Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 24.11.2017 23:12:59

Mulla tuli nyt eteen oman elämän hässäkkää ja vielä työviikonloppukin, niin jää auttamatta peli vähälle huomiolle hetkeksi. Se on valitettavaa kun oon tämän hetken äänillä lynkkautumisvaarassa, mutta ei voi mitään. Jos voin jotain asiaa vielä koittaa paremmin selventää niin kyselkää pois, koitan käydä ainakin vastaamassa ennen päivän päättymistä.

jeekaka kirjoitti:Nyt jos haluatte niitä salaliittoteorioita, niin täältä pukkaa :D

Mun mielestä miinalta ei olisi itseasiassa ihan mahdotonta olla Negon pahistoveri. miina edellisessäkin pahispelissään teki vähän samalla tavalla ja nytkin kumminkin pähkäili, mitä tekee Jeku-äänelleen ja tuli koko ajan varmemmaksi siitä, että Cameron on kultisti. Tuon äänen olisi helposti voinut siis vaihtaa ilman ihmetyksiä, mutta ei tarvinnut, koska Niacin äänesti Cameronia ja Nego pystyi pelastautumaan itse. Se että miina äänesti Negoa, olisi voinut hyvinkin tuoda tarvittavia hyvispisteitä myöhemmin.

En kyllä tiedä muun topicin valossa onko tuo muuten kovin todennäköistä. Nego kumminkin taisi olla eka joka kyseenalaisti tuota miinan ääntä.

Tämä tuli mullakin mieleen ja olis kyllä hyvin looginen selitys miinan eiliselle käyttäytymiselle. En vaan pysty seuraamaan, miten miinan olematon epäily Jekusta kehittyi Cameronin yli äänestämiseen. Rayn, miksi susta miina ja Nego ei voisi mitenkään olla pari?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 25.11.2017 07:11:33

Minä tulen takaamaan ettei sinua lynkata tänään Niacin.
Se olisi virhe, ja jos niin käy niin syytän siitä itseäni.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 25.11.2017 10:10:34

Oon taas puhelimella niin lainaukset jää.

Jeekaka: miten minun negon äänestäminen on epäilyttävämpää kuin sinun negon äänestämättömyys? Jos kuitenkin oletan että sinäkin epäilet negoa? Mie en ymmärrä miten voit selittää tuon asian sillä että olisit laittanu ne tasoihin, eikö se olis ollu just hyvä jos kerta epäilet muakin, siinähän olisit nähny mitä tapahtuu. Ja eikö ollu niin että Nego oli jossakin vaiheessa jo tippumassa mutta niacinin (ja negon oma) ääni muutti tilanteen. Jos siis tosissasi olisit epäillyt negoa (ja minua) niin eikö olis kannnattanu laittaa ne tasoihin ja laittaa minut tässä pahisoletuksessa vaihtamaan ääneni negolta cameronille?

Ja sama kysymys niacinille mutta näin: miten minun negon äänestys on epäilyttävämpää kun se että sinä äänestit cameronia ihan epäilyksettä? Negoa kuitenkin jo epäilit. (Ymmärrän sen miksi et negoa äänestänyt mutta miksi minun äänestäminen on epäilyttävämpää varsinkin nyt kun itsekin olet lukenut eilisiä posteja joissa toteat negon jo olleen pahismainen, miksi se ei minusta voinut sitä olla jo eilen?)

Sori, kiire! Ei ehi muotoilla lauseita..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 25.11.2017 11:54:32

miina kirjoitti:Ja sama kysymys niacinille mutta näin: miten minun negon äänestys on epäilyttävämpää kun se että sinä äänestit cameronia ihan epäilyksettä? Negoa kuitenkin jo epäilit. (Ymmärrän sen miksi et negoa äänestänyt mutta miksi minun äänestäminen on epäilyttävämpää varsinkin nyt kun itsekin olet lukenut eilisiä posteja joissa toteat negon jo olleen pahismainen, miksi se ei minusta voinut sitä olla jo eilen?)

Sori, kiire! Ei ehi muotoilla lauseita..

Tuo on vähän hassu kysymys, koska ei mulla ole mitään syytä miettiä ootko epäilyttävämpi kuin minä. :) Ja meillä tuossa on aika suuri ero. Minulla ei ollut ketään kauhean selkeää epäilyä, mutta tuntui että jotakuta pakko äänestää, vaikka sitten kevyemmin perustein. Sinulla taas oli selkeä ja huomattavasti vähemmän selkeä epäilty, joista päädyit äänestämään jälkimmäistä. Olen jo kertonut miksi en äänestänyt eilen Negoa, voit lukea tuolta ylempää. Samoin kerroin mikä sai Cameronin valikoitumaan ääneni alle, se ei siis ollut "ihan epäilyksettä" vaikka mitään varmaa epäilyä ei ollutkaan. Alleviivattuun: siksi, koska sanoit eilen Negon hälventäneen Jeku-epäilyjäsi. Tästä päättelen, että et pitänyt häntä eilen epäilyttävänä, koska silloin tuskin Jeku-epäilysi olisi lieventyneet, päinvastoin?
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 25.11.2017 12:14:56

miina kirjoitti:Jeekaka: miten minun negon äänestäminen on epäilyttävämpää kuin sinun negon äänestämättömyys? Jos kuitenkin oletan että sinäkin epäilet negoa? Mie en ymmärrä miten voit selittää tuon asian sillä että olisit laittanu ne tasoihin, eikö se olis ollu just hyvä jos kerta epäilet muakin, siinähän olisit nähny mitä tapahtuu. Ja eikö ollu niin että Nego oli jossakin vaiheessa jo tippumassa mutta niacinin (ja negon oma) ääni muutti tilanteen. Jos siis tosissasi olisit epäillyt negoa (ja minua) niin eikö olis kannnattanu laittaa ne tasoihin ja laittaa minut tässä pahisoletuksessa vaihtamaan ääneni negolta cameronille?


En epäillyt sua eilen :D Ja jos sun reaktiosi Negon kommenttiin siitä että sähän äänestit sitä olisi ollut tyyliä "oho, niinpäs äänestinkin", niin en epäilisi varmaan tänäänkään :D Selityksissäsi esität kumminkin sellaisen ajatusketjun, joka ei ole luettavissa sun eilisistä viesteistä. Jos mun eilisistä viesteistä ja tän päivän selityksestä mun äänestämättömyydelle löytyy ristiriita, se on epäilyttävää.

//Niacin
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. yö päättyy 22.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Nego » 25.11.2017 13:23:08

Pahoitteluni. Viime päivät oli aika kiireisiä, joten en ole ehtinyt lukea tai kirjoitella sitten torstai-illan.

Slendie kirjoitti:Okei, olisin veikannut että päättelit ekan yön kuoleman perusteella.

Mua on epäilty aika paljon pitkin peliä, Zey olis jopa saattanut jossain vaihees johtaa lynkkausta muhun jos rayn ei olis ollut puolustamassa. Joten selviämisprosenttiin vedoten et kyllä lähde johtamaan mislynkkausta muhun jos ollaan seuraavana pelipäivänä molemmat hengissä. >:)

Enhän mä ollut edes lukenut ekaa päivää tai yötä siinä vaiheessa, kun sen analyysin heitin, joten en ihan usko, että tosissasi olisit tuota veikannut. :P


-----------------------

raynpelikoneet kirjoitti:Nego minulla on ongelma. Miinahan "antoi kyllä vastauksensa, joka myös vastasi kysymykseen". Onko nyt syytä olla tunneloitumatta ja vain odottaa, antaa miinan turhautua kaikkiin jotka eivät vastauksesta pidä, ja antaa asian olla? Vai tunneloitko sinä nyt miinaa?

En tunneloi, sillä minä en anna vain yhden jutun vaikuttaa kokonaiskuvaani kenestäkään, enkä sokeana hyljeksi muiden sanomisia. Olen vain sitä mieltä, etten ole tyytyväinen Miinan vastaukseen, sillä se vaikuttaa ontolta.

raynpelikoneet kirjoitti:Nythän on siis aivan sama tilanne miinan kanssa, kun tuo tilanne Cameronin kanssa.

Kun minun toimitatapani on siis väärä, niin kerro toki, Nego, mitä sinun tulee nyt tehdä jos (hypoteettisesti) kukaan ei ymmärrä mistä miinaa syytetään ja pidät tuota asiaa pahismaisena?

Mä pidän Miinaa pahismaisena, sillä ainakin tokana päivänä Miina ei oikeastaan tehnyt muuta kuin kommentoi sitä, mitä muut puhuivat. Omat ajatukset, johtopäätökset ja muiden pelaajien kuulustelut olivat joko heppoisia tai olemattomia. Se, että Miina antoi olettaa äänestäneensä Cameronia on toissijaista tässä tapauksessa, eikä ohjaa mun epäilyjäni.


--------------------------

Niacin kirjoitti::D Rauha rauha, en väitä nähneeni sua lukemassa. Mun on pakko alkaa siirtyä pikkuhiljaa nukkumaan, joten en kerkeä nyt uudelleenanalysoida sun eilisiä viestejä, mutta jostain siellä välittyi mulle käsitys, että sulla oli kiire kommentoida "mitä tahansa" vaikka luku oli vielä kesken, voin tarkentaa myöhemmin jos haluat. Varmasti ainakin tuo vaikutti, että kerroit skipanneesi koko 1. päivän ja epäilit Zeytä täysin turhaan. (Jos siis ei ole vielä selvinnyt, niin Zey tunnustautui kakulla aloittajaksi ekapäivänä ja todistettiin siten varmaksi hyvikseksi.) Nostan kyllä hattua korkealle jos tosiaan kerkesit kolmessa tunnissa lukemaan koko 20(?)-sivuisen topan läpi ja vielä kommentoimaan ja syömäänkin siinä lomassa! Minusta semmoinen urakka tuntuu täysin mahdottomalta, joten oletin sen perusteella että et varmasti ollut lukenut läheskään kaikkea. Mulla menee itsellä tosiaan helposti tunti tai kaksi yhden postin miettimiseen ja kirjoittamiseen, joten vaikea käsittää edelleen tuommoista nopeutta, vaikka tiedänkin että kokeneet pelaajat on varmasti minua joutuisampia.

Se, miten mä luen pelejä yleensä menee niin, että luen aina sivun kerrallaan. Ennen kuin aloitan seuraavan, tarkistan viimeisen viestini jälkeen tulleet viestit. Tämä siis pelin alkuvaiheessa tai kun tulen peliin varapelaajana kesken kaiken. Tai jos mulla on edellisestä viestistäni useampi sivu luettavana. Se, että vastailin välissä uudempiin viesteihin saattoi olla syy siihen, miksi luit minua noin.

Jos taas uusia viestejä tai sivuja on vähemmän, luen ne läpi ennen kuin postaan mitään ja kirjoitan samalla yhteenvetoviestiä sitä mukaa kuin luen eteenpäin. Kuten nyt.

Olen vieläkin sivulla 4, joten en oo lukenut ekaa päivää kovinkaan pitkälle. Torstaina lukiessani näin kyllä Zeyn paljastuksen.


----------------------

miina kirjoitti:Heippa hei!

Nego kirjoitti:
En oo kovin tyytyväinen Miinan vastaukseen ja saatan hyvinkin äänestää häntä.



No höh, kerroppa, että miks et oo tyytyväinen? Taino ymmärrän toisaalta, ääneni oli sulla joten kaipa sitä pitää hieman kritisoida. Mutta voisit vähän avata jos on jääny jotakin vielä epäselväksi, miun on helpompi muutenkin tuottaa tekstiä kun multa kysytään jotakin konkreettistä eikä vaan jätetä tuollasta aukinaista asiaa johon pitäis osata vaan kirjottaa tekstiä out-of-nowhere..

Lähinnä siksi, että et osoittanut siinä sitoutumista hyvisten ajatusmaailmaan.

Sun pääpahisepäilyt oli viestisi mukaan Anblick ja Niacin. Minä olin myös "pahisehdokas", mutta huiskasit sen ajatuksen pois sanomalla, että "joku näistä kolmesta ei ole mafia". Cameronia pidit ihan oikein kultistina, joten sen pointin ymmärrän. Tämä siis oli siinä viestissä, jonka lainasit vastataksesi kysymykseeni.

Ongelma on siinä, että et pitänyt mua suurinpana pahisehdokkaana, mutta äänestit mua ilmeisesti siksi, koska muutkin äänesti. Tosin ainakin päivän viimeisessä äänestystilanteessa näyttäydyt ensimmäisenä minua äänestäneenä pelaajana (tiedän, että joku muu ainakin äänesti minua ensin, en vain muista kuka). Eli siis jos pidit Anblickia tai Niacinia minua epäilyttävämpänä, mikset yrittänyt saada muita näkemään tätä? Miksi äänestit kolmatta vaihtoehtoasi, jos kaksi muuta olivat susta epäilyttävämpiä? Tai miksi et äänestänyt Cameronia, kun olit varma siitä, ettei hän ole hyvis?

Toki sanoit lisäksi, että sulle oli aivan sama, kumpi Cameronista ja Negosta lynkattiin. Se on ihan ok ja vastaa kysymykseen ihan hyvin. Toi alkuperäinen näkemyksesi pahistiimistä on se, mikä ontuu ja saa mut olemaan tyytymätön vastaukseesi.

--Niacin
++miina


----------------------------

raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Miekin olen vakuuttunut ettei Niacin ole kultisti, mutta ihan hyvin vois olla miun mielestä mafia.

Oon melko varma että Cameron on kultisti.

Mafiaksi epäilen myös Anblickia ja Niacinin. Nego nyt on vähän hälventänyt Jekun aiheuttamaa pahisleimaa, mutta ei täysin. Voisin hyvin ajatella Negon olevan pahiskin. Mutta joku näistä kolmesta ei ole mafia. Miksi ihmeessä oon vakuuttunut että slendie ja Rayn olis kyläläisiä?? JOku niiden viesteissä on niin rehellisen kuuloista, että olette saanu miut uskomaan niin..

Nego, kielitieteilijänä; Lisäsin tuon "myös" sanan tuonne mihin miina sanoo sen kuuluvan. Onko tuossa kappaleessa mitään järkeä? Vaikuttaa mielestäni tosi väkinäiseltä. Meinaan silleen että miksi sinä ENSIN kirjoittaisit Anblickista ja Niacinista ja sitten vasta Negosta? Loogisesti ajateltuna lausemuoto menisi "Negoa epäilen, myös Anblick ja Niacin epäilyttävät".

Aattelin ite enemmänkin, että toi myös-sana olisi tullut ennen sanaa "Niacinin", sillä eri sijamuoto Anblickin ja Niacinin nimissä voi kieliä ajatusten solmusta tai tekstin muokkauksesta.

Mutta jos myös-sanan oli tarkoitus olla tuossa, mihin sinä sen laitoit niin silloinhan se on ihan järkevä, jos Miina yhdistää kultistin pahikseksi vähän eri merkityksessä kuin missä me muuten tässä pelissä pahis-sanaa käytetään (eli ei siis "pahis = mafia" vaan "pahis = muu kuin hyvis").


---------------------

jeekaka kirjoitti:
Nego kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
Nego kirjoitti:jeekaka - Jeekaka maalailee vähän turhia uhkakuvia seinälle salaliittoteorioillaan. Useimmiten yksinkertaisin ratkaisu on oikea, enkä siten yhdy ollenkaan hänen teorioihinsa Slendiestä tai Raystä pahiksina. Täytyy tarkkailla, että onko tän teorisoinnin taustalla synkempää motiivia; ainakin Jeekaka koittaa puskea jonkinnäköistä epäilyä Raytä kohti.


No niinhän mä sanoin jo itsekin, että etsisin mieluummin todennäköisempää vaihtoehtoa. Silti pysyn tuossa johtopäätöksessäni, että Lauchuon tappo Slendien tai rayn ollessa pahis käy käytännössä järkeen parhaiten vain jos molemmat ovat pahiksia. Enkä varsinaisesti koittanut puskea erityisempää epäilyä rayta kohtaan, halusin vain selvittää voinko luottaa siihen että rayn epäilykset Cameronia kohtaan on vilpittömiä, ja sain aikalailla sellaisen vastauksen kuin kuvittelinkin.

Tuli sellainen olo kyllä, kun myöhemmin vielä jatkoit Rayn epäilemistä joko pahikseksi tai kultistiksi.

Ja tässä taas maalailet samanlaisia teorioita musta ja Niacinista:
jeekaka kirjoitti:Niin ja se yksinkertaisin ratkaisu:

jeekaka kirjoitti:Jos oletetaan, että pahikset on olleet vain ihan hiljaa yötaposta, he löytyvät joukosta Cameron, Niacin, Jeku. Tällöin pitäisin aika todennäköisenä, että Jeku voisi olla toinen pahiksista, koska ei välttämättä ole hirveästi ollut mukana pohtimassa yötappoa, ja Lauchuo on kulttikuumotuksissa valittu ehkä vähän sen kummemmin analysoimatta. Niacinille olisi turvallisempi ratkaisu kuin Cameronille, koska Cameron on vakavammassa lynkkautumisriskissä tänään.


Lisäksi Niacin antoi Cameronille äänen, joka mahdollisti Negon pelastaa itsensä. Tällä hetkellä Nego tälleen täysin pelityyliä tuntematta hyvinkin vaikuttaa hengestään taistelevalta pahikselta. Mun mielestä rayn keissi valehtelusta on hyvä, ja lisäksi vähän hassua että Nego nyt vetoaa rayn tunnelointiin Cameronin suhteen, kun juuri kävi ilmi ettei Cameron ollut hyvis :D

(Sillä varauksella, että Anblick bluffasi yötaposta puhuessaan ja Niacinin äänestyksen suhteen kävi vain tuuri :D)

Kerropas muuten, että miten Rayn keissi valehtelusta on muka hyvä? Ray oli sitä mieltä, että valehtelin, koska hän ei uskonut, että pystyin näkemään hänen lähestymistapansa sekä Cameronin viestistä että Rayn viesteistä Cameronille. Mulla on pitkä pelihistoria Rayn kanssa, joten tunnistin tasan tarkkaan sen, miten Ray kohteli Cameronia. Sillä ei ole mitään merkitystä, että Cameron oli kultisti - pointti oli se, että Ray meni sokeana tunneliin, jossa ei suostunut kuuntelemaan yhtään mitään. Se on sitä tyypillistä Raytä, joka toistuu pelistä toiseen, ja minkä takia en rehellisesti sanottunua tykkää pelata hänen kanssaan. Pelien ulkopuolella Ray on todella mukava, mutta mafiaa pelatessa se on kuin tiiliskivi, joka ei siirry vaikka kuinka joku osoittaisi, miten väärässä hän on.

Toi sun perustelus mun epäilykselle nostaa kyllä karvat pystyyn. Todella heppoista ja vaikuttaa siltä, että yrität vaan löytää hyvän syyn epäillä mua, jotta mun äänestäminen olisi helpompaa.

++jeekaka


Sun ja Niacinin epäily ei ole mikään salaliittoteoria :D Sä pelastit itsesi eilen äänestämällä pelaajaa kohtuullisen heppoisin perustein. Kun kerran luit kakkospäivän viestit, luit varmaan myös sen, että lupasin epäillä moisesta käytöksestä aina X) Niacinin ääni Cameronille mahdollisti sun tehdä tämän. Suoraan sanottuna tuo on yksinkertaisin ja loogisin johtopäätös jonka pystyn tekemään. Se ei tietenkään tarkoita, että se olisi välttämättä oikea.
Oletko siis sitä mieltä, että tilanteessa, jossa olen lynkattavana mun olisi kannattanut äänestää jotakuta, joka ei ollut lynkkausuhan alla? Että olisin äänestänyt Cameronin sijasta vaikkapa sua tai Niacinia? Se olis multa aika tyhmä veto, etenkin kun Cameron ei tosiaankaan ollut mun hyvislistallani. Totta kai mä pelastan itseni lynkkaukselta tollasessa tilanteessa. Musta on aika outoa epäillä jotakuta tollaisesta syystä. Eiköhän ollut selvää jo ennen ääntäni, että Cameron oli ainoa, jota olisin äänestämässä.

Etkö sinä oikeasti pelastaisi itseäsi tuossa tilanteessa?

Ymmärrän tosin pointtisi raysta, ei siinä mitään. Teknisesti ottaen kuitenkin totta, että Cameron ei sanonut mitään rayn lähestymistavasta, enkä voi tietää, puhutko totta siitä mistä oikeasti teit johtopäätöksesi, koska siitä on vain sinun sanasi. Tän kaltaisissa ihmisten tulkinnoissa en kyllä rehellisesti sanottuna ole parhaimmillani, joten näiden suhteen koitan vaan luottaa oikeaan itseäni fiksumpaan henkilöön :D
En vieläkään ymmärrä, miksi Cameronin olisi pitänyt sanoa yhtään mitään mistään lähestymistavasta. Uskon, että säkin luet muiden viestejä niin, että näet miten porukka pelaa ja käyttäytyy. Ja se taas ohjaa sun ajatteluasi paitsi sen suhteen, kuka kirjoittaa, myös sen suhteen, kenelle kirjoitetaan.


--------------------

@Ray: Voisitko vastata siihen kysymykseeni siitä, että mitä asioita en tokan päivän lopussa huomioinut?


--------------------

Koitan lukea ekaa päivää ja yötä tänään päivän mittaan pidemmälle. Jätän kirjoittelun myöhäisemmäksi, sillä en vielä tiedä, missä tahdissa ehdin edetä.
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 25.11.2017 15:24:03

No johan ootte analysoinu miun tekstiä. En todellakaan pysty sanomaan tuohon mitään pätevämpää :D Enkä enää tiiä mitä oon tarkottanu ku sitä noin pyöritellään.

Jeekaka: älä nyt ihan aliarvioi miun peliä, että yleensä kyllä tiiän missä ääneni on. :D ja jos pääsen jossakin vaiheessa koneelle niin katon löydänkö yhen viestin jossa muistaakseni mietin että onko reilua pitää ääni negolla vain Jekun toimien takia (tämä siinä vaiheessa kun Nego ei ollu vielä laittanu mitään/vähän).. eli tiesin kyllä missä miun ääni on.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 25.11.2017 19:30:41

ray kirjoitti: Anblick ketä sinä epäilet ja miksi?

Jeku-Negoa eniten. Miinaa myös, mutta hänestä mulla ei ole ihan niin vahvaa näkemystä. Ja Slendiestä mulla on aika kaksijakoiset fiilikset, koska musta hän perusteli aika uskottavasti, miksei olisi pahis (viewtopic.php?f=9&t=523&start=600#p12518), mutta toisaalta oon kyllä pitänyt hänen touhujaan pahismaisina. Järki sanoo nyt, että todennäköisesti on hyvis, nimenomaan tuon postauksen perusteella. Tai sitten hänen koko pelinsä on kovatasoista huiputusta, jota edes ray ei hoksaa (tai he ovat yhdessä pahiksia) :D

Jekun hiljaisuus ja viestien sisällöttömyys ei aluksi hirveästi mua häirinnyt, koska ajattelin hänen tulevan jossain vaiheessa kertoilemaan fiiliksiään kuten yleensä, mutta eipä tullut vaan pudottautui pois. Olisi tässä harhalynkkauksen vaara, mutta musta on omituista, ettei ole kirjaimellisesti mitään sanottavaa pelaajista vaikka viestejä kirjoittikin muutaman. Pahis joka ei osannut tai ehtinyt tempaista yhtäkkiä epäilyksiä tyhjästä? Nego ei ole onnistunut hälventämään tätä asiaa mun mielestäni.

Miinasta oon kirjoittanut jo aiemminkin esim. tässä (viewtopic.php?f=9&t=523&sk=a#p12331) ja nyt uusimpana on esim. tämä:
miina kirjoitti:Enkä enää tiiä mitä oon tarkottanu ku sitä noin pyöritellään.

Jos on oikeasti epäillyt jotakuta, luulisi siitä jääneen tarkemmat muistikuvat? :D Toki tässä on kyse yhdestä myös-sanasta eli kohtalaisen pienestä asiasta mutta silti.

Jeekakasta mulle on jäänyt hassu fiilis esimerkiksi sen ekan päivän heiton takia, että Lauchuon voisi jättää sittenkin pahiksille lynkattavaksi, mutta ei mulla itse asiassa ole enää hirveämmin perusteita häntä vastaan, kun Lauchuokin paljastui hyvikseksi. Ihmettelen kyllä edelleen, miksi pitäisi epäillä sellaista, joka pelastaa itsensä äänestämällä, mutta kai tämä voi mennä sinne kulttuuri- ja ajatteluerojen laatikkoon :D

ray kirjoitti: Niacin (en tällä hetkellä usko että on mafia)
Nego
Anblick

Slendy (en tällä hetkellä usko että on mafia)
miina
jeekaka (en tällä hetkellä usko että on mafia)

Mistä nämä kolmikot muuten tulee? Ymmärrän kyllä, että esim. minä ja Slendy ei todennäköisesti näytetä pahisparilta, mutta kai näitä kombinaatioita voisi silti olla enemmänkin kuin tässä esityksessä :D
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 25.11.2017 21:26:06

Slendie kirjoitti:Nego:on palaan sitten kun hän on lukenut ketjun kokonaan oikeasti.

Kannattaisi palata aiemmin sillä Nego ei tule todennäköisesti koskaan lukemaan koko ketjua jos on tällä hetkellä sivulla 4.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 25.11.2017 21:46:58

jeekaka - Anblick pari on käytännössä mahdoton, ja Niacin ei ole mafia. Mä vähän mokasin eilen kiireessä, kun sanoin että me voitetaan tää peli. Meitähän onkin vaan 7, eli yksi mislynkkaus.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 25.11.2017 21:49:41

jeekaka
miina

Nego
Anblick

jeekaka voi olla ainoastaan mafia miinan kanssa noista kolmesta.
Katsotaanpa mitä miinan - Nego/Anblick interaktiot on.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 25.11.2017 21:55:24

miina äänesti Anblickia ekana päivänä eikä ole pahis Negon kanssa.
Eli siis me voitetaan sittenkin, koska ainoat mahdolliset pahiskaksikot on miina/jeekak tai Nego/Anblick. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 00:42:53

Anblick: tuon mitä Miulta lainasit, tarkotin lähinnä etten enää ymmärrä mistä puhutaan. En ole ulosannissani mitenkään mahtavan looginen ja en pohdi sanavalintoja syvällisesti. Sitä yritän miettiä etten kuulostaisi tahattomasti ilkeältä, muuten teksti saattaa sisältää kaikenlaista :)

Ray: mitä tarkotat tuolla interaktiolla?
Ja voitko vähän selventää miks nuo parit on ihan ehottomat? Voisin ajatella että anblick-Nego pari vois olla pahiksia mutta miks ei jeekaka voi olla negon pari? Ja sulla oli joku mestarijuttu siihen että niacin on hyvis, Haluutko avata tai linkata mulle kohan, koska niacin on sellanen musta hevosen mulle..


Mulla on huomenna (eli tänään) kiireinen päivä mutta yritän välissä kommentoida. Ahistaaaa kun pitää niin hutiloiden käydä kommentoimassa aina väliin eikä pysty keskittymään!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 26.11.2017 13:25:48

Nego: edellisessä viestissä äänestät jeekakaa ja niacinia jotka nimeät pahsimaisimmaks. Sittenpä aivan vanhoilla tiedoilla (eli sellaisilla mitkä on ollu saataville jo sitä postia tehdessä) päätätkin yhtäkkiä äänestää minnuu? Yritätkö vaan kaivaa jalansijaa että mihin suuntaan muut lähtee äänestämään.. laitetaanpa vielä yks vaihtoehto tarosalle siis! ++Nego

Ja jeekaka, mitä ihmettä tarkotat tuolla negon eilisellä äänestämisellä, negon Cameron ääni on oikeestaan ainut mitä ei miun mielestä tarvii millään lailla ihmetellä :D kaikkien muitten äänien (sekä ei äänien) agendaa voi miettiä..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. yö päättyy 22.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Nego » 26.11.2017 16:06:14

@Miina:

Onko sulla mitään sanottavaa tähän:

Nego kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
miina kirjoitti:Miekin olen vakuuttunut ettei Niacin ole kultisti, mutta ihan hyvin vois olla miun mielestä mafia.

Oon melko varma että Cameron on kultisti.

Mafiaksi epäilen myös Anblickia ja Niacinin. Nego nyt on vähän hälventänyt Jekun aiheuttamaa pahisleimaa, mutta ei täysin. Voisin hyvin ajatella Negon olevan pahiskin. Mutta joku näistä kolmesta ei ole mafia. Miksi ihmeessä oon vakuuttunut että slendie ja Rayn olis kyläläisiä?? JOku niiden viesteissä on niin rehellisen kuuloista, että olette saanu miut uskomaan niin..

Nego, kielitieteilijänä; Lisäsin tuon "myös" sanan tuonne mihin miina sanoo sen kuuluvan. Onko tuossa kappaleessa mitään järkeä? Vaikuttaa mielestäni tosi väkinäiseltä. Meinaan silleen että miksi sinä ENSIN kirjoittaisit Anblickista ja Niacinista ja sitten vasta Negosta? Loogisesti ajateltuna lausemuoto menisi "Negoa epäilen, myös Anblick ja Niacin epäilyttävät".

Aattelin ite enemmänkin, että toi myös-sana olisi tullut ennen sanaa "Niacinin", sillä eri sijamuoto Anblickin ja Niacinin nimissä voi kieliä ajatusten solmusta tai tekstin muokkauksesta.

Mutta jos myös-sanan oli tarkoitus olla tuossa, mihin sinä sen laitoit niin silloinhan se on ihan järkevä, jos Miina yhdistää kultistin pahikseksi vähän eri merkityksessä kuin missä me muuten tässä pelissä pahis-sanaa käytetään (eli ei siis "pahis = mafia" vaan "pahis = muu kuin hyvis").


Minne se myös oikeasti menee?



Ja toinen juttu:

miina kirjoitti:Nego: edellisessä viestissä äänestät jeekakaa ja niacinia jotka nimeät pahsimaisimmaks. Sittenpä aivan vanhoilla tiedoilla (eli sellaisilla mitkä on ollu saataville jo sitä postia tehdessä) päätätkin yhtäkkiä äänestää minnuu? Yritätkö vaan kaivaa jalansijaa että mihin suuntaan muut lähtee äänestämään.. laitetaanpa vielä yks vaihtoehto tarosalle siis! ++Nego
Suurin osa siitä, mitä ylipäätään teen, on reaktioiden keräämistä, etenkin mitä tulee mun ääniini. Valitettavasti tää on sen verran hidas peli, ettei reaktioita ehdi tulla. Paitsi nyt sulta vastaääni.

Jätin siis tarkoituksella äänestämättä sinua silloin aiemmin, sillä halusin nähdä muiden reaktiot jeekaka- ja Niacin-ääniin. Koska halusin keskittää huomion heihin, jätin tarkemmat ajatukseni sinusta pois viestistäni.


-----------------------

raynpelikoneet kirjoitti:
Slendie kirjoitti:Nego:on palaan sitten kun hän on lukenut ketjun kokonaan oikeasti.

Kannattaisi palata aiemmin sillä Nego ei tule todennäköisesti koskaan lukemaan koko ketjua jos on tällä hetkellä sivulla 4.

Pakko myöntää, että näin valitettavasti on. Tää viikonloppu on ollut kiireinen, joten näyttää siltä, etten ehdi lukea pelin alkua kuin vasta myöhemmin.
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 17:09:10

miina, se mikä mua Negon Cameron-äänessä häiritsee on se, että pahiksena Negolla ei oikeasti olisi ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin äänestää Cameronia. Ymmärrän, että moni ajattelee itsensä pelastamisesta eri tavalla kuin mä, mutta hyviksenä olisi ollut myös vaihtoehto jättää oma lynkkautumisensa muiden päätettäväksi.

Jos jollain on parempi ehdotus lynkattavaksi, niin olen mukana. Muuten ++Nego
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 26.11.2017 17:12:20

Pikaista viestiä. Mun tekis vähän mieli jättää taas äänestämättä kokonaan, kun en pääse loppuiltana foorumille ja oon muutenkin niin heikosti seurannut peliä nyt. Mutta koska skippasin jo yhden kierroksen, niin ehkä voin äänen verran osallistua kumminkin. Musta tuntuu että ++miina voisi olla hyvä osuma. Jos alkaa illan mittaan jotenkin näyttää, että miina onkin hyvis, niin ehdottaisin äänten kasaamista sitten Negolle, en tosiaan pääse omaa ääntä enää vaihtamaan. Anblick ja jeekaka ei mulla herätä niin suuria epäilyjä.

raynpelikoneet kirjoitti:Minä tulen takaamaan ettei sinua lynkata tänään Niacin.
Se olisi virhe, ja jos niin käy niin syytän siitä itseäni.

Tää oli jääny huomaamatta, kiitos! <3
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 18:14:51

Koitan nyt ehkä vielä vähän selittää, miten itse hahmotan peliä :D

Mun mielestä Niacin ei ole pahismainen itsessään ja osoitti ainakin hyvää pokerinaamaa lynkkausuhan alla. Silmiinpistävää ainoastaan yhteiset peliliikkeen Negon kanssa (ja jos on pudotusuhassa pahiskaverin äänen takia niin mikäs siinä on sanoessa ettei tunnu miltään :D) Lisäksi myös miinasta olen sitä mieltä, että periaatteessa käytös voisi sopia miinan pahispeliin jos Nego on pahistoveri. Anblickin kanssa miina ei tosiaan todennäköisesti ole pahis, myös Niacin alkaa näyttää epätodennäköiseltä. Anblickistä en osaa hirveästi juuta enkä jaata sanoa, mutta sopisi tosiaan Negon pahispariksi (no ehkä Niacininkin?). Slendien ja rayn uskoisin hyviksiksi, ellei eka yötappo ollut tosiaan kunnon trollaus :D

Negolla on eniten outteja tässä ja jos osoittautuu hyvikseksi niin olen kyllä suurella todennäköisyydellä aivan ulapalla pelistä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 18:37:55

miina kirjoitti:Mulla on jotenki tosi hankala nyt löytää selkeää epäilystä ketään kohtaan. Cameron epäilyttää varovaisuudella kyllä selkeimmin. Mutta en halua vaan äänestää muitten perässä.

Pakko kyllä sanoa että Cameron epäilyttää vielä lisää. Se on kyllä lukenut topaa, muttei ole vastannut epäilyksiin. Ja tiedän että sillä tulee motivaatiopula pahiksena jos sitä epäillään.

Cameron yleisesti vaan vielä epäilyttää, samat syyt kun aiemmin + tuo äänestyskäyttäytyminen,
[....]
- Jeku taas.. voi jekujeku. Eipä paljo kylälle hyötyä. Ei voi lainkaan tietää mikä sen rooli on kun viestiä ei tule.

Ainiin ++Jeku. En nää Jekua kaikista epäilyttävimpänä, mutta haluaisin nyt kumminkin vähän lisää materiaalia.

Tässä vaiheessa Jeku pudottautuu pelistä.
Mafiaksi epäilen Anblickia ja Niacinin. Nego nyt on vähän hälventänyt Jekun aiheuttamaa pahisleimaa, mutta ei täysin. Voisin hyvin ajatella Negon olevan pahiskin.

Nego/Jeku on pahis melko varmasti. EI niinkään Negon sisältö mua huoleta, mutta Jekun tuotokset, sekä tiputtautuminen.


Erityisesti kaikki alleviivatut eivät vain yksinkertaisesti voi olla totta. Ei ole mahdollista. Väännetään nyt vielä rautalangasta jos joku ei tajunnut. Miina piti Anblickia ja Niacinia epäilyttävämpinä kuin Negoa. Lisäksi hän oli varma että Cameron on kultisti. Nego ei edes ollut pahismainen siinä vaiheessa kun Jeku tiputtautui pelistä. Tämän jälkeen Nego viel "hälvensi" pahisepäilyä, jotka miinalla oli (paitsi ettei niitä edes oikeasti ollut), ja tämän seurauksena Negosta tuli pahismaisempi kun ennen. Tuo ei vain yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa.

++miina
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 18:46:52

jeekaka kirjoitti: Mun mielestä Niacin ei ole pahismainen itsessään ja osoitti ainakin hyvää pokerinaamaa lynkkausuhan alla. Silmiinpistävää ainoastaan yhteiset peliliikkeen Negon kanssa

Ai vähän niinkun sulla miinan kanssa tänään? ;)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 18:47:52

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti: Mun mielestä Niacin ei ole pahismainen itsessään ja osoitti ainakin hyvää pokerinaamaa lynkkausuhan alla. Silmiinpistävää ainoastaan yhteiset peliliikkeen Negon kanssa

Ai vähän niinkun sulla miinan kanssa tänään? ;)


Vähän niinku :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2017 18:49:44

Ja jos miina on pahis, niin lynkatkaa vaan mut huomenna mutta lukekaa se miinan pahispeli :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 18:52:27

Heeeeetkinen hetkinen, onko tässä nyt mitään järkeä? Missä miina:n pahis!ristiriita on?

Tuo mitä oot highlight:annu miina:n posteista, rayn, käy aivan täysin järkeen koko ajan.

Joka tapauksessa korkea aika nyt --Niacin. Sori etten päässyt eilen -- oli sukujuhlat ja menikin ihan koko päivä ilman läppäri-saatavuutta.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 18:56:07

Anblick -- sun ottees on aivan erilainen tossa kyläläis!pelissä, minkä linkkasit. Tosi vihreä sävy ja puutut AIVAN eri tavalla aivan erilaisiin asioihin kuin mitä tässä pelissä olet.

++Anblick
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 18:57:51

Oikeasti, ihan ekoista muutamasta postista jo näkee sen eron. Verratkaa itse, tässä peli vielä: viewtopic.php?f=10&t=439

Järjestä->kirjoittaja->suorita ja Anblick:in postit on ekan sivun ensimmäiset. Ei tarvitse edes nähdä kontekstia kun ero pistää silmään.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 19:00:04

Cameron on aivan selvästi miinalle kaikista epäilyttävin henkilö.
Jeku ei ole pahismainen (ei voi sanoa hänen roolistaan mitään kun hän ei postaa)
miina äänestää Jekua koska haluaa lisää matskua (" En nää Jekua kaikista epäilyttävimpänä")
miina epäilee mafiaksi Anblickia ja Niacinia, ja kultistiksi Cameronia. Nego nyt on vähän hälventänyt Jekun aiheuttamaa pahisleimaa (tätähän siis miinan mielessä ei ikinä ole ollutkaan kun ei ole koskaan oikeasti epäillyt Jekua)
Nego/Jeku on pahis melko varmasti. EI niinkään Negon sisältö mua huoleta, mutta Jekun tuotokset, sekä tiputtautuminen.

- Jekun tuotokset eivät oikeasti aiemmin olleet epäilyttäviä, miksi ne olisivat tuossa vaiheessa?
- Jos Jekun tiputtautuminen tekee hänestä epäilyttävän, miksi miina muistaa kuitenkin mainita että Nego on "hälventänyt" näitä epäilyjä? Ja miksi miina muistaa kuitenkin mainita että epäilee mafiaksi kahta täysin muuta henkilöä, kun Negoa?
- Nuo edelliset vielä menisivät, jos miina olisi epävarma readeistaan (Anblick-Nego-Niacin akselilla), mutta kun hän oli aivan varma Cameron-readistaan. Sitten olis pitänyt äänestää Cameronia. Mutta sen sijaan hän äänestää henkilöä joka hänen omien sanojensa mukaan on hänen pahislistallaan vasta neljäntenä, kun ei-hyvis Cameron on ensimmäisenä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 19:01:09

Mitä Nego:on tulee, ei oo vihreyttä kyllä viime postieni jälkeen ainakaan näkynyt joten Anblick--Nego ihan täysin todennäköinen ja mahdollinen.

Mitä Nego:n Anblick-kommentointiin tulee (Nego priorisoi Anblick:ista puhumisen peliin saapuessaan), Nego on taitava bussaaja ("throw under the bus" -- heittää tiimikaveri kuvainnollisesti auton alle että oma ja/tai tiimin etu kehittyisi) joten se ei ole ihmeellistä vaan pikemminkin huomionarvoista.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 19:03:29

rayn: on parempi etten vastaa tuohon ennenkuin miina itse on päässyt sen tekemään (luulisin), joten totean toistaiseksi vaan että "I still don't see it".
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 26.11.2017 19:06:33

jeekaka kirjoitti:Ja jos miina on pahis, niin lynkatkaa vaan mut huomenna mutta lukekaa se miinan pahispeli :D
Vaikka nyt juuri miina:a puolustinkin niin täytyy kyllä kysyä tähän postiin liittyen että WTF?
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 3. päivä päättyy 26.11. Klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 26.11.2017 19:07:53

Slendie kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Ja jos miina on pahis, niin lynkatkaa vaan mut huomenna mutta lukekaa se miinan pahispeli :D
Vaikka nyt juuri miina:a puolustinkin niin täytyy kyllä kysyä tähän postiin liittyen että WTF?

Minä sen pelin luin jo aiemmin. Täällä on heitetty miinan pahispelistä aika monta asiaa jotka ovat aivan puuta heinää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa

cron