Pieni luolaseikkailu 2 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 27.05.2018 23:01:39

Tässä on tällä hetkellä kolme pelaajaa, joiden mielestä kyseinen skenaario on kuitenkin mahdollinen. Eli mitenkään ei ole mahdollista, että pelkästään pahikset näin ajattelevat. :D En sano, että skenaario on totta, mutta en halua itse teitä kumpaakaan äänestää taivaaseen mikäli se todeksi osoittautuisi, etenkin kun parempiakin vaihtoehtoja ainakin omaan silmään löytyy.

Violet, mikset äänestä miinaa, jos et kerran usko tähän pahistoverin lynkkaamisteoriaan? Eikö tällöin miinan pitäisi olla silmissäsi hyvis?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 27.05.2018 23:54:32

Ei, sillä miina oli lynkkaa tai tule lynkatuksi tilanteessa. Häneen kyllä pätee edelleen se, että pahiskaverit eivät olleet häntä pelastamassa ja Jinmurun hänelle antama ääni. Olen valmis äänestämään myös miinaa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 28.05.2018 06:26:19

Violetin vastaperusteluissa viewtopic.php?f=9&t=613&start=30#p15873 on järkeä sinänsä, että jos hän ja miina ovat pahiksia, niin olihan Jinmurun varhainen lynkkaus riskitekijä. Toisaalta jos heidän suunnitelmansa hyvisleiman saamisesta onnistuisi, voitto voisi olla hyvin mahdollinen joka tapauksessa. Mulla ei ole kovin vahvaa muistikuvaa näiden aiemmista pahispeleistä, ovatko he yleensä riskinhakuisia vai eivät?

Mulla on yleensäkin vaikeuksia löytää hyviksiä (ainakin näin alussa pidän tyyppejä joko neutraaleina tai epäilyttävinä), mutta tänään mun ääneni menee jollekulle muulle kuin miinalle, Violetille tai Arielille, koska nämä ovat pistäneet silmään negatiivisemmassa mielessä. Pitää vielä tarkkailla.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 28.05.2018 08:46:51

Itse en usko et Violet olis tarkotuksellisesti lynkannu pahiskaverin, vaikuttaa liian riskiltä tässä kohtaa, kuten jo sanottiinkin. Pahikseksi paljastunut Jinmuru epäili miinaa ja Arielia, mikä saa heidät heti näyttämään hyvismäiseltä mun silmissä. Jos tää Jinmuru-Violet-miina -kuvio on oikea, niin eikö se olisi aika riskaabelia epäillä julkisesti kumpaakin pahiskaveriaan pahikseksi (Violet epäili Jinmurua, Jinmuru miinaa)? Yhden vielä ymmärtäisin, mut molemmat? Sehän kuitenkin vetää huomiota heihin ja saa ehkä muutkin lähtemään mukaan epäilyihin.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 28.05.2018 11:21:38

Äänestin violetia sen takia, että sillä ei ollu mikään pakko vaihtaa ääntä Jinmuruun, mutta teki sen silti. Epäilin yhden lauseen verran violetia koska en tajunnu syitä miks se ääntään vaihto. Nyt kun Jinmuru oli pahis, en oikein nää syytä miks violet olis kaverilleen noin tehnyt kun ei pakko ollu.

Ainut mitä nyt mietin on tuo väärin annettu ääni.. violet ei kyllä vaikuta pelaajalta joka pelaisi tarkoituksella sillä lailla.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Ariel » 28.05.2018 12:41:27

Mä en nää mitään järkeä siinä, että pahikset tiputtais Jinmurun nyt. Jos miina ja Violet on molemmat pahiksia, mä en usko että kukaan luottais toiseen enää sit ku toinen on paljastunu pahikseksi, joten toi ei toimis. Eikä se kyllä paljon paremmin toimis, vaikka vaan toinen olis pahis. Vaikka se suunnitelma onnistuis, ja saatais pahis taivaaseen, oltais silti ihan yhtä lähellä voittoa ja häviötä ku alussa, erona vaan se, että on vähemmän pahiksia hengissä. En sano, että olis mahdotonta että Violet ja miina on pahiksia, mutta mä en ainakaan tällä hetkellä usko siihen. Mä nään paljon todennäköisempänä sen, että ne on hyviksiä, ja pahikset yrittää saada hyvikset epäilemään niitä näiden skenaarioiden avulla, kuin sen että ne olis oikeesti pahiksia jotka juonittelee jotain.
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 28.05.2018 14:21:32

Ariel kirjoitti:Mä nään paljon todennäköisempänä sen, että ne on hyviksiä, ja pahikset yrittää saada hyvikset epäilemään niitä näiden skenaarioiden avulla, kuin sen että ne olis oikeesti pahiksia jotka juonittelee jotain.


Siinä tapauksessa Jii olis epäilyttävin. Eikös hän just ekana ruvennu puhumaan tästä Violet-Jinmuru-miina -pahiskolmikosta? Muutenkin tulee Jiistä vähän pahisviboja, näistä syistä siis ++Jii.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 28.05.2018 14:52:24

Anblick vaikuttaa musta nyt hyvismäiseltä, perusteet samat kuin Jiillä.
Jii kirjoitti:Mikä Marzzuu sua tällä hetkellä epäilyttää Hämähäkissä? Aiemmin ihmettelit sitä, että hän pohti sitä kuinka pahiksilla on kovempi hinku päästä taivaaseen, joka on sinällään kyllä ihan totta. Sitten jälkeenpäin tunnut kuitenkin muuttavan mielesi, kun sinulle asiasta mainitaan:

Marzzuu kirjoitti:
Jii kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Koska pahiksilla olisi muita kovempi hinku päästä taivaaseen?

Pahiksilla on kovempi hinku päästä taivaaseen, koska tämä on heidän ainoa keinonsa voittaa ja suurin osa heistä täytyisi sinne saada. Vaikka hyvikset haluavat taivaaseen, on voittoehtona kuitenkin pahisten helvettiin joutuminen, ei hyvisten taivaaseen joutuminen. Osa hyviksistä jää väkisinkin ilman taivaaseen lähettämistä. Mutta tosiaan, pelisysteemiin tottuminen on kyllä itsellekin vienyt hieman aikaa, kuten nyt edellisistä viesteistä huomaa. :D
*tekstiä poistettu*

Nyt alkoi Lyyti kirjoittaa täälläkin :D
Pelisysteemi voi olla haastava itse kullekin; ite ainakin olin eka pihalla kuin lumiukko mutta eiköhän tähän totu.


Mitään muita epäilyksiä et ole Hämähäkin suuntaan heittänyt, mutta nyt kuitenkin pidät häntä epäilyttävänä koska?

Tää vähän jälkijunassa: pidin Hämistä tuolloin lähinnä taivasintopohdintojensa takia.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 28.05.2018 16:16:01

Hämähäkki kirjoitti:
Ariel kirjoitti:Mä nään paljon todennäköisempänä sen, että ne on hyviksiä, ja pahikset yrittää saada hyvikset epäilemään niitä näiden skenaarioiden avulla, kuin sen että ne olis oikeesti pahiksia jotka juonittelee jotain.


Siinä tapauksessa Jii olis epäilyttävin. Eikös hän just ekana ruvennu puhumaan tästä Violet-Jinmuru-miina -pahiskolmikosta? Muutenkin tulee Jiistä vähän pahisviboja, näistä syistä siis ++Jii.


Nyt äänestetään taivaaseen sitä kuka vähiten epäilyttää.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 28.05.2018 16:34:49

miina kirjoitti:
Hämähäkki kirjoitti:
Ariel kirjoitti:Mä nään paljon todennäköisempänä sen, että ne on hyviksiä, ja pahikset yrittää saada hyvikset epäilemään niitä näiden skenaarioiden avulla, kuin sen että ne olis oikeesti pahiksia jotka juonittelee jotain.


Siinä tapauksessa Jii olis epäilyttävin. Eikös hän just ekana ruvennu puhumaan tästä Violet-Jinmuru-miina -pahiskolmikosta? Muutenkin tulee Jiistä vähän pahisviboja, näistä syistä siis ++Jii.


Nyt äänestetään taivaaseen sitä kuka vähiten epäilyttää.


Apua, nyt meni ajatus solmuun! Sen siitä saa kun yrittää tehdä kahta asiaa yhtä aikaa.

--Jii
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 28.05.2018 17:34:12

Marzzuu kirjoitti:Tää vähän jälkijunassa: pidin Hämistä tuolloin lähinnä taivasintopohdintojensa takia.

Pidit Hämähäkkiä pahiksena tuolloin? Minkä takia sitten epäilet Hämähäkkiä nyt?

Itse en ole yrittänyt saada muita pitämään Violet-miina-Jinmurua pahiskolmikkoa tarkoituksella. Lähinnä halusin tuoda ilmi sen mahdollisuuden, koska se väkisinkin tuli itselle ensimmäisenä mieleen. Kuten sanottua, pidän sitä itsekin vähän riskipelinä, mutta koska omaan silmään löytyy hyvismäisempiä pelaajia lähetettäväksi taivaaseen, en halua itse vielä äänestää Violetia tai miinaa taivaaseen.

En usko, että jäljellä olevat pahikset pelaa tässä vaiheessa peliä toisiaan myöntäilevästi. Enemmän näkisin pientä vastakkain asettelua heidän välillään, esim. juuri tämä Violet-miina-Jinmuru ajattelu. Violet ja miina ovat yksi mahdollinen pahispari edelleenkin, mutta tässä kohtaa pitäisin ehkä todennäköisempänä sitä, että toinen pahiksista hakee suurempaa pesäeroa ja välttyy linkkautumasta näin pahasti toiseen.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 28.05.2018 17:36:22

Palaan asiaan 21 jälkeen, kunhan saan lisää sanoja. x)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 28.05.2018 18:01:45

Äänestystilanne
1 Violet (miina)
1 Anblick (Jii)
1 Marzzuu (Violet)

Violet on tippumassa nousemassa taivaaseen ensiksi saadulla äänellä. .


2. päivä päättyy huomenna tiistaina klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 28.05.2018 18:02:48

justy kirjoitti:Äänestystilanne
1 Violet (miina)

Violet on tippumassa nousemassa taivaaseen.


2. päivä päättyy huomenna tiistaina klo 21.00.

Missä on minun Anblickille antama ääni? :)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 28.05.2018 18:25:31

Jii kirjoitti:
justy kirjoitti:Äänestystilanne
1 Violet (miina)

Violet on tippumassa nousemassa taivaaseen.


2. päivä päättyy huomenna tiistaina klo 21.00.

Missä on minun Anblickille antama ääni? :)

Jii, mun ja sun saaman äänet kai katosivat äänienlaskennassa kun mullakin oli vielä eilen ääni :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 28.05.2018 19:29:12

Marzzuu kirjoitti:
Jii kirjoitti:
justy kirjoitti:Äänestystilanne
1 Violet (miina)

Violet on tippumassa nousemassa taivaaseen.


2. päivä päättyy huomenna tiistaina klo 21.00.

Missä on minun Anblickille antama ääni? :)

Jii, mun ja sun saaman äänet kai katosivat äänienlaskennassa kun mullakin oli vielä eilen ääni :)


Hopsansaa, päivitetäänpäs...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 28.05.2018 19:59:06

Violet on kieltämättä aiemmissakin peleissä hyviksenä vaihtanut ääntään viime hetkillä samanlaisesta syystä. Eniten itseäni häiritsi juurikin se, että hän ei ollut epäillyt Jinmurua aiemmin, mutta heitti hänelle kuitenkin äänen. Perustelu tähän tuli ja hyvä pointti pahisten pelin vaikeutumisesta. Kuitenkaan en pääse eroon mahdollisuudesta tuohon Violet-miina-Jinmuru comboon, joten heitä en uskalla lähteä taivaspäivänä äänestelemään tässä vaiheessa. Tuo pelityyli voisi olla pahiksille todella fiksu tai todella tyhmä.

En tiedä miksi, mutta itselle tulee jostakin pahisviboja myös Hämähäkistä. Hän puolustelee Violetia, mutta samalla Violet yrittää tehdä pesäeroa Hämähäkkiin. Hänen pahisvibansa osuvat Jiihin, itse taas näkisin Jiin enemmänkin hyviksenä kuin pahiksena. Jään seuraamaan tilannetta.

Palaan Jiihin myöhemmin, postaan tän ennen ysiä.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 1. päivä päättyy su 27.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 28.05.2018 21:57:10

Jinmuru kirjoitti:No mun mielestä ei voida pudottaa Black Foxia herättelyääneen, plus Violetista saan enemmänki hyvisvibaa (vaikuttaa samalta ku viime pelisä) enkä ihan ymmärrä mitä miina selittää (vaikuttaa ehkä vähän tekosyiltä).

++miina

Sanoisin, että Jinmurun haluttomuus äänestää Black Foxia suhteessa välinpitämättömyyteen siinä, että kuka putoaa (annettujen epäilyjen heikkous) ei varsinaisesti puhu Black Foxista hyvää.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 28.05.2018 22:34:53

Alanko Violet olla liian lähellä ratkaisua kun vetoat noinkin pieneen asiaan? Ei täällä muissakaan peleissä ole heti pois äänestetty, mikäli alkuun on enemmän epäaktiivinen.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 28.05.2018 23:41:20

Black Fox kirjoitti:Alanko Violet olla liian lähellä ratkaisua kun vetoat noinkin pieneen asiaan? Ei täällä muissakaan peleissä ole heti pois äänestetty, mikäli alkuun on enemmän epäaktiivinen.


Sanoisin, että teoriasi on aika kaukaa haettu, sillä näin tuhoon tuomittuun taktiikkaan eivät pahikset tässä kokoonpanossa lähtisi. Mutta se, että pahis oikeasti teki aktiivisia pelastustoimia äänellään auttaakseen sinua (Jinmurun viestin perusteella hän uskoi sinun olevan putoamassa) ei puhu puolestasi, eikä kysymys ole varsinaisesti hiljaisesta aloituksestasi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 29.05.2018 03:13:28

Marzzuu
Hiljainen. Epäilee Hämähäkkiä, mutten edelleenkään ole saanut perusteluita. Muuten ei mitään ajatuksia muista pelaajista, haluaisin kuulla lisää.

Hämähäkki
Hämähäkki kirjoitti:Pahikseksi paljastunut Jinmuru epäili miinaa ja Arielia, mikä saa heidät heti näyttämään hyvismäiseltä mun silmissä.

Hämähäkki kirjoitti:
Ariel kirjoitti:Mä nään paljon todennäköisempänä sen, että ne on hyviksiä, ja pahikset yrittää saada hyvikset epäilemään niitä näiden skenaarioiden avulla, kuin sen että ne olis oikeesti pahiksia jotka juonittelee jotain.

Siinä tapauksessa Jii olis epäilyttävin. Eikös hän just ekana ruvennu puhumaan tästä Violet-Jinmuru-miina -pahiskolmikosta? Muutenkin tulee Jiistä vähän pahisviboja, näistä syistä siis ++Jii.

Minkä takia miina ja Ariel ovat hyvismäisiä, jos Jinmuru on heitä epäillyt? Eikö pahis haluaisi enemmänkin hakea jonkinlaista pesäeroa tovereihinsa?
Millaisia pahisviboja saat musta? Toki mua saa epäillä, mutta se, että odotat että joku muu alkaa epäillä Jinmuru-miina-Violet kuvion miettijöitä, herättää mussa taas jonkinlaista epäilystä. Et aiemmin ollut asiaa miettinyt kummemmin, mutta kun joku antaa syyn epäilyyn, tunnut heti tarraavan tilaisuuteen. :D

Black Fox
Ihan rehellisesti sanottuna, en ota Black Foxista oikein selvää. x) Sama, mikä Hämähäkinkin kohdalla, tuntuu tarraavan helposti muiden esittämiin ideoihin ja siten välttää keräämästä huomiota liikaa itseensä omilla epäilyillä. Pientä vääntöä Violetin kanssa tänään, haluisko pahis ottaa noin vahvasti kantaa?

Anblick
On pelannut edelleenkin omaan silmääni hyvismäisen rennosti, mutta nyt tänä pelipäivänä on harmittavan vähän ottanut kantaa mihinkään muuhun kuin Violetiin ja miinaan. Haluaisin kuulla lisää.

--Anblick, en uskalla äänestää kun susta ei ole nyt juuri mitään kuulunut.

miina
miina on Violetia pahismaisempi. Pitäisin todennäköisempänä, että putoava pahis yrittää hakea hyvispisteitä pelastamalla itsensä ja uhraamalla toisen pahiksen, kuin että Violet pelastaisi hyvis-miinan tappamalla pahistoverinsa.
miina kirjoitti:Nyt jos jinmuru on hyvis, niin ollaan violet pulassa.

miina kirjoitti:Voisko ikinä olla niin ovelaa pahisjuonta, että tiputtais kaverinsa, että pääsisi taivaaseen?

En tiedä olenko ainoa, jolle tulee näistä väkisinkin mieleen ajattelumalli "mainitsenpa tästä vaikka tiedänkin Jinmurun olevan pahis ja esitän hämmästynyttä". :D Jotenkin näistä tulee mieleen se, että miina tietää tästä strategiasta.

Ariel
Kaksi viestiä. Ei halua taivaaseen ja miettii, että Violet-miina epäilijät voisivat olla pahiksia mitään varsinaisia epäilyjä kuitenkaan kertomatta.

Violet
Sanoisin, että miinaa hyvismäisempi. Äänen vaihtaminen olisi ehkä pahikselle turhan riskiä, sekä Violetilta on tullut hyvää ja perusteltua puolustusta.

--

Uskokaa tai älkää, tässä on alle 300 sanaa (ilman lainauksia). :D Palaan asiaan viimeisenä pelituntina.

Näillä näkymin sanon kuitenkin ++Violet, sillä tarkemman läpikäymisen jälkeen en luota kehenkään niin paljoa, että haluaisin heitä taivaaseen. Erityisesti haluaisin kuulla lisää Anblickista, Marzzuusta sekä Arielista.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 29.05.2018 10:30:53

Teenpä itsekin vähän listaa:

Jii: Mahdollinen pahis, otti ekana esiin Violet-Jinmuru-miina -kolmikon, ehkä hämätäkseen muita? Toisaalta voi olla ihan oikeakin mielipide. En pidä tätä teoriaa kovin todennäköisenä just siks kun ovat nii kovasti epäilleet toisiaan, ehkä enemmän kuin pahiksena olisi fiksua.

Violet: mielestäni hyvis. Ei yrittänyt pelastaa Jinmurua vaikka olisi voinut, mikä olisi pahiksena ollut tuossa kohtaa paljon fiksumpaa kuin kaverin lynkkaus. Perustellut myös hyvin mielipiteitään. Ei mitään mikä sais mut epäilemään hänen hyvismäisyyttään.

miina: Pakko sanoa, että tuo Jinmuru-miina-Black Fox -kolmikko tuli pakostakin mieleen kun miina lähti puolustamaan BL:lää ja tiesi tämän kiireistä. Kuitenkin miinakin änesti Jinmurua. En sanoisi miinan olevan pahis, uskoisin että pahikset vain yrittävät saada muut epäilemään häntä ja Violetia jotka ovat sille helppoja kohteita, kun äänestivät Jinmurua.

Black Fox: Jostain syystä tulee pahisvibaa, mut en oikein tiedä miks. Otti pikkuisen yhteen Violetin kanssa, jota pidän hyviksenä. Tuntuu uskovan tuohon Violet-Jinmuru-miina -juttuun.

Ariel: Puhunut liian vähän että mulla olis siitä kunnon mielipidettä, mutta vaikuttaa hyvikseltä.

Anblick: Jiin ohella toinen Jinmuru-Violet-miina -kolmikkoa ehdotellut. Mitä jos nuo kaksi onkin pahiksia jotka yrittää harhauttaa tuolla teorialla? Anblick-Jinmuru-Jii, anyone? Heistä kumpikaan ei myöskään äänestänyt Jinmurua. Plus Jii sanoi aiemmin pitävänsä Anblickia hyviksenä, oisko pahiskaverin puolustelua?

Marzzuu: Miksi epäilee mua ilman syytä? (Sanoi syyksi mun taivaspuheet, myöhemmin totes ettei se olekaan syy epäillä mua, mut sit kuitenki jatko epäilyjä samalla syyllä?)

Tällä perusteella taivaspaikan ansaitsis ++Ariel. En uskalla äänestää Violetia tai miinaa vaikken heidän pahuuteensa uskokaan, ihan vaan varmuuden vuoksi.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 29.05.2018 11:19:22

Jiistä jatkan. Olisin hyvin voinut itse olla se, joka sanoo tuosta Violet-miina-Jinmurusta ensimmäisenä ääneen. En siis näkisi sitä niin kovin pahismaisena asiana. Toisaalta en nähnyt kyllä Jinmurussakaan pahismaisia piirteitä, joten ehkä?

Marzzuu on aika tavalla samanlainen kuin yleensäkin. Ainakin alussa hän varmaan sai vinkkejä Halimalta, joten hän on uskaltanutkin sanoa jotakin epäilyjään. Hänellä on kuitenkin Halima takana, joten toivoisin Marzzuun ottavan hänestä kaiken irti ja postaisi tänne enemmänkin epäilyjään/mietteitään.

Anblick vaikuttaa muutaman viestin jälkeen ihan hyvismäiseltä. Toki vähäinen viestimäärä ei kerro kovin paljoa, mutta luulisi hänen pahiksena olevan enemmän äänessä.

Arielilta tullut vähän viestejä myös, en osaa hänestä sanoa mitään.

miina on itselleni todella vaikeasti tulkittava pelaaja. En uskalla luotta häneen.

Tuohon Violet-miina-Jinmuruun on tullut niin hyvät perustelut, että taidan jättää sen omalta osaltani tähän ainakin tällä hetkellä. Koen useiden pelaajien olevan huonoja vaihtoehtoja äänestää, vaikka oikeastihan tämän ei pitäisi olla mahdollista, kun pelissä on enää kaksi pahista.

++Anblick koska mielestäni viestit ovat olleet hyvismäisiä, vaikkakin viime aikoina harvempia. Toinen, joka olisi voinut olla minun ääneni, on Marzzuu, mutta en uskalla luottaa Violetiin vielä.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Ariel » 29.05.2018 11:34:07

Anblickin kohdalla mua häiritsee se, että alussa se puhui Jinmuru-miina-Violet-teoriasta niin kuin se olisi vaan ajatus, johon ei tosissaan edes usko. Ja myöhemmin, kun muutkin on tullut sanomaan että pitää sitä ihan mahdollisena, Anblick vaikuttaa olevan paljon varmempi siitä että niin on käynyt, ja ton teorian perusteella pitää miinaa ja Violetia epäilyttävimpinä pelaajina.

Black Foxin kohdalla mua häiritsee se, että Jinmuru yritti pelastaa Black Foxia, se että Black Fox vaikuttaa myös olevan ihan tosissaan epäilemässä miina ja Violetia noiden skenaarioiden takia ja se, että Black Fox tuntuu olevan niin varma siitä että Violet on pahis, että käyttää sitä perusteluna Hämähäkin epäilemiseen.

Mä en tiiä miksi Hämähäkki tulis pahiksena puolustamaan miinaa ja Violetia, kun luulis pahisten haluavan saada muut pitämään niitä epäilyttävinä. Mua kuitenkin häiritsee toi, että Hämähäkki tuli äänestämään Jiitä heti ku mä sanoin, että siinä joukossa vois olla pahis. Ja toi ääni mulle häiritsee.

Jiistä ja Marzzuusta mä en tällä hetkellä osaa sanoa yhtään mitään. Ja pidän miinaa ja Violetia edelleen hyviksinä.

++Violet

//Black Fox väliin äänestämään Anblickia... Ei ainakaan vähennä mun epäilyjä niitä kohtaan.
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 29.05.2018 11:46:05

Ariel kirjoitti:Mua kuitenkin häiritsee toi, että Hämähäkki tuli äänestämään Jiitä heti ku mä sanoin, että siinä joukossa vois olla pahis. Ja toi ääni mulle häiritsee.


Miks pidät mun sulle antamaa ääntä epäilyttävänä?
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.05.2018 12:23:21

++Violet ansaitsee musta taivaspaikan koska en jaksa uskoa, että pahis!Violet olisi äänestänyt Jinmurun pois pelistä.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Ariel » 29.05.2018 12:50:29

Hämähäkki kirjoitti:
Ariel kirjoitti:Mua kuitenkin häiritsee toi, että Hämähäkki tuli äänestämään Jiitä heti ku mä sanoin, että siinä joukossa vois olla pahis. Ja toi ääni mulle häiritsee.


Miks pidät mun sulle antamaa ääntä epäilyttävänä?

Mä en vaan ymmärrä miksi sä äänestät mua, vaikka sulla ei ole musta kunnon mielipidettä, sen sijaan että äänestäisit niitä, keitä sä pidät hyviksinä.
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 29.05.2018 12:59:13

Mun mielestä black fox on nyt jotenkin omituinen. Äänestän sua huomenna. Arielissa en nää mitään hyvismäistä ja siks kaikki sitä äänestävät on jotenkin outoja. Ainut ketä nyt oikeestaan suostun taivaaseen lähettämään on violet tai minä. Koska luotan että violet on hyvis noilla hommilla miten tiputti Jinmurun ja pidän violetia ihan järkevänä pelaajana joskus niin tietty toivon että miut äänestetään tänään pois.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 29.05.2018 13:06:45

Oon ollut alkupelin kännykän varassa, mutta nyt on helpompi pelata kun pääsin tietokoneelle :)

Hämähäkki kirjoitti: Eli helvetti-päivinä yritetään välttää lynkatuksi tulemista/saada lynkattua pahiksia, mutta taivas-päivänä taas yritetään tulla "lynkatuksi", eli päästä taivaaseen?

Hämähäkin yritys antaa lynkkausääni tänään oli vähän hassu tänään tämän viestin valossa, kun säännöt ovat selvästi tiedossa. Toisaalta tämä sattui niin päivän alussa, että jos se oli tarkoituksellinen yritys laittaa pahiskaveri-Jiitä taivaaseen, niin ei kovin vahva suunnitelma ollut. Eli saattoi hyvin olla puhdas vahinkokin.
Hämähäkki kirjoitti:En uskalla äänestää Violetia tai miinaa vaikken heidän pahuuteensa uskokaan, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mikset uskalla?

Jii vaikuttaa melko hyvismäiseltä. Yhtenä syynä on ekan päivän tietämättömyys (tai unohdus) pahisten voittoehdoista. Olisihan tällainen viesti loistavaa bluffia pahikselta, mutta ehkä kuitenkin annan luottoa toistaiseksi, kun muuten vaikuttaa suht hyvismäiseltä, sillä tuntuu vievän peliä eteenpäin ja keskustelevan aktiivisesti.

Miinan ja Black Foxin mahdollinen pahisyhteys - - miina muisti BF:n kiireisyyden varsin hyvin?

Kuva Marzzuusta on jäänyt vähän olemattomaksi. Mun mielestäni hän on pelannut aika lailla vanhaan tapaansa eli melko vähäsanaisesti, enkä oo ennenkään osannut vetää hänen puolestaan oikeita johtopäätöksiä :D Perusteluita kaipaisin ehdottomasti lisää, esim. tässä viewtopic.php?f=9&t=613&start=30#p15850 kun yhtäkkiä heitetään ilmaan mahdollisuus äänestää Arielia.

Violetin perustelut Violet-miina-Jinmuru-skenaariota vastaan ovat sinänsä rationaaliset. Toisaalta näen edelleen järkeä omassakin skenaariossani ja esimerkiksi mä itse olen pahista pelatessani saanut eniten kiksejä uhkarohkeista juonista, menivät ne sitten syteen tai saveen :D Hankalaa puntaroida skenaarion todennäköisyyttä, kun ei tiedä, miten riskihakuisia nämä kolme ovat.

Ariel kirjoitti: -- Anblick vaikuttaa olevan paljon varmempi siitä että niin on käynyt, ja ton teorian perusteella pitää miinaa ja Violetia epäilyttävimpinä pelaajina.

En mä ole paljon varmempi. En vain pidä sitä pelkästään väsyneen ihmisen foliohattuiluna, jos jotkut muutkin uskovat sen mahdolliseksi.

Sanat vähissä, joten tämä jää vähän torsoksi toistaiseksi.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 2. päivä päättyy ti 29.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 29.05.2018 13:08:42

++ Jii
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 76 vierailijaa

cron