Pieni luolaseikkailu 2 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 04.06.2018 22:26:33

En mäkään uskalla luottaa kyllä keneenkään. x) Kyllä mä itseäni ainakin hyvikseksi oon luullut.

En tiedä, pidän sua ja Marzzuuta tällä hetkellä hyvismäisinä. Olen kyllä valmis äänestämään Marzzuutakin, mutta viime pelipäivän takia saat multa ehkä kuitenkin hieman enemmän luottoa, koska pahikselle ei olisi ollut mitään järkeä toimia niin kuin itse toimit. :D Ellet sitten tee tässä ihan uskomatonta käänteispsykologia-taktiikkaa.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 04.06.2018 22:30:18

Marzzuu ja Hämähäkki, saisiko teiltä kunnollisia mielipiteitä muista?

Kuten sanoin, mun mielestä hyvisten voitto on edelleenkin aika todennäköinen. Ainoa asia, mitä meidän pitää varoa, on äänestämästä pahista taivaaseen. Eli jos joku nyt vähänkin epäilyttää, niin älkää äänestäkö. :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 04.06.2018 22:44:18

Kiva, etten ole ainut, jota luottamuksen puute kalvaa :D Eniten mua nyt oikeasti ahdistaa se, että sä vedät mua nenästä ja hankit hyvispisteitä :D Anblickin sanat siitä, että tykkää pahiksena ottaa riskejä kalvaa mun mieltä. Mikäli pahiskaveri olisi Marzzuu tai Hämähäkki niin ei siinä kovin suuria riskejä ole sillon otettu vaan suurin riski olisit juurikin sinä. Onneks sua ei tartte äänestää :D

Mut olis ihan kiva kyllä saada meidän hiljaisemmatkin puhuun. Ihan kiva rupatella kaksinkin, mutta silti puolet puuttuu.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 05.06.2018 17:29:39

Anteeks hiljaisuudesta!! On tullu yllättäviä kiireitä viime päivinä enkä vaan oo kerta kaikkiaan saanu aikaseks käydä täällä. Nyt harmittaa, koska olisin varmaan vaihtanut Anblickin äänen jos olisin ollu paikalla ja taivaaseen olis ehkä päätynyt joku muu. No, ei voi mitään. *lyö itteään nyrkillä otsaan*

Täjjä hetkellä Jii on mun mielestä ehdottomasti pahismaisin. Ei oo juuri epäillyt Anblickia, itse asiassa äänesti tätä taivaaseen (niin tosin minäkin, mikä oli tyhmä virhe). Jos Jii ei oo pahis niin sitten se on Black Fox, kukaan muu mua ei juurikaan epäilytä. Mutta täytyy sanoa että jos Black Fox on pahis niin ei oo pelannut mitenkään mielettömän hyvin, kun on hakenut kahakkaa Jiin kanssa johon ei kuitenkaan oo mitenkään kovin paljon epäilyksiä kohdistunut. Sanoisin et Black Fox on joko hyvis joka on niin varma teoriastaan et uskaltaa keskittyä enemmän siihen kuin muiden epäilyyn, tai sitten pahis joka suojelee itseään usuttamalla muita toisen kimppuun ja valitsi Jiin tähän. Eka vaihtoehto tuntuu musta todennäköisemmältä.

Toisaalta Jii perustelee kyllä hyvismäisyyttään paremmin kuin BF. Ja on totta et pahis!Jii ei varmaankaan haluais linkittyä Anblickiin noin vahvasti. Ellei se sit oo jotain ihme käänteispsykologiaa, että pelaa tahallaan pahisten kannalta huonosti voidakseen sitten sen perusteella sanoa et "enhän mä olis noin tehny jos oisin pahis"... nyt menee vähän turhan monimutkaiseks :D

Anblickhan epäili myös alkupuolella tota Violet-miina-Jinmuru -komboa. Ja kun Violet paljastui hyvikseksi ja Anblick pahikseksi... en tiedä, musta ei vaan tunnu et miina olis pahis. Näillä näkymin ++miina.

Säästän vielä sanoja iltaan!
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 05.06.2018 19:05:17

Hämähäkki kirjoitti:Anblickhan epäili myös alkupuolella tota Violet-miina-Jinmuru -komboa. Ja kun Violet paljastui hyvikseksi ja Anblick pahikseksi... en tiedä, musta ei vaan tunnu et miina olis pahis. Näillä näkymin ++miina.

Muuten hyvä, mutta miina tipahti jo eilen helvettipäivänä ja paljastui hyvikseksi :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 05.06.2018 19:20:29

Heippa Hämähäkki!

Haluatko perustella kunnolla, minkä takia oon pahismainen? Lisäksi, se, että löydät nyt mielestäsi pahismaisimman pelaajan, ei oo tämän päivän tarkoitus. :D Haluaisin, että keskityt oikeasti miettimään sitä, kuka ehdottomimman varmasti olisi hyvis, koska jos pahis menee taivaaseen, niin se on sitten siinä. x)

Black Fox, mua taas ahdistaa se, että oot myös pahis joka toteuttaa ihan samanlaista taktiikkaa minuun. :D

Se, että Hämähäkki ei äänestä Marzzuuta (tai edes Black Foxia), on outoa, koska heillä on ehdottomasti pitävimmät perusteet olla hyvis. :D Toki miina-ääni voi olla myös ihan puhdas vahinko, mutta itse näkisin että pahis myös välttäisi äänestämästä jotain muuta pelaajaa, koska tämä antaa hänelle taas suuremmat mahdollisuudet päästä taivaaseen.

Perusteita myös Hämäkin pahiksuuteen löytyy mun mielestä myös siitä, etten millään näe, miten kahden pahiksen olisi järkevää tarttua samaan teoriaan (Violet-Jinmuru-miina) ja savustaa heitä pihalle yhdessä. Tämä teoria sulkee myös pois Black Foxin jota muutenkin pidän hyviksenä, Marzzuu taas voisi olla pahis.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 05.06.2018 20:15:43

Ööö. Muuten hyvä mut Anblick oli pahis. Joku jo aiemminkin jossain sanoi "Miksi pahis! sanoisi noin kun sähelsin ääneni kanssa.
Miksi olisin kertonut meinanneeni äänestää pahista, jos olisin itse pahis? Hups. Mokahan se olisi :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 05.06.2018 20:17:17

Black Fox vaikuttaa nyt omaan silmään hyvismäiseltä viestiensä perusteella.
Jii ikäänkuin souti ja huopasi äänestysten kanssa, hm. Noh, ehkä olen vielä kuumepöpön jäljiltä väsy enkä osaa keskittyä peliin hoksatakseni soutamisen ja huopaamisen järkevyyttä.
Hämähäkki palasi, äänestää jo pudonnutta miinaa. Siis? Unohdus, erehdys vaiko ovela pahis!Hämähäkin hämäysyritys?
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 05.06.2018 20:18:04

++Jii kuitenkin
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 05.06.2018 20:26:25

Marzzuu kirjoitti:Ööö. Muuten hyvä mut Anblick oli pahis. Joku jo aiemminkin jossain sanoi "Miksi pahis! sanoisi noin kun sähelsin ääneni kanssa.
Miksi olisin kertonut meinanneeni äänestää pahista, jos olisin itse pahis? Hups. Mokahan se olisi :D

Niin, minä siitä sulle hyvispisteitä annoin. :) Mutta tätä en tarkoittanut tällä. Tarkoitin sitä, että Anblick paljastui pahikseksi enkä uskoisi kahden pahiksen savustavan pelaajia ulos samalla teorialla. Sinä et kannattanut Violet-miina-Jinmuru teoriaa, joten voisit sopia pahikseksi Anblickin kanssa - Black Fox taas oli samaa mieltä, kuin Anblick, enkä uskoisi pahisten näin tekevän.

Annat hyvisluottoa Black Foxille, mutta äänestät minua, vaikka sun mielestä mun äänen soutaminen ja huopaaminen oli hassua? Senkö takia, että sä olisit yhä äänienemmistössä ja tulisit pudonneeksi varmemmin?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 05.06.2018 20:31:16

Lisäksi.

Se, että sähelsit äänten kanssa ja sanoit jälkikäteen miettineesi Anblickin äänestystä, vaikuttaa hyvismäiseltä.

Mutta se, että sä ITSE käytät tätä perusteena omalle hyviksyydellesi, ei missään nimessä kuulosta hyvältä. :D Se saa sen kuulostamaan enemmänkin siltä, että äänestäminen, poisto, uudelleenäänestys ja asian selittely jälkeenpäin oli alusta asti suunniteltu juttu, jolla pyrit hakemaan hyvisluottoa.

Tämä saa vain entistä enemmän mun ääneni pysymään Black Foxilla. :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 05.06.2018 20:39:27

Uudelleenäänestys oli silkkaa sähläystä ja kaukana suunnitelmallisuudesta. : D Mutta eteenpäin, ei tuhlata sanoja "väittelyyn".
Äänestin sua kuitenkin, kun tunnut enemmän hyvismäiseltä kuin BF. Lähinnä se soutaminen ja huopaaminen äänestyksessäsi aiheutti itselle hiukan hämmästyneen "Että mitä"-reaktion.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 05.06.2018 22:00:48

Äänestystilanne
1 Black Fox (Jii)
1 Marzzuu (Black Fox)
1 Jii (Marzzuu)

Hämähäkin ääntä miinalle ei laskettu, koska miina on jo pudonnut pelistä.

Tällä hetkellä Black Fox on nousemassa taivaaseen ensiksi saadulla äänellä.



Äänestyspakot:
Hämähäkki


6. päivä päättyy huomenna keskiviikkona klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 06.06.2018 11:13:37

Nyt on taas hieman aikaa kirjoitella tänne.

Hämähäkki kirjoitti:Toisaalta Jii perustelee kyllä hyvismäisyyttään paremmin kuin BF. Ja on totta et pahis!Jii ei varmaankaan haluais linkittyä Anblickiin noin vahvasti. Ellei se sit oo jotain ihme käänteispsykologiaa, että pelaa tahallaan pahisten kannalta huonosti voidakseen sitten sen perusteella sanoa et "enhän mä olis noin tehny jos oisin pahis"... nyt menee vähän turhan monimutkaiseks :D

Tämä perustelukin voi johtua siitä, että olen itse juonittelupeleissä suhteellisen aloittelija. Toisaalta tuntuu, että en ole myöskään saanut oikeastaan mitään syitä miksi mua epäillään pahikseksi. Pääosin kaikki epäilyt on ollut ajatuksella ”tuntuu” tai ”jokin epäilyttää, mutta en tiedä mikä”. Olen muutenkin todella huono perustelemaan asioita myös IRL, jota yritän näillä juonittelupeleillä hieman parantaa.

Luin alun säännöt vielä uudelleen ja siellä sanottiin näin:

justy kirjoitti:Pahat:
3 pahista tuntevat toisensa ja voivat puhua keskenään yksityisviesteillä (foorumin yksityisviestit tai esim. QuickTopic. Pahikset voivat osallistua tähän keskusteluun, vaikka olisivatkin jo kuolleet.

Jiin perustelut tuntuvat olevan todella hyviä, mutta niiden takana voi olla Jiin lisäksi myös Jinmuru ja Anblick. Näin saadaan yhdistettyä voimat parempiin perusteluihin.

Jii, tuli tässä mieleen, että äänestätkö mua tällä hetkellä pois siitä syystä, että en olisi sua äänestämässä sitten seuraavalla kerralla? Esimerkiksi nyt vaikuttaa siltä, että Hämähäkki pitää sua suurimpana pahiksena ja itsekin varmaan tulisin sinua äänestämään seuraavana helvettipäivänä. Tämähän laittaisi sinut käytännössä pudotuksen alle.

Marzzuu kirjoitti:Uudelleenäänestys oli silkkaa sähläystä ja kaukana suunnitelmallisuudesta. : D Mutta eteenpäin, ei tuhlata sanoja "väittelyyn".

Miksi et halua tuhlata sanoja ”väittelyyn”? Väittely on kuitenkin oman kantansa perustelua toista vastaan, joten sekin voi antaa jotakin uutta.

Marzzuu, mitä hyvismäistä näet Jiissä?
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 06.06.2018 12:50:45

BF, mäkin oon tosi huono perusteleen mielipiteitäni, en vaan keksi mitään järkevää sanottavaa, mutta katotaan.

Lähinnä toi "väittely"on lainausmerkeissä koska kyllä, pelissä kuuluu perustella vaikka väitellen mielipiteensä toista vastaan, mutta koitan myös olla ettei peli menisi pelkäksi väittelyksi.

Jiin hyvismäisyyden taas perustan siihen, että hän oli antamassa mulle luottoa ja jotenkin en usko pahis!Jiin toimivan noin kuin on toiminut.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 5. päivä päättyy ma 4.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 14:22:41

Black Fox kirjoitti:
Hämähäkki kirjoitti:Anblickhan epäili myös alkupuolella tota Violet-miina-Jinmuru -komboa. Ja kun Violet paljastui hyvikseksi ja Anblick pahikseksi... en tiedä, musta ei vaan tunnu et miina olis pahis. Näillä näkymin ++miina.

Muuten hyvä, mutta miina tipahti jo eilen helvettipäivänä ja paljastui hyvikseksi :D

Ääh! Ehkä nyt on sekoiltu tarpeeks yhden pelin tarpeisiin! :D

On ihan totta et nyt pitäisi keskittyä enemmän hyvisten kuin pahisten löytämiseen, hyvä huomio Jiiltä.

Marzzuu on äänestänyt enemmän hyviksiä helvettiin ja pahiksia taivaaseen kuin toisinpäin. Ei välttämättä todista mitään, mutta on yks huomioon otettava asia. Tai oikeastaan ainoa johon hänen viestejä lukiessaan kiinitin huomiota :D Silti mielestäni hyvismäinen.

Jii on koko pelin ajan epäillyt sekä Violetia että varsinkin miinaa (esim. sillä perusteella että tämä tiesi "liikaa" Black Foxin kiireistä, mikä on mielestäni aika heppoinen syy), sekä toistensa että muiden pahispareiksi. Ollut miinan pahismaisuudessa kiinni koko pelin ajan. Äänesti myös useasti Anblickia taivaaseen (samoin kun hän Jiitä). Tokana taivaspäivänä vaihtoi Violet-äänensä Anblickille (huomattuaan Violetin saaneen eniten ääniä, estääkseen hyvistä pääsemästä taivaaseen?). Mut puolustaisko pahis kaveriaan näin näkyvästi? Toisaalta siitä kyllä saa myös hyvän perustelun muka-hyvismäisyydelle kuten aiemmin jo spekuloin. Jii ja Anblick on aina äänestäneet eri pelaajia, sekin jotenkin saa mut ajattelemaan että olisivat pahispari ja välttelisivät liikaa yhteen linkittymistä.

Black Foxkin on puolustellut Anblickia ja epäillyt Violetia ja Miinaa. Mut muuten en löydä hänestä pahismaisuutta.

Mielestäni Jii on selvästi viimeinen pahis. Ei siis pitäisi olla suurtakaan väliä äänestänkö Black Foxia vai Marzzuuta. Laitan nyt ++Marzzuu ja katsotaan muuttuuko tilanne.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 06.06.2018 14:52:14

Black Fox kirjoitti:Jii, tuli tässä mieleen, että äänestätkö mua tällä hetkellä pois siitä syystä, että en olisi sua äänestämässä sitten seuraavalla kerralla? Esimerkiksi nyt vaikuttaa siltä, että Hämähäkki pitää sua suurimpana pahiksena ja itsekin varmaan tulisin sinua äänestämään seuraavana helvettipäivänä. Tämähän laittaisi sinut käytännössä pudotuksen alle.

En. Syy, miksi äänestän sinua on ihan yksinkertaisesti se, että sulla on pitävämpiä perusteluja hyviksenä olemiseen. Huolimatta siitä kuka tänään kuolee, uskon että viimeistäänkin taivas-ihmiset tarkistaisivat mun roolin. :D

Marzzuu kirjoitti:Jiin hyvismäisyyden taas perustan siihen, että hän oli antamassa mulle luottoa ja jotenkin en usko pahis!Jiin toimivan noin kuin on toiminut.

En oikein nää, mitä hyvismäistä näät siinä että annan sulle luottoa? :D

Hämähäkki: Omat vastaukseni noihin epäilyihin oon mielestäni jo aiemmin sanonut. Sanot kuitenkin, että mun pointti hyviksen löytämisestä on hyvä - siltikin viestisi lopputulema on jälleen sama "Jii on varma pahis, ei ole väliä, ketä äänestän". :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 06.06.2018 15:05:06

Se, että sä et edes HARKITSE muita vaihtoehtoja on outoa. :D Siis okei, olen epäilyttävin pelaaja, se taitaa olla melkein kaikkien mielipide. Tästä aiheesta puhuin kuitenkin jo Black Foxin kanssa olikohan eilen - ei ole millään tavalla hyviksille edullista miettiä ainoastaan yhtä henkilöä, sulkea silmänsä muille mahdollisuuksille. Tällaisessa tilanteessa se korostuu vain entisestään, kun sulle ei ole edes väliä, laitatko äänesi Marzzuulle vai Black Foxille. Vaikka pitäisitkin mua varmimpana pahiksena, ei siltikään ole MITÄÄN järkeä antaa ääntä sattumanvaraisesti jommallekummalle, koska sillä "ei ole väliä". Vai tiedätkö heidän molempien olevan varmuudella hyviksiä, koska olet itse pahis?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 15:42:13

Jii kirjoitti:Se, että sä et edes HARKITSE muita vaihtoehtoja on outoa. :D Siis okei, olen epäilyttävin pelaaja, se taitaa olla melkein kaikkien mielipide. Tästä aiheesta puhuin kuitenkin jo Black Foxin kanssa olikohan eilen - ei ole millään tavalla hyviksille edullista miettiä ainoastaan yhtä henkilöä, sulkea silmänsä muille mahdollisuuksille. Tällaisessa tilanteessa se korostuu vain entisestään, kun sulle ei ole edes väliä, laitatko äänesi Marzzuulle vai Black Foxille. Vaikka pitäisitkin mua varmimpana pahiksena, ei siltikään ole MITÄÄN järkeä antaa ääntä sattumanvaraisesti jommallekummalle, koska sillä "ei ole väliä". Vai tiedätkö heidän molempien olevan varmuudella hyviksiä, koska olet itse pahis?


Otin kyllä neuvosi huomioon. Minusta juuri nyt sä olet pahismaisin, mutta kahdesta muusta mulla ei ole niin selkeää mielipidettä. Siksi sanoinkin "katsotaan muuttuuko tilanne". Mielestäni parempi äänestää "randomisti" kuin olla äänestämättä ollenkaan, sillä äänestys asettaa jonkun putoamisvaaraan ja saa aikaan keskustelua, puolustelua ja perusteluja. Ääneni Marzzuulle on siis "sattumanvarainen" vain toistaiseksi, koska ei ole tarpeeksi tietoa - uskon että tämän illan aikana jompikumpi ehtii vielä muuttua silmissäni hyvismäisemmäksi.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 06.06.2018 15:44:34

Miten on mahdollista, että ei ole mielipidettä pelaajista (joita on enää itsensä lisäksi vain kolme) kun ollaan kuitenkin jo kuudennessa päivässä? :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 15:49:33

Myös se että heti kun Jiitä sanoo pahikseksi hän neuvoo etsimään hyviksiä eikä pahiksia jotenkin haiskahtaa.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 15:50:12

Jii kirjoitti:Miten on mahdollista, että ei ole mielipidettä pelaajista (joita on enää itsensä lisäksi vain kolme) kun ollaan kuitenkin jo kuudennessa päivässä? :D

Sen kun tietäis :D Luin koko ketjun moneen kertaan enkä oikeasti osaa siltikään sanoa muuta kuin että sä oot mielestäni ainoo selkeä pahis.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 15:52:14

Sanarajat paukkuu, palaan asiaan illalla!
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 06.06.2018 15:55:46

Kuten sanottua, epäilyt mua kohtaan on ok, enkä missään välissä ole kieltänyt niiden esittämistä, oonhan epäillyt muita itsekin. Pahismaisimman pelaajan löytäminen on hyödyllistä, koska tätä et missään nimessä halua äänestää tänään, mutta siltikin tämän päivän tavoite on löytää hyvis. Mun mielestä sä olet epäilyttävin pelaaja, koska Marzzuu ja Black Fox eivät mielestäni sovi pahiksiksi, mutta en siltikään sulje pois vaihtoehtoa, että jompikumpi heistä olisi pahis. Sä puolestaan tunnut olevan 100% varma, että olen pahis - mikä on ok - muttet edelleenkään edes omaa kunnon mielipidettä Black Foxista tai Marzzuusta etkä edes harkitse, että jompikumpi voisi olla toista todennäköisemmin pahis. :D

Hämähäkki kirjoitti:On ihan totta et nyt pitäisi keskittyä enemmän hyvisten kuin pahisten löytämiseen, hyvä huomio Jiiltä.

Hämähäkki kirjoitti:Myös se että heti kun Jiitä sanoo pahikseksi hän neuvoo etsimään hyviksiä eikä pahiksia jotenkin haiskahtaa.

Mistä yhtäkkinen mielipiteen muutos?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 06.06.2018 16:13:36

Äänestystilanne
2 Marzzuu (Black Fox, Hämähäkki)
1 Black Fox (Jii)
1 Jii (Marzzuu)

Marzzuu on nousemassa taivaaseen.


6. päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 06.06.2018 16:27:57

Hämähäkki, pidit miinaa pahismaisena aiemmin ja nyt ajattelit hänet hyvikseksi (vaikkakaan se ei hyödyttänyt enää tänään). Mikä muuttui?

Oon menossa Helsinkiin ja pelkän puhelimen varassa tän illan ainakin. Yritän seurata keskustelua, mutta kommentointi tuottaa hankaluuksia kun en voi lainata. En myöskään nyt saa laskettua sanoja :'D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 19:51:44

Black Fox kirjoitti:Hämähäkki, pidit miinaa pahismaisena aiemmin ja nyt ajattelit hänet hyvikseksi (vaikkakaan se ei hyödyttänyt enää tänään). Mikä muuttui?

Aika paljon vaikutti se miten kovasti sekä Anblick että pahiksena pitämäni Jii häntä epäilivät, varsinkin sen jälkeen kun Anblick paljastui pahikseksi. Alkupuolella miina oli mustakin epäilyttävä, mutta loppua kohti epäilyt siirtyivät Jiihin päin ja miinan epäilyttävyys laski reippaasti.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 06.06.2018 19:54:01

Jii kirjoitti:
Hämähäkki kirjoitti:On ihan totta et nyt pitäisi keskittyä enemmän hyvisten kuin pahisten löytämiseen, hyvä huomio Jiiltä.

Hämähäkki kirjoitti:Myös se että heti kun Jiitä sanoo pahikseksi hän neuvoo etsimään hyviksiä eikä pahiksia jotenkin haiskahtaa.

Mistä yhtäkkinen mielipiteen muutos?

En puhuis mielipiteen muutoksesta, pointti oli hyvä mutta se kohta missä sen sanoit oli vähän hassu. Että kun mä sanon että hei, musta Jii on epäilyttävä, niin Jii vastaa että ei nyt keskitytä siihen kuka on epäilyttävä (hän itse). Sinänsä hyvä neuvo, ei siinä mitään.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 06.06.2018 19:58:20

Hämähäkki kirjoitti:Aika paljon vaikutti se miten kovasti sekä Anblick että pahiksena pitämäni Jii häntä epäilivät, varsinkin sen jälkeen kun Anblick paljastui pahikseksi. Alkupuolella miina oli mustakin epäilyttävä, mutta loppua kohti epäilyt siirtyivät Jiihin päin ja miinan epäilyttävyys laski reippaasti.

Itse asiassa Hämähäkki, sä et missään välissä muuttanut mielipidettäsi miinasta, ennen kuin vasta nyt. Ainakin näin vaikutti kun katsoin sun viestejäsi. Viimeisimmissä viestissä missä tutkailit miinaa, olit edelleen sitä mieltä että hän ansaitsee helvettiin. Sen jälkeen tulitkin äänestämään Anblickia taivaaseen - ja tuo "Aika paljon vaikutti se miten Anblick ja pahiksena pitämäni Jii" saa sen kuulostamaan, että pidit kuitenkin Anblickia pahiksena, mutta äänestit siltä häntä taivaaseen? Oonko vain minä, vai onko tässä nyt aika paljon ristiriitaa? :D

Haluatko Hämähäkki Marzzuun taivaaseen ainoastaan siksi, että sulla ei olisi huomenna vaaraa joutua pudotetuksi? Koska siltä se mun silmääni näyttää, koska Black Foxilla on paljon enemmän perusteita hyviksyyteen kuin Marzzuulla, eikä sulle pitäisi olla mitään väliä olla, kumpaa äänestät, kuten itse olet jo tämän ilmaissut.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 6. päivä päättyy ke 6.6. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 06.06.2018 20:00:00

Päivä on päättynyt.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa

cron