Koiravideoita

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 18:48:22

Hau kirjoitti:Pyramidi kulta, dementiasi näkyy. Huipulla olen vain minä, ja sinä olet lähinnä kolmion kanta. Tee siis kuten pyydän ja äänestä Violettia, kaikki tietää sen olevan pahisten väri.

Kuva

Hau kirjoitti:Siis enhän minä ole pahis. Olen Violetissa sumussa sumuttamassa pahiksia, tai olisin jos minut voisi nähdä nähdä sumusta. Nythän olen näkyvillä ja kauniimpana kuin se onneksi edesmennyt mediahupelo.


Tässä nämä violetti-viittaukset.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 18:49:55

Aelina kirjoitti:
justy kirjoitti:Alla pelaajat hyvismäisimmästä epäilyttävimpään

Aelina
Mursumus
Halima
Violet
Niacin
Miina
Jinmuru
Jeekaka
Jitachi


++Jitachi


Jos ehdit vielä, onko tämän listan paikat muuttuneet? (Kummempia perusteluja en tarvi tällä hetkellä.) Pahiskaksikko tai -kolmikko?


Pahismaisimpia Jitachi, Violet ja Miina/Jinmuru, en noita osaa järjestää. En ole suoraan sanottuna ihan kauheasti ehtinyt tän päivän roolipaljastuksia ja vihjauksia prosessoimaan kännykän avulla. Mutta mutuna tällainen lista

Halima
Aelina
Mursumus
Jeekaka
Niacin
Jinmuru
Miina
Violet
Jitachi


Violet on kyllä tosi paha, kun hänestä on tokalta päivältä niin vähän. Toipumiseen johti lähinnä siis se että sekä Niacin että Jeekaka ovat nyt jokseenkin hyvismäisiä, eikä Violet siis saa niin paljoa hyvispisteitä eilisillasta. Voisi kyllä edelleen olla narri. Tai sitten kultisti/kulttijohtaja. Tai pahis. Tai hyvis. Argh.

//Kauheasti väkeä väliin, en ehdi prosessoimaan. Ravintolaan. Tsemppiä!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 18:55:03

justy kirjoitti:Miinan reaktio roolipaljastuksiin mietityttää. Voisiko olla pahiskaverin hylkäämän pahiksen paniikkia?


Mietin vähän myös, olisiko taustalla pahismotivaatio. Toisaalta, ei mulla ole mitään varsinaista tarvetta saada rooleja julki, olisin itsekin hillonnut mielelläni tietojani vielä huomiseen :D

justy kirjoitti:Suosittelen kuitenkin pelaamaan tätä peliä hyvikset vs mafia -pelinä jos mitään konkreettista viitettä muusta ei saada.


Tästä olen samaa mieltä.

Ja mitä tulee noihin aiempiin kulttipohdintoihin, niin nyt kun järjellä mietin uudelleen niin yötoimien tietäjä ei kyllä lainkaan sopisi kulttipeliin, kun sittenhän kultilla ei olisi käytännössä mitään mahdollisuutta voittaa :D

//justy, Aelina
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 18:59:54

Mun puolesta voi pysyä rooleineen piilossakin vielä jos siltä tuntuu, mutta jos on roolinsa ansiosta saanut jotain tietoa joka olisi hyvä saada myös muiden tietoon, kannattaa miettiä paljastaisiko kuitenkin jo tämän päivän puolella. Pahiksetkaan tuskin lähtevät kohdistamaan yötappoaan Jitachiin tai Niaciniin, mikä tarkoittaa että muilla on suurempi todennäköisyys kuolla yöllä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Mursumus » 24.07.2018 19:01:14

justyn paljastus on hyvin mielenkiintoinen. Aluksi olin valmis laittamaan justyn suoraan hyvismäisiin tämän johdosta, ja normaalitilanteessa varmasti laittaisin, mutta jos Jitachi ja Niacin kuolee nyt antiaktiivisuuteen, LYLO tulee pelottavan pian. Tämän takia oikea yötappo tänään olisi äärimmäisen tärkeää, ja uskoisin pahiksen olevan valmis riskeeraamaan roolistaan valehtelemisen pitääkseen itsensä turvassa. Tässä olisi kuitenkin jonkin verran outouksia, kun sitä miettii jonkin aikaa, että hyvisjusty vaikuttaa todennäköisemmältä. Vähintäänkin Halima-justy pahisparin todennäköisyys on hyvin alhainen kun otetaan huomioon jeekakan lista, koska se toimii vain, jos pyramidi juuri ennen kuolemaansa ennusti Halimaa tai jos justy kohdisti pahiksena pahiskaveriinsa yökyvyn, mikä tuntuu absurdin monimutkaiselta mindgamelta. Tai sitten meillä on eeppinen justy-jeekaka pahispari.

Jeekakan lista vaikuttaa myös hyvismäiseltä, ja hänen käytöksensä tämän päivän alussa sopii hyvin henkilölle joka on saanut tietoja vierailuista. Aelinan luona on varmaan olla suojelija ja tappo/käännytysyritys tuolla määrällä käyntejä, joten onkohan pyramidin tappo sitten hyvistappajan? Vai onko pelissä sekä kultti että pahikset niin, että kultti yrittää käännyttää Aelinaa ja pahikset tappaa pyramidin?

Violet on ollut nyt niin hiljaa, että mietityttää, vaikuttiko häneen kohdistunut yövierailu jollakin tavalla asiaan. Kuitenkin Violettia epäiltiin aika paljon alussa, joten ei kultille ehkä paras kohde. Jinmuru olisi aika outo valinta kultin käymäksi, luulisi että kultinjohtaja olisi valinnut aktiivisesti ensimmäisen päivän aikana pelanneen. Jos pelissä on kultti, niin Halima on varmaan todennäköisin kohde. Kultin olemassaolosta ei kuitenkaan vieläkään ole mitään selvää merkkiä, joten tämä ei välttämättä ole oleellista.

--jeekaka

++Violet

Violet, miina ja jinmuru ovat tässä vaiheessa ainoat jotka eivät ole joko poissa tai hyvismäisiä. Violet tuntuu näistä siltä, jonka peli on ollut hämärintä tähän mennessä, mutta se miten sitä vastaan on muodostumassa pieni massaus mietityttää. Kukaan Aelinasta, Halimasta, jeekakasta ja justystä ei ole varmistettu hyvis, mutta jeekakan listaus vaikuttaa vaikealta väärentää, joten luotan häneen varmaan näistä eniten.

Veikkaisin, että roolien paljastus huomenna on paras vaihtoehto, että on tarpeeksi aikaa toimia sen johdosta.

Ja vielä putoavan pelaajan äänestyksestä: jos putoava pelaaja tulee kuolemaan todennäköisesti muutenkin, niin eikö se teoriassa ole vain päivätapon tuhlaus? Eli eikö se ole yksi mahdollisuus vähemmän osua pahikseen? Jotkut ihmiset on yhä nostanu tän mahollisuuden esille, mutta se ei tunnu järkevältä.
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 19:05:35

Mursumus kirjoitti:Ja vielä putoavan pelaajan äänestyksestä: jos putoava pelaaja tulee kuolemaan todennäköisesti muutenkin, niin eikö se teoriassa ole vain päivätapon tuhlaus? Eli eikö se ole yksi mahdollisuus vähemmän osua pahikseen? Jotkut ihmiset on yhä nostanu tän mahollisuuden esille, mutta se ei tunnu järkevältä.


Käytännössä joo. Lähinnä itse mietin sitä taktisena harhalynkkauksen välttämisenä ja lisäajan ostamisena, koska tosiaan ihan worst case skenaario on se, että lylo on huomenna, ja jos setup on vaikka kaksi pahista + petturi, kyseessä on kisa siitä kummat kerkeää äänestää ensin.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 19:12:54

Tarkistuslaskelma :D Teknisesti ottaen lylo ei vielä ole huonoimmassakaan tapauksessa huomenna jos meillä on todennäköiset kaksi pahista, mutta hyvisvoitto on sitten kokonaan suojelijan varassa.

Meitä on tänään 10 jäljellä.
2 tippuu antiaktiivisuuteen, 1 lynkataan päivällä, yksi kuolee yöllä.
Huomenna 6 jäljellä.
Oletus että pahiksia on kaksi. Yksi lynkataan päivällä, yksi kuolee yöllä, seuraavana päivänä jäljellä kaksi pahista ja kaksi hyvistä -> käytännössä pahisten voitto.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 19:21:41

Ja siis tosiaan, en ehdota että porukalla lähdettäisiin äänestämään Jitachia. Violet oli mun top2 pahismaisissa ennen justyn ennustusta, ja nyt siellä on aika yksinäistä :D Lisäksi Jitachi tosiaan on mielestäni todennäköisin pahismediapuhuja, joten ei tässä nyt välttämättä edes kauhean huonosti käy :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 19:25:10

Niin siis tuo worst case scenario vaatisi sen että Niacin, Jitachi ja tänään lynkattava ois kaikki ei-pahiksia. Ja kun ottaa huomioon että näistä kukaan ei oo top3-hyviksimmissä juuri kenenkään listoilla, saattaa hyvinkin olla että edes joku näistä on pahis. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 19:31:09

Jos mäkin vielä kerran pohdin noita yövierailuja: Mä uskon sen takia tappoon ja suojelijaan, koska muuten mä en millään keksi kolmea muhun tähtääjää, joista yksikään ei ole vaikuttanut minuun. Kävin oikein tarkistamassa. Jos mua yritettiin käännyttää, suojelija vaikutti niin, etten ole kääntynyt (toki tiesin etten ole kääntynyt, mutta tarkistin säännöistä teille: suojelija estää käännytyksen). Joko kaikki kolme osui muhun, tai sitten todennäköisesti suojelija + joku muu. Kolmas olisi sitten vähän arvoitus, mutta niinhän se on useamman kohdalla... (Ja kultti on oikeasti voinut käännyttää jonkun.)

Mutta. Tämä voi tarkoittaa käytännössä sitä, että meillä on kaksi tappajaa. Vaikka toinen olisikin hyvis, se voi olla huono juttu, jos osuu hyvikseen. Silloin meillä voi olla 1 hyvis nyt illalla, 2 yöllä ja 2 aamulla. En oo taipuvainen uskomaan siihen, mutta se ei näytä sitten kovin hyvältä...

(Väsyttää.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 19:47:37

En tajua miks ei justy vois olla pahis vaikka onkin ennustanut haliman hyvikseksi? Eihän siihen tarvii muutakun ennustaa ja kertoa että halima on hyvis. Haliman uskon olevan hyvis. Eihän se tarkota että sen tarvihtee mitään riskeerata siihen? Mukavasti vaan nyt jeekaka vielä vahvisti tämän joten tulee käsitys että justy puhuu aina totta?

En jaksa ees laskeskella mitään seuraavien päiviä lyloja. Mie haluaisin vaan tiputtaa niin monia, en käsitä miten kaikki voi olla niin pahismaisia. Meinasin että äänestään Niacinia, sitten kuvittelisin että Jitachi olis pahismediapuhuja, lisäks epäilen ihan hulluna justya ja en nyt pistäis hanttiin vaikka Violet tippuis. Ei tästä tuu mitään.

//Aelina. Joo, sun luona on ollu kyllä ruuhkaa. Kaks on hyvinkin ymärrettävää, mutta tuo kolmas. Ja että onko meillä tosiaan joku hyvistappaja, vai sarjamurhaaja, mitä näitä nyt oikein on?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 24.07.2018 19:51:05

Hähää kerrankin olen Zeytä nopeampi!

Väliaikalaskenta

Äänet:
4 Violet (justy, Jinmuru, Aelina, Mursumus)
1 Halima (Violet)
1 Jinmuru (Halima)
1 justy (miina)

Violet on tippumassa saatuaan eniten ääniä.

Äänestyspakot:
Jinmuru

Poissa:
Ei kukaan. :>

Päivä päättyy tänään kello 22:00!
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:04:54

Okei. Mun mielestä Violet on pahismainen, mutta tämä ei vaan toimi.

4 Violet (justy - oletettu hyvis, Jinmuru, Aelina - tiedän itseni hyvikseksi, Mursumus)
1 Halima (Violet - kohde)
1 Jinmuru (Halima -oletettu hyvis)
1 justy (miina)
tyhjä (jeekaka - oletettu hyvis)

Toisaalta oon valmis ottamaan riskin, koska Violet epäilyttää mua niin paljon, mutta...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:07:21

Toisaalta jos tässä on pahiskaksikko, ja Violet on toinen niistä ja toinen pudottautui, tämä on ihan järkevä. Ja Violetilla kyllä on niin paljon ääniä, että toinen pahis on voinut äänestää sitä tai muuta. Ja toisaalta...

Turhauttaa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 20:28:27

Mulla on nyt A4:sen verran kaavioita ja oon lukenu roolilistaa ylös-alas ja tullu siihen tulokseen että yönimiä ajatellen, ja jos oletetaan että meillä on kaks pahista, niin molemmat on yönimen antavia. Toinen antaa yötapon, toinen jotakin muuta. Mitä se vois olla? En löydä mitään kovin järkevää tuosta roolilistasta. Muuta kun tuon pahisennustajan :D En pääse siitä yli. Ja tietenkin nää miun kaaviot on täysin absoluuttisia totuuksia! (Huom. sarkasmi) En siis suostu ottamaan ääntäni Justylta nyt pois.

Terve vaan Aelina, täällä me kahestaan panikoidaan!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:31:20

miina kirjoitti:Mulla on nyt A4:sen verran kaavioita ja oon lukenu roolilistaa ylös-alas ja tullu siihen tulokseen että yönimiä ajatellen, ja jos oletetaan että meillä on kaks pahista, niin molemmat on yönimen antavia. Toinen antaa yötapon, toinen jotakin muuta. Mitä se vois olla? En löydä mitään kovin järkevää tuosta roolilistasta. Muuta kun tuon pahisennustajan :D En pääse siitä yli. Ja tietenkin nää miun kaaviot on täysin absoluuttisia totuuksia! (Huom. sarkasmi) En siis suostu ottamaan ääntäni Justylta nyt pois.

Terve vaan Aelina, täällä me kahestaan panikoidaan!


Joku roolinlukitsija tai lavastaja tulee mulla mieleen. Toisaalta noita on niin paljon, että mietin, että kummatkin voisi antaa jonkun roolinsa mukaisen yönimen ja sitten tappo erikseen. En tiedä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 20:33:25

Lavastaja on hyvinkin todennäköinen rooli, ja jos hyviksillä tai pahiksilla on kohtalonvaihtaja, niin sehän kohdistuu heti kahteen pelaajaan.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 20:37:42

Mie voisin jopa ajatella että violet on haluttu lavastaa, koska saattais montaakin kiinnostaa sen rooli.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Mursumus » 24.07.2018 20:46:15

miina kirjoitti:En tajua miks ei justy vois olla pahis vaikka onkin ennustanut haliman hyvikseksi? Eihän siihen tarvii muutakun ennustaa ja kertoa että halima on hyvis. Haliman uskon olevan hyvis. Eihän se tarkota että sen tarvihtee mitään riskeerata siihen? Mukavasti vaan nyt jeekaka vielä vahvisti tämän joten tulee käsitys että justy puhuu aina totta?


Mä aloin kirjoittamaan tähän ajatteluketjua siitä, miksi justy on todennäköisemmin hyvis kuin pahis, mutta puolesavälissä tajusin sen olevan huono. Se idea mikä mulle ja varmaan jeekakallekin tuli mieleen selitykseks sille että miksi justy on pahis perustuu siihen jeekakan yövierailulistaan, missä pahisjustyn olisi pitänyt vierailla Haliman luona ja ennakoida tilanne etukäteen, että jeekakan lista näytti siltä miltä se näytti, mutta pahisjusty tuskin tiesi jeekakan roolin olemassaolosta. Toi justyn käyttäytyminen olisi kuitenkin muutenkin ihan järkevää, koska jos on pelissä ylipäätänsä yötoimia seuraavia rooleja, niin on järkevää pelata niin kuin justy pelasi.

Tää alkaa vähän muistuttamaan ensimmäisen päivän tunnelmia, mistä en pidä ollenkaan, joten --Violet. Jotenkin muutenkin kuvittelisin Violetin, jopa kiireisin Violetin pahispelin hyvin erilaiseksi.

++justy

Mulle on koko ajan tullut justystä vuorotellen pahismaista ja hyvismäistä tunnetta koko pelin ajan. Olen aina pyrkinyt äänestämään jotakuta muuta epäilyttävää, joka ei ole ollut niin läsnä ja tuonut keskustelua. Vähemmän läsnä olevien pelaajien lahtaaminen yksi kerrallaan, mihin tää peli näyttää pahimmillaan kehittyvän, ei tunnu kauhean hyvältä idealta.
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 20:48:01

Suojeluroolejakin on luultavasti useampi.

Mä en oo nyt yhtään varma onko tää nyt järkevintä :D

//Mursumus, en oo ihan varma mitä yrität selittää
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 24.07.2018 20:49:17

En tiiä oisko justy kuitenkaan pahiksena vetäny ihteensä noin huomiota?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:49:28

Pfff. Jos Violet on hyvis, haluan kyllä tietää Jinmurun ja Mursumuksen roolit. Jinmuru noin muutenkin on minun listan loppupäässä. En osaa kuitenkaan liittää tällä hetkellä Violetia Jitachiin tai Niaciniin. Ja totta kai justy sitten. Mä en kyllä usko siihen, että hyviksillä ei olisi kokoaikaista ennustajaa, mutta pahiksilla olisi. Eli toivottavasti joku muukin nyt väittäytyisi ennustajaksi. Muuten justy on ehkä hieman hyvismäisessä valossa.

// Mursumus ja jeekaka ja Jinmuru
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 24.07.2018 20:50:41

Kuulostat Aelina siltä, että haluat justyn olevan pahis? :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:52:00

Jinmuru kirjoitti:Kuulostat Aelina siltä, että haluat justyn olevan pahis? :D

En halua, mutta en kyllä halua sanoa justya hyvikseksi vain sen perusteella, että tämä on ennustaja.

Eli jos täällä on vain yksi ennustaja -> justy on todennäköisesti hyvis
Jos täällä on 2 ennustajaa -> justy voi olla kumpi vaan
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:53:59

Jinmuru kirjoitti:Kuulostat Aelina siltä, että haluat justyn olevan pahis? :D

Ja toisaalta 1 ennustaja ei tarkoita, että se on välttämättä hyvisten ennustaja, mutta pidän sitä todennäköisenä. Eli käytännössä justy voi olla kummassa vaan pahis tai hyvis. Jos joku muu väittäytyy ennustajaksi, toisen on melkeinpä pakko olla pahis (mikä tavallaan olisi helpompaa).
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 20:54:41

Aelina kirjoitti:Pfff. Jos Violet on hyvis, haluan kyllä tietää Jinmurun ja Mursumuksen roolit. Jinmuru noin muutenkin on minun listan loppupäässä. En osaa kuitenkaan liittää tällä hetkellä Violetia Jitachiin tai Niaciniin. Ja totta kai justy sitten. Mä en kyllä usko siihen, että hyviksillä ei olisi kokoaikaista ennustajaa, mutta pahiksilla olisi. Eli toivottavasti joku muukin nyt väittäytyisi ennustajaksi. Muuten justy on ehkä hieman hyvismäisessä valossa.

// Mursumus ja jeekaka ja Jinmuru


Onko varmaa, että pahisennustaja olis joka yö toimiva?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 24.07.2018 20:55:14

En vaan oikeen nää miks justy on saanu niin paljo pahisvibaa, ni tuntu oudolta tuo kommentti että "toivottavasti joku muu väittäytyisi ennustajaksi" :'D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:56:00

miina kirjoitti:
Aelina kirjoitti:Pfff. Jos Violet on hyvis, haluan kyllä tietää Jinmurun ja Mursumuksen roolit. Jinmuru noin muutenkin on minun listan loppupäässä. En osaa kuitenkaan liittää tällä hetkellä Violetia Jitachiin tai Niaciniin. Ja totta kai justy sitten. Mä en kyllä usko siihen, että hyviksillä ei olisi kokoaikaista ennustajaa, mutta pahiksilla olisi. Eli toivottavasti joku muukin nyt väittäytyisi ennustajaksi. Muuten justy on ehkä hieman hyvismäisessä valossa.

// Mursumus ja jeekaka ja Jinmuru


Onko varmaa, että pahisennustaja olis joka yö toimiva?

Ei tietenkään, eikä välttämättä pahiksilla ole ollenkaan ennustajaa. Tässä on kuitenkin tosi monta vaihtoehtoa.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 20:57:11

Jinmuru kirjoitti:En vaan oikeen nää miks justy on saanu niin paljo pahisvibaa, ni tuntu oudolta tuo kommentti että "toivottavasti joku muu väittäytyisi ennustajaksi" :'D

Enhän mä tässä nyt tarkoita, että justy olisi suoraan pahisennustaja, jos toinenkin ennustaja tulisi. Vaan että toisen olisi lähes pakko olla pahis, jolloin pitäisi miettiä kahden vaihtoehdon väliltä. Kaksi kokoaikaista ennustajaa hyviksillä nyt vaan ei ole todennäköistä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 20:57:34

Mie alan kehitella kaikenlaisia teorioita. Selvästikkään salaisen roolilistan pelit ei oo mua varten :D

Voisko pelissä olla pahissuojelija, ja justy olis suojellut halimaa?

Spoiler:
Miina vois nyt vähän rauhoittua ja lopettaa foliohattuilun..


//Aelina
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 79 vierailijaa

cron