Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.12.2017 19:27:24

Voin äänestää miinaa mut se on sit lukittu vastaus, akku riittää varmaan max puoli tuntia.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 19:30:30

Onko Rayn sana nyt ainut mihin jeekaka perustat miun äänen?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 19:31:08

miina kirjoitti:Onko Rayn sana nyt ainut mihin jeekaka perustat miun äänen?

on, lukitse jeekaka
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 19:32:46

raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Onko Rayn sana nyt ainut mihin jeekaka perustat miun äänen?

on, lukitse jeekaka


EIHÄN TÄSSÄ OO MITÄÄN JÄRKEÄ! :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.12.2017 19:33:42

Black Fox kirjoitti:Halima: En osaa sanoa oikein mitään suurempaa. En oikein saa kunnollista otetta alkupään viesteihin, loppupäähän en ole vielä kovin ajatuksella päässyt tutustumaan. Voi liikkua suuntaan tai toiseen, tällä hetkellä eniten neutraalilla alueella.

-- tekstiä leikattu --

Jeekaka: En osaa sanoa vielä oikein mitään ihmeellistä. Pitäisi perehtyä hänen peliinsä paremmin, kun vain olisi aikaa.

Meiz: Sama kuin Jeekaka

miina: Taas yksi arvoitus. Olin laittavinani miinan aiemmin hyviksiin, mutta täytyy vielä perehtyä paremmin toisen päivän ja edellisen päivän lopussa tulleisiin viesteihin kun näyttänee olevan muiden mahdollinen pahis-listalla.

Aika mitäänsanomatonta. Tässä on kuitenkin useampikin pelaaja josta on paljon puhuttu, niin kai sulla nyt jotain mielipidettä olisi (esim Meiz ja minä). Muuten Black Foxin epäilykset tuntui noudattavan yleistä mielipidettä, mikä on sekin aika yleistä pahiksille. Selittäisitkö vielä mulle Zey miksi Black Fox on sun varmojen hyvisten listalla?

Zey kirjoitti:Halima, miksi päätit lähteä hakemaan juuri Geran reaktiota?

Koska mun mielestä se oli Geralta jossain määrin epäilyttävää, että hän tarttui noin kiireesti Lauchuota äänestäneisiin, ja oisin halunnut saada selvyyttä hänen roolistaan. En muista miten Gera on pelannut aikaisemmin, eli siltä pohjalta hänen hyvismäinenkin pelinsä ensimmäisenä päivänä voisi olla pahiksen näppäimistöltä.

Zey kirjoitti:Mitä sitten hait tällä kommentilla? Ts. luulin että ajattelit, että jos mosaiikki on pelannut englanniksi -> pahismainen, jos ei -> hyvismäinen. Ilmeisesti kuitenkin näin ei ole, koska pointtisi on turha, kun mosaiikki ei olekaan pelannut englanniksi. Mitä jos mosaiikki olisi sanonut pelanneensa englanniksi, mitä olisit tästä päätellyt ja miksi? Koska mun nähdäkseni sitten tuo pointti on ”voi olla hyvismäinen tai voi olla pahismainen” eikä eroa voi päätellä -> koko pointti oli alun perin turha.

No siis mä en oikeasti enää edes muista kenestä mosaiikki silloin sai noita hyvisvibatuksia, mutta muistaakseni ajattelin silloin että ne oli jossain määrin keksityn tai muiden perusteluilla seilaamisen kuuloisia. Että jos mosaiikki ois pelannut ennen englanniksi, hän ois "tiennyt" että kannattaa alussa laittaa muutama hyvisviba liikkeelle, ja sitten muiden perässä vain tehnyt niitä. Nyt jos mosa ei ole pelannut aiemmin muualla, nuo hyvisvibatukset ovat ymmärrettävämpiä vaikka seilaisivatkin muiden perusteluilla. Ensi kertaa pelaavalta ei voi mielestäni odottaa ihan samanlaista syvyyttä kuin vanhemmilta konkareilta.

Zey kirjoitti:Mä en yritä saada sua olemaan samaa mieltä mun kanssa, mä yritän saada sut perustelemaan miksi se on todennäköisemmin hyviksen suusta. Esim. Cameronin mokalle on helppo perustella miksi tulisi todennäköisemmin hyviksen suusta: 1) reagointi jonkun muun viestiin -> epätodennäköistä, että olisi suunniteltu. 2) pahiksena hän olisi varmasti tiennyt, että kyseessä on rivit eikä sarakkeet. Selkeä ajatteluketju, jonka perusteella voi sanoa, että Cameron on tuon perusteella todennäköisesti hyvis. Mikä on se ajatteluketju, jonka perusteella jeekakan moka tekee jeekakasta todennäköisemmin hyviksen? Oletan kuitenkin, että siellä on joku ajatteluketju, sillä pelkän viban takia toisen pitäminen vahvasti hyviksenä on outoa.

No ei mulla kyllä mitään noin selkeää ajatusketjua ole taustalla. Muistan vain että kun luin ne jeekakan viestit niin mun ensimmäinen intuitiivinen reaktio oli että jeekaka on varmaan hyvis.

Zey kirjoitti:Osaatko objektiivisesti perustella, miksi Violetin lynkkaus olisi järkevämpää?

Mulla on semmoinen olo, että oon vastannut tähän kysymykseen jo, mutta en nyt nopeasti löydä olenko. Mutta siis 1) lähes kaikki ovat kertoneet mielipiteensä Violetista, 2) tosi moni on joko äänestänyt Violetia tai selkeästi äänestänyt Violetia vastaan. Violetin roolin paljastuminen kertoisi siis paljon useamman pelaajan roolista jotain kuin mun roolin paljastuminen. Lisäksi mun mielestä sä oot ollut liian kapeakatseinen noissa sun mietinnöissä vaikka ne hienot ja vakuuttavat onkin. Mä en ainakaan pysty tässä vaiheessa peliä olemaan satavarma esim. Black Foxin ja Geraldinen hyvikseydestä. Jos sun hyvislistalla on yksikin pahis niin nuo hienot kuviot on jo tosi paljon turhempia.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 19:35:55

Jeekaka, ketä epäilet mun pahiskavereiksi?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.12.2017 19:37:08

:D

Hitto kun en oo ihan varma luotanko Violetiin joka näköjään kans äänesti miinaa :D

//miina, ei niin :D

++miina

//Halima

//miina, ei sitä voi mitenkään tietää vielä
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 19:37:30

Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Osaatko objektiivisesti perustella, miksi Violetin lynkkaus olisi järkevämpää?

Mulla on semmoinen olo, että oon vastannut tähän kysymykseen jo, mutta en nyt nopeasti löydä olenko. Mutta siis 1) lähes kaikki ovat kertoneet mielipiteensä Violetista, 2) tosi moni on joko äänestänyt Violetia tai selkeästi äänestänyt Violetia vastaan. Violetin roolin paljastuminen kertoisi siis paljon useamman pelaajan roolista jotain kuin mun roolin paljastuminen. Lisäksi mun mielestä sä oot ollut liian kapeakatseinen noissa sun mietinnöissä vaikka ne hienot ja vakuuttavat onkin. Mä en ainakaan pysty tässä vaiheessa peliä olemaan satavarma esim. Black Foxin ja Geraldinen hyvikseydestä. Jos sun hyvislistalla on yksikin pahis niin nuo hienot kuviot on jo tosi paljon turhempia.

Miksi sä perustelet tän näin?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.12.2017 19:41:57

**Seuraava viesti on kirjoitettu vaihtelevassa järjestyksessä, ei kronologisessa koska tänne ketjuun puski viestejä ihan hulluna niin yritin kirjottaa aina yhdestä asiasta yhteen kohti :D
Lueskellessani topicia mieltä alkoi kutkuttaa ajatus että myös ray&miina voisivat tosiaan olla hyvä pahiskaksikko.
Violetilla oli minusta siihen hyvät perustelut tässä viestissä
http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=549&start=240#p13512
Jolloin tämä tällä hetkellä menossa oleva sirkus olisi kunnon välimatkan tekemistä... Ja selittäisi myös tämän että raynilla muuttuu mielipide miinasta kohtalaisen nopeasti:

raynpelikoneet kirjoitti:++Meiz

On mielestäni enemmän mahdollista, että tässä yritetään nyt maalata Halimasta ja Violetista pahiskaverereita, kun se, että he oikeasti olisivat yhdessä pahiksia. Myöskin se, että minä tiedän olevani itse hyvis, ja uskon miinan olevan hyvis, kertoo minulle sen, että Lauchuon äänestämisen aloittaminen, eli siis Violetin "pelastaminen" ei ole pahisvetoista.


Koska en näe ray, miksi miina olisi pahis näillä sinun perusteilla? Siis tuolla että väitti että Meiz ei olisi ollut pahis hänen listoillaan. Epäiletkö häntä siis Meizin pahiskaveriksi? Vaikka aikaisemmin juuri sanoit että ei kannata etsiä näitä "pahisketjuja" vaan yhtä pahista kerrallaan.

raynpelikoneet kirjoitti:jos mä oon pahis niin mun olisi kannattanut tappaa Zey.

Kenen tahansa pahiksen ois kannattanut tappa Zey. Se oli kuitenkin selvin hyvis D1, joka vei peliä koko ajan eteenpäin ku luonnonvoima.

Geraldine kirjoitti:Violetista en nyt osaa sanoa suuntaan enkä toiseen. Kävisi järkeen että Violet on pahis ja hänet pelastettiin äänestämällä Lauchuota. Toisaalta miksei Violet äänestänyt 1. päivänä pelastaakseen itsensä? Pahiksena hän olisi varmasti tehnyt näin koska tiesi olevansa putoamisvaarassa aika pitkään (ja jos Violet olisi Lauchuota äänestänyt, ei olisi pahiskaverin tarvinnut tulla häntä pelastamaan mikä olisi ollut edullista pahiksille). Jos Violet on taas tavallinen hyvis, ymmärrän miksi hän olisi jättänyt äänestämättä.

Kuten Meiz sanoi jo aiemmin, Violetin ei tarvinnut pelastaa itseään. Ja vaikka olisikin tarvinut: Jos Violet olisi tavallinen hyvis, miksi hän olisi jättänyt äänestämättä? Ei todellakaan nimittäin olisi :D Tavallinen hyvis tietää tasan itsensä hyvikseksi, jolloin yrittää pitää ainoan varmaksi tietämänsä hyviksen (itsensä) hengissä -> seivaa itsensä. Ja koska tämä on loogista toimintaa hyvikselle, myös pahikset tekevät niin, joten tästä ei voida roolin puolesta päätellä yhtään mitään. Mutta muutoin voidaan päätellä että Violet ei ollut todennäköisesti paikalla, mikä tekee muiden (mahdollisesti hänen joukkueessaan pelanneiden) pelaajien teoista mielenkiintoisia.

Geraldine kirjoitti:Olenko ainoa jota häiritsee Zeyn piirretyissä diagrammeissa se että niissä käsitellään vain muutamaa (5?) pelaajaa, eikä kaikkia. Voihan olla että pahiksia löytyy siitä joukosta joka ei äänestänyt ketään 1. päivänä tai oli vähän hiljaisempi. En tiedä miksi kaikki antaa Zeylle tästä hyvisvibaa.

Zeyhän selitti tämän aiemmin. Että kaavioissa on siinä tapauksessa virheitä, jos hän on erehtynyt hyvisreadeistaan (mitä ei usko tapahtuneen).

miina kirjoitti:Ja Zey, onko tosiaan niin että minä äänestin lauchuota ekana? No, mutta siinä tapauksessa, ite en oikeestaan enää itseäni ajattelis sitten pahikseksi, kyllähän niitten seuraavien äänet on huomattavasti epäilyttävämpiä.

:'DDDD Miina tää oli niin hauska että nauroin ääneen :D

Violet oli minusta nyt hyvismäisempi tuossa viimeisessä viestissään. Edelleenkään en hyvismäisiin laske, enemmän neutr./liev. pahismaisiin, mutta Halima ei ole viesteillään nostanut kyllä pisteitään juurikaan. Edelleenkin lähinnä vain vastailee muille, eikä oikein tunnu innostuvan pelistä, mikä olisi nurkkaan ahdistetulle pahis-Halimalle luontevampaa kuin nurkkaan ahdistetulle hyvis-Halimalle. miinan peli taas on ollut tosi epäloogista ja tavallista säheltävämpää. Näiden kahden välillä nyt pohdin että kumpaa äänestäisin ja toistaiseksi
++Halima
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 19:45:13

Mitä ihmettä? Mitä sä yrität sanoa Cameron?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 19:46:01

Ei oo totta!
--Halima
++jeekaka


Tai en tiiä kumpi teistä on pahempi, sinä vai tuo pelikone joka siellä puppetmasteroi!

//Cameron väliin. En tiiä myö tuohon sanois, kiva kuulla siustaki :)
.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.12.2017 19:47:29

On tässä kyllä tietynlaista teatterin tunnelmaa:)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 19:48:29

jos cameron ei olisi confirmannut itseänsä kaupunkilaiseksi niin äänestäisin heti.
invalid game.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 19:51:37

miina + geraldine + mosaiikki, final answer.

hei muuten kannattaa lynkata mut mä oon pahis. Meni motivaatio tohon Zeyn takasin replacemiseen (juu osaan kuvitella kui peestä tuo on). mä lähen lomalle, ggyo.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 19:52:32

tai no meiz voi olla pahis jos miina ei oo mut meh, en usko enää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.12.2017 19:53:37

Joo ymmärrän, meinasin itsekin mainita pelin jälkeen ettei pahistiiimille ole kovin reilua kuinka heidän tappama pelaaja pääsee heti takaisin peliin :/
--Halima
++raynpelikoneet
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.12.2017 19:57:13

raynpelikoneet kirjoitti:Mitä ihmettä? Mitä sä yrität sanoa Cameron?

raynpelikoneet kirjoitti:jos cameron ei olisi confirmannut itseänsä kaupunkilaiseksi niin äänestäisin heti.
invalid game.

Hei kiitos rayn :D Yritän siis sanoa että näen tässä kaksi mahdollista pahis joukkuetta (Halima-Violet-mosaiikki) tai (miina-rayn/gera-joku kolmas). Violet kuitenkin tänään vaikuttanut musta hyvismäiseltä, mikä ei tarkoita etteikö scene 1 vois pitää paikkaansa. Halima on ollut musta kuitenkin pahismaisempi kuin kukaan scene 2:ssa, joten haluaisin ensin katsoa Halima kortit ja sitten siirtyä muihin vaihtoehtoihin jos se on vesiperä. Mutta mun täytyy taas lähteä kohta töihin, joten en ehdi kauheasti enää tälle iltaa postaamaan, lyhyesti kännykällä ehdin käydä.

raynpelikoneet kirjoitti:miina + geraldine + mosaiikki, final answer.

hei muuten kannattaa lynkata mut mä oon pahis. Meni motivaatio tohon Zeyn takasin replacemiseen (juu osaan kuvitella kui peestä tuo on). mä lähen lomalle, ggyo.

Mitä helkuttia? :D
Siis rayn jusko kerroit olevasi pahis?
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 19:58:30

Ray: kerroppa vielä ennen ku lähet lomalle että mikä olikaan syy epäillä mua. Ei se nyt voi olla tuo yks sana? Kuitenki aiemmin olin sulla varma hyvis?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja mosaiikki » 19.12.2017 20:00:23

Joulushoppailussa menikin enemmän aikaa kuin olin ennalta kaavaillut ja oon muutenkin ihan kuolemanväsynyt, joten pahoittelut nyt etten pystykään tekemään mitään syväluotaavampia pohdintoja. Tuli kyllä vähän huonoon saumaan tää peli.

Black Foxin viestien sävy on aidon hyvismäinen, kuten on täälläkin jo moneen kertaan todettu. Ja sitten vielä se Cameron-asia ekalta päivältä, mitä en uskoisi pahis!Foxin tekevän.

Violetista hyvisvibaa eilisen äänestyksistä johtuen. Täällä ollaan nyt arvuuteltu Halimaa Violetin pahiskamuksi, mutta en usko että nämä olisivat uskaltaneet jättää äänestystä noin viime tippaan. Tässä tilanteessa pahisjoukko olisi mennyt aika riskillä. Ylipäätään ei vaan vaikuta musta etukäteen suunnitellulta. Halimasta itsestään jää nyt jotenkin neutraali fiilis, mutta kallistun ehkä enemmän hyvikseen.

Jeekakasta nyt toistaiseksi hyvisvibaa, koska tulee jotenkin aito tunne hänen epäilyistään. Toisaalta hän lähti nyt aika äkkiä kauppaamaan ääntään raynin haluamalle kohteelle, mikä saa mut kohottamaan kulmiani.

miinan viesteistä tulee jotenkin uupunut fiilis (propsit kuitenkin sulle jos pelaat pääosin puhelimella, itse tulisin hulluksi :D). Jotenkin nyt on jahkailua ja yrityksen puutetta. Mä en saa miinan viesteistä oikeastaan mitään irti, en vaikka oon nyt lukenut ne monen monta kertaa läpi. Neutraali.

Ariel -> Zey loihti hienoja päätelmiä ja kaavioita keskusteluun, ja haluaisin mieluusti kyllä uskoa että hän on jälleen hyvis. Toisaalta pahis!Zeyn nyt olisi ihan äärimmäisen helppoa hypätä mukaan kun pelissä on jo valmiiksi kaksi selkeää pahiskandidaattia joiden perusteella tehdä muista pelaajista johtopäätöksiä. Kallistun nyt kuitenkin toistaiseksi hyviksen puoleen ihan vaan vahvojen ja erittäin hyvin perusteltujen mielipiteiden vuoksi.

// raynpelikoneet ja Meiz väliin ja yllättäen kaikki onkin kääntynyt ylösalaisin :D Mitä ihmettä? Oon nyt ihan sekaisin siitä mitä täällä tpaahtuu.

// myös miina ja Cameron väliin
mosaiikki
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 12.10.2017 21:46:37

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.12.2017 20:00:37

Violet kirjoitti:Halima äänesti myös Lauchuota, ehkä hän on sen sijaan se, kenen kanssa miina sopi äänestämisestä. Joka tapauksessa, äänen peräytys Geraldinelta ei oikein vakuuta, vaan mielestäni näyttää siltä, että hän olisi saattanut pahiksena tunnustella, voiko siihen suuntaan heittää ääntä. Kuvio, jossa Halima aluksi pohtii mosaiikin linkittymistä minuun, minkä jälkeen lynkkaa tämän kanssa Lauchuota ja unohtaa mosaiikin kokonaan tämän päivän aikana tuossa linkittymässä ei oikein vakuuta.

Siis mosaiikkihan äänesti Lauchuota vasta mun jälkeen, eli en ainakaan itse koe lynkanneeni mosaiikin kanssa sinua. Minulla on syyni mosaiikin unohtamiseen, mutta en halua niistä vielä tässä vaiheessa puhua.

Mitä tulee keskusteluun raysta, mun mielestä nyt toisen päivän aikana ray on pelannut hyvismäisesti. Eka päivä oli aika hiljainen joo, mutta uskon kyllä että joulukiireitä voi olla muillakin kuin mulla. Nyt toisena päivänä mulla on vahvistunut fiilis että ray on hyvis. Just samanlaista käsittämätöntä vääntöä ja selitystä kuin edellisessäkin pelissään, missä oli hyvis.

raynpelikoneet kirjoitti:Haliman suhteen enemmän epäilyttää se, että hän päästi hyvästä pointistaan nopeasti irti, kun häntä ruvettiin siitä kyseenalaistamaan.

Päästin pointista irti, koska missään vaiheessa ei ollut tarkoituskaan pitää ääntä Geraldinella päivän loppuun asti.

Geraldine kirjoitti:Haliman ääni mulle ja sen peruuttaminen on aika jännä tapaus. Pahoittelen etten päässyt ääneesi reagoimaan, just sattui kohdalle se päivä jona en päässyt ollenkaan koneelle. :D Jos tämä oli tosiaan reaktionhakuääni, miksi kerroit siitä ja peruit äänen ennen kuin tulin paikalle?

Koska en koskaan aikonutkaan odottaa loppupäivään asti, ja lisäksi luulen että reaktio olisi ollut aika vaimea tässä vaiheessa päivää kun on selvää että sä et oo missään vaarassa lynkkautua kuitenkaan.

miina kirjoitti:Yks pointti oli ainakin tuo mitä Geraldinekin sanoo. Tässä pelissä on vielä Cameron, jeekaka, black fox ja geraldinekin joita Zey ei ota millään tavalla huomioon. Mitä jos pahiskolmikko katto eilen että hyviksiä tippuu, ei äänestetä..

Tää muakin on ruvennut vähän huolestuttamaan.

Meiz kirjoitti:Halima on kokenut pelaaja ja erittäin hyvä pelaamaan hyvistä

Tää on kyllä pahimman laatuista liioittelua. Unohdatko sä ihan kokonaan kaikki ne pelit missä oon joko tullut lynkatuksi tai vähintään ollut vahvoissa epäilyksissä heti ekana-tokana pelipäivänä? Tämän kesän-syksyn aikana. En todellakaan kutsuis mun hyvispeliä hyväksi, tai ainakaan se ei sovi Kylän pelityyliin enää nykyään vaan mua epäillään aina. (tässä pelissä itse asiassa olin tosi yllättynyt kun mua ei epäilty ekana päivänä, mut tulihan sitä tuttua painetta sitten toisena päivänä...)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.12.2017 20:01:20

Ja siis ääk, tänne tulee ihan hullua vauhtia uusia viestejä ja mä oon vasta aloittamassa sivua 10. En tiedä ehdinkö lukea kaikkia viestejä, ainakaan nyt just en ees tiedä yhtään mikä on äänestystilanne. Voisko joku selvittää?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.12.2017 20:05:13

Tulee kyllä flashback mieleen ku oon äänestäny Halimaa ulos vähän samaantyyppisillä perusteilla ja se on ollu hyvis. Pitäiskö kuitenkin kattoa miinan kortit ensin. --Halima ++miina
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 20:07:26

Mosaiikki: joo suurimmaks osaks näpytän puhelimella ja ärsyttää itteäkin etten oikein ole perillä edes omasta pelistä kun ei vaan jaksa selata viestejä puhelimella.

Mullaki kiinnostaa äänet.

Tänään en äänestä blackfox, geraldine, Cameron (ainakaan vielä)..
Muuten oon vielä aika avoinna. Eikö kukaan muu oo huolestunut tuosta jeekakan pelistä?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.12.2017 20:12:06

raynpelikoneet kirjoitti:miina + geraldine + mosaiikki, final answer.

hei muuten kannattaa lynkata mut mä oon pahis. Meni motivaatio tohon Zeyn takasin replacemiseen (juu osaan kuvitella kui peestä tuo on). mä lähen lomalle, ggyo.


--miina
++raynpelikoneet


Vähän arvelinkin näin, mutta osasit pelata aivan liian vakuuttavasti, jotta osaisin sanoa mitään varmaa.

Mä ajattelin tulla viimisen tunnin aikana kattomaan pelin tilanteen, mut en arvanntu et olis paisunu jo näin isoksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 20:13:15

lol :D
noni, 1 mafia vasta, gogo muut ni katotaan!
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.12.2017 20:13:56

miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Onko Rayn sana nyt ainut mihin jeekaka perustat miun äänen?

on, lukitse jeekaka


EIHÄN TÄSSÄ OO MITÄÄN JÄRKEÄ! :D

Tää rayn ja miinan välinen vääntö on kyllä niin rayta. :D Mä en kylläkään oo ihan samaa mieltä miinasta. Siis jos nyt oikein ymmärsin niin ray sun peruste miinan epäilylle on se, että miina väittää pitäneensä Meiziä hyvismäisenä, mutta ei oo sanonut sitä? Mun mielestä tuo nyt ei oo kovinkaan pahismaista, sillä pahikset yleensä enemmänkin pitää huolta siitä että tietävät ketä epäilevät ja ketä eivät ja epäilykset pysyy ns. systemaattisina. Hyvikset just tekee tällaista että ajattelee jotakuta hyvismäisenä, mutta ei oo muistanut kertoa siitä ketjussa selkein sanoin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.12.2017 20:14:56

Onkohan tää vaan ray&miina tiimin orkestroima esitys? Siis aikasemman linkin jälkeen vetää täyttä sotaa keskenään, kuten mafian sm kisoissa justy ja ray, tarkoituksena että miina selviää loppuun voittajana, kuten hän teki viime pahis pelissä? ray nyt on ilmiselvä pahis ton jälkeen, mut en pitäis miinaa kyläläisenä. Meiz saisi hyvispisteitä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 20:16:17

Halima kirjoitti:
miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Onko Rayn sana nyt ainut mihin jeekaka perustat miun äänen?

on, lukitse jeekaka


EIHÄN TÄSSÄ OO MITÄÄN JÄRKEÄ! :D

Tää rayn ja miinan välinen vääntö on kyllä niin rayta. :D Mä en kylläkään oo ihan samaa mieltä miinasta. Siis jos nyt oikein ymmärsin niin ray sun peruste miinan epäilylle on se, että miina väittää pitäneensä Meiziä hyvismäisenä, mutta ei oo sanonut sitä? Mun mielestä tuo nyt ei oo kovinkaan pahismaista, sillä pahikset yleensä enemmänkin pitää huolta siitä että tietävät ketä epäilevät ja ketä eivät ja epäilykset pysyy ns. systemaattisina. Hyvikset just tekee tällaista että ajattelee jotakuta hyvismäisenä, mutta ei oo muistanut kertoa siitä ketjussa selkein sanoin.

ei ole kyse tuosta. miina ei koskaan osannut kertoa miksi ikinä piti Meiziä hyvismäisenä ja vaihtoi mielipidettään 20minuutin jälkeen. Go figure.
Nyt sitten myös katso ketkä pelastaa miinan tän päivän jälkeen. ^^
Annoin jo "syyn". Mieti. Jos et ole mafia. Jos olet niin tee vaan mitä teet......
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 19.12.2017 20:17:29

raynpelikoneet kirjoitti:lol :D
noni, 1 mafia vasta, gogo muut ni katotaan!

Mitä tää tarkottaa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 2. päivä päättyy 19.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.12.2017 20:17:45

Violet kirjoitti:Onkohan tää vaan ray&miina tiimin orkestroima esitys? Siis aikasemman linkin jälkeen vetää täyttä sotaa keskenään, kuten mafian sm kisoissa justy ja ray, tarkoituksena että miina selviää loppuun voittajana, kuten hän teki viime pahis pelissä? ray nyt on ilmiselvä pahis ton jälkeen, mut en pitäis miinaa kyläläisenä. Meiz saisi hyvispisteitä.

et siis vieläkään tajunnut.
noh. :( see you on the other side.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa

cron