johonkin olennaiseen, olen nyt töissä ja yritän lukea ketjua töiden ohessa / sitten kun pääsen kotiin, tämä keskustelu mitä käytte on aivan turha". Noin, paitsi että Keturin ei tee mitään tähän suuntaankaan vaan alkaa vääntää Awaclusin kanssa jostain aivan turhanpäiväisestä asiasta, ja myöhemmin muiden kanssa siihen liittyen --> liittyen siis asiaan jonka hän itse kokee olevan turha (tai josta keskusteleminen on turhaa).

Kaikki asiat ja topikit tässä ketjussa eivät ole tärkeitä ja hyvän, tai edes kohtuullisen hyvän pelaajan (kaupunkilaisen) ominaisuuksiin kuuluu tunnistaa ketjusta ne asiat mitkä ovat tärkeitä ja viedä niitä eteenpäin, minusta tuntui siltä ettei Keturin ollut millään tavalla valmis edistämään tätä (kunnes keskittyi Tubeen).

Samalla vastaan Aelinalle hänen syytökseensä(?) tai ihmettelyyn, en edes oikein tiedä mikä se oli, minusta; Minä en puhu asioista joita en koe tärkeiksi. Ketään ei kiinnosta miksi minun tai sinun #6 townread on kuka on (tai ei ainakaan pitäisi kiinnostaa), koska sillä ei ole mitään merkitystä tällä hetkellä. Kun viesteissä keskitytään liian moneen asiaan jää oleellinen pimentoon. Sinulla saattaa olla todella hyväkin pointti jostain asiasta mutta harmittavan usein pelaajat hautaavat nämä hyvät pointit tuhannen muun asian alle. Tämä on lisäksi edullista pahikselle (toimia tällä tavoin), sillä voit ihan huoletta heittää esim pahiskaverisi mukaan "pahislistaasi" kun sinulla on aina muitakin vaihtoehtoja --> sinun ei tarvitse "committaa" (sori en keksi hyvää suomennosta sanalle) äänestämään pahiskaveriasi, mutta olet kuitenkin "oikeassa" jos hänet satutaan lynkkaamaan.

Kuten esimerkiksi Halima - Zey. Minusta aluksi tuntui että Halima oli oikeasti valmis lynkkaamaan Zeyn ja pistin hieman varovaisesti jopa palloa siihen suuntaan ja mitä Halima teki, fliiiip-flooooopppp, joka toisessa lausessa suurinpiirtein Zey näyttää hyvismäiseltä ja joka toisessa ei, eikä minun mielestäni perusteet ole edes mistään kotoisin. Perusteet on nimittäin suurinpiirtein tasoa "Zey kirjoitti jonkun lauseen jonka olis hyvinkin voinut tehdä hyviksenä". Newsflash; Mafia tekee hyvinkin paljon asioita joita voisi tehdä hyviksenäkin, ihan vain koska kaikesta ei ole pakko valehdella. Se että joku sanoo vaikka kymmenen "hyvää ja loogista asiaa" ei pitäisi poistaa pahismaisia sanomisia, tai siis overraidata niitä. Minun mielestäni Haliman pitäisi tämä tietää paremmin kun mitä antaa erityisesti Zeyn kanssa ilmi puhuessaan hänestä.

Zey on mielestäni pahis siitä yksinkertaisesta syystä että hän ei näytä oikeasti haluavan saavuttaa yhtään mitään. Kuten jo sanoin, en minä edes enää tiedä miksi hän pitää Aelinaa pahismaisena, ja muutenkin hän näyttää tällä hetkellä enemmän kiinnostuneelta vakuuttamaan Aelinaa siitä että Aelina on pahis, kun siitä että vakuuttaisi muita asiasta (joka on jo itsessään aivan absurdia). Jos sinä olet sitä mieltä että joku on pahis, sinä yrität todistaa sen muille, etkä keskity muihin asioihin (vertaa esim Keturin -> Tube aiemmin, mielestäni tuo on erittäin hyvä esimerkki siitä miten hyvis normaalisti toimii kun hän on jotain mieltä). Sen jälkeen kun Zey äänesti Aelinaa, hän on vain tehnyt jotain listauksia, jotka ovat mielestäni olleet aika sisällöttömiä ja alkuunkin, mutta suurempi syy miksi tätä pidän pahismaisena on se, että tuntuu siltä ettei hän oikeasti ole edes kiinnostunut siitä lynkataanko Aelina vai ei (mikä käy ihan hyvin järkeen erityisesti jos Awaclus ja Keturin -- aka counterwagonit ovat town). Minäkin tylkkään mafiana äänestää jotain henkilöä jota ei tulla lynkkaamaan koska voin jatkaa hänen syyttelyään seuraavina päivinä, itseasiassa se on pahikselle paljon parempi ettei tätä henkilöä lynkata koska sitten pitäisi tehdä jotain muuta. ^^

Yllättävän pieni osa pelaajista oikeasti kiinnittää tuollaiseen asiaan huomiota, ja se on aika sääli (tosin se on ihan kivaa kun on itse pahis koska sitä voi helposti käyttää hyödyksi). Mielestäni tässä pelissä on hyvin vähän merkitystä sillä mitä joku pelaaja sanoo, ainoa asia millä on merkitystä on se, MIKSI joku pelaaja sanoo mitä sanoo, ja onko se todennäköisempää että hänen syynsä ovat hyvis- vai pahisnäkökulmasta järkeenkäyviä. Kuten aiemmin sanoin, kukaan pahis ei tule sanomaan, että "moi mä oon pahis" ja täten asioista on pakko tehdä johtopäätöksiä ihan itse, jolloin tulee aina väärinymmärryksiä. Ja jälleen kerran, jos joku tulee sanomaan että "tehkää jotain järkevää" niin se on ihan oma vika jos siitä väärinymmärretään, koska oletusarvoisesti ketju pitäisi olla luettuna kun peliin kommentoidaan, on ihan turha kommentoida mitään jos ei ole lukenut koko ketjua (jollei vaan sheeppaa mielestään hyvää keissiä -- tämän ymmärrän kyllä).

my 2c, seuraavaksi etsin nuo keturinin kysymykset minulle ja yritän vastata niihin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:32:37

raynpelikoneet kirjoitti:"committaa" (sori en keksi hyvää suomennosta sanalle)

Sitoutua.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 19:36:18

Xatalos kirjoitti:Miksi ray epäilyttikään?

En oo vielä lukenut rayta läpi, niin en osaa eritellä, mutta jostain syystä on tullut pelin edetessä huonompi ja huonompi kuva raysta. Saattaa liittyä myös siihen, että ray epäilee mua, ja kun mä ajattelen, että rayn on tosi hyvä pelaaja, niin oletan että hän hyviksenä hoksaisi että mäkin oon hyvis (koska pidän myös itseäni hyvänä pelaajana :D ).
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 19:38:33

Tässä vaiheessa voisin kertoo, että olin melko varma Violetin olevan Ystävystyjä, koska se oli ketjussa reagoinut mun salakoodattuun ystävystymispyyntöön. Harmittaa, et se meni nyt hukkaan pelaajan vaihtuessa. No ehkä alotetaan tää peli uudestaan Violetin korvaajalla (ja ilman Awaa).

//rayn
//awaclus
//Halima
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 19:39:07

Keturin kirjoitti:Ootko edelleen sitä mieltä, että oon valehtelija?

En löydä Keturinin filtteristä yhtäkään kysymystä minulle, paitsi tämän, johon kirjaimellisesti vastasin pari viestiä aiemmin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:40:04

Muissa uutisissa: on superärsyttävää, jos pahis!Violet pääsee pälkähästä droppaamalla. Korvaavalle pelaajalle on toki annettava "mahdollisuus", mutta ei tarvitse antaa mahdollisuutta kumota kaikkia niitä syitä miksi Violetia epäiltiin pelkästään ilmaantumalla paikalle.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 19:40:09

Halima kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Miksi ray epäilyttikään?

En oo vielä lukenut rayta läpi, niin en osaa eritellä, mutta jostain syystä on tullut pelin edetessä huonompi ja huonompi kuva raysta. Saattaa liittyä myös siihen, että ray epäilee mua, ja kun mä ajattelen, että rayn on tosi hyvä pelaaja, niin oletan että hän hyviksenä hoksaisi että mäkin oon hyvis (koska pidän myös itseäni hyvänä pelaajana :D ).

Jospa sinä vaikka kirjottaisit niitä syitä sitten, etkä vain anna "musta tuntuu" kommentteja joilla ei ole mitään merkitystä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Aelina » 04.10.2018 19:41:01

Rayn, viitsisitkö tehdä samantyyppisen listauksen pelaajista kuin teit aiemmin (eli siis ihan vaan nimillä)? Haluaisin tietää, ovatko ajatuksesi liikkuneet kaiken käydyn keskustelun jälkeen. Mä olen eri mieltä kanssasi listauksista, mutta toisaalta ymmärrän sun pointit asiaan.

//Halima, Keturin, rayn, Awaclus, rayn...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:41:26

Keturin kirjoitti:Tässä vaiheessa voisin kertoo, että olin melko varma Violetin olevan Ystävystyjä, koska se oli ketjussa reagoinut mun salakoodattuun ystävystymispyyntöön. Harmittaa, et se meni nyt hukkaan pelaajan vaihtuessa. No ehkä alotetaan tää peli uudestaan Violetin korvaajalla (ja ilman Awaa).

//rayn
//awaclus
//Halima


Mihin salakoodattuun ystävystymispyyntöön?
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 19:42:02

Awaclus kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Tässä vaiheessa voisin kertoo, että olin melko varma Violetin olevan Ystävystyjä, koska se oli ketjussa reagoinut mun salakoodattuun ystävystymispyyntöön. Harmittaa, et se meni nyt hukkaan pelaajan vaihtuessa. No ehkä alotetaan tää peli uudestaan Violetin korvaajalla (ja ilman Awaa).

//rayn
//awaclus
//Halima


Mihin salakoodattuun ystävystymispyyntöön?


Etsivä löytää
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 19:43:41

Aelina kirjoitti:Rayn, viitsisitkö tehdä samantyyppisen listauksen pelaajista kuin teit aiemmin (eli siis ihan vaan nimillä)? Haluaisin tietää, ovatko ajatuksesi liikkuneet kaiken käydyn keskustelun jälkeen. Mä olen eri mieltä kanssasi listauksista, mutta toisaalta ymmärrän sun pointit asiaan.

//Halima, Keturin, rayn, Awaclus, rayn...

Mafia; Zey, Halima, Violet slot, ehkä Tube. Kaikki muut näyttävät enemmän tai vähemmän hyvismäisiltä poislukien Ebsuli ja Ustegius, joista minulla ei ole mitään sanottavaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Halima » 04.10.2018 19:46:39

Keturin kirjoitti:Tässä vaiheessa voisin kertoo, että olin melko varma Violetin olevan Ystävystyjä, koska se oli ketjussa reagoinut mun salakoodattuun ystävystymispyyntöön. Harmittaa, et se meni nyt hukkaan pelaajan vaihtuessa. No ehkä alotetaan tää peli uudestaan Violetin korvaajalla (ja ilman Awaa).

Tämä sama peli jatkuu ihan samoilla rooleilla, korvaava pelaaja saa Violetin roolin. Eli ei ehkä ois kannattanut vielä paljastaa mitään oletuksia kenenkään rooleista.

raynpelikoneet kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Miksi ray epäilyttikään?

En oo vielä lukenut rayta läpi, niin en osaa eritellä, mutta jostain syystä on tullut pelin edetessä huonompi ja huonompi kuva raysta. Saattaa liittyä myös siihen, että ray epäilee mua, ja kun mä ajattelen, että rayn on tosi hyvä pelaaja, niin oletan että hän hyviksenä hoksaisi että mäkin oon hyvis (koska pidän myös itseäni hyvänä pelaajana :D ).

Jospa sinä vaikka kirjottaisit niitä syitä sitten, etkä vain anna "musta tuntuu" kommentteja joilla ei ole mitään merkitystä.

Oon kirjoittanut syitä tähänastisista suurimmista epäilyksistäni. Sinut aion käydä läpi kunhan ehdin, ja sitten tulee niitä syitä joko siihen miksi pidän sinua pahiksena, tai miksi pidän sinua neutraalina/hyviksenä. Et ole kuitenkaan suurin epäilykseni, muuten äänestäisin sinua.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.10.2018 19:47:58

Äääääh mä melkein haluan äänestää Halimaa pelkästään sen takia että minä en ole noin about IKINÄ hyviksenä ollessani ajatellut Haliman olevan hyvis kun hän on hyvis, ja jostain syystä tämä näyttää minulle pahismaiselta hänen mielestään. Halima käytännössä sanoo että minä olen pahismainen koska minun pitäisi osata lukea häntä paremmin kun historiallisesti minulla on ollut AINA vaikeuksia lukea haliman hyvispeliä hyvismäiseksi eikä hän ole koskaan hyviksenä minua siitä syyttänyt. Me jopa keskusteltiin asiasta viime Maraconissa..............
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.10.2018 19:48:35

Halima kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Tässä vaiheessa voisin kertoo, että olin melko varma Violetin olevan Ystävystyjä, koska se oli ketjussa reagoinut mun salakoodattuun ystävystymispyyntöön. Harmittaa, et se meni nyt hukkaan pelaajan vaihtuessa. No ehkä alotetaan tää peli uudestaan Violetin korvaajalla (ja ilman Awaa).

Tämä sama peli jatkuu ihan samoilla rooleilla, korvaava pelaaja saa Violetin roolin. Eli ei ehkä ois kannattanut vielä paljastaa mitään oletuksia kenenkään rooleista.



Tää oli ihan harkittu juttu.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: Rotta, kuolonsyöjä ja lavastaja SM 2018 1.pv 5.10.klo21

ViestiKirjoittaja Awaclus » 04.10.2018 19:49:10

Onko tämä sinun mielestäsi salakoodausta?

Violet kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Tää kolmen minuutin aikarajan stressi ja kiire on niin syöpynyt mun takaraivoon, että mä olen lynkkauttanut jokaisen pelin aikana larppaavan, aikaisemmista peleistä puhuvat ja perussääntöjä kertaavat. Jokainen sana ja hengenveto joka ei tue pahisten löytämistä, on kellosta ja kylältä pois. Vaikka tää kello ei tässä pelissä ole niin paljon huolenaiheena, pidän silti kaikenmaailman metakeskustelua pelaajien pelityyleistä tai analyyseja aikaisemmista peleistä täysin turhana. Se voi olla myös tietoinen taktiikka väsyttää pelaajia tekemällä pelistä paljon raskaampaa jolloin pelaajat äänestävät enemmän hälläväliä-asenteella jne kylälle haitallisella tavalla. Jos tyypit täällä kokee, että näistä tiedoista voi saada jotain hyödyllistä irti tän pelin voittamisen kannalta niin tulee kyl tosi paha mieli. Paha mieli siitä miten huonojen pelaajien kanssa te ootte pelannu aikasemmin. Mulle jokainen peli elää omassa tyhjiössään ja tällä asenteella oon kehittänyt itselleni tehokkaan ja siistin työkalupakin jonka kanssa hyvikset ja pahikset haluaa molemmat ystävystyä.


Sain tästä flashbackkeja siihen kun pelasin tänä vuonna Werewolfia Ropeconissa. Omalla kohdallani tämä selittää Keturinin käytöstä.
Avatar
Awaclus
Kyläläinen
 
Viestit: 156
Liittynyt: 22.09.2018 11:56:56
Kotiyhteisö: Dominion Strategy

EdellinenSeuraava

Paluu Juonittelun SM 2018 finaali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron