Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 27.03.2018 20:18:11

raynpelikoneet kirjoitti:Nyt kyllä Satunnoitu mokasit...


No joo. Mutta olin mä toisaalta varmempi halimasta pahiksena kuin gerasta. Ja nyt oon oikeesti yllättynyt että gera oli pahis.
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Niacin » 27.03.2018 20:19:15

Voi jestas teidän kanssa :´D GG pahistiimi! Oon tyytyväinen että uskalsin pitää pääni ankaran painostuksen alla, mutta se ei nyt riittäny. :D

Nää viimeset minuutit ON ihan karmeita, ei pysty ajattelemaan järkevästi ollenkaan kun jännittää liikaa ja aina tulee yllättäviä tilanteita joita ei ehdi prosessoida. Itellä varsinkin jos on ite pudotusuhan alla niin tulee tehtyä ihan hulluuksia vaikka olis hyviskin. Ja ei oo mitenkään Satunnoitu mokannut tätä peliä, joukkuelajihan tää on ja kaikkien äänet vaikuttaa. :)
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 27.03.2018 20:20:58

Cameron kirjoitti:Ja Haliman karma jatkuu...en enää ikinä usko että oot hyvis kun pelaat hyvismäisesti.

Siinä on joku hassu juttu, että pahiksena aina välillä saatan onnistuakin pääsemään pitkälle, mut hyviksenä en kyllä koskaan. :D

justy kirjoitti:Kommentteja LIGHT-pelistä otetaan mielellään vastaan. Mulla on jotain ajatuksia, mutta kuulisin myös mielellään miten pelaajat sen kokivat.

Minusta tää oli kiva, mut tää on pahiksen näkökulma. Oli kätevää kun ei tarvinnut kovin pitkästi kirjoittaa jokaisesta "kun sanarajoitus". Mut siis ihanan kevyt luettava tää peli, jaksoi hyvin kahlata viestejä uudestaankin läpi. Mieluummin olin tässä pahis kuin normipelissä, ja se on jo hyvä, koska mä vihaan olla pahis!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Cameron » 27.03.2018 20:21:19

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:Kommentteja LIGHT-pelistä otetaan mielellään vastaan. Mulla on jotain ajatuksia, mutta kuulisin myös mielellään miten pelaajat sen kokivat.

Aivan liian vähän sanoja, 300 sanaan ei oikeasti mahdu yhtään mitään. Jos oletetaan että pelaajat haluavat oikeasti argumentoida toisetensa kanssa mikä on pikkasen niinkun tän pelin idea.

Joo, olin itsekin yllättynyt miten vähän 300 sanaa on! Pelityylillisesti vähän enemmän pahiksille kallellaan. Se toisaalta piti yllä sitä että peliin oli ylipäätään mahdollista osallistua aika vähillä aikaresursseilla mutta toisaalta sitten silloin kun oisin ollut aikaa kirjoittaa enemmänkin niin sanat ei riittänyt :D

Pahischattia kehiin?
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 20:22:17

Meillä oli whatsapp
Mun puolesta saa jakaa jos se vaan jotenkin onnistuu.
Oon jo menossa töihin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Halima » 27.03.2018 20:23:46

300 sanaa päivässä on mun mielestä ehdottomasti uudelleekokeilemisen arvoinen, mutta silloin pitää vähän vähentää pahiksia tai lisätä hyviksiä. Munkin mielestä oli pahiksille kallellaan tää peli.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Niacin » 27.03.2018 20:26:21

justy kirjoitti:Kommentteja LIGHT-pelistä otetaan mielellään vastaan. Mulla on jotain ajatuksia, mutta kuulisin myös mielellään miten pelaajat sen kokivat.

Minä nyt en kerenny ku yhden pelipäivän osallistua ja senkin vähän laiskasti niin ei kyllä tullut sanarajotukset vastaan ollenkaan. Oli mukava kun ei ollut ihan hirveä työ ottaa peliä kiinni varapelaajana ja muutenkin helpompi palata vanhoihin viesteihin. Pahiksille ehkä helpompi peli piilotella kun kaikki kirjoittaa kohtalaisen vähän, ehkä voisi tasapainotus olla jotenkin hyvisten puolella enemmän? Mutta yleisestiottaen tykkäsin kyllä paljon enemmän kuin normipeleistä!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Halima » 27.03.2018 20:32:47

Black Foxilta haluan pyytää anteeksi nyt vielä kun ei tarvi enää valehdella. Oikeasti oon tosi pahoillaan että tein sun pelistä kurjan. Tää peli nyt vaan on luonteeltaan sellanen, että pahisten on pakko tyhjästä nyhjästä epäilyksiä muita kohtaan, ja koska sä et minään päivänä kuitenkaan kuollut, mun oli pelin kannalta järkevää jatkaa niitä, vaikka näin että sulle tuli niistä paha mieli.

Sä pelasit kyllä mun mielestä hyvin, eli toivottavasti tää kurja pelikokemus ei nyt vaikuta siihen ettet jatkossa tulisi pelaamaan. Ens kerralla vaan pistät kunnolla painetta mulle takas jos näyttää että painostan sua monta päivää putkeen. Toki olisin voinut sen tehdä hyviksenäkin, koska viimeksi kyllä suunnilleen samanlaisella pelillä epäilytit oikeasti. Mutta niin, tää on peli ja jotain pitää yrittää että pärjää. Toivottavasti ymmärrät ja tuut vielä jatkossakin pelaamaan.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 20:36:49

Olen raynin kanssa samaa mieltä siitä, että vuorovaikutus kärsi nyt sanarajoista. Ja Haliman + Cameronin kanssa samaa mieltä siitä, että tämä suosi pahiksia. Jos LIGHT-pelejä halutaan lisää, jokin seuraavista voisi ehkä ratkaista ongelmia:
- pienempi koko. Olisiko 300 sanaa riittänyt alkuperäisessä 9 pelaajan pelissä, kun kommentoitavia pelaajia olisi ollut neljä vähemmän?
- enemmän erikoisrooleja auttamaan pahisjahtiin. En itse ole suuri erikoisroolien ystävä, mutta tämä ainakin antaisi työkaluja pelin ratkaisuun. Toki monimutkaisista mekaniikoistakin pitäisi keskustella, ja toisaalta onko monimutkaisten mekaniikkojen optimointikaan LIGHT-pelaamista?
- isompi sanamäärä, esim. se 600 sanaa. Tätä vastaan vaan esitettiin mun mielestä ilmoketjussa hyviä perusteluja.


Mua kiinnostaisi myös kuulla, olisiko Black Fox lopettanut pelin kesken jos sanarajoituksia ei olisi ollut? Nyt tuntui että osasyynä oli se, ettei hän pystynyt keskustelemaan kunnolla muiden kanssa siitä mikä nyppi, kun sanamäärät tulivat vastaan. Tällaisten ristiriitojen selvittämättä jättäminen haittaa kyllä kyläläisiä aika pahasti, ja vaikeuttaa pahisjahtia. Plus tekee pelaamisesta epämielyttävämpää.


Luulen, että jos vedän joskus LIGHT-peliä, se tulee olemaan joku sivupeli kuukauden pelien välissä. Esim. 7-9 pelaajan peli, jossa olisi vaikkapa 2 vuorokauden päivät voisi olla kokeilemisen arvoista? Vähän lukemista, mutta intensiteettiä lyhyemmistä päivistä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Cameron » 27.03.2018 20:39:48

Kuulostaa hyvältä justy!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Halima » 27.03.2018 20:39:55

Joo, pienempään välipeliin tää vois sopia hyvin. Ja ois kiva pelata välipeleinä just kevyempiä ja nopeampia pelejä, vaikkapa juuri 2 vuorokauden päivillä. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 20:42:02

En ihan kauheasti innostu siitä että tasapainotus olisi kauheasti hyviksille kallellaan. Esim. tässä pelissä 11 hyvistä ja 2 pahista olisi ollut mielestänijo vähän tylsä peli hyviksillekin? Jos voi harhalynkata neljä kertaa putkeen niin sanoisin että pelistä katoaa intensiteettiä. Mielummin sitten tasapainottaisin jollain muulla tavalla, eli erikoisrooleilla. Eli tavoilla jotka vaativat hyvää pelaamista, mutta joissa ei sitten välttämättä tarvita niin paljon sanoja siihen hyvään pelaamiseen.

Mutta ehkä tämä on makuasia. Ja täytyy muistaa, että meillä oli myös aika kova pahistiimi, joka olisi hyvin voinut viedä tämän pelin sanarajoista riippumattakin (nythän rayn ja Halima käytännössä käänsivät pelin vikan tunnin aikana, jolloin kaikki saivat puhua muutenkin).
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 20:46:23

Mulla harmittaa että kun päätän hinkkautua johonkin niin en nää enää mitään. Nyt kun katon tuota All-mighty-lappuani niin kyllä siinä lukee että gera-Halima-ray pahis kolmikko on toinen vaihtis.. mutta kun päätin että satunnoitu se on niin sehän on!!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Cameron » 27.03.2018 20:48:53

Miina, se on onneksi asia jossa kehittyy :D Huomasitko, mullakin meni enää vaan kaks päivää siihen että pääsin irti ajatuksesta että Violet on pahis :’D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 20:52:19

miina kirjoitti:Mulla harmittaa että kun päätän hinkkautua johonkin niin en nää enää mitään. Nyt kun katon tuota All-mighty-lappuani niin kyllä siinä lukee että gera-Halima-ray pahis kolmikko on toinen vaihtis.. mutta kun päätin että satunnoitu se on niin sehän on!!


Katoin sun ja Niacinin avausviestejä ja ajattelin, että taitaa kyläläiset selviytyä vielä ainakin 4. päivään! Mutta hyvin se rayn teitä pyöritteli taas. ;)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 20:52:45

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Mulla harmittaa että kun päätän hinkkautua johonkin niin en nää enää mitään. Nyt kun katon tuota All-mighty-lappuani niin kyllä siinä lukee että gera-Halima-ray pahis kolmikko on toinen vaihtis.. mutta kun päätin että satunnoitu se on niin sehän on!!


Katoin sun ja Niacinin avausviestejä ja ajattelin, että taitaa kyläläiset selviytyä vielä ainakin 4. päivään! Mutta hyvin se rayn teitä pyöritteli taas. ;)


Tosin Niacinille propsit lopun suunnanmuutoksesta ja oman pään pitämisestä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Niacin » 27.03.2018 21:06:21

Se on kyllä ihan mahollista että tämä tasapainotus tuntu hyviksille liian vaikealta vaan siksi että oli liian timanttinen pahistiimi. :D Mua miina nauratti kun kerroit sun aukottomista kirjanpitopäätelmistä! Mullakin oli omat paperikaaviot täällä, mutta niihin ei kyllä Halima ja rayn päässeet, nyyh.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 21:22:02

Tajusin vieläpä että tein ne kirjanpitoni miehen graduluonnosten päälle!! Siis oli sellanen flow ettei paljo painanu vaikka muutakin tekstiä paperilla oli! Mustekynällä vielä vetelin, mitenhän tämän selittäis tuolle miehelle.. vielä hävittiinkin!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 27.03.2018 21:29:21

Hei pliis ens kerralla kun rayn a) lynkkaa hyviksen niin typerällä syyllä kuin hän lähti mua lynkkaamaan, b) on suurimman osan pelipäivästä hiljaa kun lynkkausuhan alla on hyvis (tämä tapahtui 2 vai 3 pelipäivänä peräkkäin) ja herää kun lynkkausuhan alla on pelaaja jota oikeasti epäilette pahikseksi (geraldine) niin PLIIS lynkatkaa rayn :D plus raynin kohdalla ei ikinä oo syy pitää hyviksenä siksi että hän tuo esiin jonkun hyviksiä hyödyttävän strategian!
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 27.03.2018 21:33:34

Kiitos pelistä ja kaikista saamistani hyvisviboista :'D

Mun mielestä 300 sanaa oli hyvä, oli rentoa ja vähemmän paineita, yhen illan vaan itkin pelin takia :'''D Pelaisin mielellään uuestaan sanarajotetusa pelisä.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 21:35:14

Lisäsin nyt sitten uuden LIGHT-luolaseikkailun sivupeleihin. Toivottavasti teillä keveydestä pitäneillä on sitten aikaa pelata kun se joskus etenee jonossa peluutusvuoroon. :)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Violet » 27.03.2018 21:36:16

Mulla ei oikeasti ollut aikaa tähän peliin, nytkin päädyin ylitöihin päivän päättymisen ajaksi (meidän alalla opiskelijatkin voivat näemmä päätyä tekemään 19h työpäiviä :D onneksi ei ole osunut kohdalle). Nytkin töissä pyöritin mielessäni kolmikoksi joko Gera-Halima-rayn tai Gera-Cameron-rayn, mutta toi 300 sanan rajoitus sai mut aina keskittymään kaikkien pelaajien tarkasteluun sen sijaan, että alkaisin pohjustamaan vain tiettyä ajatusta jostakin kolmikosta. Ei Light pelit kyllä tässä muodossa tuntuneet omalta.

Mä kyllä laitan muodollisen valituksen kylän tasa-arvo valtuutetulle siitä, etten saa koskaan pahisroolia :<

// Ja tosiaan, onnittelut pahiksille, veditte erittäin hyvän pelin!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 21:47:07

Violet kirjoitti:Mä kyllä laitan muodollisen valituksen kylän tasa-arvo valtuutetulle siitä, etten saa koskaan pahisroolia :<


Mua nauratti, kun random.org oli sitä mieltä että rayn ja Halima ovat pahiksia tässäkin pelissä. Samat pahikset kun esiintyivät miinalla höystettynä edellisessäkin vetämässäni kuukauden pelissä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Black Fox » 27.03.2018 21:48:08

300 sanaa oli ihan ok, se ei vaikuttanut päätökseen jättää peliä kesken. Itsellä on muutenkin todella vaikeaa kirjoitella mitään metripostauksia. Voisin osallistua uudelleenkin, vaikka nyt kävikin miten kävi :)

Halima, ymmärrän kyllä sun painostuksen. Se oli todella turhauttavaa päivästä toiseen, mutta en mä pelkästään sen takia peliä olisi kesken jättänyt :) Viimeinen niitti oli tuo raynin kommentti, joka teki mun oloni todella kurjaksi. Varmaan oli ylilyönti itseltäni jättäytyä pelistä, mutta näin sen parhaimmaksi tavaksi rauhoittaa tilanne. Omassa elämässä tällä hetkellä on stressiä, joten tuollainen ärhäkkä kommentti lisättynä stressiin ei tehnyt kovin kivaa oloa. Olin aika varma pelistä jättäytymisen jälkeen, että lopetan pelaamisen, mutta kun siitä on kulunut aikaa, niin ajatus tuntuu vain todella typerältä. Tuskin siis pääsette musta eroon, haluan sen voiton!

Onnea pahiksille, olin mä sentään yhdestä pahiksesta oikeassa. Mä en Halima luota enää suhun yhtään. Nähtävästi jos mä en ole pahis niin sä olet :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Halima » 27.03.2018 21:54:14

Hyvä Black Fox jos tuut vielä pelaamaan. :) Mutta tää on just tätä, mä en haluais pahisrooleja, mut kuitenkin niitä saan, ja sitte ku joskus niissä pärjään ni sitte mut lynkataan aina kaikissa hyvispeleissä ni en pääse pelaamaan hyviksenä pitkään ja hartaasti. Tosi ärsyttävää!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Violet » 27.03.2018 21:58:13

Halima, meidän pitää pelata paripeli, niin ainakin toinen saa olla tyytyväinen :>
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 27.03.2018 22:03:46

BF, tosi hyvä et osasit ottaa itelle tauon ku tuntu siltä, ja kiva ettet lopeta pelaamista! <3
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Halima » 27.03.2018 22:05:47

Violet kirjoitti:Halima, meidän pitää pelata paripeli, niin ainakin toinen saa olla tyytyväinen :>

Hyvä idea!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Jita » 27.03.2018 22:23:35

Noniin, nyt parit sanat mun puolestani koska oon hieman suolainen. Henkilökohtaisesti en tykännyt yhtään ideasta että tasatilanteessa putoaja arvotaan. 300 sanaa loppuu hyvin nopeasti kesken vaikka yrittäisi tiivistää pelaajapohdintoja, loppumetreillä kun olin elossa olisi ollut paljon kommentoitavaa ja olisin halunnut grillata rayniä enemmän mutta kun sanat loppui pelaajapohdinnassa kesken. Mutta 600 sanaa päivässä tuntuu olevan hieman liikaa. Yksi vaihtoehto saattaisi olla että sallitaan se yksi pitempi postaus (peli)päivässä jossa saa analysoida enemmän mutta rajoittaisin senkin johonkin 500-600 sanaan. Toisen yön kuolema oli odotettavissa mutta sille en voi mitään, pahikset kun haluavat tappaa erikoisia. En tiedä osallistunko LIGHT-peliin uudelleen, omasta mielestäni kokemus oli lähinnä rajoittava ja palveli todella hyvin pahiksia.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

ViestiKirjoittaja Violet » 27.03.2018 22:26:46

Tasapainotuksessa ei kyllä riittävästi huomioitu rajatun sanamäärän vaikutuksia peliin, sillä systeemi tosiaan oli pahiksille edullinen.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron