Koiravideoita

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 27.07.2018 17:24:01

Mie en kerkiä tänään kyllä oikein pohtimaan asiaa. Festarit yllättäen kutsuu..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 18:51:37

justy kirjoitti:Joo, jos meillä on kultti, Aelina on lähes satavarmasti tokan yön kohde, niin vahvasti näytti siltä että häntä oltiin suojeltu ekana yönä. Jos meillä on sarjamurhaaja + kultti, tarkoittaa se varmaan sitä että Aelinaa sarjamurhaattiin ekana yönä ja käännytys siis onnistui eli kohde Mursumus tai Jinmuru jos muistan oikein.

Miinan ja Aelinan vapaamuurarius on siis joko aitoa, tai kultin peite. Jos aitoa, Miina on yhä hyvis.

Kysymys kuuluukin uskonko mä kulttiteoriaan niin paljon että äänestän pelkästään sen perusteella, vai haluanko varmistella ja äänestää molempiin malleihin sopivaa Jonmurua.


Ainoa syy, miksi mä epäilen Jinmurun äänestystä (vaikka äänestin jo), on se, jos Jinmuru onkin mitä väittää. Tällöin me hukataan Jinmurun kyky.

Jinmurun äänestämistä vastaan sotii myös se, että jos täällä ei ole yksinäistä sarjamurhaaja, täällä on joko kaksi pahista tai sarjamurhaaja ja kultisti. Eli jos me äänestetään jota kuta muuta (ja toivottavasti oikeaa), huomenna selviää, feikkaako Jinmuru vai ei.

On tässä vielä 2 päivää. Itse vähän keikun rajalla... Kuitenkin mulla on syitä epäillä Jinmurua.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 18:53:10

justy kirjoitti:Perun Aelina-epäilyni. Tuo pohdinta on hyvismäistä, niin paljon hän käyttää siihen aikaa. Myös tuo vapaamuurariuden häväiseminen kulttikäännytyksellä saa hänet kuulostamaan oikealta vapaamuurarilta.

Oon lomalla ja pitäisi opiskella. Tämä on hyvä sijaistoiminta...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 18:57:22

*hyvää sijaistoimintaa
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 27.07.2018 19:26:00

Samaa oon miettinyt Jinmurun kyvystä. Mutta en keksi muuta järkevää pahiskaksikkoakaan kuin Jinmuru ja Jeekaka.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Hagrid » 27.07.2018 19:46:04

Uskon kyllä enemmän pahisennustajaan tässä pelissä kuin kulttiin.

++justy
Avatar
Hagrid
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 16.11.2013 18:47:38

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Hagrid » 27.07.2018 20:02:31

Ja vielä siihen päälle: kultti tässä pelissä mahdollisesti VOISI olla, tai joku tappava rooli on melkeinpä pakko olla pahisten lisäksi. Mutta kultti vaikuttaa epätodennäköiseltä tässä vaiheessa, mutta pitää kaiketi sekin mahdollisuus punnita. Kuten Aelina mainitsi, kulttia pitää olla enemmistö voittoon: 7 pelaajaa jäljellä (kai?), kultissa max 3 jäsentä (joskin pienellä todennäköisyydellä). Luultavasti kultissa kahden yön jälkeen 1 tai ehkä 2 jäsentä. Eli worst case scenario, tänään tapetaan hyvis, ensi yönä kultti käännyttää, ja kultissa on 3 ja muita pelaajia 3. Yöllä pahikset tappavat yhden pelaajan ja 5 aamuna peli loppuu kultin voittoon. Toinen skenaario tapauksessa kultissa on 1 jäsen. Jos kulttilainen onnistuu kääntämään tänä yönä, joka sekin epätodennäköistä erikoisroolien seurauksena, niin kultissa on 2 jäsentä 4 päivänä, ja onnistuneen tapon jälkeen pelaajia yhteensä 6. Mutta 4 päivänä tapetaan kulttilainen, jolloin kultissa on 1 jäsen, ja pelaajia 5. Seuraavana yönä, kulttilainen taas kääntää onnistuneesti ja pahikset tappavat onnistuneesti: 5 päivänä pelaajia 4, joista kulttilaisia 2. Tässä vaiheessa kulttilaisia on puolet, joten aika helposti saavat lynkattua epäkulttilaisen 5 päivänä, ja voitto menee kultille.

Eli jos on kultti, eikä kulttilaisia tapeta nyt 3 päivänä tai 4 päivänä, niin kulttilaiset voittavat 4 yönä/5 päivänä. Mutta edelleen mielestäni epätodennäköistä että kulttia tässä pelissä olisi, ehkä liikaa erikoisrooleja, tuntuu että kaikilla on joku erikoisrooli.
Avatar
Hagrid
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 16.11.2013 18:47:38

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 20:32:49

Hagrid, en tiedä kuinka selvillä olet pelinkulusta, ja ootko kaikkia 16 sivua lukenut. Eli täällä oli toinen tapporooli, hyvistappaja, mutta Halima kuoli viimeyönä. Eli nyt on joko pahikset tai sarjamurhaaja.

Ja erikoisroolit taitaa olla kaikilla, justy ennustaja, jeekaka yönimien tietäjä, Jinmuru kuolleistaherättäjä, sinä marttyyri, Mursumus suojelija ja minä ja miina vapaamuurarit.

Lyhyesti: Jos on kultti, tilanne ei näytä kovin valoisalta...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 21:05:10

Mielipiteitä pelaajista, ihmiset? Olisi kiva vielä tänään napata joku hyödyllinen, oli se sitten kultti, sarjamurhaaja tai pahis.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 27.07.2018 22:06:28

Kertokaahan te, jotka jotain näistä tiiätte, että miten todennäköstä on että on kaks pahista. Vai yks pahis. Vai pelkästään sarjamurhaaja. Vai pelkästään kultti. Mitä muita mahollista? Mie en tajua tasapainoista sun muista oikein..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 22:08:37

miina kirjoitti:Kertokaahan te, jotka jotain näistä tiiätte, että miten todennäköstä on että on kaks pahista. Vai yks pahis. Vai pelkästään sarjamurhaaja. Vai pelkästään kultti. Mitä muita mahollista? Mie en tajua tasapainoista sun muista oikein..

Ei voi olla ainakaan pelkkä kultti. Halima tuskin tappoi itseään.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 27.07.2018 22:56:22

miina kirjoitti:Kertokaahan te, jotka jotain näistä tiiätte, että miten todennäköstä on että on kaks pahista. Vai yks pahis. Vai pelkästään sarjamurhaaja. Vai pelkästään kultti. Mitä muita mahollista? Mie en tajua tasapainoista sun muista oikein..


En usko että meillä voi olla vain yhtä pahista, jos tarkoitat sillä yhtä mafioosoa. Se olisi liian vaikea mafialle. Yksi sarjamurhaaja voi periaatteessa olla ainoa pahis - mutten kyllä oikein usko siihenkään koska se vaikuttaa aika tylsältä pelimuodolta, jossa sarjamurhaajaa olisi aika vaikea löytää ja sarjamurhaaja puolestaan joutuisi nitkuttamaan tosi pitkään kahdentoista pelaajan pelissä saadakseen väen hengiltä.

Jos meillä on kultti, en usko että meillä on mafiaa, eli sitten olis varmaan se sarjamurhaaja lisäksi. Mutta kultti ja mafia kuulostaa aika kaoottiselta ja hankalalta yhdistelmältä.


Nämä ovat nyt siis minun mielipiteitäni, mulla ei oo kauhean pitkää historiaa kyläpelien kanssa enkä sinänsä tunne Zeyn pelinsuunnittelufilosofiaa kauhean tarkkaan. Mutta ehkä jo se että me ei olla osuttu yhteenkään kultistiin eikä mafioosoon viittais siihen että kultti + mafia -kombo ei oo kauhean todennäköinen (tai sit me ollaan vaan huonoja).
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 27.07.2018 23:00:24

Aelina kirjoitti:
miina kirjoitti:Kertokaahan te, jotka jotain näistä tiiätte, että miten todennäköstä on että on kaks pahista. Vai yks pahis. Vai pelkästään sarjamurhaaja. Vai pelkästään kultti. Mitä muita mahollista? Mie en tajua tasapainoista sun muista oikein..

Ei voi olla ainakaan pelkkä kultti. Halima tuskin tappoi itseään.


Teoriassa Halima olis voinut arpoutua kaks kertaa Jitachin yönimeksi. Todennäköisyys on 1/8*1/8 = 1/64, eli ei kauhean iso...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 23:11:12

Positiivisesti katsottuna mun pahismainen-listallani on 3 henkilöä. Näinpä ehtisimme lynkata kaikki, jos ei tapahdu mitään omituista. Siis jos on 2 pahista, ei 3. osapuolia. Tosin jos Hagrid onkin pahis (hyvismäisissä varauksella), sitten ei toimi. Ilmeisesti lähes kaikki etsii pahiksia nyt joukosta Jinmuru/jeekaka/justy. (Ellei joku nyt vielä epäillyt mua ja miinaa, en jaksa selata.)

Hah, tuo ollaan huonoja voi kyllä olla myös totta. :D

No joo, onhan tuo mahdollista, mutta ehkä en nyt laskisi tuon varaan...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 27.07.2018 23:22:46

Aelina kirjoitti:Positiivisesti katsottuna mun pahismainen-listallani on 3 henkilöä. Näinpä ehtisimme lynkata kaikki, jos ei tapahdu mitään omituista. Siis jos on 2 pahista, ei 3. osapuolia. Tosin jos Hagrid onkin pahis (hyvismäisissä varauksella), sitten ei toimi. Ilmeisesti lähes kaikki etsii pahiksia nyt joukosta Jinmuru/jeekaka/justy. (Ellei joku nyt vielä epäillyt mua ja miinaa, en jaksa selata.)

Hah, tuo ollaan huonoja voi kyllä olla myös totta. :D

No joo, onhan tuo mahdollista, mutta ehkä en nyt laskisi tuon varaan...


Mä luulen että mafialla on petturi apuna, jos heitä on kaksi.

Alan myös olla vähän paranoidi sen suhteen, miten Hagrid ja Mursumus tuntuvat tyytyvän tilanteeseen, jossa mua ja Jinmurua äänestetään. Miinakin on kummasti hiljentynyt. Jeekaka on pelannut aktiivisesti, mutta ei hänkään ole oikein etsinyt mun ulkopuolelta. Tää kaikki saa tän päivän tuntumaan hyvis vs hyvis -päivältä, jossa pahikset hykertelevät tyytyväisinä.


Mutta edelleen vaihtoehtona on se, että miina/Aelina ois meidän pahispari (ehkä petturi-Hagridilla höystettynä) - ja Aelina olisi pelannut näin uskomattoman aktiivisesti koko tänä päivän, jona kaikki ja niiden isoäiti ovat valmiita lynkkaamaan mut. Toki Aelinakin on kokoajan pitänyt mua mahdollisena kohteena äänelleen, eli voisi heti siirtää äänensä mulle jos tilanne alkaisi näyttää huonolta. Mutta silti hän on nähnyt paljon enemmän vaivaa pelin pyörittelyyn kuin pahis tässä kohtaa yleensä näkisi.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 27.07.2018 23:48:59

justy kirjoitti:Mä luulen että mafialla on petturi apuna, jos heitä on kaksi.

Alan myös olla vähän paranoidi sen suhteen, miten Hagrid ja Mursumus tuntuvat tyytyvän tilanteeseen, jossa mua ja Jinmurua äänestetään. Miinakin on kummasti hiljentynyt. Jeekaka on pelannut aktiivisesti, mutta ei hänkään ole oikein etsinyt mun ulkopuolelta. Tää kaikki saa tän päivän tuntumaan hyvis vs hyvis -päivältä, jossa pahikset hykertelevät tyytyväisinä.

Mutta edelleen vaihtoehtona on se, että miina/Aelina ois meidän pahispari (ehkä petturi-Hagridilla höystettynä) - ja Aelina olisi pelannut näin uskomattoman aktiivisesti koko tänä päivän, jona kaikki ja niiden isoäiti ovat valmiita lynkkaamaan mut. Toki Aelinakin on kokoajan pitänyt mua mahdollisena kohteena äänelleen, eli voisi heti siirtää äänensä mulle jos tilanne alkaisi näyttää huonolta. Mutta silti hän on nähnyt paljon enemmän vaivaa pelin pyörittelyyn kuin pahis tässä kohtaa yleensä näkisi.

Joo, muakin alkaa vaivata Hagrid ja Mursumus. Hagridille annan ehkä turhan paljon anteeksi, mutta ymmärrän, ettei ole helppoa tulla peliin 3. päivänä ja yrittää päästä kartalle. Ja Niacin saattoi vain olla kiireinen (ja mun ajatusmaailmaan ei sovi se, että pahis jättäytyisi pois vain, koska kohtaa epäilyksiä. Mahdollista, mutta en halua uskoa), ja sitten se vähän kääntyi Niacinia vastaan. En tästä osaa oikein sanoa.

Ja Mursumus. Mursumuksen olisi pakko olla pari jeekakan kanssa, jotta tämä toimisi. Toisaalta olisi tosi uhkarohkeaa väittää olevansa suojelija. Mä en usko, että Mursumus on pahis, mutta toisaalta...

Tämä on taas se kohta, kun mun mielestä täällä ei olekaan muita kuin hyviksiä tai pahiksia. Jotenkin näin aina tapahtuu, kun päivä lähenee loppuaan.

Mä ymmärrän täysin meidän roolien (roolin?) takia miksi epäilet mua. Mä oletan myös, että ehkä ymmärrät, miksi epäilen sua enemmän kuin suojelijoita. Mä myönnän kyllä, että oon ollut siinä rajalla jo muutaman päivän, että äänestänkö vai enkö. Toisaalta näen sut pahismaisena, sitten tulet selittämään, ja mä alan jälleen arpoa...

Argh. Melkein tekisi mieli äänestää jeekakaa, koska se pyörii koko ajan mun mielessä kaikkien pahisparina (aiemmin mä liitin sinut kaikkiin).

Miinasta osaan sanoa, että sillä oli/on festareita ja töitä tämän pelipäivän ajan, joten ei pysty olemaan täällä kovin aktiivisesti.

Mä kyllä en osaa mitenkään selittää sitä, miten sä voit ennustaa ja tappaa samana yönä, jos olet ennustava sarjamurhaaja. Jos täällä on kultti ja sarjamurhaaja, en usko ensi yönä olevan tappoa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.07.2018 01:31:16

Äh. En ehkä halua tänään lähteä äänestämään Jinmurua, se tapahtukoon tarvittaessa huomenna.

--Jinmuru
++jeekaka

Ja sitten vielä lyhyet perustelut: Jos täällä on pahiskaksikko, jeekakan on pakko olla toinen osapuoli. Lisäksi ihan mahdollinen sarjamurhaaja-ehdokas. Justykin epäilyttää, mutta pientä massausta ilmassa? Tai sitten kaikkia on epäilyttänyt justy pitkään, ja nyt alkoivat äänestämään. Kumpi on oikein, sitä en tiedä.

(Unirytmi. Mikä unirytmi?)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 28.07.2018 08:50:01

Mun mielestä Mursumus ei voi olla pahis ja suojelija. Koska se tarkoittaisi että pahistapot menisivät aina läpi, hehän tietävät kuka on suojeltu. Ja yönimet nyt vaan tuntuu viittaavan siihen, että Aelinaa tapettiin/käännytettiin ja suojeltiin samana yönä.

Ja jos Mursumus ei oo suojelija, mikä ois se rooli jota hän käyttäisi ensin (hyvis)-Aelinaan ja sitten itseensä? Vai ovatko Mursumus ja Jeekaka kimpassa, jolloin meillä ei tietysti oo mitään tietoa Mursumuksen kohteista. Mutta silloinkin meillä ois tilanne, ettei meillä ole tappoja eikä suojelijaa.

Mursumus vois tietty olla ekan yön kultistikäännytys, eikä Aelina.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 28.07.2018 08:52:50

Oon melkein valmis äänestämään Jeekakaa. Tavallaan pahis vääristelemässä yötoimilistaa ois looginen selitys. Mutta toisaalta, en kyllä haluaisi antaa Jinmurun selviytyä tästä päivästä lurkkaamalla ja mahdollisesti voittaa sillä tapaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 28.07.2018 12:10:26

Pelaisin enemmänki jos työt antais periks, tänäänki menee koko päivä yhellä tauolla :/ Et tarkotuksella en lurkkaa, menee vaan välillä paljoa aikaa ihanvaan siihen et pysyy viesteisä kärryillä ni ei sit ehi kommentoijja.

Mut tänään lynkkaisin tosiaan justyn ja huomena jeekakan, jos peli ei pääty justyn lynkkaukseen.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.07.2018 12:36:47

justy kirjoitti:Mun mielestä Mursumus ei voi olla pahis ja suojelija. Koska se tarkoittaisi että pahistapot menisivät aina läpi, hehän tietävät kuka on suojeltu. Ja yönimet nyt vaan tuntuu viittaavan siihen, että Aelinaa tapettiin/käännytettiin ja suojeltiin samana yönä.

Ja jos Mursumus ei oo suojelija, mikä ois se rooli jota hän käyttäisi ensin (hyvis)-Aelinaan ja sitten itseensä? Vai ovatko Mursumus ja Jeekaka kimpassa, jolloin meillä ei tietysti oo mitään tietoa Mursumuksen kohteista. Mutta silloinkin meillä ois tilanne, ettei meillä ole tappoja eikä suojelijaa.

Mursumus vois tietty olla ekan yön kultistikäännytys, eikä Aelina.


Jep, tajusin Mursumus asian myöhemmin. Paitsi jos mua ei ole edes yritetty kääntää/tappaa, mutta menee ehkä liikaa mahdottoman salaliittoteorian puolelle.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 28.07.2018 12:58:20

Jinmuru kirjoitti:Pelaisin enemmänki jos työt antais periks, tänäänki menee koko päivä yhellä tauolla :/ Et tarkotuksella en lurkkaa, menee vaan välillä paljoa aikaa ihanvaan siihen et pysyy viesteisä kärryillä ni ei sit ehi kommentoijja.

Mut tänään lynkkaisin tosiaan justyn ja huomena jeekakan, jos peli ei pääty justyn lynkkaukseen.


Anteeksi Jinmuru sananvalintaani. En halunnut syyttää sua mistään, vaan tarkoitukseni oli yrittää välttää tilannetta, jossa aktiivisesti postaamia pelaajia epäillään, koska heistä on enemmän materiaalia. En siis haluaisi äänestää Jeekakaa sun sijaan vain koska hän on puhunut rajatusti eri pelaajista, kun en tietäisi miten rajatusti sä olisit heistä puhunut.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 28.07.2018 13:58:23

Joo, ymmärrän kyllä :')
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.07.2018 17:34:18

Ainoa kysymys kuuluu nyt, että onko mitenkään mahdollista, että pahiksella olisi kuolleistaherättäjän rooli :D Mun mielestä ei, koska pahiksen herättäminen kuolleista vain pitkittäisi peliä yhdellä päivällä, ja pahis ei haluaisi herättää hyvistä koska se huonontaisi voittomahdollisuuksia :D Ainoa etu mitä tuosta roolista voisi pahiksille keksiä, on se että herätettyään hyviksen kuolleistaherättäjäpahis saisi lähes varman hyviksen leiman, ja se puolestaan tuntuisi tosi epäreilulta edulta pahisporukalle. Eli jos Halima on huomenna hengissä, uskon Jinmurun olevan hyvis ja periaatteessa hyviksillä ei ole mahdollisuutta enää hävitä peliä vaikka lynkkaisitte mut tänään (olettaen että meillä on kaksi pahista eikä petturia :D).

Eka yön perusteella näyttää siltä, että meillä on melkeinpä pakko olla hyvissuojelija, joten Mursumus on täten hyvis. Aelina on samojen yönimien perusteella myös hyvis. Huomenna pitäisi lisäksi olla pelissä takaisin varma hyvis Halima.

Eli siinä tapauksessa lynkkaatte huomenna justyn, jonka on mun näkökulmasta pakko olla pahis :D Hagrid ei nimittäin voi olla pahis ilman justya, joten Hagrid+pahisrakastavais!miina ei ole mahdollinen yhtälö.

Seuraavana yönä Halima tappaa miinan, jos miina on pahisrakastavainen, voitto hyviksille, jos vapaamuurari niin miinan tappaminen ei vaikuta Aelinaan. Silloin viimeisenä päivänä pitäisi mun laskujen mukaan olla kaksi hyvistä + yksi pahis. Tää pahis on pakko olla Hagrid, jonka roolista meillä on vain justyn vahvistus.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.07.2018 17:38:06

Jeekaka, kysymys onkin, että onko Jinmuru mitä väittää olevansa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.07.2018 17:39:13

Se selviää huomenna :D Siinä tapauksessa toki pitää vielä löytää se toinen pahis.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.07.2018 17:46:45

Mun laskujen mukaan meillä on 3 lynkkausmahdollisuutta (ilman Halimaakin), joten kyllä se pahis löytyy.

Mun teorian mukaan ainakin toinen pahis saattaa olla yönimetön, sen takia olen linjalla jeekaka, Jinmuru, osittain Hagrid. (Ja tämän takia ymmärrän, miksi miina epäilyttää.) Tai sitten jeekaka on pahis, joka muokkailee listoja esim justylle.

Petturihan näkyy ennustettaessa hyviksenä? Mutta entä voitto? Petturi voittaa pahisten kanssa, mutta kumpaan joukkoon petturi lasketaan?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.07.2018 17:57:51

Petturia ei varsinaisesti lasketa kumpiinkaan, mutta 3vs3 tilanteessa kyse on vain siitä, kumpi äänestää nopeammin, ja se kisa menee takuuvarmasti pahiksille. Eli jos pelissä on petturi, pahis pitäis napata tänään.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.07.2018 18:49:41

Oho, ajatusvirhe... Siis eihän jeekakan tarvitsisi edes muokata listoja, kun justy olisi ennustaja. Osaan melkein ajatella.

Eli tänään on syytä osua pahikseen melkein jokaisessa vaihtoehdossa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 3. päivä päättyy su 29.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.07.2018 19:19:30

Mutta jos Hagrid olisi pahis, jeekakankin olisi lähes pakko kuulua sinne. Tai sitten Hagridilla on joku toinen rooli, jonka toimiminen on kysymysmerkki, koska yönimet täsmää.

Olen hieman hidas.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron