Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 18:09:27

Mie en haluais äänestää rayta, mutta jos kuolleistaherättäjä aikoo toimia niin en halua että mua herätetään. Ja jos oon tippumassa niin aion kyllä äänestää raytä (paitsi että voihan ray äänestää mua kans..), mutta mieluummin joku muu..

(Alotin koontia mutta se muurari tulee just niin lähetän tän..)
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 16.01.2018 18:19:18

Öärfh. Tänään venyy päivä töissä siihen malliin, etten kyllä enää tänään oikein ehdi ajatuksella lukea enkä pelata (nytkin pitäisi jatkaa töitä, jotta pääsee joskus kotiin nukkumaan). Onneksi tuossa tuli ääntenlasku just.

Olen tällä hetkellä tyytyväinen miina-ääneeni, koska hän on mielestäni todennäköisemmin pahis kuin rayn. Rayn oli sitä mieltä ettei Violet ja Lauchuo ole pahiksia, ja hällä taisi olla jotain hyviä pointteja sen suhteen. Täytyy palata ja lukea ne yön aikana / huomenna.

Halima on poistanut äänensä ja mielestäni hänen perustelunsa ("se oli aikaisen pelin ääni ja perustelut olivat aikaisen pelin perusteluja") on hyväksyttävä. En kyllä kauheasti tykkää miten sen jälkeen Halima päätti äänestää rayniä vain jotta ei tarvitsisi epäillä tätä loppupeliä - varsinkin kun aluksi piti mua pahismaisena kun halusin että kuolleistaherättäjä toimii heti alkuun.

En ole raynin infolynkkauksen puolella, mutta en valitettavasti nyt kyllä ehdi enää miettiä olisiko halima todennäköisempi pahis kuin miina. Toivottavasti te muut ehditte, eikä miinan itsepelastusääni saa meitä lynkkaamaan raynia. Jos ehdin, tulen vielä ennen deadlinea katsomaan voinko tehdä jotain järkevämpää äänelläni kuin lynkata miinaa, mutta en uskalla luvata ehtiväni.

2. päivän pitäisi olla mulle parempi, kun alkuviikon duunikiireet ovat takana. Sori.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.01.2018 18:22:42

Vampire kirjoitti:Toihan olis itse asiassa aika näppärää, jos sekä Halima että miina olisivat pahiksia. Haliman äänestyskäyttäytyminen mahdollistaa sen, että miina pystyy pelastamaan itsensä ja tiputtamaan rayn sen sijaan. Eli käytännössä Halima on tällä hetkellä passiivisesti pelastamassa miinaa, eikä ilmeisesti edes varsinaisesti epäile rayta, vaan on äänestänyt tätä niinkin hyvillä perusteilla kuin "ray voi olla pahis, koska se voi olla pahis". Samat perusteet kävisivät kehen tahansa pelaajaan tässä pelissä, mutta syystä tai toisesta Halima kokee vain rayn uhkana.

Olisi ehkä vielä näppärempää, jos pahisHalima pakottaa nyt hyvismiinan pudottamaan rayn. Jos Halimaa tultaisiin huomenna epäilemään miinan pelastuksesta, niin hän voisi vedota siihen, että miina kannattaa tappaa ennen häntä -> miina paljastuu hyvikseksi, ja Halimaa ei enää epäillä pelastusyrityksestä. Eli laittaa miinan omalla pelastumisellaan ensin pudottamaan rayn, jolloin miina itse joutuu huonoon asemaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 18:48:54

Violetilla on hyvä pointti. En nyt nää että kukaan ikinä on äänestämässä violetia miun kanssa joten --Violet
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 18:57:37

Hetkonen, miksi me nyt mietitään, että Halima voisi olla pahis? Siksi, että hän äänestää raynia koska "rayn on vaarallinen pelaaja"?

Mä ehdin vielä laittaa ääneni johonkin, mieluiten muualle kuin raynille. Tällä hetkellä musta vaikuttaa siltä, että rayn olis hyvis ja jos on hyvät syyt epäillä jotakuta toista pahikseksi, niin mielummin se kuin raynin informaatiolynkkaus.

// Ha. Sieltähän se tuli miinalta, heti ääni poistuu kun joku näkee hänet mahdollisena hyviksenä ja hei se on "hyvä pointti" :D kummasti miina ei kuitenkaan myöskään (edelleenkään) siirrä ääntään mihinkään muualle koska.. niin miksi? Mikset miina äänestänyt jotakuta muuta, kun olet kuitenkin pudotusuhan alla?
++miina
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 19:08:51

Koska en tiiä ketä äänestäisin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 19:17:02

Mä haluaisin siltikin lynkata Haliman.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 19:23:53

raynpelikoneet kirjoitti:Mä haluaisin siltikin lynkata Haliman.

Voin äänestää Halimaakin, jos siihen tulee muita mukaan. En joka tapauksessa näe tuota Haliman toimintaa ja varsinkin noita selityksiä kovin hyvismäisinä.

Miina, sinähän sanoit jo lynkkaavasi mielummin raynin kuin itsesi? Mikset siis äänestänyt raynia?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 19:24:35

Mikäs siinä halimassa nyt olikaan noin niinku ranskalaisilla viivoilla?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 19:26:04

Mulle käy kumpi vaan, Halima tai miina, koska kumpikaan ei mun mielestäni ole tähän mennessä erityisemmin vakuuttaneet mua hyvismäisyydestään.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 19:28:25

Lauchuo: jo alussa sanoin etten mielelläni tee informaatiolynkkausta jos on pahismaisia tiedossa. Ray nyt ei suoraan oo se pahin.
++Halima
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 19:28:42

Eiku oottakaas.

miina kirjoitti:Mie en haluais äänestää rayta, mutta jos kuolleistaherättäjä aikoo toimia niin en halua että mua herätetään. Ja jos oon tippumassa niin aion kyllä äänestää raytä (paitsi että voihan ray äänestää mua kans..), mutta mieluummin joku muu..

(Alotin koontia mutta se muurari tulee just niin lähetän tän..)

Sinähän olet sitä mieltä että olen mafia, eli mikä mättää?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.01.2018 19:29:28

Jos Halima ei enää ehdi tänne ennen päivän loppua, kuten päivän lopussa ilmoitti, voimme pahassa tapauksessa tappaa erikoisen. Tämä nyt pitää vähintäänkin tiedostaa, jos hänet halutaan lynkata miinan sijaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 19:30:55

miina kirjoitti:Lauchuo: jo alussa sanoin etten mielelläni tee informaatiolynkkausta jos on pahismaisia tiedossa. Ray nyt ei suoraan oo se pahin.
++Halima

Onko Halima mielestäsi pahismainen? Miksi?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 19:34:01

Miina... sinä itse kysyt ensin miksi Halima on pahis. Sitten äänestät Halimaa, koska hän on pahismaisempi kuin rayn, vaikket tiedä miksi hän on pahis. Ja kaiken lisäksi et osaa lukea raynia. Mitä sinä teet?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 19:35:10

Ei ketään pahismaista kyllä sen takia jätetä lynkkaamatta että voisi olla erikoinen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 19:35:39

Äh hitto saan kohta asiakkaan. Toivottavasti ehin vielä päivän loppua tänne jos tarvii vaihtaa ääntä, jos asiakas ei mee pikälle niin sit ehdin.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 19:43:24

miinan pelissä ei ole nyt yhtään mitään järkeä... Tuntuu, että miina yrittää vaan tällä hetkellä epätoivoisesti pelastaa itsensä keinolla millä hyvänsä, vaikka hänellä itsellään ei olisi perusteita äänestää äänestämiään pelaajia.

raynpelikoneet kirjoitti:Ei ketään pahismaista kyllä sen takia jätetä lynkkaamatta että voisi olla erikoinen.

Säkö ihan tosi lynkkaisit erikoishyviksen, jos tämä vain on pahismainen? Mä en tiedä, millä logiikalla tämä on järkevää. Koska mun järjen mukaan hyvisten olis nimenomaan hyvä vältellä erikoisten lynkkaamista eikä nimenomaan lynkata erikoisia, koska nämä olivat pahismaisia.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 19:55:50

Lauchuo kirjoitti:Miina... sinä itse kysyt ensin miksi Halima on pahis. Sitten äänestät Halimaa, koska hän on pahismaisempi kuin rayn, vaikket tiedä miksi hän on pahis. Ja kaiken lisäksi et osaa lukea raynia. Mitä sinä teet?


härregyyd, pakkohan tässä nyt on jotakin äänestää!! On Halima enemmän pahis kun minä.

raynpelikoneet kirjoitti:Eiku oottakaas.

miina kirjoitti:Mie en haluais äänestää rayta, mutta jos kuolleistaherättäjä aikoo toimia niin en halua että mua herätetään. Ja jos oon tippumassa niin aion kyllä äänestää raytä (paitsi että voihan ray äänestää mua kans..), mutta mieluummin joku muu..

(Alotin koontia mutta se muurari tulee just niin lähetän tän..)

Sinähän olet sitä mieltä että olen mafia, eli mikä mättää?


Ray, en mielestäni tässä sano että olisit mafia?

Vampire kirjoitti:miinan pelissä ei ole nyt yhtään mitään järkeä... Tuntuu, että miina yrittää vaan tällä hetkellä epätoivoisesti pelastaa itsensä keinolla millä hyvänsä, vaikka hänellä itsellään ei olisi perusteita äänestää äänestämiään pelaajia.

raynpelikoneet kirjoitti:Ei ketään pahismaista kyllä sen takia jätetä lynkkaamatta että voisi olla erikoinen.

Säkö ihan tosi lynkkaisit erikoishyviksen, jos tämä vain on pahismainen? Mä en tiedä, millä logiikalla tämä on järkevää. Koska mun järjen mukaan hyvisten olis nimenomaan hyvä vältellä erikoisten lynkkaamista eikä nimenomaan lynkata erikoisia, koska nämä olivat pahismaisia.


Vampire, ei me nyt voida jokaista pahismaista jäädä säästämään siinä pelossa että on erikoinen. Erikoistenkin pitäis pyrkiä olemaan hyvismäisiä, vaikka erikoisia ovatkin..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 19:56:54

Ja mistä Vampire päättelit että halima ois erikoinen? On kyllä epäreilua Halimaa äänestää jos se kerta ei kerkiä paikalle puolustautumaan/vaihtamaan ääntään mulle..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 20:11:04

miina kirjoitti:Ja mistä Vampire päättelit että halima ois erikoinen?

En oo käsittääkseni väittänyt Halimaa erikoiseksi. Kommentoin vaan rayn kommenttia. Se ei ole sama asia kuin että olisin sanonut Haliman olevan erikoishyvis.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 20:13:24

Ja nyt kun tajusin, mistä sait varmaan sen käsityksen, et oon sanonut Halimaa erikoiseksi. Mä tartuin rayn kommenttiin ihan yleisellä tasolla, en Halimaa koskevana yksityiskohtana. Enemmän kyseenalaistin sitä, että oikeastiko ray olisi lynkkaamassa erikoishyviksen, jos tämä vain on pahismainen. Tässä tapauksessa kyseinen erikoishyvis vain ei ole määritelty, vaan kommentti liikkuu yleisellä tasolla (i.e. ei Halima-sidonnainen).
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 20:15:42

Joten miina päätit äänestää Halimaa, jolla on vain yksi ääni, mielummin kuin rayta, jonka äänestämisellä olisit voinut pelastaa itsesi (ennen minun ääntäni) tai saada rayn tasoihin kanssasi. Tämän lisäksi sinä et edes tiedä, miksi äänestäisit Halimaa, mutta sinulla olisi kuitenkin syyt äänestää raynia. Kerro minulle nyt herranjumala miksi äänestit Halimaa raynin sijaan :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 20:16:18

Enkä mä miina sitä paitsi usko, että kukaan tässä pelissä yrittää olla pahismainen. Siinä mielessä kommenttisi siitä, että erikoisten kannattaa pyrkiä olemaan hyvismäisiä on moot point. Vai säkö kuvittelet, et erikoiset nimenomaan yrittäis olla pahismaisia - koska muussa tapauksessa tuossa kommentissa ei ole järkeä.

//Lauchuo väliytyi... Hyviä kommentteja.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 20:16:47

Vampire kirjoitti:
miina kirjoitti:Ja mistä Vampire päättelit että halima ois erikoinen?

En oo käsittääkseni väittänyt Halimaa erikoiseksi. Kommentoin vaan rayn kommenttia. Se ei ole sama asia kuin että olisin sanonut Haliman olevan erikoishyvis.

Lue se Violetin kommentti. Aivan typerää olla lynkkaamatta jotai jos ei ole paikalla "koska voisi olla erikoinen". Tuolla logiikalla mafia välttää aina lynkkauksen jos vaan ei ole paikalla.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.01.2018 20:20:09

Sitäpaitsi erikoiset on hyviksiä yhtälailla kuin taviksetkin. Erikoiset yrittää myös etsiä pahiksia, heidän ei tarvitse keksiä pahismaisia juttuja toisista pelaajista, koska he eivät tiedä ketkä muut ovat hyviksiä ja voivat siis esittää epäilyksensä oikeasti itseään epäilyttävienasioiden pohjalta.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 20:21:09

Vampire, luin vaan nopsaan ja oletin että puhuit just Halimasta.

Lauchuo, vaikutti että ray ei ole tippumassa, koska vampire ei ollut sitä äänestämässä vaan valitsemassa joko minut tai haliman. Rayn ääni halimalla, joten miksi äänestäisin raytä minun kanssa tasoihin kun on mahdollisuus saada halima minun ohi? Häh, mikä siinä on niin erikoista että yritän pelastaa itteni. Mulle on ihan sama kuolla nyt, mutta en halua että muhun tuhlataan kuolleistaherättäjän kykyä. Sen takia olen valmis lynkkaamaan esimerkiksi nyt vaikka haliman, vaikkei mulla mitään suuria epäilyjä ole sitäKÄÄN kohtaan. Koska se nyt on jo sellanen joka kannattaakin tuoda takasin peliin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 20:26:42

Lauchuo kirjoitti:Miina... sinä itse kysyt ensin miksi Halima on pahis.


Ja se että kysyn miksi rayn mielestä halima on pahis ei tarkota ettei mulla itelläni ole mitään ajatuksia. En vaan nyt saa kiinni miks ray haluaa juuri haliman lynkata esim. minun sijasta?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 20:29:12

Halimalle on kyllä anmettu paljon aikaa ja hän ei ole 8nnistunut tekemään sillä mitään. En usko että Halima ja miina ovat pahiksia yhdessä koska miina olisi aivan hyvin voinut äänestää minua.

Itseasiassa uskon että Halima on paljon todnäk pahis kun miina. Felarov voisi olla kaveri. Kun syytin halimaa ja miinaa (äänestin halimaa) felarov tarttui miinakommentteihini, muttei sanonu sanaakaan minun halimaepäilyistäni. Mafia tykkää tehdä tuota, että otetaan argumenteistä ne joissa tietää olevansa oikeassa ja keskitytään vain niihin silleen että toisen osapuolen uskottavuis heikkenee (tässä tilaneteessa epäsuorasti halima caseen liittyen). Lauchuo tarttui myös kovaa tuohon miinahommaan, voi mielestäni olla mafia joka ei halua johtaa lynkkausta miinaan tällä hetkellä.

Mielestäni kumpikaan edeltävostä ei voi olla mafia miinan kanssa.

Jos halima lynkataan ja on kaupunkilainen, ennustajan kannattaa tutkia miina aina. Jos halima on mafia, voi tutkia kenet huvittaa paitsi miinan (suosittelisin lau/fel). Jos molemmat 8n kaupunkilaisia, lynkatkaa aina Jeku huomenna koska hän on aina mafia.

Jos miina on mafia ja halima ei, lauchuo ja felarof ovat todennäköisesti kaupunkilaisia. Jeku on siinäkin mielessä hyvä vaihtoehto. Violet ei ole mafia varmaan kummankaan kanssa, ei ainakaan miinan. Haliman kanssa voisi periaatteessa olla. Mutta en nyt usko hänen olevan mafia, kuten en usko justynkään olevan. Enkä Vampiren tai geran. Gera nyt periaatteessa voi olla mutta on ollut niin inaktiivinen että tässä vaiheessa paha sanoa.

Goodluck.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 20:34:17

Niin ja ennustajan kannattaa aina tulla esiin huomenna. Aina. Ja tutkia nyt. Varmistetut kaupunkilaiset silloin kun ei voi counter claimata on hyvä. LYLO saattaa olla pagimmassa tapauksessa 3:s päivä ja 3.s päivä claimaaminen saattaa johtaa cc:hen ja väärään lynkkaukseen jolloin peli hävitään siihen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa

cron