Koiravideoita

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:14:53

Rakastavais-keskustelu ei taida olla liiemmin tärkeä, koska ainakin viimeinen päivä oli oikeasti pahisten etsintää. Oli meillä myös jonkinlainen varasuunnitelma, jos mun käännytys ei onnistu. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:16:59

Voin sanoa vaan että sormet kuumana oon viestitelly niin Jinmurun kuin aelinan kanssa. Siinä
Sitten yritin pitää kuitenkin johonkin asti Jinmurun ja kultin salassa. Sitten kun tajusin että kultti voittaa helpommin mikäli ampuu jomman kumman rakastavaisista niin alko olla ainut vaihtoehto voittaa kultin kanssa. ja Jinmurun raivokas yritys saada Aelina kulttiin vakuutti miutkin :D kolme kertaa!!

Aika pitkään Aelina melko hienovaraisesti vaan vihjaili mulle pahiksilta ja että toivottavasti pahikset pitää aelinan elossa. Siinä vaan nyökyttelee virtuaalisesti että eiköhän eiköhän. Ja kun Aelina kysy jossain vaiheessa että onko mulla pahiksiin millanen puheyhteys, niin vaistailet vaan että melko huono..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:20:06

Joo, mun viestini muotoilu tosiaan harhautti mua 1. päivän. :D "rakastavaisesi ei ole hyvis", ja olin toivonut hyvis-/pahisrakastavaisia.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Zey » 30.07.2018 21:22:15

jeekaka kirjoitti:Haliman kuolema oli kyllä paha, olin varma ettei tuo olisi mahdollista kun arvotuissa yönimissä Halima ei olisi sopinut molempiin kohtiin, eikä tullut pieneen mieleenkään että toinen olisi voinut olla varanimi ja toinen arvottu.

Se oli kyllä aikamoinen tuuri, voitte kuvitella mun ilmeeni kun tajusin, että Halima tulee tappamaan itse itsensä. :D Jos Jitalle olis saatu varapelaaja, peli olis voinut olla erilainen, sillä kukaan pelaaja tuskin olisi laittanut Haliman kohteeksi Halimaa itseään, varsinkin kun justy sanoi Haliman olevan hyvis. Tällöin Halima olis yrittänyt tappaa Mursumusta ja ellei kohteenvaihtaja olis sotkenut, Mursumus ei olisi kuollut koska suojeli itseään. Tällöin olisi siis todennäköisesti säästetty kaksi henkeä, jolloin peli olis kestänyt vielä pidempään ja olis tullut jännemmäksi. :D

//Jinmuru, aikamoinen suunnitelma. :D Ei silti, jotain selittelemällä ois voinut selvitäkin kun on salainen roolilista kyseessä... Mut mitä watsapp-viesteihin tulee, niin mee koneella watsapp webiin ja sieltä ihan copy pastella? Luulisin et toimii... Tai sit voi ihan ottaa kuvankaappauksen näytöstä ja heittää aijaa.comiin. Ne nyt ainakin ekana tulee mieleen.

//Aelina. Uu, miina piti noin kauan sut pimennossa! Entä koska miina kerroit Jinille koko roolisi? Oliko heti alusta asti Aelinaan tähtääminen tarkoituksellista, vai päätyikö Jinmuru sattumalta sun rakastavaisees? :D

//Aelina väliin, kerro tarkemmin! Mikä oli varasuunnitelmana? :D

//miina väliin!
miina kirjoitti:Aika pitkään Aelina melko hienovaraisesti vaan vihjaili mulle pahiksilta ja että toivottavasti pahikset pitää aelinan elossa. Siinä vaan nyökyttelee virtuaalisesti että eiköhän eiköhän. Ja kun Aelina kysy jossain vaiheessa että onko mulla pahiksiin millanen puheyhteys, niin vaistailet vaan että melko huono..

:DDDDD

//Aelina. Toivottavasti kulttipetturi-/hyvisrakastavaiset ei ollu kauhea pettymys. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:23:52

Nooooh vähän mietin miinan pettämistä siinä vaiheesa ku olit ite ensin tuonu sen esille... sitä ennen olin täysillä pelaamasa tiiminä! :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:24:39

Mä kyllä ehdotin myös, että miina olisi kultissa, minkä hän tyrmäsi!

Suoraan sanoen yritin olla luottamatta miinaan liikaa ja löytää pahikset (=turhaa).

Ja mun viimeisin ketjuviestini oli kyllä niin täynnä virheitä ja ristiriitaisuuksia (ainakin mun mielestä), että olen yllättynyt, että Mursumus oikeasti suojeli miinaa! (Miinaa pyysin käskemään, että Hagridin nimi on Jinmuru tai miina.)

Ja miksi me epäilimme jeekakan listaa: sori, luulo oli, että Jitachi sotkeutui mun käännytykseen, eikä nimet sopineet siihen. Myöhemmin tajusin Niacinin/Hagridin olleen syypää.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:30:14

Jinmurulle kerroin roolini heti. En muusta että miks, ehkä ajattelin ettei Jinmuru lähe jahtaamaan aelinaa ja koko ajan oli tarkotus käännyttää Aelina, ainaki mulla.

Mie ainakin ajattelin että jos kultti kosahtaa niin yritetään vielä rakastavaisina. Siinä ois sitten hagrid ollu hankalassa tilanteessa Jinmurun jälkeen mutta enemmän mulla pelotti se että seuraavana yönä "salamurhaajalla" olis ollu taas tapollinen yö ja sitten me oltais aelinan kanssa kuoltu.

// Jinmuru: pitiki mennä oikein ote se sanomaan. joo siinä vaiheessa kun kultti oli tosiaan voittamassa jos minä tai Aelina kuollaan niin halusin vielä tulisemmin että käännytys toimii. Mutta Jinmuru, siinä vaiheessa myös minä tein varasuunnitelmaa että kyllä jinmurunkin sais helposti päivällä lynkattua ja pyrkiä rakastavaisten voittoon.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja jeekaka » 30.07.2018 21:30:33

Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Haliman kuolema oli kyllä paha, olin varma ettei tuo olisi mahdollista kun arvotuissa yönimissä Halima ei olisi sopinut molempiin kohtiin, eikä tullut pieneen mieleenkään että toinen olisi voinut olla varanimi ja toinen arvottu.

Se oli kyllä aikamoinen tuuri, voitte kuvitella mun ilmeeni kun tajusin, että Halima tulee tappamaan itse itsensä. :D Jos Jitalle olis saatu varapelaaja, peli olis voinut olla erilainen, sillä kukaan pelaaja tuskin olisi laittanut Haliman kohteeksi Halimaa itseään, varsinkin kun justy sanoi Haliman olevan hyvis. Tällöin Halima olis yrittänyt tappaa Mursumusta ja ellei kohteenvaihtaja olis sotkenut, Mursumus ei olisi kuollut koska suojeli itseään. Tällöin olisi siis todennäköisesti säästetty kaksi henkeä, jolloin peli olis kestänyt vielä pidempään ja olis tullut jännemmäksi. :D


Jep ja tällöin olisi heti tajunnut, että pelissä on kultti eikä kahta tappajaa...

Noh, ei voi mitään, että sen suhteen oli paska tuuri. Olin jo henkilökohtaisesti aika luovareissa ja heittämässä pelillä vesilintua siinä vaiheessa kun Violet paljastui narriksi ja "pahismediapuhujaksi", ja olin varma että Niacin ja Jinmuru tippuu antiaktiivisuuteen hyviksenä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:31:01

Ja Aelina, enhän Mie periaatteessa ollu kultissa..:D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:32:54

https://aijaa.com/UWlCcT Mun ja miinan keskustelut ennen Hagridia. :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja jeekaka » 30.07.2018 21:33:22

justyn paljastuttua hyvikseksi muuten mietin jo skenaariota, jossa miina on pahissuojelija-rakastavainen ja Mursumus pahis, joka claimaa miinan yönimet :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:37:53

https://aijaa.com/lYWPOs Mun ja Hagridin keskustelu (puhuttiin välisä koko kultin kaa ni siks tollanen hyppäys)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:39:02

Minä yritän lähettää meidän pohdintaa voitosta, mutta foorumi ei halua julkaista sitä. Hetkinen.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:40:27

jeekaka kirjoitti:justyn paljastuttua hyvikseksi muuten mietin jo skenaariota, jossa miina on pahissuojelija-rakastavainen ja Mursumus pahis, joka claimaa miinan yönimet :D


No tää ois jo aikamoinen..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja jeekaka » 30.07.2018 21:42:44

Nauroin ääneen tolle miinan pohdinnalle siitä että mun listat on ihan kukkua :D

Toivoisin kyllä oikeasti, että sitten kun se pahisrooli joskus lopulta napsahtaa, olisin niin evil mastermind kuin mitä multa odotetaan :D

//miina, se ois selittänyt sen, miksi sun rakastavainen on sekä pahisten kohde että suojeltu, jos oot pitänyt rakastettusi pahiksilta salassa :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:45:29

Ja täälä kaikki kultistit, ja isoin skenaariomiettimistyö mitä oon koskaan jaksanu tehä :DDD https://aijaa.com/KIu70i
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:46:44

Tärkein osa meijjän dialogia on kyl tää: https://aijaa.com/WLI3u5

KUKKUU
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:48:21

Spoiler:
[26.7. klo 6.54] Miina: Huomenta. Hagrid ei oo vielä heränny peliin, vähän alkaa jänskättää että miten pitkään kestää, koska nyt alkaa näyttää epäilyttävältä mitä pitempään sillä kestää. Sillä on ihan ok rooli jolla voi tulla esiin, että sen ei tartteis kun tulla vaan.

Kyllä Jinmurukin on sitä mieltä että se vois olla justy. Mulla on syy sitä epäillä. Sie epäile ketä huvittaa, tässä on monta päivää aikaa. Katotaan vielä että onko sillä joku huippu selitys joka selventäis.

Joo, ollaan me tässä muutama päivä Jinmurun kanssa hikoiltu ku selvis että jeekaka saa yönimet. Hankaloittaa kummasti.

Mutta jos osutaan pahikseen ja mursumus ei suojele sua niin voitetaan. Jos näin ei tapahu, niin sitten pitää alkaa keksimään seuraavalle päivälle selityksiä. Vieläki on mahollisuus voittaa joko rakastavaisina tai kulttina jos vaan ollaan elossa. Mutta sitten se on jo aika monta kertaa hankalampaa. Mutta hyviksenä tosiaan tässä pelissä ei taija enää olla mahiksia. Että sori vaan mursumus parka.. pitää vielä antaa sen olettaa että tässä pelissä on vaan hyviksiä käytännössä enää.
[26.7. klo 13.50] Elina: Kunhan Hagrid ja Jinmuru tietää, etten ole tiputtamassa niitä. :D Mursumus mietti eilen justyn äänestystä, joten ilman muakin teitä olisi 4.

Hyvillä selityksillä voisin äänestää justya, mutta sen on pakko olla pahis. Mahdollinen äänestys saa mut näyttämään silloin hyvikseltä, enkä halua suojelua...

Rakastavaisten voitto olisi jopa turhan vaikea.
[26.7. klo 13.58] Miina: Rakastavaisten voitto voi olle meillä vielä sellanen viimenen mahollisuus, jos pahis ei kuole, siun käännytys epäonnistuu, joku kultista kuolee ja me ei olla kuoltu. Eli melko haastava tilanne.

Joo kyllä Jinmuru on vakuuteltu siun voittohaluista. :D
[26.7. klo 14.02] Elina: Jep, mutta se tarkoittaisi, että Jinmuru tai Hagrid kuolee, Mursumus elossa ja yksi pahis elossa. Siinä vaiheessa jouduttaisiin lynkkaamaan joku kulttilainen, ja sen jälkeen yö taas on arveluttava, että selvitäänkö elossa. Sillon toivottavasti Mursumus kuolisi ja päivällä lynkaittaisiin jeekaka. Tosi tuuripeliä. Pahimmillaan pahikset voittaisi, jos me kuoltaisiin päivällä.
[26.7. klo 14.02] Elina: Siis yöllä Jinmuru tai Hagrid.
[26.7. klo 14.02] Elina: Siis kuoltaisiin yöllä...
[26.7. klo 14.02] Elina: Ei pysy ajatus koossa.
[26.7. klo 14.09] Miina: Jos Jinmuru tai hagrid kuolee yöllä ja joku hyvis päivällä, yritetään päivällä edelleen osua kulttilaisen kaverina pahikseen. Jos osutaan, jää henkiin yötä ajatellen 1 hyvis, sinä, minä ja kulttilainen, kultti yrittää taas käännyttää. Jos onnistuu, kultti voittaa. Jos ei onnistu, tulee tapoton yö. Tässä tapauksessa elossa on mursumus, minä, sinä, kulttilainen. Kulttilainen saattaa haluta joko meidät pois tai sitten mursumuksen, mikäli mursumuksen-> kultti voittaa. Mikäli meijät -> kultti voittaa. Mikäli me aletaan massaamaan kultti pois -> tulee tilanne että hengissä on mursumus, sinä ja minä -> voitetaan. Pitäis vaan selvitä seuraava yö jos ei osuta pahikseen. Ja että mursu ei suojele sua.
[26.7. klo 14.13] Elina: Joo, noin päin siinä onkin enemmän järkeä. :D

Lasketaanko sut hyviksiin vai kulttilaisiin virallisesti? Kun oot petturi.
[26.7. klo 14.15] Miina: Hmm. Hyviksiin. Totta. Eli ei riitä kultin voittoon vielä se jos sua ei oo onnistuttu käännyttää. Äh. Aivot solmussa. Tarviisin paperia mille piirtää nuolikaaviot
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:48:40

Jeekaka, en Mie ois osannu pitää tuollasia salassa.

Aelina. Piti ihan tarkistaa meijän viestejä mutta en löytäny kysymystä kultista. Miun on aika vaikee valehella suoriin kysynyksiin.

Jinmuru. Mitenhä olisin seuraavassa miitissä reagoinut kohdatessamme jos olisit vaan cut her out ja silleen :D :D
Me kyllä näpyteltiin niin hulluna viestiä välillä että kuka hullu niitä jaksaa lukia.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:49:08

Meidän voittokeskustelu.

Miinan hymiön takia foorumi ei antanut julkaista!
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:49:53

Minä käyn penkomassa, olenko kuvitellut omiani. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Halima » 30.07.2018 21:50:46

Ai kiva, että tapoin sitten itseni. Tää ois voinut mennä hyvinkin eri tavalla, jos Jitachi ei ois tiputtautunut. Ja jos mä en ois tyhmyyksissäni - koko toisen yön luettuani viestejä - todennut että Jinmuru on kuitenkin hyvis ja vaihtanut yönimeni Jinmurusta Mursumukseen. Joo, olin siis ensin lähettänyt Zeylle että tapan Jinmurun ja vaihdoin myöhemmin Mursumusiin kun Jinmuru oli vaan niin hyviksen oloinen. Pöh.

Mutta tää peli oli ihan hurjanhurjan hauska, toivoisin että tulis lisää tämmöisiä toiveroolipelejä kylään, mutta ehkä silleen että pahikset/kultti/kolmannet osapuolet kuitenkin arvotaan, ettei vois niin paljoa päätellä ihmisten mieltymyksistä puolia.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:53:06

Joo vähän huvittava tuo Haliman itsari!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 21:54:06

Hei ja joo, minä epäilin justy-jeekakaa jeekakan rakastavais-teorian vuoksi. Ajattelin, että jompikumpi on ennustettu viime yönä (ja muokattu listoja) ja nyt me kuollaan. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:54:45

miina kirjoitti:Jinmuru. Mitenhä olisin seuraavassa miitissä reagoinut kohdatessamme jos olisit vaan cut her out ja silleen :D :D

HAHAAAAAAAAAAA :DDDDDDDDDDDD Voi olla ettei ois tullu seuraavaa miittiä!

Voi Halima-parka :''''D Oon niin pahoillani!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2018 21:55:12

Ja todellaki lisää tällasia!!!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 21:55:39

Jes. Mie oon niin tyytyväinen että Mie voitin periaatteessa sekä mun salarakkaan kanssa että kultin kanssa! Mulla olis niin jääny harmittaa jos Aelinaa ei ois saatu käännytettyä, vaikka olisin saattanu ihan vaan kultin kanssa voittaakin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.07.2018 22:03:49

Löytyi!

24.7.2018 klo 20.32 - Elina: ... (ellet oo kultti)? ...
24.7.2018 klo 20.33 - Miina: En oo kultti. ...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 30.07.2018 22:05:33

Ai niin ja pitää vielä sanoa:

miina kirjoitti:-Jeekaka, jee! Siun kanssa on aina niin hauska pelata. Ei epäilytä, vielä ainakaan.


Halima kirjoitti:jeekaka toki myös. Tykkään jotenkin tosi paljon jeekakan pelityylistä, mutta en tiedä onko jeekakan pelissä ollut tähän mennessä mitään, mihin hän ei olisi kykeneväinen pahiksena. Eli periaatteessa ihan mahdollinen pahis, mutta... ei vaan tunnu siltä.


Jitachi kirjoitti:Henkilökohtaisena huomiona, tykkään hyvin paljon jeekakan rennosta tyylistä :>


Nää lämmitti kovasti <3 Kiitos, ootte mussukoita.

Ja justylle sori vikasta päivästä! Ilman Haliman itsemurhaa oltais viety tää vielä hyviksille :D

//
Aelina kirjoitti:Hei ja joo, minä epäilin justy-jeekakaa jeekakan rakastavais-teorian vuoksi. Ajattelin, että jompikumpi on ennustettu viime yönä (ja muokattu listoja) ja nyt me kuollaan. :D


Oon vaan niin nokkela :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita

ViestiKirjoittaja miina » 30.07.2018 22:07:01

Aelina kirjoitti:Löytyi!

24.7.2018 klo 20.32 - Elina: ... (ellet oo kultti)? ...
24.7.2018 klo 20.33 - Miina: En oo kultti. ...


Vou. Niinpäs kysyitkin. No helppohan tuohonkin oli vastata ku enhä Mie tosiaan oo :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron