Koiravideoita

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 11:58:48

Hyvin mielenkiintoista nähä että kenet pahikset yöllä lynkkaa.

Sano nyt jeekaka vielä että saat nimet vaan joka toinen yö, niin josko pahiksia ei kiinnostais sinä tänään vielä?
Mutta siis tajusin, että kuka vaanhan voi olla mitä vaan koska aikamoista ramppausta on ollu vähän kaikkialla.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 12:01:25

Halima kirjoitti:Mäpä vaihdan nyt takaisin Jinmuruun sitten, koska mun nelikosta (Jinmuru, Jitachi, Violet, jeekaka) näyttäis että jeekaka on hyvis, Jitachi mahdollisesti kolmas osapuoli ja Violet jos on kolmannen osapuolen kohde, on hyvin todennäköisesti ei-pahis. Eli Jinmuru ois sitten seuraavana.


Mitä tarkotat tuolla kolmannen osapuolen kohteella?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 12:55:59

Osaisikohan joku sanoa, onko roolien paljastamisesta enemmän haittaa vai hyötyä? Siis edellisten pelien perusteella yms. Jotenkin salaisen roolilistauksen pelissä mua hieman arveluttaa, mutta voihan sitä kokeilla ja verrata noihin suurinpiirteismääriin. Jotenkin tuntuu, ettei siinä välttämättä ainakaan mitään menetä.

Justy julisti Haliman hyvikseksi. Mä olen valmis uskomaan justyn ennustajaksi ja jeekakan yönimien tietäjäksi, koska nuo sopii yhteen. Kuitenkin, justy voi olla tai voi olla olematta hyvisennustaja, joten mä toivon, että jos toinen hyvisennustajaksi väittäytyjä on paikalla, ilmottautuu. Silloin meillä on kaksi, joista toisen on melkeinpä pakko olla pahis. Tai jos joku muu on laittanut Haliman yönimekseen. Tähän en ehkä kuitenkaan usko.

Mun mielestä jeekakankaan tunnustus ei välttämättä merkkaa mitään. Uskon roolin oikeaksi, mutta voi olla myös pahis. Tällä hetkellä haluan kuitenkin uskoa, että kumpikaan ei ole pahis. Toisaalta mietin myös aiemmin (en kuitenkaan halunnut sanoa, silloin ääneen), että jeekaka saattoi ainakin ekana päivänä yritti pysyä taustalla roolinsa takia.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 12:57:34

Ja vielä: mä uskon Haliman hyvikseksi. Vaikka justy olisikin pahis, olisi järkevää ennustaa oikea hyvis. Ja 3. osapuolista on tuskin hyötyä pahiksille, eli en näe mitään syytä epäillä Halimaa tällä hetkellä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 13:09:53

Lyhyt ajatuksenjuoksu mulla.

Niin. Miina voi olla myös oikeassa Haun hiljenemisestä, että se voi olla taktinen päätös. Ehkä siirtäisin Jitachin kuitenkin epäilyttäviin. Pitää miettiä, miten nämä paljastukset vaikuttaa mun listaan.

Ja suojelijasta: Mä uskon, että meillä on suojelija, se on kuitenkin niin yleinen rooli. Eli suojelija, älä missään nimessä paljasta tai vihjaa, ketä aiot suojella! Enkä tiedä, kannattaako meidän muiden mitenkään puuttua siihen. Mun mielestä tappajille ei kannata antaa mitään vihjettä.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 24.07.2018 13:19:57

Mut on ehkä ennustettu yöllä, koska ainakaan ei oo käännytetty tai tapettu (kuten huomaatte :D). Tai toki voi olla joku kohtalonvaihtaja myös?

Just olin ottamasa Niaciniltä ääntä pois ku hän pudottautu ja sit miina tuleeki äänestämään :D Mun mielestä Niacinin pudottautumista edeltäneet viestit ei enää vaikuttanu epäilyttäviltä. Miksi miina siis äänestät Niacinia?

--Niacin

++Violet

Komppaan nyt justya täsä, enkä halua äänestää nyt pois sellasia joille voijjaan saaja vielä varapelaaja. Mursumusta mietin kyllä kans mut kannattaa varmaan keskittää ääniä? Mää en illalla välttis pääse hirveen hyvin paikalle, koska työt, yllätys yllätys.

Joku josain välisä kysy perusteluja mun viboihin, nyt ei ehi mut piän sen pyynnön mielesä!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 13:25:33

Aelina - tapettu?
Aelina - suojeltu?
Aelina
Halima - ennustettu
Jinmuru
Mursumus - ennustettu?
Pyramidi - tapettu
Violet - ennustettu?

Mä olen taipuvainen uskomaan, että Pyramidi pyrki ennustamaan joko Mursumuksen tai Violetin viestien perusteella, mutta minäkin olen mahdollinen noiden mediapuhujaviestien kannalta. Uskon myös, että minut yritettiin tappaa ja samalla suojeltiin. Muuten en keksi, miksi minä olisin kolmena yönimenä.

Lavastaja, toinen ennustaja, kultisti, kohtalonvaihtaja ja roolinlukitsija olisivat loogisia rooleja (saattaa kyllä olla muitakin, kaikkia rooleja säännöistä en muista). Kolme näistä, niin nimet olisivat täynnä. Puhehäiriötä ei kenelläkään näytä olevan, enkä ehkä uskoisi toiseen yllyttäjäänkään.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 13:38:24

Ehkä meidän pitäisi sit kuitenkin tehdä roolipaljastukset? Tod näk putoamassa olevat pelaajat haluavat puolustautua kertomalla omansa.

Jeekaka voi toki olla pahis roolistaan huolimatta, mutta tuo ei mielestäni ole kauhean yleinen rooli pahikselle. Tosin jos meillä on pahikset JA kultti, on rooli järkevä pahiksellekin. Kaksi ennustajaa vois viitata siihen suuntaankin...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 13:39:19

Oon siis loppupäivän kännykällä ja reissunpäällä, eli viestini tulevat olemaan tällaisia haikuja. Ilmoitan jos en pysty olemaan paikalla päivän päättyessä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 13:42:10

Kaksi ennustajaa miun mielestä viittaa siihen että toinen on pahis. Tajusin vasta nyt että pyramidi oli ennustaja.

Aelina, niacin ääni oli tässä hässäkässä vaan ääni. Sitä piti jo aiemmin äänestää, mutta jäi tekemättä.

Nyt kuitenkin --Niacin ++justy
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 13:45:03

miina kirjoitti:Kaksi ennustajaa miun mielestä viittaa siihen että toinen on pahis. Tajusin vasta nyt että pyramidi oli ennustaja.

Aelina, niacin ääni oli tässä hässäkässä vaan ääni. Sitä piti jo aiemmin äänestää, mutta jäi tekemättä.

Nyt kuitenkin --Niacin ++justy


Eli hyviksillä oli kertakäyttöennustaja ja pahiksilla täysversio?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 13:47:48

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Kaksi ennustajaa miun mielestä viittaa siihen että toinen on pahis. Tajusin vasta nyt että pyramidi oli ennustaja.

Aelina, niacin ääni oli tässä hässäkässä vaan ääni. Sitä piti jo aiemmin äänestää, mutta jäi tekemättä.

Nyt kuitenkin --Niacin ++justy


Eli hyviksillä oli kertakäyttöennustaja ja pahiksilla täysversio?


Aa, totta. Olishan se epäreilua. Toisaalta näyttää että hyviksilläkin on ihan voimakkaita rooleja joten en oikein tiiä tasapainotuksista.
Mie oon nyt aivan sekasin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 13:50:10

miina kirjoitti:Kaksi ennustajaa miun mielestä viittaa siihen että toinen on pahis. Tajusin vasta nyt että pyramidi oli ennustaja.

Aelina, niacin ääni oli tässä hässäkässä vaan ääni. Sitä piti jo aiemmin äänestää, mutta jäi tekemättä.

Nyt kuitenkin --Niacin ++justy

Jinmurulle taisit kuitenkin vastata, et mulle. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 13:52:51

justy kirjoitti:Jeekaka voi toki olla pahis roolistaan huolimatta, mutta tuo ei mielestäni ole kauhean yleinen rooli pahikselle. Tosin jos meillä on pahikset JA kultti, on rooli järkevä pahiksellekin. Kaksi ennustajaa vois viitata siihen suuntaankin...


Mediapuhuja vihjaili myös olevansa jonkin sortin yötoimien tietäjä. Mielestäni se vois sopia pahispuolelle ihan normipelissäkin, jossa lähes kaikki hyvikset on jotain erikoisrooleja. Jos mediapuhuja olisi hyvis ja se mikä sanoo olevansa, niin luulis jo kertoneen kultista meillekin. Ja jos hyviksille on suotu tiedustelurooleja nelin kappalein, niin epäilisin kanssa kulttipeliä. Joko mediapuhuja valehtelee tai salaa tietojaan, mikä ei kumpikaan ole kovin hyvismäistä.

Ite kanssa taas vähän puskista huutelen, tarkoituksena päästä vielä koneelle tekemään kattavampi viesti ennen kuin äänestän.

//justy, miina, Aelina
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 13:53:46

Aelina kirjoitti:
miina kirjoitti:Kaksi ennustajaa miun mielestä viittaa siihen että toinen on pahis. Tajusin vasta nyt että pyramidi oli ennustaja.

Aelina, niacin ääni oli tässä hässäkässä vaan ääni. Sitä piti jo aiemmin äänestää, mutta jäi tekemättä.

Nyt kuitenkin --Niacin ++justy

Jinmurulle taisit kuitenkin vastata, et mulle. :D



Aa, kysyitkös sieki jotaki?

/jeekaka
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 14:01:12

justy kirjoitti:Ehkä meidän pitäisi sit kuitenkin tehdä roolipaljastukset? Tod näk putoamassa olevat pelaajat haluavat puolustautua kertomalla omansa.

Jeekaka voi toki olla pahis roolistaan huolimatta, mutta tuo ei mielestäni ole kauhean yleinen rooli pahikselle. Tosin jos meillä on pahikset JA kultti, on rooli järkevä pahiksellekin. Kaksi ennustajaa vois viitata siihen suuntaankin...

Kannatan roolien paljastamista, mutta en tiedä, kannattaako vielä tehdä niin. Seuraavana pelipäivänä varmaan alkaa olla pakko. Mun mielestä halukkaat voivat paljastaa jo tänään. Mä vähän emmin, kannattaako vielä ilmoittaa rooliaan. Joku on kyllä saattanut arvatakin, vaikka sanoin tosi epämääräisesti joskus ekana päivänä. (Mutta en nyt kannata etsimään rooliani, paljastan kyllä, jos täytyy.)

Ja mäkin oon vähän tosiaan sitä mieltä (jos ylempää ei tullut selväksi), että justy voi olla pahis. En kuitenkaan vielä usko siihen, mutta en halua leimata justya hyvikseksikään. Uskoisin, että molemmilla puolilla voisi olla oikeat joka yö ennustavat ennustajat.

/jeekaka
/miina, en mä ainakaan muista kysyneeni. :D (Joku muukin on vissiin vähän sekaisin, kelle sattuu vastaamaan. Et ole ainoa.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 14:18:52

++Violet

Tämän mä olen perustellut viime pelipäivänä ja viime sivullakin.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 14:52:04

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:Jeekaka voi toki olla pahis roolistaan huolimatta, mutta tuo ei mielestäni ole kauhean yleinen rooli pahikselle. Tosin jos meillä on pahikset JA kultti, on rooli järkevä pahiksellekin. Kaksi ennustajaa vois viitata siihen suuntaankin...


Mediapuhuja vihjaili myös olevansa jonkin sortin yötoimien tietäjä. Mielestäni se vois sopia pahispuolelle ihan normipelissäkin, jossa lähes kaikki hyvikset on jotain erikoisrooleja. Jos mediapuhuja olisi hyvis ja se mikä sanoo olevansa, niin luulis jo kertoneen kultista meillekin. Ja jos hyviksille on suotu tiedustelurooleja nelin kappalein, niin epäilisin kanssa kulttipeliä. Joko mediapuhuja valehtelee tai salaa tietojaan, mikä ei kumpikaan ole kovin hyvismäistä.


Tuo kuvaus ”yötoimien tietäjä” voisi sopia myös sun rooliisi. Tai träkkeriin joka voi seurata yhtä pelaajaa. Tai katsojaan joka näkee kaikki yhden pelaajan luona käyneet. En siis usko että mediapuhuja välttämättä tietäisi kultista.

Ehkä ois hyvä nähdä saadaanko Jitalle ja Niacinille korvaajat ja kuultaisiin mitä näillä on sanottavaa yötoimien tuloksista.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 15:52:44

Mun täytyy vielä sanoa, että jos pelaajat käy lukemassa: kannatatteko roolien paljastusta tänään vai huomenna? (Ja mun puolesta Haliman ei tarvitse rooliaan kertoa, kun uskon nyt kuitenkin hyvikseksi. Yötoimiakaan ei muita Halimaan kohdistunut.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 18:06:38

Erittäin pieniä muutoksia, lähinnä liittyen roolien paljastukseen. Listaa muokkailin. (Joo, hieman pelottaa yötapon osuminen yönimien perusteella.)

HALIMA: Mun mielestä Halima aloitti hieman kaukaa haetulta Jitachi-Pyramidi/pahismediapuhuja-pahis yhtälöllä. Ehkä eniten mua huvittaa, että Pyramidi paljastui hyvismediapuhujaksi, ja alan kallistua Jitachin olevan toinen mediapuhuja. Mun mielestä Halima on sen jälkeen antanut melko hyvismäisen kuvan itsestään. Moni on sanonut Haliman kyllästyneen pahisrooleihin. Mua hieman kummeksuttaa listan hyvismäisimmästä päästä “tarkastelun alle ottaminen”, mutta toisaalta ymmärrän. Toivoisin kuitenkin vielä jonkinlaista listausta mielipiteillä, muuten on vähän vaikea sanoa mitään. Tämän perusteella ehkä varauksella laitan Haliman hyvismäisiin. Luultavasti hyvis, jos justyn ennustus pitää paikkansa.

JEEKAKA: Mun mielestä alussa jeekaka oli vähän taustalla, enkä oikein saanut mitään ajatuksia irti jeekakan puheista. Mun mielestä jeekakalla on hyvin samanlaisia ajatuksia mun kanssa, kun tuo niitä ilmi. Kuitenkin jeekaka vaikuttaa vähän välttävän tekemästä mitään erikoista. Mä en oikein osaa sijoittaa jeekakaa minnekään. Tänään puheet on eniten liittyneet äänestykseen ja sen pohjalta mahdollisiin pahiksiin. Edelleenkin vähän taustalla.Tuli ulos yönimien tietäjänä. Tällä hetkellä sijoittaisin neutraaleihin. Ajattelin kyllä aiemminkin, että taustalle jäännin syy voi olla hyvisroolikin.

JINMURU: Ei saa oikein mitään irti myöskään. Kävi miettimässä peliä pelkkien kolmansien osapuolien kanssa, ja mietti ketkä voisivat olla kolmansia osapuolia. Jotain perusteluja haluaisin. Väkisinkin tulee mieleen, ettei Jinmuru itse olisi kolmas osapuoli? En tiedä mitä ajattelen. Epäilyttävä.

JITACHI: Ensin on justyn ja Jitachin vääntöä, joka ollaan käsitelty noin tuhat kertaa. Mainittakoon vieläkin kerran, että en edelleenkään näe tässä Jitachille mitään epäilyttävää. Seuraavaksi keskustelua mediapuhujasta, jonka voi laskea pahismaiseksi. Jitachilta tulee pitkä viesti, jossa käsittelee pelaajat. Kakkospäivänä käy kommentoimassa mediapuhujaa, jonka uskoo pahaksi. Pudottautuu pelistä. Mediapuhuja hiljenee. Halima oli jollain tasolla oikeassa ensimmäisessä mediapuhuja-epäilyssään Pyramidista, joten tämäkin olisi minun mielestäni mahdollista. Jitachin ihan ensimmäinen kommentti (ääni Vuhille), ekan päivän mediapuhujan käsittely, tokan päivän ainoa viesti mediapuhujasta, (justyn sanoma Jitachin paikallaolosta ja Haun viestistä,) mediapuhujan hiljeneminen… Edellisenä pelipäivänä ei vielä niin epäilyttänyt, mutta tänään erityisesti ainoa huomio mediapuhujasta + mediapuhujan hiljeneminen epäilyttää ja toki ensimmäinen päivä näiden kanssa… hmm. Mun on vaikea nähdä, miksi Jitachi haluaa niin kovasti leimata kakkospäivänä mediapuhujan pahikseksi? Epäilyttää. (Ja lisänä luettuani justyn viestin: Jitachi tosiaan lähti linjalle 2 mediapuhujaa ja osoitti sen Haliman keksintönä - paitsi että Halima oli juuri sanonut minulle tarkoittaneensa ihan muuta. En tiedä, eikä Jitachi vain lukenut kaikkia viestiä, vai miksi lähti ajattelemaan Haliman sanoneen juuri noin, kun Halima oli juuri tyrmännyt sen.) (Hatara teoria, joka osoittautuu vääräksi, jos mediapuhuja on hyvis tai tulee puhumaan ennen varapelaajan saantia.)

JUSTY: Mua vieläkin häiritsee, että justy tuntuu välillä hakevan turhan kaukaa epäilyjään ja sitten väännetään ja käännetään. Kuitenkin selitykset tuntuu hieman valoittavan teoriaa tämän takana. Yhtä aikaa mua epäilyttää justy, mutta ei kuitenkaan. Mä en haluaisi lynkata justya, mutta toisaalta justy joko a) olisi pahis, jolloin hänen viesteissään voisi löytyä viitteitä muista b) on hyvis, jolloin voisi luottaa, että niitä on mietitty. Kuten sanoin aiemminkin, justyn ääni Marzzua kohtaan aiheuttaa epäilyksiä, jos Niacin osoittautuu pahikseksi, justyn ääni kuitenkin pelasti Niacinin äänellään. (Mä en siis oikein tuohon pahis-justya pelastettiin usko.) Tuli ulos ennustajana. Tällä hetkellä annan vähän luottoa, mutta en missään nimessä sijoita suoraan hyvikseksi.

MIINA: Mun mielestä tämä on hieman sekavaa, mutta toisaalta kertoo lukeneensa viestejä näiden kahden välissä. Tämän pelipäivän aikana ollut melko hiljainen, eikä ole kamalasti kertonut ajatuksistaan ja epäilyksistään. Sekava joo ja ehkä hieman vaikea lukea pelaajana. En kuitenkaan sanoisi pahismaiseksi ainakaan vielä, mutta haluaisin kuulla uusimmat mietteet. Aiemmin laitoin hyvismäisiin, mutta nyt ehkä enemmänkin hyvismäinen/neutraali.

MURSUMUS: Mun oli aluksi vaikeaa saada otettu Mursumuksesta ekana päivänä ekojen viestien kohdalla. Sinänsä mitään pahismaista ei ollut. Toisena päivänä mulle tulee hyvismäinen olo. Mä en vaan vieläkään ymmärrä, miksi kovin moni sijoitti Mursumuksen epäilyttävien listaan. Jos tälle on jotain muuta selitystä, kuin se ensimmäinen ääni, olisi kiva kuulla.

NIACIN: Okei, mun on vieläkin vaikea oikein saada mistään kiinni Niacininkaan viesteissä. Niacinilta on kuitenkin tullut asiaa ja osallistunut jossain määrin myös keskusteluun, mutta jumittaa justy-Jitachissa. Mun mielestä Niacin on kuitenkin osallistunut enemmän kuin jeekaka ja uskaltanut tehdä enemmän. Tällä tavalla laskisin Niacinin neutraaleihin, ja myös kallellaan hyvismäisiin. Kuitenkin äänestyksen jälkeen alkoi epäilyttämään hieman (lähinnä pahisparien ja -kolmikoiden takia). Tiputtautuu pois kiireiden takia. Tässä kohdassa näkisin ehkä Niacinin entistä enemmän hyvismäisenä. Koska Jitachi on siirretty epäilyttävien listaan, en usko, että molemmat pahikset tiputtautuisivat. Haluan antaa toivon mukaan saatavalle varapelaajalle mahdollisuuden.

VIOLET: Mun mielestä Violetin viestit eivät keskenään olleet kovin loogisia. Ensin pelaaja on hyvismäinen tai pahismainen, ja sitten yhtäkkiä pelaaja onkin toisella puolella ilman kummempia selityksiä. Mua epäilyttää. Toisaalta mua myös epäilyttää, miksi Violet on nyt suoraan leimattu narriksi. Eräässä vaiheessa kaikki epäilivät Violetia, mutta kukaan ei ollut valmis äänestämään. Toisaalta äänestyksen voisi laskea hyvismäiseksi merkiksi, mutta en tiedä. Pahismainen.

Hyvismäisemmästä pahismaisempaan:
Halima (hyvismäinen)
Miina (hyvismäinen)
Mursumus (hyvismäinen)
Justy (neutraali)
Jeekaka (neutraali)
Niacin (neutraali)
Jinmuru (epäilyttävä)
Jitachi (epäilyttävä)
Violet (pahismainen)

Jos oon seuraavana pelipäivänä elossa, mun pitää ehkä alkaa enemmän miettimään Mursumusta ja Niacinia. Mutta katsellaan sitä sitten.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 18:08:21

Mä nyt sanon, että olisi kivempaa käydä loppupaniikki kahdeksalta kuin kymmeneltä. Jos joku haluaa paljastaa roolinsa ja sillain...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 18:20:38

Mä olen menossa kahdeksaksi ravintolaan, enkä tiedä lainkaan ehdinkö sieltä enää ennen deadlinea muuttamaan ääntäni. Olen yrittänyt tänään postata ajatuksiani erilaisista skenaarioista siltä varalta että kuolen yöllä. Suosittelen kuitenkin pelaamaan tätä peliä hyvikset vs mafia -pelinä jos mitään konkreettista viitettä muusta ei saada.

Miinan reaktio roolipaljastuksiin mietityttää. Voisiko olla pahiskaverin hylkäämän pahiksen paniikkia? Myös Jita mietityttää, mutta kuten sanoin, olisi ehkä syytä antaa hänen korvaajalleen mahdollisuus kertoa roolista ja yötoimien tuloksista. Ja jos korvaajaa ei saada, siinähän se roolikin selviää.

Tsemppiä loppuvääntöihin. Kurkannen tänne vielä ennen kasia jos jollakulla on jotain kysymyksiä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 18:32:38

justy kirjoitti:Alla pelaajat hyvismäisimmästä epäilyttävimpään

Aelina
Mursumus
Halima
Violet
Niacin
Miina
Jinmuru
Jeekaka
Jitachi


++Jitachi


Jos ehdit vielä, onko tämän listan paikat muuttuneet? (Kummempia perusteluja en tarvi tällä hetkellä.) Pahiskaksikko tai -kolmikko?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 18:35:18

Onpa täällä hiljaista. Mä en edes tiedä äänestystilannetta.

Aelina: kun laitat noita listauksia, niin jos suurin osa asiasta on samaa kuin aiemmin niin ois kivempi jos jättäisit sen kertauksen pois. Nyt en jaksanut lukea sun listaa ollenkaan, katoin vaan alhaalta järjestyksen. Eli lyhyt lista jossa on vaan se uusi asia olisi helpompi ja selkeämpi lukea. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 18:37:02

Halima kirjoitti:Onpa täällä hiljaista. Mä en edes tiedä äänestystilannetta.

Aelina: kun laitat noita listauksia, niin jos suurin osa asiasta on samaa kuin aiemmin niin ois kivempi jos jättäisit sen kertauksen pois. Nyt en jaksanut lukea sun listaa ollenkaan, katoin vaan alhaalta järjestyksen. Eli lyhyt lista jossa on vaan se uusi asia olisi helpompi ja selkeämpi lukea. :)

Joo, sori. :D: Oikeastaan siellä siis ei ollut mitään muita muutoksia, kuin roolien aiheuttamat, eli sitä ei ole tarvetta lukea, jos on perillä pelin kulusta + lukenut edellisen viestin. Lähinnä vaikuttivat listaan. :)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 18:40:54

Näin mä laskin:

3 Violet (justy, Jinmuru, Aelina)
1 Halima (Violet)
1 Jinmuru (Halima)
1 justy (miina)

Mulle kyllä passaa Violetinkin lynkkaus. Siinä on olemassa mahdollisuus, että Violet on narri, mutta ehkä suurempi mahdollisuus sille, että Violet on pahis. Ja Violet on kyllä ehdottomasti poisäänestettävien listalla jossain vaiheessa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 18:42:22

miina kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mäpä vaihdan nyt takaisin Jinmuruun sitten, koska mun nelikosta (Jinmuru, Jitachi, Violet, jeekaka) näyttäis että jeekaka on hyvis, Jitachi mahdollisesti kolmas osapuoli ja Violet jos on kolmannen osapuolen kohde, on hyvin todennäköisesti ei-pahis. Eli Jinmuru ois sitten seuraavana.


Mitä tarkotat tuolla kolmannen osapuolen kohteella?

Tarkoitan sitä että mediapuhuja on ainakin ahdessa eri viestissä puhunut jostain violetista. Tämä on tietenkin vain spekulaatiota, mutta tämän taustalla vois olla esim. tehtävä saada Violet lynkatuksi tms.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 18:45:36

Halima, mä lynkkaan mieluummin epäilyttävän pelaajan, kuin jätän roikkumaan narrina. Ylipäätään mua hieman ihmetyttää se, miksi kaikkia edellisenäkin pelipäivänä epäilytti Violet, mutta kukaan ei halunnut äänestää narriuden pelossa. Lisäksi tämä on ihmetyttänyt mua:

Violet kirjoitti:justyn fiksaatio oman roolin arvuutteluuni menee kyllä mielestäni aika pitkälle, ja suuremman keskustelun tekeminen oman roolini arvailusta lienee vain haitallista, kun se perustuu noin pitkälle meneviin arvuutteluihin siitä, mitä minä saattaisin haluta pelata ja mitä en. Ottaen huomioon, että olen jo vuosia sitten kehitellyt ihanteellisen roolin itselleni, jota olen vain halunnut päästä pelaamaan, niin näyttää mielestäni lähinnä huvittavalta - mutta vies keskustelua kuitenkin liikaa sivuraiteille..
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 18:46:16

justy kirjoitti:Tuo kuvaus ”yötoimien tietäjä” voisi sopia myös sun rooliisi.


Jes, tiedän ;) Omasta näkökulmasta koitan järkeillä, olisiko Jitachi kuitenkin parempi kohde tän illan lynkkaukselle kuin Violet, olen nimittäin aika skeptinen varapelaajien saamisen suhteen. Se, että Jitachi on mediapuhuja ja se että mediapuhuja on pahis on kumminkin vain oletuksia, ja vaikka ne on molemmat ihan perusteltuja oletuksia niin riittää että toinen on väärin :D

"Yötoimien tietäjä" voi toki olla mitä vaan muutakin, mutta oletan että todella on sellainen kuin mediapuhuja antaa ymmärtää, tarkkuudella "rooli X käy pelaajan Y luona", koska se olisi looginen selitys aamuviestille. Välttämättä mediapuhujan ei tarvitse edes olla tällainen rooli itse, riittää että kuuluu pahistiimiin, jossa tällainen rooli on. Toinen yhtä looginen selitys on toki se, että mediapuhuja tosiaan viittaa Marzzuun lynkkaukseen ja Violetiin :D Silloin olisi vain sopiva sattuma, että Pyramidin yökuolema sopisi siihen myös.

justy on ainakin varmuudella ennustaja, koska muuten tuollaista tulosta Halimasta ei olisi voinut saada muuta kuin arvaamalla, ja vähän liian suuri riski tuossa vaiheessa heittää tuollainen arvaus, kun mitään varsinaista riskiä ei itsellä ole. (Meinaan siis, että pahis voisi antaa ihan legittejä hyvistuloksia olematta edes ennustaja :D) Lisäksi mun yönimet vahvistaa, että Halima on ollut jonkun yötoimen kohde, ja pahiksilla ei olisi ollut mahdollisuutta tietää, että pelissä on tällainen rooli, koska vaikka pahiksilla olisi yötoimien tietäjä, mä en suorita yötoimia :D

Menee vähän kaukaa haetuksi miettiä tuolle mitään pahismotivaatiota muutenkaan. Tietty tuolla nyt saa melkoisesti hyviscredittiä, joka saattaa olla huomenna tosi tärkeää. Toistaiseksi olen kuitenkin valmis pistämään foliohatun hyllylle.

//justy, Aelinaa ja Halimaa väliin
//Aelina
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 18:48:02

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:Tuo kuvaus ”yötoimien tietäjä” voisi sopia myös sun rooliisi.


Jes, tiedän ;) Omasta näkökulmasta koitan järkeillä, olisiko Jitachi kuitenkin parempi kohde tän illan lynkkaukselle kuin Violet, olen nimittäin aika skeptinen varapelaajien saamisen suhteen. Se, että Jitachi on mediapuhuja ja se että mediapuhuja on pahis on kumminkin vain oletuksia, ja vaikka ne on molemmat ihan perusteltuja oletuksia niin riittää että toinen on väärin :D

"Yötoimien tietäjä" voi toki olla mitä vaan muutakin, mutta oletan että todella on sellainen kuin mediapuhuja antaa ymmärtää, tarkkuudella "rooli X käy pelaajan Y luona", koska se olisi looginen selitys aamuviestille. Välttämättä mediapuhujan ei tarvitse edes olla tällainen rooli itse, riittää että kuuluu pahistiimiin, jossa tällainen rooli on. Toinen yhtä looginen selitys on toki se, että mediapuhuja tosiaan viittaa Marzzuun lynkkaukseen ja Violetiin :D Silloin olisi vain sopiva sattuma, että Pyramidin yökuolema sopisi siihen myös.

justy on ainakin varmuudella ennustaja, koska muuten tuollaista tulosta Halimasta ei olisi voinut saada muuta kuin arvaamalla, ja vähän liian suuri riski tuossa vaiheessa heittää tuollainen arvaus, kun mitään varsinaista riskiä ei itsellä ole. (Meinaan siis, että pahis voisi antaa ihan legittejä hyvistuloksia olematta edes ennustaja :D) Lisäksi mun yönimet vahvistaa, että Halima on ollut jonkun yötoimen kohde, ja pahiksilla ei olisi ollut mahdollisuutta tietää, että pelissä on tällainen rooli, koska vaikka pahiksilla olisi yötoimien tietäjä, mä en suorita yötoimia :D

Menee vähän kaukaa haetuksi miettiä tuolle mitään pahismotivaatiota muutenkaan. Tietty tuolla nyt saa melkoisesti hyviscredittiä, joka saattaa olla huomenna tosi tärkeää. Toistaiseksi olen kuitenkin valmis pistämään foliohatun hyllylle.

//justy, Aelinaa ja Halimaa väliin
//Aelina


Henkilökohtaisesti mäkin voin liittyä pudottamaan Jitachia, mutta pitää miettiä sitä. Violet on epäilyttävämpi mun listallani.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron