Koiravideoita

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 09:04:12

Mursumus kirjoitti:
jeekaka, jos justy olisi pahis, niin ketkä olisi mielestäsi todennäköisiä pahiskavereita?


Saa niitä mun viestejä lukeakin :D Niacin, Jitachi, oikeastaan myös Violet mitä enemmän asiaa mietin.

Mä taidan tällä olla ainoa joka ei ole mahdollinen, tai sitten mulla ja justylla pitäisi olla aika evil master plan ;D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 09:12:48

jeekaka kirjoitti:Jitachi: Monen mielestä pahismainen, monen mielestä mediapuhuja, ja mun mielestä ihan syitä olettaa että mediapuhuja on pahis. Vaikka Mursumus olisi oikeassa, ja mediapuhujalla ei ole tietoja yötoimista, mikä syy hyvismediapuhujalla olisi vihjailla nyt jo parissakin viestissä olevansa Violet?

Niacin: Jos Niacin on pahis, voidaan tätä eilen äänestäneille antaa varovaisesti hyvisluottamusta. Jos Niacin on hyvis, Violetin toiminta eilen näyttäytyy epäilyttävämmässä valossa. Merkittävin hyöty kuitenkin, että säästetään yksi harhalynkkaus.

Kolmas vaihtoehto on se, että lynkataan pahis tänään.

Mitä ajattelette hyötyvänne mun lynkkauksesta tänään worst case skenaariossa jossa huomenna on viimeinen tilaisuus napata pahis?


Sä et tunnu pitävän Jitachia mediapuhujana, jos uskot mediapuhujan olevan pahis mutta et pidä Jitachia pahiksena.

Jos huomenna on vika tilaisuus napata pahis meillä on tietoa sun, Niacinin ja Jitachin puolista. Siinä on aika paljon tavaraa analysoitavaksi. Mutta joo, en mä näe sun lynkkausta minään avaimena, jonka jälkeen tää peli on selvää pässinlihaa. Mutta en mä keksi ketään muutakaan pelaajaa, jonka puolen paljastuminen ratkaisisi tän pelin jos huomenna on vika tilaisuus napata pahis.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 09:14:56

Hei muistanko oikein että joku mediapuhuja jossain viestissään sanoi jotain tyyliin "en ole pahis mutta en hyviskään" tms. Eli oletin että ois joku kolmas osapuoli. Jos meillä nyt alkaa olla melkoinen samanmielisyys siitä, että Jitachi on toinen mediapuhuja, ja jos se oli tää toinen mediapuhuja joka sanoi jotain tuollaista, niin pitäisikö harkita hänen lynkkaamistaan? Tai sitten vain odotetaan että hän kuolee yöllä jos ei saada varapelaajaa?

Mä kyllä itse vielä oletan että pelissä on pahiksia, mutta jos ei olekaan niin sittenhän kolmannet osapuolet on just niitä mitä etsitään, ja tosiaan jos muistan oikein niin jompikumpi mediapuhuja vähintään vihjaili olevansa sellainen.

Ehtiskö joku tarkistaa kumpi mediapuhuja se oli? Ja jos se oli tämä oletettu Jitachi-mediapuhuja, joka nyt on vihjaillut asioita Violetista, niin voisiko hänellä kenties olla tehtävänä saada Violet lynkattua tai jotain vastaavaa? En tiedä, kunhan spekuloin. Ja jos jollain on enemmän aikaa, ois mielenkiintoista tutkia tätä asiaa vähän.

***

Käynnissä olevaan keskusteluun viitaten: mä en usko että tämän kokoisessa pelissä ois kolmea pahista, eli en usko että meillä on huomenna vielä lylo vaikka kaksi hyvistä tippuisikin antiaktiivisuuteen. Ja kuten sanoin, uskon Jitachin olevan kolmas osapuoli.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 09:17:43

Niin ja vielä tarkennan: vaikka sanoin tuossa äskeisessä viestissä että "pitäisikö harkita hänen (Jitachin) lynkkaamistaan" niin en oikeasti ole sitä mieltä että lynkattaisiin hänet tänään. Jitachi saattaa tipahtaa antiaktiivisuuteen joka tapauksessa, ja jos olen oikeassa tuossa kolmas osapuoli -asiassa niin keskittyisin tänään mieluummin pahiksiin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 09:21:05

Miun mielestä ei hyödytä mitään jos tiputetaan jeekaka. Eihän jeekaka oo ollu mikään vaa'an kieli missään? (Sorge, luen taas viestejä vaan pikakelauksella eteenpäin kun ulkona on niin ihana sää..) enemmän hyötyy oikeestaan ihan kenestä vaan muusta. Ja olen ehottomasti sitä mieltä että tiputetaan joku joka olis mahdollisesti yöllä tippumassa jokatapauksessa ilman varapelaajia. Ekana haluaisin tiputtaa niacinin, mutta sille taidetaan ekaks ettiä varapelaajaa joten järkevämpää olis varmaankin tiputtaa Jitachi, jota en kylläkään kauheesti epäile. Kuka sitä ehottikaan että Jitachi olis mediapuhuja koska kävi täällä ja mediapuhujan viesti tuli hetken päästä? Sinä, joka sen teit oot miun silmissä taas vähän pahismaisempi.. olikohan se violet? Vai justy?

//Halima, Halima, justy

Halima, onko se jotenkin hyviksille järkevää tiputtaa antiaktiivisuuteen niin paljon porukkaa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 09:25:32

Mietin koko aamun että onko tää järkevää, mutta koska tää peli tuntuu olevan vähän jumissa, teen näin:

Olen ennustaja, ja mulla on hyvisreadi Halimasta. Tiedän myös hänen roolinsa, mutta Halima saapi päättää onko sen paljastaminen fiksua.

Syy sille miksi paljastan tämän on, että kahden pelaajan tiputtautuminen nostaa riskiä joutua yötapon kohteeksi sen verran paljon, etten halua jättää tätä tietoa kertomatta siltä varalta että pahikset päättävät väistää suojelijaa ja tappaa mut. Tämä siksi, että Halima on ainakin Violetin ja ehkä Mursumuksenkin tähtäimessä, joten jos kuolen yöllä, hän voi olla helppo harhalynkkaus pahiksille myöhemmin.

Toki en voi olla 100% varma että Halima on hyvis. Hän voi olla myös kummisetä (tosin en tiedä minä roolina tässä pelissä kummisetä näyttäytyisi ennustajalle). Tai sitten joku on käyttänyt jotain muuta voimaa ja sotkenut tuloksen. Mutta koska halima tiedetysti halusi pelata hyvistä ennen peliä ja nyt näyttäytyi hyviksenä, pitäisin todennäköisimpänä vaihtoehtona että hän on hyvis.

Yksi vaihtoehto vielä on se, että meillä on kultti, ja Halima olisi käännytetty eilen (käännytys tapahtuu ennustuksen jälkeen). Mutta ennen kuin me saadaan mitään vihiä kultin olemassaolosta, ei Halimaa mielestäni kannata tappaa

Nyt sitten onkin mielenkiintoinen tilanne ensi yölle. Jos meillä on suojelijoita, nämä voivat miettiä suojelevatko minua, Halimaa, vai jotain yleistä hyvisreadia. Pahistappajat voivat sitten miettiä ketä uskaltavat ampua. Jos sen sijaan kuoleekin joku pahismainen pelaaja, niin voipi hyvin olla ettei meillä olekaan pahiksia vaan pelkkä hyvistappaja ja sitten jotain kolmansia osapuolia - tai ainakin pahikset tekevät meille palveluksen ja tappavat yhden epäilyttävän pelaajan pois.

//miina, minä kävin sanomassa Jitachista. Ja pelin sääntöjen mukaan lynkattava pelaaja arvotaan, jos kaikille epäaktiivisuuden vuoksi pudonneille pelaajille ei saada korvaajaa. Oletan että tämä pätee myös tiputtautuneisiin.

En ole kyllä sitä mieltä, että tiputtautuneita kannattaa erityisesti lynkata, ellei jompikumpi heistä nyt tosi kovasti epäilytä. Koska jos he eivät ole pahiskaksikko, voi yrittää löytää niitä pelissä yhä pelaavia pahiksia.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 09:28:33

Halima kirjoitti:Hei muistanko oikein että joku mediapuhuja jossain viestissään sanoi jotain tyyliin "en ole pahis mutta en hyviskään" tms. Eli oletin että ois joku kolmas osapuoli. Jos meillä nyt alkaa olla melkoinen samanmielisyys siitä, että Jitachi on toinen mediapuhuja, ja jos se oli tää toinen mediapuhuja joka sanoi jotain tuollaista, niin pitäisikö harkita hänen lynkkaamistaan? Tai sitten vain odotetaan että hän kuolee yöllä jos ei saada varapelaajaa?


Se oli vuh joka niin sanoi. Eli siis Pyramidi.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 09:32:04

miina kirjoitti:Miun mielestä ei hyödytä mitään jos tiputetaan jeekaka. Eihän jeekaka oo ollu mikään vaa'an kieli missään? (Sorge, luen taas viestejä vaan pikakelauksella eteenpäin kun ulkona on niin ihana sää..) enemmän hyötyy oikeestaan ihan kenestä vaan muusta. Ja olen ehottomasti sitä mieltä että tiputetaan joku joka olis mahdollisesti yöllä tippumassa jokatapauksessa ilman varapelaajia. Ekana haluaisin tiputtaa niacinin, mutta sille taidetaan ekaks ettiä varapelaajaa joten järkevämpää olis varmaankin tiputtaa Jitachi, jota en kylläkään kauheesti epäile. Kuka sitä ehottikaan että Jitachi olis mediapuhuja koska kävi täällä ja mediapuhujan viesti tuli hetken päästä? Sinä, joka sen teit oot miun silmissä taas vähän pahismaisempi.. olikohan se violet? Vai justy?


Mä siis äänestän Jeekakaa koska hän on mielestäni pahismainen. En tiedä miksi hänellä vielä tarviisi olla kauheasti linkkejä mihinkään. Okei hän oli eilen putoamassa, mutta eihän hänen pahiskaverinsa edes välttämättä olleet paikalla häntä pelastamassa. Ja jos hän onkin pahis, niin ainakin multa Violet saisi hyvispisteitä. Ehkä muutkin, täytyisi lukea uudestaan ekan illan tapahtumat ääntenvaihdon ympärillä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 09:36:36

Oho justy mikä paljastus! Ja joo oon edelleen hyvis. :)

Hmm okei jos se oli Pyramidi joka vihjaili noin niin unohdetaanpa tuo sitten. Paitsi että kyllä edelleen nuo toisen mediapuhujan vihjailut Violetin suuntaan voisi tarkoittaa että hänellä on tehtävänä saada Violet lynkatuksi. Mutta joo, se ei ehkä ole nyt se asia, mihin mun kannattais käyttää vähää aikaani. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 09:38:51

justy kirjoitti:Mä siis äänestän Jeekakaa koska hän on mielestäni pahismainen. En tiedä miksi hänellä vielä tarviisi olla kauheasti linkkejä mihinkään. Okei hän oli eilen putoamassa, mutta eihän hänen pahiskaverinsa edes välttämättä olleet paikalla häntä pelastamassa. Ja jos hän onkin pahis, niin ainakin multa Violet saisi hyvispisteitä. Ehkä muutkin, täytyisi lukea uudestaan ekan illan tapahtumat ääntenvaihdon ympärillä.


Oli putoamassa = esitettiin vaihtoehtona äänestyksessä päivän lopussa. Jeekaka ei kai missään vaiheessa ollut johdossa äänissä 1. päivän aikana.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 09:51:28

Jes, eli olin ilmeisesti oikeassa veikkauksessani Haliman roolista :D Sen valossa väittäisin että Aelina on lähes satavarmasti myös hyvis.

Jätän tämän nyt tähän, vaikken tiedä onko siitä juuri hyötyä, kertoisi enemmän jos tietäisin myös ensi yön nimet, mutta näillä näkymin tuskin selviän huomiseen :D

Aelina
Aelina
Aelina
Halima
Jinmuru
Mursumus
Pyramidi
Violet
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 09:59:28

miina kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Oikeastaan en yllättyisi jos hyvistappaja olisi listinyt Pyramidin pahismediapuhujana ja sekä pahikset että suojelija olisivat tähdänneet hyvismediapujalta vaikuttavaan Aelinaan :D

Tämä kuulostaa järkevältä!


Tän perusteella mulla on myös epäilys miinan roolista :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 10:02:22

jeekaka, tuo kuulostaa kovasti siltä että vihjaat että tiedät jotain Aelinasta, ja mun korviin tää nyt kuulostaa siltä, että sekä sinä että Aelina ootte hyviksiä. Ei oo pakko paljastaa enempää, mutta jos se on totta mitä nyt epäilen niin sä et silloin oo pahis.

Mäpä vaihdan nyt takaisin Jinmuruun sitten, koska mun nelikosta (Jinmuru, Jitachi, Violet, jeekaka) näyttäis että jeekaka on hyvis, Jitachi mahdollisesti kolmas osapuoli ja Violet jos on kolmannen osapuolen kohde, on hyvin todennäköisesti ei-pahis. Eli Jinmuru ois sitten seuraavana.

--jeekaka
++Jinmuru
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 10:04:20

Itseasiassa nyt kun meillä on jo noin paljon tietoa kaikesta, ja luulen että aika moni on jo päätellyt kaikenlaista, pitäiskö vaan ottaa kaikkien roolit esiin? Mielipiteitä?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 10:09:44

Halima, ei mulla ole muuta tietoa kuin se, että Aelinan luona on rampannut väkeä kuin pipoa ja loogisen selitys sille on pahikset ja ainakin yksi suojelija, ottaen huomioon Aelinan yleisen hyvismäisyyden eilen :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 10:40:32

--Jeekaka

Nyt alkaa kyl näyttää että Jeekaka on joko hyvis tai nerokkaasti pelaava pahis.

Tekisi melkein mieli äänestää Jitachia. Mut tuskin meidän tiimi on Jitachi-Niacin. Jinmurussakin epäilyttää lähinnä hänen kolmas osapuoli -pohdinnat, muuten hänestä ei oikein ole mitään
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 10:42:34

Halima kirjoitti:Itseasiassa nyt kun meillä on jo noin paljon tietoa kaikesta, ja luulen että aika moni on jo päätellyt kaikenlaista, pitäiskö vaan ottaa kaikkien roolit esiin? Mielipiteitä?


Onkohan meillä aikaa tähän tänään? Pahimmillaan käy niin että paljastuksia on liian vähän hyviksen hyödyksi. Oisko niin että jos päätetään joukkopaljastaa, niin vasta huomenna ja siten että jokainen paljastaa ekassa viestissään.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 10:45:20

Et varmaan Jeekaka tiedä myös että ketä siellä kävi?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Zey » 24.07.2018 10:58:10

Väliaikalaskenta

Äänet:
1 Niacin (Jinmuru)
1 Halima (Violet)
1 Jinmuru (Halima)

justyn äänen antoa ja poistoa jeekakalle ei laskettu, johtuen väärin kirjoitetusta äänestä.

Niacin on kuolemassa saatuaan äänensä ensin.

Äänestyspakot:
Jinmuru

Poissa:
Ei kukaan. :>

Päivä päättyy tänään kello 22:00!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 24.07.2018 10:58:39

Tiedän vain yönimet.

//Zey
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 11:00:16

--jeekaka

Itse asiassa, ++Violet

Jos Jeekaka ja Niacin ovat hyviksiä, ei ole mitään syytä miksei Vuolet olisi pahiksena tehnyt eilisiä pyörityksiään. Paitsi ehkä se, että hän ei olisi välttämättä kiireisenä pahiksena jaksanut vaivautua. Mutta joo, Violet voisi hyvin olla pahis, tai sitten joku muu, esim kultisti. Ja jos hän on se narri, niin eipähän tarvii sitäkään sitten enää miettiä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 11:01:39

jeekaka kirjoitti:Tiedän vain yönimet.

//Zey


Siis tiedät kaikki yönimet? Tuo voisi olla jakamisen arvoinen tieto. Vai onko joku eri mieltä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 24.07.2018 11:14:45

jeekaka listasi ne nimet tuolla ylempänä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 11:16:08

justy kirjoitti:Aelina, miten suuri osa sun Jitachi-pahisreadiasi perustuu siihen että uskot hänen olevan mediapuhuja? Toisin sanoen, oletatko että toinen kahdesta mediapuhujasta on pahis, vai epäilyttääkö Jitachi muista syistä niin paljon että hän on listasi pohjalla?

Paljon. Ja mulla ei siis ole mitään muuta syytä uskoa sitä, kuin tämä keskustelu. Jos mediapuhuja on muuta kuin pahis, (milloin en ymmärrä, miksi Jitachi yrittää kovasti väittää mediapuhujan olevan pahis), mun epäillyille ei ole syytä. Eli myönnän itsekin, että nyt ollaan sinänsä vähän hataralla pahismediapuhuja-pohjalla. Eniten mua häiritsee Haun hiljeneminen, vaikka sille voi olla muitakin syitä (ja jos Hau ilmestyy, eikäJitachilla ole varapelaajaa, Jitachi ei tietenkään voi olla pahismediapuhuja).

En yksikseen lähde äänestämään vielä Jitachia, mutta jos varapelaajaa ei löydy, ja muut on halukkaita, lähden mukaan.

// Kaikki muu lukematta.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 11:26:40

Halima kirjoitti:jeekaka listasi ne nimet tuolla ylempänä.


Pitkät piuhat...

Jos Pyramidi käytti kertakäyttöennuatuksensa, se kohdistui Arlinaan, Violetiin, Jinmuruun tai Mirsumukseen.

Jos meillä on kultti, Aelina tai Mursumus ois looginen käännytyskohde.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja justy » 24.07.2018 11:28:18

Aelina kirjoitti:
justy kirjoitti:Aelina, miten suuri osa sun Jitachi-pahisreadiasi perustuu siihen että uskot hänen olevan mediapuhuja? Toisin sanoen, oletatko että toinen kahdesta mediapuhujasta on pahis, vai epäilyttääkö Jitachi muista syistä niin paljon että hän on listasi pohjalla?

Paljon. Ja mulla ei siis ole mitään muuta syytä uskoa sitä, kuin tämä keskustelu. Jos mediapuhuja on muuta kuin pahis, (milloin en ymmärrä, miksi Jitachi yrittää kovasti väittää mediapuhujan olevan pahis), mun epäillyille ei ole syytä. Eli myönnän itsekin, että nyt ollaan sinänsä vähän hataralla pahismediapuhuja-pohjalla. Eniten mua häiritsee Haun hiljeneminen, vaikka sille voi olla muitakin syitä (ja jos Hau ilmestyy, eikäJitachilla ole varapelaajaa, Jitachi ei tietenkään voi olla pahismediapuhuja).

En yksikseen lähde äänestämään vielä Jitachia, mutta jos varapelaajaa ei löydy, ja muut on halukkaita, lähden mukaan.

// Kaikki muu lukematta.


Jitachi saattoi hyvin luulla toista mediapuhujaa pahikseksi. Niinhän monet meistäkin ajattelivat/ajattelevat, että puhujat ovat eri puolilla.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 11:32:19

jeekaka kirjoitti:Jes, eli olin ilmeisesti oikeassa veikkauksessani Haliman roolista :D Sen valossa väittäisin että Aelina on lähes satavarmasti myös hyvis.

Jätän tämän nyt tähän, vaikken tiedä onko siitä juuri hyötyä, kertoisi enemmän jos tietäisin myös ensi yön nimet, mutta näillä näkymin tuskin selviän huomiseen :D

Aelina
Aelina
Aelina
Halima
Jinmuru
Mursumus
Pyramidi
Violet

Oho... Joo, nyt voidaan epäillä, että mun luona on käynyt tappaja ja mahdollinen suojelija, mutta onkohan kolmas toinen tappaja, vai joku muu? Toisaalta sitten meillä olisi jo kolme tappajaa, joten en usko. Suojeleeko suojelija käännytykseltä, jos meillä olisi kultti? Tiedän ainakin sen, että mua ei ole käännytetty. Toisaalta oliko se kohtalonvaihtaja tmv, joka vaihtaa kohtalot? Paha tästä on kyllä mitään arvailla.

Pyramidi oli tappo, Halima ennustettiin, eli Violet, Mursumus, Jinmuru, ja minä ollaan päädytty kohteiksi, mutta en tiedä miten.

// Kaikki väliin.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 11:37:46

Halima kirjoitti:Itseasiassa nyt kun meillä on jo noin paljon tietoa kaikesta, ja luulen että aika moni on jo päätellyt kaikenlaista, pitäiskö vaan ottaa kaikkien roolit esiin? Mielipiteitä?

Mä oon valmis tähän. (Ja lisättäköön, kun tuota jeekakan listaa kommentoin: en lähetä yönimiä, joten en tosiaan tiedä tarkemmin noista.)
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 24.07.2018 11:40:53

justy kirjoitti:Jitachi saattoi hyvin luulla toista mediapuhujaa pahikseksi. Niinhän monet meistäkin ajattelivat/ajattelevat, että puhujat ovat eri puolilla.

Siis lähinnä se liittyi tapaukseen, että jos Jitachi on mediapuhuja, miksi hän haluaisi väittää mediapuhujan olevan pahis.

Mä en enää tiedä itsekään, mitä ajatella.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 2. päivä päättyy ti 24.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 24.07.2018 11:51:29

HÄrregyyd mitä täällä tapahtuu? Oon sitä mieltä että ihan just nyt ei ehkä kannata enempää paljastaa rooleja, koska meillä on jo aika monta ns. varmaa. Omani voin kyllä paljastaa, mutta haluan ekaks lukea nää viestit vielä uusiks läpi.

Halima hyvis
Justy joko hyvis- ta pahisennustaja
aelina hyvis, tai käännytetty tai vaihtanut roolia tms.
jeekaka yönimien tietäjä, kertooko välttämättä puolesta mitään
violetin luona käyty ?
mursumuksen luona käyty ?
Jinumurun luo käyty ?
pyramidi kuollut
niacin ?
jitachi ?

Justy olen siis siitä jitachi kommentista sitä mieltä että on kyllä nyt hyvä hetki olla haulla muutenkin hiljaa kun mukavasti saa jitachin päälle syyt vyöryteltyä.

Mulla on muutama ajatus tuosata visiteeramisesta mutta mietitään vielä hetki..

Edelleen sitä mieltä että Niacin vois olla ihan hyvä kohde äänille. ++Niacin
Saahan sen sitten pois jos tulee uusia ajatuksia.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron