Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 15.01.2018 20:44:40

Voi violet, minä en ainakaan yöllä lynkkaa ketään vaan nukun!

Ray, otappa nyt huomioon tässä miun toiminnassa se että Mie oon jopa omasta mielestäni epälooginen toiminnassani :)

Mie en halua tiputtaa rayta JOS joku enemmän pahis tulisi mahdollisuudeksi. (Tällä hetkellä jeku houkuttaa ja violet tuon yölynkkauksen takia..) Koska tottahan ray sitten seuraavana yönä olis tippumassa varmana hyviksenä? Tästä syystä myös Lauchuo epäilyttää suurella himokkuudella tappaa ray.

Ja miun ongelma on se että oon taas yksin miettimässä näitä asioita ja en tiiä toisten rooleja. Hirveen hankala ajatella asioita ja kommentteja siltä kannalta että ne voi olla mitä vaan.. lisäks Mie pelaan taas puhelimella!

++Violet vielä kunnes saa selvyyden tuohon freudilaiseen?

//violet väliin.. Hmm. Ei vielä vakuuta. Olishan se violetin aika saada pahisrooli.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 15.01.2018 21:01:20

raynpelikoneet kirjoitti:Miinan suhteen sanottakoon tämä. Alla spoilereissa on miinan kaikki viestit tästä pelistä:
Spoiler:
miina kirjoitti:Huomasin pelin alun, jatkan joku toinen päivä!

miina kirjoitti:Justy: en ole pahis. Tällä kertaa olen tavallinen kyläläinen eikä tarvii stressata pahistiimin puolesta. Enkä omaa myöskään mitään erikoiskykyjä ettei huoleta vaikka kuollakin yöllä.

miina kirjoitti:Sorge mulla on ollu kiireistä ja jotenkin hankala saada nyt tästä pelistä kiinni. Eilisen perusteella olisin vaan voinu äänestää raynpelikoneita, ihan vaan siksi että miun on hankala tajuta sinnuu ja en ikinä tuu olemaan varma siun roolista. Ja se on vaarallista. Mutta nyt nuo viimeisimmät viesti antaa hyviskuvaa.

Terve vampire! Onpa hauska pelata siun kanssa ku me ei oikein päästy sillon miun ekassa pelissä/siun viimeisimmässä pelissä vauhtiin vapaamuurareina kun kuolitkin jo.

Miusta on muuten outoa ajatella että se että sanon olevani tavis olis jotenki erikoista. Miusta kaikki saa sen vaikka sanoa, osa puhuu totta ja osa ei. On kuitenkin varmaan todennäkösempää että erikoinen/pahis ei sitä sanois (raystä en mene vannomaan) ihan vaan koska miks mennä väkisin valehtelemaan jos ei oo pakko.. ite myöskin pahiksena pyrin pysymään mahollisimman paljon totuudessa ku muuten sekoilen vaiheitteni kanssa jossakin välissä kuitenkin.

miina kirjoitti:Ray, lähinnä pointti oli se että mie oon valmis tiputtaa siut ihan siitä syystä että en ikinä tuu olemaan varma roolista.

Jostakin syystä en nyt saa muistakaan pelaajista oikein irti mitään. Pitää huomenna lukea topa alusta uusiks kun jäi ekana päivänä viestejä välistä.

Onko ray ainut syy epäillä mua etten oo niin hilpeä ku aiemmin? Muistaakseni jossakin pelissä joku epäili mun olevan juuri pahis koska olin niin hilpeä.. Alan epäillä että olet pahis ja yrität saaha Miusta helpon päivätapon kohteen jota kuolleistaherättäjän ei kannata herättää, koska -- no minä.


(snip)

Toisekseen, noissa kahdessa viimeisessä viestissä esiintyy mielestä ristiriitaisuuksia:
1) Jos oletetaan että miina puhuu tottaa siinä, ettei hän pysty lukemaan minua, miksi hän jatkaa postauksiaan minulle? Miksi hän ei käsittele sitten niitä pelaajia, joita PYSTYY lukemaan? Jälleen kerran, ketä kiinnostaa että miina jatkaa anylysointiaan pelaajasta josta hän on juurikin sanonut ettei osaa häntä lukea?
2) Toisekseen, edelliseen liittyen, tuo on todella typerä syy olla tekemättä mitään. Todella helppo outti mafialle puhua jostain josta "ei tarvitse" loppujenlopuksi muodostaa mielipidettä "kun ei pysty". Lisäksi, se ei ole minun vikani jos ei miina pysty minua lukemaan, se on hänen oma vikansa. Silloin täytyy joko yrittää enemmän (eli siis kysyä minun motiiveistani, mitä miina ei koskaan tee) tai tehdä jotain muuta (vaikka olisinkin mafia, en ole ainut mafia tässä pelissä).
3) "Alan epäillä että olet pahis ja yrität saaha Miusta helpon päivätapon kohteen". Mitä hyvismäistä sinä olet tehnyt tässä pelissä? Jotta tuo edeltävä lause pitäisi paikkaansa (tai siis niin että sinä oikeasti uskoisit minun olevan pahis), sinut tulee pystyä vastaamaan kysymykseen: "rayn pitäisi olla sitä mieltä, että olen hyvis, koska ______________". Täydennä lause, jos et pysty siihen, miten voit selittää tuon kommenttisi? Miksi se on todennäköisempää, että minä yritän tehdä mitä sinä sanot, kun se, että minä yritän saada sinut puhumaan jostain joka ei ole ns. complete nonsense (joka on pahismaista)?
4) Ja miten sinä voit edes väittää noin (tai että sait hyvisvibaa jostain viesteistäni) kun et kerran pysty minua lukemaan? (ja tiedän kyllä että tämä on hieman ristiriidassa sen kanssa mitä sanoin pointissani (2), mutta silti -- tarkoituksena on vain osoittaa, että minun on hyvin vaikeaa ymmärtää miksi miina sanoo alunperinkin jotain jos sitten kuitenkin tekee toista). Se vaikuttaa mielestäni pahismaiselta, koska käytännössä miina voi, ihan sama mitä teen, kolmannen viestinsä perusteella aina joko äänestää minua tai olla äänestämättä -- antaa itsellensä syyn olla väärässä (tai tehdä väärän ratkaisun), ja se ei minulle käy.


Tässä on ihan mielenkiintoisia pointteja (en siihen miinan iloisuusjuttuun osaa ottaa kantaa, pitäisi lukea hänen pahispelejään tarkemmin). Joitakin kommentteja pointti pointilta:

1) + 2) Mulle jäi miinan 3. viestistä fiilis, että se oli sellainen "olen elossa ja seuraan threadia, mutta ei minulla ole oikein sanottavaa" -viesti. Olet oikeassa, että pahikselle tällaisen viestin tekeminen on helppo ja hyvä ratkaisu. Mutta pelaako miina näin pahiksena? Muistan SM-pelissä miinaa jahdatessani lukeneeni hänen ekaa pahispeliään, ja siinä pelissä miina mielestäni enemmänkin korosti omaa aloittelijamaisuuttaan ja sitten paukutti ääniä peliin.

Sinänsä se, että miinan ensimmäinen reaktio sinuun on epäilys ei ole minusta ihme - voitithan juuri hänen kanssaan pelin pahiksena suvereenisti.

3) voi mielestäni olla kanssa kumpaa tahansa - pahis joka yrittää mustamaalata epäilijäänsä, tai hyvis joka on paranoidi taitavan pahispelaajan suhteen.

4) Nelonen on hyvä pointti. Miinan 3. viestissä on selkeä ristiriita. Ja sitten vielä neljäs viesti tuntuu kumoavan 3. viestin "sain kuitenkin sinusta hyvisvibaa" -pointin.


raynpelikoneet kirjoitti:Minä toisaalta tykkään siitä, että Vampire pelaa, ja yrittää olla aktiivinen ja painostaa pelaajia (tai no minua alussa). Toisaalta minulla on hieman ristiriitaiset tunteet liittyen näihin asioihin:
- Lauchuon kysymys, ja hänen justy epäilynsä kokonaisuudessaan
- se että hänen äänenpoistonsa jälkeen hän ei oikein siirtynyt mihinkään, paitsi justyyn jota itse pidän hyvismäisimpänä pelaajana tällä hetkellä (vieläpä mielestäni kyseenalaisin syin)


Mulla on tällä hetkellä aika hyvä fiilis Vampiresta. Tavallaan joo voin nähdä tuon hänen "äänestän justya jos hän tekee jotain muuta epäilyttävää" keinona jolla pahis valmistautuu antamaan kevyen äänen jos näyttää siltä että kylä on mua lynkkaamassa. Sellainen voisi olla tässä pelissä aika hyvä strategia, koska vaikka minut herätettäisiin henkiin, en välttämättä lähtisi Vampiren kimppuun vaan niiden, jotka minua aktiivisesti lynkkasivat.

Mutta minusta hänen tapansa äänestää sinua saadakseen reaktion oli hyvismäinen. Koska kuten sanoit, joku olisi hyvin voinut lähteä äänestämään häntä äänen ja perusteiden epäloogisuuden vuoksi, mikä olisi ollut pahis-Vampirelle riski. En tosin tiedä onko Vampire pelaaja, joka kaihtaisi pahiksena tuollaisia riskejä.

No joka tapauksessa, ihmeitä pitäisi tapahtua että äänestäisin Vampirea tänään.


En oikein ymmärrä rayn hyvisreadiasi Violetista. Minusta hän ei ole mekaniikasta puhumisen lisäksi oikein tehnyt mitään, lähinnä tuntuvan odottavan jotakin (tai olevan kiireinen). Varsinkin tuo "en halua lynkata ketään vain siksi että saataisiin varma hyvis, mutta jos lynkataan, niin lynkataan rayn" on vähän outo mielipide. Vähän sama fiilis kuin Vampiren "voin äänestää justya jos x" - petaa itselleen mahdollisuutta hypätä kelkkaan myöhemmin ottamatta vastuuta siitä mitä tapahtuu.


Nyt täytyy lopetella tältä iltaa. Lauchuo oli ainakin vastannut ääneeni, palaan siihen huomenna (ehkä jo aamulla ennen töitä). Tällä hetkellä olisin valmis lynkkaamaan:

Lauchuo, Violet, miina.

En lynkkaisi: Vampire, raynpelikoneet

Liian vähän tavaraa jotta voisin sanoa mitään: kaikki muut
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 15.01.2018 21:07:12

Violet kirjoitti:Huolimattomuutta, mä luen tälläkin hetkellä topickin lisäksi tenttikirjaa lievässä univajeessa.

Mun mielestä huolimattomuuskaan ei oikein selitä sitä, miksi kukaan hyviksenä puhuisi siitä, että toinen pelaaja lynkattaisiin yöllä. Eli tämä kommentti saa sut kyllä näyttämään mun silmissäni varsin pahismaiselta.

//justy väliytyi

justy kirjoitti: Tavallaan joo voin nähdä tuon hänen "äänestän justya jos hän tekee jotain muuta epäilyttävää" keinona jolla pahis valmistautuu antamaan kevyen äänen jos näyttää siltä että kylä on mua lynkkaamassa.

Tällä hetkellä et oo kyllä siinä mielessä mua kummastuttava, et näkisin tarpeelliseksi äänestää yhtään mitenkään. Tällä hetkellä oot myös onnistunut jo jollakin tavalla puhumaan noita mua kummastuttaneita juttuja auki sillain, et ne on selvenneet mulle paremmin. En sanoisi sua silti erityisen hyvisvibattavaksi, ennemmin oot siellä paremmin mieleen jääneiden neutraalien seassa. Voisin lainata sun omaa kommenttiasi muhun liittyen tässä kohtaa; ihmeitä pitäisi tapahtua, jotta mun ääneni lähtisi tänään sulle.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 15.01.2018 21:08:41

miina kirjoitti:Voi violet, minä en ainakaan yöllä lynkkaa ketään vaan nukun!

(snip)

//violet väliin.. Hmm. Ei vielä vakuuta. Olishan se violetin aika saada pahisrooli.


Eli epäiletkö pahis-Violetin vahingossa paljastaneen halunsa tappaa Jeku yöllä?

"yöllä lynkkaaminen" on jo itsessään ristiriitainen termi (päivällä lynkataan, yöllä tapetaan). Eli oli Violet hyvis tai pahis, hän sanoi väärin. Mutta päätit tulkita asian sitten näin.

--Lauchuo
++miina

Tää alkaa nyt muistuttaa pahis-miinan peliä. Etenkin samassa viestissä olleen (ja mun leikkaaman - en jaksa enää uudestaan hakea lainausta) "unohdat rayn että olen epälooginen" -lainin kanssa, joka muistuttaa myös miinan pahispelistä.

To Do: tarkista huomenna raynin teoria "hyvis-miina on aina iloisempi kuin pahis-miina".

Nyt pois. Öiöi.

//Okei, Vampirekin lukee Violetin lipsahduksen pahis-merkkinä. Ehkä tämä mun ajatus nyt fuskaa jossain. Täytyy palata siihen huomenna.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 15.01.2018 21:19:40

justy kirjoitti:Okei, Vampirekin lukee Violetin lipsahduksen pahis-merkkinä

Mun mielestä tuon ei kerta kaikkiaan vaan pitäisi olla mahdollinen lipsahdus hyvikselle. Toki se voi sitä ollakin (i.e. hyviksen lipsahdus), mutta voisin lainata Halimaa ja tämän "niin ei sanota"-ranttia tavikseuden julistamisesta.

Mä en ota kantaa siihen, millainen pahis!miina on, koska en oo tainnut koskaan olla pahis!miinan kanssa samaan aikaan pelaamassa (meidän tätä edeltävä ainoa yhteinen peli oli meidän vaparipeli). Mut tällä hetkellä mun aivot alkaa olla jo niin väsymyspuuroiset, että taitaa alkaa olla pakko suunnata nukkuun. Plus tällä hetkellä suomeksi ajattelu ei sen väsymyksenkään takia oikein suju (ihan kuin se olis sujunut liian hyvin muutenkaan viime aikoina... terv. puhunut viime aikoina enemmän englantia tai japania kuin suomea, mutta esim. japaniksi kirjottaminen pelitopiciin ei auttais varmaan ketään)
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.01.2018 23:14:17

justy kirjoitti:Mua häiritsee tässä se, että Haliman lisäksi myös Vampire ja Violet ovat epäilleet mua samankaltaisilla syillä. Kaikki kolme eivät voi olla pahiksia, vaikea uskoa että edes kaksi näistä. Miksi tämä siis on epäilyttävämpää Halimalta kuin Violetilta tai Vampirelta?

Siinä on pieni ero että äänestääkö vai sanooko jonkun asian hiertävän. Itseasiassa jos kumpikaan heistä väittää epäilevänsä sinua niin on pahis aivan varmasti (no Vampire jo sanoikin mitä ajattelin hänen "epäilynsä" olevan). Violet ei ole puhunut sinusta mitään sen alun jälkeen eli hän ei ihan oikeasti sinua epäile. Halima taas äänesti sinua. Siinä on se ero.

sori nyt vaan mutta mä en jaksa tuota felarofin juttua käydä läpi joka ikisessä pelissä lähes joka ikisen pelaajan kanssa. Syyt on huonot, that's it, en jaksa takuta turhaan kun on muutakin tekemistä. Äänestäkööt minua jos uskoo että olen mafia koska miina heitteli täysin kaupunkia auttamattomia kommentteja ja minä olen sitä mieltä että se on pahismaista.

Olet justy oikeassa että Lauchuo voi itseasiassa hyvinkin olla pahis.

Itseasiassa Violet on vieläkin enemmän hyvis kun aikaisemmin, tästä syystä:
Pikaisella lukaisulla raynpelikoneet vähän epäilyttää, sillä hän tarjoutui lynkattavaksi, mutta on nyt mennyt vahvasti Haliman kimppuun. Tietenkin hän on voinut tehdä nämä molemmat asiat hyviksinä, mutta pahisray voisi mielestäni ihan hyvin tehdä samanlaisen tempun, eli tarjoutua lynkattavaksi ensin, jotta häntä ei oikein epäillä, ja hänen tappamista pohditaan lähinnä informaatiovaikutuksen eikä tämän oman epäilyttävyyden kannalta, minkä jälkeen hän taas alkaisi panostamaan Haliman tappamiseen, jottei häntä kuitenkaan tapettaisi.

oikeasti tämä on niin uskomattoman huono kommentti ettei mafia ikinä kirjota mitään tuollaista. :D :D :D Jos ette ymmärtäneet miksi, niin lukekaa uudelleen haha^^
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.01.2018 23:26:27

Äh, en mä itseasiassa usko Lauchuonkaan olevan pahis.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 15.01.2018 23:32:58

Väliaika, kahvia ja pullaa ~
1 justy (Halima)
1 Halima (raynpelikoneet)
1 raynpelikoneet (felarof)
1 Violet (miina)
1 miina (justy)

Poissaolot
Geraldine 13.-18.1.

Putoamassa justy ensin saadulla äänellään.

Kaikki ovat suorittaneet puhepakkonsa.

Päivä päättyy huomenna klo 21.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.01.2018 23:34:42

Lauchuo tietääkseni äänestää minua.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.01.2018 23:36:07

Katos vaan eipä äänestäkään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 15.01.2018 23:39:32

Täytyy sanoa että nyt viidettä kertaa hänen viestinsä läpiselanneena: ei äänestä. :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 15.01.2018 23:43:19

Jos tohon yhteen sanavirheeseen meinaa kaatua mun koko peli, niin nostetaan pöydälle myös mun pudottaminen ja mahdollinen henkiinherätys seuraavana päivänä, tosin en varmaankaan saisi aikaan peliin samanlaista vaikutusta kuin esim. ray.

Toi sanavirhe oli kyllä sellainen virhe, ettei sitä pitäisi tulla huolellisesti pelaavalta hyvikseltä, eikä huolellisesti pelaavalta pahikselta. Voidaan siis pitää osoitettuna sitä, että en ole pelannut huolellisesti, enkä usko, että kukaan pitää huolimattomuutta kuitenkaan minulle tyypillisenä piirteenä pelissä, oli rooli mikä hyvänsä. Jos näin ollen voidaan pitää osoitetuksi, että olen pelannut huolimattomasti, voi joko pohtia olisiko minulla esim. pahiksena aihetta kirjoittaa viestejä huolimattomammin kuin hyviksenä, tai jos virheeni on luonteeltaan sellainen, että se tulisi luontaisemmin pahikselta kuin hyvikseltä.

Tai vaihtoehtoisesti voi oppurtunistisesti sivuuttaa kaiken pohdinnan, ja äänestää minua miinan tavoin. Mun mielestä tämä ei olisi pahismiinalta mahdotonta, ja tarkoittaa, että minun tulee arvioida tilanne uudelleen. miina myös tarttuu toiseen helppoon kohteeseen, Jekuun, vaikka Jeku kieltämättä on ongelmallinen tapaus. Vielä yksi tähän liittymätön huomio miinan pelistä, hän on vahvasti korostanut viesteissään olevansa hyvis.

Katsoin rayn perusteet Haliman äänelle, vaikuttivat sellaisilta, jotka tulisivat hyvisraylta. Enemmän kyllä ihmetyttää, että ray antoi minulle hyvispisteitä erikoishahmojen analysoinnista (viittaus aikaisempiin peleihin), mutta en näe, miksi hän olisi noin toiminut pahiksena.

Pyysin PJ:ltä ääntenlaskun, jotta pystyn tekemään virkeänä järkeviä päätöksiä kanssapelaajien elämästä ja kuolemasta.

// Ja siinä se ääntenlasku tuli, kun täydensin muita kohtia viestissäni. Katsotaan, mitä käy kun

++miina
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 15.01.2018 23:44:12

raynpelikoneet kirjoitti:Itseasiassa Violet on vieläkin enemmän hyvis kun aikaisemmin, tästä syystä:
Pikaisella lukaisulla raynpelikoneet vähän epäilyttää, sillä hän tarjoutui lynkattavaksi, mutta on nyt mennyt vahvasti Haliman kimppuun. Tietenkin hän on voinut tehdä nämä molemmat asiat hyviksinä, mutta pahisray voisi mielestäni ihan hyvin tehdä samanlaisen tempun, eli tarjoutua lynkattavaksi ensin, jotta häntä ei oikein epäillä, ja hänen tappamista pohditaan lähinnä informaatiovaikutuksen eikä tämän oman epäilyttävyyden kannalta, minkä jälkeen hän taas alkaisi panostamaan Haliman tappamiseen, jottei häntä kuitenkaan tapettaisi.

oikeasti tämä on niin uskomattoman huono kommentti ettei mafia ikinä kirjota mitään tuollaista. :D :D :D Jos ette ymmärtäneet miksi, niin lukekaa uudelleen haha^^


Ehkä mä meen vaan nukkumaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.01.2018 23:48:08

Eikun mua oikeasti nauratti että sä kirjotat "ensin tarjoutuu lynkattavaksi ja SITTEN YRITTÄÄKIN ETSIÄ PAHIKSIA, mikä ruojake!!" :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 15.01.2018 23:53:01

raynpelikoneet kirjoitti:Eikun mua oikeasti nauratti että sä kirjotat "ensin tarjoutuu lynkattavaksi ja SITTEN YRITTÄÄKIN ETSIÄ PAHIKSIA, mikä ruojake!!" :D

Joo, ihan selkeä pahis. Olisi ollut paljon hyvismäisempää vain ilmoittautua vapaaehtoiseksi ja kuolla pois. Oltaisiin kaikki annettu sulle ääni ja saatu paljon infoa. Mutta tilanteen ollessa näin ootkin vaan 100% pahispahis. Ei tätä voi hyvällä enää katsoa.

Halimalle tiedoksi, että viesti oli sarkasmia :)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.01.2018 23:56:40

Varsinkin kun minä äänestin Halimaa ennenkun tuosta infolynkkauksesta edes mainitsin.
Mä en vaan usko että sä et yrittäisi pitää tarinaasi mitenkään järjestyksessä mafiana, tuo koko quote on aivan päätön, enkä usko että koskaan tuota kirjottaisit mafiana koska mafiana idea on kirjoittaa järkeviä asioita joista sinua ei voida kuulustella. :) Samoin kun en usko että sinä ensimmäisessä viestissäsi pohtisit erikoisten toimintaa (ja kuolemista) PAHISTEN näkökulmasta koska pahiksen kannalta ajateltuna (siis jos sinä olisit pahis) se näyttää aivan uskomattoman pahalta jos joku tulee sinulta kysymään että "miksi sinä mietit mitä pahikset tekisivät ja kirjoitat siitä threadiin?". Tämä siis sillä oletuksella että sinä et voi mitenkään tietää mitä esim minä tuollaisesta ajattelen, el iettä lähtökohtainen ajatus on se, että "miksi hyvis kirjoittaisi jotain tuollaista". Äh.. vaikeaa selittää, idea on se että en usko että olisit pahiksena ikinä kirjoittanut noita asioita koska uskoisit sen olevan enemmän sinun peliäsi tuhoavaa kun mahdollisuuksiasi parantavaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 15.01.2018 23:58:17

En mä näköjään päässytkään nukkuun :D

Oon syystä tai toisesta ymmälläni rayn suhteen... Voisitko olla vähän vähemmän hämmentävä? :D susta tulee tällä hetkellä liian monet mulle tutut vanhat pelaajat mieleen, joiden kans pelasin joskus kauan aikaa sitten, se häiritsee...

Ja syystä tai toisesta mä en tällä hetkellä saa miinasta oikein mitään readia.. miinan oman hyvikseytensä toistuva korostaminen hiertää ja kovaa, samoin noi erinäiset ristiriidat. Mutta toisaalta yhtä hyvin hyviskin voi olla ristiriitainen, joten en tiedä voiko siitä loppujen lopuksi vetää mitään kovinkaan hyviä johtopäätöksiä.. Noin kokonaisuutenakaan miina ei oo oikein jäänyt mulle mieleen sitten mitenkään. Jotkut yksittäiset jutut hiertää, mutta kokonaisuudessaan miina on vähän jäänyt vaisuksi. Ei ole tällä hetkellä kuitenkaan mun mafialistani yläpäässä, mut ei kyllä siellä town-päässäkään.

justysta mulla on alkanut tulla vähän town readia. Mut en menis tällä hetkellä myöskään valalle tästäkään. Koska ei mulla tällä hetkellä ole oikein mitään sellaista, mikä vetäis ehdottomasti justyn sinne town-päähän... Siitäkään en menis vannomaan townia justyn kohdalla, että ei ole sitten yhtään hermona sen suhteen, että on tällä hetkellä tippumisvaaeassa. Tilanne muuttuu kuitenkin täällä koko ajan, että ei siinä ole mun mielestä mitään syytä hermoilla - eikä justy mun mielestä myöskään ole sellanen pelaaja, joka vetäis hirveen hermostuneeksi, jos on vaarassa oudota. Se on enemmän sitä, mihin olin ite taipuvainen joskus 2010-2011, kun olin vielä ihan uus juonareiden parissa.

ray, millä tavalla se, joka sanoo justyn olevan epäilyttävä on pahis? Siksi, että oot eri mieltä? Jotenkin mulle välillä tulee fiilis, et se, joka on sun kanssa erimieltä jostain asiasta on sun mielestä pahis.

Gaah, jotenkin tulee fiilis, et mä olen taas vaihteeks aivan sysisurkea juonittelupelien kanssa. Tai sit Kylän juonarit on ottaneet niin ison harppauksen eteenpäin, et mä oon jäänyt auttamattomasti jälkeen. Ainakin tuntuu, et tekis sen verran usein mieli hakata päätä seinään ihan vaan sillä, että mä oon aina välillä niin totaalisen kujalla. Toki tän hetken väsymystasollakin voi olla jotain osaa asiaan, mutta :D selvästi pitäis koittaa palata pelikentille vähän enemmän, jos vaikka sieltä löytyis ne vanhat kunnon aivotkin taas ja pääsis kartalle.

//aivan miian monta ihmistä väliin. Palaan viesteihin huomenna ja painun nyt nukkumaan ennen kuin nukahan pystyyn..

Violetiin otan varmaan tarkemmin kantaa myöhemmin, mutta mielenkiinnolla odotan, mitä seuraavaksi tapahtuu. miinasta kuulisin mielelläni lisää. Samoin täytyy kummastella, mihin ihmeeseen Jeku on jäänyt. Tältä ei ole tainnut tulla kuin yksi viesti koko peliin, joten kaipaisin sieltä suunnasta puhetta...

//Violet kiilasi. Ihan sivuhuomiona, pakko nostaa hattua sarkasmihuomautuksesta. Mä en kerta kaikkiaan tunnista sarkasmia yleensä ollenkaan (saan aina mieheltäkin olla kyselemässä ”oliko toi sarkasmia?”. Sen siitä saa, kun ei ole nent ja sarkasmi on mulle hepreaa :D

//nyt raykin kiilaili...
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 00:07:08

Vampire kirjoitti:ray, millä tavalla se, joka sanoo justyn olevan epäilyttävä on pahis? Siksi, että oot eri mieltä? Jotenkin mulle välillä tulee fiilis, et se, joka on sun kanssa erimieltä jostain asiasta on sun mielestä pahis.

Ei kun mä vaan sanon yleensä aina kun olen vähintäänkin suht varma jostain asian sillä tavalla, että olisin varma. Ihan siksi koska se on oikeasti niin että jos näytät siltä ettet edes pysty vakuuttamaan itseäsi (otetaan esimerkkinä se sun casesi mua kohtaan, jonka olisit jo "pilannut" jos olisin ollut pahis sillä "skarppaa" -kommentillasi), miten luulet että pystyt vakuuttamaan muut? Tottakai joku voi olla sitä mieltä että justy on mafia, ja aivan varmasti kuuntelenkin jos joku tuo esille jonkun hyvän pointin -- Haliman pointti nyt vaan ei ole hyvä, ja ääni tulla tavoin ei voi oikeasti tulla sillä perusteella että hän oikeasti uskoisi justyn olevan mafia noilla syin. Esim, kuten sanoin, sinun ja Violetin suhtatuminen justyyn oli aivan erilainen, ja mielestäni pystyin sanomaan millä "tasolla" teidän epäilynne on -- jonka oikeastaan sitten varmistitte myöhemmillä postauksillanne. Sillä, mitä joku EI sano, on oikeasti melkein yhtä paljon väliä kun sillä mitä sanoo.

Minä tiedän että minä pelaan hyyyyvin erilailla kun oikeastaan ketään tuntemani pelaaja (no ainakaan ketään suomalaisia en tiedä), ja minun perusteluni pohjautuvat aina siihen miksi joku sanoo jotain, riippumatta siitä mitä hän sanoo. Ei ole olemassa jotain "automaattisesti pahismaista" -- eli sellaista että jos sanot X niin olet aina pahis, kaikki riippuu aina tilanteesta.

Selvitän kyllä mielelläni ajatuksenjuoksuani jos on jotain kysyttävää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 00:18:22

Ei kun mä vaan sanon yleensä aina kun olen vähintäänkin suht varma jostain asian sillä tavalla, että olisin varma. Ihan siksi koska se on oikeasti niin että jos näytät siltä ettet edes pysty vakuuttamaan itseäsi (otetaan esimerkkinä se sun casesi mua kohtaan, jonka olisit jo "pilannut" jos olisin ollut pahis sillä "skarppaa" -kommentillasi), miten luulet että pystyt vakuuttamaan muut?

Meillä on sitten näköjään täysin erilaiset pelityylit :D koska mä nimenomaan en pue asioita sillain, että olisin niistä varma. Mä pohdin ja vatvon ja välillä vähän soidan ja huopaankin.. Osaltaan siitä syystä, että kun mä oon pelannut sillä tavalla enemmän tai vähemmän melkein 8 vuotta, niin en kyllä opettele jotain uutta tekniikkaa. Ollaan näköjään siinäkin erilaisia, et mä en osaa tulkita sitä, mitä ei sanota (sille on syynsä, joka ei ole mikään sellanen mihin voisin vaikuttaa), kun yleensä mä en edes tajua että ihmiset voi tarkottaa muutakin kuin mitä sanovat.

Todennäkösesti joudun kysymään sua tarkentamaan ja avaamaan juttujas aika paljon, koska mä en vaan tajua :D okei, ymmärrän ton pointin, et miten voi vakuuttaa muut, jos ei itse näytä olevan varma asiastaan (oon kokenut kantapään kautta, että se voi olla äärimmäisen ratkasevaa), mutta yleensä toimin sillä tavalla vaan äärimmäisen harvoin (esim. jos viimenen harhalynkkaus on menossa hyvikseen ja olen lähes satavarma pahiksista, niin sillon tulee kyllä aika painokkaasti juntattua se oma mielipide pöytään, oon sillä joskus voittanutkin). Musta jotenkin tuntuu, että meidän pelaamisen isoimpia eroja on nimenomaan se, että mä en juurikaan pohdi ”miksi”, vaan ”mitä”, koska se miksi menee multa ihan ohi suurimman osan ajasta :D Ehkä just siitä syystä en oo järin hyvä juonareissa, mutta oon jääräpää, joten sillä mennään :::D
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 16.01.2018 00:31:40

Jekun nimimerkkiä on vaihdettu, tästä lähtien hänen käytössään on Marzzuu.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 00:32:23

Ei se haittaa että väärässä on, jos ei tule lynkattavaksi niin se on jo tarpeeksi koska jos jokainen kaupunkilainen ei tule lynkattavaksi niin tiedät varmaan mikä lopputulos on. :) Sinä nyt olet ainakin tähän asti tehnyt asioita enemmän proaktiivisesti kun reaktiivisesti ja ainakin minulle se riittää ensimmäisenä päivänä ihan hyvin.

Mä ihan oikeasti uskon että tällä hetkellä peli voitetaan jos lynkataan Halima-miina-Jeku-felarof (tuossa järjestyksessä mieluiten). Kaikki muut näyttäytyy mulle enemmän tai vähemmän hyvismäisinä, ja felarofkin muuten paitsi että jos hän on pahis ei-miinan kanssa tuo hyökkäys minua vastaan käy järkeen koska hän tietää miinan olevan hyvis (mutta sitten ei kuitenkaan sano mitään minun Halima epäilyihini -- minä kun vielä äänestän Halimaa ENKÄ miinaa). Huomionarvoinen seikka on myös se, että hän itse pitää Halimaa (ja sinua) pahismaisena, ja justya hyvismäisenä, eli käytännössä samat readit jotka minullakin on (siinä suhteessa sinun osaltasi että tuohon aikaan kyseenalaistin sinua samoista asioista kun hänkin teki). Sitten hän kuitenkin äänestää minua, ja mainitsee että JOS olen pahis niin Violet on pahis minun kanssani (miksi hän sitten epäilee Halimaa ja sinua - pelissä on vain kaksi pahista?).

En tiedä, toisaalta tuo vaikuttaa hyvin "ei-pahismaiselta" siinä suhteessa, että jälleen kerran -- miksi joku sanoisi jotain noin irrationaalista pahiksena, toisaalta taas sitten en ole koskaan nähnyt felarofin pelaavan aiemmin, joten minulla ei ole minkäänlaisia "odotuksia" siitä mitä hän voisi pahiksena sanoa. Yhtä kaikki, ei tuossa hönen viestissään mitään järkeä ole.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 00:43:36

Itseasiassa Violet, miksi sinulla ei ole mitään sanottavaa felarofin postiin jossa hän ensin toteaa että minä olen epäilyttävä ja myöhemmin että sinäkin olet koska epäilet minua samasta syystä kun hänkin? :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.01.2018 00:45:18

felarof kirjoitti:Mä en Violetin tavoin pidä raynia kovin hyvismäisenä tällä hetkellä, osittain samoista syistä kuin Violet...


[.....]

Jos rayn on pahis, veikkaisin Violetia hänen pahisparikseen (tulee aika sopivasti ensin rayn infolynkkausviestin jälkeen vähän laittamaan argumenttia vastaan ja toisaalta ottaa nopeasti pesäeroa rayniin kun alkaa näyttää siltä, että lynkkaus saataa toteutua). Noin muuten Violet ei ole jättänyt hirveästi vibatusta suuntaan tai toiseen....


Mietin että miten sinä näet tässä jotain järkeä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 08:13:23

Nii violet miksi äänestät mua? Ei oikein vielä käyny selväksi? Mie alan olla sitä mieltä että miun ääni taitaa olla ihan oikeassa paikassa vähän niinku vahingossa.

Mie en myöskään vampiren tavoin usko että tuollasta yölynkkaus-sanavirhettä tulee aivan huolimattomuudesta vaan. Lisäksi Mie olisin pahiksille tosi hyvä päivätapon kohde koska kenenkään ikinä ei kannata herättää minua kuolleista verrattuna esim vaikka hyvis-justyn tai -rayniin tai -vampireen. Sama jatkuis myös violetin mutta uskon sen olevan pahis. Tänään siis pahisten kannattaa tiputtaa joku johon kuolleistaherättäjä joutuu "tuhlaamaan" kykynsä tai sitten säästämään kykynsä jollon riski tippumiseen on parempi.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Geraldine » 16.01.2018 10:15:51

miina kirjoitti: Tänään siis pahisten kannattaa tiputtaa joku johon kuolleistaherättäjä joutuu "tuhlaamaan" kykynsä tai sitten säästämään kykynsä jollon riski tippumiseen on parempi.

Mitä ihmettä miina? Oletko pahis vai pelaatko taviksena ihan muuten vaan pahisten pussiin?
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 11:35:02

Geraldine kirjoitti:
miina kirjoitti: Tänään siis pahisten kannattaa tiputtaa joku johon kuolleistaherättäjä joutuu "tuhlaamaan" kykynsä tai sitten säästämään kykynsä jollon riski tippumiseen on parempi.

Mitä ihmettä miina? Oletko pahis vai pelaatko taviksena ihan muuten vaan pahisten pussiin?


Mie ihan tosissani toivoin sitä petturin roolia kun sitä joka pelissä enivei pelaan :D

Mutta eikö muka se olis pahiksilta noin järkevää? Ja minä oon varmasti sellanen pelaaja jota kukaan ei halua herättää kuolleista.

Ja geraldinekin pelissä, en lainkaan muistanu!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 16.01.2018 12:11:03

Mä olen vähän samaa mieltä kuin Gera, että mitä ihmettä miina!? Sinällään ymmärrän, mikä ajatus tuolla taustalla on varmaan ollut, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että hyvis ei puhu tuolla tavalla. Hyviksellä ei ole mitään syytä sanoa asioita, jotka auttavat pahiksia tai ovat pahiksen näkövinkkelistä. Toisaalta tuntuu vaikealta uskoa, että pahis tekisi noin räikeän virheen. Vaikuttaa siltä, että miina ei edes tajua, miltä tuo kommentti näyttää (vastaus: pahalta). Tosta lausahduksesta ei nimittäin oikein millään saa hyvismäistä, koska se ei sitä ole.

Halima, missä sinä olet? Susta ei oo tainnut kuulua vielä kuin kahden viestin verran, tule kertomaan mietteistäsi.Esim. mitä mieltä olet miinasta?
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 16.01.2018 13:01:16

raynpelikoneet kirjoitti:Mä ihan oikeasti uskon että tällä hetkellä peli voitetaan jos lynkataan Halima-miina-Jeku-felarof (tuossa järjestyksessä mieluiten). Kaikki muut näyttäytyy mulle enemmän tai vähemmän hyvismäisinä, ja felarofkin muuten paitsi että jos hän on pahis ei-miinan kanssa tuo hyökkäys minua vastaan käy järkeen koska hän tietää miinan olevan hyvis (mutta sitten ei kuitenkaan sano mitään minun Halima epäilyihini -- minä kun vielä äänestän Halimaa ENKÄ miinaa). Huomionarvoinen seikka on myös se, että hän itse pitää Halimaa (ja sinua) pahismaisena, ja justya hyvismäisenä, eli käytännössä samat readit jotka minullakin on (siinä suhteessa sinun osaltasi että tuohon aikaan kyseenalaistin sinua samoista asioista kun hänkin teki). Sitten hän kuitenkin äänestää minua, ja mainitsee että JOS olen pahis niin Violet on pahis minun kanssani (miksi hän sitten epäilee Halimaa ja sinua - pelissä on vain kaksi pahista?).

Musta on pikkasen huvittavaa, kun ihmettelet miten mulla voi olla neljä epäilyttävää henkilöä vaikka itse juuri aiemmin samassa kappaleessa toteat, että jos lynkataan nämä neljä pelaajaa niin voitetaan peli. Eli sun logiikan mukaan joko sulla on myös neljä epäilyttävää pelaajaa kun kerran heitä ehdotat lynkattavaksi (jonka ei pitänyt olla mahdollista kun pelissä on vain kaksi pahista), tai sitten oot pahis, joka voittaa kun neljä hyvistä on lynkattu päivällä :D

Mä en lähtökohtaisesti ole niin varma readeistani, että pitäisin automaattisesti sellaisia henkilöitä, jotka ovat kanssani samaa/eri mieltä hyvismäisinä/pahismaisina. Samaan lopputulokseen voi päätyä, vaikka motiivit epäilylle/luoton antamiselle olisivat eri. Lisäksi en oo ehtinyt lukea topicia niin hyvin, että osaisin kovin monen kohdalla sanoa, mistä epäilyt/vibatukset johtuvat, jolloin niihin on varmasti vaikuttanut myös muiden pelaajien mielipiteet.

Tuo Violet-ajatus lähtee siitä, että jos nyt oletetaan, että olet pahis ja ehdotat tuota infolynkkausta vaikuttaaksesi hyvismäiseltä, niin tällöin tarvitsisit mielellään jonkun sanomaan, ettei se ole hyvä idea jottei sitä lähdetä oikeasti toteuttamaan. Tän voi tehdä joko siten, että pahiskaverisi tulee suht nopeasti toppuuttelemaan että tämä ei ole hyvä idea (Violetin "Olen kuitenkin sitä mieltä, että kyseinen tapa ei ole paras mahdollinen keino käyttää roolia, vaan että tapetaan niitä oikeasti epäilyttäviä pelaajia, ja pyritään herättämään yöllä kuollut pelaaja."). Tai sitten odottaa, että joku epäonninen hyvis tulee väliin sanomaan saman, jolloin pahiskaveri ei linkity suhun yhtä selvästi (eli Violet olisi tämä epäonninen hyvis). Lisäksi kiinnitin huomiota siihen, että Violetin epäilyviesti sulle tuli suht nopeasti sen jälkeen kun Lau oli tuonut esille, että infolynkkaus olisi sittenkin vaaihtoehto (jolloin tän olisi voinut nähdä pesäeron ottamisena suhun). Tosin olin eilen pitkälle iltaan siinä uskossa, että päivä olisi loppunut jo eilen, jolloin 4 tuntia ennen päivän loppua tossa on huomattaavsti enemmän järkeä kuin päälle vuorokautta. Eli en ehkä pitäis Violetia enää niin todennäköisenä pahisparina sulle.

miina, onko Violet sun mielestä muuten epäilyttävä kuin tuo "tapetaan jeku yöllä" - lipsahdus? Onko tällä hetkellä muita pelaajia, joita pidät epäilyttävinä?

Haluaako joku selventää mulle mitä niin kauheen pahismaista tossa miinan sanomisessa oli, mä en nyt ihan tajuu?

Vampire kirjoitti:Gaah, jotenkin tulee fiilis, et mä olen taas vaihteeks aivan sysisurkea juonittelupelien kanssa. Tai sit Kylän juonarit on ottaneet niin ison harppauksen eteenpäin, et mä oon jäänyt auttamattomasti jälkeen. Ainakin tuntuu, et tekis sen verran usein mieli hakata päätä seinään ihan vaan sillä, että mä oon aina välillä niin totaalisen kujalla. Toki tän hetken väsymystasollakin voi olla jotain osaa asiaan, mutta :D selvästi pitäis koittaa palata pelikentille vähän enemmän, jos vaikka sieltä löytyis ne vanhat kunnon aivotkin taas ja pääsis kartalle.

Mulla on samanlainen fiilis, sillä erotuksella et en oo koskaan osannutkaan pelata foorumi-juonareita vaan yritän vaan siirtää mun live-pelityylin enemmän tai vähemmän suoraan tänne, mikä ei oikeen toimi ^^' Mut joo, ehkä tää tästä pikkuhiljaa..

Mulla on sellanen olo, et mun piti kirjottaa tähän vielä jotain, mutta en millään keksi että mitä :D noo ehkä se tulee mieleen (tai tökkikää jos ole unohtanut vastata jollekin)
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 13:09:55

Mitä, oonko Mie muka ainut kuka noin ajattelee ja paljastinko pahiksille suuren menestyksen salaisuuden? Kyllä Mie luotan meijän pahiksiin että nekin osais ajatella ilman että minä paljastan niille mitään järkyttävän hienoa. Sitä paitsi, kyllähän se on hyvä tietää mitä motiiveja pahiksilla voi olla äänestää. Jos nyt ajatellaan että ray on hyvis ja minä hyvis niin on se pahisten kannalta järkevämpää äänestää miut ulos ja jättää esim. Ray vielä epävarmaksi seuraavalle päivälle, kaikki sitä kuitenkin jollakin tasolla epäilee.

Ja en tajua mitä järkeä miun olis pahiksena ehottaa tätä? Paitsi tietty että jos vältyn sillä kuolemalta..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa pv1 päättyy 16.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.01.2018 13:15:19

Ja felarof, violet epäilyttää myös nyt tuon takia että laittoi miut aika hepposin perustein tippumaan jollon toteutuu just tuo mistä puhun.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron