Joulupukin kuuma linja - PAHIKSET VOITTIVAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:23:27

Zey kirjoitti:Yleensä pahiksille kerrotaan myös heidän pahiskaverinsa ja heidän roolinsa rooliviestissä -> tietää setupin, vaikkei olisi mitenkään ehtinyt olemaan yhteydessä muihin pahiksiin.

Ei ainakaan SM-pelissä kerrottu. En ole itseasiassa koskaan ollut pelissä jossa olisi kerrottu.

Zey kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Ja itse asiassa taka-alalla kävi hämmennys että miten pahisten määrä voi vaihdella noin paljon setupista riippuen, mutta ajattelin vaan nopeasti että no eiköhän se ole tasapainotettu sitten normipahisten määrällä ja hyppelin iloisesti sääntöjä eteenpäin...näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa.

Musta Cam ei tässä sano, ettei hän nähnyt mafiosoja setupissa, vaan se on kommentti siihen, että hän ihmetteli pahisten määrän vaihtelua, mutta oletti, että se on tasapainotettu normipahisten määrällä jossain muualla kohtaa sääntöjä -> nyt kuitenkin jälkikäteen lukiessa huomaa, että kaikissa on kuitenkin tosiaan saman verran mafiosoja. Ei siis väitä, ettei olisi mitään mafiosoja nähnyt setupissa, vaan tarkoittaa sitä, että nyt kun hän tajuaa katsoa vaakarivejä, kaikissa on saman verran mafiaa -> ei ole missään muualla säännöissä tasapainotettu tilannetta niin, että osassa olisi "näkymättömissä" enemmän mafiosoja -> "siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa".

//ray

Tuo ei voi pitää paikkaansa, sillä vaakarivisetupeissahan ei ole kaikkia mafiosoja, itseasiassa esim. kolmannella vaakarivillä ei ole mafiosoa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:25:05

siis tuon "näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa" on aivan pakko viitata tuohon "näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:25:54

Ja jos tuo mitä sanoit olisi totta, kysyn;

Kuinka usein Cameron viittaa pahiksiin "mafiosoina"? Ihan oikeasti. :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.12.2017 10:28:28

My 2 cents, säännöissähän tosiaan on mainittu setuppeihin kuuluvan x mafiaa ja townia taulukosta riippumatta. Näen mahdollisena että tästä olisi jäänyt mielikuva että x mafiaa tulee jokatapauksessa mukaan vaikkei esim. 6 pystyrivillä näy punaista.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:30:14

Meiz kirjoitti:My 2 cents, säännöissähän tosiaan on mainittu setuppeihin kuuluvan x mafiaa ja townia taulukosta riippumatta. Näen mahdollisena että tästä olisi jäänyt mielikuva että x mafiaa tulee jokatapauksessa mukaan vaikkei esim. 6 pystyrivillä näy punaista.

ja mitä tällä on tekemistä minkään kanssa?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:31:42

raynpelikoneet kirjoitti:siis tuon "näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa" on aivan pakko viitata tuohon "näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa".

Pöh väärä lainaus........ Tän piti sanoa:

siis tuon "näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa" on aivan pakko viitata tuohon "ajattelin vaan nopeasti että no eiköhän se ole tasapainotettu sitten normipahisten määrällä".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:33:31

Ähhh.. piru, miten mä olen näin huono selittämään mitään, vai oletteko te saakeli molemmat mafia Cameronin kanssa.
Poltan tupakan ja yreitän uudelleen............
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.12.2017 10:36:19

raynpelikoneet kirjoitti:
Zey kirjoitti:Yleensä pahiksille kerrotaan myös heidän pahiskaverinsa ja heidän roolinsa rooliviestissä -> tietää setupin, vaikkei olisi mitenkään ehtinyt olemaan yhteydessä muihin pahiksiin.

Ei ainakaan SM-pelissä kerrottu. En ole itseasiassa koskaan ollut pelissä jossa olisi kerrottu.

Eikö SM-pelissä kaikki ollut vain pahiksia ilman erikoisrooleja -> ei tarvetta eritellä? Niissä peleissä missä mä olen ollut pahiksena, niin oon kyllä saanut aina rooliviestissä heti tietoon myös pahiskaverien roolit, eikä ole koskaan tarvinnut kysyä pahiskavereilta, että kuka minkäkin roolin omistaa.

ray kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Ja itse asiassa taka-alalla kävi hämmennys että miten pahisten määrä voi vaihdella noin paljon setupista riippuen, mutta ajattelin vaan nopeasti että no eiköhän se ole tasapainotettu sitten normipahisten määrällä ja hyppelin iloisesti sääntöjä eteenpäin...näin jälkikäteen lukiessahan siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa.

Musta Cam ei tässä sano, ettei hän nähnyt mafiosoja setupissa, vaan se on kommentti siihen, että hän ihmetteli pahisten määrän vaihtelua, mutta oletti, että se on tasapainotettu normipahisten määrällä jossain muualla kohtaa sääntöjä -> nyt kuitenkin jälkikäteen lukiessa huomaa, että kaikissa on kuitenkin tosiaan saman verran mafiosoja. Ei siis väitä, ettei olisi mitään mafiosoja nähnyt setupissa, vaan tarkoittaa sitä, että nyt kun hän tajuaa katsoa vaakarivejä, kaikissa on saman verran mafiaa -> ei ole missään muualla säännöissä tasapainotettu tilannetta niin, että osassa olisi "näkymättömissä" enemmän mafiosoja -> "siellä on tosiaan "mafiosot" mukana setupeissa".

//ray

Tuo ei voi pitää paikkaansa, sillä vaakarivisetupeissahan ei ole kaikkia mafiosoja, itseasiassa esim. kolmannella vaakarivillä ei ole mafiosoa.

Miten niin? Jokaisessahan vaakarivissä on 2 pahista -> kaikissa sama määrä -> sama määrä pahiksia lisätään jokaisen rivin setupii -> ei lisätä eri määrää mafiosoja eri riveillä.

ray kirjoitti:Kuinka usein Cameron viittaa pahiksiin "mafiosoina"? Ihan oikeasti. :D

Mitä väliä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:36:53

Zey, kerro minulle miksi minun uploadaamani kuvat ei näy?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.12.2017 10:37:35

En tiedä. Miten yrität ne laittaa?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 15.12.2017 10:38:02

raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Geraldine: mulla on ollu tapana tehä noin ihan alusta asti. Silkka vitsi. Yleensä oon vielä sanonu jotakin "teksteistä huokuu kyläläisyys, tms."

Miksi se on vitsi?


Öö, siis mitä? Minäkö?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:39:32

image tagien sisään. käy vain näin:
raynpelikoneet kirjoitti:Hei yks pikku juttu. Kuka se oli joka kyseenalaisti joukkueeni tuosta minun lähestymistavastani roolikeskusteluun???
No näen sen pian, mutta varo, jos olit kakkupelissä niin mä tiedän millä puolella katua sä asut!
Spoiler:
hint:
Kuva


off-topickina, miksei mun lataamat kuvat näy? Koitin joskus aikaisemminkin eikä toimi.

spoilereissa on kuva ja siinä vaan lukee "image" joka on linkki.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:41:24

Zey kirjoitti:Eikö SM-pelissä kaikki ollut vain pahiksia ilman erikoisrooleja -> ei tarvetta eritellä? Niissä peleissä missä mä olen ollut pahiksena, niin oon kyllä saanut aina rooliviestissä heti tietoon myös pahiskaverien roolit, eikä ole koskaan tarvinnut kysyä pahiskavereilta, että kuka minkäkin roolin omistaa.

En muista. Onko sinun pahispeleistäsi mikään ollut justyn hostaama?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:42:57

miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Geraldine: mulla on ollu tapana tehä noin ihan alusta asti. Silkka vitsi. Yleensä oon vielä sanonu jotakin "teksteistä huokuu kyläläisyys, tms."

Miksi se on vitsi?


Öö, siis mitä? Minäkö?

Hä? :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 15.12.2017 10:45:45

miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Geraldine: mulla on ollu tapana tehä noin ihan alusta asti. Silkka vitsi. Yleensä oon vielä sanonu jotakin "teksteistä huokuu kyläläisyys, tms."

Miksi se on vitsi?


Öö, siis mitä? Minäkö?


Eikuuuuu. Sori, luin että "miksi sie oot vitsi".. :D

Kun ekan kerran tein tuon listauksen ja siihen laitoin myös itteni (en tienny ettei näin ole missään nimessä tapana), niin sain siitä melkosen myrskyn aikaseks. "Mitä sää oikein hyvistelet siellä, häh!" Ja uhkarohkeana päätin toistaa asian, jossain tilanteessa, jossa kaikki ns. tiesi mut kyläläiseksi, mutta tein jotakin käsittämättömän epäkyläläistä ja itsekkin sen tajusin. Tyyliin näin: "miina: Siiiiis TooooOooDella kyläläinen kaikesta huolimatta!" Sellasta itseironiaa. JA tässä ketjussa siis viittaan tuolla vitsillä siihen että se on alunperin ollu vitsi ja aina ajattelen sitä olevan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 15.12.2017 10:47:27

miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Geraldine: mulla on ollu tapana tehä noin ihan alusta asti. Silkka vitsi. Yleensä oon vielä sanonu jotakin "teksteistä huokuu kyläläisyys, tms."

Miksi se on vitsi?


Öö, siis mitä? Minäkö?


Ajattelin jo ruveta tähän kirjottaa opusta: 10+1 syytä mikss miina on pelkkä vitsi! :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:48:03

ahaha^^

kiitos päivän nauruista :p
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.12.2017 10:49:20

raynpelikoneet kirjoitti:
Zey kirjoitti:Eikö SM-pelissä kaikki ollut vain pahiksia ilman erikoisrooleja -> ei tarvetta eritellä? Niissä peleissä missä mä olen ollut pahiksena, niin oon kyllä saanut aina rooliviestissä heti tietoon myös pahiskaverien roolit, eikä ole koskaan tarvinnut kysyä pahiskavereilta, että kuka minkäkin roolin omistaa.

En muista. Onko sinun pahispeleistäsi mikään ollut justyn hostaama?

Ei.

justy: Tietävätkö pahikset toistensa roolit?

En sikäli kyllä usko, että se paljoa asiaan vaikuttaa, vaikka justy ei olisi kertonut. Vaikka Cam ei olisi ollut paikalla yön aikana, muut ovat silti todennäköisesti keskustelleet niin, että Camin tullessa paikalle Cam voi lukea keskustelun. Ja jos he eivät tiedä toistensa rooleja, niin sen luulisi olevan ensimmäinen puheenaihe. Tällöin kysymys on vain se, onko Cam lukenut pahiskeskustelun ennen topan lukemista -> pitäisin todennäköisenä. Miten päin lähestytäänkin, niin on todennäköistä, että pahiksena Cam tietäisi setupin.

//miina x2. Ihan kiva kysymys vastattavaksi. :D

//ray
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:51:06

Ah joo, olet kyllä tosiaan oikeassa. Jätän tämän tähän ja syytän sinua jos Cameron onkin mafia. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 10:58:33

Lisätään siis Cameron tohon Zey, Black Fox, jeekaka, miina listaan.

Hitto kun päivä loppuu tänään, mä vielä eilenillalla ajattelin jotenkin että se olis vasta huomenna. Ja mä en oikeasti vielä tiedä ketä mä äänestäisin.
Pidän parhaimpina kandidaatteina:
Lauchuo - koska mitä sanoin aiemmin
Meiz - tuo tarttuminen nimenomaisesti minun Lauchuo readiini ja sen jälkeenpäin selittämättä jättäminen vaikka suoraan asiasta ksyin nostattaa punaisia lippuja
Violet - koko härdelli hänen miina-readin ympärillä ei tunnu luonnolliselta, tuntuu että violet pelaa enemmän reaktiivisesti kun proaktiivisesti ja se ei sovi hyvis!violetiin mitä minä hänestä hyviksenä tiedän
Geraldine - se yksi lause... se yksi lause.......
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.12.2017 11:00:59

Mitä mieltä olet Halimasta?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 11:02:17

Zey kirjoitti:Mitä mieltä olet Halimasta?

En yhtään mitään mieltä. Kirjaimellisesti unohdin että Halima on edes pelissä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.12.2017 11:05:39

Entä miksi miina on hyvislistalla? Ja onko Black Fox hyvislistalla tuon Cameron pointtinsa takia, vai onko jotain muitakin syitä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 11:06:55

Ei nuo Haliman viestit oikein sano yhtään mitään. Voi aivan hyvin olla pahis.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 11:18:37

Mä en oikein haluaisi paljastaa tuota miina readia koska voin kyllä sanoa etten siitä ole täysin varma (tai siis yhtä varma kun muista) mutta siihen on syy miksi laitan hänet tuonne kategoriaan. Toivottavasti en ole liian epäselvä. Jos joku haluaa lynkata miinan niin voidaan kyllä keskustella siitä. Osa tuosta tulee siitä, että minulla on jo (liiankin) monta muuta pelaajaa jotka luen pahismaisiksi, ja miina on tehnyt hyvismäisiä asioita mielestäni.

Black Foxiin liittyen, juu juuri tuo. Hän pelaa siis ensimmäistä(?) peliään, ja päinvastoin kuten aivan aluksi ajattelin, riippumatta siitä että tuo Cameron readi on aika "heppoinen", siis siinä ei oikeasti ole edes kunnon readia, hän menee täysin vastavirtaan tuossa kohtaa peliä (kun muut lukivat Cameronin kaupunkilaiseksi). Tekisikö enismmäisessä pelissään mafiana noin? Epäilen. Toisekseen, tämä posti:
Black Fox kirjoitti:Tällä hetkellä ajatukseni ei toimi ja en pysty sen suurempaan analysointiin väsymyksen takia. Vastaanpas nyt kuitenkin pintapuolisen lukemisen jälkeen niihin kommentteihin, joissa itseni mainittiin.

raynpelikoneet kirjoitti:Enpäs kirjoitakaan enempää vielä. Aloitin lukemaan Black Foxin postia -- scumreadasin jo, sitten luinkin Cameronin postit, ja itseasiassa Black Foxilla on tosi hyvä ja mahdollisesti validi pointti

Mitä tarkoittaa scumread?

miina kirjoitti:Black fox: Alotti jotenkin yllättävän hyvin, jos kerta pelaa ekaa peliään? Saatko apua vai mitä ihmettä? (Omassa ekassa pelissänihän olin lähinnä huutamassa ensimmäisenä erikoisrooliani ja sekoilin kovasti Teen sitä kyllä edelleen..)

Voin sanoa, että sydän hypähti ilosta, kun tätä kommenttia luin! Ei, en saa apua, mutta nähtävästi olen oikeilla jäljillä siitä, kuinka peliä kuuluisi pelata. Otan siis tämän kommentin kohteliaisuutena. Mutta voit pitää minua silmällä, toimintani kestää kyllä päivänvaloa :) Pääosin parhaimmat älynväläykseni tulevat hyvin nukutun yön jälkeen. Olin aiemmin lukenut ketjun läpi ja yön aikana prosessoinut lukemaani. Aamulla sain ajatuksen ja siitä se sitten lähti.

Minulla on sekä haittana että etuna se, etten tunne kenenkään pelaajan pelityylejä. Monet ovat tämän pelin aikana verranneet pelaajien käytöstä aiempiin peleihin, joista itselläni ei ole kokemusta, joten en omia päätelmiäni voi aiempien pelien varaan rakentaa. Toisin sanoen minulla on käsityksen saamiseksi ainoastaan yksi vaihtoehto: yrittää löytää jotakin, mihin voin kiinnittää huomiota. Aloittelijana en voi ajatella pelaajista, ettei pelaaja olisi niin fiksu keksiäkseen kummallisia suunnitelmia. Tässä voisin ottaa esiin aloittelijan hyödyn siitä, jos ei pelaajien pelityylejä tunne: ketään ei parane aliarvioida.

Plussaksi vielä tämä kommentti:
Meiz kirjoitti:Raynin readeista en ole toistaiseksi kovin vakuuttunut. Kommentti Lauchuosta voi olla täysin tuulesta temmattu (vain rayn voi sen aitouden todentaa). Ahaa elämys Cameronista on myös vähän outo kun miettii aiempaa 99% town readia.

Haluaisin raynin vastaavan myöskin tuohon, että mistä moinen mielenmuutos Cameronin suhteen?

Perehdyn ihmisten viesteihin paremmin huomisen/viikonlopun aikana ja pyrin selvittämään omia ajatuksiani pelaajista. Tällä hetkellä takki on kovin tyhjä ja minun on hankalaa muodostaa ihmisistä mielipidettä ilman syvempää viesteihin tutustumista, johon taas energiani ei tänään riitä.

vaikuttaa todella rehelliseltä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.12.2017 11:21:52

Ja bonuskysymys, miksi jeekaka on hyvis?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Zey » 15.12.2017 11:31:17

Mitä ajattelet tuosta pointistani, että Halima lähtee puhumaan vain turhina pitämistään asioista tarjoamatta mitään muuta aihetta?

ray kirjoitti:Mä en oikein haluaisi paljastaa tuota miina readia koska voin kyllä sanoa etten siitä ole täysin varma (tai siis yhtä varma kun muista) mutta siihen on syy miksi laitan hänet tuonne kategoriaan. Toivottavasti en ole liian epäselvä. Jos joku haluaa lynkata miinan niin voidaan kyllä keskustella siitä.

Ok. Mulla ei ole vielä miinasta mielipidettä muodostunut, joten olisin halunnut nähdä mitä mietit ja miettiä itse asiaa siltä pohjalta. Mut jos et vielä halua kertoa niin se on mulle ok, kun en juuri nyt pidä miinaa kuitenkaan niin tärkeänä kun täällä on pahismaisinakin näyttäytyneitä pelaajia.

Mitä tulee Black Foxiin niin vaikuttaa järkevältä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 11:35:04

Koska jeekaka tekee jeekaka asioita. Se että hänellä on "vaikeuksia hahmottaa" miksi vastaat typerään kysymykseen vastakysymyksellä ei tee hänestä mafiaa, eikä se ainakaan auta asiaa että heität vettä myllyyn tekemällä saman uudestaan ja uudestaan häntä kohtaan. Itse olet onnistunut tekemään viisi postausta sen jälkeen kun minä kysyin sinulta mielestäni täysin validin kysymyksen, ja vain täysin sivuuttanut sen, vaikka olen jo asiasta uudelleen maininnutkin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 11:36:33

Zey kirjoitti:Mitä ajattelet tuosta pointistani, että Halima lähtee puhumaan vain turhina pitämistään asioista tarjoamatta mitään muuta aihetta?

Vaikuttaa hyvältä pointilta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Joulupukin kuuma linja - 1. päivä päättyy 15.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.12.2017 11:40:56

Öh nyt minun täytyy kyllä kysyä, että vaikka Halima, silloin kun pelasi, ei antanutkaan "mitään muuta puheenaihaetta" suoranaisesti, hän kuitenkin antoi kaksi kaupunkilaisreadia tuon puolen tunnin aikana jolloin hän on OIKEASTI postannut. Miten paljon sinä vaadit?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 75 vierailijaa

cron