Pieni luolaseikkailu 2 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 29.05.2018 13:12:46

Ariel kirjoitti:
Hämähäkki kirjoitti:
Ariel kirjoitti:Mua kuitenkin häiritsee toi, että Hämähäkki tuli äänestämään Jiitä heti ku mä sanoin, että siinä joukossa vois olla pahis. Ja toi ääni mulle häiritsee.


Miks pidät mun sulle antamaa ääntä epäilyttävänä?

Mä en vaan ymmärrä miksi sä äänestät mua, vaikka sulla ei ole musta kunnon mielipidettä, sen sijaan että äänestäisit niitä, keitä sä pidät hyviksinä.


Vaikka en itse usko tuohon Violet-miina-Jinmuru -juttuun, en silti uskalla äänestää heistä kumpaakaan ihan vaan siltä varata että se olisikin totta. Plus siihen uskoo sen verran moni etten usko heidän muutenkaan saavan tarpeeksi ääniä taivaaseen.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 13:15:21

miina kirjoitti:Ainut ketä nyt oikeestaan suostun taivaaseen lähettämään on violet tai minä. Koska luotan että violet on hyvis noilla hommilla miten tiputti Jinmurun ja pidän violetia ihan järkevänä pelaajana joskus niin tietty toivon että miut äänestetään tänään pois.

Ketään, joka erityisesti pyytää ja tuntee ansaitsevansa päästä taivaaseen, ei mun mielestä missään nimessä pidä sinne päästää. :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 13:17:07

Hämähäkki kirjoitti:Vaikka en itse usko tuohon Violet-miina-Jinmuru -juttuun, en silti uskalla äänestää heistä kumpaakaan ihan vaan siltä varata että se olisikin totta. Plus siihen uskoo sen verran moni etten usko heidän muutenkaan saavan tarpeeksi ääniä taivaaseen.

Tämä on kuitenkin sama ajatusmalli kuin minulla - skenaario voisi olla mahdollinen ja siksi harkitsen tarkkaan ennen Violetin tai miinan äänestämistä. Kuitenkin epäilet minua tämän takia, vaikka sulla on samanlaiset ajatukset kuin itsellänikin?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 29.05.2018 13:27:06

Jii kirjoitti:
miina kirjoitti:Ainut ketä nyt oikeestaan suostun taivaaseen lähettämään on violet tai minä. Koska luotan että violet on hyvis noilla hommilla miten tiputti Jinmurun ja pidän violetia ihan järkevänä pelaajana joskus niin tietty toivon että miut äänestetään tänään pois.

Ketään, joka erityisesti pyytää ja tuntee ansaitsevansa päästä taivaaseen, ei mun mielestä missään nimessä pidä sinne päästää. :D


Sanoisin että tämä! noin niinku reaalielämässä, mutta tässä pelissä oon vähän erimieltä. Ja toisaalta en siis koe että osaisin siellä hyviä päätöksiä tehä, mutta muuten olisin kyllä ihan hyvä vaihtoehto tämän päivän äänille vaikka muut ei sitä mieltä oliskaan.

Mullahan kävi vaan säkä tuon Jinmuru-äänen kanssa, en minä sitä äänestäny olis ellen ite olis ollu tippumassa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 29.05.2018 13:52:36

Äänestystilanne
4 Violet (miina, Jii, Ariel, Marzzuu)
1 Marzzuu (Violet)
1 Ariel (Hämähäkki)
1 Anblick (Black Fox)
1 Jii (Anblick)

Violet on nousemassa taivaaseen.

Kaikki ovat suorittaneet äänestyspakkonsa.
.


2. päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 13:58:12

--Violet
++Anblick
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 29.05.2018 18:44:31

Jos violet onkin pahis niin Mie oon kyllä pulassa. Onko sulla violet jotaki sanottavaa tähän tilanteeseen?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 19:06:38

Hurraa! Viimeinen pelitunti tätä päivää! EI sanarajoituksia! :D Haluaisiko kukaan muu ottaa nyt iloa irti ja aktivoitua kunnon keskusteluun?

miina kirjoitti:Jos violet onkin pahis niin Mie oon kyllä pulassa. Onko sulla violet jotaki sanottavaa tähän tilanteeseen?

Entä, jos Violet onkin hyvis? Uskotko tällöin saavasi itselle suurta luottoa?

miina kirjoitti:Sanoisin että tämä! noin niinku reaalielämässä, mutta tässä pelissä oon vähän erimieltä. Ja toisaalta en siis koe että osaisin siellä hyviä päätöksiä tehä, mutta muuten olisin kyllä ihan hyvä vaihtoehto tämän päivän äänille vaikka muut ei sitä mieltä oliskaan.

Mullahan kävi vaan säkä tuon Jinmuru-äänen kanssa, en minä sitä äänestäny olis ellen ite olis ollu tippumassa.

Toki, kaikki haluavat taivaspäivänä kuolla, se on selvää. Mutta henkilö, joka kokee tarpeelliseksi puhua kovaan ääneen siitä, kuinka hän olisi hyvä ehdokas taivaaseen, ei todellakaan herätä mussa minkäänlaista luottoa. Hyvikselle ei ole niin paljoa väliä, kuka heistä taivaaseen joutuu ja mikäli itse ei sinne päädy, mutta jäljellä olevien pahisten on pakko päästä taivaaseen. Siksi ne, jotka kovasti yrittävät päästä taivaaseen, omat omaan silmääni pahismaisia.

miina kirjoitti:Mun mielestä black fox on nyt jotenkin omituinen. Äänestän sua huomenna.

Aiemmin et ole ottanut Black Foxiin kantaa mitenkään muuten, kuin kun puhuttiin hänen kiireistä. Nyt pidät häntä yhtäkkiä epäilyttävänä - miksi? Monikin on miettinyt nyt pelin aikana sun yhteyttä Black Foxiin, ja yhtäkkiset epäilyt häntä kohtaan näyttää mun silmään siltä, että yrität hakea häneen jonkinlaista pesäeroa.

Hämähäkki, voisitko vastata tähän?
Jii kirjoitti:Minkä takia miina ja Ariel ovat hyvismäisiä, jos Jinmuru on heitä epäillyt? Eikö pahis haluaisi enemmänkin hakea jonkinlaista pesäeroa tovereihinsa?
Millaisia pahisviboja saat musta? Toki mua saa epäillä, mutta se, että odotat että joku muu alkaa epäillä Jinmuru-miina-Violet kuvion miettijöitä, herättää mussa taas jonkinlaista epäilystä. Et aiemmin ollut asiaa miettinyt kummemmin, mutta kun joku antaa syyn epäilyyn, tunnut heti tarraavan tilaisuuteen. :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 29.05.2018 19:13:37

Jos violet on hyvis, niin en itse ole niin kauheassa pulassa. En nyt ole ikinä mikään kauhean luotettava, että en usko sen luoton siitä kasvavan.

Tuosta taivaspaikasta ei jaksa vääntää, kaikkihan me sinne halutaan. Toisilla eri syyt vaan :D

Mulla oli viikonloppu ja eilinen kauheeta kiirettä, en oo kerenny ees tajuta että mikä siinä black foxissa vääntää, saati sitten että olisin kerenny siitä tänne kirjottamaan. Mutta laitoin nyt kuitenkin tuon tänne ylös että siinä on joku vikana. Ja en nyt käsitä mikä tää keissi näistä kiireistä on :D Mie nyt vaan muistan, että jollakin oli kiirettä samaan aikaan kun mulla. Ei, en ole keskustellut tästä pahischatissa :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 19:24:29

miina kirjoitti:Jos violet on hyvis, niin en itse ole niin kauheassa pulassa. En nyt ole ikinä mikään kauhean luotettava, että en usko sen luoton siitä kasvavan.

Jos et usko saavasi luottoa, miksi koet tärkeäksi erikseen mainita, että tulet olemaan pulassa mikäli Violet on pahis? :D

miina kirjoitti:Tuosta taivaspaikasta ei jaksa vääntää, kaikkihan me sinne halutaan. Toisilla eri syyt vaan :D

Kaikki haluaa taivaaseen, mutta fakta on se että pahiksille on sinne kovempi tarve päästä, kuin hyviksillä.

miina kirjoitti:Mulla oli viikonloppu ja eilinen kauheeta kiirettä, en oo kerenny ees tajuta että mikä siinä black foxissa vääntää, saati sitten että olisin kerenny siitä tänne kirjottamaan. Mutta laitoin nyt kuitenkin tuon tänne ylös että siinä on joku vikana. Ja en nyt käsitä mikä tää keissi näistä kiireistä on :D Mie nyt vaan muistan, että jollakin oli kiirettä samaan aikaan kun mulla. Ei, en ole keskustellut tästä pahischatissa :D

Mulle ei sinällään ole enää edes iso juttu se tapaus näistä kiireistä, mutta se kuinka reagoit(te) siihen, että joku linkkaa teidät yhteen, häiritsee. Kumpikin teistä on sanonut todella varovaisesti mitään toista kohtaan. Black Fox alkoi miettimään myös tätä Jinmuru-Violet-miina tapausta, mutta ei siltikään ole ottanut suhun kovin vahvasti kantaa, viimeisin asia mitä hän susta sanoo:
Black Fox kirjoitti:miina on itselleni todella vaikeasti tulkittava pelaaja. En uskalla luotta häneen.

Nyt kun useampi henkilö on maininnut Black Foxista ja susta, tunnut menevän ehkä hieman paniikkiin ja heittävän epäilyjä häntä kohtaan, vaikka sulla ei mitään perusteluja näille edes ole. :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 29.05.2018 19:27:49

Oon ollu töissä kaheksaan asti, meen kohta koneelle tsekkaamaan tilanteen.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 29.05.2018 19:41:47

Äänestystilanne
3 Violet (miina, Ariel, Marzzuu)
2 Anblick (Black Fox, Jii)
1 Marzzuu (Violet)
1 Ariel (Hämähäkki)
1 Jii (Anblick)

Violet on nousemassa taivaaseen.


2. päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.

(Pyrin päättämään päivän ajallaan, mutta iltaviesti myöhästynee noin puoli tuntia.)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 29.05.2018 19:43:10

Jiin ja Anblickin keskinäinen äänestys vähän mietityttää, mutta pahiksilta se ei liene paras veto. Pahiksethan voisivat kerätä itselleen hyvispisteitä minun äänestämisellå myös, mikä olisi mielestäni järkevin teko. Minua äänestäneet eivät kuitenkaan yksilöinä epäilytä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 19:56:32

Höh, olisin halunnut nauttia tästä rajoituksettomasta ajasta vähän pidempään ja aktiivisempaa keskustelua. :D Pitää kuitenkin kai sitten höpötellä lähinnä yksinään ja säästää seuraavan päivän sanoja näin etukäteen höpöttelemällä. x)

miinaa pidän tällä hetkellä todennäköisimpänä pahiksena. Käytös taivaaseen haluamisesta, panikointi, hyvispisteiden kalastelu Violetin äänestämisellä (mikäli Violet siis paljastuu hyvikseksi) ynnä muu ei todellakaan mun silmään puhu hyviksyyden puolesta. miinan pahiskaveriksi sopisi todennäköisimmin Black Fox, mutta hyvä puoli meille on se, että vain yksi pahiksista pitää saada enää helvettiin. Myös Violet on mahdollinen pahiskaveri miinalle, kuten sanottua, mutta ihan näin Violetin ja miinan viimeaikaisten viestien ja käytöksen perusteella en ehkä pitäisi sitä todennäköisenä. Ariel ja Marzzuu ovat molemmat olleet superhiljaisia, joten he voisivat myös molemmat olla pahiksia, hiljaisista pelaajista on vähän vaikea ottaa mitään selvää. :/ Anblick on omaan silmääni edelleen hyvismäinen, Hämähäkiltä on taas tullut hyvää pohdintaa, mutta pieniä mietityttäviä asioita hänessäkin.

Eli vähän jaottelua:

Pahiksia: miina, Black Fox
Hyviksiä: Anblick, Violet
En ota selvää: Ariel, Marzzuu, Hämähäkki
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 29.05.2018 20:00:01

Äänestystulos
3 Violet (miina, Ariel, Marzzuu)
2 Anblick (Black Fox, Jii)
1 Marzzuu (Violet)
1 Ariel (Hämähäkki)
1 Jii (Anblick)

Queen – Heaven for Everyone
This could be heaven
This could be heaven
This could be heaven
This could be heaven
This could be heaven for everyone

- Queen

Onnistunut pahisnappaus ja kodista muistuttava lämmin valo toivat uutta voimaa ja intoa toimiinne. Melko pian totesitte, että Violet vaikutti kaiksita eniten taivaspaikan arvoiselta. Muitakin nimiä ehdotettiin, ja jotkut epäilivät Violetin olevan ehkä vain ovela pahis. Kuitenkin kun aika koitti, miina, Ariel ja Marzzuu saattelivat Violetin kirkkaan valon alapuolelle.

”Olette siis tehneet valintanne. Toivottavasti harkitsitte huolella.”

Valo kirkastui entisestään, ja sen sävy muuttui kylmemmäksi. Teräviä valonsäteitä osui Violetiin, joka pian peittyikin näkyvistänne. Sitten valo himmeni kelmeäksi, eikä Violetia näkynyt missään.

Kuva

Violet nousi taivaaseen. Hän oli
Spoiler:
hyvis.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 29.05.2018 20:01:48

CMX – Helevetinkone
Meidän leikkimme ovat niin vakavat
niin vakavat ja kovat

- CMX

Kuten aiemminkin, maahan aukeaa jälleen railo. Tällä kertaa alhaalta ei kuitenkaan näy punertavaa helvetinhehkua, vaan taivas-päivästä jäänyt kelmeä valo valaisee tilan ympärillänne. Äkkiä alhaalta alkaa kuulua kovaa kirskuntaa, ja jonkinlaisten moottorien ärjyntää. Rikinkatkun sijaan neniinne nousee pakokaasun kuiva ja pistävä haju.


Kuva



”Tänään on taas aika valita joukostanne se, joka ansaitsee paikkansa tuolta alhaalta. Jos valitsette oikein, olette lunastaneet uuden mahdollisuuden kylänne pelastamiseksi.”

Kolmas päivä on alkanut. Tämä on helvetti-päivä, jonka päätteeksi eniten ääniä saanut lähetetään helvettiin. Päivä päättyy torstaina 31.5. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 20:04:27

Jees. Mietintä Jinmuru-Violet-miina kuviosta oli siis väärä, mutta edelleen uskon että yksi pahis olisi hyvinkin voinut olla Jinmurua pois äänestämässä. miinan viimeaikaiset viestit saa hänet näyttämään hyvin vahvasti pahikselta omaan silmääni, etenkin kun Violet paljastui hyvikseksi.

++miina
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 29.05.2018 20:21:03

Yritän selvittää myöhemmin että mikäs siinä black foxissa epäilyttää mutta nyt ++black fox
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja miina » 30.05.2018 08:03:59

Vaikuttais ettei oo ainakaan pahis tippumassa kun näin passiivista meno. Kyllä kai kuvittelis että minun oletettu pahiskaveri tulis mua jotenkin pelastamaan jos kerta meijän molempien pitäis vielä taivaaseenkin päästä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Anblick » 30.05.2018 08:21:00

Jaahas, foliohattuiluni ei mennyt ihan nappiin.

[quote=miina] Ja toisaalta en siis koe että osaisin siellä hyviä päätöksiä tehä, mutta muuten olisin kyllä ihan hyvä vaihtoehto tämän päivän äänille vaikka muut ei sitä mieltä oliskaan.[/quote]
Mä en oikein ymmärrä, mitä tarkoitat sillä, että olisit hyvä vaihtoehto vaikkei muut olisikaan sitä mieltä? Ja Miinan epäilyt Black Foxia tuntuvat kovin heppoisilta, mutta saapi nähdä.

//Miina kiilasi. Vähän hiljaista ollut joo, mutta toisaalta tätä päivää on kulunut vasta puoli vuorokautta ja suurin osa on varmaan nukkunut ison osan tästä ajasta, joten en tiedä, voiko siitä vetää mitään johtopäätöksiä, ettei kukaan sun lisäksi ole vielä yrittänyt estää sun lynkkausta.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja miina » 30.05.2018 09:00:34

Anblick, tarkotin sitä että omasta mielestäni (huom. sarkasmi) olisin tietenkin hyvä vaihtoehto taivaaseeen.

Joo ja samaa mieltä. On liian aikasta toisaalta ajatella että on hiljasta, ja mietinkin että kannattaako siitä vielä lähteä mainitsemaa, mutta sitähän ne pahisket tässä nyt yrittää että ketju pystyis hiljasena kun niille tilanne on nyt otollinen.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Black Fox » 30.05.2018 11:53:53

Nyt ainakin todistettiin Violet-miina-Jinmuru teoria varmasti vääräksi. Hyvin äänestetty!

Moni on sanonut minut yhdeksi pahismaisimmista pelaajista tällä hetkellä. Toisaalta en ole asiasta yllättynyt, koska näin on jostakin syystä tapahtunut viime peleissä todella usein. En tiedä mitä ihmettä teen väärin tässä pelaamisessa kun olen aina tässä tilanteessa hyviksen roolista huolimatta :D

Tuo miinan putoamishalukkuus nähtiin myös muistaakseni viime pelissä ja siitä häntä epäilin. Miina paljastui silloin hyvikseksi. En tiedä käyttäisikö hän samaa taktiikkaa myös pahiksena.

Vähän kyllä pelottaa, että jos ne pahikset onkin jääneet sinne taka-alalle. Esimerkiksi Arielilta on tullut tekstiä hyvinkin vähän. Hän voisi saada hyvisluottoa sillä, että sanoo Jimuru-Violet-miina comboa epätodennäköiseksi, mutta ei mahdottomaksi sekä heittää sitten epäilyjä oikeastaan kaikkien suuntaan. Kokeillaan: ++Ariel
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Jii » 30.05.2018 14:07:27

Miksi sä miina olet niin peloissaan, vaikka sulle on annettu vasta yksi ääni?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja miina » 30.05.2018 16:00:15

Jii kirjoitti:Miksi sä miina olet niin peloissaan, vaikka sulle on annettu vasta yksi ääni?


Öö, koska olen tippumassa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja justy » 30.05.2018 16:32:41

Väliaikalaskenta
1 miina (Jii)
1 Black Fox (miina)
1 Ariel (Black Fox)

miina on putoamassa ensiksi saadulla äänellä


3. päivä päättyy huomenna torstaina 31.5. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Jii » 30.05.2018 16:42:13

Pelipäivää ei ole kulunut vielä edes 20 tuntia, kolmella pelaajalla on yksi ääni, eikä valtaosa pelaajista ole vielä sanonut mitään. :D En nää, miksi hyvis pelästyisi ääntä niin paljoa, etenkin kun on mahdollista että muut pelaajat äänestävät jotain muuta henkilöä herättyään. Putoaminen helvettipäivänä hyvikselle ei myöskään ole niin vaarallista kuin pahikselle, joten itse ainakin koen panikoitumisen ja itsensä hyvistelyn tällaisessa tilanteessa hyvin pahismaisena käytöksenä.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja miina » 30.05.2018 16:46:29

Ahaa. Mie taas aattelen toisin. Jos olisin pahis niin eihän mulla olis mitään hätää, kyllä miun kaveri tulis jotenkin pelastamaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Jii » 30.05.2018 16:57:07

Ahaa.

--miina ++Black Fox
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja miina » 30.05.2018 18:47:48

Black fox kirjoitti:Violet: Eniten itseäni mietityttää tällä hetkellä tuo äänen vaihto Jinmuruun sen perusteella, että hänellä oli varovaisia epäilyjä ”joka suuntaan”. Laskeskelin, että Jinmuru epäili Hämähäkin sanavalintaa ja miinan selittelyä/tekosyitä. Kuitenkin Violetilla itsellään oli enemmän epäilyjä (Hämähäkki, miina, Ariel ja jotenkin hän kuitenkin päätyy äänestämään Jinmurua). Miksi äänestit Jinmurua, etkä jotakin henkilöä, jolle jo aiemmin olet heittänyt epäilyä?


Tämä on outo, koska en nyt vaan nähnyt mitään ideaa siinä että violet pahiksena olisi noin tehnyt. Jotenkin tästä tulee olo, että haluaa violetin huonoon valoon.

Ja sitten Black fox äänesti Anblickia taivaaseen ilman kummempia syitä ja nyt tänään äänestää arielia taas sitten tippumaan ilman syitä taaskaan.

Mutta en tiiä. Nyt kun black fox kuitenkin aktiivisesti kirjottelee moniin muihin verrattuna niin alkaa epäilyttää..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Black Fox » 30.05.2018 21:25:14

Kukaan ei tule mua pelastamaan tippumiselta, että siinä suhteessa olen huonossa tilanteessa tässä pelissä. Jos tästä jotain hyvää halutaan löytää, niin saatte ainakin varmuuden mun roolista ja pääsette jatkaan peliä eteenpäin :)

miina kirjoitti:Tämä on outo, koska en nyt vaan nähnyt mitään ideaa siinä että violet pahiksena olisi noin tehnyt. Jotenkin tästä tulee olo, että haluaa violetin huonoon valoon.

Ja sitten Black fox äänesti Anblickia taivaaseen ilman kummempia syitä ja nyt tänään äänestää arielia taas sitten tippumaan ilman syitä taaskaan.

Mutta en tiiä. Nyt kun black fox kuitenkin aktiivisesti kirjottelee moniin muihin verrattuna niin alkaa epäilyttää..

Eli näet minut pahiksena koska epäilin Violetia? Ymmärtääkseni täällä oli myös muita, jotka eivät häneen uskaltaneet luottaa. Anblickia äänestin koska koin hänet hyvismäiseksi. Arielia yritän enemmänkin saada heräilemään ja postaamaan lisää. Ymmärtääkseni pahiksia ei saada kiinni ilman keskustelua,, joten olen yrittänyt puhua.

Jii kirjoitti:miinan pahiskaveriksi sopisi todennäköisimmin Black Fox, mutta hyvä puoli meille on se, että vain yksi pahiksista pitää saada enää helvettiin.

Näit minut ja miinan pahismaisimpina, muut neutraaleina/hyviksinä. Miinan osalta tunnuit luovuttavan, joten kuka olisi minun pahisparini?
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa

cron