Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 07.12.2017 21:45:46

Joo, miina ja Anblick vaan mukaan joulukuun peliin!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Niacin » 07.12.2017 21:49:15

Aijai oijoi. :'D Noh, ensi pelissä varmasti uskotte, ettei miina ole niin vaaraton miltä vaikuttaa! Mouuu!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 07.12.2017 21:49:18

Mie en uskalla enää ilmota mihinkään peliin. Mulla oikeesti kauhistuttaa ajatus siitä että joudun selittelemään toimiani ja se on melko väistämätöntä tän jälkeen! :D s'macco razorrrr!!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 07.12.2017 21:51:10

Miina ei muuta ku ilmoamaan vaan ;) mutta hyvin pelattu kyllä kaikilta loppuepelaajilta!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Nego » 07.12.2017 22:06:09

Hyvä miina! :)

Uskoin kyllä suhun koko ajan ja hyvä nähdä, että kannatti! Oli mukava pelata sun kanssasi!

Hyviksetkään eivät pelanneet mitenkään huonosti. Tätä oli mukava seurata kuolemankin jälkeen.


Ja hei, ihan oikeasti en lukenut pelin alkua, eikä miinakaan mulle siitä mitään puhunut. :P Eli en valehdellut, kun peliin saapuessani sanoin, että luin vain sen päivän alusta.
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Niacin » 07.12.2017 22:07:59

Miina sun kanssa on kiva pelata, et saa lopettaa! Ja Slendie oli oikein mukava uusi tuttavuus, mieluusti pelaisin toistekin samassa pelissä. Mua vähän huvitti, kun musta TUNTUI ihan pahikselta koko pelin ajan. :D En saanu oikein mistään kunnolla kiinni ja jouduin ihan samalla tavalla "keksimällä keksimään" epäilyjä ja sitten puhun itteni helposti pussiin kun en oikein itekkään tiiä mitä mieltä oon ja unohtelen mitä oon aiemmin sanonu ja sitten tulee itellekki syyllinen olo. :') Mutta kiitos kaikille peliseurasta ja järkkäämisestä!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.12.2017 22:10:06

Ja tosiaan, Negolle piti jo aiemmin sanoa että tosi hyvin vedetty siihen nähden miten epäkiitolliseen asemaan tulit varapelaamaan! Ja jos miina ois vaan vaihtanut äänensä Cameronille en ehkä olisi osannut epäillä teitä kumpaakaan :D

Siihen liittyen, ennustitko miina Cameronin ekana yönä?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 07.12.2017 22:13:28

Me ei kyllä muutenkaan mitään suuria stragedioita tehty negon kanssa. Kuhan vaan löpistiin lämpimiksemme. Lauchuo-kill, oli ehkä omituisin ikinä tekemisteni päätöksistä, mutta ajattelin että olis tylsää valita se kaikista oletetuin (oli puhuttu raynistä ja slendiestä topassa) ja tuli taas kiire laittaa nimi muutamaa minuuttia vaille.

//jeekaka, olin sielä juhlissa nii ei saanu ennustaa! Olin miten vaan varma että Cameron on pahis eli kultti!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.12.2017 22:16:32

Ai niin :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Nego » 07.12.2017 22:20:59

jeekaka kirjoitti:Ja tosiaan, Negolle piti jo aiemmin sanoa että tosi hyvin vedetty siihen nähden miten epäkiitolliseen asemaan tulit varapelaamaan! Ja jos miina ois vaan vaihtanut äänensä Cameronille en ehkä olisi osannut epäillä teitä kumpaakaan :D

Siihen liittyen, ennustitko miina Cameronin ekana yönä?

Parhaani yritin, mutta tosiaan ei ollu helppo nakki.

Se mun viime hetken äänenvaihto ennen omaa lynkkaustani tuli hetken mielijohteesta, joten ei ollut mitenkään pitemmän päälle suunniteltu juttu. Tein sen paitsi varmistaakseni, ettei miinaa lynkata, myös sekoittaakseni hyvisten ajatuksia sen jälkeen, kun mut lynkattiin.

miina kirjoitti:Me ei kyllä muutenkaan mitään suuria stragedioita tehty negon kanssa. Kuhan vaan löpistiin lämpimiksemme. Lauchuo-kill, oli ehkä omituisin ikinä tekemisteni päätöksistä, mutta ajattelin että olis tylsää valita se kaikista oletetuin (oli puhuttu raynistä ja slendiestä topassa) ja tuli taas kiire laittaa nimi muutamaa minuuttia vaille.

//jeekaka, olin sielä juhlissa nii ei saanu ennustaa! Olin miten vaan varma että Cameron on pahis eli kultti!

Lachuo oli mustakin kyllä omituinen. :D Mutta se toimi täydellisesti, joten en voi kuin nostaa hattua!
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 08.12.2017 12:08:53

jeekaka kirjoitti:Noi yötapot oikeasti huusi sitä, että pahis on joko miina tai rayn, ja Anblickin säästäminen lynkkaukselta vikalle päivälle ois sopinut molemmille, mutta tosiaan rayn ja Negon yhteispeli ei vaikuttanut yhtään koordinoidulta :D

miina kirjoitti:Ja se jeekaka-ääni oli ihan käsittämätön floppi multa!


No en mä tiedä, ihan yrityksen arvoinen ja tosiaan lopulta varmaan pelas sun pussiin :D

Lopputuloksen valossa harmi että se mun äänenpoisto epäonnistui, vaikka kiireessä laskelmoin sen niin että miina ei putoa siihen ja Slendie saa päättää :D

Mä mokasin aivan totaalisesti 4. päivänä kun menin lynkaamaan Niacinin. Musta vaan näytti siltä että Niacin vaihtoi miinareadinsa Anblickiin ihan tuosta noin vaan ilman mitään syytä. Ihan sen takia mä siitä Niacinilta kysyin koska halusin nähdä pitääkö päänsä, jos olisi pitänyt niin olisin varmaan uskonut että ei ole pahis. Ja hitto olisi pitänyt tajuta ettei kukaan muu kuin miina ammu jeekakaa tuolloin kun ampui. :(

Noh, ensi kerralla toivottavasti paremmin. Oli kyllä tosi vaikea peli kaupungille, olis saanut olla ainakin +2 kyläläistä tai joku rooli lisää. Siihen nähden kyllä kaikki veti hyvin.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 08.12.2017 12:24:17

raynpelikoneet kirjoitti:Oli kyllä tosi vaikea peli kaupungille, olis saanut olla ainakin +2 kyläläistä tai joku rooli lisää. Siihen nähden kyllä kaikki veti hyvin.


No en tiiä, kyllä mulla ainakin oli koko ajan sellanen olo, että tää peli on menetetty! Vikana päivänäkin pelkäsin postata mitään ku tulee joku "minä olen pahis"-möläytys. Kaikista hankalinta oli ku kysyit "Miina, ootko mafia?". Teki pahaa valehella suoraan, yritin kiertää kysymyksen miten tahansa, mutta mikään ei kuulostanu kovin järkevältä..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja miina » 08.12.2017 12:25:39

Mutta siis todellakin kyläläiset pelas äärettömän hyvin! Hitsin sherlockit Niacin ja Jeekaka.. Ahisti ku kirjottelitte suoraan mun toimet ylös muiden näkyville.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 08.12.2017 12:35:09

miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Oli kyllä tosi vaikea peli kaupungille, olis saanut olla ainakin +2 kyläläistä tai joku rooli lisää. Siihen nähden kyllä kaikki veti hyvin.


No en tiiä, kyllä mulla ainakin oli koko ajan sellanen olo, että tää peli on menetetty! Vikana päivänäkin pelkäsin postata mitään ku tulee joku "minä olen pahis"-möläytys. Kaikista hankalinta oli ku kysyit "Miina, ootko mafia?". Teki pahaa valehella suoraan, yritin kiertää kysymyksen miten tahansa, mutta mikään ei kuulostanu kovin järkevältä..

No tiedänpä seuraavassa pelissä mitä teen. ;)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.

ViestiKirjoittaja Slendie » 11.12.2017 12:17:35

Kiitos vielä kaikille munkin puolestani mukavasta peliseurasta. :) "Hyvin vedetty" kommentteja tulee paljon, mutta erityisesti tietenkin miina:lle. Ainoa "särö" sun pahispelissä oli se että reagoit sen yhden pelipäivän lopussa tosi pahismaisesti -- muuten ei juurikaan tee mieli jossitella sitä ettet jäänyt kiinni.

Ja erityiskiitos ja hatunnosto vielä sekä Halima:lle että Nego:lle, jotka tosi sinnikkäästi otti peliä kiinni kun joutuivat epäkiitollisissa vaiheissa varapelaajiksi.

Luvut oli tosiaan erittäin kaupunki-vastaisia, mutta onnistuttiin tekemään pelistä jännittävä siitä huolimatta. Omalta osalta tuli kämmättyä siten, ettei aikaa lopussa ollut riittävästi, ja sen asian tajuaminen, että Anblick olisi pahiksena toiminut eri tavalla (erityisesti yötappovalintojen suhteen), valkeni liian hitaasti. Pahoitteluni siitä, sekä kylälle että Anblick:ille itselleen.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron