Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja miina » 03.01.2018 21:16:07

Parempi se olin että Mie kuolin etkä sie. Ja siinä mitään uhriuduttu, ray pelas miut suohon :D

// black fox, pelasit tosi hyvin. Siks herätit mukavasti epäilyjäkin. Jos olisin ollu hyvis nii olisin ollu varma että sua avustaa joku!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Black Fox » 03.01.2018 21:25:38

Jeekaka, tällä kertaa peli meni näin :) Olisi itsekin pitänyt olla vakuuttavampi omien epäilyjen suhteen. Ehkä tästä jotain opittiin :)
Kiitos miina! Todella kiva kuulla kehuja, ehkä olen ihan kehityskelpoinen yksilö ja joskus ehkä nousen yhtä hyväksi kuin te konkarit :) Olisi kyllä hauskaa tulevaisuudessa kokeilla pahiksenkin roolia :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Violet » 03.01.2018 21:30:32

Onnittelut pahiksille. Mua ärsyttää nyt se, että pääsin viimeisenä päivänä oikean kuvion jäljille, mutta pahisten 2v2 tilanteesta johtuen Jekun vähäisen aktiivisuuden vuoksi oli käytännössä pakko päätyä minuun. Tämmöiset ärsyyntymiset kuitenkin kuuluu peliin, eikä se niinkään haittaa.

Alla oleva teksti on puhdasta valitusta, joten skip jos ei miellytä lukea.

Sen sijaan mua turhauttaa se, että musta otetaan päivän alussa kohde perusteluilla "Violetin olisi pitänyt puhua peliteknisyyksistä", ja vaikka kuinka selitän tilannetta sillä, että pelin luonteen kannalta se on turhaa, ja että samana kuuna alkaneen työn ja tenttien takia mulla ei ole enää aikaa kaikkeen, jatketaan silti linjalla "Et muuten maininnut edes tätä peliteknisyyttä". Jos multa aletaan odottamaan kaavamaista pelisuoriutumista, jossa ei oteta huomioon mun resurssien rajallisuutta pelien suhteen, jätän mieluummin pelaamatta kokonaan. Mulla oli mahdollisuus pelastautua ensimmäisenä päivänä itse, mutta todellinen into pelata oli jo lähtenyt, joten päätin olla pelastamatta itseäni, sillä tiesin, että jos tekisin sen itse, saisin siitä oikeasti kasan epäilyjä niskaani, jolloin pelaamisesta tulisi vielä epämukavampaa. Kun en kuollut, kituutin itseäni pelissä loppuun saakka, sillä oma tulkintani on, että jos peliin ilmoittautuu, siinä pysyy loppuun asti, ellei pätevää syytä ole. Mielipaha ei ole minulle pätevä syy, vaikkei turhautuminen, joka saa pelaajan mieluummin passiivisesti tappamaan itsensä kuin jatkaa peliä, ei missään nimessä kuulukaan peliin.

Nyt kun alotin valittamisen, niin valitan samalla myös siitä, etten koskaan saa pahisrooleja.

// Black Fox, pelasit mielestäni hyvin. Jatkossa suosittelisin ottamaan vahvemmin kantaa pelin tapahtumiin, etenkin äänestämällä, niin et jää hajuttomaksi pahiskandidaatiksi loppupeliin :)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 21:33:28

BF, joo itekin pitää selkeästi vakuuttavuutta harjoitella :D Se sun lynkkaus oli semi turhauttava, kun olin aika varma että lynkataan hyvistä ja äänestävien joukossa on kaksi pahista, ja ainoa joka vähän kuunteli oli Violet jota itse epäilin eniten :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Black Fox » 03.01.2018 21:48:35

Violet, kiitos vinkistä. Täytyy tulevaisuudessa äänestää enemmän. Voin kertoa, että ensimmäinen äänestys oli se hankalin kun sen uskalsin tehdä :)

Jeekaka se oli kyllä turhauttavaa. Varsinkin kun itse tietää itsensä olevan hyvis. Mä en vaan ymmärrä kuinka Halima onnistui olemaan elossa koko pelin ajan...
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.01.2018 22:00:37

Joo Black Fox ehdottomasti jatka pelaamista! Aivan Out of the blue vetäsit kaiken ihan oikein (tosin hieman väärin perustein mutta silti). Tuntui pahalta lynkata sut mutta pakkohan se oli kun pystyi. :)

Me tutkittiin Meiz ekana yönä ja mosaiikki tokana. Sdn jälkee ei enää tarvinnu.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.01.2018 22:03:49

Violet mä oon ihan samaa mieltä tosta sun "valituksesta". Joka ikisessä pelissä joku keksii että pelaan eri tavalla kun jossain toisessa pelissä ja se ei kyllä koskaan tee kenestäkään yhtään mitään. Ellei nyt ihan radikaalisti vaan kieltäydy sanomasta oikein mitään, mikä nyt ei sinun kohdallasi todellakaan ollut tilanne.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Black Fox » 03.01.2018 22:19:56

Täytyy myöntää rayn, että olit kyllä pelottava tapaus :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 03.01.2018 22:22:19

Pelin parhaat naurut mafia chatista tokalta päivältä:

miina: Kyllä Mie varmaan tipun. Voinko vielä sekoilla jotta auttais teitä huomenna?
Halima: en usko
rayn: hahahaha ^^
rayn: en mäkään
rayn: "voinko vielä sekoilla" :p
miina: Sitähän miun pelit pitkälti on
rayn: sekoile vaan jos haluat
rayn: ^^
miina: Onpa surullista kuolla nyt kun tää meni hauskaks..
miina‬: On niillä huomenna analysoitavaa!
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 22:37:21

Violet kirjoitti:Onnittelut pahiksille. Mua ärsyttää nyt se, että pääsin viimeisenä päivänä oikean kuvion jäljille, mutta pahisten 2v2 tilanteesta johtuen Jekun vähäisen aktiivisuuden vuoksi oli käytännössä pakko päätyä minuun. Tämmöiset ärsyyntymiset kuitenkin kuuluu peliin, eikä se niinkään haittaa.


Tää muuten ärsytti vähän itseänikin, kun Halima ois voinut olla sekä sun, rayn että Jekun pahiskaveri, mutta ilman rayta tai Jekua en olisi pystynyt tekemään muuta kuin mahdollistamaan sen, että sä ja Halima olisitte pahiksina ollessanne pystyneet massaamaan pois pelistä kenet tahansa muun :D Mä kyl tosiaan missasin paritkin tilaisuudet lynkata Halima, edellisenä päivänä en ees tajunnut ennen kuin liian myöhään, kun vielä aattelin että ray on varmaan hyvis, ja vika päivänä tosiaan puntaroin vielä sitäkin mahdollisuutta että voisitteko myös sä ja ray olla pahistovereita (koska ray tolla BF-äänellään niittasi lynkattavan edellisenä päivänä ja sä silloin kieltäydyit äänestämästä Halimaa) ennen kuin ray sitten äänesti sua. Pitäis olla enemmän rohkeampien ratkaisujen ihminen :D

Hei kuka muuten lopulta oli se pahisennustaja? Halima?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Meiz » 03.01.2018 22:44:37

Perhana, ois vaan pitänyt uskoa ettei rayn vetelis noin ihme syytöksiä mua vastaan mikäli hyvis :D Ohjaus pois Haliman suunnasta epäilytti, vaan se että miina lynkattiin sitten hänen sijaan vei kuitenkin epäilyt pois. Höh, pitäisi aina lynkata pelaaja joka kertoo olevansa pahis, selitti juoneksi sitten mitä tahansa :]

Pelini pystyi varmaan aika helpolla tunnistamaan erikoiseksi, ei meinannut motivaatio riittää kunnon puolustautumiseen kun takataskussa oli ns. ässä hihassa. Noh, seuraavaan peliin jotain opittavaa.

Kiitoksia kaikille hyvästä pelistä :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 03.01.2018 22:49:21

Phöh. Oli tarkoitus kertoilla kunnolla mielipiteistäni ja kissan nenä mitään kirjoittanut. Noh, seuraava peli menee paremmin mun kohdalla. :)
Onnea pahikset, aavistin että Halima vois olla pahis. :D

//Meiz
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Halima » 04.01.2018 00:14:21

Violet kirjoitti:Nyt kun alotin valittamisen, niin valitan samalla myös siitä, etten koskaan saa pahisrooleja.

Mä taas valitan siitä etten tunnu juuri koskaan saavan hyvisrooleja. :D Ens kerralla ku mä oon pahis ni voidaan vaihtaa? :P

Black Fox kirjoitti:Mä en vaan ymmärrä kuinka Halima onnistui olemaan elossa koko pelin ajan...

Tää oli täysin raynin ansiota. Ilman rayta mä oisin kuollut toisena päivänä, ja kolmantena päivänä, ja taas viidentenä päivänä tms... :D

jeekaka kirjoitti:Hei kuka muuten lopulta oli se pahisennustaja? Halima?

rayn oli ennustaja ja mä olin 2-kertainen supermies :D

Meiz kirjoitti:Höh, pitäisi aina lynkata pelaaja joka kertoo olevansa pahis, selitti juoneksi sitten mitä tahansa :]

Tätähän mä yritin silloin toisena päivänä sanoa! Oisitte vaan kuunnelleet! :DD
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 04.01.2018 17:09:41

raynpelikoneet kirjoitti:Violet mä oon ihan samaa mieltä tosta sun "valituksesta". Joka ikisessä pelissä joku keksii että pelaan eri tavalla kun jossain toisessa pelissä ja se ei kyllä koskaan tee kenestäkään yhtään mitään. Ellei nyt ihan radikaalisti vaan kieltäydy sanomasta oikein mitään, mikä nyt ei sinun kohdallasi todellakaan ollut tilanne.

Tämä!! Siis oikeasti, jos tästä ei olisi jo niin monta pelipäivää ja IRL-viikkoa kun tipuin pelistä siksi, että porukka äänesti mua "erilaisen pelityylin vuoksi" niin olisin yhä ihan hemmetin raivoissani noista perusteluista :D Tietysti tää nyt oli pahiksille hirveän helppo tapa saada hyvis pois koska "epäilyttävää koska pelityyli", mutta mosaiikki sinäkin?? Hitto jos tuollaisilla perusteluilla äänestää toista pelaajaa, niin kyllä teidän ois pitänyt suoraan tuossa järkässä, kun mua äänestettiin, niin tiputtaa pahikset pois :D Ei tuo voi koskaan johtaa mihinkään oikeaan epäilyyn tai siihen, että tiputettais pahis. Varsinkin kun mä olin vielä topassa selittänyt hiljaisuuttani! Plot twist: en edes pahiksena koskaan ikinä keksi random selityksiä sille, että olen hiljaa, jotka eivät olisi totta. Ei ainakaan mun pelaamisaktiivisuus riipu roolista ollenkaan vaan ihan puhtaasti ajasta, jota pystyn peliin käyttämään.

Ps. rayn varmaan lynkkaisi tuollaisessa tilanteessa, jossa miina kuoli, viimeisenkin pahiskaverinsa saadakseen itselleen hyvisluottoa ja pelais itse voiton loppuun asti :D Älkää ikinä uskoko raynia!
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja miina » 04.01.2018 18:44:13

Miun pitää olla vähän eriävää mieltä tuosta edellisten pelien analysoinnista. Esimerkiksi mulle Lauchuo käyttäyty erilailla kuin aiemmin, riippupa sitten irl asioista vai roolista (joka siis tässä pelissä erikoinen) niin mulle se on yksi tapa ruveta kategorisoimaan pelaajia. Tässä pelissä nyt en voinut sanoa topassa tietenkään että "lauchuo pelaa erilailla, oisko se eirkoinen (taikka vaan kiireinen), ei ammuta sitä..". Vaan tietenkin se piti ilmaista niin, että "onpas pahismaista, ammutaa se (ettei vaan mua tai kavereita ammuta)". Pahiksena miun on ainakin ihan pakko vaan repiä ne epäilyt jostakin. Koska jotkut oikeasti pelaa eri roolissa erilailla, vaikkei kaikki sitä tekiskään.

Mutta siis ymmärrän sen Violetin ärsytyksen, itsehän en ymmärtänyt koko alun keskustelusta taas mitään, "että mikä mekanismi.."..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 04.01.2018 21:21:34

Lauchuo sinun "erilailla pelaaminen" ei ollut samanlaista kun Violetin. Sinä olit hyvin varovainen mielipiteidesi kanssa, joka näkyy, koska aika useat pelaajat erikoisena ollessaan pelaavat alitajuntaisesti mentaliteetilla "yritän auttaa mutta en halua kuolla yöllä". Olisin varmaan halunnut lynkata sinut kaupunkilaisenakin, koska tuollainen peli on todella tyypillistä pahiksille JA erikoisille, tosin olisin koko homman hoitanut eri tavalla. Nyt toki vaan panttasin ääntäni siihen asti kunnes oletin ettet enää poataa päivän aikana. :) Violet on yksi ainoista pelaajista jonka olen täällä nähnyt pelaavan erikoisena ja taviksena enkä pysty erottamaan hänen peliään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 04.01.2018 22:08:32

Minä pelasin "eri tavalla" siksi, koska minulla ei ollut aikaa pelille sen alkaessa, kun siihen tulikin yllättäen reissu :D Tuossa vaiheessa voin siis ihan rehellisesti sanoa, ettei minun pelaamiseeni vaikuttanut se, että olin erikoinen, vaan se, että en vaan pystynyt paneutumaan peliin ja lukemaan kovin tarkasti kaikkia viestejä, jotta ehtisin laittamaan kunnollisia viestejä.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja miina » 05.01.2018 01:54:00

Kävipä meillä sun suhteen siis älytön munkki! Hyvä meille jeeee! Muutenkin tuntu että erikoiset lähti tässä pelissä mukavasta tippumaan näin pahiksen kannalta katottuna.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Geraldine » 08.01.2018 03:48:58

Hei onnittelut pahiksille, hyvin veditte! (en olis missään vaiheessa uskonut rayta pahikseksi, hups :D)

Olin muuten aika varma että pahikset tarkisti roolini yöllä jonka takia jouduin yötapon kohteeksi. Seurasin tätä peliä aika tiiviisti tippumisen jälkeenkin ja vau, hyvin pelattu pahikset!
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja justy » 13.01.2018 12:14:26

Halima kirjoitti:Justy: yönimet ois vielä kiva nähdä.


Parempi myöhään kuin ei milloinkaan:

Geraldine: jäljittäjäksi 1. yönä, jäljitti Meiziä. 2. yönä jäljitti mosaiikkia.
Meiz: 1. yönä suojeli Zeytä, 2. yönä suojeli Zeytä.
Halima: käytti supertappoaan 1. ja 2. yönä
raynpelikoneet: ennusti 1. yönä Meizin ja 2. yönä mosaiikin
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.01.2018 13:43:34

Noh, onpa mukava ettei Gera päätellyt minua pahikseksi ensimmäisen yön visiitin ansiosta :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Geraldine » 13.01.2018 14:11:08

Meiz: Päinvastoin, päättelin että oot melkein 100% pahis koska en uskonut että pahikset olisivat käyttäneet supertappoa 1. yönä, tässä tapauksessa ajattelin että olisit ennemmin pahis kuin suojelija. Pelityylisi kyllä kaikin tavoin kertoi mulle ettet ole pahis. Harmi että kuolin pelin alussa, olisi ollut kiinnostavaa tietää miten olisin pelannut kun päättelin sun olevan "varma" pahis :D
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.01.2018 14:18:38

Hah, no siis pikemminkin kiva ettet tullut päivän päätteeksi julistamaan minua pahikseksi. Saatiin yksi popcorn hetki pois pahiksilta :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Geraldine » 14.01.2018 03:08:55

Joo ihan hyvä etten tullut. Olis ollut aika hauska peli pahiksilla muuten :D
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa

cron