Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.02.2018 08:53:12

Eijjuma, mut on uuden Kylän historiassa harhalynkattu ainoastaan SM-pelissä ja sekin oli vika päivänä :D

BF pelasit kyllä tosi hyvin ja en tajua miten selvisit tokasta päivässä käytännössä ilman epäilyksiä :D Kaikki kunnia ekasta pahispelistä ilman kavereita, kun käytännössä ei oo muuta tehtävissä kuin vaikuttaa hyvikseltä :D Ekan päivän bluffikin meni melkein läpi. Taas mulla olis ollut tilaisuus pudottaa pahis, mietin äänen vaihtamista BF:lle kun tuli päivän lopussa epäilemään mua ja Halimaa(!!!!), mut menin sit paljastamaan olevani paikalla ja BF oli nopeampi :D Koskahan mä opin tekemään nopeita ratkaisuja...
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.02.2018 09:01:42

Ja mä olisin itseasiassa halunnut pahisroolin tässä pelissä, sitten se olisi ollut alta pois ja olisin pilannut vain oman pelini jäämällä heti kii :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 28.02.2018 11:09:10

Täytyy myöntää, että kihertelin iloisesti kun meni kivasti noi epäilyt muualle. Ja en tiennyt Geran olevan erikoinen, mutta ajattelin erikoisen pitävän Vampirea hengissä, jonka olisin lynkannut luultavasti ensimmäisenä muuten. Ketä Gera suojeli? Mietin kyllä myös Haliman lynkausta, mutta koska hän oli ekana päivänä epäaktiivinen niin toivoin sen jatkuvan. Mä en kyllä edelleenkään tiedä mistä mä tunnen erikoisen roolin. Vinkkejä?

Toi epäaktiivinen peli oli kieltämättä mulle hyödyllinen.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 28.02.2018 11:11:32

Anteeksi jeekaka kun lynkkasin sut :D mä en edelleenkään kyllä tykkää tosta äänestämisestä.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Halima » 28.02.2018 11:16:10

Black Fox kirjoitti:Laittakaa vaan toista kertaa pelaava pahikseksi, voin kertoa ettei ollut mitenkään helppoa. :D Mut en kuollut ekana, joten oon ihan tyytyväinen. Harmi vaan kun omat menot hankaloitti pelaamista ja sitten oli toi Halima... Ehkä kolmannessa pelissä sitten jopa saan voiton :D Kiitos pelistä!

Sä pelasit BF tosi hyvin! Ekana päivänä pahisvibatit mulle, mut en osannut sanoa miks. Toisena en niinkään epäillyt sua, kuten ehkä huomasit, ja vasta kolmantena mäkin olisin lähtenyt kunnolla sun kimppuun. Sulla oli tosi vaikea paikka ainoana pahiksena ja hyvin selvisit siitä pitkälle. Onnittelut hyvästä suorituksesta! :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Vampire » 28.02.2018 11:18:26

Miks kummassa kaikki aina haluaa mut pois pelistä? :D En mä edes yleensä ole pahis :D Enkä usein edes oo oikeessa epäilemieni ihmisten suhteen. Koetaanko mut vaan uhaksi tai jotain?

Siihen oli syynsä, miks mä yritin kannustaa aktiivisuuteen ;) Mäkin olisin kyl mielelläni pelannut pahista. Olispa ollut ainakin vaihtelua siihen, et oon aina hyvis, viimeks oon pelannut ei-hyvistä ollessani Noita Finin ToS-pelissä... Mut tuntuu, et noin yleisesti oon aina hyvis, mikä on sinällään ihan jees, mut vähän tylsää.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 28.02.2018 11:34:58

Sä Vampire pidit keskustelua pystyssä, kovin moni ei olis keskustellut, mikäli et olis ollut pelissä. Mut oli kyl kivaa kun pääsi häiriköimään pahiksena vaikka ensin meinasi kyllä mennä paniikin puolelle.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Ropsus » 02.03.2018 16:18:17

Kiitos hyvästä pelistä! Black Fox pelasit hyvän pahispelin! Ja hyvä Vampire ja Marzzuu kun saitte pahiksen kiinni! Itseltä olisi mennyt veikkaus väärin, kun rupesin jossain kohtaa miettimään, että Vampire voisi kuitenkin olla pahis kun säilyi hengissä niin hyvin :D Omalta osaltani tää meni aika pipariksi loppuvaiheessa, kun elämä hyppäs tielle, mutta oli silti kiva päästä pitkästä aikaa juonimaan.
Let's go poke it with a stick!
Avatar
Ropsus
Kyläläinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: 15.11.2013 08:34:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 08.03.2018 22:00:36

Kiitos munkin osalta tästä pelistä ja hyvä Vampire, hyvä me kun pahisjahti onnistui ja hyvä ihan jokainen :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Geraldine » 09.03.2018 03:29:01

Black Fox kirjoitti:Täytyy myöntää, että kihertelin iloisesti kun meni kivasti noi epäilyt muualle. Ja en tiennyt Geran olevan erikoinen, mutta ajattelin erikoisen pitävän Vampirea hengissä, jonka olisin lynkannut luultavasti ensimmäisenä muuten. Ketä Gera suojeli?

Vampirea taisin suojella koska hän oli mielestäni hyvismäisin. Olis pitänyt arvata että ajattelit samaa ja sen takia yötapoit jonkun muun (minut :D)
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Eläimellinen vallankumous - 3. päivä päättyy 27.2.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 09.03.2018 09:49:35

Geraldine kirjoitti:
Black Fox kirjoitti:Täytyy myöntää, että kihertelin iloisesti kun meni kivasti noi epäilyt muualle. Ja en tiennyt Geran olevan erikoinen, mutta ajattelin erikoisen pitävän Vampirea hengissä, jonka olisin lynkannut luultavasti ensimmäisenä muuten. Ketä Gera suojeli?

Vampirea taisin suojella koska hän oli mielestäni hyvismäisin. Olis pitänyt arvata että ajattelit samaa ja sen takia yötapoit jonkun muun (minut :D)

Haa! Onnistuin siis vallan mainiosti tapossani. Täytyy myöntää, että osuminen erikoiseen oli iloinen yllätys :) Pahiksena olo oli kyllä pakollista siedätyshoitoa äänestyskammooni.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron