Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 25.03.2018 19:16:52

Okei, toi viime päivän äänestyskätös ei näytä kyllä pahisraylta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 25.03.2018 19:59:44

Violet kirjoitti:BF ei ole mielestäni niin epäilyttävä, sillä pahiksena hän voisi kokea pelinsä menneen hyvin vs. hyviksenä hänen tekee nyt mieli pudottautua. Sanoisin psykologian tuntemukseni perusteella, että Black Fox sopii paremmin luovuttavan hyviksen muottiin kuin minkään muun.

Tää on hyvä pointti ja oon taipumassa samalle kannalle. Lisäksi mua harmittaa kun tuntuu, että ainakin osittain mun takia Black Foxilla oli kurja peli ja tiputtautui. Ei ollut Black Fox tarkoitus pahoittaa sun mieltä. Anteeksi.

miina kirjoitti:Halima epäilyttää aina kun on elossa.
Cameron koska on jotenkin outo.
Ja geraldine koska on niin hiljaa.

Mielelläni kuulisin vähän lisää perusteluita noihin kaikkiin. Varsinkin tää "epäilyttää aina kun on elossa" -osuus kiinnostaa mua. :D

Niacin kirjoitti:Violet näyttää ehkä sittenkin Cameronia epäilyttävämmältä. Cameronilla oli mielestäni hyvä pointti ettei Violetin raynpaljastusepäilyissä ollut oikein järkeä, mitä Violet väitti ristiriidaksi. Muutama muukin juttu tökkii. Cameron äänestänyt vain kerran ja Violetia lukuunottamatta pysytellyt muista hyvin erillään. Jotenkin tuntuu että joko Violet TAI Cameron on pahis, harmi kun on jo lylo.

Sä oot jo toinen jonka mielestä joko Violet tai Cameron on pahis. Mä en nyt oikeesti nää tätä pakkoa, mutta sanon sullekin, että jos jompi kumpi niin sitten Cameron. Sillä Violet ei ois pelannut sellaista peliä kun on pelannut, jos olis pahis.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 25.03.2018 20:27:11

Siis häh? Luin säännöt mutten tajua. Miks tänään on lylo? Meitähän on kaheksan nyt. Onko miun viime pelistä liian pitkä aika..

Rayn: miks oon hyvis?

Violet: kyllä siekin epäilytät, oot jotenki omituinen myös. Voisittekohan olla violet-Halima-Cameron trio? Koska Halima jotenkin erikoisen paljon puolustaa violetia niin Voisko se olla joku taktiikka? Mutta sitten kyllä geraldinen peli on erikoista myös.

Halima: kuolet aina kun oot niin epäilyttävä mutta nyt et ookkaan kuollu, mistä se johtuu? Joko pahikset käyttää sua hyväkseen tai sittten oot pahis?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 25.03.2018 20:30:14

raynpelikoneet kirjoitti:miina on hyvis.

Miksi?

*************************

Lueskelin pelaajien viestejä (taas) uudestaan. Edelleen oon sitä mieltä että Violet on selkeästi hyvis. Raynpelikoneet on ollut kans tosi hyvismäinen, en ois tänään äänestämässä missään tapauksessa. Black Foxin mielensäpahoittaminen ja pelistä tiputtautuminen viittaa kyllä (kuten Violet sanoi) paljon vahvemmin hyvisrooliin kuin pahisrooliin, eli ainakin toistaiseksi uskon että Black Fox/Niacin on hyvis. Jäljelle jää neljä:

Cameron on aika lailla roikkunut Violetissa. Ja kun mun mielestä Violet on ehkä pelin selkein hyvis, tuntuu että Cameronilla on tässä pahismotivaatio takana. Lisäksi Cameron on pelannut jotenkin vähemmän kuin yleensä hyviksenä. Tai ainakin mulla on muistikuva että hyviksenä Cameron on helposti hyvikseksi tunnistettavissa (mun mielestä). Se, että nyt mulla ei tähän mennessä ole Cameronista hyvisfiilistä, on ehkä merkki siitä että Cameron ei ole hyvis.

Satunnoidun eka päivä oli hyvismäisen tuntuinen, mutta sen jälkeen ote on herpaantunut pahasti. Kuten Cameronissakin, mua häiritsee se, miten paljon Satunnoitu on tarrautunut Violetiin.

Geraldine on ollut aika hiljainen. Mielipiteitä on tullut, mutta harvakseltaan, eikä edelleenkään sitä luvattua listan loppua.

Tetradynamia pelasi kuten aina pelaa, voisi olla ihan yhtä hyvin hyvis kuin pahis. Miina lähti heti huutelemaan hyvikseyttään ja epäili ihmisiä tosi lyhyin perusteluin. Joo ymmärrän että just astui peliin sisään, mutta vois ehkä vähän syventää niitä mielipiteitään.

Cameron on ollut kyllä niin yhteen pelaajaan keskittyvä ja poissaoleva, että hänen pahikseudestaan oon tällä hetkellä varmin. Muista kolmesta Satunnoitu nousee kakkossijalle ekan päivän jälkeen oudoksi muuttuneen pelin takia, kolmannesta pahiksesta mulla ei oo kovin vahvaa tuntua.

Mutta nyt siis:
++Cameron
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 25.03.2018 20:36:02

miina kirjoitti:Siis häh? Luin säännöt mutten tajua. Miks tänään on lylo? Meitähän on kaheksan nyt. Onko miun viime pelistä liian pitkä aika..

Nyt 8, päivällä kuolee yks ja yöllä yks niin huomenna on enää 6. Jos ei tänään osuta pahiksiin niin huomenna pahiksia on puolet pelaajista, jolloin pahikset voittaa.

miina kirjoitti:Halima: kuolet aina kun oot niin epäilyttävä mutta nyt et ookkaan kuollu, mistä se johtuu? Joko pahikset käyttää sua hyväkseen tai sittten oot pahis?

Ehkä porukka on vihdoin tajunnut että mä en voi joka kerta olla pahis? Ja pahisten yötappovalinnoista en osaa niiden puolesta sanoa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 25.03.2018 22:09:04

++Geraldine

Mä en usko pystyväni järjestämään järkevää pahiskolmikkoa, jossa Geraldine ei olisi. Lisäksi kaikki ilmaisee epäilevänsä, mutta kukaan ei tunnu antavan ääntä, mikä on paha merkki.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 26.03.2018 03:46:02

Lähtisin kans veikkaamaan Geraldinea pahikseksi. Violet on parantanut hyvispeliään pelin loppua kohti kuin sika juoksua. Halimalla tulee myös nyt enemmän hyvis-Halille totuttua juttua. Niacinista ja miinasta tulee myös hyvismäiset vaikutelmat. Miina, mun pelityyli tuntuu oudolta koska en oo kirjoittanu kuin pelin ekan viestin koneella ja kaikki muut puhelimella tai padilla, jolloin mun ulosanti on vähemmän jaaritteleva mutta myös vähemmän analyyttistä :D Ei oo ollu IRL:n puolella nyt saumaa istua rauhassa koneen ääreen pelaamaan. Mutta siis toistaiseksi sanoisin
++Geraldine
Pahispariksi veikkaisin Rayta ja Satunnoitua.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Geraldine » 26.03.2018 15:20:34

Anteeksi hiljaisuuteni, oon ollut kipeänä ja lääkärissä koko ajan ja kaikki opiskeluhommat on kertyneet päälle eikä riitä aika tähän peliin, mutta jospa nyt pääsisin aktivoitumaan.
Listani loppupuolta on kaivattu ja oon vihdoin kirjoittanut sen loppuun, jes.

Cameron
Alussa kaikki viestit pyöri lähinnä Violetin ympärillä, mikä ei vaikuta kovin hyvismäiseltä. Mun mielestä hyvis yrittäisi tarkkailla kaikkia pelaajia koska kuka tahansa voi olla pahis – yhteen pelaajaan tarttuminen ei oikein edistä peliä.
Myöhemmin Cameron äänestää mua ilman perusteita, vaikka viime viestissään hän sanoi että vaikutan ”semihyvikseltä”. Perusteet puuttuu mutta motiivi löytyy, koska mulla ja Cameronilla oli molemmilla 1 ääni ja nyt Cam heitti mulle toisen äänen. Oletko Cam pahis joka yrittää pelastaa itsensä?
++Cameron

raynpelikoneet
rayn on ottanut kantaa moniin aiheisiin pelissä ja hänen mielipiteensä ovat olleet järkeviä ja perusteltuja. Lisäksi rayn miettii pelaajien välistä dynamiikkaa ja äänestysmotiiveja, mikä on mun mielestä hyvismäistä sillä pahis todennäköisesti epäilisi sitä pelaajaa joka on helpoin tai edullisin.

Rayn: selittäisitkö miksi pidät Tetra/miinaa hyviksenä?

Satunnoitu
Poissaololla tällä hetkellä mikä selittää hiljaisuuden.
Suurin osa hänen viesteistä koski sitä kun hän ei äänestänyt Lauchuon ja Marzzuun väliltä ja myöhemmin selitti motiiviaan. Satunnoitu vaikuttaa rehelliseltä hyvikseltä joka ei halunnut äänestää kahta pelaajaa joita piti hyvismäisinä. Toisaalta pahiskin olisi voinut jättää tasatilanteessa äänestämättä, jottei seuraavana päivänä joutuisi parravaloihin. Tällä hetkellä neutraali, voi mahdollisesti olla Cameronin pahiskaveri.

Kysymys: keiden uskoisit olevan Violetin pahiskavereita?

BF/Niacin
Hyviksen puolelle kallistuu. BF:n viestit ennen pudottautumistaan vaikutti aidosti hyviksen postaamilta. Pahis varmaan yrittäisi pysyä pelissä pidempään.

Tetra/miina
Aiemmin oli listassani hyvismäinen. Tetralta ei ole sen jälkeen tullut viestejä joten tarkkaillaan nyt miinaa. Tällä hetkellä neutraali.

Violet
Aiemmassa listassani pahismainen, mutta häneltä on tullut nyt enemmän hyvismäistä materiaalia. Käsittelen huomenna.

Halima
Oli aiemmassa listassani neutraali. Nyt loppuu sanat joten saa odottaa huomiseen.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 26.03.2018 15:26:32

Väliaikalaskenta
2 Geraldine (Violet, Cameron)
2 Cameron (Halima, Geraldine)



Päivä ei ole pitkällä, kun saavutte korkein holvikaarin varustettuun käytävään, jossa palaa jonkinlaisista virvatulista tehdyt lyhdyt. Pohdittuanne hetken oikeaa suuntaa, jatkatte alaspäin. Käytävät ovat pitkään hiljaiset, mutta iltapäivällä kuulette marssivien jalkojen töminää. Sitä kuuluu joka suunnasta! Huomaatte pian, että teidät on piirittänyt 1000 örkkiä!

Kuva

Taistelu lähestyy.

Päivä päättyy huomenna tiistaina 27.3. klo 21.00
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 26.03.2018 18:48:44

Geraldine ei nyt vakuuta. Tosi monen kohdalla lukee että "oli aiemmin .. nyt neutraali". Onko vaan hankaluutta keksiä suuntaa pahiksena ja yritätkö harhauttaa mikäli tiputkin?

Haluan uskoa että geraldine on pahis. Molemmat tippujat hyviä vaihtiksia kylläkin. Mutta ++Geraldine.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 26.03.2018 18:49:43

Mutta jos geraldine on pahis niin Cameron tuskin sitä on.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 26.03.2018 20:32:54

Pitkästä aikaa ehdin taas katsomaan peliä. Mietteitä nyt muista. Mainitsen vielä, että mulla ei ole mitään kokemusta muiden pelityyleistä.

Rayn: Pelannut selkeää hyvispeliä. Pystynyt aina perustelemaan omat näkemyksensä. Sanoi ääneen suunnitelman tutkimusmatkailijan hyödyntämiseksi. En mitenkään näe pahiksena. Tosin kun katsoin äänestyksiä, on ollut 2/3 mukana äänestämässä lynkattua. Ei vielä kerro mitään mutta se on enemmän kuin kukaan muu elossa oleva.

Violet: Mä olen epäillyt violettia pitkään mutta nyt kun luin läpi koko pelin aloin löytää violetin logiikan. Ehkä hyvis. En vieläkään tykkää siitä miten hyökkäsi rayta kohtaan , koska ray esitti hyvän suunnitelman tai siitä miten pudotti Marzzun.

Halima: Antanut hyviä perusteluja monista. Keskittynyt liikaa Black Foxiin. Puolustaa Violettia joka käänteessä, sanoo hyvikseksi muttei koskaan ole perustellut sitä. Hyvien perustelujen takia ennemmin hyvis.

Cameron: Mä en oikeestaan osaa sanoa mitään Cameronista. Kinannut lähinnä violetin kanssa. On kyseenalaistanut violetista paljolti samoja asioita kuin minäkin.

Geraldine: En tästäkään osaa sanoa paljoa. Postannut lähinnä pari listausta omista mietteistään. Huomenna luvassa lisää listaa joten arvioin sillon paremmin.

Niacin: Meinasin edellisen pelipäivän aikana siirtää ääneni BF:lle. Luin tämän viestejä uudelleen läpi etsien perusteita, enkä löytänyt. Siksi tuli ääni jätettyä Violetille. En usko enää että Fox ois ollut pahis, joten en usko sitä Niacinistakaan.

Miina: Edeltäjä tetra ei ollut kovin aktiivinen. Miinaltakaan ei vielä niin paljon viestejä, että ois muodostunut mielipidettä.
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Niacin » 26.03.2018 20:49:50

Cameronilta kyllä melkoisen omituista toimintaa yhtäkkiä äänestää Geraa perustelematta mitenkään, kun viimeisin kommentti hänestä on että "semihyviksen oloinen". Voisko olla, että pahis!Cameronille tuli kiire ehtiä hyvissä ajoin mukaan äänestämään pahiskamuaan, kun alkoi kuulostaa että moni on luultavasti tätä äänestämässä tänään? Voisi olla viime hetken pesäeron ottoa äänestely molemmin puolin, vaikka ei ehkä optimaalisin temppu olisikaan. Mun on kyllä myös tällä hetkellä vaikea muodostaa mielessäni pahistrioa, johon Geraldine EI kuuluis. (Ellei siellä sitten ole joku yllättäjä.) Tämän hetken tuntumalla kuitenkin: ++Geraldine .

Cameron, miksi äänestät Geraldinea? Ja miksi mielestäsi raynpelikoneet kuuluu pahiksiin?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 27.03.2018 04:19:42

Väliaikalaskenta
4 Geraldine (Violet, Cameron, miina, Niacin)
2 Cameron (Halima, Geraldine)



Päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 06:59:32

Satunnoitu kirjoitti:Tosin kun katsoin äänestyksiä, (rayn) on ollut 2/3 mukana äänestämässä lynkattua. Ei vielä kerro mitään mutta se on enemmän kuin kukaan muu elossa oleva.

Kerropa lisää tästä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 08:15:02

Cameron siis oikeasti yrittää väittää että minä mafiana olisin eilen ollut lynkkaamatta Violetin tai Cameronin (jotka molemmat scumreadasin) sen sijaan että päätin äänestää jotain lynchbaittia? Kuulostaa hyvin uskomattomalta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 10:01:07

miina kirjoitti:Geraldine ei nyt vakuuta. Tosi monen kohdalla lukee että "oli aiemmin .. nyt neutraali". Onko vaan hankaluutta keksiä suuntaa pahiksena ja yritätkö harhauttaa mikäli tiputkin?

Haluan uskoa että geraldine on pahis. Molemmat tippujat hyviä vaihtiksia kylläkin. Mutta ++Geraldine.

Miiinaaa, eikä lue. :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 10:06:53

Satunnoitu kirjoitti:Pitkästä aikaa ehdin taas katsomaan peliä. Mietteitä nyt muista. Mainitsen vielä, että mulla ei ole mitään kokemusta muiden pelityyleistä.

Rayn: Pelannut selkeää hyvispeliä. Pystynyt aina perustelemaan omat näkemyksensä. Sanoi ääneen suunnitelman tutkimusmatkailijan hyödyntämiseksi. En mitenkään näe pahiksena. Tosin kun katsoin äänestyksiä, on ollut 2/3 mukana äänestämässä lynkattua. Ei vielä kerro mitään mutta se on enemmän kuin kukaan muu elossa oleva.

hyvis
Violet: Mä olen epäillyt violettia pitkään mutta nyt kun luin läpi koko pelin aloin löytää violetin logiikan. Ehkä hyvis. En vieläkään tykkää siitä miten hyökkäsi rayta kohtaan , koska ray esitti hyvän suunnitelman tai siitä miten pudotti Marzzun.

hyvis
Halima: Antanut hyviä perusteluja monista. Keskittynyt liikaa Black Foxiin. Puolustaa Violettia joka käänteessä, sanoo hyvikseksi muttei koskaan ole perustellut sitä. Hyvien perustelujen takia ennemmin hyvis.

hyvis
Cameron: Mä en oikeestaan osaa sanoa mitään Cameronista. Kinannut lähinnä violetin kanssa. On kyseenalaistanut violetista paljolti samoja asioita kuin minäkin.

ei voi tietää
Geraldine: En tästäkään osaa sanoa paljoa. Postannut lähinnä pari listausta omista mietteistään. Huomenna luvassa lisää listaa joten arvioin sillon paremmin.

ei voi tietää
Niacin: Meinasin edellisen pelipäivän aikana siirtää ääneni BF:lle. Luin tämän viestejä uudelleen läpi etsien perusteita, enkä löytänyt. Siksi tuli ääni jätettyä Violetille. En usko enää että Fox ois ollut pahis, joten en usko sitä Niacinistakaan.

hyvis
Miina: Edeltäjä tetra ei ollut kovin aktiivinen. Miinaltakaan ei vielä niin paljon viestejä, että ois muodostunut mielipidettä.

ei voi tietää

jos olet hyvis miksi et pysty päättelemään ketkä ovat pahiksia process of eliminationin kautta?
++Satunnoitu
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 27.03.2018 15:45:14

Niacin kirjoitti:Cameron, miksi äänestät Geraldinea? Ja miksi mielestäsi raynpelikoneet kuuluu pahiksiin?

Luin kaikki viestit uudestaan ja Gerasta ei lopulta tullutkaan niin hyvismäistä kuvaa kuin mitä ajattelin. Edellisessä viestissä Gera ei epäile ketään muuta kuin minä, vaikka pahiksia on kuitenkin 3 tässä pelissä. Herää sellainen epäilys että onko siellä pahis joka ei keksi oikein epäiltävää kenestäkään.
Olin viime yönä töissä, nukkunut päivän ja nyt lähden kaksiin reeneihin. Ehdin ehkä viimeiselle vartille vielä vastailemaan jos oli vielä kysymyksiä mulle.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 16:31:07

raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Geraldine ei nyt vakuuta. Tosi monen kohdalla lukee että "oli aiemmin .. nyt neutraali". Onko vaan hankaluutta keksiä suuntaa pahiksena ja yritätkö harhauttaa mikäli tiputkin?

Haluan uskoa että geraldine on pahis. Molemmat tippujat hyviä vaihtiksia kylläkin. Mutta ++Geraldine.

Miiinaaa, eikä lue. :D


No okei, käytin hieman värikynää. Mutta jos kolmessakin niin lukee niin on se jo jotakin!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 16:33:21

Raynpelikoneet:
mitä tarkotaat tuolla Satunnoidun äänellä? Onko se siksi kun se ei äänestää ketään noista ketä ei luettele hyvikseksi vai hääh?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 16:57:11

Noni, mulla on haasteita päästä peliin mukaan kun en mitenkään kauheen huolella lukenu peliä sen edetessä. Mutta oon nyt ihan vaan tukkimiehen kirjanpidolla tullut siihen tulokseen, että pahikset on Halima, Satunnoitu ja Raynpelikoneet. Tää on nyt vaan ihan laskettu äänestyksien mukaan kuka ei voi olla kenenkin pari ja kokonaisen A4:sen jälkeen muita vaihtoehtoja ei ole. Satunnoitu ei ole pahis violetin kanssa, halima ei ole pahis cameronin ja Niacinin kanssa, Raynpelikoneet ei ole pahis violetin kanssa. Ja koska tulin nyt tähän tulokseen niin katotaan mitä Raynpelikoneet tekee äänelleen kun
--Geraldine ++Satunnoitu
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 16:59:56

Okei, on mulla vähän aukkoja tuossa. Jatkan mietintöjä, mutta pidän äänen tuolla.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 17:19:01

Joo, vieläkin tulen siihen tulokseen että Satunnoitu voi olla kaikkien kanssa pahis, kun taas esim Violet ei voi oll amiun laskujen mukaan kenenkään kanssa pahis. Paitsi ehkä haliman, mutten keksi kuka olis kolmas. Ray on pahis vain jos satunnoitu on pahis, mutta satunnoidulla on paaaljon enemmän mahiksia olla pahis kun mitä rayn on. Cameron jos on pahis niin sitten on satunnoitukin, samoin niacinin kanssa, joten siksi uskon että satunnoidun tiputtamalla saadaan eniten lisäaikaa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 27.03.2018 17:30:05

raynpelikoneet kirjoitti:
jos olet hyvis miksi et pysty päättelemään ketkä ovat pahiksia process of eliminationin kautta?
++Satunnoitu


Totta kai pystyn. En vaan halunnut äänestää vielä tuolloin. Enkä ole täysin vakuuttunut noista mistä yksinkertaistit mun kommentit hyvikseksi. Eniten pelottaa että pahikset on rayn, violet ja halima. Luotetaan nyt kuitenkin aiempiin pohditoihin eikä pelkoihin.

++geraldine
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 18:58:34

miina kirjoitti:Raynpelikoneet:
mitä tarkotaat tuolla Satunnoidun äänellä? Onko se siksi kun se ei äänestää ketään noista ketä ei luettele hyvikseksi vai hääh?

Ei kun luettelee kaikki paitsi kolme pelaajaa hyviksiksi ja ne loput kolme on "ei osaa sanoa". Tajuatko? :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 19:08:11

No ehkä tajuan.

Tuli liikaa sanoja, tajusin sen vähän myöhässä vaikka laskinki niitä!

Mie en nää nyt geraldinen tiputtamisessa tässä vaiheessa pointtia. Satunnaoitu on Miusta kaikkien kanssa mahdollinen pahiskaveri. Gera taas pahis mahdollisesti vaan Haliman, Rayn tai satunnoidun kanssa.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 27.03.2018 19:10:59

miina kirjoitti:No ehkä tajuan.

Tuli liikaa sanoja, tajusin sen vähän myöhässä vaikka laskinki niitä!

Mie en nää nyt geraldinen tiputtamisessa tässä vaiheessa pointtia. Satunnaoitu on Miusta kaikkien kanssa mahdollinen pahiskaveri. Gera taas pahis mahdollisesti vaan Haliman, Rayn tai satunnoidun kanssa.


Osaatko perustella tätä lisää? Onko sulla muuta syytä syyttää mua pahikseksi kuin että et saa kolmea kasaan ilman mua?
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 27.03.2018 19:13:06

Satunnoitu kirjoitti:
miina kirjoitti:No ehkä tajuan.

Tuli liikaa sanoja, tajusin sen vähän myöhässä vaikka laskinki niitä!

Mie en nää nyt geraldinen tiputtamisessa tässä vaiheessa pointtia. Satunnaoitu on Miusta kaikkien kanssa mahdollinen pahiskaveri. Gera taas pahis mahdollisesti vaan Haliman, Rayn tai satunnoidun kanssa.


Osaatko perustella tätä lisää? Onko sulla muuta syytä syyttää mua pahikseksi kuin että et saa kolmea kasaan ilman mua?


Eikö se oo jo ihan riittävä? Miusta pelaat hyvin tasasesti, et jää voimakkaasti mieleen. Ne on Miusta ihan jo syitä että oot pahis.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 4. päivä päättyy ti 27.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 27.03.2018 19:13:58

Noh, ei sillä ole oikeastaan paljokaan väliä missä sinun äänesi on Miina koska ei tunnu hirveästi ketään kiinnostavan.

Minä olen edelleen sitä mieltä että kaupunkilainen ei kirjoita kolmesta "epäilyttävimmästä pelaajasta" "ei osaa sanoa" jos kaikki muut pelaajat ovat mielestään hyviksiä pelissä jossa on kolme pahista jäljellä. Hyvis kirjoittaa "näiden kolmen täytyy olla pahiksia". Lisäksi, kun oikeasti menee katsomaan äänestyksiä ja peilaa sitä erityisesti siihen mitä satunnoitu on äänestänyt tuo kommentti "rayn on ainoana ollut lynkkaamassa kahta hyvistä" on aivan uskomattomana epäilyttävä. satunnoitu on itse ollut äänestämässä Black Foxia - Violetia - Violeti, molemmat heistä hän lukee hyvikseksi. On mielestäni tekopyhää väittää että minua kohtaan on jotain epäilyksiä sen takia koska olen äänestänyt kaupunkilaisia, kun itse todistaa että on äänestänyt koko pelin ainoastaan henkilöitä jotka lukee nyt kaupunkilaisiksi.

En halua äänestää geraldineä vaikka hän onkin todennäköisesti mafia. Cameron hyppäsi Violetin mukaan heti kun jengi oli ilmoittanut epäilevänsä geraldinea, ja kun violet äänesti. Niacinilla oli ihan hyvä pointti tähän. Ja Cameronin käytännössä täytyy olla mafia. Jos joku noista kolmesta kuitenkaan ei ole mafia niin se on geraldine.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa

cron