Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Halima » 02.01.2018 21:40:02

Violet kirjoitti:Tällä hetkellä vahvimman hyvisreadin saan Ariel -> Zey -> Jekusta.

Johtuuko tämä hyvisreadi vain siitä, että Zey tiputtautui ja hän ei pahiksena jättäisi pahistiimiään pulaan? Vai onko sulla tälle hyvisreadille joku muu perustelu. Muistaakseni oot kuitenkin epäillyt tätä slottia tosi vahvasti läpi pelin - miksi nyt yhtäkkiä vahva hyvisreadi?

Violet kirjoitti:Tällä hetkellä minusta kuitenkin tuntuu siltä, että rayn ei ole toiminut vilpittömästi. Ensimmäinen pointtini: Hän ei mitenkään voinut tehdä stunttiaan hyviksenä miettimättä, kuinka hyvikset tai pahikset tulevat reagoimaan. Pahiksena ensisijainen suunnitelma on tulla esiin pahiksena, ja syyttää tätä äänestäneitä sitten pahismaisiksi, tai ainakin hyödyntää jollakin tavalla pahisten organisoimaa kaaosta heidän edukseen. Mosaiikki kuoli lähestulkoon ainoastaan kyseisen tempun seurauksena seuraavana päivänä.

Toinen pointti: rayn sai tempuillaan joko etäännytettyä itsensä riittävästi pahiskaveri-jeekakasta (jota kukaan ei enää epäilisi miinan tapon jälkeen), tai pelastettua Haliman, jota ei myöskään tultaisi epäilemään rayn kanssa, sillä he clashasivat aika pahasti keskenään. Strategian idea ei ole, että kaikki pahikset selviävät loppuun asti, vaan että yksi varma pahis selviää loppuun asti, etenkin pahiskolmikon ollessa ray, miina ja Halima teoria toimii. Halima oli tuolloin putoamassa, jolloin kaksikoksi olisi jäänyt rayn ja miina, joka olisi ennemmin tai myöhemmin paljastunut. Äänestämällä miinaa ray etäännyttää itseään miinasta, pelastaa Haliman kuolemalta ja tämän jälkeen etäännyttää itsensä Halimasta. Suomenmestaruuskisoissa hyvinkin samankaltainen kuvio havaittiin Justyn sekä rayn välillä, missä pahiskaksikko etäännytti toisiaan erittäin vahvasti, jonka jälkeen toista pahista ei enää kunnolla epäilty.

Kolmas pointti: Jos pahisray, miina ja jeekaka/Halima olisivat pelanneet perinteiseen tyyliin ilman suuria temppuja, olisivat he jääneet kiinni. Tänä päivänä elossa olevien pelaajien kokoonpano kertoo minulle, ettei tällaista perinteistä peliä ole pelattu, ellei kokoonpano ole miina + jeekaka + Ariel/Zey/Jeku, jolloin jeekaka ei olisi halunnut rayn kanssa äänestää miinaa. Henkilö, joka silmissäni kaikkein todennäköisimmin tällaisesta kuviosta poikkeaisi olisi rayn.

Neljäs pointti: Cameronin yötappo, järkevin vaihtoehto jos pahikset ovat rayn ja jeekaka.

Hmm. Mutta tätä ennen, Halima nyt ansaitsi äänen tarkemmalla tutkiskelulla.

++Halima

Koko viestisi käsittelee enimmäkseen raynia. Vaikka mun logiikka oliskin jotenkin viallinen, ei se muuta sitä, että koko sun ajatuksenkulun keskiössä on rayn. Mikset sitten äänestä rayniä? Onko hän sun pahiskaveri?

Violet kirjoitti:jeekaka on kirjoissasi kaikkein hyvismäisin pelaaja yksilöllisellä tasolla. Äänestän minua sen perusteella, että sovin hänen pahiskaveriksi, kun taas jeekaka ei missään nimessä sovi miinan pahiskaveriksi?

miina-rayn-Violet pahiskuvio on sanojesi mukaan "Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä.", mikä ilmaisuna viittaa siihen, että se on paljon epätodennäköisempi kuin Zey ja jeekaka pahispari, josta toteat kolmen pisteen jälkeen, että "en oikein usko". Jos ainut realistinen pahispari minulle on jeekaka, (paitsi kuten viestissäsi vielä sanoit, et usko että jeekaka on pahis), niin mikset äänestä jeekakaa, jonka on käytännössä pakko olla pahis minun ollessani pahis, ja hän voisi olla pahis vielä Jekun kanssa? Eikun hetkinen, et uskonutkaan että jeekaka on pahis, paitsi sen väitteen kohdalla kun sitä voi käyttää äänestysperusteena minua vastaan.

Voitko Halima jotenkin selventää tuota? Ja jos itsekin hahmotat, että jossakin readissasi on jotakin väärää, kun jäljellä olevat pelaajat eivät tunnu sopivan kenttään, niin mikä saa sinut pakottamaan pelaajat kuvioosi? Itselläni kuvioiden jatkuvien takaiskujen kohtaaminen sai minut kyseenalaistamaan ne oletukset, joiden pohjalle kuviota rakensin, minkä perusteella päädyin siihen, että ray on pahis, joka halusi esittää tekevänsä vale-esiintulon. Laskelmoitu riskinotto raylta, ja uskon että hän tähän kykenisi.

Jeekaka ja rayn on mun kirjoissa molemmat tosi hyvismäisiä, en tiedä onko kumpikaan hyvismäisempi toista. Silti jomman kumman on oltava pahis, jollet sinä ole pahis Jekun kanssa. Hahmotan itsekin että jotain mättää, mutta kun pelissä on hyviä pelaajia, periaatteessa mikä tahansa on mahdollista. Ja koen että kaikki (jeekaka, rayn, sinä ja Zey) jäljellä olevat joihin readini perustan, ovat hyviä pelaajia. Näistä neljästä sinä olet henkilökohtaisella tasolla epäilyttävin, ja siksi äänestän sinua enkä Jekua. Ja itseasiassa tuo sun viesti, jossa epäilet rayta mutta äänestät mua, saa mut epäilemään että ray vois olla sun pahiskaveri, vaikka kuinka alunperin ajattelin että se ois epätodennäköistä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 02.01.2018 21:54:12

Rayn, jos Halima on pahis jonkun kanssa, niin kenen?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 02.01.2018 22:04:22

Violet kirjoitti:Ja vaikka kukaan ei kyseenalaistaisi puoltasi, voimme edelleen kyseenalaistaa kykysi osua pahikseen.


Tää on ihan vissi homma, mutta jokatapauksessa niin kauan kuin hyvikset hajauttaa äänensä, pahikset pystyy kontrolloimaan peliä, eli meni syteen tai saveen niin pitää vaan äänestää sellaisen mukana, jota pitää hyviksenä :D

Pohdin itsekin yötappoa. Jos Violet on pahis, se näyttää sinänsä aivan järjettömältä. Violetin viimeinen veikkaus pahiskaksikoksi oli Halima-Cameron, joten miksi tappaa yöllä harhalynkkauskohde, joka sitten sotkee koko kuvion? Ainoa syy minkä keksin, on se että niin vakaasti ilmoitin eilen pitäväni pahiskaksikkona Violetia ja Halimaa, jolloin tällainen tempaus voisi todistaa, että Violet ei suinkaan mitenkään voi olla pahis.

Mitä tulee rayniin, niin se mikä epäilyttää on tämä:

raynpelikoneet kirjoitti:Halimaan liittyen myös täytyy sanoa, että se syy miksi minä sain päähäni vetää kaaoksen ketjuun edellisen päivän lopussa oli seuraava;
Halima lynkkaus päivän loppuvaiheessa näytti siltä, ettei ketään oikeasti kiinnosta. On hyvin todennäköistä, että kun ketään ei kiinnosta ketä lynkataan, ollaan lynkkaamassa kaupunkilaista. Ja vaikka kuka sanoisi että "kyllä mua ainakin kiinnosti" niin oikeasti ei kiinnostanut, ketjussa oli vaan sellainen "Halimalla on kolme ääntä jauhetaan jotain asioita" -mentaliteetti, joka ei koskaan johtanut mihinkään. On HYVIN epätodennäköistä että mafia!Haliman tiimi tässä vaiheessa ei yritä mitään, ei edes silleen "kivasti vinkata tai heittää vähän epäilyjä johonkin muualle ja katso jos joku ottaa kopin".


Sekä mosaiikin että Black Foxin lynkkauksessa oli hyvin pitkälti ketään ei kiinnosta -mentaliteetti, ja siinä vaiheessa se ei enää häirinnytkään yhtään. Toki ymmärrän, että raynilla oli parempaakin tekemistä, mutta silti kieltämättä saa jonkunlaiset vainoharhat aikaan :D Cameronin yötappo ei kyllä rayn tapauksessa vaikuta lainkaan järkevältä, koska se kääntää korkeintaan epäilyksiä pois Violetista ja toisaalta ohjaa niitä rayniin. Violet ja ray ei kyllä ole näillä näkymin pahistovereita, koska ray ei uhraisi Violetia tässä vaiheessa :D Lauchuon äänestys jengillä miina-ray-Halima olis kyllä aika rohkea peliliike, mutta tosiaan ray kumminkin mietti Lauchuon mitäänsanomatonta aloitusta joten olisi varmaan periaatteessa voinut miettiä myös mahdollisuutta erikoisroolille... Totaalinen pesäero ja Haliman pelastus olisi silloin voinut olla motiivi miinan lynkkaamiselle toisena päivänä.

Halima ja miina oli pohjustamassa Violetin pelastusta ekana päivänä. Toisena päivänä Violet äänesti miinaa ja miina Halimaa, mikä oli tuossa vaiheessa ehkä jo ihan järkevä taktiikka, varsinkin jos odotettavissa oli, että Violetia epäillään edelleen vahvasti. Lisäksi Violetin perusteet olla äänestämättä Halimaa eilen oli musta vähän väkinäiset. En tiedä olisiko tänään edes muuta mahdollisuutta kuin äänestää toisiaan.

Violet ja Halima on mun mielestä loogisesti aukottomampi kuvio, mutta en kyllä pidä rayta ja Halimaakaan ihan mahdottomana :D Näillä näkymin taidan kyllä silti pitää pelimerkkini ensiksi mainituilla.

//Halima, Violet
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 02.01.2018 23:16:57

Tilanne Black Foxin ja mosaiikin suhteen on sikäli erilainen, tai syy miksi näen sen erilaiseksi, on se, että noina päivinä kaikki epäilivät heitä vahvasti, ja toisekseen oikein kukaan ei postannut mitään. Mikäli he (tai toineen heistä) olisi ollut mafia, mafiatiimillä ei ole oikein mahdollisuutta pelastamiseen. Ainut mahdollisuus on vain menmä joukon mukana. Tuo ei ollut tilaan Haliman osalta. Moni pelaaja postasi, oikein kukaan ei ollut varma siitä mitä haluaa tehdä, mutta siltikään kukaan ei antanut mitään realistisia vaihtoehtoja, minun lisäkseni.

Tiedän oman joukkueeni ja tiedän oman motivaationi sille miksi tein mitä tein. Mutta on kyllä aivan absurdia väittää että minä olisin "pelastanut" Haliman lynkkaamalla toisen tiimiläiseni. Kyllä minä sen verran vakuuttava osaan olla että olisin paremmankin tavan keksinyt ollessani mafia.

Violet, en näe miksi kumpikaan teistä, sinä tai Jeku, ei voisi olla mafia Haliman kanssa. Tuo etäyttäminen kävisi aivan hyvin järkeen sinun osaltasi sillä olitte jo molemmat epäilyksen alla pelin alussa. Jeku slotti on hieman vaikeampi tapaus, mutta Zey kuitenkaan ei Halima epäilystensä kanssa ensimmäisen päivän jälkeen tehnyt mitään, mielestäni se on myös tyypillistä mafialle. Epäillään muttei kuitenkaan tarpeeksi oikeasti puskeakseen hänen lynkkausta. Valitettavasti nut Jeku ei voi tähän mitenkään vastata, koska ei ole Zey.

Jeekaka, luepa erityisesti toinen päivä ajatuksen kanssa näkökulmasta että minä olen pahis. Minä olin jo "saanut vakuutettua" Zeyn siitä että miina ei ole pahis (tämä siis ennen miinan lipsahdusta). Luuletko sinä että on oikeasti mahdollista, että siinä positiossa, jossa minä olin toisena päivänä, minun mielestäni paras peli on pelastaa halima ja lynkata miina? Voin sanoa että olisin kyllä varmaan keksinyt jotain parempaakin. :) Mitä järkeä minun olisi vain pelastaa Halima että saan toisen mafian lynkattua? Ei yhtään mitään, varsinkaan kun ottaa huomioon että miina oli ihan oikeasti paljon aktiivisempi pelaaja mitä Halima on ollut tässä pelissä. Vielä kerran, mene oikeasti ja lue ja mieti; kenen kanssa minä voin olla mafia? Jos sinä et ole mafia niin vastaus on että en kenenkään, koska minun pelissäni ei ole mitään järkeä mafiana. Sinä tiedät aivan yhtä hyvin kun minäkin sen tosiasian, ettemme me ole mafia. Joten mieti. Pyydän vain sitä, tulet sitten mihin ratkaisuun tahansa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 02.01.2018 23:29:10

Halima: Zeyn tiputtautuminen oli hassua kyllä se, mikä sai hänestä hyvismäisimmän pelaajan silmissäni tällä hetkellä, tosin Cameronin yökuolema laski muiden osakkeita.

jeekaka: Puhut järkeä massaamisesta, eli jekun on pakko olla äänesyksessä mukana. Tästä puheen ollen, missä Jeku on?

ray: Oot nähnyt mun pelaamista. Suhtaudun uuteen informaatioon uutena näyttönä, ja olen aina valmis arvioimaan tilannetta uudelleen. Pelaamiseni siunaus ja kirous samassa paketissa. Jos meillä on vielä huominen päivä, ja olen tällöin elossa (todennäköisesti olen, en näe että pahikset tappaisivat minua), arvioin tilanteen uudelleen, ja toimin sen mukaisesti.

// raynpelikoneet väliin. Siinä on logiikkaa, mutta mun pelottaa hyväksyä sitä, mut alkaa pelottaa vähän enemmän se, että ootte yhdessä pahiksia. Onko noin suoran keskustelun jeekakale tarkoitus vakuuttaa jeekaka siitä, että olet hyvis, vai vakuuttaa meidät muut siitä?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 00:05:43

raynpelikoneet kirjoitti:Jeekaka, luepa erityisesti toinen päivä ajatuksen kanssa näkökulmasta että minä olen pahis. Minä olin jo "saanut vakuutettua" Zeyn siitä että miina ei ole pahis (tämä siis ennen miinan lipsahdusta). Luuletko sinä että on oikeasti mahdollista, että siinä positiossa, jossa minä olin toisena päivänä, minun mielestäni paras peli on pelastaa halima ja lynkata miina? Voin sanoa että olisin kyllä varmaan keksinyt jotain parempaakin. :) Mitä järkeä minun olisi vain pelastaa Halima että saan toisen mafian lynkattua? Ei yhtään mitään, varsinkaan kun ottaa huomioon että miina oli ihan oikeasti paljon aktiivisempi pelaaja mitä Halima on ollut tässä pelissä. Vielä kerran, mene oikeasti ja lue ja mieti; kenen kanssa minä voin olla mafia? Jos sinä et ole mafia niin vastaus on että en kenenkään, koska minun pelissäni ei ole mitään järkeä mafiana. Sinä tiedät aivan yhtä hyvin kun minäkin sen tosiasian, ettemme me ole mafia. Joten mieti. Pyydän vain sitä, tulet sitten mihin ratkaisuun tahansa.


Totta. Oikeastaan toi miinan Meiz-lipsahdus näyttäytyy nyt siinä valossa, että pohjustaa äänenvaihtoa jos sun Meiz-vankkuri ottaa tuulta alleen, ja sitten sä käännätkin kelkkasi.

++Violet

Mun on nyt pakko tehdä näin, koska jos Halima ja Violet on pahiksia ninjaus onnistuu muuten ja Jeku on aina vähän villi kortti :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 03.01.2018 01:08:15

Jos pahistiimi olisi minä + Halima, miksi emme olisi säästäneet täksi päiväksi Cameronia ja äänestäneet häntä yhdessä, jeekaka? Jekun ääni on epäluotettava, joten kaksi nopeaa, hyvin alustettua ääntä perusteltuna nopeiden äänten tarpeella toimisi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 03.01.2018 10:57:49

Jos jeekaka ja rayn olette valmiita vaihtamaan äänen Halimalle, sopikaa siitä ajoissa. Mä oon kuitenkin aika varma ettei halua löydy, kun toinen teistä on pahis.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 15:35:22

Violet kirjoitti:Jos pahistiimi olisi minä + Halima, miksi emme olisi säästäneet täksi päiväksi Cameronia ja äänestäneet häntä yhdessä, jeekaka? Jekun ääni on epäluotettava, joten kaksi nopeaa, hyvin alustettua ääntä perusteltuna nopeiden äänten tarpeella toimisi.


Tuo Cameronin säästäminen on vähän huono kysymys, koska samaa voisi kysyä oikeastaan ihan mistä tahansa pahisparituksesta :D Zeyn korvaamisesta ylipäätään tai siitä kuka korvaaja on, ei varmaan yöllä ollut mitään tietoa, joten periaatteessa mahdollisuus sille, että kaksi ääntä riittää vaikka ilman mitään perusteluja.

Tbh Haliman lynkkaaminen ois varmaan järkevintä, mutta näillä näkymin Haliman äänestäminen ois liian iso riski.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja justy » 03.01.2018 17:23:48

Äänestystilanne

3 Violet (Halima, raynpelikoneet, jeekaka)
1 Halima (Violet)

Kaikki ovat suorittaneet puhepakkonsa.


Päivä päättyy TÄNÄÄN 3.1. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 03.01.2018 19:03:29

Annat äänen nyt Halimalle, odotat rayn tulevan paikalle, ja jos ray ei tule, vaihdat äänesi takaisin minulle, vaikka 5 min ennen päivän loppua.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 19:33:20

Hyvä yritys :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 03.01.2018 19:58:45

Haliman äänestäminen on järkevää, muttet halua ryhtyä siihen? GG Halima ja jeekaka
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 20:46:34

Ethän säkään halunnut eilen :|
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja justy » 03.01.2018 20:55:57

Äänestystilanne

3 Violet (Halima, raynpelikoneet, jeekaka)
1 Halima (Violet)


Päivä päättyy noin viiden minuutin kuluttua.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 03.01.2018 20:56:41

Ääneni on eilisestä lähtien ollut Halimalla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 20:58:06

Siis pelieilen :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja justy » 03.01.2018 21:00:23

Päivä on päättynyt!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Joulupukin kuuma linja - 5. päivä päättyy 3.1. klo 21.00

ViestiKirjoittaja justy » 03.01.2018 21:03:39

Äänestystulos
3 Violet (Halima, raynpelikoneet, jeekaka)
1 Halima (Violet)


Syytökset sinkoilevat, eivätkä tontut malta tarttua työhön. Nyt olisi pakko löytää pahis, muuten Suomen lasten juhla joudutaan perumaan!

Tontut sanailevat kiivaasti ja ottavat välillä torkkuja. Lopulta yksi tontuista napataan kiinni ja raahataan ulos. Pihalla odottaa joulupukin reki valjastettuna, ja tonttu sidotaan sen perään. Pari tuntia raahausta korvatunturin rinteillä riittää päättämään tämän tontun päivät. Mutta osuiko valinta oikeaan?


Violet oli Tonttu Topaasi, tavallinen hyvis.

Kuva

Kuolleet
1. päivä Lauchuo - jäljittäjä
1. yö Zey - tavallinen hyvis
2. päivä miina - tavallinen pahis
2. yö Geraldine - roolinperijä
3. päivä Anblick - tavalinen hyvis
3. yö Meiz - suojelija
4. päivä Black Fox – tavallinen hyvis
4. yö Cameron – tavallinen hyvis
5. päivä Violet - tavallinen hyvis



Koska jäljellä on enää kaksi hyvistä ja kaksi pahista, peli on päättynyt pahisten voittoon!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Halima » 03.01.2018 21:06:04

Jee :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja justy » 03.01.2018 21:06:13

Onnittelut Halima, raynpelikoneet ja miina voitostanne!

Sana on vapaa!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Halima » 03.01.2018 21:08:05

Hyvä meidän tiimi ja ennen kaikkea raynpelikoneet, joka pelas ihan uskomattoman pahispelin! Mehän siis ei tiedetty toisena päivänä että Geraldine oli erikoinen, vaan oltiin ennustettu Meiz erikoiseksi ekana yönä. Rayn silti halusi tappaa Geran, koska sillä oli tutina että Gera vois olla roolinperijä ja näin oli.

Kuten jo meidän chatissä sanoin, en tuu ehkä koskaan uskomaan rayniä kyläläiseksi! :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 21:08:41

No en ees yllättynyt tästä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Halima » 03.01.2018 21:08:53

Justy: yönimet ois vielä kiva nähdä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Black Fox » 03.01.2018 21:10:59

Onnea! Olin sentään jo oikeassa suunnassa epäilyjeni kanssa, vielä pitäisi kehittää perusteluiden puolta :) Hyvin pelattu!
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja miina » 03.01.2018 21:11:38

Hyvä me! Vaikutti melko epätoivoiselta meidän meno sillon toisena päivänä. Mutta kannatti kuolla!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Halima » 03.01.2018 21:11:52

Black Fox: sä pelasit myös tosi hyvin! Ja sä olit tosiaan ihan oikeassa, siksihän me (tai mä ainakin) sua lähdettiinkin lynkkaamaan. :D Toivottavasti sua nähdään muissakin peleissä, olit kiva lisä Kylän pelaajakaartiin!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Halima » 03.01.2018 21:12:36

Ja miina kiitos uhrautumisesta! :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja Black Fox » 03.01.2018 21:13:59

Kiitos Halima, ehkä uskallaudun vielä peliin mukaan ellen ole ihan toivoton tapaus :D Välillä kyllä turhautti kun mielipiteet meni laidasta laitaan, mutta kiva kokemus ekaksi peliksi :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

ViestiKirjoittaja jeekaka » 03.01.2018 21:15:12

Mua harmittaa etten äänestänyt Halimaa edellispäivänä heti kun oisin voinut, enkä sitten saanut Violetiakaan vaihtamaan ääntä Halimalle :D Ois voinut vielä mennä toisin tää peli... Mutta hyvin vedetty pahikset!
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron