Euroviisut - 2984 edition

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.04.2018 13:50:13

Nyt hei Marzzuu. Sinusta on aika vaikea saada minkäänlaista readia koska oikeastaan ainut asia minkä olet tehnyt on että äänestit eilen Black Foxia (vaikkakin väärin mutta ihan sama). Olisi ihan kiva jos -- olettaen sinun olevan hyvis -- muut pelaajat saisivat jotain, että he pystyisivät sen näkemään. Saattaisi pelikin muuttua hyvisten kannalta hieman helpommaksi, näiinniinkun yleensäkin.

Voisitko antaa mielipiteitä muista pelaajista? Ketjussa on kuitenkin jo sellainen määrä informaatiota, että kyllä jonkunlaisia mielipiteitä pitää pystyä voida jo muodostamaan.

Miksi minun pitäisi tässä vaiheessa ajatella sinun olevan hyvis?
Jos en voi, niin miksi et ole valmis tekemään sen asian eteen mitään?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 29.04.2018 17:19:48

Tämä ketju on hiljentynyt ihan kokonaan. Sekä Marzzuusta että Geraldinesta ois kiva kuulla jotain.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 29.04.2018 23:12:26

Mulla on tällä hetkellä ihan ok, sen kanssa että minä tipun. Jos tietty täytyy joku muu kuin minä tiputtaa niin Halima.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 30.04.2018 02:26:46

Pelissä siis mukana Rayn, Halima, miina ja Marzzuu.

Marzzuusta en osaa sanoa mitään koska on ollut niin hiljainen. Toisaalta tuo hiljaisuus epäilyttää.

miinalta on tullut pelin aikana monta marttyyrikommenttia. Esim toi ”pudottakaa mut koska muista on enemmän hyötyä pelissä”. Musta tuntuu ettei pahis olisi näin läpinäkyvä kuitenkaan.

Raynista en osaa sanoa mutta justyn peli muistutti mulle hänen normaalia pahispeliään, joten nyt vibattaa hieman pahiksen suuntaan.

Halima on aika neutraali tällä hetkellä. Pitää katsoa myöhemmin hänen viestejään tarkemmin.

Tässä vaiheessa ++miina 8
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 30.04.2018 09:28:12

No nyt teit tämän helpoksi, kiitos siitä.

Allaoleva viesti tuli sen jälkeen kun justy oli viimeisen postauksensa tähän peliin tehnyt.
Geraldine kirjoitti:justyn olen nähnyt pelaavan hyvistä ja pahista ja molemmissa viestit näyttää tosi hyvismäisiltä joten tässä vaiheessa sanoisin hänen olevan neutraali. justy ehdotti äänten jakamista usealle pelaajalle koska tämä helpottiaa pahislinkkien löytämistä, mutta äänesti Jinmurua koko rahalla. Mua kiinnostaa tuleeko justy vaihtamaan ääntään nyt kun täällä on enemmän pelaajamateriaalia.


Nyt Geraldine sanoo näin.
Geraldine kirjoitti:Raynista en osaa sanoa mutta justyn peli muistutti mulle hänen normaalia pahispeliään, joten nyt vibattaa hieman pahiksen suuntaan.

Toisen lauseista on aivan pakko olla valetta. Ei voi yksinkertaisesti olla molempaa mieltä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 30.04.2018 22:56:32

PJ saapui viimein vappuriennolta päättämään päivän. Note to self: ei enää ikinä päivän päättämistä vapulle.

miina 24( Halima 8, raynpelikoneet 8, Geraldine 8)
Halima 8 (miina 8)

Marzzu ei suorittanut puhepakkoaan, hänelle haetaan varapelaajaa.

Toisille Vappuaatto on riehakas juominki, joka päättyy märkään ja kylmään todellisuuteen heräämiseen ojassa. Toisille se oon todellinen Fairytale, kun he saavat kuulla jatkostaan. Tällainen päivä se oli miinalle, joka pääsi hyviksenä finaaliin!

Seruraava päivä päättyy 4.5.. klo 23.00! Pisteitä annettavana: 7

Puhepakot: Kaikki
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 01.05.2018 07:26:48

Varmaan pj tarkoittaa että päivä päättyy 4.5? Myös pistelaskuista puuttui meidän juhlabonusäänet, mutta niillä nyt ei ollut päivän lopputulemaan merkitystä.

Nyt meillä on ollut hyvä putki päällä. Jatketaanpa samaa. :) Mulla on tällä hetkellä eniten luottoa raynpelikoneisiin, tosin sekään luotto ei varmaan koskaan nouse ihan sataan prosenttiin. Toivottavasti löydetään Marzzuulle varapelaaja, josta saataisiin vähän enemmän irti niin voisi selkiytyä sekin rooli.

++raynpelikoneet koko rahalla
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 01.05.2018 09:01:47

Jii saapui korvaaman Marzzuun.

Äänet:

raynpelikoneet 7 (Halima 7)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 01.05.2018 13:15:55

Halima äänestää raynia heti alkuun -> tuskin on pahis.

Rayn epäilee mua pahikseksi mutta oon hyvis -> rayn voi olla pahis.

Marzzuusta en tiedä, toivottavasti saadaan Jiistä enemmän materiaalia irti.

++Halima koko rahalla
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jii » 01.05.2018 15:05:37

Helou! Näköjään pelaaja jota saavuin korvaamaan ei ole ihan hirveän aktiivinen ollut, toivottavasti jaksan vähän enemmän kirjoittaa. :D

Olen nyt lukenut koko pelitopan kertaalleen läpi. Jäljellä siis minä, Geraldine, Halima ja raynpelikoneet. Yksittäistä pahista on sinällään vaikeaa löytää, sillä Vampire putosi pahiksena jo ensimmäisenä päivänä eikä kunnon linkkejä pahisten välille ole oikein voinut sen takia syntyä, ainoa merkittävä linkki Vampireen jäljellä olevista pelaajista on Halimalla, joka äänestä Vampirea ensimmäisenä päivänä. Asia mihin yritin kiinnittää huomiota viestejä lukiessa oli äänestyskäyttäytyminen yleisestikin, siitä mun mielestä ei ole ollut puhetta, mutta se, ketä hyvistä pahis äänestää VOI paljastaa yllättävänkin paljon, sillä se on pahikselle ainoa tapa saada ulos uhkaavia ja hänen peliään haittaavia pelaajia. Ainoa ongelma tässä on vain se, että viimeisimmissä äänestyksissä kaikki jäljellä olevat ovat äänestäneet samaa pelaajaa... x) Viimeisimmissä äänestyksissä viimeisenä on aina äänestänyt kuitenkin Geraldine, mikä omaan silmään vaikuttaa hieman pahismaiselta "äänestän nyt sitä ketä kaikki muutkin, etten erottuisi kauheasti joukosta" ajattelumallilta. Ensimmäisenä päivänä Geraldine jakoi äänensä Black Foxille ja Halimalle, sekä ainoa kunnon kommentti Vampiresta oli seuraava:
Geraldine kirjoitti:Vampire on suhtautunut tässä pelissä vähän skeptisesti siihen kun jollekin annetaan jostain hyvisvibaa. Jos Jinmuru ja minä emme ole sun mielestä hyvismäisiä, kuka on?

Muista pelaajista Geraldine kertoi tarkemmin ja esitti myös suoraan ajatuksia, olisiko henkilö hyvis tai pahis, mutta tämä Vampiresta kerrottu kommentti on vähän väkinäinen ja todella neutraali. Lisäksi, en oikein ymmärrä logiikkaa tämän väitteen takaa:
Geraldine kirjoitti:Rayn epäilee mua pahikseksi mutta oon hyvis -> rayn voi olla pahis.


raynpelikoneet on todella iso kysymysmerkki. raylta on tullut paljon hyvää pohdintaa ja ensimmäisenä päivänä oli kovaan ääneen puhumassa hänen pahiksuudesta. Toisaalta, hänen virheen takia Vampire myös putosi ensimmäisenä päivänä. :D En sano, etteikö tämä oikeasti olisi voinut olla ihan puhdas vahinko ettei pelipäivän päättymisaikaa hoksannut, mutta on ihan yhtä mahdollista, että tämä on tarkoituksella suunniteltu. Moni epäili myös miinan tekemää virhettä pahiksen ovelaksi peliliikkeeksi, menee samaan kastiin. Sanoisin kuitenkin rayn herättävän hieman enemmän hyvisvibaa, sillä rayn mielipiteet on risteilleet pelin aikana hyvinkin paljon laidasta laitaan, enkä tiedä olisiko sellainen pahikselle kannattavaa tällaisessa pelissä, sillä se voi herättää turhan paljon ristiriitaa ja epäilyjä muissa pelaajissa.

++Halima 7 on mun silmään tällä hetkellä hyvismäisin pelaaja. Ainoa asia, mikä Halimassa mietityttää on Vampiren äänestäminen ja olikohan raynpelikoneet kuka toi esille tarkempia pointteja tästä. Muuten Halima on mielestäni vienyt peliä todella hyvin eteenpäin ja tuonut esille pointteja pelaajista. Halima myös toi esille ajatuksen siitä, kuinka aikaisin pelistä putoaminen ei välttämättä ole hyviksille eduksi, mikä ei juurikaan ole pahikselle eduksi.

Halimalle vielä kyssäri eilispäivän juhlista. Nyt kun juhlat ovat ohi, voitaisiinko saada jonkinlaista tiivistelmää juhlien sisällöstä ja kokoonpanosta? Tästä saataisiin vähän enemmän materiaalia pelaajista.

Tällaisia ajatuksia ensimmäisen lukukierroksen jälkeen, haluaisin kuitenkin nyt suht aktiivista keskustelua, pelissä on kuitenkin enää neljä pelaajaa jäljellä. Nyt tämän hetkisten ajatusteni perusteella pudottaisin tänään kuitenkin Haliman ja huomenna rayn, Geraldine vaikuttaa omaan silmääni eniten pahikselta.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 01.05.2018 15:10:20

Jii: rayn-kommentilla tarkoitin sitä että rayn yrittää saada mut näyttämään pahikselta, mikä helpottaisi hänen putoamistaan. En usko Haliman olevan pahis joten sun ja raynin väliltä rayn on 50% todennäköisyydellä pahis.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jii » 01.05.2018 15:18:12

Geraldine kirjoitti:Jii: rayn-kommentilla tarkoitin sitä että rayn yrittää saada mut näyttämään pahikselta, mikä helpottaisi hänen putoamistaan. En usko Haliman olevan pahis joten sun ja raynin väliltä rayn on 50% todennäköisyydellä pahis.

Niin, mutta tämä on mun mielestä aika outo peruste siltikin pitää jotain pahiksena. :D Jos Halima on sun mielestä hyvis, on rayn todennäköisyys pahiksuuteen jokatapauksessa 50%, piti hän sua pahiksena tai ei. Jokaisen henkilön on tässä vaiheessa peliä mietittävä sitä, kuka jäljelläolevista pelaajista on pahis, myös hyvisten. Jos oletetaan, että Halima on hyvis ja hän epäilee sua pahikseksi (vaikka olisitkin hyvis), tekeekö tämä myös Halimasta pahiksen? Tällainen perustelu näyttää mun silmään vaan todella väkinäiseltä eikä se oikeasti kerro mitään.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 01.05.2018 15:44:07

Jii kirjoitti:Halimalle vielä kyssäri eilispäivän juhlista. Nyt kun juhlat ovat ohi, voitaisiinko saada jonkinlaista tiivistelmää juhlien sisällöstä ja kokoonpanosta? Tästä saataisiin vähän enemmän materiaalia pelaajista.

Joo juhlat oli ja siellä keskusteltiinkin jonkin verran. Juhlille osallistui minä, rayn ja miina, ja me oltiin yhtä mieltä siitä, että todennäköisesti me kaikki kolme ollaan hyviksiä (miinahan jo paljastuikin tietysti). Marzzuun ja Geraldinen väliltä mä itse en osannut vielä eilisen aikana tehdä tarkkaa jakoa kumpi on pahis ja kumpi ei, mutta Jii sun peliin sisääntulo näyttää kyllä melkoisen hyvismäiseltä, eli nyt oon kyllä kallistumassa enemmän sille kannalle, että Geraldine on pahis. Rayn oli jo eilen vahvasti sitä mieltä että Gera on pahis, ja sanoi jotenkin niin, että hänen mielipidettään ei enää oikein millään saa käännettyä tässä asiassa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jii » 01.05.2018 15:55:28

Okei, juhlista ei siis hirveästi taida saada irti. :D PJ: onko juhlassa käytyjen viestien kopioiminen peliketjuun sallittua?

En kyllä oleta, että muilla on musta hirveän hyvismäistä kuvaa Marzzuun hiljaisuuden takia. :D Onneksi kaikkia hyviksiä ei tarvitse kuitenkaan saada lynkattua, niin olen kyllä ihan ok sen kanssa että jään viimeiseksi henkiin pahiksen kanssa. Ainoa asia mitä meidän pitää varoa, on olla tappamatta viimeistä pahista, yksi hyvishän lopulta jää eloon.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 01.05.2018 19:06:43

raynpelikoneet kirjoitti:No nyt teit tämän helpoksi, kiitos siitä.

Allaoleva viesti tuli sen jälkeen kun justy oli viimeisen postauksensa tähän peliin tehnyt.
Geraldine kirjoitti:justyn olen nähnyt pelaavan hyvistä ja pahista ja molemmissa viestit näyttää tosi hyvismäisiltä joten tässä vaiheessa sanoisin hänen olevan neutraali. justy ehdotti äänten jakamista usealle pelaajalle koska tämä helpottiaa pahislinkkien löytämistä, mutta äänesti Jinmurua koko rahalla. Mua kiinnostaa tuleeko justy vaihtamaan ääntään nyt kun täällä on enemmän pelaajamateriaalia.


Nyt Geraldine sanoo näin.
Geraldine kirjoitti:Raynista en osaa sanoa mutta justyn peli muistutti mulle hänen normaalia pahispeliään, joten nyt vibattaa hieman pahiksen suuntaan.

Toisen lauseista on aivan pakko olla valetta. Ei voi yksinkertaisesti olla molempaa mieltä.

Hei ihan oikeasti. Noista minun quoteemista posteista pitää normaalissa pelissä lynkata 100% ajasta, aina. Ei kukaan oikeasti voi olla hyviksenä sitä mieltä että jonkun pelistä on mahdotonta sanoa onko se hyvis- vai pahispeliä ja sitten tulla kirkkain silmin muutama päivä myöhemmin väittämään että onhan se ihan perus pahispelia ja se on AINOA syy miksi hän on pahis, varsinkaan kun ei edes ole tosi vahvaa hyvisreadia kaikista muista pelaajista. Ihan aikuisten oikeasti ei vaan voi...

Geraldinen ainut puolustus tilanteeseen on se, että minä "yritän saada hänet näyttämään pahikselta". Mitä ihme diipadaapaa tuo on? En minä yritä saada ketään näyttämään miltään, ihan itse hän nuo viestinsä peliin laittoi eikä ole edes millään tavalla kiinnostunut korjaamaan kyseistä "väärinkäsitystä" (jos nyt olisi hyviksenä noin mukamas sanonut), vaan enemmän kiinnostunut puhumaan asian vierestä ja maalaamaan muita pelaajia - tässä tapauksessa minua, en oikein edes käsitä miksi? Koska osoitin hänen postauksistaan kaksi täysin päinvastaista väitettä, kun välillä ei ollut tapahtunut mitään minkä olisi voinut edes KUVITELLA muuttavan johtopäätöstä alunperinkään.

Tuo on aivan täysin mafia mindsetissä tehty postaus -- tuo jälkimmäisempi. Ei oikeasti ole yhtäkään syytä miksi kukaan tekisi tuon Geraldinen toisen postauksen sen jälkeen jos on totuudenmukaisesti sanonut mitä ensin sanoi. Toisen noista kahdesta on aivan pakko olla valetta ja kaupunkilainen ei koskaan valehtele syyttääkseen jotain muuta.

++Halima koko rahalla
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jii » 03.05.2018 00:48:09

Onko kaikkien suunnitelmana nyt siis hiljentyä täysin ja antaa kaiken vaan tapahtua? Kyllä, olen edelleen sitä mieltä, että Geraldine on joukosta pahismaisin, mutta mun mielestä on turhan rohkeaa ja riskialtista olettaa ja pitää tätä absoluuttisena totuutena. Tällainen tilanne mikä meillä nyt on palvelee ihan täysin pahiksen tarkoitusperiä - kaikki pelaajat pitävät jotain henkilöä pahiksena ja yhteinen mielipide on se, että Halima ja raynpelikoneet ovat joukosta hyvismäisimpiä. Jos jompikumpi heistä on pahis, he ovat tyytyväisenä tulossa lynkatuksi eikä tilanteen ja pakan sekoittaminen tuo juurikaan minkäänlaista hyötyä. Sen takia tällainen viimeisten päivien hiljaisuus on mun mielestä aika pelottavaa ja todella riskaabelia mennä vaan sen yhden ajattelumallin mukana. Niin kuin sanoin, Geraldine on munkin mielestä tällä hetkellä pahismaisin joukosta, mutta kaikkien muiden vaihtoehtojen pois sulkeminen ei ole millään tavalla järkevää näin myöhäisessä vaiheessa peliä. Siksi en haluaisikaan että keskustelu loppuu. :D Erityisesti tästä tekee pelottavaa se, että porukka antaa tämän tapahtua, Geraldinekaan ei ole mun mielestä suuremmin edes yrittänyt puolustaa itseään, eikä tällä hetkellä ole mitenkään tulossa lynkatuksi huomenna, mikä tarkoittaisi että hän häviää pelin mikäli on pahis. Hyvikselle taas ei ole niin suuri menetys, mikäli ei kuole huomenna, sillä kuten sanottua yhtä hyvistä ei pidä saada tapetuksi.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.05.2018 11:32:07

Ei minulla ole oikein mitään syytä sanoa mitään. Olen käsitykseni mukaan löytänyt viimeisen pahiksen ja johtuen äänestyssysteemistä voin tehdä päätökseni riippumatta siitä mitä mieltä muut ovat. Selitän:

Se mitä tapahtuu seuraavan päivän alussa on tämä:
Minä annan kaikki ääneni sinulle. Jos geraldine äänestää ennen minua se on minulle aivan sama koska hän äänestää jokatapuksessa hyvistä minun näkökulmastani. Sinä et saa koskaan äänestää ennen minua, koska se on ainut tapa miten SINÄ voit hävitä tämän pelin Jii. Kyllä, ihan riippumatta joukkueestasi.
- Jos/kun minä annan ääneni sinulle, sinä olet saanut äänesi ensin, ja tulet jokatapauksessa lynkatuksi (no on toki mahdollista että geraldinellä on joku typerä voima joka antaa hänelle itselleen ääniä, mutta silloin en edes syytä häviöstä sinua tai ketään muuta kuin tätä peliä).
- Jos minä valehtelen enkä äänestäkään sinua (mitä minun täytyisi pahiksena tehdä tässä), niin joo sitten varmaan olen pahis. Voitte silloin Geraldinen kanssa äänestää toisianne, en minä voi kuitenkaan itseäni äänestää.

Minä voisin aivan hyvin olla aktiivisempi ja kirjoittaa vastauksen vaikka jokaikiseen viestiin tässä ketjussa, mutta en suoraan sanottuna jaksa. Koska ensinnäkään minä en näe esimerkiksi tämän kaltaisissa "syytöksissä" tai ylipäätänsä readeissä
on ominaiseen tapaan hiljainen, joskin vielä hiljaisempi kuin normaalisti. Tämä voisi olla merkki pahikseudesta

häneen ei voi koskaan luottaa

en uskalla häneen luottaa varmaan koskaan enää

on sellanen arvaamaton pakkaus ollu aina että odotellaan sen suhteen vielä vähän

on aika neutraali tällä hetkellä. Pitää katsoa myöhemmin hänen viestejään tarkemmin

...yhtään mitään järkeä. Ongelma on se, että täällä myöh hyvikset tekevät näin, eikä mistään koskaan saada mitään keskustelua aikaan. Tai jos saadaan niin sitten vertauskuvallisesti joku noppapelissä loukkaantuu siitä kun joku toinen heittää noppaa. Ainut oikea keskustelu mikä tässä pelissä on käyty on minun ja Black Foxin välillä, ihan suoraansanottuna kaikki muu on "voisi olla tai sitten voisi olla olematta" aj minä ainakaan en anna tuollaisille kommenteille mitään painoarvoa koska se että joku ottaa argumentissa "molemmat puolet" ei edistä peliä tai pahisten löytämistä millään tavalla. Olen joskus aiemminkin sanonut saman, mutta normaalisti - peleissä missä pelaan - tuonlaatuisista kommenteista lynkattaisiin ehkä 100% ajasta koska ne eivät yksinkertaisesti anna pelille mitään, se on ihan sama kun puhuisi sitten vaikka säästä jos ei ole mitään mielipidettä lopuksi kumminkaan. Ongelma on vaan siinä että kun 80% pelaajista tekee niin, niin kaikki eivät yksinkertaisesti voi olla pahiksia.

Olet muuten väärässä viimeisessä postissasi. Geraldine ei puolustaudu koska hänellä ei ole puolustusta. Se kuuluu ihan ihmisluontoon (varsinkin tässä pelissä), että jos joku esittää sinusta perättömän syytöksen, sinä puolustaudut ja korjaat asian (tai kutsut toista valehtelijaksi) -- vertaa esim miten Black Fox argumenttiini aiemmin reagoi. Ainut syy miksi et puolustaudu, on se, että tiedät itse puhuneesi postaskaa ja jäit kiinni. Ja nyt ei ole kyse siitä että ei olisi ollut aikaa, koska Geraldine on käynyt ketjuun kirjoittamassa tämän jälkeen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 03.05.2018 13:13:12

Äääääää.

--Halima koko rahalla
++raynpelikoneet koko rahalla
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 03.05.2018 14:54:58

Mulla on pitkälti samat syyt hiljaisuuteen kuin raylla. Kun tuntuu että peli on "ratkaistu" tai siis se riittää että uskon itseni lisäksi rayn hyvikseksi, eikä sillä oikeastaan ole edes väliä kumpi teistä lopuista on pahis, tuntuu turhalta tulla jaarittelemaan samoista asioista uudestaan ja uudestaan.

Mä luulen että se on vähän tämän käänteisen pelin ongelma, että oikeasti ei edes tarvi löytää sitä pahista, riittää että tietää aina yhden hyviksen kerrallaan. Tällöin ei synny yhtä paljon keskustelua ja vääntöä, kun ketään ei haittaa se pelistä tippuminen. Nyt kerran tätä käänteistä peliä kokeiltuani voin todeta että tykkään kyllä paljon enemmän normaalista pelistä, jossa pahikset lynkataan ja hyvikset pidetään hengissä. Tässä pelissä on lisäksi ihan liian pitkät päivät tähän pelisysteemiin, varsinkin nyt loppupelissä kun ollaan kaikki suhteellisen varmoja seuraavista hyviksistä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 04.05.2018 05:29:45

No siis. En ole pahis joten joko Jii on pahis tai Halima/rayn sumuttaa muita tässä pahasti. Että siinä mielessä ei kannata hiljentyä koska mun mielestä tällä hetkellä ei ole mitään varmuutta siitä että ollaan lynkkaamassa hyvistä.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 30.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.05.2018 15:14:34

Sinun se pitäisi puhua. Olet ainut joita kohtaan on syytöksiä joihin et ole edes vastannut. Lisäksi ilmeisesti äänestät tällä hetkellä pahismaisimpana pitämääsi pelaajaa????
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 4.5. klo 23.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.05.2018 21:54:07

Minun mielestäni se on hieman tekopyhää että ensin puhutaan että "nyt ei saa sitten vaan hiljentyä" ja sitten ei olla itse kuitenkaan valmiita sanomaan mitään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 4.5. klo 23.

ViestiKirjoittaja Zey » 04.05.2018 22:01:00

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Euroviisut - 2984 edition 4. päivä pääättyy 4.5. klo 23.

ViestiKirjoittaja Zey » 04.05.2018 22:23:50

Ingame päivitetään myöhemmin.

Äänet:
14 Halima (Jii 7, raynpelikoneet 7)
10 raynpelikoneet (Halima 7, Geraldine 7)

Halimalla on eniten pisteitä, joten hän kuolee.

Ja Halima oli rooliltaan… *rumpujen päristystä* Pahis! Hänellä oli erikoiskykynään ”Meillä on juhlat”.

Meillä on juhlat: Kerran pelin aikana voit järjestää juhlat. Juhlat järjestetään siten, että niille avataan uusi salainen ryhmä (jonne pääsee vain kutsutut pelaajat sekä pelimode), ja ne järjestyvät kun edeltävänä päivänä on ilmoitettu yksityisviestillä pelin johtajalle juhlien järjestämisestä. Juhliin voivat osallistua vain ne pelaajat, jotka mainitset listassa. Juhlien järjestäminen antaa jokaiselle niihin osallistuvalle henkilölle +5 lisäpistettä seuraavalle pelikierrokselle.


Ja kaikki suorittivat puhepakkonsa, jee!

Peli siis päättyi tähän, onnea pahiksille hienosta voitosta! Geraldine, Jii ja raynpelikoneet olivat siis hyviksiä, joista Geraldinella ja raynpelikoneella olivat erikoiskyvyt.

Gera:

Naapurussuhteet: Kaikki pitävät Saksaa hyvänä naapurinaan - tästä syystä saat +3 pistettä per maa, joka antaa sinulle pelissä pisteitä. Nämä pisteet eivät näy pisteiden laskussa, vaan ainoastaan lopputuloksissa.


raynpelikoneet:

Euroviisujen traditio: Ruotsi on euroviisujen traditio, sekä Islannin sukulaiskansa. Näin ollen sinusta on tullut suuri ennakkosuosikki kisaan. Tämän vuoksi aloitat joka päivän tietyllä pistemäärällä, joka on ensimmäisenä pelipäivänä +8, mutta pienenee joka pelipäivä kolmella. Toisena päivänä sinulla on siis viisi pistettä, kolmantena kaksi, ja neljäntenä pisteet menevät jo miinuksen puolelle, sillä et saa käytettyä asemaasi ennakkosuosikkina hyväksi. Pistemäärä jatkuu miinuksille samaan tapaan myös miinusasteikolla.


Sana on vapaa. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Jii » 04.05.2018 23:06:01

Kuten sanottua, mun mielestä viimeisinä pelipäivinä hiljentyminen sen takia koska "varma pahis on löydetty" on vähän riskialtista. :p Epäilin, että rayn olisi voinut olla pahis, mutta Halima tuli vähän yllätyksenä, mutta olihan hänellä kuitenkin Vampireen kytköksiä. Hyvä peli kuitenkin Halimalta. Tiesin että joku nyt mättää, kun kaikki hiljenee ja peli tuntuu menevän liiankin hyvin. x)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Halima » 04.05.2018 23:29:57

Jee ja hups :) Palaan asiaan myöhemmin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 05.05.2018 01:35:34

******** you all.

muokattu kielenkäyttöä
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 05.05.2018 01:40:06

Jii kirjoitti:Kuten sanottua, mun mielestä viimeisinä pelipäivinä hiljentyminen sen takia koska "varma pahis on löydetty" on vähän riskialtista. :p Epäilin, että rayn olisi voinut olla pahis, mutta Halima tuli vähän yllätyksenä, mutta olihan hänellä kuitenkin Vampireen kytköksiä. Hyvä peli kuitenkin Halimalta. Tiesin että joku nyt mättää, kun kaikki hiljenee ja peli tuntuu menevän liiankin hyvin. x)

Tehdään vaan, joo pelaa sitten itte äläläkä vaan ole "no muyt no tässä nyt sit ollaan".
Perse. Kusin, ekana päivänä. En Koskaan pelaa enää kylässä. Te ette pelaa mafiaa ihan suoraansanottuna.
Ja jos ette niin ei ole minun pelini. Voitte vetää kuukauden "en halua vai haluanko" shittia, ei oo mun juttu.
Kiitos miina, halima, jin ja cameron. Toivottavasti nähdään. :) Mutta pelaaminen on ihan ********* *********.....


Muokattu kielenkäyttöä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Jii » 05.05.2018 17:43:42

raynpelikoneet kirjoitti:Tehdään vaan, joo pelaa sitten itte äläläkä vaan ole "no muyt no tässä nyt sit ollaan".

Niin, yritin kyllä herätellä keskustelua ja heitin epäilyjä ja mietteitä sun ja Halimankin suuntaan, mutta kun ainoat viestit mitä juuri vastaukseksi saan on "Joo ei huvita enää pelata, selvä peli" ja lisää samojen lainauksien ja epäilyjen esittämistä, niin millä tavalla niihin enää hirveästi vastaan...? :D Olisin jokatapauksessa kuitenkin äänestänyt Halimaa, niin sinällään aika selvä peli, mutta aina sitä voi jossitella, ei ole keltään pois. :)

Mikäli et pidä Kylän peleistä, niitä ei ole pakko pelata. Monet kuitenkin edelleen tykkää viettää täällä aikaa ja pelata, mutta asiat nyt tuppaa olemaan toisin jossain muualla. Mutta omalla asenteella on suuri merkitys, tuollainen "minun normaalit pelini on ainoita oikeita ja te ootte ihan tyhmiä ja huonoja ja teette väärin" ei johda yhtään mihinkään. Ei juonittelupelit oo niin vakava asia, että niiden takia kannattaisi hermostua ja polttaa hermojaan. :p
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 05.05.2018 18:24:53

Ömräärrh, näköjään oma pelini oli mahalasku kiitos kiireen töissä :P Noh, oma syyni kun pelasin huonosti. Ja Jiille pahoittelut kun jätin sut silällöltään 0-viesteistä vastaamaan muille :D

Onnea voittajille ja kiitos kaikille peliin osallistuneille!
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron